نوشته شده توسط : adorn

راه اندازی فست فود ، گزینه خوبی برای شروع یک کسب و کار کوچک است. همچنین روش‌های زیادی برای گسترش یک فست‌فود وجود دارد و الزاماً همان منوی اولیه، ملاک عمل طولانی مدت در این کسب و کار نخواهد بود. با کمی آینده ‌‌نگری می‌توانید با اجاره محل، خرید تجهیزات فست‌فود و استخدام نیروی انسانی لازم، فست فود خود را راه‌اندازی کنید. اما راه اندازی یک فست‌فود، مانند هر کسب و کار دیگری، نیاز به تحقیق و برنامه‌ریزی دارد. علاوه برای این باید از تیمی حرفه ای برای راه اندازی فست فود بهره ببرید. در این مطلب قصد داریم به مراحل راه اندازی فست فود بپردازیم. با ما همراه باشید.
برای راه اندازی فست فود به چه تخصص هایی نیاز می باشد؟

فرایند راه اندازی فست فود و رستوران امری بسیار پیچیده است که نیازمند تخصص های زیر می باشد:

دانش اقتصادی : برای تهیه بیزنس پلان و استراتژی ورود به بازار شما نیازمند داشتن اطلاعات در مورد بازار، میزان تقاضا و رقبا هستید. برای جمع آوری این اطلاعات شما نیازمند تجربه حضور در صنعت راه اندازی فست فود هستید. گاها مشاهده می شود برخی از افراد سود جو که هیچ گونه تخصصی در این حوزه ندارند اقدام به دادن مشاوره های تخصصی به سرمایه گذاران و کسانی که خواهان راه اندازی فست فود هستند می نمایند و با توجه به خلاء های قانونی موجود نمی توان با اینگونه افراد برخورد نمود. جالب است بدانید که برخی از این افراد حتی دیپلم ندارند و با مفاهیم اولیه حسابداری و مدیریت هزینه آشنا نیستند.

دکوراسیون داخلی فست فود : این بخش ساده ترین بخش از راه اندازی فست فود است، و با توجه به اینکه خیلی از افراد در کشور ما سابقه ساخت و ساز را دارند می توانند این بخش را خودشان اجرا نمایند. شایان ذکر است که تفاوت هایی بین دکوراسیون فست فود و منازل وجود دارد و در آموزش راه اندازی فست فود می توان این بخش را به سرمایه گذاران سپرد.

آشنایی با تهیه منو فست فود و فرمولاسیون آن: کسانی که قصد راه اندازی فست فود را دارند احساس می کنند که این مرحله به آموزش نیازی ندارد. و گاها برخی از افراد اعتقاد دارند که آشپزی یکی از اعضای خانواده آنها به اندازه ای منحصر به فرد است که باعث جذب همگان می گردد. ولی غافل از اینکه آشپزی در فست فود و رستوران صنعتی می باشد و با آشپزی خانگی تفاوت های زیادی دارد. و از موارد مهم در راه اندازی فست فود تهیه منو و فرمولاسیون آن می باشد.
مراحل راه اندازی فست فود
مدیریت فست فود : این مرحله را می شود با آموزش بر طرف نمود. هر کسی که قصد راه اندازی فست فود را دارد بهتر است که آموزش فست فود را پیش کارشناسان این صنعت ببیند. البته شایان ذکر است که برخی از افراد که خود نیازمند آموزش هستند با عناوین همچون سر آشپز فعالیت می نمایند.
مراحل راه اندازی فست فود

انتخاب مشاور ای حرفه ای و مسلط به مارکتینگ و بازارشناسی در حوزه راه اندازی فست فود تهیه بیزنس پلان برای راه اندازی فست فود
تهیه برنامه استراتژیک و مسیر هدف
انتخاب نام مجموعه قبل از راه اندازی فست فود
انتخاب لوکیشن مناسب برای راه اندازی فست فود
تهیه نقشه تاسیسات برای آشپزخانه فست فود
خرید تلفن برای فست فود
تهیه نقشه دکوراسیون فست فود
اجرای دکوراسیون داخلی فست فود
اجرای نمای خارجی فست فود
تهیه تجهیزات آشپزخانه فست فود
راه اندازی آزمایشی ماشین آلات آشپزخانه فست فود
نوشتن منو فست فود
تبلیغات قبل از افتتاحیه
تهیه قیمت تمام شده محصولات در فست فود
مراحل راه اندازی فست فود
انتخاب مشاور ای حرفه ای و مسلط به مارکتینگ و بازارشناسی در حوزه راه اندازی فست فود
تهیه بیزنس پلان برای راه اندازی فست فود
تهیه برنامه استراتژیک و مسیر هدف
انتخاب نام مجموعه قبل از راه اندازی فست فود
انتخاب لوکیشن مناسب برای راه اندازی فست فود
تهیه نقشه تاسیسات برای آشپزخانه فست فود
خرید تلفن برای فست فود
تهیه نقشه دکوراسیون فست فود
اجرای دکوراسیون داخلی فست فود و
اجرای نمای خارجی فست فود
تهیه تجهیزات آشپزخانه فست فود
راه اندازی آزمایشی ماشین آلات آشپزخانه فست فود
نوشتن منو فست فود
تبلیغات قبل از افتتاحیه
تهیه قیمت تمام شده محصولات در فست فود
هزینه های اصلی برای راه اندازی فست فود کدامند ؟

هزینه های اصلی راه اندازی فست فود به شرح زیر می باشد:

اجاره ملک برای راه اندازی فست فود
تاسیسات مورد نیاز آشپزخانه فست فود
دکوراسیون فست فود
تجهیزات آشپزخانه فست فود
راه اندازی و آموزش پرسنل در فست فود
چاپ و بسته بندی غذاها
مواد اولیه مورد استفاده در فست فود
اخذ جواز فست فود شامل چه مراحلی است؟

مرحله اول: متقاضی باید جهت اخذ مجوز به اتحادیه مربوطه مراجعه کند.

مرحله دوم: درخواست خود را به صورت کتبی به اتحادیه ارائه کند.

مرحله سوم: اتحادیه جواب درخواست رو حداکثر تا 15 روز به متقاضی می دهد.

مرحله چهارم: اگه اتحادیه درخواست را قبول کند، متقاضی باید از اون تاریخ ظرف حداکثر سه ماه مدارک مورد نیاز اتحادیه رو تکمیل کند و به اتحادیه ارائه بدهد.
مشاوره جهت راه اندازی فست فود

اگر تجربه ای در زمینه راه اندازی فست فود و خرید تجهیزات فست فود ندارید، بهتر است تا با گروه حرفه ای در این زمینه مشورت کنید تا در سرمایه گذاریتان دچار شکست نشوید. چه بسا بسیاری از کسانی که با سرمایه بسیار و به دلیل عدم مشاوره، سرمایه خود را از دست داده اند و چه بسیارند کسانی که با سرمایه اندک و مشاوره با تیم مجرب و حرفه ای، به سود و در آمد بالایی دست یافته اند.
راه اندازی فست فود با فست فود شاپ

فست فود شاپ، با همکاری متخصصان و کارشناسان خود در بخش طراحی و راه اندازی آشپزخانه های صنعتی کافی شاپ و فست فود و کافی شاپ و هتل ها، آماده ارائه خدمات و مشاوره به شما می باشد.

این شرکت با تیم فعال و با انگیزه، کسب و کار خود را توسعه داده و قادر به گسترش روابط تجاری خود با شرکت ها و برند های معتبر دنیا می باشند. تهیه لوازم آشپزخانه صنعتی را به ما بسپارید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه راه اندازی فست فود با ما تماس بگیرید. یا می توانید به سایت www.fastfoodshop.ir مراجعه نمایید.



:: برچسب‌ها: تجهیزات آشپزخانه فست فود,راه اندازی فست فود با فست فود شاپ,آموزش راه اندازی فست فود ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

رنگ بنفش بادمجانی، رنگ آبی، رنگ نارنجی مبلمان به نظر بعضی از افراد می تواند چشم نواز باشد. اما برای شما، یک اثر هنری است که می خواهید در دکوراسیون داخلی منزل خود از آن استفاده نمایید. اما تزئین صحیح اطراف یک مبل رنگی چگونه است؟ شما همچنین به الگوی مناسب برای دکوراسیون داخلی نیاز خواهید داشت! شما باید آنها را به طور صحیح با سایر دکورها، سبک ها و قطعات متناسب با آن به کار ببرید. در تصاویر نمونه از دکوراسیون اطراف مبلمان می باشد. که بسیار شیک ولوکس است و شما می توانید به راحتی از آنها الگو بگیرید.

از سایه های سفید، سبک و خنثی استفاده کنید.

سفید یا یک برنزه خنثی راهی عالی برای ست کردن آن با مبلمان است. می توانید یک قسمت از دیوار اطراف مبلمان را رنگ سفید کنید. این امر باعث می شود که نگاه مردم به جلو و عقب حرکت کند، نه اینکه روی یک چیز متمرکز شود. همچنین یک چشم نواز عالی ایجاد می کند و به شما امکان می دهد با یک سبک متفاوت از دکوراسیون داخلی منزل خود را انجام دهید.

از الگوهای مختلف بهره ببرید.
الگوهای مخلوط کردن را در یک اتاق تمرین کنید. اگر به درستی انجام نشود، این می تواند نتیجه ی عکس دهد. بنابراین، از کم شروع کنید. از یک الگوی هندسی یا یک الگوی راه راه استفاده کنید. آنچه که نتیجه مثبت می دهد و فضا را متعادل می کند بیابید. مواردی از بافت های مختلف را در اطراف مبلمان رنگی قرار دهید. با گذشت زمان، می فهمید که چه چیزی کار می کند، چه چیزی انجام نمی شود، و چگونه می توانید آن رنگ پررنگ را با بقیه بافت ها، چاپ ها و الگویی که با آنها در خانه کار می کنید ترکیب کنید.

در مورد رنگ های پر رنگ شما باید آنها را به طور صحیح با سایر دکورها، سبک ها و قطعات متناسب با آن کار کنید. در هنگام تزئین یک اتاق چند نمونه از این نکات ساده را در نظر بگیرید که یک مبل رنگی در آن قرار خواهد گرفت.

رنگ نارنجی روشن یا قرمز را می تواند به راحتی با یک بالشت سیاه تیره یا هررنگ دیگر ست شود. استفاده از بالشت به رنگ های مختلف این اجازه را به شما می دهد، که سبک و سلیقه شخصی خود را در دکوراسیون داخلی منزلتان به کار ببرید.

زمان کافی برای دکوراسیون داخلی منزلتان صرف کنید.
وقت بگذارید و رویکردهای مختلف را انجام دهید، موارد را به اطراف حرکت دهید. که به شما امکان می دهد تا چیزها را از طریق لنزهای مختلف مشاهده کنید، تا اینکه در نهایت قاب کاملی پیدا کنید. قرار نیست در یک مدت زمان کم این کار را انجام دهید. و واقعاً باعث می شود که شخصیت شما بدرخشد.

دوره های آموزشی معماری داخلی و دکوراسیون

مدرسه معماری داخلی آرت کانر برگزار کننده دوره های آموزشی معماری داخلی و دکوراسیون در گرایش ها و شاخه های مختلف از جمله :

دوره آموزشی روشنایی و نورپردازی

دوره آموزشی جامع رنگ شناسی و کارگاه ساخت رنگ

دوره آموزشی جامع فنگ شویی

دوره آموزشی تابلوهای دکوراتیو و پتینه

دوره آموزشی تخصصی دکوراسیون داخلی

دوره آموزشی تخصصی چیدمان و سبک شناسی می باشد.

جهت اطلاع از زمان و نحوه برگزاری دوره های آموزشی معماری داخلی و دکوراسیون در مدرسه معماری داخلی آرت کانر با ما تماس بگیرید.

شماره تماس : 01732331513

با توجه به اینکه بازار معماری ایران با کمبود متخصص در حوزه معماری و دکوراسیون داخلی مواجه است، گذراندن دوره تخصصی دکوراسیون داخلی باعث می شود تا افراد علاقمند به این حوزه به اشراف و تسلط کافی در این زمینه دست یابند و انواع راه حل و تکنیک ها را با توجه به کاربری و نوع معماری هر فضا بشناسند. در این دوره ها تاکید بر آموزش تکنیک های عملی برای سبک های مختلف معماری است. ما با برگزاری گارگاه های آموزشی حضوری یا آنلاین و محصولات آموزشی به شما کمک می کنیم تا در حوزه تخصصی خود بی رقیب باشید. همچنین شما می توانید به آدرس سایت www.art-connor.com مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: دوره آموزشی تخصصی دکوراسیون داخلی,نحوه برگزاری دوره های آموزشی معماری داخلی و دکوراسیون,دکوراسیون داخلی منزل ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

ظروف یکبار مصرف انواع مختلفی دارند ، در اینجا قصد داریم به توضیحاتی در مورد ظروف یکبارمصرف کاغذی بپردازیم . لیوان یکبار مصرف کاغذی نیز در حجم و سایز های مختلف در کارخانه های تولید ظروف یکبار مصرف تولید و روانه ی بازار می شود.

لیوان کاغذی چطوری تولید میشه؟

در تولید لیوان کاغذی از ظروف کاغذ مخصوص به صورت رول به عنوان مواد اولیه در ضخامت و اندازه های مختلف ، وارد دستگاه شده و بعد از شکل گیری ، ضایعات آن برش می خورد و به شکل لیوان یا هر ظرف دیگری در می آید . از فواید نوع کاغذی این ظروف شیک و بهداشتی بودن و تجزیه پذیری آن می باشد ، ولی عدم تولید مواد اولیه در داخل ایران و وابستگی به واردات و همچنین امکان تولید فقط یک نوع ظرف با یک دستگاه قیمت این ظروف حدود دو سه برابر سایر ظروف یکبار مصرف می باشد .

تکوک ارائه کننده لیوان یکبار مصرف کاغذی در ایران

ارائه لیوان یکبار مصرف کاغذی در ایران سابقه ی تولید ظروف یکبار مصرف اعم از لیوان ، بشقاب و سایر ظروف در ایران به حدود 30 سال پیش باز می گردد ، که تولید این محصولات تنها با شروع به کار یک کارخانه آغاز شد ، اما به تدریج بر تعداد این کارخانه ها و شرکت ها افزوده شد .

از آنجا که بازار لیوان یکبار مصرف در ایران و سایر گونه های این ظروف با تغییراتی که در سبک زندگی ایرانیان رخ داده در ارتباط مستقیم بوده و همسو با تغییرات زندگی ، مصرف این گونه محصولات نیز رو به گسترش بوده است و به همین علت تعداد تولیدکنندگان و فعالان ارائه کننده لیوان یکبار مصرف کاغذی و سایر محصولات این حوزه به سرعت رو به ازدیاد می باشد ، تا جایی در حال حاضر بیش از 1500 واحد تولیدی ظروف یکبار مصرف در کشور فعالیت می کنند ، که حدود دو الی سه درصد از این تعداد تولییدکنندگان ظروف کاغذی می باشند . این واحد های تولیدی به دو صورت کارگاهی ( با استفاده از یک تا دو دستگاه ) و کارخانه ای ( با استفاده از چندین دستگاه ) فعالیت می کنند . تکوک یکی از فروشگاه های اینترنتی ارائه کننده لیوان کاغذی و ظرف یکبار مصرف کاغذی می باشد .

تکوک فروشنده لیوان یکبار مصرف کاغذی در سراسر کشور

با توجه به فرهنگ مردم کشورمان که در شادی ها و ولادت ها و همچنین انواع مراسم های عزاداری به خیرات غذا و حلوا ، شربت ، چای و … می پردازند ، استفاده از ظروف یکبار مصرف این مقوله را نیز برای آن ها آسان تر می کنند و در نهایت تکوک با هدف خرید آسان ظروف یکبار مصرف مفتخر است تا محصولات مورد نیاز مشتریان خود را با سریع ترین راه به دست آنان برساند . تکوک یک فروشگاه اینترنتی معتبر لیوان و ظروف کاغذی یکبار مصرف می باشد که این مزیت را دارد تا مشتریان بتوانند طرح دلخواه خود را بر روی محصول مورد نظر به چاپ برسانند .

آخرین قیمت لیوان یکبار مصرف در تکوک

شما می توانید برای آگاهی از قیمت های به روز انواع ظروف یکبار مصرف کاغذی ، شامل لیوان پیش دستی و … می توانید به فروشگاه های اینترنتی معتبر و وب سایت های رسمی تکوک که تولید کننده ی این محصولات می باشد مراجعه نمایید ، باید توجه داشته باشد این قیمت ها با توجه به نوسانات اقتصادی متغیر خواهد بود .

عمده فروشی لیوان یکبار مصرف کاغذی در تکوک

خرید و فروش محصولات یکبار مصرف نیز مانند بسیاری از محصولات به صورت عمده دارای مزایا ویژه ی خود می باشد . عمده فروشان ظروف یکبار مصرف از آنجایی که به طور مستقیم با کارخانه ها همکاری دارند ، علاوه بر آگاهی از نیاز بازار و انتقال آن به تولییدکننده ها، محصولات را با قیمت مناسب تری نسبت به فروشگاه هایی که این ظروف را به صورت جزئی یا تعداد پایین به فروش می رسانند ، خواهند داشت .

مشتریان می توانند سفارشات خود را در تعداد بالا در تکوک بعنوان سفارش و خرید عمده لیوان کاغذی و ظروف یکبار مصرف انجام دهند . قیمت عمده لیوان یکبار مصرف کاغذی بسیار مقرون به صرفه تر از قیمت تعداد کم آن خواهد بود .

عرضه بدون واسطه انواع لیوان یکبار مصرف

امروزه انواع ظروف یکبار مصرف اعم از کاغذی ، فومی و به ویژه ظروف یکبار مصرف پلاستیک در مقادیر بالای مورد استفاده قرار می گیرد . فروشگاه اینترنتی تکوک با پخش و عرضه لیوان یکبار مصرف کاغذی و پیش دستی و به طور کلی سرویس این ظروف سعی دارد با ارائه ی این محصولات به طور مستقیم و بدون واسطه سبب شده است تا خریداران از خریدشان رضایت بیشتری داشته باشند .

مزیت عرضه بدون واسطه انواع لیوان یکبار مصرف در تکوک

با کوتاه شدن دست دلالان و واسطه ها قیمت این محصولات بسیار مناسب و تقریبا با قیمت کارخانه برابری می کند که این خود مزیت مهمی برای سازمان ها و مراکزی است که از این محصولات یکبار مصرف به تعداد چشمگیری استفاده می کنند .

چاب ظروف پاپکرن با طرح دلخواه شما

چاب ظروف پاپکرن با طرح دلخواه شما :استفاده از ظرف پاپکرن به جای روش های سنتی بسته بندی باعث جلب توجه و حفاظت محیط زیست و جلوگیری از افت کیفیت می گردد. جعبه پاپکرن سبب می شود تازگی، طعم و کیفیت پاپکرن حفظ گردد. سایز های قابل تهیه از این محصول شامل ظرف های پاپکرن یک نفره، دو نفره و خانواده می باشد.

طرح های زیبای قابل چاپ بر روی جعبه های پاپکرن از لحاظ بصری باعث لذت خوردن پاپ کورن تازه خواهد شد. جنس جعبه پاپکرن موجود در این مجموعه به علت استفاده از مقوای ایندربورد کاملا بهداشتی هیچ گونه تاثیر سوء بر اغذیه ندارد.
جعبه های تولیدی این مجموعه شامل انواع جعبه فست فود، انواع جعبه لباس، جواهرات و هدیه و جعبه کیک و شیرینی می باشد. علاوه بر محصولات سایت تاپ پک جعبه های خاص متناسب با سلیقه شما نیز تولید می کند. برای سفارش محصولات تکوک کافی است با ما تماس بگیرید.

چاپ ظروف یکبار مصرف مجلسی

چاپ ظروف یکبار مصرف مجلسی مراسم هایتان را به ما بسپارید!

ما طبق سفارش شما برای هر مراسمی که بخواهید ، لیوان کاغذی ، با طرح مورد نظر شما را چاپ می کنیم.

شما می توانید لیوان های پذیرایی در کنفرانس ها و یا جلسات خود را به ما سفارش دهید تا با توجه به سلیقه شما طرح مورد نظرتان را بر روی لیوان کاغذی چاپ کنیم.

شما هر طرحی را که بخواهید ما برایتان بر روی لیوان کاغذی چاپ می کنیم و یا طرح مورد نظرتان را به ما بدهید تا برایتان روی لیوان کاغذی پیاده کنیم.



:: برچسب‌ها: چاب ظروف پاپکرن,چاپ ظروف یکبار مصرف مجلسی,خرید عمده لیوان کاغذی, قیمت لیوان یکبار مصرف در تکوک ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

کود مرغی یکی از با ارزش ترین کودهای ارگانیک موجود در بازار است. این کود طبیعی در مقایسه با کودهای شیمیایی بسیاری از عناصر ضروری گیاهان را در خود جای داده است. اگر کود مرغی به درستی عمل آوری شود و به کمپوست مناسب تبدیل گردد، از بسیاری از کودهای شیمیایی موثرتر و مفیدتر واقع خواهد شد. بنابراین محصولاتی نظیر پلت کود مرغی روز به روز مورد استقبال بیشتر کشاورزان و زارعین قرار خواهد گرفت. به نظر می رسد این رونق استفاده از پلت کود مرغی با توجه به ارگانیک بودن این کود در پرورش سبزیجات بیش از هر محصول کشاورزی دیگری مورد توجه قرار گیرد. در این مقاله سعی می کنیم به مهم ترین مزایای استفاده از کودهای مرغی بپردازیم. قبل از هر چیز لازم است که با برخی از ویژگی های کود مرغی و پلت مرغی آشنا شویم.

جمعیت مرغداری هر ساله در حال افزایش است و مقادیر زیادی از مرغداری ها رد می شوند. جمعیت مرغ برای مثال در هند 489 میلیون و میزان کود 12?1 میلیون تن تخمین زده می شود.جمعیت مرغ در کل گسترش نمی یابد ، بلکه فقط در برخی از جیب ها متمرکز است.
بطور معمول ، کود حداقل در مدت یک ماه در بیشتر مزارع نگهداری می شود ، حداقل برای مدت زمان یک ماه و این منجر به از بین رفتن تقریبا 40? نیتروژن می شود که باعث کاهش ارزش کود می شود.

انواع مختلفی از کود مرغی مانند کود دامی عمیق ، کود گوشتی ، کود قفس و کود مرتفع وجود دارد. مقادیر مغذی کود مرغی بسته به شرایطی که در آن فرآوری می شود ، بطور قابل توجهی متفاوت است.
نسبت بستر به کود و میزان رطوبت باعث تغییر قابل توجهی در کودهای خانه های مختلف می شود. کود مرغی حاوی حدود 5/5 درصد نیتروژن ، 1?5-3?5 درصد فسفر و 1?5-3?0 درصد پتاسیم و ریز مغذی ها به مقدار قابل توجهی است.
کاربرد اراضی کود مرغی برای محصولات زراعی سنتی و هنوز هم مهمترین کاربرد آن بوده است. اما ، روش های نوین پرورش مرغ ، مشکل را پیچیده کرده است. بخش اعظم کود موجود در حال حاضر حاوی هیچ بستر نیست. در هنگام استفاده از پرندگان در قفسها یا شکافها ، از بستر استفاده نمی شود.
وقتی از بستر طیور استفاده می شود ، رطوبت را جذب می کند و باعث می شود که کود دامی شسته شود بنابراین یک سطح بزرگ در معرض هوا قرار می گیرد. از طرف دیگر کودهای کودی حاوی 60-70? رطوبت هستند و روند کار را دشوار می کنند.

در عین حال ، اگر برای کاهش رطوبت ذخیره شود ، تلفات مواد مغذی رخ می دهد و هزینه حمل و نقل افزایش می یابد. یکی دیگر از مشکلات عجیب این کود این است که نیتروژن خیلی سریع در دسترس است به طوری که اگر در استفاده از آن احتیاطی صورت نگیرد ، سوزش اتفاق می افتد.

انواع کود مرغی

انواع مختلفی از کود مرغی مانند کود دامی عمیق ، کود گوشتی ، کود قفس و کود مرتفع وجود دارد.
کود مرغی مرغداری:
این به کود تولید شده توسط لایه ها در دوره تخم گذاری اشاره دارد. بستر عمیق برای مرغهای تخمگذار معمولاً از پوسته های بادام زمینی ، پوسته برنج یا تراش چوب در لایه ای به عمق 10-15 سانتی متر تشکیل شده است.

در طول تولید ، کود تجمع یافته با بستر مخلوط می شود. با افزودن دفع مدفوع ، بستر مرطوب می شود اما هوازی می ماند. تخمیر هوازی با تولید گرما و از بین رفتند. CO 2 و آمونیاک اتفاق می افتد.
در این سیستم ، مرغ های مرغی در هر قلم ، در قلم های بزرگ نگهداری می شوند و در هر کف ، روی کف پوشیده از بسترهایی مانند نی ، گرد و غبار یا برگهایی تا عمق 8-12 اینچ مشاهده می شوند. بستر عمیق تجمع مواد مورد استفاده برای بستر با کود مرغ است تا اینکه به عمق 8 تا 12 اینچ برسد.

از مواد آلی خشک مناسب مانند گرد و غبار اره ، برگها ، چمنهای خشک ، صدفهای زیر زمینی ، شکسته شدن ساقه های ذرت و کبابها ، پوست درختان به مقدار کافی برای ایجاد عمق حدود 6 اینچ در قلم باید استفاده شود. قطرات پرندگان به تدریج با مواد مورد استفاده در ساخت بستر ترکیب می شوند.

کود خانگی گوشتی:
این کود شبیه کود کود مرغی عمیق است ، اما بسترها بیشتر به دلیل تغییر محدود محدود به آمونیاک کاهش می یابد. این باعث می شود کود نسبتاً کمتری نسبت به کود دامی در نیتروژن وجود داشته باشد.
کود قفس:
این کود حاوی 60-70? رطوبت است زیرا با مواد بستر مخلوط نمی شود. در هنگام استفاده از پرندگان در قفسها یا شکافها ، از بستر استفاده نمی شود. در صورت استفاده زود هنگام از آن ، فقدان عظیم آمونیاک در این کود دفع می شود.
در قفس های مرغ از هر نوع مرغ ، هرم و نوع پشته استفاده می شود. اینها در اندازه های استاندارد مختلف برای پاسخگویی به نیازهای تولیدکننده مرغ خاص در دسترس هستند. قفس های لایه ای به سبک هرمی در مدل های 2 ، 3 ، 4 یا 5 ردیف عرضه می شوند که هر مدل با انتخاب ویژگی های اتوماسیون. این موارد عبارتند از:
تحویل خودکار خوراک ، جمع آوری خودکار تخم مرغ و حذف کود خودکار. در سیستم های تخمگذار ، هر قفس شامل 1-25 پرنده است و در بالای گودال معلق است.

گودال عمیق یا کود مرتفع:
سیستم کود جامد گودال عمیق یا ساختمان بلند مرتفع ، دارای یک کف بتونی و دیوارهای جانبی یا سنگ تراشی یا بتونی است و به طور معمول 2-6 پا در زیر زمین ساخته می شود.
قلم ها یا قفس ها سپس در کفپوش های شکاف دار 8 پا یا بیشتر از کف گودال ساخته می شوند. از آنجا که گودال اغلب زیر سطح زمین ساخته می شود ، باید مراقب باشید که از آلوده بودن سطح آب و زیرزمین اطمینان حاصل شود.

زهکشی بنیاد و درجه بندی خارجی برای هدایت آبهای سطحی به دور از خشک شدن کود کمک می کند ، به طوری که ممکن است کمپوست طبیعی رخ دهد.
سرعت بالای حرکت هوا از فن های مکانیکی مستقر در گودال به خشک نگه داشتن کود نسبتاً کمک می کند. از مزایای سیستم گودال عمیق این است که کود قبل از برداشتن می تواند چندین ماه نگهداری شود.

دو مزیت مهم کودهای حیوانی در مقایسه با کودهای شیمیایی

کودهای حیوانی در مقایسه با کودهای شیمیایی چندین مزیت مهم و اساسی دارند. به طور خلاصه دو مزیت مهم کودهای حیوانی در مقایسه با کودهای شیمیایی عبارت است از:

  • سلامت بالاتر: با توجه به اهمیت روزافزون تولید محصولات ارگانیک، کودهای حیوانی و طبیعی از اهمیت بالاتری برخوردار هستند.
  • قیمت مقرون به صرفه تر: کودهای حیوانی علی الخصوص کود مرغی عناصر با ارزشی را در خود جای داده است، عناصر با ارزشی که با صرف هزینه کم تر تولید شده و به مصرف می رسند.
  • کود مرغی برای سبزیجات هم کاربرد دارد.

ویژگی های تغذیه ای کود مرغی هیراکود

در مقاله ای در مورد کودهای کامل کشاورزی و کودهای NPK توضیحاتی داده شد. همانطور که در مقاله معرفی کود NPK توضیح دادیم، مهمترین عناصر به کارگرفته شده در کودهای کامل NPK عناصر نیتروژن، فسفر و پتاسیم است . سه عنصری که به عنوان عناصر پرمصرف و ماکرو در تغذیه گیاهان مورد توجه قرار می گیرد. جالب است که کود مرغی به طور طبیعی حاوی این سه عنصر در مقادیر قابل توجه ای است. سه عنصری که با جذب در گیاه به رشد رویشی گیاهان کمک می کند. در این بین عنصر نیتروژن مهمترین بخش از ترکیبات کودهای مرغی را تشکیل می دهد. ازت موجود در ترکیب کود مرغی و یا پلت مرغی به رشد رویشی گیاهان کمک زیادی می کند. عنصری که باید در مقاطع زمانی خاصی به گیاهان داده شود. به طور کلی در هر تن کود مرغی با 50 درصد آب حدودا 20 کیلوگرم ازت، 13 کیلوگرم پتاسیم و 25 کیلوگرم فسفر موجود است. در کنار این سه عنصر ماکرو و پرمصرف عناصر آهک و منیزیم نیز به میزان حدود 42 کیلوگرم در هر تن کودمرغی وجود دارد. مجموع این ترکیبات به همراه عناصر ضروری دیگر کود طبیعی کاملی را برای کشت تشکیل می دهند. یکی از مزایای استفاده از کودهای مرغی استفاده همزمان از یک ترکیب برای بهره مندی از چندین ماده غذایی مفید است.

کود مرغی حاوی تمام مواد مغذی اساسی گیاهان است که توسط گیاهان مورد استفاده قرار می گیرد. اینها شامل نیتروژن (N) ، فسفر (P) پتاسیم(K) ، کلسیم (Ca) ، منیزیم (Mg) ، گوگرد (S) ، منگنز (منگنز) ، مس (مس) ، روی (روی) ، کلر (Cl) ) ، بورون (B) ، آهن (آهن) و مولیبدن (مو).
مقادیر این مواد مغذی بسته به عوامل زیادی از جمله سن و رژیم غذایی گله و همچنین میزان رطوبت و سن کود می تواند متفاوت باشد.
کود مرغی حاوی عناصر غذایی است که می تواند از تولید محصول پشتیبانی کند و خصوصیات فیزیکی و شیمیایی خاک را تقویت کند. این ظرفیت نگه داشتن رطوبت خاک را افزایش داده و حرکت جانبی آب را بهبود می بخشد .

در نتیجه باعث بهبود راندمان آبیاری و کاهش خشکی عمومی خاک های شنی می شود. کاربرد کود مرغی باعث افزایش حفظ خاک و جذب مواد مغذی گیاه می شود. این تعداد و تنوع میکروارگانیسم های خاک ، به ویژه در شرایط شنی را افزایش می دهد.
این اثر با افزایش آب و در دسترس بودن مواد مغذی ، و همچنین سرکوب سطح مضر نماتدهای انگلی ، قارچ ها و باکتریها ، باعث بهبود سلامت گیاهان می شود.

خواص فیزیکی و شیمیایی کود مرغی

بسیاری از فرآیندهای فیزیکی ، شیمیایی و بیولوژیکی می توانند ویژگیهای کود دامی را از فرم اصلی دفع شده خود تغییر دهند. مقادیر ویژگی تولید کود حذف شده در جدول 3 آمده است. این مقادیر مقادیر معمولی را بر اساس منابع داده موجود نشان می دهند.
این برآوردها ممکن است مفید باشد اما از تنوع بسیار بالایی برخوردار است. این مقادیر ممکن است برای برنامه ریزی بلند مدت یک مزرعه قبل از هر نمونه در دسترس باشد و برای برآورد برنامه ریزی برای حل مسائل منطقه مفید باشد.
هر زمان ممکن باشد ، به جای برآوردهای جدولی ملی باید از نمونه‌های خاص سایت یا سایر برآوردهای موضعی استفاده شود. عملیات مجاز تغذیه حیوانات غلیظ مجاز است که سالانه کودهای بازیافت شده را برای مزرعه خود گزارش کند. از مقادیر جدول بندی شده برای اهداف برنامه ریزی استفاده کنید تا مقادیر اختصاصی سایت در دسترس نباشند.

ویژگی های انتقال کود

ویژگیهای انتقال کود بسته به نوع ماده جامد بستگی دارد. معمولاً بسته به محتوای جامد کودها به عنوان مایع ، دوغاب ، نیمه جامد یا جامد طبقه بندی می شوند. مرز بین طبقه بندی دست زدن ثابت نیست اما با ترکیب خاص متفاوت است.
کود را می توان با توجه به محتوای ماده خشک به عنوان مایع ، دوغاب نیمه جامد و جامد طبقه بندی کرد.

کود مایع حاوی حداکثر 4? مواد جامد است و با تجهیزات آبیاری قابل کنترل است. کود مایع با این نوع مواد جامد را می توان با از بین بردن مواد جامد بزرگتر از کود از طریق نوعی جداسازی جامدات یا اضافه کردن آب رقیق کننده بدست آورد.
سیستم های تصفیه تالاب معمولاً اگر به درستی طراحی و کار شوند ، کمتر از 1? مواد جامد دارند. تالاب های بیش از حد بار شده می توانند تا 2? مواد جامد برسند.

کود دامی از مواد جامد حاوی 4? تا 10? مواد جامد است و برای دست زدن به آن ممکن است به پمپهای خاصی احتیاج داشته باشد. * کود نیمه جامد حاوی 10 تا 20 درصد مواد جامد است. کود برای پمپ خیلی ضخیم است.
کود جامد حاوی 20? مواد جامد یا بیشتر است. این کود کود را می توان انباشته یا با لیفتراک یا سطل جمع کرد.

اهمیت کود مرغی در مقایسه با سایر کودهای حیوانی

به طور کلی کودهای حیوانی از سایر کودهای شیمیایی موجود در بازار مقرون به صرفه تر و سالم تر هستند. به همین دلیل استفاده از کودهای شیمیایی در موارد خاص و بر اساس نیاز خاک به توصیه ی متخصصین خاکشناسی صورت می گیرد.
در بین کودهایی که منشا حیوانی دارند، کود مرغی کیفیت بالاتری نسبت به کودهای دامی دارد. طبق مستندات آزمایشگاهی ازت موجود در کودهای مرغی بیش از سه برابر کودهای دامی اندازه گیری شده است. همانطور که می دانید ازت مهمترین ترکیب موثر در رشد رویشی گیاهان محسوب می شود. مورد بعدی عنصر فسفر است که در ترکیب فسفات کودهای مرغی و دامی مورد سنجش قرار گرفته است. عنصر فسفر کود مرغی بیش از 5 برابر فسفر کودهای دامی اندازه گیری شده است. عنصر پتاسیم نیز در ترکیبپتاس کودهای حیوانی موجود است. این عنصر نیز در ترکیب کودهای مرغی بیش از کودهای دامی یافت می شود.

فواید کود آهن هیراکود بر روی چمن

کود آهن یکی از ضروری ترین عناصر ریز مغذی در گیاهان است. این عنصر کم مصرف در فرآیند تولید کلروفیل نقش مهمی را ایفا می کند. به همین دلیل تولید کلروفیل و سبزینه برگ گیاهان تا اندازه زیادی وابسته به عنصر آهن می‌باشد. اهمیت آهن تا به آنجا پیش رفته است که کارشناسان تغذیه گیاهی همواره در تلاش برای تشخیص علائم کمبود آهن و رفع موانع جذب عنصر آهن بوده‌اند.

اثر کود کلات آهن بر رنگدانه های فتوسنتزی

مطالعه تنش خشکی و محلول پاشی و اثر کلات آهن بر رنگدانه های فتوسنتزی : خشکسالی مهم ترین عامل محدود کننده رشد گیاه و تولید محصول در سراسر نقاط جهان است.کشور ایران از جمله کشورهایی است که در کمربند مناطق خشک و بیابانی جهان واقع شده است. وجود هر نوع تنشی از قبیل خشکی بسته به اینکه در چه مرحله یا مراحلی از رشد رخ دهد، موجب صدمه به یک یا تعدادی از اجزای عملکرد و در نتیجه عملکرد نهایی خواهد شد. تنش طولانی مدت بر تمام فرایندهای متابولیک گیاه اثر می گذارد و درنتیجه موجب کاهش تولید گیاه میشود. گیاهان دارویی منابع طبیعی ارزشمندی هستند که امروزه مورد توجه کشورهای پیشرفته جهان قرار گرفته و به عنوان مواد اولیه جهت تبدیل به داروهای بی خطر برای انسان تلقی می شوند. در این زمینه ایران یکی از غنی ترین منابع گیاهان دارویی جهان به شمار می رود که دارای تنوع بالای شرایط زیستگاهی برای این گیاهان میباشد. از این رو مصرف برخی از کود ها از جمله کود کلات آهن در این گیاهان مخصوصا در مناطق گرم و خشک بسیار موثر است.

کود سوپر نیتروپلاس

عوامل زنده مفید موجود در کود سوپر نیتروپلاس با اثر محرک رشد و تشدید کننده بر یکدیگر موجب افزایش تولید انواع هورمون ها، انواع سیدروفورها، انواع آنتی بیوتیک ها، مواد باز دارنده رشد عوامل بیماریزا و سیانید هیدروژن گردیده و با توسعه ریشه و حفاظت آن از آسیب عوامل بیماریزای خاکی جلوگیری می کند. نیتروژن در نیتروپلاس باعث تحریک رشد ریشه، جوانه و افزایش میوه می گردد و بر خلاف فرمهای دیگر نیتروژن باعث افزایش بی رویه رشد رویشی گیاه نمی شوند. کلسیم موجود در نیتروپلاس، نقش بسیار مهمی در افزایش استحکام و توسعه دیواره سلولی به ویژه در ریشه ها دارد. کمبود کلسیم منجر به ضعیف شدن ریشه ها می گردد و انها را به تنشهای محیطی و عوامل بیماریزا بسیار حساس می کند. از نیترو پلاس مایع، به عنوان حداقل یک سوم منابع ازتی خود استفاده کنید. محلول پاشی آن باعث افزایش مقاومت گیاه به تنش ها و در نتیجه کاهش سطح اتیلن می گردد. بهترین تیمار برای زدودن سدیم (شوری) روی سطوح خاک های رسی، اضافه کردن منابع نیتروژنی همراه با کلسیم بالا می باشد. اگر سطح سدیم زیاد باشد، از میزان بیشتری محلول استفاده کنید.

خرید کود سیاه غنی شده

کود سیاه غنی شده یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین کود در صنعت کشاورزی محسوب می شود. این نوع از کود می تواند تاثیر زیادی در پروسه کاشت و برداشت محصولات گیاهی داشته باشد. به طوریکه کارشناسان معتقدند استفاده از کود سیاه برای رشد ریشه های گیاهی الزامی و ضروری است و عدم استفاده از آن تا حد زیادی بازدهی در مرحله برداشت را تحت تاثیر منفی قرار می دهد. علاوه بر این محافظت از گیاه در برابر بیماری ها و آفات نیز از دیگر مزایای کود سیاه در صنعت کشاورزی می باشد.

راه های ارتباطی:

جهت خرید، فروش و صادرات این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیریت فروش: مهندس سید مهدی کالفی
شرکت هیراکود شماره موبایل: 09127256897
شرکت هیراکود ایمیل: hirakood1@gmail.com


:: برچسب‌ها: ویژگی های کود مرغی و پلت مرغی,انواع کود مرغی,ویژگی های تغذیه ای کود مرغی هیراکود, ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

در گذشته‌های نه چندان دور افراد برای مراقبت از لوازم خود از قفل‌های زنجیری استفاده می‌کردند. اما با گذشت زمان و پیشرفت در صنعت سیستم‌های امنیتی قفل‌های برقی به بازار آمده اند و پروسه امنیت و حفاظت را راحت تر کرده اند. یکی از این ابزار که باعث راحتی در ایجاد امنیت شده است؛ قفل برقی نام دارد. خدمات مهدیار عباسی در زمینه نصب قفل برقی در گرگان به شرح زیر می باشد:

نصب قفل برقی درب حیاط توسط نصاب ماهر مهدیار عباسی در گرگان

آنچه مشخص است قدیم از قفل کلون برای بستن درب های حیاط استفاده می شد حال شاهد خرید قفل کامپیوتری و نصب آن روی درب حیاط هستیم با این وجود باز هم نیاز به نصب قفل برقی باعث می شود که امروزه با خرید این نوع قفل و نصب آن امنیت خانه را بالا ببریم . زیرا شما با نصب قفل برقی درب حیاط به نوعی باعث می شوید که با زدن دکمه آیفون به صورت اتوماتیک درب حیاط را باز کنید و نیازی به استفاده از کلید نیست . نصب قفل برقی درب حیاط خود را به مهدیار عباسی بسپارید . شما می توانید برای نصب قفل برقی در گرگان با ما در تماس باشید .

شماره تماس مهدیار عباسی : 09355733663

نصب قفل برقی درب پارکینگ در گرگان با مجری خدمات الکتریکی مهدیار عباسی

اکثر جک های پارکینگی بگونه ای طراحی شده اند که در هنگامی که درب بسته می شود، گیربکس آنها قفل می گردد و با فشار از بیرون درب باز نمی شود. ولی اگر دو نفر بصورت همزمان با فشار خیلی زیاد از بیرون به درب نیرو وارد کنند و یا خودرویی در هنگام سروته کردن در کوچه با درب پارکینگ شما برخورد کند این احتمال وجود دارد که شفت جک کج شود و بین درب باز شود. جهت جلوگیری از کج شدن شفت جک پارکینگ و همچنین بالابردن امنیت و جلوگیری از ورود افراد ناشناس به پارکینگ اکیداً توصیه می شود که بهمراه جک درب پارکینگ از قفل برقی سیزا، قفل برقی یوتاب استفاده شود. نصب قفل برقی درب پارکینگ خود را به مهدیار عباسی متخصص در امور فنی بسپارید.

انواع قفل برقی قابل نصب بر روی جک های پارکینگی

به صورت کلی دو نوع قفل برقی برای نصب بر روی جک درب پارکینگ داریم :

  • قفل های برقی RIM LOCK مانند سیزا و یوتاب
  • قفل های برقی شفتی BOLT LOCK مانند قفل BFT و BENINCA

قفل های نوع اول با دریافت یک فرمان لحظه ای باز می شوند و باز باقی می مانند تا درب حرکت کند باز شود و سپس بسته شود و دوباره با برخورد با زبانه خود قفل می شوند ولی قفل های شفتی با فرمان لحظه ای عمل نمی کنند و در تمام مدت باز و بسته شدن درب برق دار می شوند. یعنی در ابتدا قفل برق دار و شفت آن جمع می شود سپس درب شروع به حرکت میکنند و تا انتها باز می شود، سپس درب از حرکت می ایستد و برق قفل قطع می شود و شفت آن بیرون می آید.سپس برای بسته شدن نیز ابتدا قفل برق دار می شود ، شفت آن جمع می شود و درب شروع به بسته شدن می نماید و پس از بسته شدن کامل درب برق قفل نیز قطع می شود و دوباره شفت آن خارج و درب قفل می شود. امروزه بجر پروژه های خاص کمتر پیش می آید از این نوع قفل های شفتی استفاده شود و در 99% موارد از قفل های برقی سری اول استفاد می شود.

روش کار با درب اتوماتیک پارکینگ دارای قفل برقی

در واقع نیاز به انجام هیچ کار خاصی نیست و با زدن ریموت قفل باز می شود و درب شروع به حرکت میکند و بلافاصله پس از بسته شدن درب مجدد قفل چفت می شود. لذا بدون نگرانی و بدون داشتن دانش فنی خاص می توانیم از درب اتوماتیک پارکینگ دارای قفل برقی استفاده نماییم.

نصب قفل برقی درب شیشه ای در گرگان را به مهدیار عباسی بسپارید.

امروزه در بسیاری از اماکن اداری و تجاری از دربهای شیشه ای برای ورودی و یا اتاقها استفاده شده است و اگر این دربهای شیشه ای دارای فریم فلزی نباشد مثل شیشه میرال یک تکه، برای ریموتی کردن این درب شیشه ای نمی توان از قفل های برقی رایج استفاده نمود.اما درب های شیشه ای که فریم فلزی دارند مناسب برای نصب قفل برقی برای درب شیشه ای می باشند.

خصوصیات قفل برقی درب شیشه ای

برای ریموتی کردن درب شیشه ای میرال باید از یک نوع قفل خاص استفاده نمود که در بالای درب نصب می شود. کارکرد این قفل برقی و یا قفل مگنتی درب شیشه ای به این صورت است که دستگاه اصلی قفل مگنتی روی چهارچوب شیشه ای با چند پیچ نصب می گردد و دقیقا پایین این قفل برقی روی درب شیشه ای براکت آن نصب میگردد. برای استفاده از قفل برقی درب شیشه ای می توان آن را به یک کلید وصل کرد تا با فشار آن زبانه برای چند ثانیه (بین 2 تا 6 ثانیه) باز گردد و اجازه تردد داده شود و یا آن را به یک دستگاه ریموت دار وصل کرد تا با ریموت درب را باز نمود.این قفل برقی دارای برق اضطراری UPS می باشد و جک و موتور ان با ولتاژ 12 ولتی کار می کند.

قفل برقی برای درب های شیشه ای و سیکوریت بسیار مناسب می باشد و امروزه استفاده ی زیادی از این درب ها می شود. شما می توانید برای بستن درب های سیکوریت در شرکت و یا محل کار خود از قفل برقی مناسب برای درب های شیشه ای استفاده کنید. گارانتی این محصول به مدت 1 سال می باشد . مهدیار عباسی مجری و متخصص در خدمات الکتریکی ساختمان می باشد. اگر قصد نصب قفل برقی درب شیشه ای را دارید به سایت www.mahdiyarabbasi.ir مراجعه کنید.

نصب قفل برقی درب ساختمان توسط نصاب ماهر مهدیار عباسی در گرگان

اگر تصمیم دارید که برای درب های آپارتمانی و ساختمان خود در گرگان قفل برقی نصب کنید شما می توانید قفل برقی آپارتمان و ساختمان را برای ورودی درب ساختمان خود انتخاب کنید ، بعنوان مثال برای درب ساختمان یا درب آپارتمان که ممکن است اگر درب آپارتمان شما چوبی است بهتر است درب چوبی خود را به ریموت نیز مجهز کنید، نصب قفل ریموتی آپارتمانی می تواند به سادگی با استفاده از یک ریموت باز شود و مثلا آن را برای دفتر کار ، کلینیک ، باشگاه ورزشی یا مطب خود به کار برید. این نکته را به خاطر داشته باشید که محصول مشخصی به نام قفل ریموتی وجود ندارد و همه برند ها می توانند مجهز به ریموت و در نهایت تبدیل به قفل ریموتی شوند.

در صورتی که شما در انتخاب قفل برقی در گرگان با مشکل مواجه شدید کافی است با مهدیار عباسی متخصص در امور نصب قفل های برقی ارتباط برقرار نمایید تا آنها بهترین راهنمایی را در زمینه خرید قفل برقی در گرگان ، نصب قفل برقی در گرگان به شما عزیزان ارائه کنند. نصب قفل برقی ساختمان و یا آپارتمان خود را به مجری حرفه ای و کاربلد مهدیار عباسی بسپارید



:: برچسب‌ها: خصوصیات قفل برقی درب شیشه ای,روش کار با درب اتوماتیک پارکینگ دارای قفل برقی,نصب قفل برقی درب پارکینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

اکسیژن ضروری ترین عنصر حیات در سطح زمین می باشد . در تمامی فرایندهای زیستی و بیوانرژیک در بدن ، روح و ذهنمان حضور دارد . به عنوان یک ابزار درمانی اکسیژن بمنظور درمان بسیاری از نقصهای سلولی مانند نقص سلولها می تواند بکار گرفته شود . کمبود اکسیژن می تواند باعث مشکلات جدی در تندرستی انسان همچنین سایر موجودات گردد .

ویژگی های آب غنی شده با اکسیژن

1- آب غنی سازی شده با اکسیژن اساسا از دو عنصر طبیعی به نامهای آب و اکسیژن تشکیل شده است

2- پیوند مولکولی در این ترکیب بین آب و اکسیژن براساس ترکیب یونی می باشد.
3- اندام جذب کننده در این روش شش نبوده بلکه بافت دهان و دستگاه روده ای معده ای است .
4- حدودا 5 دقیقه بعد از نوشیدن آب غنی شده با اکسیژن افزایش میزان PO2 در خون مشاهده می گردد .
5- این روش می تواند به عنوان درمان جانبی در کنار سایر روشهای در مانی و مرسوم بکار گرفته شود .
6- تاکنون هیچ عوارض جانبی مشاهده نشده است .
7- طیف تاثیرات این روش در حوزه پزشکی ،زیست شناسی ، علم تغذیه ، محیط و صنعت بسیار وسیع می باشد .

جذب آب غنی شده با اکسیژن در بدن

جذب آب اکسیژن دار در بافت دهان و در امتداد دستگاه معده ای – روده ای آغاز می گردد دراثر انتشار و تاثیر تدریجی اکسیژن ایزوتوپ O2 را بکارگرفته ،ارتباط میزان خون دریافت شده بوسیله مغز چگونگی موثر بودن استفاده از اکسیژن را نشان می دهد. این عمل نتیجه انتقال فعال اکسیژن می باشد در اثر فرایند غنی سازی اکسیژن سطح انرژی مایع به میزان قابل توجهی افزایش یاقته که خود باعث افزایش تاثیر انرژی به هنگام جذب می گردد . حدودا 5 دقیقه بعد از نوشیدن آب غنی سازی شده با اکسیژن افزایش میزان PO2 در خون وریدی مشاهده می گردد . در مقایسه مصرف اکسیژن با ماسک تاثیر اکسیژن بکارگرفته شده بصورت اکسیژن محلول چندین ساعت بیشتر بطول می انجامد حتی بعد از 3 تا 4 ساعت می توان میزان افزایش اکسیژن در خون را مشاهده نمود .
فواید و کاربرد آب

– آب مطلوبترین وسیله جهت انتقال مواد در خون ماست .
– آب به منظور تنظیم تمامی فرایندها در بدن ما ودر طبیعت ضروری است .
– آب به فرایند جذب همه عنصرهای مورد نیاز به بدن ما کمک می کند .
– آب عملکرد کلیه را افزایش داده و دفع ادرار را بهبود می بخشد .
– آب دفع مواد زائد معده و روده را بهبود می بخشد .
– آب فرایند متابولیسم را بهبود می بخشد .
– آب عملکرد گردش خون درقلب و گردش خون در بدن را بهبود می بخشد .
– کمبود آب در مغز و سلولهای عصبی می تواند منجر به اختلالات عملکرد و صدمات بسیار سنگین گردد .
– تمام مایعات بدن (خون ، اوره ،صفرا و غیره ) بطور کلی از آب تشکیل شده و عملکردشان در خلال آب انجام می پذیرد .
– کمبود آب در بدن منجر به اختلالات عملکرد ، ساختار ، عضوی و سلولی در بدن و ذهن می گردد که ممکن است در نهایت منجر به مرگ گردد .

نتایج کلینیکی نشان داده است که زمانی که اکسیژن آب غنی شود میزان نیترات کاهش می یابد و این خود باعث افزایش کیفیت آب می گردد و آب را برای همگان خصوصا بچه ها سالمتر می سازد.اکسیژن موجود در خون

PO2 پارامتر مهمی است که میزان اکسیژن موجود در خون را مشخص می کند این خود عامل بسیار مهمی در تعیین ارتباط بین آب غنی شده با اکسیژن و سطح اکسیژن حل شده در خون می باشد . با بالا رفتن سن میزان PO2 کاهش یافته و بافت های بدن دچار کمبود اکسیژن می شوند. مشاهده شده که افزایش PO2 در خون به مقدار قابل توجهی پس از نوشیدن آب غنی شده با اکسیژن حاصل می شود.
گردش خون ارگانیک و جذب اکسیژن

گردش خون ارگانیک به عنوان یکی از مهمترین مراحل حیات اساساً از طریق سیستم عروقی – قلبی عمل کرده و جذب مواد مغذی و فراهم آوردن اکسیژن برای بافت را بهبود می بخشد .
جدول گردش خون در اندامهای مختلف و جذب اکسیژن برای فردی به وزن 70 کیلوگرم :

گردش خون(%) جذب اکسیژن(%)

مغز 13 مغز 20

قلب 4 قلب 11

ناحیه شکمی 24 ناحیه شکمی 25

کلیه 19 کلیه 7

ماهیچه ها 21 ماهیچه ها 30

پوست 9 پوست 2

سایر اعضا 10 سایر اعضا 5

رساندن آب اکسیژن دار به اندامهایی چون مغز ، قلب ، شش ، ناحیه شکمی و همچنین به چشمها و سیستم ایمنی منجر به تاثیرات درمانی شده و نظم مکانیزمها را بهبود می بخشد.

رابطه کمبود اکسیژن با سن

با پیدایش کاستی در جذب اکسیژن یا کمبود اکسیژن مراحل مخربی در بدن انسان و سایر ساختارها می تواند بوجود آید .جذب اکسیژن مطلوب برای حفظ عکس العملهای زیستی بدن و برای یک زندگی سالم ضروری است . اشباع اکسیژن در خون و po2 نقش موثری را ایفا می کند .شرکت اکساب شاپ
اکساب شاپ در حال حاضر توانایی ارسال محصول آب غنی شده با اکسیژن اکساب را به تمامی سراسر کشور را دارد .
ثبت سفارش آب غنی شده با اکسیژن اکساب در اکساب شاپ تماس با ما در تمامی ساعات شبانه‌روز و هفت روز هفته امکان‌پذیر می‌باشد.

اکساب شاپ برای مشتریان عزیز 10 درصد تخفیف ویژه در نظر گرفته و ارسال درب منزل شما بدون هیچ هزینه ایی می باشد.

اکساب شاب سفارش های مشتریان عزیز را طی یک روز کاری ارسال می کند .
آب غنی شده با اکسیژن اکساب شاپ وظیفه خود میداند در هر زمان باکس هایی که بیش از 6 ماه از تاریخ تولید آنها گذشته باشد و یا ناقص باشند را به صورت رایگان تعویض کند.
جهت هر گونه سوال و انتقاد می توانید با شماره تلفن 09120179075 تماس حاصل فرمایید.
اکساب بهترین انتخاب برای خانواده



:: برچسب‌ها: ویژگی های آب غنی شده با اکسیژن,آب غنی شده با اکسیژن, رابطه کمبود اکسیژن با سن ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

چاب ظروف پاپكرن با طرح دلخواه شما :استفاده از ظرف پاپكرن به جاي روش هاي سنتي بسته بندي باعث جلب توجه و حفاظت محيط زيست و جلوگيري از افت كيفيت مي گردد. جعبه پاپكرن سبب مي شود تازگي، طعم و كيفيت پاپكرن حفظ گردد. سايز هاي قابل تهيه از اين محصول شامل ظرف هاي پاپكرن يك نفره، دو نفره و خانواده مي باشد.

طرح هاي زيباي قابل چاپ بر روي جعبه هاي پاپكرن از لحاظ بصري باعث لذت خوردن پاپ كورن تازه خواهد شد. جنس جعبه پاپكرن موجود در اين مجموعه به علت استفاده از مقواي ايندربورد كاملا بهداشتي هيچ گونه تاثير سوء بر اغذيه ندارد.

جعبه هاي توليدي اين مجموعه شامل انواع جعبه فست فود، انواع جعبه لباس، جواهرات و هديه و جعبه كيك و شيريني مي باشد. علاوه بر محصولات سايت تاپ پك جعبه هاي خاص متناسب با سليقه شما نيز توليد مي كند. براي سفارش محصولات تكوك كافي است با ما تماس بگيريد.


جعبه پاپكرن تم تولد دخترانه بالرين (Ballerina) يكي از ظروف پذيرايي جشن تولد يا مهماني هاست كه در ابعاد 7*7*13 از جنس مقواي گلاسه مرغوب بهداشتي در بسته بندي 10 تايي قرار دارد. جعبه پاپكرن تم تولد بالرين (Ballerina)، جهت سرو پفيلا، چيپس، پفك و انواع تنقلات خشك بكار مي رود. تصاوير جذاب شخصيت كارتوني بالرين (Ballerina) بر روي اين محصول چاپ شده جعبه پاپكرن بصورت تا شده مي باشد كه با فشار محصول از طرفين به ظرف پاپكرن تبديل شده و قابل مصرف مي باشد. با چيدن مناسب اين جعبه هاي پاپكرن كنار هم مي توان دكوراسيون مراسم جشن را زيبا و كامل كرد.


جعبه پاپكرن با نام هاي ظرف پاپكرن، ظرف پفيلا، ظرف چيپس و پفك يا نام هاي ديگر نيز معروف است.


جعبه پاپكرن تم تولد بالرين (Ballerina) در دسته لوازم پذيرايي قرار دارد.

با توجه به اين كه ايران يكي از 10 كشور اول دنيا در مصرف ظروف يكبار مصرف مي باشد و به همين دليل تقاضا ها در اين زمينه، به صورت روز افزون افزايش مي يابد. از اين رو بازرگاني فروش ليوان يكبار مصرف كاغذي در تهران و ساير شهر ها، به طور متعدد وجود دارد.


اين بازرگاني ها به صادرات و واردات انواع ظروف يكبار مصرف مي پردازند. همچنين اين بازرگاني ها، در سراسر كشور نمايندگي هاي فروش دارند كه چه به صورت جزئي و چه به صورت عمده، به فروش محصولات خود مي پردازند.


اين محصولات توسط مجموعه گروه توليدي تكوك طراحي و توليد ميشود.


گروه توليدي تكوك با سالها تجربه مي تواند بهترين نمونه هاي ليوان كاغذي را با مناسب ترين قيمت ، با طرح هاي متفاوت تهيه و توليد نمايد . شما مي توانيد جهت سفارش با كارشناسان تكوك تماس بگيريد و محصول مد نظر خود را سفارش دهيد . ليوان كاغذي در نگاه اول فقط يك كالاي مصرفي تلقي ميشود ولي با اندكي زيركي ميتوان آنرا به عنوان يك ابزار تبليغاتي موثر تبديل نمود. فقط كمي خلاقيت نياز دارد و يك مجري مجرب و خلاق . شما نيز ميتوانيد هم اكنون به جمع ما بپيونديد.
???? 09126175809 مهندس خدابخشي



:: برچسب‌ها: چاب ظروف پاپكرن , ليوان كاغذي , تولید ليوان كاغذي , ظروف یکبار مصرف ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

با برنج خزر بيشتر آشنا شويد : برنج يكي از مواد غذايي پرطرفدار و پراستفاده در دنيا است. برنج خزر يكي از برنج هاي پر محصول است كه توسط موسسه تحقيقات برنج كشور در رشت معرفي شد و مورد آزمايش قرار گرفت و در اختيار كشاورزان گيلاني قرار گرفت ولي به دليل شرايط مناسب و سازگاري با زمين هاي استان مازندران، در اين استان نيز كاشته مي شود. اين برنج به دليل بازار پسندي اين محصول مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه در مورد برنج خزر بيشتر توضيح خواهيم داد با ما همراه باشيد.

با برنج خزر بيشتر آشنا شويد.

برنج خزر ارقام پر محصول برنج است كه از تغيير ژنتيكي برنج ايراني به دست آورده شده است. اين برنج اولين بار توسط موسسه تحقيقات اصلاح و تهيه نهال و بذر مورد آزمايش قرار گرفت و براي كشت و برداشت به دست كشاورزان سپرده شد. اين برنج از لحاظ ظاهري بسيار شبيه برنج هاي صدري مانند برنج طارم بوده و قيمت بسيار پايين تر آن موجب شده كه بعضي از تاجران برنج دست به مخلوط اين برنج با برنج خوش عطر طارم بزنند. تركيب اين دو برنج از لحاظ ظاهري تقريبا قابل تشخيص نيست اما پس از پخت آن متوجه كيفيت پايين برنج طبخ شده و دو فازي شدن آن مي گرديد.

ويژگي و خصوصيات ظاهري برنج خزر

اين برنج داراي ظاهري بسيار شبيه به برنج طارم و صدري و به صورت قلمي و دانه بلند است. رنگ اين برنج سفيد كدر تيره و گچي است. رنگ دانه اين برنج سفيد كدر تيره است و سطح آن گچي مي باشد. طول دانه اين برنج در حالت معمولي 7.39 ميليمتر و عرض آن 1.91 ميليمتر است كه بعد از پخت طول آن 9.91 خواهد شد. بعد از پخت ، اين برنج بسيار سفت خواهد شد و مانند برنج ايراني عطر و طعم نخواهد داشت به همين خاطر مناسب مجالس و مهماني ها نيست.

اندازه طول دانه اين برنج در حالت معمولي 7.39 ميليمتر و عرض آن 1.91 ميليمتر است كه بعد از پخت طول آن 9.91 خواهد شد. بعد از پخت ، اين برنج بسيار سفت خواهد شد و مانند برنج ايراني عطر و طعم نخواهد داشت به همين خاطر مناسب مجالس و مهماني ها نيست ولي براي مصرف خانگي و روزمره با توجه به قيمت آن كه بسيار به صرفه مي باشد توصيه مي شود.

برنج خزر در چه استان هايي كاشته مي شود؟

در اين مطلب به معرفي برنج خزر و خصوصيات آن مي پردازيم كه اغلب در استان گيلان و مناطق بسيار خاصي از استان مازندران كاشته مي شود. برنج خزر اغلب در استان گيلان و شهر هاي تالش و آستانه كاشته مي شود، اما در بعضي از نقاط مازندران نيز به خاطر انطباق پذيري بالاي آن، كشت محدود اين برنج مشاهده مي شود. اين برنج پس از پخت كمي سفت بوده و فاقد عطر و بوي خاصي است. به همين خاطر به عنوان پلو و استفاده در مجالس و مهماني ها پيشنهاد نمي گردد.

تفاوت برنج خزر با برنج طارم چيست؟

اين برنج داراي ظاهري بسيار شبيه به برنج طارم است. وجود اين گونه برنج ها كه شبيه به برنج هاي با كيفيت طارم هستند، دليلي بر قيمت پايين تر برنج هايي كه به عنوان طارم در بازار فروخته مي شوند. بنابراين هيچگاه فريب قيمت پايين برنج هايي كه به اسم طارم فروخته مي شوند را نخوريد و همواره از مكان ها و سايت هاي معتبر، برنج خود را تهيه فرماييد. قيمت برنج طارم با توجه به كيفيت بالاي آن و ميزان توليد كمتر آن نسبت به ارقام پر محصول، صدر درصد بالاتر از آنهاست و قيمت پايين آن در هر شرايطي توجيه اقتصادي ندارد.

سوء استفاده از شكل ظاهري برنج خزر

همانطور كه در بالا اشاره كرديم خصوصيات ظاهري اين برنج بسيار شبيه به برنج هاي صدري مانند طارم است و داراي قيمت بسيار پايين مي باشد به همين دليل مورد سوء استفاده تاجران برنج قرار گرفته است. آنها با تركيب برنج خزر و صدري كه بسيار شبيه به هم هستند اقدام به فروش اين محصول مينمايند كه در نگاه اول قابل تشخيص نيست اما بعد از پخت قابل مقايسه نيستند و شما شاهد دو فازي شدن برنج ها خواهيد شد.

قيمت برنج خزر

قيمت اين برنج بسيار پايين تر از برنج هاي ايراني است و به همين دليل مورد استقبال دلالان برنج قرار خواهد گرفت كه بهصورت مخلوط اقدام به فروش اين محصول نمايند. متاسفانه ديده مي‌شود كه برخي از فروشندگان برنج اين نوع برنج را با ديگر برنج ها مخلوط مي كنند و به اسم برنج درجه يك راهي بازار مي‌كنند. بنابراين هيچگاه فريب قيمت پايين محصول طارم را نخوريد و برنج خود را از مكان هاي معتبر خريداري نماييد.

برنج ايراني مرغوب را از كجا بخريم؟

با توجه به اينكه دلالان اين حرفه بسيار زياد شده اند و براي افزايش فروش برنج مرغوب و با كيفيت را با نمونه پايين تر تركيب مي كنند و قيمت برنج را پايين تر مي فروشند. با اين اوصاف ما به شما پيشنهاد مي كنيم كه خريد برنج خود را از برنج آراتا رحيمي انجام دهيد كه تمامي محصولات آن با كيفيت و مرغوب مي باشد و با استاندارد هاي لازمه توليد و بسته بندي مي شود.

♦شماره موبايل فروش ومشاوره:

09115110210

09116110210

09117110210



:: برچسب‌ها: برنج خزر , خصوصيات ظاهري برنج خزر , تفاوت برنج خزر با برنج طارم چيست؟ , برنج ايراني ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

چسب پلي اورتان در فايبر سمنت برد كناميت : چسب پلي اورتان، چسبي دو جزئي و مقاوم در برابر رطوبت و با قابليت سنباده خوري و براي رنگ پذيري مناسب مي باشد.

چسب پلي اورتان چيست؟

كاربري چسب پلي اورتان در فايبر سمنت برد كناميت چسب پلي اورتان، بطور خلاصه PU و يا گاهي اوقات PUR گفته مي شود، چسب پلي يورتان داراي ماده‌اي تك جزئي با يك تركيب ثابت نمي باشد . بلكه پليمري ساخته شده از واحدهاي زنجيره آلي و متصل به اورتان و يا كاربامات ها مي باشد. بيشتر پلي اورتان ها پليمرهاي ترموست هستند كه اين نوع چسبها تحت حرارت نرم نمي شوند. امروزه در بازارشاهدتوليد پلي اورتان هاي ترموپلاستيكي كه نرم نشوند نيز هستيم. پليمرهاي پلي اورتان پس از واكنش بين ايزوسيانات وپلي اول شكل مي گيرد.هردوي ايزوسيانات و پلي اول، معمولا از دو گروه عاملي و حتي بيشتر به ازاي هر مولكول استفاده مي كنند.

چسبهاي پلي اورتان (پلي يورتان) براي چه مواردي استفاده مي شوند و كاربري اين چسب ها چيست؟

چسب پلي اورتان جهت چسباندن تمامي مواد طبيعي، متخلخل يا غيرمتخلخل همچون مواد چوبي ، فايبر سمنت ، سمنت برد ، لاستيك ، اپوكسي، چرم ، كاشي، شيشه، بسياري از پلاستيكها، بتن، آجر و … قابل استفاده مي باشد.

لازم به ذكر است كه چسب پلي اورتان روي پلي پروپيلن، پلي اتيلن و مواد مشابه مثل تفلون و يا سيليكون خيلي خوب عمل نخواهد كرد و سطح مومي يا روغني نيز از خود باقي نمي گذارد. از مزيت هاي چسب هاي پايه پلي اورتان اين است كه مي توانند به هر دو صورت جامد و نسبتا انعطاف ناپذير و يا الاستيك و انعطاف پذير باقي بمانند.

همچنين قطعه اصلي برخلاف چسبهاي اپوكسي ، بدون باقي گذاشتن لكه و يا اثر تيغه از خط چسب ، قابليت برش دارد.

چسب پلي اورتان قابليت سنباده خوري و رنگ پذيري دارد و چسبي انعطاف پذير و بدون خاصيت شكنندگي با طول عمر بالايي است.

مزاياي چسبهاي پلي اورتان

مزيت عمده چسب پلي اورتان در مقايسه با ساير چسب هاي ديگر ، قابليت استفاده آن در شرايط با رطوبت بالا مي باشد. مي توان گفت حتي براي استفاده نيازمند رطوبت مي باشد و جهت سرعت بخشيدن به گيرايي چسب به شرايطي مرطوب نياز دارد.

ساير چسب ها از قبيل اپوكسي نمي توانند در رطوبت مورد استفاده قرار گيرند.

اين چسب ضد رطوبت و ضد آب مي باشد و مكمل اجرايي براي درزگيري فايبر سمنت برد محسوب ميگردد.

لازم به ذكر استكه چسب پلي اورتان عموما جهت غوطه وري مدت بالا در آب توصيه نمي شوند، مگر اينكه از رنگ پايه آب و يا محافظي ضد رطوبت و آب هم استفاده شود.

چسب پلي يورتان به اكثريت مواد چسبيده مي شود.

آيا چسب پلي اورتان توانايي چسباندن مواد مختلف را هم دارد ؟

به عنوان مثال مواد بدون تخلخل را از قبيل فلز به چوب و يا آينه به ديوار را نيز به خوبي بهم مي چسباند. اين چسب به هيچگونه ماده افزودني نياز ندارد و بطور مستقيم آماده مصرف مي باشند.

پلي اورتان ها در تركيبات ، چگالي ها و بسته بندي هاي متنوعي در بازار عرضه مي شوند.بعضي تركيبات مدت زمان كاركرد حدود 20 دقيقه يا كمي بيشتر دارند. اين مدت زمان به شما راحتي استفاده براي اعمال وگيرايي چسب مي دهدكه بسته به نوع چسب مي توان سرعت بسته شدن و گيرايي چسب را سرعت بخشيد و به مراتب بالا برد و مادامي كه مراحل گيرايي چسب كامل و سفت شود، به كاربر اجازه مي دهد تا به كار خود ادامه دهد.



اتصالات نماهاي فايبر سمنت برد كناميت

چسب پلي اورتان با عنوان چسب گرمانرم معروف است چون به راحتي مي تواند دو قطعه را بهم متصل نمايد. تا وقتيكه پلي يورتان سرد مي شود و كماكان ادامه روند گيرايي خود را تا مدت چند روز ادامه مي دهد كه به نهايت مقاومت خود رسيده و استحكام لازمه را بدست مي آورد.

اگر چسب پلي اورتان به درستي استفاده شود، ميتواند اتصالات خيلي قوي ايجاد كند. اين چسب در محدوده دمايي بالايي قابل استفاده مي باشد. چسب پولي اورتان مقاومت بالايي نسبت به اشعه بالاي ماورابنفش خورشيد ، براي استفاده در فضاهاي خارجي در معرض نور خورشيد گزينه بسيار مناسبي مي باشد. پلي يورتان حلالي ندارد و توليد شده از تركيبات آلي فرار با مقدار كم مي باشد.

اين چسب كاملا جامد بوده كه اين امر باعث شده تا بعد از استفاده دچار واكشيدگي و يا ترك و شكنندگي نمي شود.

معايب چسب پلي اورتان

استحكام چسب پلي اورتان در حد چسب اپوكسي نمي رسد. اما چسب پلي اورتان بر خلاف چسب اپوكسي كه روي فلزات استحكامات بالايي به وجود مي آورد، روي چوب و سيمان و فايبر سمنت ، تاثير فوق العاده اي دارد. پلي اورتان در مقايسه با ساير چسبهاي مورد استفاده ، بدليل ويژگيهايي كه دارد قدرت بالايي در چسباندن مقاطع انتهايي و درز ها دارد.

پلي اورتان در محل هاي خشك براي گيرايي و بازدهي بالا نيازمند كمي رطوبت مي باشد. مدت انقضاي بسته پلمپ چسب پلي اورتان محدود و كمتر از يكسال مي باشد و در صورتي كه يكبار باز شوند و رطوبت به آن نفوذ كند ممكن است خراب شود.

كه به اين دليل چسب پلي يورتان در اندازه هاي متنوعي بسته به نياز كاربر عرضه ميگردد.

تماس طولاني چسب مدت بالا و يا تكرار تماس با پوست امكان دارد منجر به ايجاد حساسيت پوستي و …. گردد.كه توصيه مي شود هنگام كار كردن ، از دستكش استفاده شود.

بعد از گيرايي كامل چسب پلي اورتان بسيار ايمن بوده و هيچ خطري ندارد اما در مرحله مياني كار ، بسيار سمي و سرطان زاست. به اين معني است كه استفاده از چسب پلي اورتان بايد با مراقبت ، دقت و احتياط بالايي انجام گيرد.

توصيه ميشود در زمان استفاده ، از برخورد با دست جلوگيري شود و تا حد امكان بخارات ناشي از چسب استنشاق نشود.

تميز كردن چسب پلي اورتان از روي پوست ،سخت است پس همانطور كه در قسمت فوق بيان شد، استفاده از دستكش توصيه مي شود. اگر قسمتي از چسب با پوست بدن برخورد كرده باشد ، تينر و حتي استون براي تميز نمودن چسب پلي اورتان تا قبل از اينكه گيرايي كامل پيدا كند مناسب است.

اين چسب تا كنون براي انواع كاربري اتصال فايبر سمنت برد كناميت ، درزگيري فايبر سمنت و پوشش روي پيچ سطح در پانل سيماني اليافدار و… بهترين گزينه بوده است. جهت راحتي و دقت هنگام تزريق چسب پلي اورتان توصيه مي شود از دستگاه گان استفاده نمود تا به راحتي و در عين حال با دقت كامل از چسب استفاده نمود .


محدوديت هاي اجراء در استفاده از چسب پلي اورتان در فايبر سمنت برد

به هيچ وجه قبل از سخت شدن چسب آن را خيس نكنيد و از اجراء آن در محل هاي مرطوب خودداري بفرماييد ، زيرا باعث افت كيفيت نهايي مي گردد .

چسب پلي اورتان مي بايست در مجاورت هوا و در شرايط محيطي سخت شود .

چسب پلي اورتان در شرايط جوي معمولي به صورت روزانه 2 الي 3 ميليمتر خشك مي شود .

دماي هوا حين اجراء بهتر است حدود 5 تا 35 درجه سانتي گراد باشد .

توجه فرمائيد تا وقتي كه چسب خشك نشده است ، امكان پاك كردن ابزار تزريق و وسايل اجراء وجود دارد ، پس از خشك شدن به هيچ وجه پاك نمي شوند .

ملاحظات مربوط به چسب پلي اورتان در فايبر سمنت برد كناميت

مدت نگهداري : يك سال در بسته بندي اوليه

بهترين دماي نگهداري : كمتر از 27 درجه سانتي گراد

شرايط نگهداري : دور از يخبندان و تابش مستقيم و طولاني نور خورشيد

قيمت فايبر سمنت برد كناميت

تكنولوژي پيشرفته و اتوماسيون ( هوشمند سازي خط توليد ) به كار رفته در امر توليد پانل سيماني فايبر سمنت برد، اين امكان را فراهم نموده است كه محصول مورد نظر با قيمتي متعادل ، رقابتي مناسب و كيفيتي ارزنده ارائه شده و كاتالوگ محصولات در سايت كناميت . جهت اطلاع از قيمت فايبر سمنت و سفارش و خريد آنلاين اين محصول مي توانيد با همكاران ما تماس گرفته تا راهنمايي هاي لازم را به شما ارائه دهند .

تلفن دفتر گرگان :

۰۱۷-۳۴۳۳۸۴۲۳

۰۱۷۳۴۳۳۹۴۷۶-۷



:: برچسب‌ها: چسب پلي اورتان در فايبر سمنت برد كناميت , چسب پلي اورتان , فايبر سمنت برد كناميت , قيمت فايبر سمنت برد كناميت ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

آيا استفاده از ssl در سئو تاثيري دارد ؟ تاثير پروتكل ssl و https روي سئوي سايت براي گرفتن نتيجه بهتر در موتور هاي جست و جو و آمدن به صفحه اول در صفحه نتايج جستجو گوگل در سال 2019 ، سرعت سايت و استفاده از پروتكل https دو فاكتور مهم هستند.

برايان دين از سايت بك لينكو (backlinko) آزمايشي انجام داده است با 1 ميليون نتيجه گوگل براي تشخيص اينكه چه فاكتور هايي به وبسايت ها كمك ميكنند تا در صفحه اول موتور هاي جستجوگر قرار گيرند .

ما در اينجا قصد داريم به تحليل 2 مورد از اين موارد بپردازيم :

- ip ادرس اختصاصي و سرعت وبسايت

2 -گواهي ssl

چگونه اي پي آدرس اختصاصي (Dedicated IP) روي سئو سايت تاثير ميگذارد.

هر شغل آنلايني از شركت ميزباني(هاستينگ) استفاده ميكند و بيشتر اوقات توجهي به اين موضوع كه چه نوع ip را از شركت هاستينگ تهيه كنند اطلاعي ندارند.

تاثير اي پي اختصاصي و اشتراكي بر سئو

دو نوع آي پي در شركت هاي ميزباني وب (هاستينگ ها ) وجود دارند كه عبارتند از :

آي پي اشتراكي (Shared IP) :

به اين معني است كه تعداد زيادي از وبسايت ها از آن ip استفاده ميكنند. (اينكار از طريق ادرس يا همان URL انجام ميگيرد ).

آي پي اختصاصي (Dedicated IP) :

به اين معني است كه وبسايت آي پي مخصوص به خود را دارد. مزيت استفاده از اي پي اختصاصي آن اين است كه هر فضاي ميزباني كه از طرف هاستينگ به شما داده شده است به يك اي پي اختصاصي متصل است.

در حقيقت ، آي پي اختصاصي سئو را بهتر نخواهد كرد ( به طور مستقيم ) اما سرعت بارگذاري وبسايت را افزايش ميدهد كه اين ، خود معيار خوبي براي رتبه بندي سايت ها در موتور هاي جستجوگر google و bing است كه از سال 2016 بر تاثير سرعت سايت افزوده شد.

در نتيجه: اي پي اختصاصي منجر به افزايش سرعت سايت ميشود كه نتيجه ي آن سئو بهتر براي وبسايت شماست.

مزاياي استفاده از گواهي ssl به شرح زير است :

افزايش رتبه در گوگل :

گوگل ، داشتن گواهي SSL را يك فاكتور براي افزايش رتبه وب سايت قرار داده است.

بهبود عملكرد و امنيت :

براي وبسايت هايي كه ترافيك زيادي نياز دارند ، داشتن گواهي ssl يك شرط مهم است، از آنجا كه آي پي اشتراكي توسط تعداد زيادي وبسايت استفاده ميشود ، منجر به كرش شدن و مشكلات امنيتي بسياري ميشود.

گواهي اس اس ال براي تجارت الكترونيك و هر شغل انلايني كه اطلاعات شخصي مشتريان را جمع آوري ميكند لازم است.

گواهي SSL چيست ؟

گواهي اس اس ال يك مورد امنيتي است كه از اطلاعات خصوصي مورد استفاده در وبسايت محافظت ميكند. گواهي SSL امنيت بيشتري را براي حفظ ديتاي كاربران فراهم ميكند و نماد آن يك قفل سبز رنگ در بالاي سمت چپ مي‌باشد. مرورگر كروم سايت هايي كه از پروتكل https استفاده نمي‌كنند و يا به نحوه صحيحي در سايت به كاربرده نشده اند را به جاي قفل سبز رنگ از عبارت not secure يعني نا ايمن استفاده مي‌كند .

مزاياي استفاده از گواهي SSL :

گواهي اس اس ال فقط محدود به افزايش سئو نميشود بلكه امنيت را براي صاحب وبسايت و اعتماد از طرف بازديدكنندگان وبسايت يا مشتريان را فراهم مي آورد.

افزايش رتبه سئو سايت در گوگل :

در 1 آوريل 2011 گوگل اعلام كرد مي‌خواهند ssl را وارد رتبه بندي كنند و در 6 اگوست 2014 براي تامين امنيت كاربران سايت‌ها HTTPS را به عنوان يك فاكتور براي رتبه بندي در موتور جستجو اعلام كرد.

آيا https موجب افزايش رتبه سايت در گوگل ميشود؟

امنيت :

از نام دامنه و ايميل براي جلوگيري از سرقت محافظت ميكند. به عنوان يك فعال حوزه وب شما دوست نداريد كسي به وب سايت شما نفوذ كند تا اطلاعات شخصي شما را بدست آورد با گواهي SSL اين موضوع براي آنها سخت خواهد بود.

پنهان سازي :

استفاده از گواهي اس اس ال در وبسايت شما اطلاعات مهم و حساس جمع شده از مشتريان شما را پنهان ميكند تا فقط در اختيار شما باشد.

اعتماد :

با توجه به نظر سنجي انجام شده ، 77?‏ از بازديدكنندگان وبسايت ها نگران اين هستند كه اطلاعات شخصي آنان ميتواند مورد سوء استفاده قرار گيرد. استفاده از گواهي ssl موجب افزايش اعتماد به فروشگاه و سايت شما مي‌شود با سورنا همراه شما هستيم در پروژه هاي مختلف .

محصولات ما در سورنا

لازم به ذكر است همين سايت نيز از بدو تاسيس از به نسخه https انتقال پيدا كرد.

نتيجه گيري :

براي قرار گرفتن در صفحه اول نتايج جستجوي گوگل فاكتور هاي زيادي ملاك است. اما شما يك سرور اختصاصي براي ميزباني (و يا آي پي اختصاصي ) ، يك گواهي SSL براي امنيت و جلب اعتماد مشتريان و موتورهاي جستجو نياز داريد. انجام هريك از موارد بالا بايد تاثيرات مثبتي در نتايج جستجو براي وبسايت شما داشته باشد.

طراحي سايت ؟

ما در يك پست وبلاگ آينده راه اندازي يك استراتژي رسانه هاي اجتماعي را پوشش خواهيم داد ، بنابراين با سورنا همراه باشيد.

براي شروع كار نياز به كمك داريد؟ كارشناسان بازاريابي و توليد محتوا در سورنا براي كمك به شما در استفاده بيشتر از بازاريابي محتوا و بهينه سازي سايت شما آماده اند. براي مشاوره با ما تماس بگيريد. و براي ثبت سفارش در سورنا كنار شما هستيم .



:: برچسب‌ها: آيا استفاده از ssl در سئو تاثيري دارد ؟ , طراحي سايت , سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

نقش سيستم‌هاي الكتريكي در خودروهاي آينده : رانندگي الكتريكي، مفهوم جديدي است كه توانسته راه خود را به صنعت خودروسازي باز كند. خودورسازان با پيگيري اين طرح نوآورانه قصد دارند با حذف قطعات و مكانيزم‌هاي مكانيكي در خودروها و جايگزيني آن‌ها با قطعات الكتريكي، آينده‌اي درخشان‌تر براي اين صنعت بسازند. مدتي است كه استفاده از اين مفهوم و به‌ كارگيري آن در خودروها آغاز شده است كه مي‌توان ردپاي آن را در معرفي ترمزهاي الكتريكي، فرمان برقي و ساير نوآوري‌ها در دنياي خودروهاي الكتريكي نظير سيستم‌هاي خودران يافت.
هنگامي‌ كه براي نخستين بار آلفارومئو در مدل‌هاي جوليا و استلويو از ترمز الكتريكي MKC1 ساخت شركت كنتيننتال استفاده كرد، صنعت خودروسازي به مزاياي استفاده از مفهوم «رانندگي الكتريكي» پي برد. ترمز الكتريكي MKC1 با حذف قطعات مكانيكي در سيستم ترمز، سيستم جديدي را ارائه داد كه علاوه بر كاهش وزن نسبت به نمونه‌هاي مكانيكي، معايب سيستم‌هاي سنتي گذشته را نيز برطرف كرد. در اين سيستم قطعات مختلف نظير سيلندر اصلي ترمز، بوستر، كنترل مركزي ABS و ESC به‌صورت يكپارچه طراحي شده و اين امر سبب كاهش فضاي اشغال شده، كاهش وزن تا 4 كيلوگرم و حذف پيچيدگي‌هاي طراحي شده است. علاوه بر اين، پدال ترمز قابليت انتقال حس ترمزگيري به پاي راننده را باتوجه به‌شدت اعمال ترمزها خواهد داشت كه اين امر از طريق شبيه‌سازهاي مكانيكي تعبيه شده در پدال ميسر شده است. نكته‌ي مثبت ديگر در استفاده از اين سيستم جديد حذف مسافت جابه‌جايي پدال به‌واسطه‌ي كاهش فشار روغن يا خوردگي لنت‌ها است، به اين صورت كه پدال ترمز همواره تا ميزان مشخصي بالا يا پايين مي‌رود و اين فاصله در طول زمان تغيير نخواهد كرد.
استفاده از ترمزهاي كاملا الكتريكي اين امكان را به خودروسازان مي‌دهد كه بتوانند با حذف كامل روغن ترمز و خطوط انتقال سيال هيدروليك علاوه بر حفظ فضا و كاهش وزن، خطوط توليد تميزتر و بهينه‌تري داشته باشند. با استفاده از اين سيستم ديگر نيازي به تعويض ادواري روغن ترمز وجود ندارد و سازندگان مي‌توانند سيستم فنربندي، چرخ‌ها و سيستم ترمز را به‌طور يكپارچه مونتاژ كنند كه اين امر در سرعت توليد خودرو تأثير به‌سزايي دارد.

فرمان برقي يكي ديگر از زمينه‌هايي است كه خودروسازان با به حداقل رساندن قطعات مكانيكي سعي دارند نقش سيستم‌هاي الكتريكي در خودروها را پررنگ‌تر كنند. درحال‌حاضر سيستم‌هاي الكتريكي كمكي فرمان در بسياري از خودروها استفاده مي‌شوند و مزيت عمده‌ي آن‌ها مصرف كم‌تر انرژي نسبت به پمپ هيدروليك خودرو در فرمان‌هاي مكانيكي است. در اين سيستم‌ها هنوز هم اتصالات مكانيكي فرمان وجود دارند، اما يك موتور الكتريكي وظيفه‌ي افزايش نيروي دست راننده براي جابه‌جايي فرمان را برعهده دارد. فرمان‌هاي تمام برقي كه اتصال مكانيكي در آن‌ها به‌طور كامل حذف شده باشد، هنوز به دليل ارتقاي سطح ايمني و قانون‌هاي سخت‌گيرانه نتوانسته‌اند پا به عرصه‌ي صنعت خودروسازي بگذارند.

گرچه سرعت و شتاب بسيار جذاب هستند، اما مهم‌تر از آن توانايي كم كردن سرعت است. امنيت هر راننده‌اي به كاهش سرعت قابل‌ اطمينان و پايدار يا به عبارت ديگر، به كاركرد درست لاستيك‌ خودرو و ترمزها وابسته است.

با اينكه فرمان تمام برقي و ترمزهاي تمام الكتريكي هنوز نتوانسته‌اند دنياي خودروسازي را فتح كنند، اما دريچه برقي گاز مدتي است كه جاي خود را در خودروهاي مدرن پيدا كرده است. در اين سيستم ميان پدال گاز و دريچه‌ي برقي هيچ اتصال مكانيكي وجود ندارد و به‌جاي آن آرايه‌اي از حسگرها روي پدال گاز و پيشرانه نصب شده است كه وظيفه‌ي انتقال اطلاعات به پردازنده خودرو را بر عهده دارند. پردازنده با دريافت اين اطلاعات و ارسال سيگنا‌ل‌هاي مناسب دريچه و ميزان پاشش سوخت را تنظيم مي‌كند. مزيت اين سيستم كنترل بهتر مصرف سوخت و توليد كمتر آلاينده‌هاي زيست‌ محيطي است.

درحال‌ حاضر فرمان تمام برقي و ترمز تمام الكتريكي در مرحله‌ي آزمايش نمونه‌هاي اوليه قرار دارند و بالاخره روزي راه خود را به دنياي خودروها باز خواهند كرد. در حقيقت با ظهور خودروهاي خودران شايد زمان آن فرا رسيده است كه تغييراتي در قوانين اعمال شود كه درنتيجه‌ي آن بتوان از اين سيستم‌ها در خودروهاي خودران بهره جست.

خريد لاستيك از دكتر خودرو

دكتر خودرو متشكل از مجموعه فروشگاه هاي تعويض لاستيك مي باشد و در هر نقطه اي كه شما بخواهيد براي خريد لاستيك و نصب انواع لاستيك ميشلن، لاستيك فالكن، لاستيك بارز و گلدستون ... در خدمت شماست.

شما مي توانيد جهت دريافت قيمت روز لاستيك به سايت doctorkhodro.com مراجعه نماييد.
تلفن دفتر : 33497159 021 - 09122001244



:: برچسب‌ها: لاستيك , خرید لاستيك , خرید لاستيك خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

راهنماي خريد كباب پز چدني بدون دود سورنا صنعت : راهنماي خريد كباب پز بدون دود سورنا صنعت از روش هاي پخت مواد غذايي كه ارزش مواد غذايي حفظ خواهد شد و ايرانيان آن را مي پسندند ، كباب كردن ماده غذايي است. دراين روش گوشت و مرغ بر روي آتش قرار مي گيرند و طبخ مي گردند. روش هاي زيادي براي قرار گيري بر روي آتش و آماده كردن مواد وجود دارد. از سوخت هايي كه در اين كار كمك مي كند چوب ، زغال ، گاز و برق است. با توجه به آپارتمان نشيني و نزديك شدن خانه ها به يكديگر لازم است روشي انتخاب شود كه بتوان در فضاي خانه نيز كباب درست كرد.

ويژگي كباب پز چدني بدون دود سورنا صنعت

از روش هاي پخت مواد غذايي كه ارزش مواد غذايي حفظ خواهد شد و ايرانيان آن را مي پسندند ، كباب كردن ماده غذايي است. دراين روش گوشت و مرغ بر روي آتش قرار مي گيرند و طبخ مي گردند. روش هاي زيادي براي قرار گيري بر روي آتش و آماده كردن مواد وجود دارد. از سوخت هايي كه در اين كار كمك خواهد مي كند چوب ، زغال ، گاز و برق است. با توجه به آپارتمان نشيني و نزديك شدن خانه ها به يكديگر لازم است روشي انتخاب شود كه بتوان در فضاي خانه نيز كباب درست كرد. با توجه به اين قضيه گاز و برق از بهترين سوخت ها براي كباب پزهاي خانگي است. اين وسيله را مي توانيد در فضاي آشپزخانه قرار دهيد و از كارايي آن سود ببريد.

انواع كباب پزچدني بدون دود سورنا صنعت

كباب پزها در مدل ها ايستاده و روميزي توليد شده اند كه در مدل ايستاده مي تون ارتفاع پايه ها را به صورت دستي تنظيم كرد. نوع هاي زغالي ، برقي و گازي از هر دو نوع اين كباب پز ها موجود است. مصرف كنندگان مي توانند جهت استفاده از اين وسيله در مكان هاي باز از نوع زغالي استفاده كنند. در محيط هاي بسته نيز با توجه به در دسترس بودن گاز و برق ، اين دو مدل توصيه خواهند شد.

كباب پز تابشي سورنا صنعت

كباب پز چدني 40 سورنا صنعت

كباب پز چدني 50 سورنا صنعت

كباب پز چدني 60 سورنا صنعت

كباب پز چدني بدون دود سورنا صنعت

در مدل كباب پزهاي برقي با توجه به اينكه دودي ايجاد نخواهند كرد ، مناسب براي فضاي منزل هستند. المنت به كار رفته در اين كباب پزها وظيفه تامين گرما را بر عهده دارد. از اجزاي ديگر تشكيل دهنده اين وسيله برقي سيني نچسبي است كه افراد مي توانند به عنوان تابه اي نچسب از آن استفاده نمايند. به وسيله اين مدل از كباب پز مي توان گباب را به روش گريل ويا پخت بر روي صفحه آماده كرد. در روش اول لازم است توري توسط ترموستات گرم گردند و ماده غذايي بر روي آن قرار گيرد. در روش دوم نيز قضيه به همين قرار است ، فقط مواد غذايي بر روي سيني نچسب قرار خواهد گرفت. در اين دو روش ميزان دماي توليد شده توسط ترموستات قابل تنظيم است.

قطعات به كار رفته در ساخت كباب پز چدني بدون دود سورنا صنعت


ساخت و طراحي كباب پز چدني بدون دود سورنا صنعت براي استفاده كنندگان مطلوب است و راضي كننده خواهد بود. از اصلي ترين اجزاي تشكيل دهنده اين كباب پزها مي توان به سيني نچسب قابل جداسازي و شستشو، ترموستات قابل تنظيم ، سطح گريل ، درب شيشه اي قابل شستشو و شفاف جهت رويت فضاي داخلي ، كليد تنظيم درجه حرارت، كليد تنظيم دستور االعمل هاي مخصوص پخت مواد مختلف غذايي و تنظيم كننده ارتفاه توري اشاره كرد. اين اجزا در بيشتر كباب پزهاي برقي ديده مي شوند ، اما ممكن است در برخي از آنها يك يا چند گزينه را نيابيد. توليد كنندگان در برخي از مدل ها بعضي از اين اجزا را قرار نداده اند.

نكات قابل توجه در خريد و نگهداري كباب پز چدني بدون دود سورنا صنعت

هر چه امكانات و قابليت هاي گنجانده شده در دستگاه بيشتر باشد، استفاده از آن نيز راحت تر خواهد بود. هر چه توان اين وسيله الكتريكي بيشتر باشد، سرعت پخت مواد غذايي بيشتر خواهد بود . با توجه به نياز و ميزان استفاده از اين محصول توان مناسب بايد انتخاب شود. ميزان استفاده از انرژي در كباب پز از گزينه هاي ديگريست كه بايد به آن توجه شود.

به وسيله كباب پز چدني بدون دود سورنا صنعت مي توان در فضاي داخلي منزل انواع كباب ها را آماده كرد و طمع كباب واقعي را از كباب هاي آماده شده توسط اين وسيله دريافت كرد. ايجاد بوي نامطبوع و دود نيز در هنگام آماده سازي كباب مشكلي ايجاد نخواهد كرد. اما لازم است پس از آماده سازي كباب و اتمام كار تمامي قسمت هاي كباب پز را تميز كرد تا در موارد بعدي استفاده ، نشاني از سوختگي ولكه بر رو آن ايجاد نگردد و مواد كباب در داخل آن باقي نماند تا فاسد شوند.

معرفي شركت سورنا صنعت

سورنا صنعت از واحدهاي برتر صادراتي استان گلستان مي‌باشد.

اهداف شركت سورنا صنعت

ما بر آنيم اين شركت را چنان متحول كنيم تا با توسعه كاركنان و بهبود مستمر محصولات، خدمات، انعطاف پذيري و افزايش بازدهي ، در شمار معتبرترين و مشهورترين عرضه كنندگان تجهيزات تابشي آشپزخانه‌هاي صنعتي درآييم. سورنا صنعت مفتخر است : انواع كباب پز تابشي اتوماتيك، كباب پز تابشي، كباب پز چدني چند منظوره ، كباب پز تابشي خانگي ، تجهيزات آشپزخانه صنعتي و غذاپزي را با نام تجاري سورنا صنعت در ايران توليد و به بازار عرضه نموده است.

نحوه خريد آنلاين كباب پز تابشي سورنا صنعت

شما مي‌توانيد براي سفارش محصولات سورنا صنعت با شماره‌هاي ارائه شده در همين سايت تماس گرفته و محصول مورد نياز خود را با مناسب‌ترين قيمت ( قيمت درب كارخانه) و بالاترين كيفيت، درب منزل خود دريافت نماييد .تمام محصولات توليد شده در گروه سورنا صنعت دارا گارانتي، تائيد وزارت بهداشت و نشان استاندارد مي‌باشند. شما در هنگام خريد از خدمات پس از فروش 10 ساله نيز بهره‌مند خواهيد شد .
ارتباط با سورنا صنعت
شماره تماس ثابت
01732358362
شماره همراه
09119610271
09358418004



:: برچسب‌ها: كباب پز چدني بدون دود سورنا صنعت , ويژگي كباب پز چدني بدون دود سورنا صنعت , نحوه خريد آنلاين كباب پز تابشي سورنا صنعت ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

راهكار كاهش تقلب پايان نامه‌ نويسي، پژوهش محور شدن دانشگاه‌هاست

معاون سابق پژوهش و فناوري وزارت علوم گفت: اگر نظام آموزشي را به نظام پژوهش محور ارتقاء دهيم و آموزش پژوهش محور را شكل و ارتباط دانشگاه‌ها را با جامعه تقويت كنيم، آمار تقلب در پايان‌نامه‌ها كاهش پيدا مي‌كند.

فارس من|راهكار كاهش تقلب پايان نامه‌ نويسي، پژوهش محور شدن دانشگاه‌هاست

« اجراي شيوه آموزش محور تنها راه پيشگيري از تخلفات علمي پايان نامه‌اي» را مطرح كرده

محمد مهدي مهدي‌‌نژادنوري معاون سابق پژوهش و فناوري وزارت علوم و عضو هيأت علمي دانشگاه صنعتي مالك اشتر گفت: شيوه آموزش محور شيوه‌ عقب‌افتاده‌اي در كشور است.

*دوره دكتري بايد پژوهش محور و مبتني بر نياز‌هاي جامعه باشد

وي با بيان اينكه دوره دكتري بايد پژوهش محور و مبتني بر نياز‌هاي جامعه باشد، يادآورشد: سازمان‌هايي كه موضوعي را براي پژوهش در اختيار دانشجو قرار مي‌دهند و براي انجام آن پژوهش هزينه پرداخت مي‌كنند پژوهش تقلبي را نمي‌پذيرند بنابراين اين بزرگ‌ترين امكان را براي اصلاح ايجاد مي‌كند و بهترين ناظر است.

*شيوه آموزش محور باعث مي‌شود فرد به دنبال جعل و تقلب برود

معاون سابق پژوهش و فناوري وزارت علوم تاكيد كرد: در شيوه آموزش محور چون فرد پژوهش‌هاي سنگيني ندارد و بيشتر فعاليت او دست‌مايه كار‌هاي ديگران و نظري است، باعث مي‌شود فرد به دنبال جعل و تقلب برود.

*نظام آموزشي پژوهش محور آمار تقلب در پايان‌نامه‌ها را كاهش مي‌دهد

مهدي‌نژاد نوري‌ خاطر نشان كرد: اگر نظام آموزشي را به نظام پژوهش محور ارتقاء دهيم و آموزش پژوهش محور را شكل دهيم و ارتباط دانشگاه‌ها را با جامعه تقويت كنيم، آمار تقلب در پايان‌نامه‌ها كاهش پيدا مي‌كند.

بابرنامه ريزي دقيق در مطالعه مطالب و يادگيري مفاهيم اصلي ميتوانيد بهترين پايان نامه ها را ارائه دهيد.
☎️ تلفن:
02166935380
09120439434



:: برچسب‌ها: راهكار كاهش تقلب پايان نامه‌ نويسي , ونوس , محصولات ونوس , قیمت محصولات ونوس ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

بهترين راهكارها براي استفاده از فايبر سمنت برد در ساختمان سازي : مهم نيست كه شما با چه تعداد مواد تشكيل دهنده و با استفاده از چه تعداد مصالح تصميم به انجام و اجراي ايده خود در ساختمان سازي گرفته ايد، اين امر كه از يك محصول مي توان به روش هاي مختلفي استفاده كرد به شرطي كه آن را به وضوح درك كنيد و مي خواهيد در برابر ايده هاي كليشه اي آزمايش كنيد بسيار مهم مي باشد. ما در اين مقاله تصميم گرفته ايم 3 راهكار برتر را براي استفاده از فايبر سمنت را براي شما بازگو كنيم. با ما همراه باشيد.

اجراي طرح هاي خلاقانه با استفاده از فايبر سمنت برد


مفهوم خلاقيت باعث الهام بخشيدن به بخش هاي مختلف مي شود و صنعت ساخت و ساز نيز از اين قاعده مستثني نيست . به عنوان مثال محصولات جديدي مانند تخته هاي سيماني فيبر و ديواره هاي خشك ، در حال تعريف دوباره خلاقيت هستند . آنها نه تنها به عنوان گزينه هاي ديگر براي ديوارهاي آجري سنتي مورد استفاده قرار مي گيرند بلكه ثابت مي شوند گزينه هاي خوبي براي كارهاي مختلف ساختماني ديگر هستند . از آنجا كه نصب اين تخته سيماني زمان نسبتاً كمتري را مي طلبد ، و اين مسئله در صنعت ساخت و ساز انقلابي را ايجاد كرده است.

مزاياي استفاده از فايبر سمنت برد

ايجاد جذابيت بصري در مكان

اجرا سبك هاي هيجان انگيز و زيبا

نصب فايبر سمنت برد در ديوار داخلي و خارجي

استفاده از فايب سمنت برد به عنوان كف پوش

استفاده از فايبر سمنت برد و جذابيت بصري

اين دوران ، دوران زيبايي شناسي و سبك است . همه ي افراد مي خواهند مكاني داشته باشند كه منعكس كننده سليقه ي شخصي و سطح زندگي اجتماعي آنها باشد . براي تحقق اين كار ، افراد هميشه به دنبال چيزي هستند كه بي نظير و در عين حال قابل اعتماد و با كيفيت باشد. از اين رو مي توان از فايبر سمنت برد به عنوان گزينه اي عالي نام برد كه نه تنها جذابيت بصري يك منطقه را تقويت مي كنند بلكه نسبت به محصولات ديگر دوام بيشتري دارند و از آتش ، رطوبت و موريانه نيز مكارن را محافظت مي كنند. شركت نوين اراد توليد كننده فايبر سمنت برد با كيفيت مي باشد.

سبك هاي هيجان انگيز و زيبا با استفاده از فايبر سمنت برد

مزاياي استفاده از تخته هاي فايبر سمنت برد به اينجا ختم نمي شود. سبك هاي هيجان انگيز و زيبا و خاصيت استفاده آسان از فايبر سمنت برد نيز باعث شده تا اين محصول براي ساخت سقف ها نيز انتخاب مناسبي باشد . همچنين مي توانيد براساس انتخاب خود تابلوهاي روشنايي و تابلوهاي رنگي را بر روي ديوارهايي از جنس فايبر سمنت برد را مي توان در محل نشيمن خود نصب كنيد . ظاهر شسته و رفته و پيچيده اي كه چنين تابلوهايي بر روي ديوار با نماي فايبر سمنت ارائه مي دهند ، كافي است تا هر كسي شما را به خاطر اين تصميم ستايش كند.

استفاده از فايبر سمنت برد در ديوار داخلي و خارجي

پنل هاي فايبر سمنت برد براي ديوار داخلي يك اتاق نشيمن ، آشپزخانه ، اتاق كنفرانس يا ديوار بيروني يك هتل مي تواند يكانتخاب خاص و مناسبي باشد. همچنين مي توانيد از آنها براي تزئين ديوارهاي سيماني كه قبلاً ساخته شده اند استفاده كنيد و ظاهر يك مكان را تغيير دهيد. تابلوها به ديوارها و سطح بدون ترك را براي نقاشي به پايان مي رسانند. همچنين ، از آنجا كه اين تابلوها در برابر آتش و مقاوم در برابر آتش هستند ، از لحاظ امنيتي بسيار عالي هستند.

ما در نوين آراد پانل هاي فايبر سمنت برد را ارائه مي دهيم كه داراي سيستم محافظت در برابر گرما نيز مي باشد ضمن حفظ دما در يك سطح راحت ، ساختمان را به طور مناسب عايق بندي مي كند. همچنين باعث افزايش بهره وري انرژي در محل مي شود. همچنين يك سيستم كنترل صوتي وجود دارد كه مانع از انتقال صدا از يك اتاق به اتاق ديگر مي شود. براي اطلاع از مشخصات و خصوصيات بيشتر ،مي توانيد به سايت www.novinarad.com مراجعه كنيد

چطور با استفاده از فايبر سمنت برد كف منزل خود را كف پوش كنيم؟

در چند دهه گذشته كف اتاق از نظر زيبايي در صنعت ساخت و ساز مورد توجهنبوده است. با اين حال ، كفپوش امروز يكي از مهمترين عوامل تقويت جذابيت بصري يك مكان است. به همين دليل است كه مردم از يك كف سيماني ، تخته سه لا و تيله استفاده مي كنند. جالب اينجاست كه ورقهه هاي فايبر سمنت برد نيز وارد اين ميدان شده اند و ثابت مي كنند كه يك جايگزين عالي بحساب مي آيند. علاوه بر اين ، نصب پانل سيماني فايبر سمنت برد زمان زيادي را نمي برد و استحكام ضربه بالايي را ارائه مي دهد.

در كنار كفپوش ، از تخته هاي سيماني فايبر سمنت برد نيز به عنوان زير لايه كف استفاده مي شود كه مي توانيد كاشي هاي كف پاركت و كاشي هاي سراميكي را براي اهداف تزئيني نصب كنيد. ما در نوين آراد داراي پانل هاي سيماني فايبر سمنت برد را در اندازه هاي مختلف توليد مي كنيم و اين افتخار را داريم كه پاسخگوي تمام نيازهاي شما باشيم.

ما مزاياي بي نظير صفحه بورد سيمان را مي دانيم. از اين رو بهترين محصولات را با كيفيت بالا ارائه مي دهيم. محصولات ما پس از انجام آزمايشات زيادي براي مطابقت با استانداردهاي بين المللي در بازار معرفي مي شوند.

از كجا فايبر سمنت برد بخريم؟

همانطور كه در بالا ذكر شد ، فايبر سمنت برد براي اهداف مختلفي طراحي شده است ،شركت توليد كننده فايبر سمنت برد نوين آراد با استفاده از تركيبات پيشرفته سيمان ، سيليس و فيبر سلولز ويژه از طريق فرآيند اتوكلاو تهيه بهترين پانل هاي سمنت برد را با كيفيت بالا ارائه مي دهد. براي سفارش و خريد مي توانيد با كارشناسان فروش شركت نوين آراد تماس حاصل فرماييد.
شماره تماس:
۰۲۱۸۸۹۷۳۶۱۸



:: برچسب‌ها: فايبر سمنت برد , مزاياي استفاده از فايبر سمنت برد , بهترين راهكارها براي استفاده از فايبر سمنت برد در ساختمان سازي ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

پر طرفدارترين بيمه در سراسر ايران بيمه نامه عمر پاسارگارد كه شامل ... يكي از مزيت‌‌هاي مهم بيمه عمر كه باعث پرطرفدارترين بيمه در ايران شده، پوشش‌‌هاي بيمه‌‌‌‌اي آن است كه در اين مقالهدر مورد پوشش هاي آن مطالب مفيدي ذكر شده اگر مي‌خواهيد يك بيمه عمر كامل داشته باشيد تا در زمان حيات از آن به شكل بهتري استفاده كنيد، بهتر است به پوشش‌‌هاي اضافي ارائه شده اين پوشش‌ها توجه داشته باشيد.

بيمه نامه عمر و آتيه بيمه گذاران پاسارگارد

با پرداخت مبلغي تحت عنوان حق بيمه علاوه برتامين منابع لازم براي تشكيل سرمايه اي در آتيه امكان برخورداري از پوشش بيمه عمر در مقابل خطر فوت را نيز درصورتي كه بيمه شده هم باشند، خواهند داشت

بيمه هاي عمر همراه با تشكيل سرمايه كه اكنون در بسياري از كشورهاي جهان ارائه مي شود ،طرفداران زيادي داشته و با توجه به انواع آن مي تواند مورداستقبال اقشار مختلف جامعه قرار گيرد .

بيمه هاي عمر و حوادث پاسارگارد

بيمه عمر نوعي از انواع بيمه اشخاص است كه در آن بيمه گذار با پرداخت حق بيمه به نمايندگي بيمه اين امكان را خواهد داشت تا در صورت فوت سرمايه بيمه نامه در اختيار ذينفعان تعيين شده قرار گيرد و يا در صورت حيات و پايان مدت بيمه نامه خود سرمايه آن را دريافت نمايد و البته در تمام اين مدت از مزاياي بيمه عمر جانبي بهره مند شود . قراردادهاي بيمه عمر غالباً طولاني‌مدت است و مي‌تواند تا 30 سال هم باشد. بنابراين كسي كه بيمه‌گزار بيمه عمر مي‌شود تا مدت طولاني از پوشش‌هاي اين بيمه برخوردار است و پس از آن نيز حتي مي‌تواند از مزاياي سرمايه‌گذاري در بيمه عمر استفاده كند

بيمه درمان تكميلي (گروهي) با بيمه عمر پاسارگارد

با توجه به هزينه هاي روز افزون بهاي خدمات بيمارستاني و به منظور جبران اين هزينه ها ، بيمه پاسارگاد طرح بيمه هاي درماني خود را عرضه مي نمايد . بيمه درماني صرفا به صورت گروهي ارائه مي گردد . موسسه ها ، سازمانها و شركتهاي دولتي و خصوصي كه تعداد كاركنان آنان با اعضاي تحت تكفلشان از 100 نفر بيشتر باشد مي توانند تحت پوشش بيمه گروهي مازاد درمان قرار گيرند . تعهد اصلي در بيمه مازاد درمان گروهي ، جبران هزينه هاي بستري و جراحي در بيمارستان و مراكز جراحي محدود بوده و هزينه هاي پاراكلينيكي ، هزينه هاي مربوط به رفع عيوب انكساري چشم ، هزينه هاي مجاز سرپائي ، هزينه پيوند اعضاء طبيعي بدن ، هزينه هاي آمبولانس و … قابل اضافه شدن به پوشش اصلي مي باشد .

بيمه شخص ثالث با بيمه نامه عمر پاسارگارد

قانون اجباري بودن بيمه شخص ثالث بر طبق قوانين بيمه ايران ، باعث شده است كه اين بيمه پر مخاطب ترين بيمه در ايران باشد . از اين رو در طول روز افراد بسياري براي خريد بيمه به نمايندگي هاي بيمه مراجعه مي كنند .

بيمه اتومبيل و بيمه بدنه پاسارگاد در گرگان

با توجه به نقش ضروري اتومبيل در زندگي روزمره انسان و ملموس بودن خطرهاي ناشي از وقوع حوادث رانندگي ، بيمه اتومبيل در دنيا از استقبال خاصي برخوردار است و جزو پرفروش ترين بيمه ها محسوب مي گردد . بيمه اتومبيل جبران كننده خسارتها و صدمات و زيان هايي ناشي از حوادث رانندگي است كه در اثر استفاده از وسايل نقليه به اشخاص ثالث ، سرنشينان يا مالك اتومبيل وارد مي شود.

بيمه آتش سوزي پاسارگارد در گرگان

بيمه آتش سوزي : موضوع بيمه آتش‌سوزي، تأمين خسارت و جبران زيان‌هاي مالي و مادي است كه بر اثر وقوع خطر آتش‌سوزي به اموال و دارائي‌هاي منقول و يا غيرمنقول بيمه گذار اعم از اشخاص حقيقي يا حقوقي وارد مي‌شود. بنابراين در بيمه آتش‌سوزي، خسارت‌هاي مالي مورد تأمين قرار مي‌گيرند نه خسارت‌هاي جاني و بدني. لذا، درصورتيكه صدمه‌اي به افراد برسد، معمولاً اين بيمه آنرا پوشش نمي‌دهد.

بيمه باربري پاسارگارد

بيمه باربري به عنوان يكي از قديمي ترين رشته هاي بيمه اي شناخته مي شود و از زماني كه تجارت و بازرگاني گسترش جهاني يافت نياز به آن بيشتر احساس گرديد. اگر چه امروزه با پيشرفت سيستم هاي حمل ونقل در جوامع بشري از شدت برخي ريسك هاي حمل ونقل كاسته شده است اما با توجه به افزايش حجم محمولات و ازدياد سرعت وسايل نقليه, كالاهاي مورد حمل ونقل نيز در معرض تهديد ريسك هاي جدي تري قرار گرفته اند.

بيمه مهندسي پاسارگارد

پروژهاي عمراني ، سازه هاي صنعتي و ساختماني از ابتداي شروع عمليات ساخت و در تمام مدت نصب تجهيزات و ماشين آلات و همچنين در دوره آزمايش و راه اندازي تا تحويل موقت در معرض خطرات گوناگون و آسيبهاي ناشي از وقوع حادثه و از بين رفتن سرمايه بوده و اين احتمال نيز وجود دارد كه پيمانكار و عوامل بيمه گذار در نتيجه سهل انگاري يا خطاهاي انساني باعث زيانهايي نيز به اشخاص ثالث گردند كه قانونا مسئول شناخته شوند . براي رفع نگراني بيمه گذاران و حفاظت منطقي از سرمايه گذاري انجام شده بيمه پاسارگاد با رعايت استانداردهاي متداول در بازار جهاني بيمه ، انواع بيمه هاي مهندسي را به شرح زير ارائه مي نمايد .

بيمه مسئوليت كارفرما در مقابل كاركنان با بيمه عمر پاسارگارد

اين بيمه مسئوليت قانوني شخص حقيقي يا حقوقي ناشي از شغل كارفرما را در قبال جرح بدني كاركنان تحت پوشش قرار مي دهد كه شامل مشاغل صنعتي ،خدماتي و بازرگاني مي باشد.

بيمه مسئوليت سازندگان ابنيه پاسارگارد

اين بيمه مسئوليت سازنده ساختمان را در مقابل صدمات جسماني وارد به كاركنان كه ناشي از وقوع حوادث حين كار باشد در محدوده مكاني مشخص جبران مي نمايد.از اين بيمه بيشتر جهت ساخت و سازهاي شهري داراي پروانه ساختماني استفاده مي شود .

مسئوليت حرفه اي

هر فرد به تبع شغل و حرفه خود ممكن است خسارات جاني و مالي به افراد مرتبط با حرفه خود وارد نمايد. بيمه‌هاي مسئوليت مدني حرفه‌اي ضامني براي جبران خسارات ناشي از شغل و حرفه افراد مي‌باشند.

با بيمه نامه عمر كلمه اي كاش را از آينده خودمان حذف كنيم و هر آنچه در مورد بيمه نامه عمر پاسارگارد بايد بدانيد با خانم قدس علوي

خريد بيمه پاسارگارد در گرگان

شما مي‌توانيد براي خريد بيمه به سايت مشاور بيمه پاسارگاد مراجعه كنيد و به‌صورت آنلاين اقدام به خريد بيمه خود كرد. بدين‌صورت كه ابتدا اطلاعات لازم را براي دريافت استعلام بيمه وارد مي‌كنيد. پس از ثبت درخواست مي‌توانيد در صورت نياز از مشاوره كارشناسان بيمه پاسارگاد قدس علوي استفاده كنيد. پس از اتمام روند خريد بيمه ، بيمه‌نامه شما صادر شده و رايگان درب منزل شما ارسال خواهد شد.
تماس ۳۲۳۲۹۱۹۷ / فكس ۳۲۳۲۹۱۹۶ | موبايل 09112737896



:: برچسب‌ها: بيمه عمر پاسارگارد , خرید بيمه عمر پاسارگارد , بيمه شخص ثالث با بيمه نامه عمر پاسارگارد ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

انواع بام سبز و نكاتي براي ساخت آنها : بام سبز كه در زبان فارسي به آن « باغ بام» گفته مي شود مجموعه اي از عمليات ايجاد فضاي سبز بر روي پشت بام ساختمان ها است. در حقيقت باغ ، تكنولوژي مدرنيست كه سقفي سبز را به وجود مي آورد. امروزه بسياري از ساختمان هاي بزرگ و مدرن، به دنبال خلق يك باغ كوچك بر روي بامشان هستند. ايجاد روف گاردن، راهي است جهت رجوع به طبيعت در زندگي شهري؛ چرا كه با توجه به پيشرفت شهرنشيني و به با حضور برج ها و ساختمانهاي بلند، فضاهاي قابل دسترس براي محوطه سازي روز به روز، رو به كاهش مي رود و نياز به ساخت اين فضاها تحت عنوان بام سبز در فضاهاي اندك و شهرهاي صنعتي و پررفت وآمدي بيش از گذشته احساس مي شود. در ادامه به انواع بام سبز و نكاتي براي ساخت آنها خواهيم پرداخت. با ما همراه باشيد.

بام سبز چيست؟

بام سبز يا باغ بام يا روف گاردن بامي است كه بر روي سطح آن گياهان رشد مي‌كنند. تنوع گياهي چنان ساختاري مي‌تواند از بام پوشيده از چمن مصنوعي تا باغ بامي باشد كه با گياهان مورد استفاده در طراحي منظر پوشيده شده‌است. سبز پوش كردن بام نيازمند گياهاني است كه به دقت انتخاب شده‌اند و بتوانند در مقابل ساير شرايط محيطي مقاومت كنند. نوع گياهان انتخابي بسته به نوع آب و هوا و شرايط اقليمي مختلف متفاوت است.

بام سبز يا باغ پشت بام اوج تلفيق اجرا با محيط است. از لحاظ خصوصيت اجرايي اين بام ها تفاوت چنداني با بام‌هاي معمولي نداشته و شامل عايق رطوبتي حرارتي، پوشش ضد آب ماسه و درز پوش مي‌باشند و در كنار آن شامل مصالح و عناصري هستند كه بتوانند عمل نگهداري زهكشي رطوبت و اسباب نگهداري گياهان (مطابق استاندارد) را در ساختمان‌سازي فراهم آورند.

مزاياي باغ بام چيست؟

بام سبز مزيت هاي متعددي دارند كه از مهم ترين آنها مي توان به پاكسازي هواي اطراف، به ويژه محوطه داخلي ساختمان اشاره كرد. علاوه بر آن، بام باغها كمك شاياني به تغيير چهره يكنواخت شهر مي كنند و چشم اندازي زيبا به وجود مي آورند.

وجود پوشش گياهي در پشت بام به كاهش از دست دادن گرما و مصرف انرژي در شرايط آب وهوايي زمستان نيز بسيار تأثيرگذار است. در فصل هاي سرد، نور آفتاب جذب باغچه هاي تعبيه شده در پشت بام ميشود و محيطي دنج و خصوصي براي استراحت، پذيرايي و پرورش گياهان ايجاد مي كند. در سالهاي اخير در معماري بسياري از هتل هاي بزرگ، آسمان خراش ها و يا برج هاي مسكوني دنيا المان جديدي اضافه شده است كه چهره شهر را دگرگون كرده و اين فضاها را در جايگاه مناسبي براي دوستداران محيط زيست قرار داده است.

انواع بام سبز يا روف گاردن شامل چه مواردي است؟

1- بام سبز گسترده:

در اين نوع بام باغ، كشت گياهان با ريشه هاي كم صورت مي گيرد. بستر كاشت بسيار سطحي و ضخامت خاك حداكثر 20 سانتي متر است. بام باغ گسترده نسبت به ديگر انواع بام باغ بسيار ارزان قيمت تر است و چمن و گياهاني با پوشش سطحي و كم ارتفاع در آن كاشته مي شود.

2- بام سبز نيمه متمركز:

اين نوع بام سبز شامل كشت گياهان با حجم ريشه بيشتر و داراي عمق بستر كاشت بالاي 30 سانتي متر تا 1 متر است. در اين نوع بام سبز كليه گياهان بوته اي مانند توت فرنگي، هندوانه و گياهان دارويي مانند پونه و اسطخودوس و همچنين چمن قابل كشت هستند و تنها بايد در طراحي سازه، وزن ايجاد شده مدنظر گرفته شود.

3- بام سبز متمركز :

همانطور كه از نام اين باغ پيداست استفاده از خاك با حجم و ارتفاع زياد در نظر گرفته مي شود. در اين نوع باغ كه از موارد قبلي گران قيمت تر است و تنها ساختمان هاي بزرگ و معروف از پس هزينه آن بر مي آيند، انواع درختان، گياهان زينتي و گل ها كاشته مي شوند. اين نوع باغ بر روي پشت بام ساختمان هاي بزرگ گسترده و مسيرهايي براي قدم زدن و نيمكت هايي براي استراحت در آن جاي داده مي شود.

نكاتي كلي براي ساخت بام سبز چيست؟

انتخاب خاك براي بام باغ :

انتخاب خاك مناسب براي بام سبزيكي از فاكتورهاي كليدي است. اين نوع خاك بايد وزن كمي داشته و توانايي جذب آب در آن زياد باشد و البته نبايد فراموش كرد خاك مدنظر بايد غني از كود براي تغذيه مناسب گياهان باشد.

تقسيم وزن در بام سيز :

ساخت بام سبز باعث افزايش فشار بر روي پشت بام خواهد شد. بنابراين ساخت باغچه ها و يا آلاچيق بايد با محاسبات دقيق انجام شود تا بتوان اضافه وزن ناشي از آن را برطرف كرد.

ايزولاسيون روف گاردن:

ايزولاسيون در بام سبز يكي از مهم ترين بخش ها است. در واقع ايزولاسيون عايق مناسبي است كه از عبور آب به فضايي كه زير بام سبز قرار مي گيرد به خوبي جلوگيري مي كند.

مواردي كه در هنگام طراحي بام سبز بايد به آن توجه شود؟

توجه به شرايط فيزيكي ساختمان و سايت هنگام احداث بام و ديوار سبز و طراحي آن از اهميت زيادي برخوردار است. مشخصات فيزيكي بام و ديوار كه در هنگام طراحي بايد بدان توجه شود:

شيب بام : شيب 1 تا 30 درجه براي جلوگيري از فرسايش و رانش خاك مناسب است و موجب تثبيت خاك خواهد شد.

جهت : جبهه شمالي و جنوبي بام و ديوار شرايط نور و گرمايي متفاوتي دارند همچنين اگر بخشي از بام يا ديوار در سايه درختان يا ساختمان‌هاي ديگر باشند. پوشش گياهي به شكل متفاوتي رشد خواهد كرد.

باد : بام و ديوارهاي سبز نسبت به بام‌ها و ديوارهاي ساخته شده با مواد ديگر در معرض خطر كمتري نسبت به طوفان است. تجارب نشان داده كه بعد از يك طوفان سخت در سوئد بام سبز تازه احداث خسارت كمتري نسبت به ساير بام‌ها داشته‌است.

وزن : قبل از نصب بام و ديوار سبز بايد در مورد ميزان بار اضافي كه سازه مي‌تواند تحمل كند اطلاع يابيد. يك لايه نازك بام سبز وزني معادل 50 كيلوگرم بر متر مربع زماني كه اشباع شده باشد دارد.

طراحي و اجراي بام سبز با سبز نما

ما متخصصان باغباني بام سبز هستيم. اين باغ ها در بالاي مجتمع‌هاي مسكوني و تجاري بزرگ كاشته مي‌شوند و نمايي متفاوت و جذاب به آسمانخراش‌ها مي‌دهند. اين سيستم رشد، گياهان را بدون نياز به سرمايه گذاري در آب و نگهداري به طور منظم تشويق مي كند. ما عميقاً براي سؤالات شما ارزش قائليم و سعي مي كنيم به بهترين شكل ممكن به سؤالات شما پاسخ دهيم. جهت كسب اطلاعات بيشتر در زمينه طراحي بام سبز و باغ عمودي با ما تماس بگيريد. مي توانيد براي مشاهده ي طرح هاي بام سبز به سايت شركت سبز نما www.sabznama.com نيز مراجعه كنيد.
017-۳۴۳۳۸۴۲۳



:: برچسب‌ها: بام سبز , باغ عمودي , مزاياي باغ بام ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

ساخت دستگاه سيني چين ريتركشن توس ماشين :دستگاه سيني چين ريتركشن براي چيدمان محصول فرم دهي شده از روي نوار بر روي سيني استفاده مي شود.

يكي از پركاربردترين محصولات در توليد انواع كيك و بيسكوييت و ويفر و هر چيز ديگري مي باشد.

سرعت ماشين با توجه به سرعت خط توليد قابل تنظيم است. عرض دستگاه با توجه به عرض خط توليد از 50 سانتيمتر تا 1.5 متر قابل تغيير است. كاربرد ماشين براي چيدمان محصولات خام دونات، كراواسان، اشترودل و شيريني دانماركي است.

شركت توليدكننده دستگاه سيني چين ريتركشن :

شركت ماشين سازي توس ماشين توليد كننده و تأمين كننده دستگاه سيني چين ريتركشن به صورت تخصصي در كشور مي باشد.

دستگاه سيني چين ريتركشن به طور گسترده اي در هر كارخانه مواد غذايي مورد استفاده قرار مي گيرد.

دستگاه سيني چين ريتركشن به عنوان يك وسيله جانبي براي توليد مواد غذايي. به طور خودكار مي توان محصولات غذايي را به صورت سيني با سفارش مرتب كرد و استفاده بهينه و هدفمند دستگاه سيني چين ريتركشن، مي تواند موجب صرفه جويي در كار و هزينه مشتريان مي شود.

لازم به ذكر است كه نوع چرخ آن ثابت و متحرك طراحي شده است و انعطاف پذيري و عملكرد بسيار بالايي دارد. نوع موتور دستگاه سيني چين ريتركشن ، موتور گيربكس مي باشد و در طراحي آن، اينورتر نيز گنجانده شده است.

از ديگر ويژگي هاي اين محصول، مي توان به بهينه كردن آن متناسب با نياز و خواسته مشتريان اشاره نمود.همچنين جنس بدنه آن از استيل طراحي شده است و تاچ اسكرين و PLC نيز دارد.

فروش دستگاه سيني چين ريتر كشن توس ماشين

راه اندازي خطوط توليد جز تخصصي ترين رشته هاي كاري و محور حوزه توليدات در كشورمان ايران است. طي سال هاي اخير پيدايش ماشين آلات چيني و كاهش بهاي تمام شده راه اندازي خط توليد ، منجر به رشد صنايع توليدي مواد غذايي در ايران شد. شركت توس ماشين در زمينه طراحي و ساخت ماشين آلات فعاليت دارد. براي اطلاعات بيشتر مي توانيد به آدرس سايت مراجعه كنيد. www.toosma.com

هزينه خريد دستگاه سيني چين ريتر كشن توس ماشين

آنچه در راه اندازي يك خط توليد مواد غذايي چه توسط كارخانه ها و همكاران (قديمي) و چه سرمايه گذاران جديد در اين حوزه، به عنوان يك دغدغه مطرح بوده، محاسبه هزينه راه اندازي ماشين آلات و نتيجه سود آوري و بازگشت اصل سرمايه آن پس از كسر تمامي هزينه هاي آن (حداقل) در 3 سال اول با در نظر گرفتن ريسك هاي احتمالي معقول است.

چنانچه در زمينه توليد مواد غذايي همچون بيسكوييت و شيرني و كيك و اشترودل، فعاليت مي كنيد و نياز به دستگاه سيني چين ريتركشن داريد و يا نيازمند مشاوره تخصصي مي باشد، كافيست با ما تماس بگيريد.
09123194549



:: برچسب‌ها: ساخت دستگاه سيني چين ريتركشن توس ماشين , توليدكننده دستگاه سيني چين ريتركشن , دستگاه سيني چين ريتركشن ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

ترندهاي جديد و متنوع ست كردن مبلمان با دكوراسيون داخلي منزل : رنگ بنفش بادمجاني، رنگ آبي، رنگ نارنجي مبلمان به نظر بعضي از افراد مي تواند چشم نواز باشد. اما براي شما، يك اثر هنري است كه مي خواهيد در دكوراسيون داخلي منزل خود از آن استفاده نماييد. اما تزئين صحيح اطراف يك مبل رنگي چگونه است؟ شما همچنين به الگوي مناسب براي دكوراسيون داخلي نياز خواهيد داشت! شما بايد آنها را به طور صحيح با ساير دكورها، سبك ها و قطعات متناسب با آن به كار ببريد. در تصاوير نمونه از دكوراسيون اطراف مبلمان مي باشد. كه بسيار شيك ولوكس است و شما مي توانيد به راحتي از آنها الگو بگيريد.

از سايه هاي سفيد، سبك و خنثي استفاده كنيد.

سفيد يا يك برنزه خنثي راهي عالي براي ست كردن آن با مبلمان است. مي توانيد يك قسمت از ديوار اطراف مبلمان را رنگ سفيد كنيد. اين امر باعث مي شود كه نگاه مردم به جلو و عقب حركت كند، نه اينكه روي يك چيز متمركز شود. همچنين يك چشم نواز عالي ايجاد مي كند و به شما امكان مي دهد با يك سبك متفاوت دكوراسيون داخلي منزل خود را انجام دهيد.

از الگوهاي مختلف بهره ببريد.

الگوهاي مخلوط كردن را در يك اتاق تمرين كنيد. اگر به درستي انجام نشود، اين مي تواند نتيجه ي عكس دهد. بنابراين، از كم شروع كنيد. از يك الگوي هندسي يا يك الگوي راه راه استفاده كنيد. آنچه كه نتيجه مثبت مي دهد و فضا را متعادل مي كند بيابيد. مواردي از بافت هاي مختلف را در اطراف مبلمان رنگي قرار دهيد. با گذشت زمان، مي فهميد كه چه چيزي كار مي كند، چه چيزي انجام نمي شود، و چگونه مي توانيد آن رنگ پررنگ را با بقيه بافت ها، چاپ ها و الگويي كه با آنها در خانه كار مي كنيد تركيب كنيد.

در مورد رنگ هاي پر رنگ شما بايد آنها را به طور صحيح با ساير دكورها، سبك ها و قطعات متناسب با آن كار كنيد. در هنگام تزئين يك اتاق چند نمونه از اين نكات ساده را در نظر بگيريد كه يك مبل رنگي در آن قرار خواهد گرفت.

رنگ نارنجي روشن يا قرمز را مي تواند به راحتي با يك بالشت سياه تيره يا هررنگ ديگر ست شود. استفاده از بالشت به رنگ هاي مختلف اين اجازه را به شما مي دهد، كه سبك و سليقه شخصي خود را در دكوراسيون داخلي منزلتان به كار ببريد.

زمان كافي براي دكوراسيون داخلي منزلتان صرف كنيد.

وقت بگذاريد و رويكردهاي مختلف را انجام دهيد، موارد را به اطراف حركت دهيد. كه به شما امكان مي دهد تا چيزها را از طريق لنزهاي مختلف مشاهده كنيد، تا اينكه در نهايت قاب كاملي پيدا كنيد. قرار نيست در يك مدت زمان كم اين كار را انجام دهيد. و واقعاً باعث مي شود كه شخصيت شما بدرخشد.

دوره هاي آموزشي معماري داخلي و دكوراسيون

مدرسه معماري داخلي آرت كانر برگزار كننده دوره هاي آموزشي معماري داخلي و دكوراسيون در گرايش ها و شاخه هاي مختلف از جمله :

دوره آموزشي روشنايي و نورپردازي

دوره آموزشي جامع رنگ شناسي و كارگاه ساخت رنگ

دوره آموزشي جامع فنگ شويي

دوره آموزشي تابلوهاي دكوراتيو و پتينه

دوره آموزشي تخصصي دكوراسيون داخلي

دوره آموزشي تخصصي چيدمان و سبك شناسي مي باشد.

جهت اطلاع از زمان و نحوه برگزاري دوره هاي آموزشي معماري داخلي و دكوراسيون در مدرسه معماري داخلي آرت كانر با ما تماس بگيريد.

شماره تماس : 01732331513

با توجه به اينكه بازار معماري ايران با كمبود متخصص در حوزه معماري و دكوراسيون داخلي مواجه است، گذراندن دوره تخصصي دكوراسيون داخلي باعث مي شود تا افراد علاقمند به اين حوزه به اشراف و تسلط كافي در اين زمينه دست يابند و انواع راه حل و تكنيك ها را با توجه به كاربري و نوع معماري هر فضا بشناسند. در اين دوره ها تاكيد بر آموزش تكنيك هاي عملي براي سبك هاي مختلف معماري است. ما با برگزاري گارگاه هاي آموزشي حضوري يا آنلاين و محصولات آموزشي به شما كمك مي كنيم تا در حوزه تخصصي خود بي رقيب باشيد. همچنين شما مي توانيد به آدرس سايت www.art-connor.com مراجعه كنيد.



:: برچسب‌ها: دكوراسيون داخلي , فنگ شويي , مدرسه معماري داخلي آرت كانر ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

فوايد كود آهن هيراكود بر روي چمن : كود آهن يكي از ضروري ترين عناصر ريز مغذي در گياهان است. اين عنصر كم مصرف در فرآيند توليد كلروفيل نقش مهمي را ايفا مي كند. به همين دليل توليد كلروفيل و سبزينه برگ گياهان تا اندازه زيادي وابسته به عنصر آهن مي‌باشد. اهميت آهن تا به آنجا پيش رفته است كه كارشناسان تغذيه گياهي همواره در تلاش براي تشخيص علائم كمبود آهن و رفع موانع جذب عنصر آهن بوده‌اند. در اين مقاله ضمن بررسي ارزش غذايي عنصر آهن، به علائم كمبود آهن در گياهان و روش هاي بر طرف نمودن اين كمبود اشاره خواهيم كرد.

فوايد كود آهن هيراكود بر روي چمن


تركيبات كود آهن:

مهمترين حالت اكسيداسيون آهن 2 و 3 است ، اگرچه تعدادي از حالتهاي 4 و 6 شناخته شده اند. براي عنصر آهن روند در پايداري نسبي حالتهاي اكسيداسيون در بين عناصر سري اول انتقال ادامه مي يابد ، به جز اين كه هيچ شرايط تركيبي يا شيميايي مهمي وجود ندارد كه در آن حالت اكسيداسيون آهن با تعداد كل آن باشد.

الكترونهاي پوسته ، هشت؛ بالاترين حالت اكسيداسيون شناخته شده 6 است كه نادر و بي اهميت است. حتي حالت اكسيداسيون 3 ، كه در موقعيت كروم در جدول تناوبي حائز اهميت است ، مي تواند زمين را در موقعيت 2 در موقعيت آهن از دست دهد.

تركيبات آهن در حالت 2 آهن مشخص شده و حاوي يون هاي سبز كم رنگ يون 2 يا يون هاي پيچيده است. تركيبات آهن در حالت 3 به آهن گفته مي شود و حاوي يون Fe 3 (بسته به ميزان هيدروليز ) يا به رنگ نارنجي تا قهوه اي بسته به ميزان هيدروليز ) يا يونهاي پيچيده است

چگونه مي توان چمن خود را با مكمل آهني سبز كرد:

كيسه كود آهن:

اگر تا به حال به اين فكر كرده ايد كه همسايه شما چطور چمن سبز تيره اي مي گيرد ، جواب فقط ممكن است كود آهن باشد. يك سلاح مخفي مورد علاقه متخصصان مراقبت از چمن و زمين هاي گلف ، مكمل هاي آهن به شما كمك مي كند تا يك رنگ سرسبز ، عميق ، آبي-سبز را به چمنزارهاي چمن زني منتقل كنيد.

كود آهن به ويژه با گياهان قهوه اي و آبي بسيار مؤثر است ، و به آنها كمك مي كند تا در ماههاي گرم تابستان بدون رشد زياد (و نيازهاي بعدي آب) ناشي از كودهاي ازت ، به رنگ سبز عميق بمانند. آهن همچنين به كنترل خزه كمك مي كند .

مديريت مواد مغذي كود آهن در گياهان:

كمبود كود آهن عامل محدود كننده رشد گياه است. كود آهن از نظر مقادير زيادي در خاك وجود دارد ، اما در دسترس بودن آن براي گياهان معمولاً بسيار كم است و بنابراين كمبود كود آهن يك مشكل شايع است. در دسترس بودن آهن به گياهان:

اگرچه بيشتر آهن موجود در پوسته زمين به شكل آهن 3 است ، اما فرم آهن 2از نظر فيزيولوژيكي از نظر گياهان بيشتر است. اين فرم نسبتاً محلول است ، اما به راحتي در آهن 3 اكسيده مي شود ، كه پس از آن رسوب مي كند.

كود آهن 3 در پي اچ خنثي و زياد غير محلول است و باعث مي شود آهن در خاكهاي قليايي و آهكي در گياهان در دسترس نباشد. علاوه بر اين ، در اين نوع خاك ، آهن به راحتي با يون هاي فسفات ، كربنات ، كلسيم ، منيزيم و هيدروكسيد تركيب مي شود. در چنين نوع خاكها استفاده از كلاتهاي آهن توصيه مي شود.

مناسب ترين كود آهن در هيراكود

گياهان از مكانيسم هاي مختلف جذب آهن استفاده مي كنند. يكي از اين روشها مكانيسم كلت زدن است – گياه تركيباتي به نام سايدروفورها را آزاد مي كند كه آهن را چسبيده و حلاليت آن را تقويت مي كند. اين مكانيسم همچنين باكتري ها را درگير مي كند.

مكانيسم ديگر شامل آزادسازي پروتون ها (H ) و مواد كاهنده توسط ريشه هاي گياه ، براي كاهش سطح پي اچ در ناحيه ريشه است. نتيجه افزايش حلاليت آهن است.

از اين نظر ، انتخاب فرم كود نيتروژن قابل توجه است. ازت آمونيوم باعث آزاد شدن پروتون توسط ريشه ها مي شود ، بنابراين پي اچ را كاهش داده و جذب آهن را تسهيل مي كند.

نيترات نيترات باعث افزايش انتشار يونهاي هيدروكسيد مي شود كه باعث افزايش پي اچ در ناحيه ريشه مي شود و جذب آهن كارآمد را خنثي مي كند.

ريشه هاي جديد و موهاي ريشه در جذب آهن فعال تر هستند ، بنابراين حفظ سيستم ريشه فعال سالم ضروري است. هر عاملي كه در رشد ريشه دخالت كند با جذب آهن اختلال ايجاد مي كند.

فوايد كود آهن در گياهان:

نقش آهن در گياهان ساليان سال است كه مورد توجه گياه شناسان قرار گرفته است. امروزه با وجود آنكه همگان اذعان دارند كه در تركيب كلروفيل گياه از آهن نامي برده نمي شود ولي نقش آن در ساخت و فرآيند فتوسنتز بر كسي پوشيده نيست. بنابراين هر گاه كه با كم شدن كلروفيل مواجه شديد مي توانيد به كمبود عنصر آهن نيز شك ببريد. البته بين كمبود آهن و كمبود منيزيم شباهت هاي زيادي يافت مي شود كه بخش عمده اي از اين ترديد با برون سپاري آزمايشات به كلينيك هاي خاكشناسي بر طرف مي گردد. فقر آهن همواره اولين حدس هر كارشناسي در مواجه با كم رنگ شدن كلروفيل گياهان است . در برگ غلات كمبود آهن موجب پديد آمدن نوارهاي سبز و زرد متناوب مي گردد.

اثر بخشي كود هاي آهن:

هدف از مطالعه حاضر به منظور بهينه سازي اثربخشي كودهاي معدني آهن با افزايش با مواد آلي طبيعي بطور بيش از حد موجود بود. براي اين منظور ، برگهاي ممرز و پوسته هاي برنج بيروني با افزايش مقادير آهن سولفات و ميزان موجود در گياه و كل آهن اندازه گيري شدند.

علاوه بر اين ، ما بررسي كرديم كه آيا با افزودن زغال چوب مي توان اثر كود آهن را افزايش داد. مطالعه حاضر نشان مي دهد كه برگهاي ممرز به همراه 6?4? آهن سولفات و پوسته برنج خارجي به همراه 5? سولفات آهن بهترين رابطه هزينه و فايده را دارند.

يك پديده گسترده در بين گياهان مناطق خشك ، كمبود آهن يا حتي كلروز آهن است كه براساس مقادير نامناسب آهن كل در خاك در بيشتر موارد ظاهر نمي شود ، اما براساس خصوصيات شيميايي مانند محيط قليايي وجود دارد. يا محتواي آهك بالا .

حلاليت آهن با يك عدد هزار با هر افزايش پي اچ از يك واحد در پي اچ بين 4-9 كاهش مي يابد . بنابراين ، تغذيه نامناسب آهن گياهان اغلب در خاكهاي آهكي بلكه در خاكهاي قليايي نيز ظاهر مي شود . كاهش كمبود آهن از نظر اقتصادي خاص در كشت پسته كه بخصوص در ايران كشت مي شود است.

عوامل موثر بر جذب آهن در خاك

تهويه مطبوع خاك و ساختار آن در جذب آهن نقش مهمي را ايفا مي كند. ساختار هاي متراكم و فشرده شده موجب افزايش بي كربنات و به دنبال آن بالا رفتن قلياييت خاك ها مي شود. اين موضوع بر جذب درست آهن تاثير بسيار منفي خواهد گذاشت. از طرفي اگر به واسطه استفاده از برخي مواد شيميايي به صورت ناآگاهانه قلياييت خاك افزايش پيدا كند، باز هم جذب آهن كاهش مي يابد. يكي از اين عوامل تخريب كننده، فسفات نيترات است. فسفات نيترات باعث كاهش جذب عنصر آهن مي شود.

آزمايش خاك:

قبل از تصميم به اصلاح خاك ، ابتدا بايد دليل كمبود آهن در گياهان خود را بدانيد. اين امر با انجام آزمايش خاك در حياط شما به بهترين وجه حاصل مي شود. كيت هاي آزمايش خاك در چندين مهد كودك و مراكز باغ و همچنين خرده فروشان آنلاين موجود است.

كيت را انتخاب كنيد كه داراي يك آزمايشگاه معتبر باشد كه نتايج را بررسي مي كند. دليل آزمايش خاك اين است كه بدانيد آيا شما واقعاً كمبود آهن داريد ، پي اچ خاك خيلي زياد است ، خاك كلسيم بيش از حد دارد يا مشكل ديگري وجود دارد. اصلاح خاك:

در بيشتر موارد ، كمبود آهن به دليل پي اچ بالاي خاك ايجاد مي شود. براي اصلاح خاك ، محصولات طبيعي مانند كمپوست را اضافه كنيد. اصلاحات ديگر براي كاهش پي اچ خاك شامل اصلاح گوگرد ، سولفات آمونيوم ، نيترات آمونيوم و اوره است.

اصلاح خاك براي هر علت فقر آهن مي تواند چندين سال به طول انجامد تا واقعاً مشكل برطرف شود. با اين حال ، تعمير اغلب ارزش انتظار دارد. در مناظر مستقر ، درمان كل سطح خاك هميشه عملي نيست.

براي گياهان منفرد كه علائم كلروز آهن را نشان مي دهند ، مي توانيد خاك اطراف سيستم ريشه گياهان را با كودهاي آهن با سرعت 2 تا 3 پوند در هر هزار فوت مربع درمان كنيد.

كود آهن هيراكود بر روي چمن

نحوه استفاده از كود هاي شيميايي آهن كلات شده

كودهاي شيميايي آهن كلات شده در كشور ما نسبت به ساير سموم متداول تر مي باشد، نكات مهمي پيرامون استفاده از كود هاي شيميايي آهن كلات شده وجود دارد كه در ادامه به مهمترين آن ها اشاره خواهد شد:

نبايدكود كلات شده شيميايي را روي سطوح برگ گياهان محلول پاشي نمود، تنها راه جذب اين دسته از سموم ريشه گياهان مي باشد.

نبايد سمومي كه در آن فلزات سنگين بكار رفته اند را با كود هاي شيميايي آهن كلات شده مخلوط نمود.همچنين آن ها را نبايد با تركيبات مسي مخلوط كرد.

يكي ديگر از ممنوعيت هاي اختلاط، اختلاط كود هاي شيميايي آهن كلات شده با كودهاي فسفره است.

حساسيت تركيب شيميايي آهن موجب شده كه توصيه هايي جدي پيرامون مصرف كود آهن با تركيبات نامبرده وجود داشته باشد.اگر اين توصيه ها به درستي اجرا شوند، شاهد تاثير مثبت كود آهن بر روي ريشه دهي و گلدهي خواهيم بود. همچنين كاركرد بهتر سيستم كلروفيل، گياهان را در برابر تنش ها، آفات و بيماري ها مقاوم تر خواهد كرد.همچنين از نظر فيزيولوژيك گياهان را برابر سرما بيش از پيش حفظ خواهد نمود.

كود آهن هيراكود بر روي چمن

ميزان مصرف كود آهن و بهترين زمان مصرف:

بهترين زمان مصرف كود آهن فصول تابستان و بهار مي باشد. براي مراحل مختلف رشد در گياهان و نوع گياهان توصيه هاي متنوعي براي استفاده از كودهاي آهن وجود دارد. به طور كلي بيشترين مصرف كود آهن حداكثر 60 گرم به ازاي هر درخت كامل مي باشد كه اين ميزان در زمان جوانه زني تا 15 گرم در هر درخت كاهش پيدا خواهد كرد. براي نهال هاي جوان هم 5 الي 10 گرم كود آهن همواره توصيه شده است. انگور و كيوي نيز براي هر اصله نيازمند 5 الي 15 گرم آهن مي باشد. اما در محصولات زراعي اين مقدار متفاوت است شما مي توانيد براي هر مترمربع زمين زراعي به طور ميانگين 2 تا 6 گرم آهن يا يك كيلوگرم كود آهن محلول شده در 1000 ليتر آب آبياري را استفاده نماييد. توجه داشته باشيد كه همواره بهترين زمان مصرف كود آهن، قبل از گلدهي درختان مي باشد.

شايد كمبود آهن يكي از مهم ترين مسائل تغذيه در گياهان باشد، مسئله اي كه تنها با شكل ظاهري برگ ها قابل‌تشخيص نيست و توصيه هاي كارشناسي به كشف علت دقيق مسئله كمبود مواد غذايي كمك خواهد كرد.به طور كلي پايين آمدن كيفيت خاك موجب پايين آمدن جذب بسياري از عناصر غذايي مي شود، بنابراين قبل از خريد كود و كود دهي به آزمايشات كشاورزي خود بيشتر توجه نماييد. جهت مطالعه كود مرغي يا پلت مرغي به پست مذكور مراجعه كنيد.

آهن زنگ زده :در اين حالت ، آنچه كه يك قطعه آهن قراضه مي تواند در پايه يك درخت سيب نهال به خاك بيفزايد ، زنگ زدگي يا اكسيد آهن است كه يك ريز مغذي گياهي مورد استقبال كم است. كمبود آهن كه به آن كلروز آهن نيز گفته مي شود باعث زرد شدن برگ ها و عدم قدرت كلي بدن مي شود.

اين غالباً به ويژه در خاكهاي اسيدي يا خاكهايي كه داراي مس زياد منگنز يا فسفر هستند ، رواج دارد.آهن يكي از اجزاي لازم براي تشكيل كلروفيل است ، بنابراين بر توانايي گياه در مهار انرژي خورشيد تأثير مي گذارد. آهن همچنين در عملكرد تنفسي گياهان نقش دارد ، جايي كه آنها دي اكسيد كربن را به اكسيژن تبديل مي كنند.

كود آهن طبيعي : خاك ها مي توانند آهن زيادي داشته باشند ، اما گياهاني كه در آنها رشد مي كنند هنوز هم مي توانند از نظر آهن فقير باشند. به عنوان مثال ، خاك هاي قرمز به طور معمول غني از آهن هستند ، اما اغلب به شكل نامحلول مواد معدني هستند.

آهن يكي از رايج ترين ريز مغذي هايي است كه گياهان در آن مي توانند كمبود كنند ، به همين دليل است كه پيرزن ايرلندي پيشنهاد كرد كه بخشي از آهن قراضه را در كنار درخت سيب دفن كنيد. حتي بدون آزمايش جامع خاك ، تشخيص كمبود آهن غالباً مناسب است.

اضافه كردن آهن به خاك مي تواند به سادگي استفاده از قطعات قراضه آهن باشد ، اما تكه هاي تند و زنگ زده فلز موجود در باغ خطرات خود را به همراه دارند. يك انتخاب محبوب به عنوان يك اصلاح خاك ، پودر يا دانه دانه ذرات آهن است. اصلاح ساير عدم تعادلهاي خاك مانند پي اچ و ساير مواد مغذي مذكور نيز مي تواند در پيشگيري از بروز كلروز آهن مسيري طولاني را طي كند.

چگونه مي توان كود آهن را به خاك باغچه اضافه كرد؟

يك بطري اسپري ممكن است بهترين ابزار خانگي شما براي كلروز آهن باشد.

گياهان براي زنده ماندن به 16 عنصر مواد مغذي نياز دارند ، كه سه عنصر از جو حاصل مي شوند: كربن ، هيدروژن و اكسيژن. خاك 13 ماده مغذي ديگر را فراهم مي كند: نيتروژن ، فسفر ، پتاسيم ، كلسيم ، منيزيم ، گوگرد ، آهن ، منگنز ، روي ، كلر ، مس ، بور و موليبدن. بعضي اوقات گياهان داراي كمبودهاي مغذي ، در درجه اول در نيتروژن و آهن هستند و نياز به مكمل دارند.

انواع مكمل هاي چمن زن

دو نوع مكمل آهن وجود دارد:

ظروف مكمل آهن مايع:

كود آهن مصنوعي: كودهاي غني از آهن توليد شده. آنها معمولاً به صورت گرانول پخش مي شوند و اسپري هاي شاخ و برگ نيز در دسترس هستند كه مي توانند در طي چند روز نتيجه بدست آورند. ضرر كودهاي آهن مصنوعي اين است كه در صورت استفاده بيش از حد مي توانند چمن شما را خاكستري كنند و اگر در هنگام پخش دقت نكنيد ، آنها بتوني شما را به رنگ نارنجي زنگ مي زنند.

كود آلي كود آلي : منابع آلي آهن د براي تجزيه آنها آهسته تر است ، اما آهن به طور طبيعي كلاته مي شود و همين امر باعث جذب بيشتر گياهان مي شود. منابع آلي آهن بتن شما را لكه دار نمي كنند ، و اين مواد حاوي مواد مغذي ديگري هستند كه به طور طبيعي خاك و چمن شما را مي سازند.

علائم كمبود كود آهن و نحوه استفاده از مكمل هاي چمن كود آهن:

بهترين زمان براي استفاده از آهن بر روي چمن شما در بهار است ، هنگامي كه درجه حرارت در 60 تا 70 درجه فارنهايت است. از پاشش يا استفاده از آهن در هواي گرم خودداري كنيد. براي جلوگيري از مصرف بيش از حد ، دستورالعمل هاي بسته را دقيقاً دنبال كنيد.

چمن ها به آهن زيادي احتياج ندارند ، و به طور كلي لازم نيست مگر اينكه آزمايش خاك شما نشانگر كمبود آهن باشد. اگر چمن شما زرد است ، قبل از امتحان مكمل هاي آهن ، اطمينان حاصل كنيد كه به مقدار كافي آب و مواد مغذي منظم مصرف مي شود.

چرا از كودهاي آهن در چمن استفاده مي كنيد؟

از آنجا كه شما در حال استفاده از خدمات ما هستيد و فرض مي كنيد كه چمن شما به عنوان بخشي از برنامه پاييز ما هنوز هم زيبا و سبز است ، ما براي رسيدن به رنگي بسيار غني تر و عميق تر به رنگ سبز-آبي ، يك دوز خوب آهن اضافه مي كنيم .

اين برنامه واقعا سر و شانه هاي شما را بالاتر از ساير چمن هاي ديگر در محله شما قرار مي دهد. در حقيقت ، اين آهني است كه كنتاكي را به آن رنگ آبي زيبا تبديل مي كند.

كود مبتني بر نيتروژن ما چمن را تغذيه مي كند و رنگ سبز عميق و خوبي به آن مي بخشد ، اما به هر حال گياه چمن را نيز براي رشد ترغيب مي كند. هنگامي كه يك گياه رشد مي كند ، بيشتر انرژي خود را براي رشد تيغ استفاده مي كند و سيستم ريشه را تنها مي گذارد.

رشد چمن در پاييز به اين معني است كه شما بايد برش خود را ادامه دهيد و ديگر نيازي به رشد چمن در اواخر پاييز نداريد. همچنين مي توان از آهن براي تنظيم و تصحيح برخي كمبودهاي خاك استفاده كرد و همچنين به عنوان يك جايگزين ارگانيك واقعي براي استفاده از برنامه سنگين كود نيتروژن مصنوعي در نظر گرفته شد.

مقدار مصرف كود آهن براي درخت

اگر چمن شما كسل كننده و سفيدرنگ به نظر مي رسد ، احتمال وجود دارد كه يك كاربرد آهن به ترميم آن كمك كند.

چه نوع كود آهني براي چمن مناسب است؟

آهن به دو صورت مايع و گرانول مي آيد. در بيشتر موارد نوع گرانول را اعمال مي كنيم زيرا مايع براي استفاده يكنواخت بسيار سخت است. همچنين بسياري از انواع آلي با كيفيت آلي موجود در آهن وجود دارد. ما معمولاً از آهن كلات شده استفاده مي كنيم كه فرآيندي است كه آهن از طريق آن مي گذرد تا بتواند كاربرد آن را آسان كند و مدت زمان بيشتري طول بكشد.

به عنوان يك نكته ديگر در مورد آهن ذوب شده ، اين است كه به منظور ايجاد آهن به راحتي و به آساني در دسترس براي جذب گياهان چمن ، از نظر شيميايي پيوند خورده است.

از آنجا كه مواد معدني مانند آهن به راحتي توسط گياهان جذب نمي شوند و مي توانند در انواع خاكي با پي اچ بسيار بالا بچسبند ، از يك محصول آهن چلات شده استفاده مي كنيم كه بيشتر آهن را به سيستم عروقي گياهان چمن سريعتر مي كند تا نتايج بسيار بهتري كسب كند.

وقتي كود آهن را به چمن اضافه مي كنيم:

ما در اواسط تا اواخر تابستان كاربرد آهن و كود را انجام مي دهيم. در حالت ايده آل دماي هوا بين 55 تا 65 درجه خواهد بود. برخلاف برخي ديگر ، هيچ وقت آهن خود را وقتي دما در اواسط دهه 80 يا بالاتر قرار دارد بكار نبريم زيرا اين مي تواند فشار زيادي براي چمن شما ايجاد كند.

آيا برگ هاي مالچ در بهار براي چمن زني خوب است يا بد؟

در حالي كه چمن ها براي رشد سبز بيشترين وابستگي به نيتروژن را دارند ، اما به مقادير كمتري به آهن ريز مغذي نيز احتياج دارند. به خصوص مهم است كه چمن خود را در تمام تابستان سبز نگه داريد بدون رشد بيش از حد نيتروژن اضافي.

براي جلوگيري از سوزاندن چمن خود ، هميشه بايد بعد از كود دادن با آهن آبياري كنيد. بسته به برنامه كوددهي خود ، مي توانيد كود كامل را نيز شامل آهن كنيد و يا از مكمل آهن بطور جداگانه از ساير غذاهاي چمن استفاده كنيد.

كودهاي داراي ريز مغذي ها:

برخي از كودهاي تجاري شامل مواد مغذي اصلي – بطور خاص ، نيتروژن ، پتاسيم و فسفر – به همراه آهن و ساير ريز مغذي ها يا عناصر كمياب هستند. معمولاً مي توانيد اين كودهاي كامل را به صورت مايع يا گرانول خريداري كنيد بدون تفاوت در اثربخشي آنها. از اين نوع مواد غذايي چمن زني يك تا چهار بار در سال ، از بهار تا پاييز ، استفاده كنيد تا چمن خود را سبز و سبز نگه داريد.

مالچ غني از آهن:

مالچ مواد غذايي براي چمن است كه خاك را نيز مرطوب نگه مي دارد و از رشد علفهاي هرز جلوگيري مي كند. بعد از اينكه چمن رشد خود را متوقف كرد به طور معمول در پاييز يا اوايل زمستان مالچ خوب روي صفحه را در يك لايه 1/2 اينچ بماليد .

بنابراين آب و اكسيژن هنوز مي توانند به خاك چمن خود برسند. تركيبات مالچ سرشار از آهن شامل جلبك دريايي و هوموس است كه مي توانيد به صورت مايع ، وعده غذايي يا پودر به مخلوط مالچ اضافه كنيد. همچنين مي توانيد 1 فنجان سولفات آهن را به هر 1/1 فوت مكعب مالچ مورد نظر براي چمن خود اضافه كنيد. با فروپاشي مالچ ، آهن وارد خاك مي شود.

مختصري از كود آهن :

از آنجا كه آهن در خانواده فلزات است در جدول مندليف،خانواده فلزات درلايه ظرفيتشان سه الكترون دارند هيچوقت با عدد فرد الكترون درلايه ظرفيت به حالت پايدار نميرسند و هميشه تمايل دارد تا همه عناصر جهان يك الكترون از دست بدهد يا يك الكترون بگيرد تا به زوج برسند و لايه ظرفيتشان به حالت پايدار در بيايد.مشكل اهن اين است كه تمايل دارد يك الكترون از دست بدهد چون در خانواده فلزات است و به شكل اف اي 2( مثبت يك مثبت دو نماد الكترون )چون الكترون از دست ميدهد لايه ظرفيتش به حالت پايدار ميرسد.اگر قرار باشد اهن يك الكترونش را از دست دهد تبديل ميشود به اكسيد اهن چون حتما با يك ماده اي تركيب شده است كه الكترونش را از دست داده است.معمولا اگر در خاك ريخته شود و با خاك تركيب شود تبديل به اكسيد اهن يا همان اهن زنگ زده مي شود كه براي درخت مضرمي باشد. براي اينكه اين حالت در خاك اتفاق نيافتد يك ايزومري به اهن اضافه ميكنند ايزومر يك ساختار شيميايي پايدار كننده است كه تابع يك سري اشكال فيزيكي كه دور پيوند هاي هر عنصر قرار ميگيرد. امداند ايزومر پايدار كننده اي كه براي اهن و مصرف خاكش طراحي كرده اند اورتو اورتو بوده كه باعث ميشود با خاك تركيب نشود و مدت بيشتري در خاك بماند و به مرور در اختيار گياه طول رشد قرار بگيرد.اين اورتو اورتو از عدد تقريبا 3 و اخريش 6 بيشتر از ان نداريم.

كود آهن مايع

در خاك قليايي نميتوان اي دي تي ا استفاده كنيم فقط بايد اي دي دي اچ اي استفاده كنيم اگر نه به سرعت با عناصر خاك تركيب ميشود تلفات كود بالا ميرودو درصد كمي از ان به درخت ميرسد.

نكته: كودآهن زمين اصولا 6 درصد بيشتر نمي باشند ،اهن محلول پاشي هم بين 10 تا 15 درصد ميباشد كه امكان بالاتر يا پايين تر گروه را دارد .

كود آهن پرينوا FE باتوجه به نياز محصولات زراعي و باغي گونه هاي مختلف كود آهن را با ويژگي ها و خلوص متفاوت به شرح زير توليد نموده است

1? با قابليت آبياري EDDHA

2? باقابليت محلول پاشي EDTA

قابليت ابياري

در اين شاخه از محصولات سه شكل كود آهن با ايزومر ارتو ارتو هاي متفاوت عرضه ميگردد

الف. 4?8

ب. 3?8

ج. 3?2

اين سه نوع محصول قابليت ابياري در امور زراعي را داشته منجر به افزايش سبزينگي گياه رشد رويشي افزايش ميزان قند ميوه و بهبود محصول خواهد شد.

كود آهن EDTA

اين محصول با قابليت محلول پاشي و سرعت جذب بالا در گياهان فقر شديد آهن را بسرعت از بين برده و منجر به كاهش خسارات فقر شديد آهن در گياهان شده و بهبود عملكرد را افزايش ميدهد.

همچين مطالب بيشتر در مورد انواع كود هاي آهن شركت هيراكود را مطالعه كنيد :

كود آهن كلات شركت هيراكود

كلات آهن گرين استار پودري در هيراكود

كود آهن كلات شده با هيوميك اسيد (كود طبيعي)

كود آهن گرين استار ميكروگرانول

كود كلات آهن فروتاپ

كود آهن سكوسترن

كود آهن كلات %6

كود روي

كود سولفات آهن

خريد آنلاين كود آهن در هيراكود

فروشگاه اينترنتي هيراكود : فروشگاه اينترنتي هيراكود اصالت هم? كالاهايش را تضمين و هم? آن‌ها را با كيفيت عالي عرضه مي‌كند. از آنجا كه هدف اصلي اين مجموعه توليد و تامين بهترين نوع كودهاي ضمانتي با منشاء ارگانيك جهت استفاده در بخش كشاورزي مي باشد؛ كشاورزان مي توانند با خيال راحت اين محصول را از طريق خريد آنلاين انجام دهند و با خيال راحت و هزينه هاي خيلي ارزان تر محصولي با كيفيت برداشت كنند. اين اطمينان را به شما مي دهيم كه با يكبار استفاده از نمونه كودهاي معرفي شده مشتري دائمي ما خواهيد شد و ما را به ديگران معرفي خواهيد كرد.راه هاي ارتباطي:
جهت خريد، فروش و صادرات اين محصول ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: مهندس سيد مهدي كالفي
شركت هيراكود شماره موبايل: 09127256897
شركت هيراكود ايميل: hirakood1@gmail.com



:: برچسب‌ها: فوايد كود آهن هيراكود بر روي چمن , کود اهن , خرید کود اهن ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

اجاره ویلا در نمک آبرود :نمک آبرود، در 12 کیلومتری چالوس قرار دارد که مملو از تفریح، مناظر دیدنی، اماکن تاریخی و گردشگری فراوان است. یکی از معروف‌ترین اماکن تفریحی نمک آبرود تله‌کابین این شهر است. وجود ویلا اجاره‌ای، سوئیت و آپارتمان فراوان در این شهر به علت پر طرفدار بودن این شهر بین ایرانیان و توریست‌ها می‌باشد.  شما می توانید در این شهر توریستی انواع ویلاهای لوکس استخردار و سوئیت های اقامتی را با ارزان ترین قیمت از شبی 80 هزار تومان رزرو نمایید. جهت رزرو ویلا استخردار و سوئیت در نمک آبرود با شماره زیر تماس بگیرید.

09114481870

بله هر کس نام این منطقه گردشگری را می شنود در ذهن خود ویلاها و هتل های لوکس تداعی می کند. این شهرک توریستی برای جلوگیری از سرریز شدن مسافران در طول سال دراستان مازندران شده است. شهکی بسیار زیبا و شگفت انگیز که می تواند یکی از بهترین مقاصد گردشگری در مازندران باشد. نمک آبرود زیبا با طبیعتی عالی و آب و هوایی پاک و سالم هر سال از مهمانان زیادی پذیرایی می‌کند.

اجاره ویلا استخردار در نمک آبرود

اجاره ویلا استخردار در نمک آبرود می تواند یکی از بهترین مزیت های سفر باشد. شما تصور را بکنید که میتوانید در هر زمان از روز برای سرگرمی و تفریح از استخر به طور خانوادگی استفاده نمایید. در نمک آبرود شما می توانید انواع ویلاهای استخردار با قیمت از شبی 300 هزار تومان رزرو نمایید و یک سفر خارق العاده برای خود ثبت کنید.

قیمت اجاره ویلا در نمک آبرود

نمک آبرود منطقه ای توریستی و بسیار زیبا می باشدکه دارای سرگرمی های متنوعی می باشد. قیمت ویلا درنمک آبرود به عوامل زیادی بستگی دارد. ویلاهای ساحلی که دارای امکانات عالی و مدرن هستند از گران ترین ویلاهای این منطقه  محسوب می شوند. ویلاهای استخردار و همچنی ویلاهای ییلاقی اطراف نمک آبرود بستگی به انکاناتی که دارند دارای قیمت های متنوعی هستند.

اجاره ویلا درنمک آبرود لب دریا

نمک آبرود یکی از شهرهای توریستی که ساحل بسیار زیبایی دارد و این یک امر طبیعی است که هر کسی دوست دارد که ویلای خود را در نزدیکی لب دریا رزرو نمایید تا بتواند در همه ساعات روز از دیدن ساحل زیبا لذت ببرد. البته باید برای رزرو این ویلاها کمی دست به جیب تر باشید که این ویلاها در ایا م تعطیل سال از قیمت های بالاتری برخوردار هستند.در برخی مواقع قیمت رزرو این ویلاها از شبی یک میلیون تومان شروع می شود.

اجاره ویلا در نمک آبرود از شبی 80 هزار تومان

اما در نمک آبرود هم می توان ویلاهای ارزان قیمت نیز پیدا نمود. این ویلاها د رفاصله کمی از نمک آبرود و در روستاهای ییلاقی واقع شده اند و دسترسی بسیار آسانی دارند. این ویلاها تمیز و معمولی هستند اما به عنوان یک ویلا برای اقامت و با قیمت مناسب بسیار عالی هستند.

نمک آبرود کجاست؟

نمک آبرود نام یک شهرک جدید گردشگری در 12 کیلومتری چالوس، در نزدیکی دریای شمال است که با دو هدف جذب جمعیت سرریز چالوس و نوشهر و نیز تفرجگاهی برای گردشگران احداث شده است. این شهر با موقعیت ویژه آب وهوایی و وجود امکانات و تفریحات زیاد از قطب های گردشگری کشور به شمار می آید. از مشخصه های بی نظیر و متمایز نمک آبرود محیط جنگلی داخل سایت است که از توانمندی های بالقوه ی این شهرک تفریحی می باشد.

وقتی اسم سفر به شمال پیش میآید دیگر شاید کمتر به دنیال تفریحات و یا جاذبه های گردشگری آن باشید. در شهر های شمالی همین که درخیابان های نردیک ساحل قدم بزنید و یا تنی درآب بزنید و شنا کنید یکی از بهترین تفریحات جذاب و چشم نواز می باشد. اما دراینجا ما قصد داریم شما را با شهر نمک آبرود آشنا کنیم. شهری یکی از قطب های زیبا و مهم گردشگری در شمال محسوب می شود.

اجاره ویلا در نمک آبرود

اجاره ویلا در نمک آبرود

بهترین فصل سفربه نمک ابرود

بهترین زمان برای سفر به نمک آبرود بهار و تابستان است.

بهار و تابستان: مسافران زیادی در این فصول راهی نمک آبرود می شوند تا از طبیعت سرسبز و سواحل دریای خزر لذت ببرند.

پاییز: رنگین شدن برگ های درختان چهره جدیدی را به نمک آبرود می بخشد و جلوه ای تماشایی به آن می دهد اما سرمای هوا ممکن است آزاردهنده باشد.

زمستان: برف پوش شدن نمک آبرود، یکی از تصاویر زیبا را در شمال کشور پیش روی تان قرار می دهد به شرطی که لباس مناسب فصل به همراه داشته باشید.

جاذبه های گردشگری درنمک آبرود

ساحل نمک آبرود

شهرهای شمالی اگر هیچ جایی برای تفریح نداشته باشند حتما یک منطقه ساحلی برای گشت و گذار دارند. منطقه ساحلی نمک آبرود برای کسانی که عاشق دریا هستند بهترین گزینه برای گردش می باشد. قدم زدن در کنار ساحل و شنا کردن هم گزینه دیگری برای گذراندن زمان است. در شرایطی که ساحل دریا کمی به امکانات تفریحی مجهز باشد، دیگر نورِ علی نور است. البته این را باید بدانید که ساحل نمک آبرود کمی متفاوت است شما می توانید در این ساحل شاهد اسب سواری، دوچرخه سواری، قایق سواری و برگزاری جنگ‌های شادی خواهید بود.

اجاره ویلا در نمک آبرود

جنگل نوردی نمک آبرود

یکی از تفریحات مهیج که همه را به سمت خود می کشاند جنگل نوردی می باشد. نمک آبرود هم برای دوستداران جنگل تفریحات جنگلی در نظر گرفته است.

اجاره ویلا در نمک آبرود

اجاره ویلا در نمک آبرود

تله ‌کابین نمک آبرود

تله کابین نمک آبرود خیلی معروف است. شما با تله کابین می‌توانید به قله‌های پوشیده از جنگل نمک آبرود برسید و از آن بالا تمام زیبایی‌ها شهر را تماشا کنید. اما این تمام ماجرا نیست. شما هنگامی که در حال طی کردن مسیر تا قله هستید، می‌توانید از دیدن مناظر زیر پایتان هم لذت ببرید. جنگل، دریا و خانه‌هایی با سقف‌های رنگارنگ بخشی از این مناظر جذاب است.

اجاره ویلا در نمک آبرود

پل معلق نمک آبرود

اگر سوار خط ۲ تله کابین می‌شوید، امکان یک تفریح هیجان‌انگیز دیگر هم برای شما فراهم است. در این قسمت، یک پل معلق وجود دارد. این پل که از چوب و طناب ساخته شده دو قسمت جنگل را به هم می‌رساند. قدم زدن روی این پل معلق هیجان فوق‌العاده‌ای را به شما منتقل می‌کند. اگر از آن دسته افرادی هستید که راه رفتن روی پل شما را نمی‌ترساند، از زیبایی‌های جنگل هم لذت خواهید برد.

اگر سوار خط ۲ تله کابین می‌شوید، امکان یک تفریح هیجان‌انگیز دیگر هم برای شما فراهم است. در این قسمت، یک پل معلق وجود دارد. این پل که از چوب و طناب ساخته شده دو قسمت جنگل را به هم می‌رساند. قدم زدن روی این پل معلق هیجان فوق‌العاده‌ای را به شما منتقل می‌کند. اگر از آن دسته افرادی هستید که راه رفتن روی پل شما را نمی‌ترساند، از زیبایی‌های جنگل هم لذت خواهید برد.

اگر سوار خط ۲ تله کابین می‌شوید، امکان یک تفریح هیجان‌انگیز دیگر هم برای شما فراهم است. در این قسمت، یک پل معلق وجود دارد. این پل که از چوب و طناب ساخته شده دو قسمت جنگل را به هم می‌رساند. قدم زدن روی این پل معلق هیجان فوق‌العاده‌ای را به شما منتقل می‌کند. اگر از آن دسته افرادی هستید که راه رفتن روی پل شما را نمی‌ترساند، از زیبایی‌های جنگل هم لذت خواهید برد.

اجاره ویلا در نمک آبرود

اجاره ویلا در نمک آبرود

سورتمه سواری نمک آبرود

تفریحات نمک آبرود بسیار مهیج و سرگرم کننده است. شما در این منطقه گردشگری غرق در زیبایی طبیعت می شوید. سورتمه سواری هم امتحان کنید خالی از لطف نیست. سورتمه سواری یکی از مهیج ترین تفریحات نمک آبرود است شما مسیری در حدود ۱۲۵۰ متر را طی می‌کند. بیشترین ارتفاع این سورتمه هم به ۹۰ متر می‌رسد. سرعت سورتمه در بیشترین سطح ۲۵ کیلومتر بر ساعت است. اما نکته جذاب این سورتمه عبور آن از مسیری جنگلی است. در این مسیر تماشای  زیبایی و هیجان را هم زمان تجربه خواهید کرد.

اجاره ویلا در نمک آبرود

پیست دوچرخه ‌سواری نمک آبرود

یکی از تفریحات خوب برای دوچرخه سواران , پیست دوچرخه سواری می باشد. دوچرخه سواری یکی از تفریحاتی مفرح بخش است. حالا تصور کنید در میان طبیعت زیبای نمک آبرود در حال رکاب زدن هستید.

اجاره ویلا در نمک آبرود

اجاره ویلا در نمک آبرود

زیپ لاین نمک آبرود

همه تقربا دوستدار زیپ لاین هستند. وقتش رسیده که درنمک آبرود خود را در میان زمین و آسمان رها کنید. زیپ لاین یکی از لذت بخش ترین و هیجان انگیزترین تفریحات نمک ابرود است. شما به وسیله یک کابل ثابت که در بین دو منطقه کشیده شده است خود رابا یک تجهیزات امنیتی رها می کنید. تصور کردنش هم بسیار لذت بخش است.

اجاره ویلا در نمک آبرود

اجاره ویلا در نمک آبرود

کارتینگ نمک آبرود

ارتینگ هم از دیگر تفریح هایی است که می‌توانید در نمک آبرود تجربه کنید. به نظر می‌رسد برای تجربه کارتینگ باید رانندگی بلد باشید. اما اگر بلد نیستید، اصلا نگرانی به خود راه ندهید. یک ویدیو کوتاه برای شما به نمایش درمی‌آید و رانندگی با ماشین‌ها را یاد خواهید گرفت. طول مدت کارتینگ نمک آبروده ۶ دقیقه است.

اجاره ویلا در نمک آبرود

پینت بال نمک آبرود

حالا که در این منطقه تمام سرگرمی های مهیج جمع شده است بد نیست پینت بال را هم تجربه کنید. شما در این بازی باید به همراه تیم خود گلوله های رنگی را به بازیکنان تیم مقابل شلیک کنید این بازی بسیار هیجان انگیز است اگر وقت داشتید حتما امتحانش کنید ضرر نمی کنید.

اجاره ویلا در نمک آبرود

اجاره ویلا در نمک آبرود

باشگاه تیراندازی نمک آبرود

باشگاه تیراندازی نمک آبرود دومین باشگاه تیراندازی ایران به شمار می رود. تجهیزات این باشگاه ساخت کشور فرانسه بوده و دارای ۵ سکوی پرتاب است. این بازی برای همه افراد بالای ۱۲ سال قابل استفاده است . علاوه بر اسلحه، امکان تیراندازی با تیروکمان نیز در این باشگاه در دسترس است. علاوه بر آن برگزاری مسابقه، فوتبال‌دستی و استفاده از تفنگ شخصی نیز امکان پذیر است.

مجموعه پروازی نمک آبرود

اگر دوست ندارید از تله کابین استفاده کنید و از معلق بودن در فضا نیز لذت نمی برید، هنوز شانس دیدن پانورامای جنگل و دریا را از دست نداده‌ اید. مجموعه پروازی نمک آبرود این امکان را فراهم می کند که مناظر بدیع جنگل‌های شمال را با پرواز بر فراز آن‌ها مشاهده کنید.

تجهیزات این بخش عبارتند از : پاراگلایدر، چتر، بالگرد و کایت

اجاره ویلا در نمک آبرود

آکوالیون و نمایش شیر دریایی

پارک دلفین‌ها و مشاهده هنرنمایی آنها از جذابیت های دیگر شهرک توریستی نمک آبرود است . محور اصلی نمایش، نمایش شیر دریایی است  که بوریس نام دارد و اسپانیایی است. مدت زمان نمایش ۴۵ دقیقه بوده و شیردریایی نزدیک به ۸۰ حرکت نمایشی به اجرا در می آورد. در کنار نمایش شیر دریایی، میتوانید از مشاهده برکه فلامینگو و آکورایم لذت ببرید.

تفریحات آبی

نمک آبرود سفر کنید و تفریحات آبی آن را از دست بدهید. غیر ممکن است. حتما سری به تفریحات ساحلی از جمله شاتل، جت اسکی، چتر پاراسل، هاور کرافت ، قایق سواری، پیست موتور و ماشین AVTو .. بزنید و پایان بخش یک سفر لذت بخش در نمک آبرود باشید.

نمایشگاه حیوانات تاکسیدرمی

در شهرک توریستی نمک آبرود، بخشی به صورت نمایشگاه حیوانات تاکسیدرمی وجود دارد که می توانید در آن تعدادی از جانوران تاکسیدرمی شده را ببینید. این بخش به صورت یک ویترین در ارتفاعات مجموعه قرار دارد و توجه بسیاری را به خود جلب می کند

نحوه دسترسی: این تفریح در قسمت بالایی مجموعه قرار دارد و برای دسترسی به آن باید سوار تله کابین شوید.

سینماهای چند بعدی نمک آبرود

سینماهای چند بعدی یکی از ابزارهای جدید سرگرمی است که طرفداران بسیاری دارد. در این سینماها می توانید به تماشای فیلم ها بپردازید در حالی که با استفاده از امکانات ویژه در فضایی شبیه سازی شده قرار می گیرید. در نمک آبرود می توانید به سراغ این نوع سینماها بروید و از تماشای فیلم های متفاوت لذت ببرید. با توجه به کیفیت سینما و فیلم های اکران شده تاکنون، استقبال بسیاری از این سینما شده و افراد بسیاری آن را تجربه کرده اند.

نحوه دسترسی: این تفریح در قسمت پایینی مجموعه قرار دارد و برای دسترسی به آن نیازی نیست سوار تله کابین شوید.

خرید و شکم گردی

فروشگاه های موجود در شهرک توریستی نمک آبرود یکی از مکان های مورد علاقه عاشقان خرید و مد است. این فروشگاه ها پوشاک، کفش و .. را در برندها و مارک های مختلفی عرضه می کنند و با محیطی متفاوت، تجربه یک خرید خوب را برای علاقه مندان رقم می زنند.

رستوران ها و کافه های نمک آبرود از دیگر عواملی هستند که بر جذابیت این مکان توریستی می افزایند. هر یک از این مکان ها دارای خوراکی ها و غذاهای متفاوتی هستند که در محیط شهرک و در ارتفاعات آن به ارایه خدمات و رفع نیازهای مسافران می پردازند.



:: برچسب‌ها: اجاره ویلا در نمک آبرود , اجاره ویلا در نمک آبرود با استخر , اجاره ویلا در نمک آبرود با قیمت مناسب , قیمت اجاره ویلا در نمک آبرود , اجاره ویلا ساحلی در نمک آبرود ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

اجاره ویلا در زیارت : روستای زیارت یکی از بی نظیرترین روستای های منطقه شمال است که همه وقتی به گرگان سفر می کنند دوست دارند از این منطقه دیدن کنند. روستایی که در دل طبیعت محصور شده است.شما می توانید بهترین واحدهای اقامتی و ویلاهای بی نظیر با چشم اندازی فوق العاده و امکانات رفاهی را در گلستانیها جستجوکنید. بهترین ویلاهای اجاره ای را در دل روستا و یا درمنطقه جنگلی روستا و همچنین در جاده آبشار بسیار زیبای روستای زیارت را با قیمت های متنوع و امکانات بی نظیر و چشم انداز جنگلی از سایت گلستانیها رزروکنید.جهت رزرو سوییت اجاره ای در زیارت گرگان می توانید با شماره های زیر نیزتماس حاصل نمایید.

09114481870

09374399523

اجاره سوئیت ارزان در زیارت

روستای زیارت یکی از روستاهای توریستی استان گلستان و شهر گرگان محسوب می شود. در این روستا به دلیل مسافرپذیر بودن ویلا و سوئیت به وفور یافت می شود. در این روستا شما میتوانید در فصل پاییز و زمستان ویلاها و سوئیت ها را با قیمت پایین تری رزرو نمایید.

شاید کمتر کسی با جاذبه های گردشگری درگرگان آشنا باشد. اما وقتی روی نقشه استان همیشه سرسبز گلستان را می بینید حتما باید سری به شهر گرگان هم بزنید. شهر گرگان یکی از زیباترین شهرهای شمال کشور می باشد. شهر گرگان مرکز استان گلستان می باشد و یکی از شهرهایی می باشد که در جوار کوه ها و جنگل های بکر و بی نظیر قرار گرفته است. شهر گرگان از زیبایی بی نظیری برخوردار است و همه آنچه شما قبل از رفتن از گرگان باید ببینید روستای زیارت می باشد.

از معروف ترین مناطق دیدنی گرگان پارک جنگلی ناهارخوران می باشد که در این روزها به طور کامل به شهر چسبیده است به گونه ای که در میان تردد ماشین ها و شلوغی شهر خیایان ناهارخوران را به انتها می رسانیم و به یک منطقه جنگلی بی نظیر می رسیم. جنگل ناهارخوران با جاده ای بسیار باریک و جنگلی به موازات رودخانه ای پرپیچ و خم ما رو به سمت روستایی به نام روستای زیارت هدایت می کند.

اجاره سوئیت در زیارت گرگان

سایت گلستانی ها بهترین مرجع برای اجاره سوئیت در زیارت می باشد که شما میتوانید بهترین سوئیت ها , ویلاها و کلبه های بومگردی در روستای زیارت را با قیمتهای متنوع اجاره نمایید. یکی از بهترین سوئیت آپارتمان های محله چفکا یک آپارتمان 3 واحدی می باشد که شما را به زندگی به سبک مردم روستا دعوت می کند. دسترسی به این سوئیت آپارتمان بسیار ساده است و تمام مسیر را می توانید با خودروی شخصی طی کنید. نزدیکترین مکان های به این سوئیت آپارتمان رستوران و سوپر مارکت می باشد و در فاصله چند دقیقه ای میتوانید نان گرم و تازه تهیه نمایید.فاصله این سوئیت تا آبشار در حدود 25 دقیقه می باشد.

این سوئیت آپارتمان دارای یک واحد تک خواب در طبقه همکف و با حیاط می باشد که ظرفیت 4 نفر را دارا می باشد و قیمت ان از شبی 150 هزار تومان می باشد و همچنین در طبقات بالا دارای دو واحد دو خواب می باشد که دارای تراس بسیار زیبا رو به جنگل می باشد و دارای ظرفیت 6 نفر می باشد و با قیمت از شبی 200 هزار تومان می باشد.البته در ایام تعطیلات این قیمت ها کمی متفاوت تر می باشد وبرای مسافرینی که همیشه مهمان ما باشند و یا در تعداد شبهای متوالی درخواست رزرو نماییند تخفیف نیز قائل می شویم.

یکی ازسوئیت آپارتمان های بسیار زیبا در نزدیکی کافه رستوران تلکا می باشد. این سوئیت آپارتمان در سه طبقه می باشد که تمامی طبقات آن دو خواب می باشد و همچنین دارای تراس برای تهیه کباب می باشند. امکانات کافی برای هر واحد به تعداد ظرفیت 8 نفر موجود می باشد. یکی از مزیت های این واحد قرار گرفتن در نزدیکی یک رستوران با طبخ انواع غذاهای سنتی و مدرن می باشد و شما به آسانی می توانید هر نوع غذایی را به دلخواه سفارش دهید. این سوئیت آپارتمان را می توانید با قیمت 250 هزار تومان برای اقامت در روستای زیارت رزرو نمایید.

بومگردی در زیارت گرگان

روستای زیارت هم مانند تمامی روستاهای گردشگری دیگر دارای کلبه های بومگردی می باشد. کلبه بومگردی زیارت نشان از سبک زندگی مردمان روستایی آن منطقه را دارد. آب و هوای بی نظیر در میان خانه های روستایی به دور از تکنولوژی امروزه بسیار لذت بخش و هیجان انگیز است. به شما پیشنهاد می کنیم که حتما در سفر خود برای اقامت از کلبه بومگردی زیارت نیز استفاده نمایند.

تجربه یک زندگی روستایی با طعم غذای محلی و عطر نان تنوری. این کلبه بوم گردی برای حفظ زندگی روستایی به صورت کف خواب می باشد و همچنین اتاق اتاق طراحی شده است. هر 5 نفر می توانند یک اتاق را با منظره زیبا برای اقامت انتخاب نمایند و هزینه اقامت در این مجموعه برای هر نفر با صبحانه محلی و چای عصرانه 70 هزار تومان می باشد.

قیمت اجاره سوئیت در زیارت گرگان

روستای زیارت یکی از پرطرفدارترین روستاهای ییلاقی استان گلستان می باشد که در فاصله چند کیلومتری از شهر گرگان قرار گرفته است و با توجه به استقبال روز افزون مسافران و گردشگران این روستا دارای سوئیت های اجاره ای با قیمت های متنوع و امکانات متفاوتی می باشد که قیمت هر شب اجاره بها برای یک سوئیت بستگی به امکانات و متراژ آن دارد و همچنین اینکه واحد ویلایی باشد و یا اینکه آپارتمانی باشد.

قیمت اجاره ویلا در زیارت

مسیر دسترسی به روستای زیارت

مسیر دسترسی به روستای زیارت آسفالته می باشد و در میان مسیر درختان سر به فلک کشیده که همچون سایبانی بر روی خیابان را پوشانده است مواجه می شوید و در این هنگام صدای رودخانه و آوای خوش پرندگان شما را به سمت خود جلب می کند و در انتهای این فضای ارامش بخش به روستای زیارت می رسید. در طول مسیر این روستا شما زنان خونگرم و زحمتکش را می بینید که درکنار تنورهای داغ و گلی در حال پخت نان محلی روستای زیارت می باشند.

اجاره ویلا در زیارت

محلات معروف زیارت

سرخچشمه , کوچه تلکا , کوچه چفکا , کوی میدان , گلسار , گاو خوسه , کفتر خوسه , کندس تخته , تپه , دلوا و اودین , نخود چشمه و ... .شما می توانید بهترین واحدهای سوئیت های اجاره ای را با قیمت های متنوع و همچنین امکانات عالی و تراس هایی با چشم انداز زیبا در این محلات رزرو نماید.

اجاره سوئیت در روستای زیارت گرگان

همچنین در مسیر این روستا رستوران ها و کافه های زیادی وجود دارد که شما می توانید انواع غذاهای محلی منطقه را در محیطی دنج و آرام دردل طبیعت نوش جان کنید. بعد از طی مسیری در حدود ۴ کیلومتر جنگل کمی از جاده فاصله میگیره و خانه ها و ویلاهای لوکس تو دل جنگل مناظر ازار دهنده ای رو بوجود میارن که پس از طی ۲ کیلومتر ما به ابتدای یک سربالایی با شیب بسیار زیاد میرسیم و به روستای زیارت گرگان وارد میشیم. شما در این روستا تعداد زیادی آپارتمان و سوئیت های کوچک برای اجاره می بینید که میتوانیدبرای اقامت آنهارا رزرو نمایید.

اجاره کلبه جنگلی در روستای زیارت

روستای زیارت یکی از روستاهای ییلاقی شهر گرگان می باشد که بسیار در میان مردم محبوب می باشد. البته امروزه با توجه به روند رشد ویلاسازی و خانه های مدرن بافت سنتی و قدیمی آن دیگر مثل قدیم نیست و تقریبا به روستای مدرن تبدیل می شود اما هنوز هم بوی نان سنتی در میان کوچه پس کوچه های این روستای بی نظیر می پیچد. هنوز هم می توان خانه های قدیمی و چوبی را درآن  می توان یافت. هنوز هم در جای جای این روستا کلبه هایی برای اجاره وجود دارد که بتوانید ساعتی از این زندگی پر از زرق و برق دور شوید و لذت یک زندگی روستایی را تجربه کنید.

اجاره ویلا در زیارت

اجاره خانه روستایی در زیارت

در روستای زیارت سکوها و تراس های چوبی با گل های شمعدانی روی آنها منظره ای هست که تو همه جای روستا تکرار میشه و بسیار چشم نواز هستش. کوچه ها با شیب های زیاد به هم وصل میشه و گهگاه پیرمرد و پیرزن هایی با لباس های رنگارنگ رو میبینید که دست به کمر دارن قدم میزنن و همشون بدون استثنا با دیدن شما بهتون سلام میکنن. داخل خانه های چوبی روستای زیارت گرگان بسیار خاص و تماشاییه و درهای کوچک و پنجره های رنگی و جاجیم هایی که در کف خانه پهن است بسیار زیباست .

اجاره ویلا در زیارت

اجاره سوئیت در روستای زیارت

در میان روستا امامزاده ای وجوددارد که برای مردم این منطقه بسیار مورد احترام می باشد و درکنار این امامزاده استخر آب گرم نیز وجود دارد که هر ساله مسافران زیادی از آن استفاده میکنند. کمی که از روستا بگذریم کم کم نمای طبقاتی خانه های چوبی روستای زیارت که بر روی هم ساخته شده اند نمایان میشه.رفته رفته مناظر دراطراف ما بازتر و بازتر میشن و میدان دید بسیار گسترده تر میشه. کوه ها ی معروف این روستا به نام زبله , تلمبار و سردانسر که هر کدام زیبایی بی نظیری دارد شکوه خود را به نمایش می گذارند.

اجاره ویلا در زیارت

مسیر دسترسی به کوه های معروف زیارت

مسیرکوه  سردانسر : سرخچشمه , دلوا , اودین , نخود چشمه , سردانسر

مسیر کوه زبله : جاده آبشار , گاو خوسه , تپه , گرگ لو,کولی چال , زبله

مسیر کوه تلمبار : جاده آبشار, کندس تخته , شهر بت (شربت), امر تخت ,چشمه سیاه خانی , تالو , تلمبار

آبشار دوقلوی زیارت

بعد ازگذر از امامزاده شما به جاده خاکی برمی خورید که در حدود 4 کیلومتر باید آن را طی کنید تا به آبشار دوقلوی روستای زیارت برسید. پس از پارک خودروها و پیاده روی کوتاه ۱۰ دقیقه ای و عبوز از روی ۳ پل کوتاه فلزی و چوبی وارد تنگه ای بسیار خنک با صخره های بلندی میشیم که در دوردست ابشار بلند زیارت با پراکندن قطرات اب در فضای بسته تنگه هوای بسیار مطبوع و خنکی رو ایجاد کرده و همواره مملو از مسافران علاقه مند و البته مردم طبیعت دوست شهر گرگان هستش .

اجاره ویلا در زیارت



:: برچسب‌ها: اجاره ویلا در زیارت , اجاره خانه روستایی در زیارت , اجاره کلبه در زیارت , اجاره سوئیت در زیارت , اجاره سوئیت ارزان در زیارت , قیمت اجاره سوئیت در زیارت ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

اقامتگاه بوم گردی چیست؟ شده تا به حال به یک روستا و محیطی بکر و بی نظیر سفر کنید؟ دوست دارید یک سفر هیجان انگیز و بی نظیر در یک اقامتگاه روستایی داشته باشید؟ اقامت در یک خانه روستایی با آداب و فرهنگ مردم روستا خیلی جذاب و شگفت انگیز است. پیشنهاد می کنم اگر قصد سفر  به گلستان را دارید این بار اقامتی متفاوت در اقامتگاه های بومگردی در گلستان داشته باشید. تا تجربه یک سفر بی نظیر به همراه چشیدن طعم غذاهای محلی مردم این منطقه جذابیت سفر شما را دو چندان کند.

بوم گردی چیست؟

بوم گردی چیست و چطور می توانیم در سفرهایمان در خانه های روستایی اقامت کنیم؟ اقامتگاه های بوگردی چیستند و چه شکلی دارند؟ بوم گردی یک نوع سفر به روستا و گردشگری در میان خانه هایی از جنس روستا که توسط یک نفر روستایی اداره می شود. کلبه های بوم گردی جاذبه های بی نظیری دارند. شما می توانید با تمام وجود روستا و زندگی روستایی را حس کنید. بوم گردی امروزه مورد استقبال بسیار زیادی از گردشگران داخلی و خارجی قرار گرفته است و در گسترش صنعت توریسم تاثیر بسزایی داشته است.

اقامتگاه بوم گردی چیست؟

اقامتگاه بوم گردی چگونه است؟

اقامتگاهی که ساختار آن با بافت روستا یکی باشد. مکان کاملا سنتی با پخت انواع غذاهای محلی , تورهای گردشگری , برگزاری مراسم های سنتی منطقه و ارائه صنایع دستی مردم روستا باشد. به طوریکه با حضور در این خانه ها شما بوی روستا و زندکگی سنتی را کاملا احساس می کنید.

اقامتگاه های بوم گردی بیشتر توسط اهالی محلی اداره می‌شود، در واقع این افراد برای میهمانان توریست خود جایی آرامش‌بخش را مثل محل زندگی خودشان در نظر گرفته‌اند و به زیبایی اتاق‌ها و نمای بیرونی آن را با دکوراسیونی سنتی تزیین کرده‌اند تا خاطراتی خوش را برای میهمانان خود فراهم آورند.

اقامتگاه بوم گردی چیست؟

یکی از تفاوت‌های اقامتگاه های بوم گردی با هتل‌ها در این است که برای سرو غذا دیگر نباید انتظار غذاهای بین المللی را داشته باشید تا در بشقاب‌های لوکس برایتان غذا بیاورند، در صورت اقامت در چنین اقامتگاه‌هایی این امکان را خواهید داشت که غذاهایی سنتی و قدیمی را نوش جان کنید که برای میل کردن آن در ظرف‌های مخصوص محلی برایتان غذایی لذیذ را می‌آورند تا از چشیدن طعم متفاوت غذا لذت ببرید.

اقامتگاه بوم گردی چیست؟

یکی دیگر از امکانات اقامتگاه های بوم گردی ارائه خدمات گردشگری و تور می باشد. شما در اقامتگاه های بوم گردی در گلستان می توانید تورهای جنگل گردی , طبیعت گردی و دیدن چشمه و آبشار و اسب سواری بر فراز دشت را داشته باشید و میتوانید از این فرصت بدست آمده عکس های به یادماندنی زیبا بگیرید و به رسم یادگاری در قاب آلبوم خود به ثبت برسانید.

ویژگی اقامتگاه های بوم گردی

طراحی بومی

اقامتگاه های بومگردی با هدف معرفی فرهنگ مردم بومی منطقه شکل گرفته اند.طراحی و استفاده از مصالح بومی منطقه و ساختار خانه ها باید متناسب با فرهنگ و خانه های مردم روستا باشد. بیشتر اقامتگاه های بوم گردی خانه های قدیمی روستا بوده اند که احیا شده اند و به عنوان یک اقامتگاه بوم گردی در حال فعالیت می باشند. البته تنها خانه های قدیمی را نمی توان به عنوان اقامتگاه بوم گردی در نظر گرفت. آلاچیق و چادرهای ترکمن هم میتوانند به عنوان یک اقامتگاه بوم گردی در نظر گرفته شوند.مانند اقامتگاه های بومگردی هزار دره خالد نبی و بومگردی ترکمن یورت

اقامتگاه بوم گردی چیست؟

خوراکی ها و نوشیدنی ها

اگر به غذاهای سنتی علاقه داشته باشید، می‌توانید در اقامتگاه های بومگردی گلستان طعم واقعی غذاهای محلی را امتحان کنید.چرا که تجربه زندگی در کنار مردم روستایی و خوردن غذاهای خوشمزه محلی، یکی از مهم‌ترین دلایل انتخاب این نوع از مکان‌های اقامتی به شمار می‌رود.مانند اقامتگاه بوم گردی ساسنگ و اقامتگاه بوم گردی سرونوش

اقامتگاه بوم گردی چیست؟

 دکوراسیون

اگر به یک خانه بوم گردی قدم گذاشتید، این فرصت به شما داده می‌شود که چند روزی را در محیطی سنتی با طراحی زیبا بگذرانید. معمولا در دکوراسیون این نوع از اقامتگاه‌ها سعی شده است، نشانه‌هایی از خانه‌های همان منطقه را استفاده کنند تا حس حضور در خانه یکی از بومی‌ها به شما القا شود. از جمله چیزهایی که می‌تواند نشانگر دکوراسیون خانه‌های آن منطقه باشد، عبارتند از وجودِ صنایع دستی، نوع سفره و محل غذا خوردن، چیدمان رختخواب و تخت، کرسی و غیره.

اقامتگاه بوم گردی چیست؟

اقامتگاه بومگردی چه تفاوتی با ویلا دارد؟

  • در ویلا، محل اقامت به طور دربست در اختیارتان قرار دارد اما در اقامتگاه های بوم گردی، فقط اتاق به صورت دربست در اختیارتان است و سایر فضاها مانند راهروها، پشت بام، باغ و حیاط به صورت مشترک با دیگران مورد استفاده قرار می گیرند.   
  • با اقامت در ویلا، خود شما مسئول تهیه صبحانه، ناهار و شام هستید اما در اقامتگاه بوم گردی، صبحانه در موعد مقرر برای تان سرو می شود و در صورت درخواست می توانید، تهیه ناهار یا شام را هم به عهده مسئولان اقامتگاه بگذارید.
  • تمام ویلاها، لزوما دارای مجوز اقامتی نیستند و البته این خلاف قانون هم نیست اما اقامتگاه های بوم گردی برای شروع فعالیت و ادامه آن باید مجوزهایی را اخذ کنند. این یعنی بهداشت، خانه داری، تغذیه و ... در اقامتگاه ها تحت کنترل مراجع زیربط قرار دارند.
  • ویلاها خدمات گردشگری مثل برنامه های گشت و آشنایی با جاذبه ها و ... ندارند اما اقامتگاه های بوم گردی این گونه برنامه ها را برگزار می کنند.
  • اقامتگاه های بوم گردی هزینه پایین تری نسبت به ویلا دارند.

سخن پایانی

چنانچه برنامه سفر به شمال و اقامت در یکی از اقامتگاه های بوم کردی را داشتید کافی در اینترنتی کمی جستجو کنید تا با سایت گردشگری گلستان آشنا شوید. در این سایت شما می توانید اطلاعات کافی و لازم در مورد اقامتگاه های بوم گردی بدست آورید و هم می توانید یک اقامتگاه بوم گردی با توجه به سلیفه و انتخاب خود رزرو کنید. البته در نظر داشته باشید که خدمات ما شامل اجاره ویلا , اجاره کلبه جنگلی و ویلاهای استخردار نیز می باشد. از کارشناس ما بخواهید تا بهترین برنامه سفر را به شما پیشنهاد بدهند.



:: برچسب‌ها: بومگردی درگلستان , اقامتگاه های بومگردی در گلستان , بومگردی در زیارت , بومگردی در مینودشت , بومگردی در علی آباد کتول , اقامت در ترکمن صحرا ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

بومگردی درگلستان : تا قبل از اینکه اقامتگاه بومگردی در گلستان پا در میان بگذارند سفرهای مردمی به صورت دیگری بود و اکثرا مردم برای اقامت از هتل ها و سوئیت اهای اجاره ای استفاده می کردند. ولی هزینه ها به صورتی بود که هر کسی توان رفتن و رزرو این سوئیت ها را نداشت. اما با روی کار آمدن اقامتگاه های بومگردی وضعیت کاملا متفاوت شده است سفرها کمی ارزان تر شده است و هم اینکه مسافرین هر مقصد می توانند با گویش و شیوه زندگی مردمان آن منطقه آشنا شوند و از تمامی غذاهای محلی آنها استفاده نمایند و همچنی می توانند سوغات و صنایه دستی این منطقه را خریداری نماییند.

تعریف اقامتگاه بومگردی

اقامتگاه های بومگردی به آن دسته از اقامتگاه هایی گفته می شود که در محیط روستایی و طبیعی و بر اساس بافت تاریخی و سیمای روستای مورد نظر باشد و همچنین حداکثر تعامل با جامعه محلی و توجه به اقلیم، زمینه حضور گردشگران را با کیفیتی قابل قبول و تعریف شده فراهم می نمایند.

بومگردی در زیارت

اقامتگاه بومگردی خانه دوست

این اقامتگاه بومگردی واقع در روستای زیبای زیارت میباشد. ساختمان اقامتگاه در طبقه همکف می باشد که دارای 3 اتاق مجزا می باشدکه هر کدام از این اتاق ها ظرفیت 4 الی 5 نفر را دارد. این اقامتگاه بدلیل حفظ سنت روستایی و همچنین فرهنگ مردمان گذشته که در این روستا زندگی می کرده اند اتاق ها دارای تختخواب و یخچال و همچنین تلویزیون اختصاصی نمی باشند و از این وسایل به صوت مشترک می توانید استفاده نمایید.

البته یکی از اتاق ها دارای حمام مجزا نیز می باشد. اما برای اسایش و رفاه شما مهمانان عزیز توالت ایرانی و فرنگی عمومی در داخل اقامتگاه در نظر گرفته شده است.صبحانه در این اقامتگاه همراه با اقامت می باشد و در صورتی که تجربه ی میل کردن غذاهای محلی گرگان را دوست داشته باشید می توانید قبل از ورود به اقامتگاه و با هماهنگی راهنمای خود غذای محلی سفارش دهید.

اما توجه داشته باشید آشپزخانه و امکانات آشپزی در این اقامتگاه در اختیار مهمان قرار نمی گیرد. در طبقه زیرین این اقامتگاه یک کافه رستوران فضای باز نیز وجود دارد که مهمانان میتوانند لذت نوشیدن انواع نوشیدنی های گرم و غذاهای سنتی محلی را در آنجا نیز تجربه کنند.

بومگردی در گلستان

بومگردی در گلستان

اقامتگاه بومگردی بهرام خاصه

این واحد در روستای زیارت است. مساحت خانه 220 متر است که 4 اتاق خواب دارد. امکانات ویلا به این صورت است که دارای دو تا یخچال , تلویزیون , لوازم خواب تا 15 نفر و اوازم پخت و پز تا 10 نفر می باشد. این واحد علاوه بر بخاری گازی دارای کرسی سنتی می باشد. دارای 80 متر حیاط می باشد و یک تاب سنتی نیز در حیاط وجود دارد.

اتاق های این اقامتگاه کف خواب هستند و سرویس بهداشتی و حمام در حیاط قرار دارد.اردیبهشت ماه بهترین فصل بازدید از این اقامتگاه است.در این فصل گل کاری های زیبا دراین منطقه انجام می شود .همچنین می توانید در این اقامتگاه لذت شب نشینی کنار آتش و سیب زمینی آتیشی را تجربه کنید
 اقامتگاه بوم گردی زیارت دارای منوی خاص از غذاهای محلی و رسمی است که می توانید با رزرو صبحانه و نهار و شام ازغذاهای محلی این روستا بهره مند شوید.

بومگردی در گلستان

بومگردی در گلستان

بومگردی در علی آباد کتول

اقامتگاه بومگردی پونه آرام

بومگردی  پونه آرام واقع در روستای سیاه رودبار می باشد. این روستا در فاصله 20 کیلومتری شهرستان علی آباد کتول واقع شده است. سیاه رودبار بزرگترین ذخیره گاه سرخدار می باشد و دارای طبیعت بی نظیری می باشد.

جاذبه های گردشگری به این اقامتگاه بومگردی سد کبودوال می باشد که در حدود 20 دقیقه فاصله دارد و شما می توانید از آنجا در حدود 15 دقیقه حرکت کنید و به پارکینگ آبشار کبودوال برسید و از بزرگترین آبشا خزه ای دیدن نمایید. علاوه بر این دیدنی ها شما میتوانید شیرآباد , جنگل زرین گل , جنگل سرخدار , آبشارهای چپه دره و نروز سیاه رودبار و همچنین جنگل ابر دیدن نمایید.

بومگردی در گلستان

اقامتگاه بومگردی ریگ چشمه

اقامتگاه بومگردی ریگ چشمه در بخش کمالانِ شهرستان علی آباد کتول و در منطقه نمونه گردشگری محمدآباد کتول واقع شده که یه اقامتگاه امن، استاندارد و با امکانات مناسب است که چشم انداز رو به کوه اون همه رو مجذوب خودش کرده. برای رسیدن به این اقامتگاه باید تا گرگان و سپس به شهر فاضل آباد که در 35 کیلومتری گرگان واقع شده رانندگی کنید.

مسیر دسترسی آسان و آسفالته است که در هر فصلی تردد رو راحت کرده. از فاضل آباد که به سمت ریگ چشمه حرکت کنید از روستای رحمت آباد و روستای محمدآبادکتول عبور می کنید.اگر در فصل بهار و تابستان سفر کنید زمین های برنج با عطر مست کننده برنج رو در اطرافتون دارید اما اگر در فصل پائیز سفر می کنید جنگل های هفت رنگ هیرکانی چشم اندازهای فوق العاده ای ایجاد می کنه.

چهارساختمان دوطبقه با 8 واحد 40 متری مجزا و نسبتا مجهز که در زمینی به مساحت پنج هزار متر در میان جنگل های انبوه هیرکانی قرار گرفته است .
 واحدهای شماره 1 تا 4 واحدهایی هستند که در طبقات همکف قرار گرفته اند و سرویس بهداشتی فرنگی دارند، پس اگر فرد مسن همراه خود در سفر دارید این واحدها را برای اقامت خود رزرو کنید .

بومگردی در گلستان

بومگردی در گلستان

اقامتگاه بومگردی دادا و دده

اقامتگاه بومگردی دادا و دده در روستای چلی سفلی، شهر علی آباد کتول استان گلستان واقع شده است.شما با اقامت در این روستا تجربه ی یک زندگی بومی را د رکنار طبیعت بکر و بی نظیر روستای چلی برای خود رقم می زنید.

این اقامتگاه دارای کلبه های اقامتی متفاوتی می باشد که هر کدام ازاین کلبه ها با نام های کلبه عشقه کوه , کلبه کایلو , کلبه جوزک و کلبه کپوکی نامگذاری شده است. این کلبه ها دارای متراژ و امکانات متفاوتی هستند.

بومگردی در گلستان

اقامتگاه بومگردی شوکا

اقامتگاه بوم گردی شوکا علی آباد کتول در سال 1397 به بهره برداری رسید. این اقامتگاه دارای 3 باب سوئیت می باشد، که یک باب از سوئیت ها در طبقه پایین و 2 باب سوئیت دیگر در طبقه بالا قرار گرفته اند. اقامتگاه شوکا در روستای افراتخته واقع شده است و فاصله آن تا مرکز شهر علی آباد کتول، حدود 35 کیلومتر می باشد.

گردشگران می توانند ضمن آشنایی با زندگی بومیان استان گلستان، از اقامت در طبیعت و مناظر چشم نواز روستای افراتخته لذت ببرند. همچنین از جاذبه های گردشگری این منطقه می توان به آبشار کبود وال و دریاچه سد زرین گل اشاره کرد، که با پیمودن حداکثر مسافت 37 کیلومتر از اقامتگاه بوم گردی شوکا می توان به این مناطق دسترسی داشت.

بومگردی در گلستان

بومگردی در گلستان

بومگردی در مینودشت

اقامتگاه بومگردی ساسنگ

اقامتگاهی در ارتفاعات مینودشت برای تجربه زندگی در روستایی ییلاقی و همنشینی با مردمانی دوست داشتنی. اقامتگاه بوم گردی ساسنگ در ییلاقات شهر مینودشت در استان گلستان واقع گردیده است.این اقامتگاه در واقع خانه روستایی با قدمت بیش از 40 سال می باشد. روستای ساسنگ یک دهکده کوچک و آرام در دل جنگل های هیرکانی است و آبشارهای دائمی و پرآبی دارد که با یک پیاده روی نیم ساعته در مسیر جنگلی میتوان به آنها رسید. چشمه سارهای فراوانی که از دل سنگهای بزرگ می جوشد و آبشارهای بلند و پر آبی که چشم هر بیننده ای را می نوازد، از جذابیت های اصلی این روستای کوچک است. ساسنگ یعنی " به سان سنگ" و روستا نامش را از همین سنگهای بزرگی گرفته که بنا به گفته پیشینیان از آنها در ساخت کلبه های روستایی استفاده می شده است .

بومگردی در گلستان

اقامتگاه بومگردی عمو قدرت

این اقامتگاه بی نظیر واقع در شهرستان مینودشت روستای قلعه چه می باشد.فاصله این مجموعه از شهر مینودشت 9 کیلومتر و از گرگان در حدود 95 کیلومتر می باشد. اقامت در اقامتگاه بومگردی عموقدرت  به 3 صورت سوئیت , اتاق و کلبه چوبی می باشد. سوئیت های مجموعه به صورت 2 , 4 , 6 , 8 و 12 نفره می باشد. سوئیت ها به صورت فول امکانات و اختصاصی می باشد و سرویس بهداشتی و حمام دارد . در این مجموعه اتاق هایی نیز برای رزرو وجود دارد که سرویس و حمام آنها به صورت مشترک می باشد. کلبه های چوبی اقامتگاه به دو صورت دو نفره و 4 نفره می باشد.تمامی این مجموعه گردشگری در طبقات همکف تا دوم طراحی شده است.

بومگردی در گلستان

بومگردی در گلستان

بومگردی در رامیان

اقامتگاه بومگردی خانه ابریشم

این اقامتگاه در بافت سنتی شهرستان رامیان واقع شده است که یکی از بومگردی بسیار زیبا استان گلستان می باشد. این اقامتگاه رنگی رنگی با حوض زیبای لاجوردی و رقص گلدان های رنگی در دورش شما را به وجد می آورد. اقامتگاه بومگردی خانه ابریشم دارای 6 اتاق خواب بسیار زیبا که همه آنها کاملا با یکدیگر متفاوت هستد. در تمامی اتاق ها لوازم سنتی از در و دیوار خانه آویزان است و شما را به روزهای خوب کودکی خود باز می گرداند. در این اقامتگاه یک اتاق بهار خواب نیز موجود است که درآن در فصل پاییز برای گرمایش از کرسی استفاده می شود که ظرفیت این اتاق 6 نفر می باشد.

بومگردی در گلستان

بومگردی بهشت پاقلعه

این سوئیت واقع در شهر رامیان روستای پاقلعه می باشد. بهشت پاقلعه دارای 4 سوئیت مجزا می باشد که هر واحد 100 متر مربع و دارای دو خواب می باشد. تمامی واحدها برای حفظ فضای روستایی کف خواب می باشد و هر سوئیت به صورت جداگانه 20 عدد پتو ؛ بالش و لوازم خواب دارد. در این مجتمع اقامتی قطعی آب نداریم بدلیل اینکه مخزن آب 5000 لیتری در آن تعبیه شده است.

این مجموعه با ۵ بلوک ۴ واحدی شامل ۲۰سوییت مستقل با فضای سبز و پارکینگ مناسب با تمامی امکانات رفاهی، با سبک معماری کاملا بومی ، رستوران روستایی با سروِ غذاهای محلیِ منطقه ، کارگاه و فروشگاه صنایع دستی و فروشگاه محصولات ارگانیک محلی قصد دارد بستر مناسبی را برای گردشگران عزیز فراهم نماید.

بومگردی در گلستان

بومگردی در گلستان

کلبه جنگلی نیسا

کلبه جنگلی نیسا در استان گلستان دهکده ییلاقی پاقلعه بر فراز تپه ای رو به دشت و جنگل قرار دارد. این اقامتگاه یک ساختمان دو طبقه چوبی بسیار زیبایی می باشد که هر ساله درفصل بهار و پاییز میزبان بسیار خوبی می باشد. ساختمان چوبی در طبقه پایین به صورت دوبلکس می باشد و در قسمت زیرشیروانی آن یک اتاق شیروانی دنج و بسیار آرام قرار داده شده است.این مجموعه جنگلی دارای یک تراس بسیار بزرگ روبه قلعه ماران و جنگل می باشد که معمولا برای خواب نیز از آن استفاده می شود.

بومگردی در گلستان

اقامتگاه بومگردی ابشار پشمکی

این واحد به صورت کاملا سنتی و در دل جنگل های رامیان درنزدیکی آبشار پشمکی می باشد. فاصله این اقامتگاه تا گرگان 80کیلومتر می باشدکه شما با هر وسیله نقلیه ای می توانید به آنجا سفر کنید.انتن دهی این منطقه مناسب برای تماس گرفتن است ولی اینترنتی در اینجا خیلی ضعیف است. این واحد بومگردی دارای یک اتاق و آشپزخانه و حموم و سرویس بهداشتی می باشد و بهترین گزینه برا یکسانی است که می خواهند از زندگی شهری فرار کنند و در یک محیط دنج در دل طبیعت به گردش بپردازند.

بومگردی در گلستان

بومگردی در گلستان

بومگردی ترکمن صحرا

اقامتگاه بومگردی ترکمن یورت

اقامتگاه بومگردی ترکمن یورت واقع در روستای تمر قره قوزی در نزدیکی کلاله و در ۱۳ کیلومتری شهر کلاله استان گلستان می باشد. این خانه بومگردی در دل طبیعت بکر و در 35 کیلومتری خالد نبی احداث شده است. یک خانه روستایی با فرهنگ مردم مهربان ترکمن می باشد که پذیرای شما در این منطقه می باشند. شما می توانید با سفر به این روستای گردشگری یک خاطره به یادماندنی برای خود رقم بزنید.

بومگردی در گلستان

 



:: برچسب‌ها: بومگردی درگلستان , اقامتگاه های بومگردی در گلستان , بومگردی در زیارت , بومگردی در مینودشت , بومگردی در علی آباد کتول , اقامت در ترکمن صحرا ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

اقامتگاه بومگردی در گلستان : تا قبل از اینکه اقامتگاه های بومگردی در استان گلستان پا در میان بگذارند سفرهای مردمی به صورت دیگری بود و اکثرا مردم برای اقامت از هتل ها و سوئیت اهای اجاره ای استفاده می کردند. ولی هزینه ها به صورتی بود که هر کسی توان رفتن و رزرو این سوئیت ها را نداشت. اما با روی کار آمدن اقامتگاه های بومگردی وضعیت کاملا متفاوت شده است سفرها کمی ارزان تر شده است و هم اینکه مسافرین هر مقصد می توانند با گویش و شیوه زندگی مردمان آن منطقه آشنا شوند و از تمامی غذاهای محلی آنها استفاده نمایند و همچنی می توانند سوغات و صنایه دستی این منطقه را خریداری نماییند.

تعریف اقامتگاه بومگردی

اقامتگاه های بومگردی به آن دسته از اقامتگاه هایی گفته می شود که در محیط روستایی و طبیعی و بر اساس بافت تاریخی و سیمای روستای مورد نظر باشد و همچنین حداکثر تعامل با جامعه محلی و توجه به اقلیم، زمینه حضور گردشگران را با کیفیتی قابل قبول و تعریف شده فراهم می نمایند.

در واقع اقامتگاه های بومگردی از توریست ها و مهمانان در مکانی که مشابه فرهنگ و آداب و رسوم خودشان است پذیرایی می کنند و خاطرات خوشی از منطقه را برای مهمانان خود به ارمغان می آورند و همچنینمی توانند یک منبع درآمدی نیز داشته باشند. هر اقامتگاه بومگردی بر اساس امکاناتی که به شما ارائه می دهد درجه بندی شده و خدمات مورد نیاز شما را از جمله محلی برای استراحت و خواب شبانه، سرویس های بهداشتی و حمام، پذیرایی و سرو غذا یا وجود امکانات کامل آشپزی و … را برای مهمانانش فراهم می نماید.

اقامتگاه های بومگردی در گلستان

اقامتگاه های بومگردی در گلستان

اقامتگاه بومگردی دراستان گلستان

امروزه در هر استان و منطقه ای ایران اقامتگاه های بوم گردی متعددی را خواهید یافت که میزبان شما بوده و حضور امن و راحت شما را در روستاها، طبیعت و مناطق مختلف ایران فراهم می کنند.شهرهای شمالی ایران نیز از این قاعده مستثنی نیستند. هر چند که در خطه شمال سوئیت های اجاره ای به وفور به چشم می خورند اما کسانی هستند که خواهان رزرو اقامتگاه بومگردی در گلستان شوند.

استان گلستان به دلیل اینکه دارای تنوع فرهنگ و آداب و رسوم و همچنین وجود قومیت های مختلف و طبیعت بی نظیری که دارد در جای جای این استان شما می توانید اقامتگاه های بومگردی را رزرو کنید که هر کدام از این مجموعه اقامتگاه ها با توجه به جاذبه طبیعی و موقعیت خاصی که دارد دارای امتیازاتی می باشد.

اقامتگاه بومگردی خالد نبی گلستان

این اقامتگاه در واقع می توان گفت یکی از بهترین اقامتگاه های بومگردی گلستان در فصل بهار می باشد. این اقامتگاه در میان هزار دره و در بین دشت های سرسبز و زیبایی شقایق می باشد و شما می توانید از این منظره رویایی استفاده کامل را ببرید. از ویزگی های این اقامتگاه بومگردی موسیقی زنده قوم ترکمن و همچنین اسب سواری با لباس های محلی مردمان ترکمن بسیار رویایی و هیجان انگیز است.

بوم گردی خالدنبی بهترین گزینه برای اقامت کسانی می باشد که علاقه مند به تجربه زندگی ترکمنی هستند . سوار بر پشت اسب های ترکمن در مراتع و صحراهای وسیع ، پیاده روی بر روی تپه های چشم نواز کوه چرکزلی ، بازدید از گورستان تاریخی خالدنبی و کمپ شبانه در طبیعت اطراف خانه ، همگی از تفریحات مهیجی است که با اقامت در بوم گردی خالدنبی میتوانید تجربه کنید.

اقامتگاه های بومگردی در گلستان

اقامتگاه بومگردی زیارت

کلی رخت خواب گل گلی گرم و نرم و زیبا داریم که در حالی که روشون دراز کشیدید و از پنجره های اتاقتون در حال تماشای مهتاب هستین، میتونین خواب آرام شیرینی رو تجربه کنید. همچنین به محض بیدار شدن چشمتون طبیعت زیبا جنگلی اطراف خواهید دید. بعدش خوردن یک صبحانه کاملا گرگانی میتونه یک روز متفاوت رو بهتون نوید بده. ضمننا جا واسه پارک ماشین داریم، توالت فرنگی و ایرونی،تهویه مطبوع، یخچال و از همه مهمتر حمام گرم که خستگی سفر رو از تنتون بیرون می کنه.  کلی هم ظرفای قشنگ داریم که احتمالا حین خوردن ناهار محو تماشای اونا میشین.

کلی غذاهای خوشمزه داریم که بیشترشون رو تا حالا نخوردین مثل خورشت "ساک" و "مرغانه ماست"، "ماش پتی و خیلی چیزای خوشمزه دیگه به سبک سنتی و گرگانی خودش پخته میشه. زندگی به سبک گرگانی و طعم دوست داشتنی غذاهای لذیذ مطمئنا خاطره خوش سفر به گرگان رو تا مدتها توی ذهنتون نگه می داره.

اقامتگاه های بومگردی در گلستان

اقامتگاه های بومگردی در گلستان

اقامتگاه بومگردی ساسنگ مینودشت

اقامتگاهی در ارتفاعات مینودشت برای تجربه زندگی در روستایی ییلاقی و همنشینی با مردمانی دوست داشتنی. اقامتگاه بوم گردی ساسنگ در ییلاقات شهر مینودشت در استان گلستان واقع گردیده است. ساسنگ یک روستای کوچک و آرام در دل جنگل های هیرکانی است و آبشارهای دائمی و پرآبی دارد که با یک پیاده روی نیم ساعته در مسیر جنگلی میتوان به آنها رسید.

جاذبه های گردشگری:

آبشارهای ساسنگ که پیاده روی نیم ساعته تا اقامتگاه دارد.

ترکمن صحرا و برج گنبد قابوس که بلندترین برج آجری جهان است و ۳۸ کیلومتر تا اقامتگاه فاصله دارد.

سایت پاراگلایدر ترسه مینودشت که تا اقامتگاه ۶۵ کیلومتر فاصله دارد.

گورستان باستانی خالدنبی که تا اقامتگاه ۱۱۳ کیلومتر فاصله دارد.

اقامتگاه ۱۲ اتاق دارد که در سه رده طبقه بندی شده و دارای امکانات مختلفی است.مجموع ظرفیت حداکثر ۴۵ نفر است و چشم انداز تمام اتاق ها رو به جنگل میباشد.

اقامتگاه های بومگردی در گلستان

اقامتگاه بومگردی پونه آرام علی آباد کتول

واحد اقامتگاهی پونه آرام واقع در روستای سیاه رودبار می باشد. این روستا در فاصله 20 کیلومتری شهرستان علی آباد کتول واقع شده است. سیاه رودبار بزرگترین ذخیره گاه سرخدار می باشد و دارای طبیعت بی نظیری می باشد. جاذبه های گردشگری به این اقامتگاه بومگردی سد کبودوال می باشد که در حدود 20 دقیقه فاصله دارد و شما می توانید از آنجا در حدود 15 دقیقه حرکت کنید و به پارکینگ آبشار کبودوال برسید و از بزرگترین آبشا خزه ای دیدن نمایید. علاوه بر این دیدنی ها شما میتوانید شیرآباد , جنگل زرین گل , جنگل سرخدار , آبشارهای چپه دره و نروز سیاه رودبار و همچنین جنگل ابر دیدن نمایید.
در این واحد بومگردی شما میتوانید هر نوع غذای محلی را در رستوران سنتی سفارش دهید.و همچنین می توانید با صنایع دستی این مردمان پر تلاش آشنا شوید . اقامتگاه بومگردی پونه آرام دارای گارگاه و فروشگاه صنایع دستی می باشد که شما می توانید انواع سوغات را برای رونق زندگی مردمان این منطقه خریداری نمایید.

اقامتگاه های بومگردی در گلستان

اقامتگاه های بومگردی در گلستان

اقامتگاه بومگردی فارسیان آزادشهر

این اقامتگاه یک خانه سنتی و بومی در روستای فارسیان آزادشهر می باشد. این مجموعه دارای 4 واحد اقامتی در مساحت حدود 1400 متر می باشد. این اقامتگاه درمنطقه ییلاقی قرار گرفته است و بدلیل حفظ محیط کاملا روستایی یکی از اتاق ها فاقد سرویس و حمام اختصاصی می باشد و در حیاط محوطه برای رفاه و آسایش شما سرویس ایرانی و فرنگی تعبیه ده است.

یک روز اقامت دراین مجموعه و نشستن بر روی یک تراس زیبا و همچنین بخاری هیزمی شما را مهمان یک منظره شگفت انگیز می کند و چنان آرامشی را به شما هدیه می دهد که شاید کمتر جایی تجربه کنید. هیجان دراین اقامت از بدو ورود با قرار گرفتن بر روی پل معلق آغاز می شود و شما را به مهمانی طبیعت شگفت انگیز فرا می خواند. این مجوعه بی نظیر دارای موزه صنایع دستی و همچنی آلاچیق های اختصاصی برای هر واحد اقامتی می باشد که می توانید از آنها برای صرف صبحانه و یا شب نشینی استفاده کنید.

اقامتگاه های بومگردی در گلستان

اقامتگاه های بومگردی در گلستان

اقامتگاه بومگردی ریگ چشمه فاضل آباد

اقامتگاه بوم گردی ریگ چشمه در شهر فاضل آباد شهرستان علی آباد کتول، استان گلستان واقع شده است. این اقامتگاه بوم گردی در روستای تاریخی و گردشگری ریگ چشمه و با مصالح بومی مطابق با معماری سنتی خانه های بومی این منطقه بنا شده که چشم اندازی زیبا رو به طبیعت بکر و سرسبز روستا دارد. روستای ریگ چشمه یکی از روستاهای بسیار زیبای دهنه ی محمدآباد کتول است که دارای طبیعتی بکر و فوق العاده می باشد و ظرفیت های خوبی برای جذب گردشگر از سراسر نقاط کشور را دارا می باشد.

جنگل های انبوه و زيبا، چشمه هاي فراوان، رودخانه، آبشارهاي بلند از جمله جاذبه های دیدنی روستا هستند که همه ساله باعث جذب شمار زیادی گردشگر به این منطقه می شود.دسترسی به این اقامتگاه به راحتی و از طریق مسیری آسفالت فراهم شده است. آنتن دهی حداکثری شبکه های اینترنت و تلفن همراه نیز در این اقامتگاه از نکات مثبت آن است.

اقامتگاه های بومگردی در گلستان

اقامتگاه سنتی بهشت پاقلعه رامیان

اقامتگاه سنتی بهشت پاقلعه که در ورودی روستاهای ییلاقی منطقه و با فاصله ۳۰ دقیقه از شهر رامیان قرار گرفته است. این روستا سرسبز در شهرستان رامیان استان گلستان واقع شده است و به دلیل قرار گرفتن در منطقه کوهستانی از زمستان های سرد و تابستان های معتدل و مرطوب برخوردار است. این روستا در دل جنگل سرسبز و زیبای هیرکانی قرار دارد. این جنگل جاذبه های طبیعی زیادی همچون چشمه نیلبرگ، استخر طبیعی گل رامیان، غار نا شناخته شیرآباد، جنگل دره ملا، قلعه تاریخی میران، آبشارهای سیدکلاته، انجیر چشمه، پارک جنگلی زیبای دلند، آبشار چفت و آبشار جوزک دارد که گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند.خانه های بومی این روستا به سبک خانه های روستایی شما ساخته شده که سقف آنها شیروانی و با گل و خشت خام ساخته شده اند.برای گذراندن اقامتی خوش در این اقامتگاه و رزرو از سایت گلستانی ها می توانید اقدام نمایید.

اقامتگاه های بومگردی در گلستان



:: برچسب‌ها: اقامتگاه های بومگردی درگلستان , اقامتگاه بومگردی در استان گلستان , بوم گردی در گلستان , لیست اقامتگاه های بومگردی در گلستان , بهترین اقامتگاه بوم گردی در گلستان ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

روستای ساسنگ قطعه ای از بهشت گلستان : در استان گلستان وقتی هر گوشه آن را نگاه می کنی زیبایی های زیادی را با تنوع بالا در هر شهر و روستایی میبینید. روستای ساسنگ مینودشت نیز از این قائده مستثنی نیست. روستایی در دل آبشارها و مراتع سبز گلستان جا خوش کرده است. در استان زیبا و سرسبز گلستان مناطق بکر بسیار زیادی وجود دارد که می توان برای گشت و گذار و یا سفرهای خانوادگی آنها را انتخاب کرد و از این زندگی شهری کمی فاصله گرفت و با طبیعت هم آغوش شد. امروز سعی بر آشنایی شما با منطقه بکر و بی همتای روستای ساسنگ داریم. روستایی با قدمت چند صد ساله در شهرستان مینودشت قرار گرفته است. این روستا به قدری زیبا است که تا خودتان آن را نبینید به زیبایی های آن پی نخواهید برد.

برای آشنایی بیشتر با اقامتگاه های بومگردی درگلستان می توانید مقاله بومگردی در گلستان را مطالعه کنید.

روستای ساسنگ کجاست؟

این روستا در حدود 35 کیلومتری شهرستان مینودشت واقع شده است که مسیر دسترسی به آن یک جاده آسفالته پرپیچ خم می باشد. مسیر رسیدن به این روستا به قدری زیبا است که شما را متحیر می کند و آغاز سفر شما از زمانی است که پا در مسیر این جاده قرار داده اید.

در مسیر رسیدن به روستای ساسنگ شما روستاهای دیگری را مشاهده می کنید که زیبایی بی نظیری دارند. ساسنگ روستایی که حرف های نگفته زیادی را در دل خود نگه داشته است. این روستا علاوه برقدمت تاریخی که دارد مردمانی دلسوز و خونگرم و مهربانی نیز دارند.

روستای ساسنگ استان گلستان

روستای ساسنگ معروف به روستای آب و آبشار است به طوریکه آب شرب مردم روستا از چشمه تهیه می شود. آبی به زلالی دل مردمان این منطقه. یادتان باشد که بافت روستا بسیار قدیمی و تاریخی می باشد و خانه های این روستا کاه گلی و سقف های چوبی ساخته شده است و شاید همین بوی کهنگی و قدیمی بودن یکی از لذت های گشت و گذار در این روستا باشد.

خانه های این روستا در دو طبقه می باشد که با گلهای زیبایی که بر روی سقف خانه ها خودنمایی می کند زیبایی آن را دو چندان نموده است. در این روستا هنوز اثری از تکنولوژی شهری رشد پیدا نکرده است و همچنان شما زنان روستایی با فرهنگ غنی و زیبایی خود را می بینید.

روستای گردشگری ساسنگ

وارد این جاده می‏شویم راه آسفالت است اما پیچ‏های کوچکش انسان را به یاد چرخ فلک می‏اندازد در مسیر جاده در حرکت هستیم هر چه جلوتر می‏رویم پیچ‏ها بزرگ‏تر می‏شوند در پنج کیلومتری، جاده به چهار مسیر تقسیم می‏شود سمت راست اگر وارد شویم به روستای «محمد زمان‏خان» می‏رسیم اما با همین فاصله در سمت چپ به روستای «پس‏پشته» ختم شده است، ما مسیر مستقیم را ادامه می‏دهیم قدری که جلوتر می‏رویم در سمت چپ روستای باقرآباد دیده می‏شود هر چه جلوتر می‏رویم به ارتفاع جاده اضافه می‏شود.

در مسیر جاده شما مزارع سرسبز را می توانید تماشا کنید. آرامشی زیبا از طبیعت در این منطقه حاکم است.هوای تمیز , بافت سنتی روستا و هچنین وجود مردمان مهر گرم و به دور از دغدغه شهر به مسیر خود ادامه می دهیم. فاصله زیادی نمانده است که میتوانید تابلوی روستای ساسنگ را به وضوح مشاهده کنید.

اقامتگاه ساسنگ مینودشت

زمانیکه وارد روستا می شوید به راحتی تابلوی راهنمای به سمت اقامتگاه ساسنگ مینودشت را خواهید دید . این اقامتگاه یکی از بهترین لذت های زندگی در این روستا است که در بهترین منطقه روستا قرار گرفته است که به آسانی میتوانید تمام مناظر جنگلی را مشاهده کنید.

وجود این اقامتگاه یکی از دلایلی است که توانسته گردشگران زیادی را به سمت خود جلب کند.در این اقامتگاه شما می توانید طعم لذیذ غذاهای محلی به همراه صبحانه محلی را تجربه کنید واز لحظات زندگی خود لذت کامل را ببرید.

این اقامتگاه دارای اتاق ای متفاوت با امکانات متفاوت می باشد که در حین رزرو می توانید تمامی شرایط را بپرسید. در برخی اتاق های برای راحتی و آسایش مسافر تتخواب قرار داده شده است.

اما در برخی اتاق های دیگر برای حفظ زندگی روستایی و سنتی مردم به صورت کف خواب می باشند. اقامتگاه ۱۲ اتاق دارد که در سه رده طبقه بندی شده و دارای امکانات مختلفی است.مجموع ظرفیت حداکثر ۴۵ نفر است و چشم انداز تمام اتاق ها رو به جنگل میباشد.

جاذبه های روستای ساسنگ

ازجمله جاذبه های گردشگری روستا میتوان به آبشارهای زنجیره ای و چشمه های روستا و جنگل های هیرکانی و دشت های سرسبز و خانه های کاه گلی روستا اشاره کرد. البته ناگفته نماند یکی از لذت بخش ترین مجموعه گردشگری در این روستا اقامتگاه بوم گردی ساسانگ می باشد.

شغل اکثر مردم روستا کشاورزی مي باشد ، و کارهای فصلي مثل نوغانداری ، پرورش کرم ابريشم ،صنايع دستي ، بافندگی لباس و شال محلی ، دستمال گردن و چادر شب از جاذبه هاي ديگر روستا است.

کجا بمانیم؟

پیشنهاد ما این است که برنامه سفر خود را طوری تنظیم کنید که چند روزی را در این منطقه اقامت کنید و از اقامتگاه های بوم گردی ساسنگ استفاده نمایید تا به قدر کافی زمان برای سرزدن به گوشه و کنار آن داشته باشید.

اگر دوست دارید که آرامش واقعی را تجربه کنید چند روزی از وسایلی نظیر مودم اینترنت و تلفن همراه فاصله بگیرید و خود را در دل طبیعت جنگلی و بی نظیرساسنگ بیندازید.می توانید برای رزرو اقامتگاه بوم گردی مینودشت از سایت گلستان اقدام نمایید.



:: برچسب‌ها: اقامتگاه ساسنگ , اقامتگاه بوم گردی ساسنگ , ساسنگ کجاست , بوم گردی در مینودشت , خانه بوم گردی ساسنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

اجاره ویلا در رامسر : شهر رامسر دو جاذبه ی طبیعی دریا و جنگل را در بر دارد و باعث زیبایی دو چندان آن شده است، بسیاری از گردشگران در فصل تابستان به مناطق ییلاقی و خوش آب و هوای رامسر می روند. رامسر لقب عروس شهرهای ایران را دارد و به عنوان قطب مهم گردشگری در کشور و حتی در جهان مشهور است. شهر رامسر، سرشار از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی باشکوه و ارزشمندی است که بازدید از آن‌ها در یک روز امکان‌پذیر نخواهد بود. برای اجاره ویلا در رامسر می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

09114481870

اجاره ویلا در رامسر با استخر

اسم ویلاهای استخردار که میان میاید همه در ذهن خود شمال کشور را تداعی می کنند. بله اکثر ویلاهای استخردار در شمال کشور می باشند. بیشتر شهرهای ساحلی در شمال دارای ویلاهای استخردار می باشند. امکانات این ویلاهای بسیار عالی می باشند و در به صورت ویلای یک خوابه , دو خوابه و دوبلکس ساخته می شوند. ویلاای استخردار از نظر ساختمانی نیز با ویلاهای دیگر متفاوت می باشند.

اجاره ویلا در رامسر

اجاره ویلا در رامسر

اجاره ویلا در رامسر ارزان

برای همه کسانی که قصد سفر دارند انتخاب و رزرو یک ویلا یا خانه ارزان بسیار مهم است. در سفر داشتن یک اقامتگاه ارزان بسیار ضروری است و می تواند تا حدی هزینه های اضافی سفر را کاهش دهد و شما می توانید در شهر رامسر نیز برای اجاره ویلا ارزان از طریق سایت گلستان اقدام نمایید.

شماره تماس اجاره ویلا در رامسر

اجاره روزانه و شبانه سوئیت آپارتمان ویلا با بهترین قیمت در رامسر و کیفیت عالی. شما میتوانید تنها با تماس با شماره 09114481870 بهترین ویلاهای دربستی و استخردار را با امکانات عالی رزرو نمایید.

اجاره سوئیت در رامسر کنار دریا

اجاره ویلا کنار دریا برای اکثر افراد جزو اولویت های سفر بسیار دوست داشتنی است. یکی از ماندگارترین لحظات ما از ساحل شنیدن صدای زیبای امواج و راه رفتن در ماسه های طولانی کنار ساحل بوده است.

داشتن یک ویلای رویایی در این اتمسفر می تواند شما را به دور از شلوغی های شهری به آرامش لذت بخش برساند.ویلاهای کنار دریا تقریبا به امکانات شهری دور نیستند و همچنین در فصل های پاییز و زمستان به جاده ها و خیابان های اصلی نزدیک هستند.

اجاره ویلا در رامسر

اجاره ویلا در رامسر

بیشتر بخوانید

بهترین جای شمال برای مسافرت

جاهای دیدنی در فیلبند

جاهای دیدنی رامسر

جواهر ده – صدرنشین زیباترین روستاهای ایران

نام این روستا به تنهایی می تواند به شما بفهماند که جای درستی را انتخاب کرده اید. در ابتدای مطلب توضیح دادیم که جاذبه های گردشگری رامسر باعث شده اند تا به رامسر عنوان عروس شهرهای شمال ایران داده شود، اما حالا می خواهیم بگوییم که چرا نام این روستا جواهرده است.

همانطور که جواهر می تواند باعث زیبایی شود، روستای جواهرده نیز مانند جواهری است که گردشگران خارجی و داخلی را برای بازدید از رامسر جذب می کند.روستای جواهرده یکی از مکان های دیدنی اطراف رامسر به شمار می رود و فاصله آن تا شهر تنها ۳۰ دقیقه است.

برای اجاره ویلا در جواهرده رامسر می توانید به سایت گلستان مراجعه کنید .

اجاره ویلا در رامسر

اجاره ویلا در رامسر

تله کابین رامسر

تفاوت و جذابیت این تله کابین را در نگاه اول پیدا میکنید! بله؛در کمترین زمان از ساحل به نوک قله برسید.
تله کابین رامسر از ساحل شروع می شود و به قله کوه ایلمیلی می رسد. در این مجموعه شما به برند های معتبر، شهر بازی، رستوران و پلازا، کافه و همچنین هتل زیبای بام سبز دسترسی خواهید داشت.

اجاره ویلا در رامسر

اجاره ویلا در رامسر

بوستان جنگلی صفارود

در فاصله‌ی ۹ کیلومتری از مسیر جواهرده به رامسر، «بوستان جنگلی صفارود»، قرار دارد که از جاذبه‌های گردشگری طبیعی در شهرستان رامسر به‌شمار می‌رود.

این منطقه‌ی گردشگری در دل دره، در مجاورت رود صفارود و در بخش پایینی جاده واقع شده است. «آب‌معدن»، نام دیگر این بوستان جنگلی زیبا و دوست‌داشتنی است که مکانی ایده‌‌آل برای گردهمایی خانواده‌های محلی هنگام ۱۳ فروردین محسوب می‌شود.

اجاره ویلا در رامسر

اجاره ویلا در رامسر

آب گرم سادات محله

از دیگر جاذبه‌های گردشگری طبیعی در شهرستان رامسر، چشمه‌های آب گرم این شهرستان است که به دلیل وجود املاح معدنی در سراسر کشور معروف است. آب گرم سادات محله یکی از مناطقی است که در فاصله‌ی ۵ کیلومتری این شهرستان قرار گرفته و به دلیل بهره‌مندی این ناحیه از آب‌های گرم معدنی با ویژگی‌های درمانی و دارویی، همواره میزبان جمع زیادی از گردشگران داخلی و خارجی است.

اجاره ویلا در رامسر

اجاره ویلا در رامسر

جنگل دالخانی

جنگل دالخانی یکی از معروف ترین جاذبه های طبیعی رامسر است و برای جنگل بکر و تمیز، لذت فوق العاده رانندگی در میان درختان انبوه و زیبایی بی حد و حصر خود در چهارفصل سال مشهور شده است.

راه دسترسی به سد میجران نیز از جاده این جنگل می گذرد. همچنین در انتهای جنگل دالخانی چند روستای توریستی و بسیار زیبا مانند گرسماسر، جنت رودبار و ... قرار دارد.

اجاره ویلا در رامسر

اجاره ویلا در رامسر

دریاچه قو جواهرده رامسر

دریاچه قو رامسر که توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب کرده است در نزدیکی روستای جواهرده قرار دارد. این دریاچه فوق العاده زیباست که با توسعه یک برکه کوچک و با تلاش بخش خصوصی تشکیل شده است.

دریاچه جواهرده رامسر یک دریاچه مصنوعی است که محیط تفریحی با اهداف گردشگری توسعه داده شده و جزو جاهای دیدنی رامسر محسوب می شود. جاده جواهرده بسیار پر پیچ و خم است اما بسیار زیبا و شما را به مقصدی تماشایی می رساند.

اجاره ویلا در رامسر

اجاره ویلا در رامسر

پل عابر پیاده معلق رامسر

اگر اهل هیجان و آدرنالین هستید پل معلق عابر پیاده را تجربه کنید، از آن گذر کنید و خودتان را به قسمت دیگری از مجموعه بزرگ تله کابین رامسر برسانید. تکان هایی که پل می خورد و ارتفاع آن، یک عبور مهیج و لذت بخش را برایتان فراهم می کنند.

اجاره ویلا در رامسر

اجاره ویلا در رامسر

منطقه ییلاقی گرسماسر

منطقه ییلاقی گرسماسر از دیگر جاذبه های گردشگری طبیعی در رامسر است که قدمتی بالغ بر 10 قرن دارد و در بین گردشگران از محبوبیت و شهرت بسیاری برخوردار می باشد.

گرسماسر در واقع روستایی با طبیعتی بکر و دلچسب پر از جاذبه های گردشگری متنوع می باشد که در فاصله ی 40 کیلومتری از غرب رامسر مقرر است. ارتفاع روستا از دریا 2 هزار متر است و تحت تاثیر اقلیم کوهستانی قرار دارد و همین امر موجب شده تا زمستان این روستا بسیار سرد و تابستان آن معتدل و خنک باشد.

این روستا با بافت مسکونی در شیبی ملایم قرار گرفته است، کوچه های پیچ در پیچ روستا و خانه های قدیمی آن، نمای بسیار زیبایی از معماری سنتی و ساده به روستا بخشیده است.

اجاره ویلا در رامسر

اجاره ویلا در رامسر

عمارت کاخ مرمر رامسر

عمارت کاخ مرمر رامسر در دوران پهلوی (سال 1316) با مساحتی در حدود 600 متر در یک باغ با مساحت 60 هزار متر ساخته شده و یکی از منحصر به فرد ترین باغ های ایران از نظر تنوع گونه های گیاهی است که اولین نهال های مرکبات اصلاح شده و گونه های گیاهی متفاوت و نایاب خارجی در آن کاشته شده است.

عمارت کاخ مرمر دارای جلوه‌های زیبا و سقف بسیار دیدنی با 4 ستون سنگی بزرگ خوش تراش، ببر سنگی، مجسمه‌های برنزی و مرمری، تابلوهای نقاشی عتیقه، فرش‌های نفیس، کریستال، منبت کاری‌های استادانه ، گچبری‌های زیبا و آثار هنرمندان بزرگ ایران و جهان می‌باشد.

کاخ مرمر رامسر که 22 سال مصادره و متروک بود در نهایت تبدیل به کاخ موزه مرمر شد و اکنون در میان جاهای دیدنی رامسر با نام تماشاگه خزر نیز شناخته می شود.
ساعت بازدید کاخ مرمر رامسر :  ساعت 9 صبح الی 16 عصر

اجاره ویلا در رامسر

اجاره ویلا در رامسر

بلوار معلم رامسر

بلوار معلم رامسر که در دوران پهلوی ساخته شده است مانند کمربندی دریا، کوه و جنگل را به هم وصل می کند. در زمان های قدیم در انتهای این بلوار کازینو قرار داشته و به همین دلیل قدیمی‌تر ها به آن بلوار کازینو نیز می گویند.

این بلوار در سال 1310 ساخته شد و بعد از انقلاب نامش به بلوار معلم تغییر کرد. بلوار معلم و در انتهای این بلوار هتل قدیم رامسر هر دو از جاهای دیدنی رامسر هستند که قدمت نسبتا زیادی دارند.

اجاره ویلا در رامسر



:: برچسب‌ها: اجاره ویلا در رامسر , اجاره ویلا در رامسر ارزان , اجاره ویلا در رامسر با استخر , قیمت اجاره ویلا در رامسر , شماره تماس اجاره ویلا در رامسر , جاهای دیدنی رامسر , دیدنی های رامسر ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

اجاره ویلا در فیلبند : فیلبند نام روستایی است در شهرستان بابل که زیبایی‌اش شما را به بند می‌کشد، آنطور که نتوانید دل از دیدنش بکنید. این روستای دارای ویلاهای با قیمت بسیار مناسب و ارزان می باشد. سوئیت و ویلاهای روستای فیلبند دارای امکانات روستایی می باشد و شما میتوانید بهترین سوئیت وویلاها را با چشم اندازی زیبا از اقیانوس ابر با قیمت باور نکردنی از شبی 200 هزار تومان برای اقامت خود در این روستا رزرو کنید. جهت رزرو ویلا و سوئیت با این شماره تماس گیرید.

09114481870

اجاره ویلا ارزان در فیلبند

اقامتی هیجان انگیز و بی نظیر را در فیلبند تجربه کنید. این سوئیت دارای یک اتاق خواب و امکاناتی نظیر مبلمان , تخخواب ,حمام گرم و یک تراس با مساحت 15 مترمربع شما را به تماشای منظره بی نظیر طبیعت و ابرها دعوت می کند. زمان آن رسیده است که دل از زندگی شهری برکنید و خودرا در میان این روستای ییلاقی رها کنید و تجربه یک زندگی شیرین را به همراه عکاسی در کنار خانواده برای خود رقم بزنید. ظرفیت این سوئیت برای 3 الی 5 نفر کافی می باشد و می توانید یک حل خوب و فراموش نشدنی در تراس این سوئیت برای خود و خانوادتان رقم بزنید. کد رزرو این ویلا در فیلبند 283 می باشد.

این روستا اوج و ارتفاعی غرورآمیز دارد و به بام مازندران مشهور است. فیلبند بر فراز ابرها منظره‌ای بی‌نظیر را در دل رشته‌کوه البرز رقم زده و با سرما و خرمی بی‌مثالش گردشگران را محو زیبایی خود می‌کند. روستای فیلبند یکی از بهترین روستاهای ییلاقی و معروف ایران محسوب می شود که مردم از گوشه کنار برای دیدن اقیانوس ابرها به این منطقه رویایی سفر می کنند. اگر شما هم قصد برنامه ریزی برای سفر دارید سفر به فیلبند منطقه ای خوش آب و هوا با منظره بی نظیر و خارق العاده را فراموش نکنید.

روستای فیلبند کجاست؟

فیلبند در فاصله 86 کیلومتری شهر بابل از توابع استان مازندران قرار دارد. این روستا با اینکه در فاصله 30 کیلومتری آمل قرار گرفته است ولی جزء شهر بابل محسوب می شود. فیلبند آخرین روستای منطقه چلاو محسوب می‌شود. به دلیل ارتفاع زیاد و سرمای شدید در این منطقه رویش درختان درهم تنیده مشاهده نخواهد شد. سرمای هوا در فصل زمستان به قدری زیاد مس یاشد که هر درختی تاب و توان رشد در این منطقه را ندارد و برخی از گونه های درخت ماند آلوچه ترش , زرشک جنگلی می توانند دراین منطقه رشد داشته باشند.

اجاره ویلا در فیلبند

اجاره ویلا در فیلبند

شب در فیلبند کجا بمونیم؟

این روستا به دلیل مسیر طولانی و سختی که دارد ساخت هتل و یا ویلاهای با امکانات عالی مقدور نمی باشد و شما باید مدت زمان سفر خود را در خانه های مردم روستا باامکانات عادی گذران کنید. البته ناگفته نماند اگر لوازم کمپ به همراه دارید می توانید در این روستا کمپ بزنید. فقط دقت داشته باشید این روستا در فصل بهار و تابستان شبهای سردی دارد حتما پتو و کیسه خواب به همراه داشته باشید.

اجاره ویلا در فیلبند

اجاره ویلا در روستای فیلبند

اگر قصد اقامت در روستای ییلاقی فیلبند را دارید می توانید بهترین ویلاها , خانه های روستایی را با ارزان ترین قیمت در سایت ما با چند کلیک ساده انجام دهید.

 

اجاره ویلا در فیلبند

قیمت اجاره ویلا در فیلبند

قیمت ویلا و سوئیت های فیلبند با توجه به زمان سفر متغیر می باشد اما شما میتوانید سوئیت و ویلاهایی را با ارزان ترین قیمت از شبی 150 هزار تومان برای اقامت خود رزرو نمایید. هر چند که در فصل بهار قیمت ویلاها با توجه به امکاناتی که دارد زیاد می باشداما برای خوش گذرانی کمی باید دست به جیب بود.

از چه راهی به فیلبند بریم؟

فیلبند آخرین روستای منطقه چلاو می‌باشد و راه دسترسی ماشین رو به آن وجود دارد.  برای رسیدن به فیلبند باید راهی جاده هراز شوید، حدودا 140 کیلومتر از سمت تهران برانید تا به 25 کیلومتری جنوب آمل برسید سپس وارد فرعی (سنگچال) شوید که در سمت راست شما قرار دارد و راه تان را به سمت روستای فیلبند در پیش بگیرید.

شما می توانید برای خوش گذرانی بیشتر یک روزرا در روستای زیبای چلاو هم سپری کنید و آرام آرام خود را در میان طبیعت زیبای فیلبند رها کنید. برای اجاره ویلا در چلاو کلیلک کنید.

اجاره ویلا در فیلبند

اجاره ویلا در فیلبند

با چه ماشینی به فیلبند بریم؟

مسیر دسترسی به روستای فیلبند آسفات می باشد و شما با هر ماشینی م یتوانید به این روستای ییلاقی سفر کنید و فقط دقت داشته باشید که این روستا آخرین روستا از منطقه چلاو محسوب می شود و دارای شیبی نسبتا تندی می باشد پس ماشن خود را قبل از حرکت چک کنیدتا به مشکلی برنخورید.

برای سفر به فیلبند باخودمان چی ببریم؟

در این روستا امکاناتی مانند لوله کشی آب , سرویس بهداشتی عمومی , برق و سوپر مارکت یم باشد. اما در فصل بهارو تابستان به ازدیاد جمعیت احتمالا شاهد قطعی آب باشید. در این فصل به دلیل ورود تعدا مسافر زیاد بیشتر لوازم گران می باشد و شما م یتوانید صندوق عقب ماشین خود را پراز خوراکی و تنقلات کنید. البته ناگفته نماند مردم این روستا میزبانی خوبی برای سرو صبحانه ؛ناهار و شام دارند و شما م یتوانید انواع غذاهای محلی را در این منطقه بخورید.

اجاره ویلا در فیلبند

بهترین فصل سفر به فیلبند

روستای ییلاقی فیلبند در فصل زمستان و سرما غیرقابل تردد وسکونت می باشد به طوریکه در این فصل خالی از سکنه می باشد و اما فصل بهار و تابستان. این روستای ییلاقی همه ساله در فصل بهار و تابستان چیزی در حدود چند برابر ظرفیت خود مهمان پذیر می باشد. حتی خود مردم مازندران و بابل هم برای استفاده از هوای بهاری و دلپذیر روستای فیلبند دراین منطقه سکونت میگزینند.

اجاره ویلا در فیلبند

اجاره ویلا در فیلبند

در فیلبند چه می بینیم؟

یکی از جذابیت هایی که شما را برای سفر به فیلبند آماده می کند دیدن اقیانوسی از ابر که به آرامی از کنار شما عبور می کند و تمام شما را در بر می گیرد.می توان گفت یکی از انگیزه های حضور طبیعت گردان و گردشگران به این روستای زیبا همین مسئله و دیدن منظره خارق العاده گذر ابرها از زیر پای شان است. طبیعت بسیار زیبای روستا، بازدید از ییلاقات و دشت‌های سرسبز فیلبند، مناظر فوق العاده جاده، تجربه بودن در کلبه‌های جوبی روستا توام با آرامش خاصی که در این منطقه خواهید دید چیزهای دیگریست که در فیلبند تجربه می‌کنید.

مکان‌های دیگر فیلبند که طرفداران خاص خود را نیز دارد دوامامزاده قاسم درخود فیلبند و امامزاده یحیی در مجاورت روستا می‌باشد. دو تکیه هم در غرب این روستا واقع شده است. البته این روستا علاوهبر جذب گردشگران بهترین منطقه برای عکاسان و کوهنوردان نیز می باشد.

پس از گشت و گذار در فیلبند و عکاسی از مناظر تکرارنشدنی، می‌توانید مسیر خود را به جنگل‌های چلاو سنگ‌چال ادامه دهید و با تماشای مناظری از کلبه‌های چوبی، دشت‌های سرسبز و گله‌هایی که برای چرا آمده‌اند دل را به طبیعت بسپارید.

اجاره ویلا در فیلبند 

در فیلبند چی بخوریم؟

در این روستا مکان هایی وجوددارد که انواع غذاهای محلی مانند کدو بره ی مازندران , مالابیج , نازخاتون و دیگر غذاهای محلی که امکان تهیه و پخت آن وجود داشته باشد.



:: برچسب‌ها: اجاره ویلا در فیلبند , اجاره ویلا در روستای فیلبند , اجاره ویلا در فیلبند مازندران , اجاره ویلا ارزان در فیلبند , اجاره روزانه ویلا در فیلبند , اجاره سوئیت در فیلبند , اجاره کلبه در فیلبند ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

اجاره ویلا در گرگان : ارزان ترین سوئیت های اجاره ای و تا لوکس ترین ویلا , کلبه های بوم گردی و سوئیت آپارتمان های شیک و مبله را با قیمت های متنوع و باورنکردنی را در سایت گلستانیها جستجو کنید. واحد های ما در بهترین نقاط دیدنی گرگان و گلستان با بهترین امکانات و مناسب ترین قیمت می باشد که آماده خدمت گزاری به شما مسافرین گرامی می باشد.شما می خواهید بهترین آپارتمان مبله در گرگان, اجاره سوئیت ارزان در گرگان , اجاره ویلا در شهر گرگان , اجاره ویلا در زیارت گرگان اجاره ویلا در علی آباد کتول , اجاره ویلا در  جنگل ابر , اجاره ویلا در جهان نما را در سطح استان گلستان داشته باشید هیچ جایی جز سایت گلستانیها پیدا نخواهید کرد . گلستانیها دارای بهترین واحدهای اقامتی با تراس های بزرگ رو به جنگل و چشم اندازهای بی نظیر شما را به یک سفر رویایی به استان همیشه سرسبز و چهار فصل ایران دعوت میکند.برای اطلاع از قیمت واحدهای اجاره ای در سطح استان گلستان با شماره ی زیر تماس حاصل نمایید.

09114481870

09374399523

اجاره سوئیت ارزان در گرگان |اجاره سوئیت در چجا | سوئیت اجاره ای در نرسو | اجاره ویلا در افراتخته |اجاره ویلا در زیارت |اجاره سوئیت در بالاچیلی

 

   جهت مشاهده تمامی سوییت های موجود ، اینجا را کلیک نمایید.

 

اجاره ویلا شهر گرگان

گرگان یکی از شهرهای خوش آب و هوا و دارای تنوع و گوناگونی زیادی است که در قسمت شمال شرق کشورمان و در استان گلستان قرار دارد. این تنوع از طبیعت زیبا، چشم نواز و دل انگیز آن گرفته تا جاذبه های گردشگری و فرهنگ و سایر موارد را شامل می شود. جنگل های انبوه و سر سبز گرگان هر گردشگر طبیعت دوستی را به خود جذب می کند.

شما می توانید اجاره ویلا درگرگان کد 229 را برای اقامت در شهر گرگان انتخاب نمایید. این واحد ویلایی یکی از بهترین ویلاهای شهر گرگان است که دسترسی بسیار آسانی به مراکز تفریحی دارد. دارای یک حیاط بسیار تمیز و گلکاری شده که شما میتوانید در هنگام صبح دران قدم بزنید و از زیبایی حیاط آن لذت برید. ویلا به صورت دو خواب می باشد و گزینه مناسب برای خانواده هایی با تعداد 4 الی 8 نفر می باشد. این واحد ویلایی بسیار شیک و تمیز و در منطقه ای آرام می باشد.قیمت برای روزهای عادی بین 200 الی 250 هزار تومان می باشد.

اجاره سوئیت ارزان در ناهارخوران

خیلی مردم که قصد سفر به گرگان را دارند به اولین نقطه ای که برای گردش فکر می کنند و برنامه ریزی دارند ناهارخوران می باشد. این پارک جنگلی بسیار معروف و زیبا می باشد که چشم هر ببیننده ای را به خود خیره می کند. تیم گلستانی ها برای اینکه شما بتوانید در نزدیک ناهارخوران اقامت کنید سوئیت های اجاره ای را در این منطقه انتخاب نموده است و برای رزرو با ارزان ترین قیمت در اختیار شما قرار داده است. این سوئیت ها به صورت آپارتمان مبله در متراژ های متفاوت از 16 متر تا 85 متر می باشد که شما می توانید بسته به تعداد خانواده خود سوئیت مورد نظررا رزرو نمایید.

اجاره ویلا استخردار در گرگان

برای بسیاری از مسافرین که به گرگان و شمال تشریف می برند داشتن یک ویلای استخردار بسیار مهم و هیجان انگیز است که بتوانند در یک محیط آرام و دنج با خانواده خود یک روز رویایی و عالی داشته باشند.

قیمت اجاره ویلا در گرگان

برای همه کسانی که به فکر سفر هستند اولین چیزی که به آن فکر می کنند اقامت آنها می باشد و همیشه سعی می کنندکه هزینه های سفر خود را کم کنند. پیدا کردن یک اقامت با قیمت مناسب بسیار سخت است اما شما می توانید در سایت گلستانیها تعدادی زیادی سوئیت و ویلا با قیمت های متنوعی مشاهده کنید که تمامی قیمت های سوئیت ها بر اساس مکان و امکاناتی که در خدمت شما قرار می دهند گذاشته شده است. سایت گلستانی ها بزرگترین مرجع اجاره سوئیت به صورت بومی می باشد که علاوه بر سوئیت های اجاره ای شما می توانید بهترین اقامتگاه های بومگردی استان گلستان را نیز رزرو کنید.   

اجاره روزانه ویلا در گرگان

شهر گرگان در بخش جنوبی استان گلستان واقع شده است این شهرستان از شمال به شهرستانهای آق قلا و بندر ترکمن و از جنوب به استان سمنان و از شرق به شهرستان علی آباد و از غرب به شهرستان کردکوی محدود میشود.این شهر زیبای استان گلستان بخاطر جاذبه های گردشگری و روستای های توریستی تفریحی سالانه مسافرین زیادی را به خود جذب کرده است.تعداد مناطق گردشگری و تفریحی این شهر بسیار زیاد است. شما می توانید در سایت گلستانی ها بهترین سوئیت آپارتمان های مبله و همچنین ویلاهای بسیارزیبایی رزرو نمایید.

اجاره سوئیت درگرگان

گرگان شهر بسیار دیدنی و زیبایی می باشد که دارای جاذبه های توریستی و تفریحی بسیار زیادی می باشد. برای گشت و گذار در شهر گرگان شما نیاز به یک سوئیت آپارتمان دارید. سایت گلستانی ها یکی از بهترین سایت های اجاره سوئیت در گلستان می باشد که میتواند تعداد زیادی سوئیت آپارتمان مبله گرگان را با قیمت های متنوع و امکانات عالی در مکان های متفاوت شهر گرگان رزرو نمایید. تا یک سفر به یاد ماندنی برای خود و خانواده خودتان رقم بزنید. البته ناگفته نماند تمامی قیمت ها با توجه به شرلیط مسافر قابل تغییر می باشد وهمچنین تعداد شبهای رزرو نیز در قیمت به طور مستقیم تاثیر گذار می باشد.

اجاره ویلا درناهارخوران گرگان

ناهار خوران یکی از بهترین پارک های جنگلی گرگان می باشد و به جرات میتوان گفت که بیشتر مسافرین شهر گرگان به دلیل دیدن این پارک به شهر گرگان سفر می کنند. شما م یتوانید بهترین سوئیت آپارتمان مبله در ناهارخوران را در سایت گلستانی ها در بخش ناهارخوران رزرونمایید. تمامی واحد ها شیک و تمیز می باشد و دارای دسترسی آسان به مرکز شهر و پارک جنگلی ناهارخوران دارد.

بافت تاریخی گرگان

بافت تاریخی شهرگرگان بخشی از بافت‌های تاریخی منطقه محسوب می شود که بیش از 162 هکتار وسعت دارد. آن چه اکنون آن را بافت تاریخی گرگان می نامیم بازمانده مجموعه‌ای از یک شهر(استرآباد) و عناصر آن و فضاهای شهری همچون مساجد، آب انبارها، قنات‌ها، معابر و واحدهای مسکونی یک یا چند طبقه و غیره است. استرآباد دروازه‌ها و کاروانسراهای متعددی داشته که دروازه‌هایی چهل دختر- بسطام- میدان- فوجرد و سبزه مشهد از مهمترین آن ها بوده است.

اقوام ساکن در شهر گرگان

گرگانی ، سیستانیها و نیز سبزواریها ، کاشمریها ، شاهرودیها ، مازندرانیها ، بسطامیها و بیارجمندیها ، قزاقها ، سادات ، بلوچها ، ترکمنها از مردمان ساکن این شهر هستند .

محله های خوب گرگان

شهر گرگان (استراباد) در دوران قاجار ۶ محله بزرگ به نام‌های سرپیر ، دربنو ، سرچشمه ، میخچه‌گران ، نعلبندان ، سبزه‌مشهد و میدان داشت که دارای چندین محله فرعی مثل پاسرو، میرکریم، دوشنبه‌ای ، شیرکش ، باغشاه ، دباغان ، شاهزاده قاسم و... بوده‌اند .این ۶ محله و محلات فرعی هنوز هم به همین نام‌ها وجود دارند و بیشتر مساجد و تمام تکایای قدیمی و زیارتگاه‌ها و مکان‌های مذهبی شهر نیز در همین محلات قرار دارند که امروز بافت قدیم و معماری سنتی و تاریخی این شهر و بخش عمده‌ای از میراث فرهنگی این دیار را تشکیل می‌دهند، همچنین قزاق‌ محله که محل سکونت قزاق‌هاست جزو محله‌های قدیمی گرگان به‌شمار می‌آید.

جاذبه های شهر گرگان

جاذبه های گرگان آن قدر زیاد هستند که نمی توان آن ها را تنها طی یک سرفصل دسته بندی کرد. بنابراین جاذبه های شهر گرگان را ۳ دسته می نماییم.

جاذبه های طبیعی گرگان

    آب بندان توشن
    روستای زیارت
    پارک جنگلی النگ دره
    سواحل شرقی دریای خزر
    دیوار بزرگ گرگان سد اسکندری
    چشمه آبگرم زیارت
    پارک جنگلی قرق
    چشمه سید کلاته

جاذبه های تاریخی شهر گرگان

    مدرسه عمادیه
    کاروانسرای قزلق
    کاروانسرای دیمه لو
    تپه ی باستانی و تاریخی تورنگ تپه
    دیوار دفاعی گرگان
    موزه صنایع دستی گرگان
    خرابه های شهر تمیشه
    کاروانسرای قزلق

جاذبه های مذهبی شهر گرگان

    امامزاده طیب
    امامزاده نه تن
    امامزاده عبدالله
    حرم مطهر سید ابراهیم

بهترین زمان سفر به شهر گرگان

شهر گرگان دارای 4 فصل بی نظیر است که شما می توانید در هر فصلی به این شهر زیبا سفر کنید. شهر گرگان به شهر 4 فصل معروف است به دلیل اینکه جاذبه های گردشگری در گرگان بسیار زیاد است شما می توانید هر زمانی به این شهر سفر کنید.

سفر به گرگان در فصل بهار

بهترین زمان برای سفر به شهر گرگان در فصل بهار است که هوا خنکی مطبوعی دارد و جریانات هوا در این شهر گرگان در فصل بهار بسیار خوب است و به هیچ عنوان شرجی بودن هوا حس نمی شود البته در فصل بهار تمام جنگل ها کاملا سرسبز نشده‌اند و معمولا تا اوایل اردیبهشت طول می‌کشد. شما در فصل خرداد ماه شاهد رویش گل در دشت های ییلاق می‌شوید البته در مناطق ییلاقی بهار با کمی تاخیر به وجود می‌آید

اگر در فصل بهار قصد سفر به گلستان را داشته باشید به شما پیشنهاد می کنیم که حتما سری به کلاله و خالد نبی بزنید. این شهر میزبان بسیار خوبی در روزهای بهاری خواهد بود. طبیعت بی نظیر , دشت شقایق و سوارکاری در دل تپه ماهورهای این شهر شما را به هیجان می آورد. خالدنبی یکی از زیارتگاه های محترم برای قوم ترکمن می باشد. شما می توانید در این منطقه با زندگی مردم مهربان و شریف ترکمن آشنا شوید و می توانید غذاها و شیرینی ها ی محلی ترکمنی در اینجا بخورید. تجربه زندگی در سیاه چادر به همراه چای آتشی بسیار شگفت آور می باشد. برای رزرو اقامتگاه بومگردی در خالد نبی می توانید از سایت گلستانی ها بخش اقامتگاه بومگردی رزرو کنید.

سفر به گرگان درتابستان

در تابستان هوا کمی گرم می شود در این فصل سفر به ییلاق ها و مناطق مرتفع سفر کنید که هوا در این مناطق بسیار بهاری و مطبوع است. شهرستان علی آباد کتول که در فاصله چند کیلومتری شهر گرگان قرار دارد دارای روستاهای ییلاقی بسیار زیبایی است که می توانید تابستان را مهمان این روستاها شوید. یکی از روستاهای بسیار زیبای این منطقه افراتخته می باشد که شما می توانید با اجاره ویلا درافراتخته با تراس های زیبا و بزرگ و چشم انداز فوق العاده از طبیعت نهایت لذت را ببرید. اما اگر زندگی در خانه های روستایی و با آداب و رسوم مردم این منطقه می خواهید سری به روستای سیاه رودبار بزنید و برای رزرو اقامتگاه بوم گردی پونه آرام اقدام نمایید. اقامتگاهی از جنس مردمان این منطقه با طبیعت بکر و تراس های زیبا میزبان شما هستند.

سفر به گرگان در پاییز هزار رنگ

در فصل پاییز مهر و آبان میتوانیم در ارتفاعات و روستاهای ییلاقی تا اوایل آبان‌ ماه سفر خود را ادامه دهیم. ناهارخوران که یکی از زیباترین مناطق تفریحی شهر گرگان می باشد در تمام فصول سال می توانیم از تغییر فصل در این منطقه لذت ببریم گرگان شهر رنگارنگ هست در تمام فصول سفر در این منطقه بسیار لذت بخش است .البته از جنگل النگدره غافل نشوید که به بهترین شکل ممکن شما پاییز را در آغوش خود می گیرید.

سفر به گرگان درفصل زمستان

البته در زمستان سفر به روستاهای جنگلی و اقامت در کلبه های چوبی در دل جنگل و تماشای آتش در بخاری های هیزمی در روزهای برفی و سرد بسیار لذت بخش فراموش نشود. روستای زیارت در این فصل بهترین میزبان به شما می باشد که به شهر هم نزدیک است و دسترسی خوبی دارد. البته می توانید سری به رامیان هم بزنید. بهشت پاقلعه درانتظار شما می باشد. بهشتی زمستانی در کنار بخاری های به گرمی دل مردمان منطقه .

مراکز خرید گرگان

مرکز خرید کاپری - مرکز خرید وارکانا - بازار بزرگ نعلبندان - پاساژ مرسل - بازار گوشت و ماهی گرگان - بازار امام - بازارچه آق قلا - خاله سوسکه - پاساژ مروارید - بازارچه بندر ترکمن, پاساژ رویال و بسیاری دیگر ازمراکز خرید بزرگ و دیدنی گرگان

غذاهای محلی شهر گرگان

از لحاظ تنوع غذایی و همچنین شکم گردی، گرگان مهد غذاهای خوشمزه با مواد غذایی تازه است. انواع و اقسام پلوهای مختلف مثل؛ خورشت ساک ، چکدرمه ، باسترمه ،‌ماش پلو , کئی ترشک، دمپخت , ماش پتی خارش، مرغانه ته چین و انواع بورانی ها همچنین غذاهایی بر پایه ی آش ها مثل؛ دوآش، گوجه آش، اسبه آش و یا ترشی آش در شهر گرگان بسیار مشهورند و پخته می شوند. انواع نان ها همچون؛ دراز نون، بنجی نون و نان زنجبیلی ، نان خرمایی ، سرغلبیلی ، حلوای اماج و پادرازیکلوایی و همچنین ترشی های مختلفی همچون سرکه سیر و انار ترشی از جمله خوشمزه جات این شهر هستند. یادتان باشد اگر به این شهر سفر کردید حتما کباب یونانی و دیزی را امتحان کنید.

صنایع دستی گرگان

اما صنایع دستی این منطقه شامل قالیچه ترکمن ، ابریشم بافی ، زیور آلات می باشد.

بازارهای گرگان

یکی از لذت های سفر کردن به هر شهری خرید و گشت و گذار در میان بازارهای آن شهر می باشد. در بازارهای هر شهری شما می توانید به فرهنگ و آداب رسوم آن منطقه پی ببرید و شاید هم در گوشه و کنار بازار بتوانید غذاهای محلی خاصی را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

بازار نعلبندان گرگان یکی از بازارهای بسیار قدیمی گرگان است که در میان خیابان خمینی و چهارراه میدان واقع شده است و از یک سمت دیگر به محلات قدیمی گرگان سرچشمه قرار دارد. از لحاظ معماری یکی از زیباترین بازارهای شمال ایران به شمار می رود. قدمت این بازار به حدود سال 375 هجری قمری می باشد.

بازار نعلبندان دارای چندین راسته می باشد که هر کدام به وسیله فرعی به یکدیگر متصل می شوند و مردم زیادی در آنجا مشغول به کار هستند. این بازار یکی از بازارهای بزرگ شهر گرگان می باشد که در حدود 150 مغازه در آن وجود دارد و همچنین علاوه بر مغازه های موجود گاری ها و دستفروشانی نیز در حال کسب و کار می باشند و اجناس خود را به فروش می گذارند.

از بناهای مهم و تاریخی داخل بازار نعلبندان می توان به حمام قاضی، مسجد جامع دوره‌ سلجوقیان، تكایای قدیمی، آب انبار و عمارت محمدشاه اشاره کرد. در سال ۱۳۱۱ خورشیدی خیابانی که اکنون خیابان امام نامیده میشود از وسط میدان رد شده، نعلبندان را به دو قسمت شمال و جنوب تقسیم كرده است.

بازار ماهی فروش های گرگان

این بازار سرپوشیده می باشد و محل اصلی فروش ماهی می باشد. البته به غیر ماهی شما می توانید مرغ , بوقلمون , گوشت گوسفند ,کله و پاچه و ... را خرید کنید.

بازارهای هفتگی در گرگان

معروف ترین بازار هفتگی در گرگان چهارشنبه بازار می باشدکه از قدیم الایام در این شهر دایر بوده است. در این بازار می توانید انواع پوشاک , کیف , کفش و مواد غذایی و میوه و تره بار را خریداری نمایید. مزیت این بازارهای هفتگی این است که می توانید همه اقلام مورد نیاز خود را از یک مکان مشخص خریداری نمایید و همچنین می توانید محصولات تازه کشاورزانی که برای فروش به این بازار آمده اند را خریداری نمایید.

از بازارهای هفتگی که نزدیک به شهر گرگان باشند می توانیم به پنجشنبه بازار آق قلا و دوشنبه بازار بندرترکمن اشاره کرد که دیدن آنها نیز خالی از لطف نیست.

کجا بمانیم؟

پیشنهاد ما این است که برنامه سفر خود را طوری تنظیم کنید که چند روزی را در شهر گرگان اقامت کنید و به قدر کافی زمان برای سرزدن به گوشه و کنار آن داشته باشید. اگر دوست دارید که آرامش واقعی را تجربه کنید و خود را در دل طبیعت جنگلی و بی نظیرشهر گرگان بیندازید.می توانید برای رزرو از سایت گلستانی ها اقدام نمایید.

گرگان کجا بریم؟

گرگان یکی از زیباترین و بهترین شهرهای ایران است که علاوه بر آثار تاریخی ارزشمند ، مناطق طبیعی سرسبز و کم نظیری دارد که می تواند جان آدمی را تازه کند. برای رفتن به گرگان پارک جنگلی ناهارخوران ، جنگل توسکستان ، بازارنعلبندان گرگان ، مسجد جامع گرگان ،کاخ موزه گرگان ، پارک جنگلی النگدره، روستای زیارت، تپه تاریخی تورنگ تپه ، آبشار رنگو، دریاچه توشن ، خانه تقوی ها وآبشار نومل می توان اشاره کرد.



:: برچسب‌ها: اجاره ویلا در گرگان , اجاره سوئیت در گرگان , اجاره ویلا ارزان در گرگان , قیمت سوئیت ارزان در گرگان , اجاره روزانه خانه ویلایی در گرگان , اجاره سوئیت ارزان در ناهارخوران ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 بهمن 1398 | نظرات ()