نوشته شده توسط : adorn

همه به دنبال موسسه آموزش کنکور می گردند، همه به دنبال بهترین موسسه آموزش کنکور ایران در آگهی ها و وب سایت ها می گردند، ولی این سایت رو ما به شما پیشنهاد می کنیم.

موسسه کنکور ونوس

این موسسه سالهای سال است که در زمینه کنکور سراسری فعالیت می کند، تلاش می کند تا بهترین آموزش دروس کنکور را تهیه و تدوین کند.

موسسه کنکور ونوس دارای معلمانی کارآزموده و باتجربه هستند که تمامی دروس را با تکنیک هال حل تمرین سریع و تست زنی کنکوری چه  آزاد و چه سراسری، آموزش تخصصی می دهند.

در حال حاضر موسسه ونوس، دروس رشته ریاضی کنکور، رشته تجربی کنکور، رشته علوم انسانی کنکور، رشته کنکور هنر ، دروس عمومی کنکور را در قالب پکیج های آموزشی کنکوری، ارائه می نماید.

اساتید برجسته موسسه کنکور ونوس

اساتید موسسه کنکور ونوس، در زمره برترین اساتید کنکور ایران و شناخته شده ترین اساتید کنکور کشور با بیشترین رادمان میزان قبولی در کنکور سراسری می باشند که بهترین دوره های آموزشی را برای شما طراحی کرده اند.

مشاوره رایگان در موسسه کنکور ونوس

در صورتیکه در هر یک از دروس آموزشی کنکور، دچار مشکل می باشید، کافیست با ما تماس بگیرید و از بهترین موسسه مشاوره کنکور ایران، مشورت تخصصی رایگان دریافت کنید.

 

گارانتی محصولات کنکور

یکی از ویژگی های بهترین موسسه آموزش کنکور ایران، همین داشتن گارانتی محصولات کنکوری آن می باشد . دی وی دی های موسسه ونوس، به صورت اورجینال و آپدیت می باشند و در صورت بروش مشکل سریعاً تعویض خواهند شد.

دی وی دی آموزشی کنکورریاضی سال دوم

دی وی دی آموزشی کنکور ونوس

دی وی دی آموزشی ریاضی یازدهم کنکور

دی وی دی آموزشی جمع بندی کنکور ریاضی

دی وی دی آموزشی ریاضی پایه دهم

دی وی دی آموزشی ریاضی سال چهارم

دی وی دی آموزشی حسابان

دی وی دی آموزشی حسابان ویژه کنکور

دی وی دی آموزشی دیفرانسیل

دی وی  دی آموزشی دیفرانسیل کنکور

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و تماس با موسسه کنکور ونوس  و همچنین قیمت پکیج های کنکور میتوانید از طریق ذیل با ما در تماس باشید.

http://venuspub.com

info@venuspub.ir

تهران، میدان انقلاب، خیابان کارگر جنوبی، برج مهستان، طبقه۹، واحد ۹۰۶

0912-90 90 2 90



:: برچسب‌ها: ریاضی پایه دوازدهم , ریاضی سال دوم , ریاضی پایه دهم ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

 فیلتر20 ارائه دهنده فیلترهای هوا با بهترین کیفیت می باشد .و فیلتر هوای ،تولیدی خود را به سراسر ایران ارسال می نماید

فیلتر هوا یک قطعه مصرفی است و هر اتومبیل سواری بسته به کارکرد خود و آلودگی هوا و گرانی بنزین ، سالانه به تعدادی از آن نیاز دارد.

 از خدمات این شرکت می توان موارد زیر را نام برد

تولید انواع فیلتر هوا ، هدمیکس ، دستگاه چین کن کاغذ ، دستگاه رباتیک تولید فیلتر هوا

هزینه تولید فیلتر هوا

خرید فیلتر هوا

کاغذ فیلتر هوا



:: برچسب‌ها: کاغذ فیلتر هوا، دستگاه رباتیک تولید فیلتر هوا،دستگاه چین کن کاغذ ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

موسسه نوین ارائه دهنده خدمات:

برگزار کننده دوره مجازی و حضوری با دریافت گواهی معتبرو دوره با مدرک معتبر می باشد

دوره آموزشی آماری ،انواع  نرم افزارهای تحلیل آماری از دیگر خدمات این موسسه می باشد

این موسسه برنامه های ماهانه خود و ساعات تشکیل کلاس ها در سایت به نمایش نوین گذاشته است .

 

دوره آموزش spss

دوره آموزشی ept

 

دوره لیزرل

نرم افزار atlas

دوره آموزشی آنلاین



:: برچسب‌ها: دوره آموزش spss،دوره آموزشی آنلاین،دوره لیزرل ،دوره آموزشی ept ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

ترجمه فوری یک روزه ، شاید تاکنون ، با سر زدن به سایت های ترجمه ، واژه ها و جملاتی مانند ترجمه فوری ، ترجمه سریع ، انجام  ترجمه سریع مقالات دانشجویی و یا ترجمه فوری مقالات isi  را دیده باشید . یا اینکه در اثر مسئله ای فورس ماژور به ترجمه فوری یک روزه نیاز پیدا کرده باشید .

حال سوال اینجاست شما چقدر با ترجمه سریع و فوری آشنایی دارید ؟ آیا میدانید موسسات ترجمه چگونه و با چه روش هایی مقالات و متون شما را ترجمه می کنند ؟ یا چگونه می شود یک متن طولانی را در یک روز ترجمه کرد ؟

اصولا موسسات ترجمه برای اینکه جوابگوی متقاضیانی که نیازمند ترجمه فوری یک روزه هستند ، باشند ، کادری مجرب ، حرفه ای و آماده را برای این گونه ترجمه ها انتخاب می کنند . این کادر از قبل مشخص است و در صورت نیاز در ۲۴ ساعت با همکاری یکدیگر یک متن را با دقت بالایی ترجمه می کند . در این تیم ترجمه معمولا یک نفر وظیفه ویرایش همزمان متن را بر عهده دارد .

مترجمان متخصص در ترجمه فوری یک روزه

تیم مترجمان فوری باید در هر زمینه ترجمه تخصص داشته باشند . فرض کنید شما نیازمند ترجمه کاتالوگ به صورت فوری و یک روزه هستید  و کاتالوگ شما در زمینه محصولات برقی است ، در این صورت در تیم حرفه ای ترجمه فوری و سریع باید کسانی که دارای تخصص و مهارت در زمینه برق و الکترونیک باشند ، حضور داشته باشند .

متقاضیان ترجمه فوری یک روزه

معمولا مترجمان و موسسات ترجمه تعداد مشخصی از کلمات را در هر ساعت و روز انجام می دهند . این نوع از ترجمه ها بیشتر مربوط به ترجمه هایی می شود که قرار است در نشریات بین المللی به چاپ برسند و یا متقاضی ترجمه مدت زمان مشخصی را برای ترجمه متن خود تعیین کرده است . در ترجمه سریع معمولا متقاضی ترجمه خواهان سرعت در ترجمه است ، در این صورت مترجمان بیشتر از حد تعیین شده معمول در هر روز به ترجمه می پردازند .

کاربرد ترجمه فوری یک روزه

معمولا در مشاغلی مانند شرکت های بازرگانی که نیازمند مکاتبات روزانه و مطالعه سایت های انگلیسی زبان است ، بسیار کارایی دارد . همچنین ترجمه یک روزه در امور دانشگاهی برای دانشجویان و اساتید که نیازمند ترجمه فوری مقالات خود هستند ، بسیار ارزشمند خواهد بود .

از شرایط ترجمه خوب ،علاوه بر با کیفیت بودن متن ترجمه و انتقال درست مفاهیم زبان مبدا به زبان مقصد، تخصصی بودن و ترجمه سریع متن نیز مهم می باشد .

در ترجمه سریع مطالب باید به یاد داشته باشیم که نباید سرعت از کیفیت کمی و کیفی یک متن بکاهد . بنایراین ترجمه صحیح و تخصصی متون در درجه اول اهمیت قرار دارد.

موسسه ترجمه  paper Translate با به کارگیری مترجم های متخصص در رشته های تخصصی متنوع  متن ها را با کمترین هزینه  و سریع زمان در اختیارتان قرار می دهد تا متنی با کیفیت و مقرون به صرفه از نظر هزینه و زمان به دست آورید .

ترجمه فوری یک روزه مقالات دانشجویی :

از دغدغه های محققین و دانشجوها برای ارائه مقالات ،چاپ در مجلات خارجی ترجمه دقیق،سریع و تخصصی میباشد. که بعد از تلاش و تحقیق های زیاد برای نوشتن مقاله  اگر ترجمه ای درست ارائه نشود مقاله رد شده و تلاش های آن ها بیهوده خواهد بود. پس بهتر است دانشجویان عزیز زمان بندی مناسبی را برای ترجمه مقاله خود در نظر بگیرند تا در برای ترجمه در تنگنا قرار نگیرند .

خدمات ترجمه فوری در paper Translate

ترجمه فوری مقاله isi

ترجمه فوری مقاله isc

ترجمه فوری مکاتبات اداری

ترجمه فوری کاتالوگ

ترجمه سریع مکاتبات و قرارداد های بازرگانی

ترجمه فوری کتب دانشگاهی

ترجمه فوری مجلات و نشریات

و …



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

کلیه مواد بخصوص مصالح ساختمانی که دارای حدالاستیک کمی میباشد درصورت بوجود آمدن تنش داخلی تا حدی مقاومت نموده و از حد ارتجاعی خود که گذشت ، ترک خوردن و باد کردن شروع میشود و فایبر سمنت برد هم از این مقوله جدا نمی باشد .

بنابراین کار مطالعاتی و محاسباتی زیادی روی این ماده برای جلوگیری از بوجود آمدن تنش داخلی غیر مجاز در آن انجام شده که شرح مختصر پیشنهاد کنامیت در ذیل می آید :

فایبر سمنت نسبت به بقیه متریال نماسازی ارزانترین و مناسبترین میباشد .

درصورتیکه آنرا بشناسیم و دستورات فنی لازم را هنگام نصب بکار ببندیم ، مناسب ترین راه، را به ما نشان می دهد لذا آشنائی با خواص فایبرسمنت لازم می باشد

.

فایبر سمنت ماده ای است که قدرت جذب و دفع رطوبت دارد و در ازای هر ۱% جذب رطوبت به مقدار ۰٫۱mm/m تغییر اندازه میدهد و درصورتیکه رطوبت جذب نماید ، افزایش طول پیدا میکند و درصورت دفع رطوبت به همان مقدار کاهش طول پیدا میکند .

انواع فایبر سمنت

فایبر سمنت ساده

محل کاربرد : نمای ساختمان ، دیوار های داخلی و خارجی

فایبر سمنت طرح چوب

محل کاربرد : نمای ساختمان های ویلایی و شهری

فایبر سمنت دکوراتیو مودینا

محل کاربرد : نمای ساختمان ، دکوراسیون داخل و خارج ساختمان

فایبر سمنت سقف کاذب

محل کاربرد: سقف کاذب داخلی و خارجی ساختمان

موارد کاربرد فایبرسمنت برد

در هرکجا که لازم باشد ساختمانهائی سریع ٫ایمن ٫ زیبا و با کیفیت ایجاد شود سازه های LSF با فایبر سمنت برد استفاده میشود.

  • سرعت کار تا ۵ برابر افزایش مییابد.
  • بعلت سبکی وزن مصالح امکان تهیه سریع و حمل آن از راههای دور با هزینه کم مقرون به صرفه میباشد.
  • بعلت مقاومت بالا ایمنی بهتر سازه در برابر بلایای طبیعی تامین میشود.
  • حفظ سلامتی مصرف کننده بعلت عدم وجود گازهای متصاعد شده.
  • مقاومت در مقابل اتش سوزی.
  • تولید در کارخانه مطمئن تر از ساخت و ساز در کارگاه میباشد.

براین اساس هر گونه ساختمان یا سازه ای که با فایبر سمنت تولید گردد میتواند نیازهای ضروری را سریعا براورده نموده میتواند سازه ای مطمئن وپایدار باشد

لیست قیمت فایبرسمنت برد



:: بازدید از این مطلب : 537
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

انتشارات پیشگامان مسیر دانش ، با همکاری متخصصان و کارشناسان در رشته های مختلف در موضوع تبدیل پایان نامه به کتاب ، آماده همکاری با شما میباشد.

پایان نامه شما با رعایت تمامی اصول چـاپ کتاب، به کتاب تبدیل میشود و بعد از آن کتاب شما ، با تضمین چاپ میشود.

اگر قصد ثبت سفارش و یا درخواست دریافت خدمات مشاوره از کارشناسان و پژوهش گران ما را در موضوعات چـاپ کتاب، تبدیل پایان نامه به کتاب، چاپ کتاب شعر، چاپ کتاب انگلیسی ، چـاپ کتاب ارزان ، چاپ کتاب فوری دارید ، کافیست با ما تماس گرفته و یا با تکمیل فرم زیر منتظر تماس ما باشید.

تبدیل پایان نامه به کتاب

تبدیل پایان نامه به کتاب دارای دلایل مختلفی می باشد که کی از آنها کسب امتیاز در نمره مصاحبه دکتری می باشد و همین کسب امتیاز برای ایجاد شغل خوب یک مزیت می باشد . دلیل دیگری عضو شدن در کانون اهل قلم می باشد . در حالت کلی تبدیل پایان نامه به کتاب به صاحب اثر یک امتیازات خاصی می دهد. در همین راستا انتشارات پیشگامان مسیر دانش خدمات تبدیل پایان نامه به کتاب را انجام می دهد.

چاپ کتـاب با تیراژ پایین

این دسته از چـاپ کتاب شامل دانشجویان و مترجمانی هستند که به دلیل شرایط مالی و یا دلایل دیگر قصد چـاپ کتاب با تعداد کم هستند که بیشتر انتشارات بخاطر حاشیه سود پایین این کار را نمی کنند. اما انتشارات پیشگامان مسیر دانش می تواند با مشاوره و چـاپ کتاب با تیراژ پایین در این راستا یاری گر شما باشد.



:: بازدید از این مطلب : 382
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

امروزه مجلات، تعداد زیادی مقاله دریافت می‌کنند در حالیکه تعداد بسیار کمی را پذیرش و چاپ مقاله می‌کنند. چون از ارسال مقاله تا تصمیم‌گیری نهایی مبنی بر پذیرش یا رد مقاله چندین ماه زمان لازم است، پس مطمئن شوید که مجله درستی را برای ارسال مقاله انتخاب کرده‌اید. مجلات معتبر، نرخ رد مقاله بیشتری دارند. توصیه می‌شود در انتخاب مجله واقع‌بین بود و همه عوامل را پیش از ارسال مقاله در نظر بگیرید.

چاپ مقاله isi در کمترین زمان

بنابراین انتخاب مجله مناسب برای چاپ مقاله isi رشته حسابداری از میان صدها ژوررنال علمی که در هر حوزه علمی منتشر می‌شوند بسیار دشوار است. آنچه که باعث این وسواسی و دشواری می شود، وجود نشریات تقلبی/جعلی می باشند . این نشریات وجهه علمی ندارند و فقط با هدف اخاذی و سوء استفاده از  نویسندگان و محققان جوان کم تجربه، منتشر می‌شوند. این نوع نشریات تقلبی با عنوان مجلات با دسترسی آزاد open access منتشر می شوند و با این عنوان که مقالات آنها بصورت رایگان در دسترس عموم قرار می گیرد، اقدام به اخذ وجه از نویسندگان مقالات می کنند.

خدمات موسسه پیشگامان مسیر دانش

اکسپت مقاله و چاپ مقاله   , ISC , ثبت مقاله اسکوپوس چاپ مقاله اسکوپوس، پذیرش مقاله isi  به صورت تضمینی در مجلات معتبر

پذیرش مقاله و چاپ مقاله در نشریات داخلی و خارجی

استخراج مقاله از پایان نامه و چاپ مقاله استخراج شده در مجلات بین المللی

ترجمه تخصصی و تضمینی مقالات علمی شما توسط مترجمان همان رشته



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 مهر 1397 | نظرات ()