نوشته شده توسط : adorn

زمان مصرف و مقدار مصرف آب قلیایی چگونه است ؟

 

زمان مصرف و مقدار مصرف آب قلیایی چگونه است ؟ با توجه به استقبال جامعه بشری از آب قلیایی ، و تاثیرات آن بر روی سلامت بدن ، بهتر آگاهی های خود را در زمینه مقدار مناسب برای مصرف آب و زمان درست نوشیدن آب قلیایی افزایش دهیم .فرض کنید قرار است یک دارو را در وقت مقرر شده ای مصرف کنید اگر در زمان مصرف و مقدار آن تداخل ایجاد شود ، قطعا اثربخش نخواهد بود . همین قانون درباره مصرف آب قلیایی نیز صدق می کند ، با ما همراه باشید تا زمان و مقدار مصرف آب قلیایی را برای شما بازگو کنیم .

هدف از نوشیدن آب قلیایی 

هدف اصلی ازمصرف آب قلیایی درمان حالت اسیدوز بدن  است. اسیدوز به معنای میزان افزایش PH یا حالت اسیدی در خون و دیگر بافت هاست. اسیدوز خطر افزایش اختلالات مزمن را در بدن افزایش می دهد و علائم گوناگونی مانند سردرد، تهوع، اسهال و غیره در بدن ایجاد می کند.
مقدار مصرف آب قلیایی
بدن انسان ظرفیت مقابله با سوءمصرف آب قلیایی  و ایجاد توازن در بدن را دارد ولی احتمال دارد مصرف زیاد و غیراصولی آب قلیایی اسید معده راکاهش دهد. 
بنابراین بهتر است  در ابتدای مصرف 3 تا 4 لیوان در روزو به تدریج مصرف آن را به 8 تا 12 لیوان افزایش داد.
زمان مصرف آب قلیایی
بهترین زمان مصرف یک ساعت قبل و یک و نیم تا دو ساعت بعد از غذامی باشد. دلیل آن نیز به خاطر تأثیر آن روی اسید معده است. توصیه می کنیم از این نوع آب برای مصرف داروها نیز استفاده نشود.

نکته  :  نوشیدن روزانه 5 لیوان آب سالم می تواند %79 احتمال بروز سرطان سینه خانم ها و %50 سرطان پروستات همچنین %45 سرطان روده بزرگ را کاهش دهد.

خلاصه فواید بهداشتی و سلامتی آب قلیایی روی بدن و سلامت انسان  :

آب قلیایی یونیزه شده برای آشامیدن و پخت و پز استفاده می شود و برای مصرف کنندگان چندین حسن دارد:
قلیایی کردن : بازگرداندن موازنه PH با کاهش درجه اسید
خواص آنتی اکسیدان : کمک به خنثی کردن رادیکالهای آزاد که باعث جلوگیری از صدمه به سلول ها و DNA می شود.
سوپر هیدراتاسیون (نفوذ پذیری و آبرسانی بالا) : کوچکتر بودن اندازه مولکولهای آب (حالت خوشه ای) که اجازه نفوز بیشتر آب را به سلول ها می دهد.
 
غنی سازی معدنی : شامل غلظت های بالائی از مواد معدنی قلیایی شامل کلسیم و پتاسیم می باشد که برای سلامتی انسانی حیاتی هستند.
غنی سازی اکسیژن : میزان اکسیژن محلول خون را افزایش می دهد.
 
سم زدایی : از بین بردن مخاط ساخته شده در دیواره روده بزرگ که این عمل باعث افزایش توانایی بدن در جذب مواد مغذی می شود.
پاکسازی : کمک به شستشو و دفع و دفع مواد زائد اسیدی و سمی که بیشتر نقاط بدن تجمع پیدا می کنند.
انرژی زایی : یون هیدروکسیل (OH) با بار منفی در افزایش انرژی ، هوشیاری ذهنی و بالا بردن سطح کل هوشیاری بدن کمک می کند.
کاهش وزن:
حذف آفت کش ها : آب قلیایی قوی با PH بالای 10.5 به حذف آفت کش ها از میوه ها و سبزیجات کمک می کند

شرکت تولید کننده آب قلیایی

بهترین برند آب آشامیدنی و آب قلیایی

شرکت خوش نوشان مشرق زمین، در منطقه خوش آب و هوای استان گلستان در دامنه کوه های البرز و نزدیک به ارتفاعات شاهکوه قرار گرفته است. آب مورد نیاز خود را از اعماق سفره های زیر زمینی تامین می نماید. قرار گرفتن شرکت در چنین منطقه بکر و کوهپایه ای باعث شده که محصول تولیدی با کیفیت بالا، حداقل نیترات و بدون نیتریت عرضه شود.برای ارتباط با ما می توانید به آدرس سایت شرکت به نشانی waterlife.ir  مراجعه کنید.

شرکت خوش نوشان مشرق زمین لیست قیمت آب آشامیدنی های خود را بروز کرده است برای اطلاع از جدیدترین قیمت آب آشامیدنی جدید ایرانی کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: زمان مصرف و مقدار مصرف آب قلیایی چگونه است ؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

تاثیرات فیلتر هوا بر روی کارکرد ماشین : فیلتر هوا در ماشین یک جزء کلیدی در سیستم سوخت است. فیلتر‌ها در ماشین نقش ریه در بدن انسان را دارند. فیلتر هوا از ورود آلاینده‌ها و ناخالصی‌ها به موتور جلوگیری می‌کند و جریان دائمی هوای پاک را برای موتور فراهم می‌کند.تعویض بموقع فیلتر هوا از مشکلات بسیاری جلوگیری مینماید. ذرات گرد و غبار بسیار ریز هستند و آسیب جدی به موتور اتوموبیل وارد می کنند. کافی است با تعویض فیلتر هوا از صدمات وارده به موتور ماشین جلوگیری کنید.

تاثیرات فیلتر هوا بر روی کارکرد ماشین

هنگامی که فیلتر هوا در اتومبیل شما مسدود می‌شود به کیفیت و کمیت هوایی که وارد موتور می‌شود تاثیر می‌گذارد. این بدان معنا است که می‌تواند مستقیما بر روی کارکرد و سلامت موتور ماشین نیز تاثیر بگذارد.فیلتر هوای کثیف و مسدود شده ، مقدار جریان هوای ورودی به موتور خودرو را کاهش می دهد.کاهش مقدار هوای ورودی ، باعث افت عملکرد و همچنین مشکلات دیگری در عملکرد خودرو می شود.

تاثیرات فیلتر هوا بر روی کارکرد ماشین

تاثیرات فیلتر هوا بر روی کارکرد ماشین

تعویض فیلتر هوایکثیف باعث می‌شود که ماشین بتواند تا ۱۴ برابر مسافت بیشتری را با همان مقدار سوخت طی کند. فیلتر هوای کثیف بر روی قابلیت و کیفیت رانندگی تاثیر مستقیم می‌گذارد. به صورتی که تعویض آن با یک فیلتر تازه می‌تواند موجب افزایش شتاب شود.

علاوه بر این، فیلترهای هوای آسیب دیده، سبب می شود که ذرات کوچک به داخل موتور خودرو وارد شود و مشکلات عدیده ای را ایجاد کنند. تعویض فیلتر هوا به طور منظم می تواند از این مشکلات، جلوگیری کند.

فواید تعویض فیلتر هوا

فیلتر هوای خودرو مسئول محفوظ نگه داشتن موتور از هر گونه ذرات خارجی است که به آن تعلق ندارند.حتی یک ذره کوچک در طول زمان، می تواند سبب آسیب های بسیار شود. البته ، میزان آسیب در طول زمان افزایش می یابد ، به خصوص اگر ذرات بیشتری به داخل موتور وارد شوند. این ذرات می تواند باعث آسیب رساندن به پیستون و سیلندر گردند.

فیلتر هوا آلوده می‌تواند جریان هوا را به موتور کاهش دهد و به معنای واقعی کلمه موجب خفه شدن آن شود. در نتیجه سیستم کنترل انتشار گاز و دود خودرو را تحت تاثیر قرار دهد. تعویض فیلتر هوا این مشکلات را از بین برده و موجب کاهش انتشار دوده و به هدر رفتن سوخت می‌شود.

تاثیرات فیلتر هوا بر روی کارکرد ماشین

تعویض فیلتر هوا به طور مرتب موجب افزایش طول عمر موتور می‌شود. زیرا فیلتر هوا از ورود آلودگی‌هایی چون گرد و غبار و دیگر آلاینده‌ها به موتور جلوگیری می‌کند.فیلتر هوا یکی از ارزان‌ترین اجزای ماشین است. با تعویض به موقع این فیلتر از هزینه‌های بسیار زیادی که یک فیلتر آلوده می‌تواند بار بیاورد معاف می‌شوید.

با شرکت سام صنعت، پای به صنعت فیلتر هوای کشور بگذارید.این شرکت با استفاده از نخبه ترین و زبده ترین تیم کارشناسی و فنی، آماده خدمت رسانیبه صاحبان صنایع و کارخانجات و نیز آماده ارائه خدمات مشاوره فنی و مهندسی در زمینه طراحی، ساخت، تأمین مواد، نصب و راه اندازی، نگهداری و تعمیرات در پروژه های صنعتی می باشد .



:: برچسب‌ها: تاثیرات فیلتر هوا بر روی کارکرد ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

چگونه برنج مرغوب بخرید؟: شاید شما هم زمانی که آخرین پیمانه برنج را از ظرف نگهداری بیرون می کشید نگران این می باشید که در خرید بعدی تان باید چه مارک و نوعی از برنج را تهیه نمایید؟ در این مقاله بررسی می کنیم که چگونه برنج مرغوب بخرید؟ سایت حیات کالا؛سایت تخصصی فروش برنج ایرانی است و در زمینه آرامش روانی و جسمی فعالیت می نماید . ما می خواهیم خریداران از سایت ما در هر دوی بدن و ذهن ؛ زیبایی ،سلامت،قوت،تعادل وتعالی را دارا باشند که با واردشدن در مراحل خرید به چگونگی آن پی خواهید برد.

 

چگونه برنج مرغوب بخرید؟

در کیفیت برنج های ایرانی شکی نیست، بعضی از مردم ممکن است به خاطر قیمت بالای آن، برنج های پاکستانی یا هندی را به منزل خود ببرند اما توصیه می شود برای مصرف روزانه خود از برنج نیم دانه ایرانی که نصف قیمت است به جای برنج های پاکستانی استفاده کنند!

 

برنج پاکستانی

برنج های پاکستانی نیز انواع مرغوب دارند که در بازار کمتر انواع مرغوب و یک دست آن پیدا می شود. ولی ترجیحا برنج های پر محصول ایرانی از برنج های مرغوب پاکستانی نیز بهتر است.

 

برنج هندی

بعضی به آن برنج ماکارونی نیز می گویند، نوعی از آن که اغلب در بازار وجود دارد، اکثرا کیفیت کمی در طعم، مزه و بو دارد و تنها مزیت آن قد کشیدن و دانه دانه شدن آن است.

همچنین پخت آن راحت بوده و به مهارت خاصی نیاز ندارد. برنج خوب باید علاوه بر قد کشیدن، عطر و طعم خوبی داشته باشد این نوع برنج ها چون از نوع کشت آن ها اطمینان نداریم ترجیح می دهید برنج ایرانی با کیفیت خود حتی برنج ریز شده یا همان نیم دانه را مصرف نماییم.

 

 

تشخیص برنج مرغوب :

_ از فروشگاه های معتبر و فروشنده های معتمد خرید نمایید.
_ برنج کهنه بخرید!
حتما شنیده اید که قدیمی ترها می گویند این برنج تازه است باید بیشتر بماند تا کهنه شود! دلیل آن است که برنج تازه دارای رطوبت است و هنگام پخت ری نمی کند، اما برنجی که زمان بیشتری از برداشت آن گذشته باشد رطوبت خود را از دست داده و به همین دلیل هنگام پخت آب به خود کشیده و حجیم تر می شود. البته برخی علاقه دارند برنج تازه کشت شده را مصرف کنند زیرا دمی آن بسیار لذیذ و معطر می باشد.

 

 برنج سفت

هر چه برنج سخت تر و سفت تر باشد به همان دلیل بالا، بهتر است و هنگام پخت بیشتر ری می کند. برای امتحان هنگام خرید چند دانه را زیر دندان بشکنید اگر به سختی شکسته شد نشانه مرغوبیت آن است.آیا می دانید شلتوک برنج چیست؟

 

چشمان تان را باز کنید.

از آنجایی که مشت نمونه خروار است مشتی از برنج برداشته و با دقت به آن نگاه کنید تا به اصطلاح قاطی نداشته باشد. یک دست بودن برنج بسیار مهم است، برنج ها حتما یک اندازه و یک رنگ باشند. هر چه برنج رنگ تیره تری داشته باشد، نشانه کهنه تر بودن و در نتیجه مرغوبیت آن است. برنج باید باریک و استخوانی باشد. برنجی که می خرید، شکسته، خرد شده و پوک نداشته و عاری از هرگونه آفات و یا کپک باشد.

 

 برنج را ببویید و بچشید.

عطر و بو داشتن برنج از گزینه های مهم در کیفیت آن است. مقداری برنج را بین دو کف دست خود بمالید و سپس به آن، ها کنید در صورت عطر دار بودن، بوی آن به مشام تان خواهد رسید. (جهت رعایت مسائل بهداشتی آن را به ظرف برنگردانید). راه بهتر، چشیدن برنج برای فهمیدن عطر و بوی آن است. همچنین برنج مرغوب اغلب مزه تقریبا شیرین تری دارد و نشاسته بیشتری در آن حس خواهید نمود. چگونه برنج مرغوب بخرید؟

 

پخت برنج

اما بهترین و رایج ترین طریقه شناخت برنج خوب نمونه گرفتن و پخت نمونه است. ایا انواع برنج ایرانی را می شناسید. با مطالعه مقاله معرفی انواع برنج ایرانی آگاهی خود را در این زمینه افزایش دهید.

 

توصیه ای درباره رژیم غذایی سلامت

مهم است به این نکته توجه داشته باشید که با انتخاب رژیم غذایی سلامت و اصلاح رژیم غذایی و انتخاب بسته غذایی سالم برای خود و خانواده تان می توانید از بروز این بیماری جلوگیری کنید.

 

آسان خرید کنید!

در حال حاضر فروشگاه اینترنتی حیات کالا ، در زمینه فروش انواع برنج باکیفیت داخلی ، فعالیت می نماید. برای آگاهی از استاندارد فروش برنج  می توانید به این سایت مراجعه کنید.خرید برنج از این سایت بسیار آسان است و با استفاده از روش های آنلاین می توانید به خرید برنج عمده و جزیی در کلیه نقاط ایران بپردازید. قیمت برنج در این سایت به صورت روزانه به روز می شود. ما سعی داریم که قیمت روز خرید برنج را با حذف واسطه ها کاهش داده و با مناسب ترین شکل به مشتریان عرضه کنیم.



:: برچسب‌ها: چگونه برنج مرغوب بخرید؟،فروش برنج عمده،برنج ایرانی،قیمت انواع برنج،خرید برنج ,
:: بازدید از این مطلب : 481
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

راه اندازی فست فود در کرمان : چند سالی است که شاهد رونق روزافزون فست فود ها هستیم . تا جایی که در قرن حاضر راه اندازی فست فود و کسب و کار های مربوط به این حوزه جزء مشاغل پر درآمد و پر سود محسوب می شوند . از این رو راه اندازی فست فود در هر ابعاد و سبکی مورد اسقبال افراد زیادی قرار گرفته است . کرمان نیز یکی از شهر های پرتردد ایران است که سالانه توریست ها و مسافران بسیاری را میزبانی می کند . راه اندازی فست فود در کرمان را می توان یکی از سرمایه گذاری های مطمئن و یک کسب و کار پر سود دانست .

چرا راه اندازی فست فود در کرمان :

این شهر در جنوب شرقی ایران واقع شده است. کرمان در دوره زندیه یکی از پایتخت‌های ایران بوده است.امروزه کرمان مرکز صنعتی، سیاسی، فرهنگی و علمی جنوب شرق کشور است. کرمان ناحیه‌ای باد خیز نیست و آب و هوایی پاک دارد. آب و هوای کرمان کویری است و شب‌ها هوای سردتری نسب به روز دارد. تابستانی نسبتاً گرم و زمستان سردی دارد. زبان متداول در کرمان فارسی روان است و اهالی قدیم آن با گویش کرمانی صحبت می‌کنند.کرمان نسبت به سایر شهرهای نیمه کویری ایران آب و هوایی خنک تر در تابستان دارد.کرمان سومین مرکز استان مرتفع کشور بعد از شهرکرد و یاسوج است.

این شهر جزو ۵ شهر قدیمی ایران محسوب می‌شود که سابقه سکونت در آن به هزاره چهارم قبل از  میلاد هم می‌رسد. طبق برنامه توسعه درنظر گرفته شده، این شهر در آینده جزو شهرهای الکترونیکی ایران خواهد بود

همین جاذبه ها باعث شده است افراد بسیاری برای گذارندن تعطیلات این شهر را مقصد گردشگری خود قرار دهند . پس بسیار طبیعی است که کسب و کار های شکمی و فست فود ها در این شهر بسیار رونق داشته باشند . می توان گفت با راه اندازی فست فود در کرمان ، از همان ماه های اول شاهد سود بسیاری باشیم .

راه اندازی فست فود در کرمان

راه اندازی فست فود در کرمان

مشاوره و آموزش راه اندازی فست فود در کرمان :

برای شروع هر کار و سرمایه گذاری در بخشی ، بهتر است با مشاوران خبره و کسانی که در آن امر پیشکسوت هستند ، مشورت داشته باشید . یکی از عواملی که سبب می شود تا شما در کاری پیشرفت کنید و کسب و کارتان با موفقیت روبرو شود ، مشاوره و آموزش است . راه اندازی فست فود نیز جزء مشاغلی محسوب می شود که رقابت در این حوزه بسیار است . لذا برای اینکه با شکست مواجه نشوید ، بهتر است از تیم های راه اندازی فست فود راهنمایی بگیرید . ما به شما گروه حرفه ای و با تجربه فست فود شاپ را پیشنهاد میکنیم . شما می توانید نمونه کار های اجرایی این گروه و عملکرد موفق این تیم را از مشتریان آن جویا شوید .

خرید تجهیزات و لوازم فست فود برای راه اندزی فست فود در کرمان

بعد از مشاوره با تیم حرفه ای و تهیه مکان فست فود ، خرید تجهیزات یکی از عوامل تعیین کننده در موفقیت فست فود است . تجهیزات فست فود دارای انواع مختلفی هستن که شما باید بسته به مکان و منوی خود آن ها را خریداری کنید . خرید تجهیزات فست فود درجه یک و با قیمت معقولانه می تواند ضامن سود و پیشرفت شما باشد . به یاد داشته باشید خرید تجهیزات نامرغوب از کیفیت غذای شما می کاهد و در این صورت مشتری های خود را از دست می دهید .

راه اندازی فست فود در کرمان

راه اندازی فست فود در کرمان

هزینه خرید لوازم فست فود و راه اندازی فست فود در کرمان

هزینه های راه اندازی فست فود در کرمان معمولا شامل ، در نظر گرفتن مبلغی برای اجاره یا خرید مکان ، خرید تجهیزات فست فود ، تهیه منو ، اجرای دکوراسیون و استخدام پرسنل می شود . که موارد اخیر را می توان جز هزینه های جاری فست فود دانست . از آنجایی که کرمان شهر گردشگری و بزرگی محسوب می شود عمده سرمایه شما صرف تهیه مکان می شود . در بقیه موارد معمولا قیمت ها در تمام کشور یکی می باشد . برای اطلاع از قیمت های تجهیزات فست فود به صفحه تماس با ما مراجعه کنید .

خلاقیت و ایده های نوین رمز موفقیت فست فود ها

بهتر است بدانید بزرگترین فست فود های جهان مانند مک دونالد و ساب وی از فضا هایی کوچک برای کسب و کار خود شروع کردند . سپس با ایده هایی جدید و نوین موفق شدند ، شغل خود را گسترش دهند و به برند هایی معتبر در صنایع فست فود تبدیل شوند . پس تقلید کردن از دیگران را کنار بگذارید و خود در پی یافتن راهی مناسب برای رونق فست فود خود باشید .



:: برچسب‌ها: راه اندازی فست فود در کرمان،فست فود،هزینه راه اندازی فست فود ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

معایب و مزایای بنزین سوپر چیست؟ اگر خودرو دارید و رانندگی می کنید پس بارها به پمپ بنزین رفته و می روید. اما آیا تا بحال تفاوت بنزین معمولی و بنزین سوپر را فهمیدید؟ آیا پرسیدید از کسی که این دو مدل بنزین موجود در ایران چه تفاوتهایی دارند؟ معایب و مزایای بنزین سوپر چیست؟ برای پیدا کردن جواب این سوال ها با ما در ادامه همراه باشید.
بهتر است تا برای شروع این مطلب با اصطلاحی علمی به نام عدد اکتان آشنا شویم. عدد اکتان عددیست بین ۰ تا ۱۰۰ که نشان دهنده توان مقاومتی یک بنزین در برابر متراکم شدن است ( قبل از احتراق ). اما هرچه عدد اکتان یک بنزین بالاتر باشد، سوخت توان بیشتری برابر متراکم شدن خواهد داشت و به احتمال کمتر به صورت خود به خودی متراکم می شود و احتراق پیدا می کند. ( قبل از عمل احتراق )

تفاوت میان بنزین معمولی و بنزین سوپر

اما تفاوت میان بنزین معمولی و بنزین سوپر هم در عدد اکتان آنهاست. معمولا بنزین های سوپر دارای عدد اکتان بالاتر از ۹۰ را دارند اما بنزین های معمولی دارای عدد اکتانی بین ۸۵ تا ۹۰ می باشند.
اما در خصوص معایب و مزایای بنزین سوپر جدا از اینکه عدد اکتان آنها تا حدودی از مزایای بنزین سوپر محسوب می شود، باید به دفترچه راهنمای خودرو مراجعه کنیم تا ببینیم بنزین مناسب برای خودرو باید چه عدد اکتانی داشته باشد. هر خودرویی دفترچه راهنمایی دارد که قبل از شروع به استفاده از خودرو بهتر است آن را مطالعه کنیم تا با شرایط خودرو آشنا شویم. در این دفترچه نوع بنزین مناسب برای خودرو و همچنین روغن موتور مناسب خودرو هم مشخص شده.

اما اگر در دفترچه خودرو، بنزین سوپر را به عنوان بنزین مناسب خودرو معرفی کرده باشد باید از بنزین سوپر استفاده کرد. زیرا در صورت استفاده از بنزین معمولی و به دلیل بالاتر بودن ضریب تراکم موتور خودرو ( کم بودن ضریب تراکم بنزین معمولی ) بنزین ممکن است قبل از رسیدن پیستون به بالاترین نقطه در سیلندر و قبل از جرقه شمع خودرو ، بنزین به صورت خود به خودی مشتعل شود و باعث ضربه خوردن موتور ماشین خواهد شد و منجر به بی نظمی شدید در حرکت پیستون می شود و قطعا فشار زیادی وارد می کند و موتور دچار ضربه می شود. این امر حتی در کوتاه مدت به موتور خودرو صدمات زیادی را وارد می کند و عمر مفید موتور ودرو را کاهش خواهد داد. یکی از معایب بنزین های معمولی هم سوختن ناقص محسوب می شود که این امر می تواند منجر به کاهش عمر کاتالیست ها در خودرو های جدید شود و به دنبال آن آلایندگی های بیشتری از اگزوز خودرو وارد محیط زیست خواهد شد. پس تا اینجا با برخی از معایب و مزایای بنزین سوپر آشنا شدیم

.

اما آیا در هر حالتی و در هر خودرویی استفاده از بنزین با عدد اکتان بالاتر منجر به بهبود عملکرد و در نتیجه ایجاد انرژی خروجی بیشتر می شود؟

این امر ممکن است تا حدودی درست و منطقی به نظر برسد منتها از نظر علمی کاملا به ساختار شیمیایی سوخت مرتبط است.

در ساختار شیمیایی بنزین پیوند هایی به نام کربن-کربن وجود دارند و همچنین پیوند های کربن-هیدروژن هم از دیگر ترکیب های مهم داخل بنزین است. هرچه نسبت ترکیب های کربن-کربن به کربن-هیدروژن بیشتر باشد به این معنی است که آن بنزین قادر به تولید انرژی بیشتری است. دلیل آن هم انرژی تولید شده بیشتر توسط پیوند های کربن-کربن است و به دنبال آن می توانند انرژی بیشتری را نسبت به سایر بنزین هایی که این ترکیب را کم دارند، تولید کند. البته بنزین صرفا با عدد اکتان بالاتر نمی تواند منجر به طی کردن مسافت بیشتر و توان بیشتر شود ولی بدون شک با توجه به مزایای بنزین سوپر استفاده از این بنزین می تواند عملکرد موتور را بهبود ببخشد.

تعویض لاستیک خودرو در محل

مراکز مختلفی برای خرید تایر خودرو وجود دارند اما شاید دسترسی به این مراکز کمی سخت و زمان‌بر باشد. دکترخودرو متشکل از مجموعه فروشگاه های تعویض لاستیک  می باشد و در هر نقطه ای که شما بخواهید برای خرید لاستیک و نصب انواع لاستیک ميشلن  ،  لاستیک فالکن ، لاستیک بارز  و گلدستون .... در خدمت شماست . این نمایندگی با حضور به موقع و تعویض لاستیک درمحل باعث صرفه جویی دروقت و هزینه شما می شود .
دکتر خودرو عرضه کننده لاستیک با کیفیت بالا می باشد همچنین جهت دریافت قیمت روز لاستیک به سایت دکتر خودرو مراجعه نمایید.



:: برچسب‌ها: معایب و مزایای بنزین سوپر چیست؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 فروردين 1398 | نظرات ()