ساخت دستگاه سيني چين ريتركشن توس ماشين
نوشته شده توسط : adorn

ساخت دستگاه سيني چين ريتركشن توس ماشين :دستگاه سيني چين ريتركشن براي چيدمان محصول فرم دهي شده از روي نوار بر روي سيني استفاده مي شود.

يكي از پركاربردترين محصولات در توليد انواع كيك و بيسكوييت و ويفر و هر چيز ديگري مي باشد.

سرعت ماشين با توجه به سرعت خط توليد قابل تنظيم است. عرض دستگاه با توجه به عرض خط توليد از 50 سانتيمتر تا 1.5 متر قابل تغيير است. كاربرد ماشين براي چيدمان محصولات خام دونات، كراواسان، اشترودل و شيريني دانماركي است.

شركت توليدكننده دستگاه سيني چين ريتركشن :

شركت ماشين سازي توس ماشين توليد كننده و تأمين كننده دستگاه سيني چين ريتركشن به صورت تخصصي در كشور مي باشد.

دستگاه سيني چين ريتركشن به طور گسترده اي در هر كارخانه مواد غذايي مورد استفاده قرار مي گيرد.

دستگاه سيني چين ريتركشن به عنوان يك وسيله جانبي براي توليد مواد غذايي. به طور خودكار مي توان محصولات غذايي را به صورت سيني با سفارش مرتب كرد و استفاده بهينه و هدفمند دستگاه سيني چين ريتركشن، مي تواند موجب صرفه جويي در كار و هزينه مشتريان مي شود.

لازم به ذكر است كه نوع چرخ آن ثابت و متحرك طراحي شده است و انعطاف پذيري و عملكرد بسيار بالايي دارد. نوع موتور دستگاه سيني چين ريتركشن ، موتور گيربكس مي باشد و در طراحي آن، اينورتر نيز گنجانده شده است.

از ديگر ويژگي هاي اين محصول، مي توان به بهينه كردن آن متناسب با نياز و خواسته مشتريان اشاره نمود.همچنين جنس بدنه آن از استيل طراحي شده است و تاچ اسكرين و PLC نيز دارد.

فروش دستگاه سيني چين ريتر كشن توس ماشين

راه اندازي خطوط توليد جز تخصصي ترين رشته هاي كاري و محور حوزه توليدات در كشورمان ايران است. طي سال هاي اخير پيدايش ماشين آلات چيني و كاهش بهاي تمام شده راه اندازي خط توليد ، منجر به رشد صنايع توليدي مواد غذايي در ايران شد. شركت توس ماشين در زمينه طراحي و ساخت ماشين آلات فعاليت دارد. براي اطلاعات بيشتر مي توانيد به آدرس سايت مراجعه كنيد. www.toosma.com

هزينه خريد دستگاه سيني چين ريتر كشن توس ماشين

آنچه در راه اندازي يك خط توليد مواد غذايي چه توسط كارخانه ها و همكاران (قديمي) و چه سرمايه گذاران جديد در اين حوزه، به عنوان يك دغدغه مطرح بوده، محاسبه هزينه راه اندازي ماشين آلات و نتيجه سود آوري و بازگشت اصل سرمايه آن پس از كسر تمامي هزينه هاي آن (حداقل) در 3 سال اول با در نظر گرفتن ريسك هاي احتمالي معقول است.

چنانچه در زمينه توليد مواد غذايي همچون بيسكوييت و شيرني و كيك و اشترودل، فعاليت مي كنيد و نياز به دستگاه سيني چين ريتركشن داريد و يا نيازمند مشاوره تخصصي مي باشد، كافيست با ما تماس بگيريد.
09123194549





:: برچسب‌ها: ساخت دستگاه سيني چين ريتركشن توس ماشين , توليدكننده دستگاه سيني چين ريتركشن , دستگاه سيني چين ريتركشن ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: