نوشته شده توسط : adorn

مزایای استفاده از فایبر سمنت برد در خانه های پیش ساخته : خانه های پیش ساخته و یا قابل حمل به تازگی جای خود را در شهرها بزرگ و پرجمعیت باز کرده اند. سازندگان خانه های پیش ساخته در ساخت این خانه ها از مصالح و ابزاری استفاده می کنند که علاوه بر جابجایی راحت ، وزن سبکی داشته باشد و همین طور از استحکام بالایی بر خوردار باشد. امروزه تولید کنندگان خانه ها پیش ساخته از فایبر سمنت برد در ساخت محصولاتشان استفاده می کنند.

چرا تولید کنندگان خانه های پیش ساخته از فایبر سمنت برد در ساخت این خانه ها استفاده می کنند؟

مزایای استفاده از فایبر سمنت برد در خانه های پیش ساخته

مزایای استفاده از فایبر سمنت برد در خانه های پیش ساخته

از زمانی که تکنولوژی فایبر سمنت برد شناخته شد ، تولید کنندگان خانه های قابل حمل و پیش ساخته ، برای ساخت خانه های خود به این مصالح گرایش پیدا کردند، اما دلیلش چه بود؟

عایق رطوبت : خانه های پیش ساخته مشخص نیست که به کدام شهر و کدام منطقه فرستاده می شوند ، بنابراین ممکن است این خانه ها به عنوان ویلا درکنار دریا استفاده شود پس باید به طور صد در صد عایق رطوبت باشد که فایبر سمنت برد دارای این ویژگی است.

استحکام بالا : خانه های پیش ساخته ، ممکن است در طول یک سال چند بار جا بجا شوند بنابراین باید از استحکام بالایی برخوردار باشند ، که در میان مصالح فایبر سمنت برد داری این ویژگی است.

تنوع بالا : در ساخت خانه های پیش ساخته مانند یک خانه معمولی باید کلیه موارد مربوط به طراحی دکوراسیون رعایت شود ، لذا سازندگان خانه های پیش ساخته می توانند از فایبر سمنت برد هم در کف و سقف ، هم در آشپزخانه و هم در سرویس بهداشتی و هم نمای ساختمان استفاده کنند که خود کمک بزرگی در طراحی داخلی و هدر نرفتن وقت می شود.

سرعت بیشتر : کار کردن با فایبر سمنت برد ، سرعت ساخت و ساز را افزایش می دهد و فرقی نمی کند که شما سازنده آپارتمان باشید یا خانه های قابل حمل > این نکته برای همه حائز اهمیت است.

مقرون به صرفه بودن : استفاده از فایبر سمنت برد نسبت به سایر مصالح برای سازندگان مقرون به صرفه است.

مقاومت در برابر زلزله : در مناطق زلزله خیز مانند ایران، یکی از پارامترهای مهم در ساختمان سازی کاهش وزن ساختمان است. چرا که نیروهای زلزله با وزن ساختمان نسبت مستقیم دارد. بنابراین تکنولوژی انتخاب شده باید دارای جهت گیری کاهش وزن باشد.

انعطاف پذیری در تولید : فناوری تولید خانه های پیش ساخته قابلیت انعطاف پذیری در تولید ساختمان را داراست به نحوی که طرح نقشه های مختلف ساختمان با اندکی تغییر قابلیت ساخت را دارا می باشد وحتی بعد از نصب و چندین سال استفاده می توان در معماری این ساختمان ها تغییر ایجاد کرد.

ایمنی در ساختمان : بحث ایمنی، از مهمترین مسائل صنعت ساختمان است چرا که با سلامتی انسان ها سر و کار دارد. در ساختمانهای سنتی چون وزن دیوار بسیار سنگین است در اغلب موارد سازه تنها توان برپا نگاه داشتن ساختمان را دارد و به همین دلیل در زلزله های نه چندان قدرتمند شاهد ویرانی های عظیم در شهرها هستیم.

مزایای استفاده از فایبر سمنت برد در خانه های پیش ساخته

مزایای استفاده از فایبر سمنت برد در خانه های پیش ساخته

دیگر ویژگی های فایبر سمنت برد در ساخت خانه های پیش ساخته

۱. حذف استفاده از سیمان به صورت ملات

۲. کاهش در هزینه تمام شده ساختمان به دلیل سرعت بی نظیر در ساخت

۳. کاهش وزن ساختمان

۴. کاهش زمان برگشت سرمایه از حدود ۲ سال در شیوه سنتی به ۱ ماه

۵. حذف ضایعات مواد اولیه و استفاده بهتر از منابع ملی

۶. صرفه جویی در مصرف انرژی به دلیل استفاده از ۳ تا ۷ لایه عایق

۷. افزایش عمر واستحکام ساختمان



:: برچسب‌ها: مزایای استفاده از فایبر سمنت برد در خانه های پیش ساخته ,
:: بازدید از این مطلب : 342
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

ویژگی های راهبند بتا

ویژگی های راهبند بتا  : راهبند بتا محصولی از یک شرکت چینی است که جز سیستم های حفاظتی به شمار می رود. راهبندهای بتا را می توان به عنوان یک کنترل تردد قابل اطمینان در انواع مکان ها استفاده نمود.

ویژگی های راهبند بتا

ویژگی های راهبند بتا

ویژگی های راهبند بتا

از ویژگی‌های راهبند بتا می‌توان به قیمت پایین و مناسب و با کیفیت خوب قطعات استفاده شده در آن و به علاوه در دسترس بودن قطعات مصرفی یا همان خدمات پس از فروش نام برد.

تنوع محصول راهبند

راهبنداتوماتیک بتا محصول متفاوت برای کاربردهای مختلف دارد،جهت کنترل تردد در گیت های ورود و خروج در فضاهای باز ، استفاده های موقت ابزارهای بی همتایی هستند و مزایای زیادی دارند. به راحتی جلو ورود و خروج خودروهای مزاحم را با استفاده از آن می توان گرفت ،می توان آنها را به ابزارهای هشداری و نظارتی هم تجهیز نمود.

شرکت مهندسی هوشمند در

شرکت مهندسی هوشمند در با هدف ارائه خدمات فنی و مهندسی در زمینه سیستم های درب های اتوماتیک پارکینگی، فروشگاهی، صنعتی و موتور کرکره برقی،جک پارکینگی، راهبند  فعالیت می نماید.

این شرکت با کادری مجرب و متعهد به کار آماده ارائه خدمات در زمینه نصب و راه اندازی انواع درب های اتوماتیک ، راهبند ، جک پارکینگی ، کرکره برقی بیش از یک ده تجربه در خدمت شما مشتریان عزیز میباشد

تکنسین‌های مجرب و آموزش دیده با استفاده از قطعات اورجینال و به کارگیری یراق‌آلات با کیفیت به همراه نصب فنی دقیق و مهندسی امکان ارائه خدماتی و گسترده و بی‌نظیری را برای مشتریان گروه صنعتی هوشمند در ممکن می‌سازند. نظارت مستمر با نظارت جدی این امکان را برای ما فراهم ساخته که همواره در مسیر کیفیت گام برداریم.

راهبند اتوماتیک بتا مدل b۴۰۰

اگر به دنبال یک راهبند خودرویی خوب و قابل اعتماد هستید، قطعا راهبند بتا مدل B-400 را مد نظر داشته باشید. این مدل راهبند دارای بوم تلسکوپی ۶ متری قابل تنظیم تا ۴ متر می باشد که از سیستم الکترومکانیکی فشار فنری بهره می برد.

راهبند بتا بدون نیاز به سرویس و نگه داری است و روزانه تا ۵۰۰ بار قابلیت باز و بسته شدن را دارد. در ضمن این مدل راهبند خودرویی به علت راندمان فوق العاده بالا و قیمت بسیار مناسب و خدمات مناسب تبدیل یه یکی از پرفروش ترین راهبندهای موجود در بازار شده است.

ویژگی‌های راهبند بی ۴۰۰ بتا

  • دارای ولتاژ کاری AC220V
  • توان مصرفی ۹۰ وات
  • ماکزیمم طول بوم راهبند تلسکوپی قابل تنظیم از۴ تا ۶ متر
  • ماکزیمم زاویه بازشو ۹۰ درجه
  • زمان باز و بسته شدن ۶ ثانیه
  • دمای کاری ℃ ۵۰ ~ ℃۲۰-
  • قابلیت اتصال به کامپیوتر جهت کنترل راهبند پارکینگ
  • دارای استاندارد حفاظتی IP44

کد دادن ریموت بتا به سیستم راهبند بتا

دکمه Learn روی برد کنترلی بتا را فشرده و نگهدارید تا نشان دهنده Learn Led روشن شود . سپس دکمه دلخواه از ریموت کنترل را فشار داده و نگه دارید تا Learn Led چشمک زده و سپس خاموش شود . در این حالت ریموت بتا با کد دلخواه برنامه ریزی می شود  ریموت های دیگر را نیز به همین روش ذخیره کنید.

خدمات هوشمند در:

ساخت و نصب انواع درب های اتوماتیک در تهران و تمام شهرهای ایران

ساخت و نصب انواع جک پارکینگی و صنعتی در تهران و شهرستان ها

نصب انواع دستگاه های ورود و خروج کارتی

 

پاسخ به سوالات در مورد راهبند:

پاک کردن تمامی ریموت های راهبند بتا

دکمه Learn روی برد کنترلی بتا را فشرده و نگهدارید تا Learn Led روشن و سپس خاموش شود . تمام ریموت ها از حافظه پاک می شوند .

میله راهبند کامل بسته شده ولی پس از گذشت مدت زمان کوتاهی باز می شود ،مشکل چیست؟

چنانچه میله راهبند پایین آمد ، ایستاد و پس از مدت زمان کوتاهی رو به بالا حرکت کرد ، دیپ سوییچ Auto Close را در حالت قرار دهید. در صورتی که مشکل رفع شد حکایت از این دارد که سیمهای بالا و پایین موتور راهبند جابه جا بسته شده است و نیاز به تصحیح سیم بندی دارد.

میله راهبند بسته شده و به محض بسته شدن باز می شود ، مشکل چیست؟

ویژگی های راهبند بتا : حساسیت تشخیص مانع راهبند زیاد می باشد  و می بایست بوسیله پتانسیومتر Force حساسیت تشخیص مانع راهبند را کم کنید . قابل ذکر است که راهبند های بتا دارای سیستم تشخیص مانع می باشند و حساسیت آن قابل تنظیم می باشد.

میله راهبند بسته شده و سپس خود به خود با سرعت کم و آهسته رو به بالا حرکت می کند ، مشکل چیست ؟

کشش بیش از حد فنر راهبند می تواند باعث کشیده شدن میله راهبند و بوجود آمدن ایراد مذکور شود . در این صورت با تنظیم کشش فنر می توان ایراد را برطرف نمود.
ویژگی های راهبند بتا

ویژگی های راهبند بتا

مشخصات راهبند

راهبندها با توجه به شرایط خاصی که دارند مورد استفاده قرار می گیرند، به عنوان مثال اگر محدودیت ارتفاع داشته باشیم از راهبند تاشو می توانیم استفاده کنیم که فضای بسیار کمی از ارتفاع را اشغال می کند.
راهبند معمولا از یک بوم با اندازه های متغیر، یک بدنه محکم و ضد خش، یک پایه نگهدارنده، فلاشر روی بدنه، یک جفت فتوسل و موتور و مدارفرمان تشکیل شده است که در بعضی مواقع به صورت نیم ست به مصرف کننده ارائه می گردد.
 

راهبند با بوم تاشوویا مفصل دار

ویژگی های راهبند بتا : راهبند با بوم تاشو برای مکان هایی که محدودیت ارتفاع دارند، کاربرد دارد راهبند تاشو که به نام های راهبند زیر سقفی یا راهبند مفصلی نیز شناخته می شود یکی از پر طرفدار های بازار یه شمار می رود.

این راهبند ها با بوم بلندی که دارند با دریافت فرمان حرکت، به روی خود تا می شود که این حرکت تنها ۶ ثانیه زمان صرف می کند. این راهبند ها دارای استاندارد حفاظتی IP44 می باشند که یکی از خصوصیات این محصولات به شمار می رود



:: برچسب‌ها: درب اتوماتیک شیشه ای , درب اتوماتیک , جک پارکینگی , کرکره برقی ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

اجرای نمای ویلایی بافایبر سمنت برد:  امروزه همه حرفه ها در حال پیشرفت و ارتقا هستند و صنعت ساختمان سازی نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. مصالح نوینی که در اینجا معرفی می کنیم فایبر سمنت برد نام دارد که با توجه به کاربری و مزایای زیادی که دارد مورد استقبال ساختمان سازان شده است و حتی به عنوان یک مصالح در دکوراسیون داخلی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

اجرای نمای ویلایی بافایبر سمنت برد

اجرای نمای ویلایی بافایبر سمنت برد

 

اجرای نمای ویلایی بافایبر سمنت برد

فایبر سمنت برد یک محصول با کاربری بالا و تنوع در طرح می باشد و شما می توانید از آن در هر کجای ساختمان که بخواهید استفاده نمایید.

ساختمان سازی با فایبر سمنت برد با سرعت عمل بیشتری انجام می گیرد و صرفه اقتصادی بالایی دارد. فایبر سمنت برد با تنوع در طراحی توانسته جواب گوی انوای نیاز کاربری و سلیقه های مخاطبین باشد.

خانه های ویلایی با فایبر سمنت برد

شما می توانید از فایبر سمنت برد در ویلاسازی در هر گونه از آب و هوا استفاده نمایید چرا که این محصول با هر نوع آب و هوایی سازگار است. همچنین فضاهایی با مدت کاربری محدود که نیاز به سرعت عمل در احداث دارند ، از این سیستم فایبر سمنت استفاده می گردد ، که بهینه ترین گزینه می باشد.

استفاده از فایبر سمنت برد با توجه به کاربری های فوق العاده ای که دارد کاری بسیار عقلانی و معقول می باشد.

مزیت های فایبرسمنت برد چه می تواند باشد؟

از مزیت های آن می توان زیبایی بی نظیر آن ، قابلیت رنگ پذیری پانل سیمانی الیافدار، گیاهی و دوست دار محیط زیست می باشد (فایبر سمنت برد یک محصول سبز)،فایبر سمنت تشکیل شده از الیاف کاملا فایبر سمنت ضد حریق ،ضد رطوبت، ضد آب می باشد، طول عمر بسیار بالا، قیمت مقرون به صرفه ، تهیه و اجرای آسان فایبر سمنت برد و چندین مزایای چشمگیر دیگر ، سبب کاربری بسیار بالایی شده تا این محصول در مقایسه با دیگر مصالح ساخت و ساز خشک و سنتی کسب رتبه برتر را میسر سازد.

ساخت ویلا در شمال با فایبر سمنت برد

از فایبر سمنت برد در ویلا سازی در شمال نیز می توان استفاده کرد. بدین علت که این محصول در برابر رطوبت مقاومت بالایی دارد و همچنین میتوان در کف ، سقف، دیوار داخلی و خارجی ، دیوار نما و… با انواع سلیقه و طراحی مورد نظر به صورت دکوراتیو استفاده نمود.

در شمال اکثرا خانه های ویلایی را با چوب درست می کنند شما می توانید به جای چوب که هزینه های نصب و نگهداری نسبتا بالایی دارد از فایبر سمنت برد طرح چوب استفاده نمایید.

این محصول چنان شباهت زیادی با چوب دارد که تا زمانیکه شما به آن دست نزنید قطعا نخواهید فهمید که این چوب نیست.

تمامی قطعات فایبر سمنت برد طرح چوب دارای بافت و گره چوب را دارد و تمامی نیازهای یک فرد را برآورده میکند.

البته یک تنها امتیاز فایبر سمنت برد نیست شما باید بدانید که مواردی همچون ضد آب بودن فایبر سمنت، ضد رطوبت بودن فایبر سمنت،ضد حریق بودن فایبر سمنت برد، طول عمر بیش از ۳۰۰ ساله، استفاده در ارتفاع ، جلوگیری از نفوذ حشرات موذی ، قابلیت رنگ پذیری با هر سلیقه ، مقرون به صرفه بودن فایبر سمنت و… این محصول را متمایز میسازد.

اجرای نمای ویلایی بافایبر سمنت برد

اجرای نمای ویلایی بافایبر سمنت برد

مزایای بی نظیر فایبر سمنت برد در ساخت ویلا

اجرای نمای ویلایی بافایبر سمنت برد : مقاومت در برابر فرسایش و ترک از مهم ترین مزایای فایبرسمنت برد می باشد که شما می توانید مدت های طولانی از آن استفاده نمایید.فایبرسمنت برد از وردو رطوبت به داخل سازه ساختمان جلوگیری می کند بدین علت شما تا مدت های طولانی از وردو رطوبت به درون ساختمان آسوده می باشید.

همچنين با انتخاب فایبر سمنت برد ديگر نيازي به تكميل نماي ساختمان نداريد. مثلا مي توانيد فایبر سمنت برد را رنگ كنيد يا از فایبر سمنت برد رنگي استفاده كنيد.هزینه نگهداری , دوام بسیار بالا ,مقرون به صرفه بودن در کنار سادگی و مدرن بودن باعث شده است که فایبر سمنت برد به عنوان بهترین گزینه در ویلاسازی باشد.

 

شرکت های تولید کننده فایبرسمنت

شرکت نوین آراد تولید کننده فایبر سمنت برد با قیمت رقابتی همراه با کیفیت استاندارد فایبرسمنت در کنار مشاوره های تخصصی، می تواند شما را در موفقیت پروژه تان ، یاری رساند.شرکت نوین آراد، با تکیه بر توان علمی و فنی کارشناسان و تیم اجرایی خود، توانسته به عنوان یکی از بزرگترین تأمین کنندگان و تولیدکننده فایبرسمنت برد، در بزرگترین پروژه های عمرانی کشور، مشارکت نماید.جهت ثبت سفارش می توانید با ما در تماس باشید.

چگونه نمای خارجی مناسب برای خانه مدرن خود انتخاب کنیم؟

اجرای نمای ویلایی بافایبر سمنت برد : هنگامی که می خواهید نمای خارجی خانه جدیدتان را انتخاب کنید محل ساختمان ، نحوه نگهداری و عمر طبیعی آن  را در نظر بگیرید.برای کسانی که می خواهند خانه جدیدی بسازند داشتن برتریهای ماندگار مهم ترین مسئله است.برای بسیاری از ما خانه مان بزرگترین سرمایه زندگی محسوب می شود ، پس ما می خواهیم از سرمایه هایی که به سختی به دست آوردیم محافظت کنیم.

صاحب خانه هایی که به دنبال خانه های مدرن هستند علاقه مند به طراحی های نوآورانه هستند اما این نباید به قیمت از مُد افنتادن نما در مدت کوتاهی تمام شود.

زیبایی و هزینه های اولیه نما می بایست  با درنظر گرفتن هزینه های  تعمیر و نگهداری مد نظر قرارگیرد هنگامی که به دنبال مصالح و نمای خانه جدید خود هستید ، میزان نگهداری مورد نیاز ، زمان و هزینه هر کدام از انها را مد نظر قرار دهید. موادی و مصالحی را انتخاب کنید که نیاز به مراقبت و نگهداری کمتری داشته باشند که از عهده آنها بر آید .در ادامه به مثال هایی از خانه های جدید و شاخص که نمایی مناسب برای خانه خود  انتخاب کرده اند می پردازیم.

آیا فایبر سمنت برد را می توان در نمای ساختمان استفاده کرد ؟

از مشخصه های بارز ورق فایبرسمنت مقاومت در برابر رطوبت و عوامل جوی و همچنین مقاومت خمشی و ضربه پذیری بالاست لذا این محصول در بخش های گسترده ای از ساختمان از جمله نمای ساختمان و همچنین دیوار های خارجی و داخلی، سقف کاذب و کف باربر استفاده میگردد.

 

 



:: برچسب‌ها: شرکت های تولید کننده فایبرسمنت ،فایبر سمنت برد مناسب ،معایب فایبر سمنت برد ،تولید فایبر سمنت برد،فایبر سمنت ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

فیلتر روغن چیست و چه وظیفه ای دارد؟ وظیفه فیلتر روغن نیز مانند فیلتر هوا این است که باید ناخالصی های روغن موتور و براده های فلزی که از موتور جدا می شوند را بگیرد و مانع ورود آن ها به موتور خودرو شود. بعبارتی دیگر فیلتر روغن ،روغن موتور را از تمام ذرات ناخالصی که برای موتور مضر است، پاکسازی می کند و نقش مهمی در سالم ماندن موتور و نیز پیستون ها و سیلندرها ایفا می کند.

فیلتر روغن چیست و چه وظیفه ای دارد

فیلتر روغن چیست و چه وظیفه ای دارد ؟

فیلتر روغن چیست و چه وظیفه ای دارد ؟

نحوه عملکرد فیلتر روغن در موتور خودرو چگونه است؟

موتور به وسیله پمپ تعبیه شده در آن، روغن را به مخزنی هدایت می‌کند که فیلتر در آن قرار گرفته است. روغن از طریق سوراخ هایی که در بالای آن تعبیه شده وارد فیلتر و بخش پاک کنندگی خواهد شد.

در پشت سوارخ‌های متعدد روی فیلتر یک دریچه ایمنی نیز وجود دارد که مانع از ورود آلودگی‌های خارجی می‌شود.این دریچه با فشار روغن کنار رفته و سپس بسته خواهد شد.

روغن که از سوراخ‌های بالایی وارد شد، از دریچه ایمنی گذر کرد به قسمت اصلی فیلتر می‌رسد که از جنس سلولوزی یا الیاف مصنوعی است.روغن در این فیلتر‌ها کاملا تمیز و آلودگی احتمالی آنها از بین می‌رود سپس از طریق سوراخ‌های متعدد تعبیه شده در مرکز به استوانه میانی وارد می‌شود. روغن‌های انباشته شده در این قسمت با فشار از قسمت بالایی فیلتر که بخش خروجی نام دارد به سمت موتور حرکت خواهد کرد.

ضرر هایی وارده در صورت عدم به موقع تعویض روغن چیست؟

تعویض نکردن به موقع فیلتر روغن می‌تواند باعث جرم گرفتن بحش الیافی آن شود به همین سبب روغن از آن به سختی عبور کرده و کمتر به استوانه مرکزی می رسد. در نتیجه این عمل فشار زیادی به پمپ روغن آمده و احتمال سوختن آن را بیشتر می‌کند. همچنین فشار روغن در چنین شرایطی بیشتر می‌شود و به موتور خودرو  آسیب خواهد رساند.

برای جلوگیری از آسیب رسیدن به موتور در چنین شرایطی، یک واشر یا سوپاپ اطمینان طراحی شده است که در زمان بالا بودن فشار باز شده و روغن را بدون فیلتر شده به موتور خودرو می‌فرستد. این واشر اگر دچار مشکل شود می‌تواند آسیب‌های جبران ناپذیری به شما وارد کند.

روغن از داخل فیلتر روغن به موتور پمپاژ می شود و اگر کثیف و آلوده باشد نمی تواند روغن را به مقدار کافی و راحت از خود عبور دهد و در دورهای بالا، روغن به موتور نمی رسد و استهلاک موتور در دورهای بالا به شدت بالا می رود و بعد از مدت کوتاهی ضریب کمپرس موتور به دلیل خوردگی پیستون ها کم می شود و در نهایت موتور می سوزد.

برخی افراد  در تعویض درست و اصولی فیلتر روغن بی توجهی می کنند. این افراد از فیلتر‌های با کیفیت پایین استفاده میکنند.

این کار باعث میشود فیلتر نتواند عمل تصویه را به خوبی انجام دهد و در نتیجه آسیب های جدی به موتور خودرو وارد شود. با تعویض به موقع و استفاده از فیلترهای با کیفیت می توان در هزینه نگهداری و تعمیر موتور صرفه جویی نمود.

فیلتر روغن چیست و چه وظیفه ای دارد ؟

فیلتر روغن چیست و چه وظیفه ای دارد ؟

چه زمانی باید فیلتر روغن تعویض گردد ؟

فیلتر روغن چیست و چه وظیفه ای دارد : بعضی از تعویض روغنی ها پیشنهاد می کنند که هر دوبار روغن ، یکبار فیلتر روغن عوض شود که اشتباه محض است زیرا فیلتر ناخالصی های روغن اول را گرفته و دیگر نمی تواند روغن را تصفیه کند. در ثانی فیلتری که منافذش پر شده دیگر نمی تواند به مقدار کافی روغن را از خود عبور دهد.

چه زمانی فیلتر هوا  را جدید جایگزین نماییم؟

تمام فیلترهای هوا،عمر محدودی دارند که بعد از آن باید تعویض و به درستی جایگزین شوند استاندارد تعویض فیلتر هوا بین ۳ تا ۵ هزار کیلومتر می باشد. به کار بردن فیلتر نامرغوب و غیر استاندارد علاوه بر افزایش زیاد مصرف سوخت،می تواند صدمات زیادی را به موتور اتومبیل وارد سازد.

مزیت فیلتر هوای تمیز چیست؟

فیلتر هوای تمیز باعث مصرف سوخت کمتر،شتاب بهتر،افزایش عمر موتور و بهبود عملکرد کلی موتور می‌شود. فیلتر هوای تمیز نه تنها باعث ورود هوای تمیز به موتور می‌شود، بلکه مانع از ورود آلودگی به موتور شده که جلوگیری از آسیب رسیدن به آن را در پی دارد.

برای هر گالن سوخت، نیاز به ۱۰ هزار گالن هوای تازه و تمیز است تا شاهد چرخه سوخت کامل باشیم،بنابراین فیلتر هوا از اهمیت بالایی برای انجام این اقدام برخوردار است.

با کثیف شدن فیلتر هوا،حجم هوای ورودی به موتور کاهش می‌یابدکه نتیجه آن عدم امکان کارکرد مناسب موتور بوده که مشکلات فراوانی را برای صاحب خودرو به همراه دارد.بررسی و تعویض فیلتر هوابراساس توصیه‌ای که سازنده آن به خریدار می‌کندمهم است که البته اغلب نادیده گرفته می‌شود.

ظرفیت فیلتر هوا

به مقدار گرد و غباری که فیلتر می تواند،بعد از پالایش هوا بدون برگرداندن آن به جریان هوای ورودی موتور در خود نگه دارد ظرفیت فیلتر گویند.
با پر شدن ظرفیت فیلتر،زمان تعویض آن فرا می رسد.این مقدار در یک منطقه پر گرد و غبار همچون خاورمیانه حدودا ٥٠٠٠ کیلومتر برای فیلترهای کاغذی می باشد.

 

چرا نباید از فیلتر های بی کیفیت استفاده کنیم ؟

فیلتر روغن چیست و چه وظیفه ای دارد :فیلتر های تقلبی که به صورت زیر پله ای و کارگاهی تولید می شوند. کاغذ این فیلترها از نوع بسیار بی کیفیت است که یا روغن را به خوبی از خود عبور نمی دهند یا نمی توانند ناخالصی های بسیار ریز و نانومتری روغن را بگیرند حتی در مواردی،کاغد فیلتر روغن بعد از مدتی کارکرد به دلیل گرما و فشار زیاد روغن،داخل روغن موتور حل می شود و باعث آسیب جدی و سوختن موتور می شود.



:: برچسب‌ها: دستگاه هدمیکس , فیلتر هوا ماشین , کاغذفیلتر هوا , دستگاه پرس هلدینگ , دستگاه رباتيک توليد فيلتر هوا , تولید فیلتر هوا , فیلتر هوا ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

کیت کلاچ خودرو : کیت کلاچ خودرو به مجموع ،دیسک صفحه و بلبرینگ کلاچ گفته می شود.  تمامی قطعات به کار رفته در خودرو وظایفی دارند هر کدام بسته به نوع آنها وظایف مهمی را بر دوش می کشند هر خودرو از هزاران قطعه تشکیل شده است که در بهبود کارکرد خودرو به وسیله نقلیه کمک می‌کند یکی از این قطعات که بسیار وظیفه مهمی در حرکت وسیله نقلیه دارد صفحه کلاچ خودرو می باشد که در صورت مواجه شدن با مشکل ممکن است خطرات جبران ناپذیری را برای سرنشینان وسیله نقلیه ایجاد کند.

کیت کلاچ خودرو را بیشتر بشناسیم

استفاده صحیح از وسیله نقلیه یکی از مهم ترین کارهایی است که رانندگان خودرو باید در نظر بگیرند تا عمر وسیله نقلیه خود را افزایش دهند.

صفحه کلاچ نیز یک قطعه مصرفی در خودرو می باشد که هر چند وقت باید تعویض شود تا برای سرنشینان خودرو مشکلی ایجاد ننماید.

عواملی که باعث  کاهش عمر صفحه کلاچ می شوند:

 شتاب زیاد

برای افزایش طول عمر صفحه کلاچ یکی از اصلی ترین فعالیت‌هایی که باید در نظر گرفته شود رانندگی ایمن و بدون شتاب است، زیرا شتاب زیاد باعث می‌شود صفحه کلاچ زودتر با مشکل مواجه شود.

فشار در سربالایی ها

تمام جاده های جهان دارای سربالایی و سرازیری های هستند و مهمترین کاری که در این پستی و بلندی های موجود از سطح  جاده ها باید انجام شود دنده کشی مناسب و فشار  نیاوردن بر روی موتور وسیله نقلیه می باشد.

با دقت بر روی دنده کشی مناسب در سربالایی ها و فشار نیاوردن بر روی موتور می توانید عمر صفحه کلاچ خود را افزایش دهید.

تعداد سرنشین

همیشه هر خودرو توان حمل تعداد خاصی مسافر را دارد که در صورت رد شدن از میزان استاندارد ،بر روی تمام قطعات خودرو فشار مضاعفی ایجاد می‌کند و باعث استهلاک بیشتر وسیله نقلیه می‌شود و ممکن است خودرو را زودتر با مشکل مواجه کند و این اتفاق روی صفحه کلاچ نیز تاثیر مخربی دارد .با استفاده از وزن استاندارد در خودرو، می توانید از کاهش طول عمر صفحه کلاچ خود جلوگیری کنید.

قرار دادن پا بر روی کلاچ

بعد از تعویض دنده سعی کنید به سرعت پای خود را از روی کلاج بردارید،زیرا در صورت تماس بسیار ناچیز پای شما باکلاج خودرو، صفحه کلاچ وسیله نقلیه شما درگیر می شود و باعث طول عمر آن می شود. با برداشتن پای خود از روی کلاچ می توانید در افزایش طول عمر صفحه کلاچ خود موفق باشید.

درهنگام رانندگی ممکن است برای هر راننده اتفاق بیفتد که با مشکلات صفحه کلاچ مواجه شود، برای تشخیص این مشکلات و نشانه های ضعف صفحه کلاج باید نشانه‌های آن را دانست:

کلاچ سفت

در هنگام رانندگی اگر احساس کردید که خودرو شما سفت شده است و ویژگی ارتجاعی خود را از دست داده است، این نشان از ضعف صفحه کلاچ خودرو شما دارد و باید اقدام به تعویض صفحه کلاج خود نمایید.

شتاب در کلاچ

وقت شما تصمیم به تعویض دنده خودرو خود را دارید از کلاج استفاده می‌کنید و بازگشت و رهاسازی کلاج یک سرعت و شتاب خاصی دارد ولی ممکن است این اتفاق با سرعت و شتاب بسیار زیادی برای شما روی دهد و کلاج پای شما را با شتاب خاصی به سمت بالا پرتاب نماید، این اتفاق نشان از مشکل داشتن صفحه کلاچ خودرو شما می باشد.

صدای دنده

هنگام تعویض دنده ،خودرو وقتی از کلاچ مناسب برخوردار باشد، عمل تعویض دنده به سرعت و بدون صدای اضافی انجام می‌شود ولی اگر هنگام تعویض دنده صدای ناهنجار به گوش شما خورد این نشان از ضعف صفحه کلاچ خودروی شما است و باید هرچه سریعتر اقدام به تعویض و تعمیر آن نمایید. زیر ممکن است برای دنده های خودروی شما مشکل ایجاد نماید و هزینه سنگینی در پی داشته باشد.

تعویض لاستیک خودرو در محل

مراکز مختلفی برای خرید تایر خودرو وجود دارند اما شاید دسترسی به این مراکز کمی سخت و زمان‌بر باشد. دکترخودرو متشکل از مجموعه فروشگاه های تعویض لاستیک  می باشد و در هر نقطه ای که شما بخواهید برای خرید لاستیک و نصب انواع لاستیک ميشلن،لاستیک فالکن ، لاستیک بارز  و گلدستون .... در خدمت شماست. این نمایندگی با حضور به موقع و تعویض لاستیک درمحل باعث صرفه جویی دروقت و هزینه شما می شود .
دکتر خودرو عرضه کننده لاستیک با کیفیت بالا می باشد همچنین جهت دریافت قیمت روز لاستیک به سایت دکتر خودرو مراجعه نمایید.

 افزایش دور موتور و تغییر نکردن سرعت

عمل تعویض دنده و افزایش دنده، جهت افزایش سرعت و شتاب خودرو می باشد و این عمل گاهی اوقات ممکن است با مشکل مواجه شود و شتاب و سرعت انتظار رفته برای خودروی شما ایجاد نشود ،این مسئله یکی از نشانه‌های صفحه کلاچ مشکل دار می باشد و شما برای بهبود عملکرد خودرو  خود باید اقدام به تعویض آن نمایید



:: برچسب‌ها: تشخیص لاستیک میشلن اصل، لاستیک خودرو،لاستیک یزدتایر،لاستیک تری انگل ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

تایرهای خودرو دلیل شایع لرزش خودرو: مطرح کردن این دلیل برای لرزش خودرو در آخرین عنوان به دلیل کم اهمیت بودن آن نیست و همانطور که بسیاری از افراد می‌دانند و به صورت مرتبط یا غیر مرتبط آن را دلیل لرزش می دانند مشکل در تایرهای خودرو است که اتفاقاً یکی از دو دلیل اصلی لرزش خودرو نیز محسوب می‌شود.

تایرهای خودرو دلیل شایع لرزش خودرو

لرزش هایی که از طریق تایر ایجاد می‌شود در سرعت های بالا مشهود بوده و خود را نشان می‌دهد تایرهای مشکل‌دار و بی‌کیفیت معمولاً در سرعت بالا دچار مشکل می‌شوند و خودرو را دچار لرزش می کنند.

دلایل و روش های حل لرزش خودرو  بر اثر مشکلات ناشی از تایر خودرو


در خودروهایی که در سرعت خاصی دچار لرزش می شوند، بالانس راه حل مناسبی است که معمولا مشکل را برطرف می‌کند.

_آج های اختصاصی بعضی از تایر ها در صورتی که از بین بروند، کارایی تایر را کاهش داده و در این صورت باید تایر  عوض شود.

_در بعضی از موارد به دلیل مشکل جاده و آسفالت ،تایرها به صورت یکسان ساییده نمی‌شوند که این مشکل به خودرو و تایرها برنمی‌گردد و لرزش عادی است .

ترمز خودرو یکی دیگر از دلایل لرزش خودرو

یکی دیگر از دلایل معمول در مورد لرزش خودرو تاب خوردن روتر(روتور)ترمز خودرو است که اتفاقی نادر هم نیست و برای بسیاری از افرادی که خودرو شان دچار لرزش شده است وجود دارد.

معمولا این دلیل زمانی خود را نشان می‌دهد که ترمز گرفته می‌شود و در هنگام ترمز، لرزش خودرو افزایش پیدا کرده و یا به صورت کلی شروع می شود.

روتر درکدام قسمت  خودرو است

روتر که در قطعات خودرو وجود دارد دیسک نقره ای شفاف است که به سیستم ترمز متصل بوده و در عملکرد آن موثر است.

مواردی که معمولا این قطعه را دچار مشکل می‌کند ساییدگی و پارگی است که در آن ایجاد شده و باعث تغییر شکل آن می‌شود.

اگر خودتان دست به آچار نیستید و از موارد فنی سر در نمی‌آورید، پیشنهاد می کنیم به تعمیرکار مراجعه نموده و در مورد لنت ترمز خود با او مشورت کنید و وضعیت سیستم ترمز خودرو از طریق او بررسی نمایید.

روتر به دلایلی مثل گرمای زیادی که به آن وارد می‌شود و یا کم شدن لنت خودرو که صاحب آن توجهی نکرده و نسبت به تعویض آن اقدام نکرده است، پیش آمده و با نازک شدن تدریجی آن منجر به تاب خوردن شده و لرزش‌های خودرو را باعث می شود.

مهمترین توصیه در زمینه روتر و جلوگیری از ایجاد لرزش در خودرو تعویض به موقع لنت ترمز است که در هر بار تعویض لنت ترمز، می بایست سیستم ترمز یک بازدید کلی شده و از صحت و سقم فعالیت آن خاطر جمع شوید.

لرزش خودرو به چه دلیل رخ می دهد و چگونه می توان آن را برطرف کرد

طبق آمارها بیشترین مراجعه برای لرزش خودرو،به دلیل مشکلات موتوری خودرو بوده که توسط صاحبان ماشین ها شناسایی نمی شود به طور مثال موتور خودرو به اندازه کافی سوخت دریافت نمی کند و یا این که هوای کافی به آن نمی رسد و در مواقعی نیز جرقه لازم  در آن صورت نمی گیرد و منجر به لرزش خودرو می شود.

معمولاً دلایل موتوری لرزش خودرو متفاوت بوده ولی موارد زیر مهمترین نشانه هایی هستند که از موتور خودرو برای لرزش خودرو قابل ذکر است :

_در صورتی که در شتاب گیری بالای خودرو لرزش خودرو احساس شود

_در سرعتهای مختلف به صورت بریده بریده احساس لرزش در خودرو داشته باشیدمعمولا در محدوده های خاص سرعت این اتفاق می‌افتد .

_در مواردی که لرزش خودرو ناشی از موتور آن باشد، خودرو  ابتدا خوب کار می‌کند وپس از آن در کارکرد آن اختلال دیده می‌شود.

نقش شمع و فیلتر خودرو در لرزش

نشانه هایی که در بالا ذکر کردیم در موارد مربوط به شمع خودرو است که در صورت نیاز به تعویض آن اقدام به تعویض کنید.

اگر شمع خودرو مشکلی نداشته باشد ممکن است مشکل لرزش از تیم متصل به شمع که همان وایر است باشد که می بایست با مراجعه به متخصص برطرف شده و از مشکلات بعدی جلوگیری شود.

همچنین کثیف شدن فیلتر و در مواقع مسدود شدن آن از جمله دلایلی است که باعث می‌شود عمل سوخت‌رسانی به درستی انجام نشده و خودرو دچار لرزش شود.



:: برچسب‌ها: لاستیک خودرو , فروشگاه لاستیک , تعویض لاستیک , لاستیک گلدستون ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

باغ عمودی در فضای رستوران : در بازدید از یک رستوران ،مشتریانی زمانی بیشتر علاقه مند به طعم غذا و محیط می باشند،که علاوه بر طعم غذا از فضای آن نیز لذت می بردندبه طور واضح تر به همراه غذا ،آرامش محیط نیز برایشان الویت دارد.اگرچه این واقعیت صادق است ،اما امروزه  فشار  پایداربرای محیط آرام  وبه همراه غذاهای ارگانیک افزایش یافته است و پیدا کردن فضای رستوران به همان اندازه مهم شدکه در گذشته فقط خوردن خالی غذا بود.در ادامه با ما همراه باشید تا با کاربرد باغ عمودی در فضای رستوران بیشتر آشنا شوید.

کاربرد باغ عمودی در فضای رستوران

غذاهای خود را از کجا به دست می آورند؟ آیا آنها از مزارع محلی حمایت می کنند؟ آیا رستوران ها از تازه ترین مواد تشکیل دهنده استفاده می کنند؟ همه اینها در صورتی است که ، البته با حفظ منو می توانید غذای ارگانیک را انتخاب نمایید.

در مرحله بعد به همراه غذا،یک محیطی را که دوست دارید تجربه می نمایید،امروزه دیگر  فضای رستوران برای برخی از افراد حتی از خوردن غذا در آن نیز بیشتر الویت دارد ،افراد دیگر با توجه به زندگی ماشینی امروزه، محیط آرام بخش را بیشتر دوست دارند تا طبخ غذای عالی!

Vertical-garden2

باغ عمودی در فضای رستوران

این دیوارهای سبز چیست؟

نه،دیوارهای سبز به رنگ جدیدی اشاره نمی کنند. این کشاورزی عمودی است، و محبوبیت آن در حال افزایش است. واقعاً در چند سال بعد در رستوران های سراسر کشور ،حضور دیوارهای زنده سبز فقط رواج می یابد.

ایده های جدیدمدیران رستوران  برای جذب مشتری

از آنجا که رستوران ها اکنون در زمان فوق العاده ای وجود دارند که میهمانانشان بیش از هر زمان دیگری نسبت به آنچه مصرف می کنند نگران باشند، سرآشپزها برای تهیه تازه ترین غذاها این دیوارهای سبز را درگیر می کنند.

مهم است که سرآشپزها و صاحبان آنها بهترین کیفیت مواد را در اختیار مهمانان خود قرار دهند ،و این کار از طریق داشتن گیاهان محلی،کاهو و گلهای خوراکی در فضای رستوران آنها در حال رشد است.

دیوارهایی که شما می خواهید بخورید!

داشتن این دیوارهای سبز برای گرفتن مواد اولیه نیز به غذاهای خوش طعم تر کمک می کند. آیا شما یک کوکتل با رزماری می خواهید؟ در مورد سالاد با سبزی های رنگی مختلف چطور؟ آیا میکرو گوجه ها را بالای املت خود ترجیح می دهید؟ اکنون این امکان پذیر است به مرور، آنها دیوارهایی هستند که می توانید بخورید و واقعا آنها دیوارهایی هستند که شما می خواهید بخورید.

Vertical-garden3

باغ عمودی در فضای رستوران

این دیوارهای سبز چگونه کار می کنند؟

رستوران ها برای رشد و نگهداری این دیوارها از سیستم های رشد هیدروپونیک استفاده می کنند. سیستم های هیدروپونیک برای رشد گیاهان در محلول پر از مواد مغذی ساخته شده اند ،اما برای رشد این گیاهان نیازی به خاک نیست.

ویژگی باغ ایستاده در محیط رستوران

این سیستم ها بسیاری از موارد را که برای رستوران ها و مصرف کنندگان به طور یکسان مفید هستند انجام می دهند: گیاهان پایدار،سالم تر و عملکرد بیشتری دارند ودر مورد سموم دفع آفات نیز جای نگرانی نیست. همچنین به دلیل قابلیت استفاده مجدد از هیدروپونیک مقدار کمتری آب در جریان است.

این سیستم های در حال رشد شامل کاشت بذر،آبیاری و گرانش است. آبیاری در امتداد قسمت بالای دیوارها شروع می شود و راه خود را به پایین می رساند،با مراقبت از همه گیاهان در مسیر رسیدن به مقصد نهایی خود، سپس آب مورد استفاده مجدد قرار می گیرد و برای استفاده مجدد در چرخه آبیاری بعدی ذخیره می شود. رستوران ها از نورپردازی مصنوعی استفاده می کنند تا این گیاهان سرپوشیده رشد کنند.

Vertical-garden1

باغ عمودی در فضای رستوران

تازه بودن غذا ورضایت مشتریان رستوران !

در کنار هر چیز دیگری، مفهوم کشاورزی عمودی فضایی را ایجاد می کند که برای دیدنش جالب است. این مکالمه را ایجاد می کند و باعث می شود که میهمانان احساس راحتی کنند که اگر از گیاهان  زیبا استفاده می کنند،بقیه وعده های غذایی آنها به همان اندازه محلی تازه و به همان اندازه خوشمزه تازه است.

این روزها سرآشپزها و صاحبان رستوران واقعاً در حال گوش دادن و به روز کردن رستوران های خود برای ارائه تجربه نهایی به میهمانان خود می باشند، همچنین زمان وفاداری توسط مصرف کنندگان آنها است. آنها در حال ایجاد غذای ساده و صادقانه ای هستند که مصرف کنندگان می توانند از آن قدردانی کنند.



:: برچسب‌ها: باغ عمودی در فضای رستوران،دیوار سبز،طراحی دیوار باغ،محوطه سازی باغ ویلا ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

پروژه باغ عمودی زنجیر-لینک : باغ عمودی مرتبط با زنجیر،در اینجا یک پروژه وجود دارد که ثابت می کند شما می توانید تقریباً از هر نوع کشتی برای ایجاد مزارع گیاهی عمودی استفاده کنید.

پروژه باغ عمودی زنجیر-لینک

این باغبان مجموعه ای از جعبه های مهمات فلزی قدیمی را برای باغ هنری خود از کف تا سقف بازسازی نمود با پیش تنظیم و سوراخ کردن سوراخ ها به طرف جعبه های خود،خود را بسازید. سپس طول زنجیر را در امتداد انتهای مخالف جعبه ها بچسبانید و قبل از آویزان شدن بر روی دیوار بیرونی ، با پیچ و مهره وصل کنید.

Vertical-garden1

پروژه باغ عمودی زنجیر-لینک

ایده باغ عمودی زنجیر-لینک

از این ایده به سادگی نگذریم ،شاید فکر کنید که جقدر ساده! وخودمان می توانیم چنین کاری را انجام دهیم ،در مرحله بعد وارد عمل می شوید و چون با دیگر زاوایای کار آشنا نیستید ،کار را نیمه کاره رها می کنید آن هم با هزینه ای که روی دست گذاشته اید!.

از این نمونه پروژه در بسیاری از اماکن می توانید استفاده کنید از جمله کاربرد باغ عمودی در فضای رستوران  و دیگر مکان ها.البته این را به یاد داشته باشید برای سهولت کار و انجام کار با کیفیت و شکیل تر آن را به شرکت طراحی باغ عمودی سبزنما با هزینه پایین تر بسپارید.

Vertical-garden2

پروژه باغ عمودی زنجیر-لینک

باغ دیواری با انواع گل

از مزایای عالی این پروژه می توان این گزینه را ذکر نمود، که انواع گل را به صورت باکس های مختلف و یا دسته بندی های گوناگون به کار برد.

استفاده از گونه های مختلف گل با رنگ بندی های بی نظیر و همچنین قابلیت تنوع رنگ برای باکس ها از دیگر مزایای این ایده می باشد.

شکل ظاهری دیوار باغ

امروزه دیگر هر کاری را باید به متخصص همان رشته پرداخت،محوطه سازی باغ ویلا ویاطراحی دیوار باغ در بسیاری از مکان ها یک کار کاملا تخصصی است.به علاوه این که شکل ظاهری کار نیز بسیار مهم می باشد.رعایت رنگ بندی و سازگاری با محیط،اندازه گیری دقیق کار و استفاده از ابزارهای کاملا تخصص از جمله مواردی است که تضمین می کند باید از شرکت طراحی باغ عمودی استفاده نمود.

اگر به تصویر با دقت بیشتری نگاه بیاندازید متوجه زمینه کار می شوید استفاده از چوب هایی که علاوه بر زیباکاری باید سازگار با محیط و پروژه مورد نظر ما باشد.زنجیرهای به کار رفته باید بتواند تحمل بالای باکس وگل ها راداشته باشد.



:: برچسب‌ها: محوطه سازی باغ ویلا , طراحی فضای باغ , باغ دیواری , باغ عمودی ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

راه‌اندازی و مدیریت یک فست‌ فود : راه اندازی و مدیریت یک فست‌فود،همیشه با یک ایده ساده شروع می شود، روش‌های زیادی برای گسترش یک فست‌فود وجود دارد و الزاماً همان منوی اولیه، ملاک عمل طولانی مدت در این کسب و کار نخواهد بود. هر سرویس سریع موفق باید از جایی شروع شود. اگرچه گرفتن مارک از ایده ساده تا درها باز می شود ، اما به زمان،پول و دوز سنگین برنامه ریزی استراتژیک نیاز دارد.

۸ مرحله راه‌اندازی و مدیریت یک فست‌ فود

با کمی آینده‌‌نگری می‌توانید با اجاره محل، خرید تعداد محدودی تجهیزات فست‌فود و استخدام نیروی انسانی لازم، رستوران خود را راه‌اندازی نمایید. اما اداره و توسعه یک فست‌فود، مانند هر کسب و کار دیگری، نیاز به تحقیق و برنامه‌ریزی دقیق دارد.

 

راه‌اندازی و مدیریت یک فست‌ فود

راه‌اندازی و مدیریت یک فست‌ فود

۱- تشخیص ارتباط بین محل و منوی فست فود

قیمت منویی که در نظر دارید آن را برای فست فود خود ارائه دهید و همچنین نوع غذاهای موجود در منو ممکن است طرفداران خاصی را شامل شوند، الزاما در هر فست فودی، قیمت پایین مشتریان بیشتری به همراه نخواهد داشت و البته قیمت بالای منو در بسیاری از مناطق شهری منجر به کسادی کسب و کار شما نیزخواهد شد. به یاد داشته باشید سود خالص کسب و کار شما حاصل ضرب تعداد مشتریان شما در حاشیه سود شما می باشد.

در این مرحله، شما تشخیص خواهید داد که برای منوی شما چه محلی مناسب تر است یا برای محلی که انتخاب نموده‌اید چه منویی مناسب تر می باشد.

۲-تشخیص ارتباط بین تجهیزات فست فود، متراژ آشپزخانه و توسعه کسب و کار

پس از محاسبه ی حجم مورد نیاز لوازم و تجهیزات فست فود برای تاسیس  رستوران یا کافی شاپ  و یا فست فوددر صورتی که قصد جابجایی ندارید و به توسعه فکر می‌کنید به این موضوع فکر کنید که اگر مشتریان من به X تعداد برسد به چه تجهیزات جدیدی نیازمندم و در نهایت بر اساس نکات فوق جایی را انتخاب نمایید که چه در مرحله تاسیس و چه در مرحله توسعه کمبود فضا مانع رسیدن شما به اهدافتان نشود.

 

۳-قوانین و مجوز‌ها

درباره موارد مربوط به اداره بهداشت و اماکن، به طور کامل تحقیق نمایید. بهترین مشاور شما در این زمینه اتحادیه فست فود (اسم رسمی آن: اتحادیه صنف اغذیه فروشان و مواد غذایی) است که مجوز کسب خود را نیز از آنجا باید دریافت نمایید، حتما هنگام عقد قرارداد ملک خود شرط کنید که تا مدتی مثلا یک ماه در صورتی که این محل به دلیل مشکلات صنفی یا اماکنی موفق به کسب مجوز نشد قرارداد را فسخ خواهید نمود (دلیل این امر این است که برای مراجعه مامورین منعقد شدن سند اجباری است) حتی در مورد محل پارک پیک خود در صورتی که غذا را به صورت بیرون بر نیز ارائه می‌ دهید، هم چاره‌ای بیاندیشید. در مورد مسائل بهداشتی اداره بهداشت قبل از باز شدن فست‌فود می‌تواند دستورالعمل‌های لازم را به شما ارائه دهد.

۴-مشاور متخصص

با بهره مندی از یک مشاور متخصص چیدمان آشپزخانه خود را طراحی نمایید. محل قرار گیری میزها، پیشخوان و تجهیزات مورد نیاز، ترافیک محل، رفت و آمد و دیگر موارد در انتخاب محل فست‌فود تاثیرگذارند. فست فود شاپ اطلاعات و تجهیزات  راه اندازی فست فود  را در اختیارتان قرار می دهد تا با اطمینان خاطر اقدام به راه اندازی رستوران و راه اندازی فست فود نمایید.

راه‌اندازی و مدیریت یک فست‌ فود

راه‌اندازی و مدیریت یک فست‌ فود

۵ -شرکت خرید تجهیزات فست فود

در مورد شرکتی که قصد خرید تجهیزات فست فود خود را از وی دارید تحقیق نمایید، پیشنهاد می‌شود برای کاهش هزینه و سهولت دسترسی به خدمات پس از فروش به جای خرید از واسطه‌ها از کارخانه‌ها و کارگاه‌ها خرید کنید، تنبلی نکنید! شما قرار است سرمایه کسب و کار خود را تا چندین سال تهیه نمایید بنا بر این به صورت حضوری به کارگاه‌ها سر بزنید و قرار‌های خود را در محل ساخت بگزارید، از کیفیت مواد اولیه و به ویژه استیل به کار رفته در تجهیزات فست فود و همچنین مدت زمان گارانتی محصولات مطمئن شوید و سپس اقدام به خرید نمایید.

 

۶ –خدمات پرداخت

برای حساب بانکی و خدمات پرداخت از طریق کارت شتاب، دریافت دستگاه پُز، وب سایت فست فود  پیش از تاسیس اقدام کنید چرا که در چند ماه اول پس از تاسیس به دلیل تجربه کردن مسائل گوناگون فرصت برای این چنین موارد برای شما بسیار محدود است.

۷ -استخدام و آموزش نیروی انسانی

هر چه قدر هم که نیروی انسانی آموزش دیده باشد، هر نوع تجهیزات فست‌فود از جمله تجهیزات آماده سازی فست‌فود، یا تجهیزات پخت فست‌فود مانند فر پیتزا نیاز به آموزش و یادگیری دارند. نیروی انسانی بسیار کارآزموده و نیروی انسانی ساده، جزو ملزومات شروع یک فست‌فود هستند.

همواره در کنار سرآشپز خود حداقل دو دستیار ماهر قرار دهید و اجازه ندهید که سرآشپز خود همه امور تخصصی مربوط به پخت را بر عهده گیرد، به یاد داشته باشید مشتریان بیمار شدن یا مرخصی رفتن آشپز را درک نخواهند نمود، آنها تغییر در طعم غذای شما را درک می‌کنند، پس اجازه ندهید طعم محصولات غذایی شما به نیرو انسانی شما وابسته شود و حداقل ۳ نفر در آشپزخانه باید به طور یکسان توانمندی آماده سازی کلیه منوی شما را داشته باشند.

راه‌اندازی و مدیریت یک فست‌ فود

راه‌اندازی و مدیریت یک فست‌ فود

 
تبلیغات فست فود

به روش‌های تبلیغاتی و اطلاع رسانی خود فکر کنید، تبلیغات رکن اصلی شروع یک کسب و کار است. چاپ تراکت، تبلیغات چاپی و تبلیغات در محیط‌های مجازی، می‌توانند در رشد و گسترش مشتریان شما تاثیرگذار باشند.



:: برچسب‌ها: تجهیزات فست فود , راه اندازی رستوران , قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی , تجهیزات فست فود ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

مجموعه اسپرلوس دکور با سالها تجربه در طراحی و ساخت دکوراسیون داخلی و خارجی و ساخت انواع لوازم چوبی و فلزی می تواند بهترین طرح ها را با بهترین کیفیت برای شما اجرا کند. برای سفارش و ساخت محصولاتی که در سایت می بینید، با ما تماس بگیرید.

اگر به دنبال طرحی متفاوتی از آشپزخانه هستید؛ بهتر است آن را سفارشی تهیه کنید، اما پیشنهاد می دهیم در این سفارش، جنس چوب را اولین گزینه انتخابی خود قرار دهید.

آشپزخانه مشکی رنگ می تواند بسیار متفاوت با سایر رنگ های آشپزخانه که تاکنون دیده اید، باشد چرا که کمتر کسی به سمت رنگی مشکی برای دکوراسیون بندی آشپزخانه خود می رود، که یکی از دلایل اینکار را می توان نبود یک ایده خوب برای دکوراسیون آشپزخانه به رنگی مشکی دانست!

طراحی ، اجرا و ساخت انواع محصولات چوبی

شما می توانید انواع کابینت را در ابعاد و اندازه های مختلفی سفارش دهید. همچنین می توانید مدل های مورد نظر خود را در فروشگاه های ما سفارش دهید، که با توجه به نیاز شما در ابعاد و اندازه و جنس های مختلف ساخته میشود.
یکی از ویژگی های اسپرلوس دکور این است که می توانید طرح ها را با رنگ بندی مختلف و همچنین در سایز و ابعاد اختصاصی خودتان سفارش دهید.
شماره تماس جهت ثبت سفارش ساخت و خرید :  ۰۹۱۹۵۴۱۰۸۰۰
 ۰۲۱۲۶۲۹۲۸۵۴
۰۲۱۲۶۲۹۲۸۳۲
۰۲۱۲۲۴۷۳۱۴۹

مجموعه اسپرلوس دکوربا سالها تجربه در  طراحی و ساخت  دکوراسیون داخلی و خارجی و ساخت انواع لوازم چوبی و فلزی می تواند بهترین طرح ها را با بهترین کیفیت  برای شما اجرا کند.
برای سفارش و ساخت محصولاتی که در تصاویر می بینید، با ما تماس بگیرید.
همچنین در حال حاضر انواعتی وی ست، میز ناهارخوری، کتابخانه، میز مدیریتی، کمد و قفسهو تخت خوابدر اسپرلوس دکور طراحی و ساخته می شود.



:: برچسب‌ها: خرید تلویزیون،خرید میز،خرید کتابخانه،ساخت تی وی ست،ساخت کتابخانه ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

چه بیماری هایی باعث خونریزی مقعد می شوند؟ بیماریهایی که باعث خونریزی مقعد می شوند به چند قسم است، خونریزی در اثر سرطان معده، خونریزی در اثر زخم معده، خونریزی در اثر بواسیر، خونریزی در اثر اسهال خونی و خون ریزی در اثر  رکتوم.

چه بیماری هایی باعث خونریزی مقعد می شوند؟

چه بیماری هایی باعث خونریزی مقعد می شوند؟

چه بیماری هایی باعث خونریزی مقعد می شوند؟

خونریزی مقعد در اثر سرطان معده

چه بیماری هایی باعث خونریزی مقعد می شوند؟ در سرطان معده اغلب خونریزی وجود دارد و این نوع خونریزی زیاد نیست ولی به طور اتفاق می افتد که ممکن است گاهی مقدارش کم باشد که از راه معاینه و میکروسکوپیک می‌توان آن را تشخیص داد .

سرطان روده و روده بزرگ از بیماری هایی است که ممکن است با خونریزی همراه باشد البته در اینجا سایر علائم سرطان با این مرز یعنی خونریزی همراه نمی باشد.

خونریزی مقعد در اثر زخم معده

خونریزی مقعد در اثر زخم معده یا اثنا عشر زخم که در معده و روده اثناعشری پیدا میشود که  با خونریزی توام است و این مسئله باعث می‌شود که گاهی شخص به همان مرز خود که زخم معده باشد پی ببرد چون معمولا تمام وقت این خون از دهان بیرون نمی آید و مقداری از آن از طریق روده خارج می شود که در این موقع بیمار ملاحظه می‌کند که مزاج قهوه ای رنگ کارکرده از علایم زخم معده و روده اثنا عشری آن است که با سایر ناراحتی های قبلی بیمار ، خونریزی همراه است.

چه بیماری هایی باعث خونریزی مقعد می شوند؟

چه بیماری هایی باعث خونریزی مقعد می شوند؟

خونریزی مقعد در اثر اسهال خونی

خونریزی همراه با زخم های کوچکی در جداره روده وجود دارد ولی معمولا آن خونریزی زیاد نیست علاوه بر خونریزی زورپیچ و عمل کردن به شکل بلغمی از مشخصات اسهال خونی است .اسهال خونی ممکن است به وسیله پارازیت مخصوصی به نام آمیب به دیسانتری یا میکروب های مشخص ایجاد شود که البته درمان اینها با هم فرق دارند.

خونریزی مقعد در اثر بواسیر و آبسه مقعدی

خونریزی در اثر بواسیر این گاهی با خونریزی از راه روده توام است. این خونریزی شکل مخصوصی دارد بدین معنی که همیشه قبل از اجابت مزاج ابتدا مقداری خون از روده خارج می شود معمولاً خون تازه قرمزرنگ و منعقد نشده است و گاهی ممکن است مقدار آن زیاد و یا کم باشد.

خونریزی مقعد در اثر رکتوم

خونریزی در اثر کندم( رکتوم ) نوعی از بیماری هایی است که با خونریزی توام است بدین معنی که همیشه پس از اجابت مزاج مقداری خون از مدفوع خارج می شود یا آنکه این خون همراه با مدفوع است بدین ترتیب خوب می توان تشخیص داد که این شکل خونریزی با خونریزی بواسیر فرق کلی دارد به طور کلی هرگاه در معده خونریزی شود این خون در محیط روده تقریبا نیمه زمین شده و به رنگ قهوه ای یا کاکائویی در می‌آید و حالت قرمزی خود را از دست میدهد این خونریزی ممکن است در اثر بیماری های فوق باشد علائم هر یک جداگانه شرح داده شد.

درمان بواسیر

درمان کیست مویی



:: برچسب‌ها: شفاکلینک،درمان بواسیر،درمان شقاق،درمانئکیست مویی،درمان واریس ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

نکات فنی در برش فایبرسمنت برد: صفحات سیمانی با الیاف سلولوزی با اسم فایبر سمنت برد که بعد از گسترش و محبوبیت، برایش استاندارد های بین المللی تدوین شد، در حال حاضریکی از بهترین نوع مصالح موجود برای پوشش دیوار و کف و … می باشد. این نمای ساختمان کاربرد فراوانی یافته است.

این صفحات برای ساخت و ساز خشک و سیمانی در تمامی ساختمان هایی که با اسکلت فلزی و بتنی ساخته شده اند برای پارتیشن بندی و پوشش دیوار داخلی و سقف و کف استفاده میشوند و در ساختمان هایی که با سازه فلزی lsfساخته شده باشند بهترین گزینه برای استفاده می باشد.

نکات فنی در برش فایبرسمنت برد

برش فایبر سمنت برد باید با دقت زیادی شود. برای تمیز تر شدن کار بهتر است از میز برش استفاده کنید. البته وسایل خاص و دقیقی برای برش فایبر سمنت برد وجود دارد که از ساده ترین آن ها همین میز برش است. برش اصولی فایبر سمنت برد به زیبایی نمای ساختمان می افزاید…

برش فایبر سمنت باید به وسیله دستگاه میز برش انجام شود تا از غیر گونیا شدن و ناصاف شدن محل برش جلوگیری گردد . این موضوع شاید در یک نظر ساده و کم اهمیت به نظر برسد ، اما در حرفه ای شدن کار بسیار تاثیر گذار است و باید رعایت شود. متاسفانه برخی از نصاب های صفحات فایبر سمنت برد برای برش از دستگاه سنگ فرز استفاده می کنند که کار درستی نیست. تیغه های گرانیت برای برش این محصول مناسب بوده و از صفحات دیگر برای برش نمی توان استفاده کرد.

نکات فنی در برش فایبرسمنت برد

 

نکات فنی در برش فایبرسمنت برد

نکاتی ایمنی در هنگام برش فایبر سمنت برد

۱-برش زدن فایبر سمنت برد بسیار حساس است و باید نکات ایمنی لازم را در هنگام برش رعایت نمود. فایبر سمنت برد دارای سیلیس می باشد و تحقیقات پژوهشگران بدین گونه است که اگر مدت طولانی این ماده استنشاق شود مشکلات تنفسی برای برشکاران به وجود می آورد و برای امنیت و سلامت برشکاران توصیه می شود از ماسک و دستکش استفاده نمایند.

۲-برش ها را درمحیط باز که هوا گردش دارد انجام دهند تا خطر کمتری آنها را تهدید کند.

۳-در هنگام برش حتما ماسک , دستکش و عینک فراموش نشود.

۴-در زمان برش کاری فایبر سمنت برد در خلاف انتشار گرد و غبار حاصله بایستید.

صفحات سیمانی سمنت برد «فایبر سمنت برد»، یکی از بهترین و زیباترین پوشش‌های نما برای ساختمان‌های مختلف هستند. این فناوری جزء فناوری‌های تأیید شده مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن وزارت راه و شهرسازی است. به لحاظ خواص و ترکیبات، کنامیت ترکیبی از سیمان، الیاف سلولز، آب و هوا است که با استاندارهای جهانی تهیه شده است. فایبرسمنت ایرانی کنامیت، نسبت به باقی متریال‌های نماسازی ارزان‌ترین و مناسب‌ترین است.

تکنولوژی پیشرفته و اتوماسیون ( هوشمند سازی خط تولید ) به کاررفته در امر تولید پانل سیمانی فایبر سمنت برد ، این امکان را فراهم نموده است که محصول مورد نظر با قیمتی متعادل، رقابتی مناسب و کیفیتی ارزنده ارائه شود. جهت اطلاع از قیمت فایبر سمنت و سفارش این محصول می توانید با همکاران ما تماس گرفته تا راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.



:: برچسب‌ها: فایبرسمنت،فایبرسمنت برد،انواع فایبرسمنت برد،قیمت فایبرسمنت،فایبرسمنت ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

تقسیم بندی برنج های ایران از نظر مشخصات ظاهری

اندازه دانه

اهمیت اندازه دانه و شکل دانه از یک گروه مصرف کننده به گروه دیگر متفاوت است که بعضی از جوامع به برنج های دانه گیری و کوتاه و بعضی دیگر به برنج های دانه متوسط و بلند توجه دارد ولی اغلب جوامع دانه بلند و قلمی را ترجیح می‌دهد به همین دلیل در بازار بین الملل تقاضا برای این نوع برنج ها بیشتر می باشد.

کیفیت پخت

کیفیت پخت و مصرف به طور گسترده توسط اندازه گیری موادی که ناشی از وجود نشاسته می باشد مشخص می گردد فاکتور عمده ای در سطح جهان و عوامل محلی نیز وجود دارد که وابستگی کامل به سلیقه و ذائقه مصرف کننده داشته و در نواحی مختلف جهان متفاوت می باشد.

تقسیم بندی برنج های ایران از نظر مشخصات ظاهری

کیفیت تغذیه ای برنج

برنج در میان مواد غذایی که از لحاظ کربوهیدراتها غنی می باشند دارای ارزش غذایی بالایی قرار دارد ترکیبات برنج با نوع واریته و محیطی که در آن کشت می‌شود تغییر می‌کند میزان نشاسته در برنج سفید بیشتر از لایه سبوسی است.

تقسیم بندی برنج های ایران از نظر مشخصات ظاهری

برنج ایرانی مرغوب را از کجا بخریم؟

با توجه به اینکه دلالان این حرفه بسیار زیاد شده اند و برای افزایش فروش برنج مرغوب و با کیفیت را با نمونه پایین تر ترکیب می کنند و قیمت برنج را پایین تر می فروشند.با این وصف ما به شما پیشنهاد می کنیم که خرید برنج خود را از برنج آراتا رحیمی انجام دهید که تمامی محصولات آن با کیفیت و مرغوب می باشد و با استاندارد های لازمه تولید و بسته بندی می شود.

فرآیند خرید برنج در فروشگاه اینترنتی برنج ایرانی، به دو صورت انجام میشود.

روش اول: خرید آنلاین برنج از فروشگاه اینترنتی و پرداخت آنلاین هزینه ی آن ( بعد از تکمیل فرآیند خرید، کارشناسان ما در سریعترین زمان، برنج شما را به آدرس درج شده در هنگام خرید، ارسال می نمایند.)

روش دوم: خرید به صورت ثبت سفارش : عموماً این روش برای خرید های بالای 500 کیلوگرم استفاده میشود ، چرا که حجم خرید بسیار بالا می باشد و برای امور تجاری مورد بهره برداری قرار می گیرد، لذا به همین منظور، می توانید خرید برنج مورد نیاز را از طریق فرم ثبت سفارش خرید برنج، تکمیل نمایید تا کارشناسان ما، در اسرع وقت، فرآیند ثبت سفارش شما را پیگیری نمایند.)



:: برچسب‌ها: برنج ایرانی،برنج شمال،قیمت برنج،خرید برنج ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

سبک های لوکس و جدیدبرای ساخت میزکار: دفتر کار وکیل یا مدیر، اتاق مطالعه یک دانشجو و... هرکدام از الگوی طراحی دکوراسیون خاصی را می پسندند که با انتخاب میز کار چوبی و ترکیب رنگ خلاقانه تکمیل می شوند. اسپرلوس دکور تولید کننده انواع صندلی و میز کار چوبی شما را در انتخاب دکوراسیون اتاق کارتان راهنمایی می کند. با ما همراه باشید.

دکوراسیون اتاق کار و ساخت میزکار

یکی از المان های مهم در طراحی دکوراسیون داخلی در تمام بخش ها، رنگ زمینه یا رنگ اصلی است که در آن فضا استفاده می شود. همانطور که می دانید این گروه اتاق ها گزینه ای به نام تمرکز و آرامش را در صدر مهم های دکوراسیون داخلی خود دارد پس انتخاب و ترکیب رنگ، استفاده از ابزار و لوازم مورد نیاز بایستی هوشمندانه اجرا شوند. ایده های مدرن و شیک که در ادامه مشاهده می کنید هرکدام پیشنهادی مناسب برای طراحی دکوراسیون اتاق کار و مطالعه در منزل و یا محیط خارج از منزل هستند.

طراحی ، اجرا و ساخت انواع محصولات چوبی

شما می توانید انواع میز کار را در ابعاد و اندازه های مختلفی و طرح ها ی متنوع سفارش دهید. همچنین می توانید مدل های مورد نظر خود را در فروشگاه های ما سفارش دهید، که با توجه به نیاز شما در ابعاد و اندازه و جنس های مختلف ساخته میشود.
یکی از ویژگی های اسپرلوس دکور این است که می توانید طرح ها را با رنگ بندی مختلف و همچنین در سایز و ابعاد اختصاصی خودتان سفارش دهید.
شماره تماس جهت ثبت سفارش ساخت و خرید :  ۰۹۱۹۵۴۱۰۸۰۰
 ۰۲۱۲۶۲۹۲۸۵۴
۰۲۱۲۶۲۹۲۸۳۲
۰۲۱۲۲۴۷۳۱۴۹

مجموعه اسپرلوس دکور با سالها تجربه در  طراحی و ساخت  دکوراسیون داخلی و خارجی و ساخت انواع لوازم چوبی و فلزی می تواند بهترین طرح ها را با بهترین کیفیت  برای شما اجرا کند.
برای سفارش و ساخت محصولاتی که در تصاویر می بینید، با ما تماس بگیرید.
همچنین در حال حاضر انواع تی وی ست ، میز ناهارخوری ، کتابخانه ، میز مدیریتی ، کمد و قفسه و تخت خواب در اسپرلوس دکور طراحی و ساخته می شود.



:: برچسب‌ها: خرید تلویزیون،خرید میز،خرید کتابخانه،ساخت تی وی ست،ساخت کتابخانه ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

مصرف کدام نوع زیتون بهتر است؟به طور کلی طبع زیتون به صورت کاملا رسیده گرم است و طبع زیتون نارس سرد و خشک است. همچنین طبیعت روغن زیتون گرم و خشک است. برگ درخت زیتون نیز طبیعتی گرم و خشک دارد. زیتون میوه‌ای پرخاصیت است که خداوند نیز در قرآن کریم از آن با قسم یاد کرده است. این میوه به عنوان یکی از مخلفات مورد علاقه و پرطرفدار ایرانیان اغلب در میان سفره‌های آنان خودنمایی کرده است. زیتون به دلیل داشتن چربی‌های غیر اشباع، برای درمان بیماری‌های قلبی عروقی استفاده می‌شود. همچنین مصرف آن برای کودکان در حال رشد از نظر تقویت هوش و حافظه آن‌ها می‌توانند مفید واقع شود.

انواع زیتون را بشناسید

زیتون به عنوان یک میوه مدیترانه‌ای به طور معمول در بازار در سه نوع مختلف زیر یافت می‌گردد:

  • زیتون سبز

  • زیتون سیاه

  • زیتون پرورده

کاهش کلسترول با مصرف زیتون

زیتون سبز در گروه میوه‌های گرمسیری و با طبیعت گرم و خشک قرار دارد. طبیعت گرم زیتون و نیز خواص فراوان آن باعث به وجود آمدن فواید درمانی خواهد شد که در ادامه به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌شود:

  • برگ درخت زیتون یک نوع ضدعفونی کننده است.
  • ماساژ دادن دندان‌ها و لثه‌ها با روغن زیتون باعث تقویت آن‌ها می‌شود.
  • کاهش کلسترول و دیگر چربی‌های مضر در بدن
  • صمغ درخت زیتون مقوی ذهن و حافظه است.
  • در صورت خوردن آن قبل از غذا با کاهش وزن رو به رو می‌شوید.
  • زیتون دارای خواص ضدالتهابی و آنتی‌اکسیدانی است و در پیشگیری از سرطان نقش دارد.
  • کاهش فشار خون البته در صورت شور نبودن
  • مالیدن روغن زیتون و سپس گرفتن حمام آفتاب برای برنزه شدن پوست مفید است.
  • روغن موجود در میوه زیتون برای سلامت دستگاه گوارش و رفع یبوست مؤثر است.
     

تفاوت زیتون سبز با زیتون سیاه

طبع زیتون سیاه یا تیره نیز در صورتی که کاملا رسیده باشد گرم است. این نوع زیتون به دلیل نوع به عمل آمدنش شکل ظاهری و شاید کمی طعم متفاوتی با زیتون سبز داشته باشد. زیتون سیاه به دلیل مقداری کاروتنوئید که نسبت به زیتون سبز بیشتر دارد، از نظر ارزش غذایی، تفاوت زیادی با نوع سبز آن ندارد. نکته قابل ذکر در تفاوت‌های میان زیتون سیاه و سبز این است که زیتون‌های سیاه کمی پر روغن‌تر هستند. این میوه دارای ارزش غذایی بسیار بالایی است که بیشتر آن به دلیل روغن موجود در آن هست چرا که بخش زیادی از ارزش غذایی زیتون به میزان روغن موجود در آن بستگی دارد.

مهم‌ترین خواص زیتون سیاه

از آنجایی که طبیعت زیتون سیاه نیز گرم است، این ویژگی باعث به وجود آمدن یکی از مهم‌ترین خواص آن، وقتی که کاملا رسیده شده باشد، می‌شود و آن خاصیت قبض کنندگی است. از این خاصیت می‌توان برای درمان خانگی اسهال استفاده کرد.

طبع زیتون پرورده و خصوصیات آن

یکی از خوش طعم‌ترین انواع زیتون‌ها، زیتونی است که بعد از رسیده شدن آن را با آب و نمک، گردو، نعنا، آویشن و دیگر مواد می‌پرورانند. این نوع زیتون باعث تقویت معده می‌شود و از آنجایی که طبع زیتون پرورده نیز گرم است افراط در مصرف آن برای افراد گرم مزاج می‌تواند مضر باشد. چرا که بر اساس طب سنتی موجب سوختن اخلاط آن‌ها خوهد شد. باید توجه کرد که برخی افراد اقدام به فروش زیتون‌های پرورده به صورت غیر بهداشتی می‌کنند. همچنین این نوع زیتون با گذشت زمان به دلیل پاره شدن گوشت میوه، ممکن است خواص خود را از دست بدهد. همچنین گذشتن زمان زیاد از تهیه آن ممکن است باعت تغییر در طبع زیتون پروده نیز گردد. خرید زیتون ارگانیک را در فروشگاه بابا گندم تجربه کنید.

مصرف کدام زیتون بهتر است؟

همان گونه که اشاره شد به طور کلی طبیعت زیتون رسیده گرم است و روغن زبتون به تری تمایل دارد. طبع زیتون کال سرد معتدل است. بهترین نوع زیتون، زیتون فاقد شکستگی و به رنگ طبیعی است که حاوی تمام خواص طبیعی میوه است. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که اگر چه زیتون سرشار از خواص و فواید مهم برای سلامتی است، اما افرادی که دارای سابقه فشار خون هستند، باید از مصرف زیتون شور اجتناب کنند.

درباره بابا گندم بیشتر بدانید:

چرا وقتی صحبت از خرید محصولات ارگانیک به میان می آید ما فروشگاه بابا گندم را به شما معرفی می کنیم.چون ما به محصولاتی که می فروشیم اطمینان داریم و شما با خیال آسوده می توانید محصولات ارگانیک را از این فروشگاه خریداری نمایید. بابا گندم با ارسال محصولات سالم و طبیعی به درب منزل شما تلاش دارد تا محصولات سالم و طبیعی را به آسان ترین شکل ممکن برایتان فراهم سازد. باباگندم بهترین ها را از کشاورزان و طبیعت دستچین میکند و در دسترس شما قرار خواهد داد. شما می توانید از این فروشگاه عسل طبیعی ؛ لبنیات , نوشیدنی ,  و میوه جات و انواع زیتون و روغن زیتون ... را تهیه نمایید.



:: برچسب‌ها: خرید گلاب در تهران،روغن زیتون بکر،روغن زیتون فرابکر،روغن زیتون فرابکر،سرکه بالزامیک ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

پیشگیری از استفراغ شدید در بارداری: استفراغ شدید حاملگی عبارت است از تهوع و استفراغ شدید در یک خانم حامله، که باعث کم ابی بدن و تغییرات شدید در ترکیب شیمیایی بدن میشود.این حالت، متفاوت و بسیار جدی تر از حالت تهوع و گاهی استفراغ صبحگاهی معمول در خانم های حامله است. با شفا کلینیک همراه باشید تا راه درمان و پیشگیری از استفراغ شدید در بارداری مطلع شوید.

علائم شایع استفراغ شدید حاملگی

  • تهوع شدید
  • استفراغ پایدار(معمولا ۸-۴ هفته)،ابتدا حاوی مخاط،سپس صفرا، و نهایتا خون
  • کم آبی بدن
  • وزن نگرفتن ،یا کاهش وزن به زیر وزن قبل از حاملگی
  • پوست رنگ پریده ،مومی،خشک و گاهی زرد
  • تند شدن ضربان قلب
  • سردرد،گیجی یا خواب آلودگی و بی حالی

پیشگیری از استفراغ شدید در بارداری
علل استفراغ شدید در بارداری

  • علل این بیماری ناشناخته است.رایج ترین فرضیه هایی که در رابطه با این بیماری می باشد عبارتنداز:
  • حاملگی دو قلو یا چند قلو، که باعث تولید مقادیر زیادی از هورمون گنادوتروپن( هورمون طبیعی محرک تخمدان که از هیپوفیز ترشح می شود)جفتی می باشد.
  • التهاب لوزالمعده
  • بیماری مجاری صفراوی
  • عوامل روانی مثل افسردگی یا پاسخ نامناسب و ناکافی به استرس
  • بیماری تیرویید

چه عواملی استفراغ در بارداری را تشدید می کنند؟

  • حاملگی در سنین کم
  • اولین حاملگی
  • زیاد شدن وزن مادر
  • طلاق
  • استرس عاطفی
  • خانم های با پوست روشن

پیشگیری از استفراغ شدید در بارداری

 برای پیشگیری از استفراغ شدید در بارداری باید به هنگام حاملگی، هیچ دارویی را بدون مشورت با پزشک مصرف نکنید.در تمام مراحل حاملگی رژیم غذایی مناسب داشته باشید.

عوارض احتمالی

  • کم آبی شدید بدن
  • به ندرت رشد نامناسب جنین یا پیامد نامناسب در جنین

درمان پزشکی استفراغ شدید در بارداری

بررسی های تشخیصی ممکن است برای رد سایر اختلالات کبد، کلیه،لوزالمعده،روده و مجرای گوارش انجام گیرند.در صورت بستری در بیمارستان یا درمان سرپایی، معمولا مایعات و الکترولیت های از دست رفته(مثل سدیم و پتاسیم) جبران خواهد شد.اگر خانم حامله تحمل نوشیدن مایعات را نداشته باشدفتزریق سرم ضروری خواهد بود.
حتی المقدور استرس را کم کنید.روان درمانی غالبا برای غلبه برمشکلات عاطفی مفید خواهد بود.روزانه خود را وزن کنید و هرگونه تغییر غیر طبیعی را به پزشک خود گزارش دهید.

داروهای موثر ضد استفراغ در دوران بارداری

پیشگیری از استفراغ شدید در بارداری

سرم درمانی برای جایگزینی مایعات و الکترولیت های از دست رفته در صورتی که این اختلال جدی باشد.امکان تزریق ویتامین و داروهای ضد استفراغ داخل رگ ضروری باشد.
اگر داروهای دیگری برای شما تجویز شوند، به دستورالعمل مصرف آنها توجه کنیدو بدون نظر پزشک ، هیچ دارویی را برای جلوگیری از استفراغ مصرف نکنید.

فعالیت در زمان ابتلا به این بیماری

استراحت در رختخواب ممکن است برای بعضی بیماران مفید باشد.پس از بهبودی ،کارهای روزمره خود را تدریجا و هرقدر که توانتان اجازه می دهد از سر گیرید.به مقدار متوسط کار و ورش کنیدو به مقدار کافی استراحت کنید.

رژیم غذایی

  • اگر اختلال به حدی نرسیده باشد که نیازی به بستری شدن و دریافت سرم وجود داشته باشد،این دستور العمل ها را پیگیری کنید:
  • اگر صبح ها احساسا تهوع می کنید، قبل از برخاستن از رختخواب نان سوخاری یا شیرینی خشک بخورید.
  • وعده های غذایی بهتر است کم حجم و تعدادشان زیادتر باشد.
  • غذاهای سرخ کردنی یا پر ادویه نخورید،این نوع غذاها باعث افزایش تهوع می شوند.مصرف محصولات،خصوصا کره، شیر و پنیر را محدود کنید.
  • پس از اتمام غذا ،۴۵دقیقه بنشینید.
  • اگر نیاز به سرم باشد،پس از مدتی می توان به ترتیب مایعات شفاف و رقیق،رژیم کامل مایعات ،و سپس رژیم عادی در وعده های کوچک را امتحان کرد.

در چه شرایطی باید به پزشک مراجعه نمود؟

  • اگر شما یا یکی از اعضای خانواده تان علایم استفراغ شدید حاملگی را دارید.
  • اگر علی رغم درمان،تهوع،استفراغ یا کاهش وزن بدتر شوند.

مرکز تخصصی درمان بیماریهای نشیمنگاهی

شفاکلینیک ، مرکز تخصصی درمان بیماریهای نشیمنگاهی از جمله درمان بواسیر ، درمان شقاق ( درمان فیشر ) ، درمان کیست مویی ، درمان فیستول ، درمان توده های ناحیه تناسلی ، درمان زگیل تناسلی به طور تخصصی و بدون درد و بیهوشی می باشد.



:: برچسب‌ها: درمان بواسیر،درمان کیست مویی،درمان شقاق،درمان واریس،زگیل تناسلی ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

فایبر سمنت برد در چه مواردی کاربرد دارد؟ موارد کاربرد فایبر سمنت برد در صنعت ساختمان سازی بسیار متنوع می باشد. در میان بسیاری از مصرف کنندگان کلمه ی ”فایبر سمنت برد” و ”سمنت برد” به یک معنی تعریف شده و بسیاری بر این باورند که سمنت برد فقط عبارتی است کوتاه شده. اما واقعیت امر این است سمنت برد در زبان انگلیسی به معنی صفحه سیمانی است و ھر صفحه ای که از جنس سیمان باشد را می توان سمنت برد نامید.با توجه به ضخامت و مقاومت مکانیکی میتوان از فایبر سمنت در محل های متفاوتی از ساختمان از جمله نما ،دیوار داخلی ، سقف کاذب ، کف ساختمانهای سبک و… از این محصول استفاده نمود.در این مقاله به مبحث فایبر سمنت برد در چه مواردی کاربرد دارد؟ می پردازیم.فایبرسمنت برد کنامیت، ضد آب، سبک و ارزان، دارای ابعاد و ضخامت مختلف، قابلیت برش اختصاصی(cnc) و ۱۰۰% تولید داخلی شرکت رزین چوب راش است.

فایبر سمنت برد در چه مواردی کاربرد دارد؟
فایبر سمنت برد

سمنت برد ھا می توانند حاوی الیاف و فیبر ھای چوب،فیبر ھای شیشه، فیبر ھای معدنی مانند کلسیم سیلیکات، فیبر ھای آلی مانند سلولوز، و یا ترکیبی از این مواد باشند. به آن دسته از سمنت برد ھایی که حاوی این الیاف ھستند، فایبر سمنت برد یا ھمان صفحات سیمانی الیافدار گفته می شود.

انواع سمنت برد

آنچه در ایران به نام فایبر سمنت برد و یا سمنت برد بفروش میرسد عمدتا بر سه نوع سمنت برد حاوی مش فایبرگلاس، سمنت برد سلولوزی، و فایبر سمنت برد کلسیم سیلیکاتی است.

مزیت فایبر سمنت برد کلسیم سیلیکاتی

اگرچه تمامی این صفحات خاصیت ضد آتش بودن و ضد آب بودن را دارا می باشند، اما فایبر سمنت برد ھای کلسیم سیلیکاتی از دیگر نوع ھا سبک تر بوده و تحمل آتش ١١٠٠ درجه را نیز دارا میباشد که فایبر سمنت برد ھای دیگر این توانایی ھا را ندارند.

موارد کاربرد فایبر سمنت برد

سمنت بردها با وزن مخصوص ۱۲۰۰ تا ۱۸۰۰ کیلو گرم بر متر مکعب و معمولا در ضخامتهای ۴ تا ۲۰ میلیمتر و ابعاد ۲.۴×۱.۲ تولید می شوند .
با توجه به ضخامت و مقاومت مکانیکی میتوان از فایبر سمنت در محل های متفاوتی از ساختمان از جمله نما ،دیوار داخلی ، سقف کاذب ، کف ساختمانهای سبک و… از این محصول استفاده نمود.

حتما بخوانید: آیا فایبر سمنت برد در کف و سقف کاربرد دارد؟

فایبر سمنت برد در کجا استفاده می شود؟

فایبر سمنت برد در چه مواردی کاربرد دارد؟

  • فایبر سمنت برد در برابر رطوبت و شرایط آب و هوایی بسیار مقاوم تر از مصالح سنتی می باشد.   
  • فایبر سمنت برد در برابر پوسیدگی طبله نمی شود.
  • با توجه به میزان مقاومت خمشی که دارد در برابر خیس شدن مقاومت بالایی دارد و خللی در کار به وجود نمی آید.
  • ظرفیت باربری بالا در کف بدون نیاز به بتن ریزی
  • سازگاری با هر نوع مصالح و می توانید توسط انواع مصالح مانند پارکت , سرامیک و … پرداخت کنید.
  • بهترین گزینه برای محیط های مرطوب مانند حمام، دستشویی و آشپزخانه می باشد.همچنین سهولت نصب کاشی و سرامیک از مزایای دیگر این محصول در کاربری محیط های مرطوب می باشد.

آیا از کاربرد فایبرسمنت برد طرح چوب در ساخت و ساز آگاهی دارید؟

تولید کننده فایبر سمنت برد

واحد تحقيق و توسعه شركت رزين چوب راش موفق به توليد محصول جديدي به نام کنامیت ( فايبر سمنت برد ) گرديده است . هدف از توليد صنعتی پانل سيمان اليافی ( فایبر سمنت برد ) در جهت صنعتی سازی ساختمان و دورشدن از ساخت و ساز سنتی می باشد كه باعث حذف كارهای اضافی شده و موجب سبک سازی ساختمان می گردد. کنامیت، آماده ارائه خدمات فایبر سمنت برد  به شما میباشد.



:: برچسب‌ها: فایبرسمنت،لیست قیمت فایبرسمنت برد،فایبرسمنت برد ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

خرید و فروش انواع برنج مرغوب شمال

خریدوفروش عمده انواع برنج مرغوب شمال آرتا رحیمی در سراسر کشور آغاز شده است. محصولات ما از جمله برنج شیرودی ،برنج طارم دمسیاه ،برنج طارم سنگی، برنج عنبر بو، برنج ندا, برنج فجر و سبوس برنج می توان با دفتر مرکز فروش برنج تماس گرفت.
برای مشاهده لیست قیمت از لینک ذیل استفاده کنید.

برنج ایرانی مرغوب را از کجا بخریم؟

با توجه به اینکه دلالان این حرفه بسیار زیاد شده اند و برای افزایش فروش برنج مرغوب و با کیفیت را با نمونه پایین تر ترکیب می کنند و قیمت برنج را پایین تر می فروشند.با این وصف ما به شما پیشنهاد می کنیم که خرید برنج خود را از برنج آراتا رحیمی انجام دهید که تمامی محصولات آن با کیفیت و مرغوب می باشد و با استاندارد های لازمه تولید و بسته بندی می شود.

فرآیند خرید برنج در فروشگاه اینترنتی برنج ایرانی، به دو صورت انجام میشود.

روش اول: خرید آنلاین برنج از فروشگاه اینترنتی و پرداخت آنلاین هزینه ی آن ( بعد از تکمیل فرآیند خرید، کارشناسان ما در سریعترین زمان، برنج شما را به آدرس درج شده در هنگام خرید، ارسال می نمایند.)

 



:: برچسب‌ها: برنج ایرانی،برنج شمال،برنج طارم،قیمت برنج،خرید برنج ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

آیا خرید تجهیزات کارکرده فست فود مقرون به صرفه و توجیه پذیر است؟زمانی که تصمیم به باز کردن یک فست فود در یک شهر گرفته باشید، حتما هزینه های ابتدایی برای شما سنگین به نظر آمده و پیشنهاد خرید تجهیزات کار کرده فست فود می تواند فوق العاده وسوسه انگیز باشد. اما باید دید خرید تجهیزات فست فود کار کرده تا چه اندازه می تواند عاقلانه و مقرون به صرفه باشد. به همین دلیل در اینجا به مزایا و معایب خرید تجهیزات کارکرده فست فود می پردازیم.

خرید تجهیزات کارکرده فست فود

زمانی که تصمیم به راه اندازی فست فود در یک شهر گرفته باشید، حتما هزینه های ابتدایی برای شما سنگین به نظر آمده و پیشنهاد خرید تجهیزات کار کرده فست فود می تواند فوق العاده وسوسه انگیز باشد. اما باید دید خرید تجهیزات فست فود کار کرده تا چه اندازه می تواند عاقلانه و مقرون به صرفه باشد.

مزایای خرید تجهیزات کارکرده فست فود

از مزایای خرید تجهیزات کارکرده فست فود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صرفه جویی در هزینه ها

اگر به جای خرید تجهیزات فست فود نو به سراغ تجهیزات کار کرده بروید، طبیعتا تا حد زیادی در هزینه هایتان صرفه جویی می شود.

  • عدم نیاز به راه اندازی

برخی از تجهیزات رستوران یا فست فود و حتی تجهیزات کافی شاپ نیاز به راه اندازی و نصب اولیه دارند. زمانی که به سراغ وسایل کارکرده می روید، این مراحل در مورد آن ها انجام شده است و تنها کافی ست که تجهیزات را به آشپزخانه ی فست فود خود آورده و پس از شستشو و انجام نظافت های مورد نیاز، شروع به استفاده از آن ها نمایید.

  • دسترسی به برندهای قدیمی و باکیفیت

خرید تجهیزات کارکرده فست فود

خرید تجهیزات کارکرده فست فود

متاسفانه طی سال های اخیر شاهد ورود برندهای لوازم آشپزخانه صنعتی که بعضا کیفیت های پایینی دارند، به بازار بوده ایم. اما در میان تجهیزات کارکرده می توان برندهای قدیمی تر و در عین حال پرقدرت تری را یافت که می توانند بارها و بارها طول عمر بیشتری نسبت به یک دستگاه نو و کارنکرده داشته باشند.

البته شما برای خرید دستگاه های مورد نیاز آشپزخانه فست فود باید حتما با یک مشاور مطمئن صحبت کرده و از راهنمایی های وی برای انتخاب برندهای مطمئن و با کیفیت بالا بهره مند شوید، بهتر است از تیم های راه اندازی فست فود راهنمایی بگیرید. ما به شما گروه حرفه ای و با تجربه فست فود شاپ را پیشنهاد میکنیم.

معایب خرید تجهیزات کارکرده فست فود

از معایب خرید تجهیزات کارکرده فست فود باید به موارد زیر توجه داشت:

  • ریسک بالای از کار افتادن پیش از موعد انتظار تجهیزات

اگر تجهیزات کارکرده فست فود را از جایی خریداری کنید که شناختی نسبت به سابقه ی آن نداشته و نتوانید حدس بزنید که تا چه اندازه از دستگاه کار کشیده شده است، ممکن خواهد بود که در زمانی کوتاه با مشکلاتی در دستگاه روبرو شده و خرج های زیادی به شما تحمیل کند.

البته این در مورد دستگاه های نو و کارنکرده نیز وجود دارد که پیش از موعد مورد نظر دچار خرابی شده و نیاز به تعمیرات پیدا کنند.

  • پایین بودن فاکتور زیبایی

وقتی از تجهیزات دست دوم در آشپزخانه ی فست فود تازه افتتاح شده ی خود استفاده می کنید، به میزان قابل توجهی فاکتور زیبایی را از دست خواهید داد. وسایل کار کرده احتمالا برق سابق را نخواهند داشت و هر آن قدر که شسته شوند نمی توانند به اندازه ی وسایل و تجهیزات نو نمای درخشانی داشته باشند.

  • محدود بودن دامنه ی انتخاب

وقتی قرار باشد آشپزخانه ی فست فودتان را با تجهیزات دست دوم راه اندازی کنید، طبیعتا دامنه ی انتخاب هایتان محدود شده و نمی توانید هر نوع وسیله ای با هر برندی که مایل هستید، خریداری کنید. شما باید انتخاب خود را از میان تجهیزاتی در انواع و برندهایی که در بازار دست دوم برای فروش گذاشته اند، انجام دهید.

در نهایت می توان گفت که خرید تجهیزات دست دوم فست فود می تواند به نوعی صرفه جویی در هزینه ها باشد. اما با در نظر گرفتن مزایا و معایب آن توصیه می شود که بخشی از وسایل را که می توان در برندهای مرغوب و مطابق با نیازها از بازار دست دوم تهیه کرد، به این شکل خریداری کنید و دیگر تجهیزات مورد نیاز را که نمونه ی قابل اعتمادی در بازار دست دوم ها ندارند، به صورت نو و آکبند خریداری کنید.

به این شکل هم در بودجه صرفه جویی شده است و هم این که آشپزخانه فست فود بر روی پایه ی لنگانی راه اندازی نمی شود.

خرید تجهیزات و لوازم فست فود برای راه اندازی فست فود

خرید تجهیزات کارکرده فست فود

بعد از مشاوره با تیم حرفه ای و تهیه مکان فست فود، خرید تجهیزات یکی از عوامل تعیین کننده در موفقیت فست فود است. تجهیزات فست فود دارای انواع مختلفی هستن که شما باید بسته به مکان و منوی خود آن ها را خریداری کنید. خرید تجهیزات فست فود درجه یک و با قیمت معقولانه می تواند ضامن سود و پیشرفت شما باشد. به یاد داشته باشید خرید تجهیزات نامرغوب از کیفیت غذای شما می کاهد و در این صورت مشتری های خود را از دست می دهید.

هزینه خرید لوازم فست فود و راه اندازی فست فود

هزینه های راه اندازی فست فود معمولا شامل، در نظر گرفتن مبلغی برای اجاره یا خرید مکان، خرید تجهیزات فست فود، تهیه منو، اجرای دکوراسیون و استخدام پرسنل می شود. که موارد اخیر را می توان جز هزینه های جاری فست فود دانست. عمده سرمایه شما صرف تهیه مکان می شود. در بقیه موارد معمولا قیمت ها در تمام کشور یکی می باشد. برای اطلاع از قیمت های تجهیزات فست فود به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

خلاقیت و ایده های نوین رمز موفقیت فست فودها

بهتر است بدانید بزرگترین فست فود های جهان مانند مک دونالد و ساب وی از فضا هایی کوچک برای کسب و کار خود شروع کردند. سپس با ایده هایی جدید و نوین موفق شدند، شغل خود را گسترش دهند و به برند هایی معتبر در صنایع فست فود تبدیل شوند. پس تقلید کردن از دیگران را کنار بگذارید و خود در پی یافتن راهی مناسب برای رونق فست فود خود باشید.



:: برچسب‌ها: راه اندازی فست فود،تجهیزات کافی شاپ،هزینه های راه اندازی فست فود ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مرداد 1398 | نظرات ()