ترندهاي جديد و متنوع ست كردن مبلمان با دكوراسيون داخلي منزل
نوشته شده توسط : adorn

ترندهاي جديد و متنوع ست كردن مبلمان با دكوراسيون داخلي منزل : رنگ بنفش بادمجاني، رنگ آبي، رنگ نارنجي مبلمان به نظر بعضي از افراد مي تواند چشم نواز باشد. اما براي شما، يك اثر هنري است كه مي خواهيد در دكوراسيون داخلي منزل خود از آن استفاده نماييد. اما تزئين صحيح اطراف يك مبل رنگي چگونه است؟ شما همچنين به الگوي مناسب براي دكوراسيون داخلي نياز خواهيد داشت! شما بايد آنها را به طور صحيح با ساير دكورها، سبك ها و قطعات متناسب با آن به كار ببريد. در تصاوير نمونه از دكوراسيون اطراف مبلمان مي باشد. كه بسيار شيك ولوكس است و شما مي توانيد به راحتي از آنها الگو بگيريد.

از سايه هاي سفيد، سبك و خنثي استفاده كنيد.

سفيد يا يك برنزه خنثي راهي عالي براي ست كردن آن با مبلمان است. مي توانيد يك قسمت از ديوار اطراف مبلمان را رنگ سفيد كنيد. اين امر باعث مي شود كه نگاه مردم به جلو و عقب حركت كند، نه اينكه روي يك چيز متمركز شود. همچنين يك چشم نواز عالي ايجاد مي كند و به شما امكان مي دهد با يك سبك متفاوت دكوراسيون داخلي منزل خود را انجام دهيد.

از الگوهاي مختلف بهره ببريد.

الگوهاي مخلوط كردن را در يك اتاق تمرين كنيد. اگر به درستي انجام نشود، اين مي تواند نتيجه ي عكس دهد. بنابراين، از كم شروع كنيد. از يك الگوي هندسي يا يك الگوي راه راه استفاده كنيد. آنچه كه نتيجه مثبت مي دهد و فضا را متعادل مي كند بيابيد. مواردي از بافت هاي مختلف را در اطراف مبلمان رنگي قرار دهيد. با گذشت زمان، مي فهميد كه چه چيزي كار مي كند، چه چيزي انجام نمي شود، و چگونه مي توانيد آن رنگ پررنگ را با بقيه بافت ها، چاپ ها و الگويي كه با آنها در خانه كار مي كنيد تركيب كنيد.

در مورد رنگ هاي پر رنگ شما بايد آنها را به طور صحيح با ساير دكورها، سبك ها و قطعات متناسب با آن كار كنيد. در هنگام تزئين يك اتاق چند نمونه از اين نكات ساده را در نظر بگيريد كه يك مبل رنگي در آن قرار خواهد گرفت.

رنگ نارنجي روشن يا قرمز را مي تواند به راحتي با يك بالشت سياه تيره يا هررنگ ديگر ست شود. استفاده از بالشت به رنگ هاي مختلف اين اجازه را به شما مي دهد، كه سبك و سليقه شخصي خود را در دكوراسيون داخلي منزلتان به كار ببريد.

زمان كافي براي دكوراسيون داخلي منزلتان صرف كنيد.

وقت بگذاريد و رويكردهاي مختلف را انجام دهيد، موارد را به اطراف حركت دهيد. كه به شما امكان مي دهد تا چيزها را از طريق لنزهاي مختلف مشاهده كنيد، تا اينكه در نهايت قاب كاملي پيدا كنيد. قرار نيست در يك مدت زمان كم اين كار را انجام دهيد. و واقعاً باعث مي شود كه شخصيت شما بدرخشد.

دوره هاي آموزشي معماري داخلي و دكوراسيون

مدرسه معماري داخلي آرت كانر برگزار كننده دوره هاي آموزشي معماري داخلي و دكوراسيون در گرايش ها و شاخه هاي مختلف از جمله :

دوره آموزشي روشنايي و نورپردازي

دوره آموزشي جامع رنگ شناسي و كارگاه ساخت رنگ

دوره آموزشي جامع فنگ شويي

دوره آموزشي تابلوهاي دكوراتيو و پتينه

دوره آموزشي تخصصي دكوراسيون داخلي

دوره آموزشي تخصصي چيدمان و سبك شناسي مي باشد.

جهت اطلاع از زمان و نحوه برگزاري دوره هاي آموزشي معماري داخلي و دكوراسيون در مدرسه معماري داخلي آرت كانر با ما تماس بگيريد.

شماره تماس : 01732331513

با توجه به اينكه بازار معماري ايران با كمبود متخصص در حوزه معماري و دكوراسيون داخلي مواجه است، گذراندن دوره تخصصي دكوراسيون داخلي باعث مي شود تا افراد علاقمند به اين حوزه به اشراف و تسلط كافي در اين زمينه دست يابند و انواع راه حل و تكنيك ها را با توجه به كاربري و نوع معماري هر فضا بشناسند. در اين دوره ها تاكيد بر آموزش تكنيك هاي عملي براي سبك هاي مختلف معماري است. ما با برگزاري گارگاه هاي آموزشي حضوري يا آنلاين و محصولات آموزشي به شما كمك مي كنيم تا در حوزه تخصصي خود بي رقيب باشيد. همچنين شما مي توانيد به آدرس سايت www.art-connor.com مراجعه كنيد.





:: برچسب‌ها: دكوراسيون داخلي , فنگ شويي , مدرسه معماري داخلي آرت كانر ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: