نوشته شده توسط : adorn

در زمان‌های باستان انسان‌ها ستاره‌ها را با طرحی خاص یا گروهی در آسمان دنبال می‌کردند که به آن صورت فلکی گویند. در این مطلب در مورد اینکه زودیاک چیست و شناخت آن چه تاثیری در زندگی دارد؟ بحث خواهیم کرد تا انتهای این مطلب همراه ما باشید:

زودیاک چیست؟

زودیاک منطقه ای از آسمان است که تقریبا ۸ درجه شمال یا جنوب (به اندازه عرض جغرافیایی آسمانی) مسیر آشکار خورشید در طول حوزه آسمانی در طول سال است. مسیرهای ماه و سیارات قابل مشاهده نیز درون کمربند زودیاک قرار دارند.در طالع بینی غربی و پیش از این نجوم، زودیاک به دوازده نشانه تقسیم شده است که هر کدام ۳۰ درجه طول سیاره ای را اشغال می‌کنند و تقریبا مربوط به صور فلکی هستند.

تاریخچه زودیاک

تاریخچه زودیاک به بابلیان (Chaldean) بر می گردد. در حدود قرن ۵ قبل از میلاد، اختر شناسان بابلی هر سال را به ۱۲ ماه ۳۰ روزه تقسیم کردند و برای هر کدام یک نشان گذاشتند.

در خاطرات نجومی بابلی ها، موقعیت سیاره به طور کلی تنها با توجه به علامت زودیاک ثبت می‌شد.

نشانه های زودیاک کدامند؟

دوازده نشانه زودیاک یک سیستم مختصات آسمانی را تشکیل می‌دهند.

  • فروردین؛ برج حمل (Aries ) – اردیبهشت؛ برج ثور (Taurus) – خرداد؛ برج جوزا (Gemini)

  • تیر؛ برج سرطان (Cancer) – مرداد؛ برج اسد (Leo) – شهریور؛ برج سنبله (Virgo)

  • مهر؛ برج میزان (Libra) – آبان؛ برج عقرب (Scorpio) – آذر؛ برج قوس (Sagittarius)

  • دی؛ برج جدی (Capricorn) – بهمن؛ برج دلو (Aquarius) – اسفند؛ برج حوت (Pisces)

شناخت زودیاک چه تاثیری در زندگی دارد؟

سال ها تنها بر اساس ۱۲ حیوان مربوط به زودیاک چینی دسته بندی نمی شوند بلکه یک سیکل ۶۰ ساله (از ۶ تا ۹۶ سالگی) نیز در این پیشگویی ها تاثیر دارد که ترکیبی از یکی از ۱۰ ریشه بهشتی و یکی از ۱۲ شاخه زمینی است. برای مثال سال ۲۰۱۹ در زودیاک چینی، سال «جی های» (ji hai) شناخته می شود. در حالی که واژه «های» نماد شاخه زمینی است که به خوک اشاره دارد، «جی» با ریشه بهشتی نیروی منفی «یین» و زمین مرتبط است. به همین دلیل سال ۲۰۱۹ را سال خوک زمینی یا خاکی می نامند.
هم فنگ شویی و هم زودیاک چینی بر اساس یک سیکل ۶۰ ساله عمل می کنند. تیری چو، یکی از استادان فنگ شویی در چین درباره معنای سال خوک ۲۰۱۹ چنین می گوید: «هیچ سال خوب یا بدی به معنای مطلق خود وجود ندارد. هر سالی لحظات بد و خوب خاص خود را دارد و این به عناصر مربوط می شود.

چینی ها معتقدند که حیوانات خاص بهتر از بقیه حیوانات هستند. به همین خاطر است که والدین سال های خاصی را برای فرزندآوری انتخاب می کنند، زیرا آنها معتقدند تلاش تیمی با ترکیب مناسب حیوانات می تواند باعث موفقیت خانواده ها شود.
آنها حتی هنگام ورود به روابط عاشقانه به زودیاک مراجعه می کنند. به عنوان مثال روابط عاشقانه خوک با ببر، بز و خرگوش روابط بسیار خوبی است.

مردم چین معتقدند برخی از حیوانات دشمنان ذاتی یکدیگر هستند. به عنوان مثال یک خوک همیشه باید در رابطه با یک مار مراقب باشد. شناخت زودیاک باعث می شود تا با توجه به روحیات خود دست به انتخاب بزنیم و بتوانیم شرایط را بطور احتمالی بررسی کنیم و تاحدودی از آن اطلاع پیدا کنیم.

اهمیت زودیاک در فنگ شویی

در فرهنگ چینی ، علاوه بر رواج فنگ شویی، پیشگویی در مورد آینده و سرنوشت فرد بر اساس سال تولید که بر اساس نشانه های زودیاک چینی انجام می شود نیز بسیار پرطرفدار و رایج است و از آنچه که فکر می کنید پیچیده تر می باشد. برای درک بهتر باید بگوییم اگر به یک چینی بگویید که نماد سال تولد من میمون است، او بلافاصله می داند که سن شما یکی از ارقام 24، 36، 48 و یا 60 ساله است. حتی در صورتی که نماد سال و یا ماه تولد خودتان و همسرتان را به اشتراک بگذارید، فرد مقابل تصویری در مورد زندگی خصوصی تان در ذهنش ترسیم می کند. شاید با خودتان بگویید که من به طالع بینی چینی اعتقادی ندارم، اما از آنجایی که یک چهارم جمعیت جهان تحت تاثیر این طالع بینی قرار می گیرند، بد نیست که با این موضع نیز آشنایی داشته باشید.

 



:: برچسب‌ها: مشاوره فنگ شویی,فنگ شویی,آموزش زودیاک, زودیاک در فنگ شویی ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

نتیجه ماه‌ها و شاید سال ها زحمت یک پژوهشگر زمانی به بار می‌نشیند و حاصل می‌دهد که وی بتواند مقاله خود را در یک مجله معتبر علمی چاپ نماید. ببه همین دلیل، پذیرش و چاپ مقاله یک فرآیند بسیار با اهمیت و حساسی است. چاپ فوری مقاله علمی پژوهشی در مجلات بین المللی فرآیندی تخصصی است که برای انجام آن مهارت های بسیار زیادی باید درگیر شود. در این مقاله به ۱۰ روش برای چاپ فوری مقاله علمی پژوهشی اشاره می‌ کنیم.تا انتهای این مقاله همراه ما باشید:

۱۰ روش برای چاپ فوری مقاله علمی پژوهشی در مجلات معتبر

۱- بازبینی و داوری مقاله آماده شده

هرچه مقاله شما بدون ایراد و اشکال باشد باعث می شود تا داورهای پذیرش مقاله نتوانند مقاله شما را برای رفع اشکال به شما ارجاع دهند و همین باعث سرعت بخشیدن در روند چاپ مقاله شما می شود.

۲- ارائه خدمات ترجمه نیتیو (Native)

یکی دیگر از روش ها چاپ مقاله فوری ارایه خدمات ترجمه نیتیو می باشد. برای چاپ مقاله در مجلات و ژورنالهای خارجی ترجمه نیتو خیلی موثر تر از ترجمه های محاوره و دمه دستی می باشد و همین امتیازی می باشد برای چاپ فوری مقاله شما در مجلات علمی و پژوهشی.

۳- کمک و راهنمایی در نگارش کاورلتر

همانطور که می دانید قبل از ارسال مقاله یا همراه ارسال مقاله باید به سردبیر مجله مورد نظر شخص محقق نامه ای بنویسد و درخواست خود را از سردبیر مجله بصورت کتبی ارائه دهد. هرچه این نامه ادبی تر و متن آن تخصصی تر نوشته شود و توضیحات در آن کامل باشد باعث ترغیب شدن سردبیر به مطالعه مقاله شما می باشد که همین نکته می تواند گام موثری جهت چاپ فوری مقاله شما باشد.

۴- یافتن مجله مناسب و ساختار بندی مقاله بر اساس قواعد ساختاری آن مجله

سعی کنید برای چاپ فوریس مقالات خود از مجلانتی استفاده کنید که کمتر سختگیری می کنند و سرشان خلوت تر است و معتبر می باشند. شما در این زمینه می توانید از موسساتی که دارای تجربه چندین و چندساله در این حرفه هستند کمک بگیرید. زیرا به دلیل آشناییتی که این موسسات با مجلات علمی پژوهشی دارند ،مجلات می دانند که این موسسه ها مقالات بی کیفیت و در سطح پایین علمی برای آنها ارسال نمی کنند. از این جهت ارزش علمی مقاله شما بالا می رود و در الویت برای پذیرش و چاپ فوری قرار می گیرد.

۵- سابمیت و ایجاد کاربری در وب سایت مجله

هرچه زودتر بتوانید مقاله خود را به مجله مورد نظر و مناسب ارسال کنید به وضوح روشن است که مراحل پذیرش و چاپ مقاله شما با سرعت بیشتری انجام می شود. پس از این نکته به سادی نگذرید و آن را به روز بعد موکول نکنید.

۶- پیگیری و مشاوره در داوری‌های مجله برای مولف

افرادی هستند در موسسات که برای چاپ مقالهات علمی در مجلات پیگیری می کنند و به داورها مشاوره می دهند تا مقاله مولف زودتر به چاپ برسد. شما می توانید از این موسسات نیز استفاذه کنید.

۷- پیگیری برای چاپ و آنلاین شدن مقاله

بسیاری از افراد هستند که مقاله خود را ارسال می کنند و دیگر پیگیر آن نمی شوند. باید دقت داشته باشید زمانی که شما مقاله خود را ارسال می کنید این مقاله به بخش داوری مجله رفته و امکان دارد ایراداتی را از مقاله شما بگیرند داورها که باید آنها را اصلاح کنید. حال اگر شما پیگیر نباشید مقاله ارجاع داده شده را نمی بیند و از نقایص آن آگاه نمی شوید و نمی توانید مقاله خود را آنلاین کنید و تصحیح کنید. پس به این نکته دقت داشته باشید.

۸- بدون اشتباه بودن مقاله

پیشیرفت روند صحیح تمامی فصول مقاله باعث می شود تا در مقاله هیچ اشتباهی دیده نشود که برای رفع اشکال ارجاع داده شود

۹- موسسه چاپ مقاله حرفه ای و با تجربه

مراجعه به موسسات حرفه ای و کاربلد که در زمینه چاپ فوری مقاله بسیار فعال می باشند و در مجلات نیز آشناییت دارند به دلیل همکاری زیاد آنها باعث می شود تا روند چاپ مقاله شما سریع پیش رود.

۱۰- موضوع جدید و جذاب برای چاپ مقاله

انتخاب موضوع جدید یکی دیگر از تکنیک های چاپ فوری مقاله می باشد. زیرا موضوعی که جدید باشد اصولا خیلی درباره آن مطالبی نیست و به بیان ساده تر کسی به این موضوع نپرداخته و موضوع بکر و قابلیت این را دارد که موضوع نو و تازه ای را به دنیا معرفی کند باعث برانگیخته شدن حس داوری مجلات می باشد و باعث می شود که مقاله شمارو زودتر در اولیت پذیرش و چاپ قرار دهند.

پذیرش مقاله علمی پژوهشی در کدام مجلات تضمینی می باشد؟

معروف ترین ژورنال هایی که در سطح جهان کاملا شناخته شده می باشند مجلات isi, isc, scopus, pubmed, jcr هستند. در برخی از این ژورنال ها می توان به شعار چاپ تضمینی اعتماد کرد اما در برخی دیگر چاپ تضمینی معنایی ندارد.

  • ژورنال های isi : دسته ای از ژورنالهای موسسه تامسون رویترز که پذیرش و چاپ مقاله در آنها کاملا به صورت تضمینی می باشد. اما کیفیت مقاله نیز بسیار مهم است و کارشناس بعد از بررسی مقاله شما می تواند نظر قطعی را در مورد پذیرش تضمینی مقالات بیان کند.

  • ژورنال های jcr: دسته دوم ژورنالهای موسسه تامسون رویترز این مجلات هستند که در حال حاضر در سطح جهانی معتبر ترین مقالات به حساب می آیند و چاپ مقاله در ژورنالهای jcr به هیچ وجه تضمینی نمی باشد و همه چیز وابسته به کیفیت مقالات می باشد.

  • ژورنال های isc: این ژورنالها معتبر ترین ژورنال ها در داخل کشور محسوب می شوند و اعتبار جهانی ندارند چاپ مقاله به صورت تضمینی نمی باشد و بستگی به نظرات داوران دارد.

  • ژورنال های scopus : این مجلات اعتبار جهانی دارند ولی در رتبه دوم بعد از مجلات موسسه تامسون رویترز واقع شده اند و اکثرا در تمامی رشته ها مقاله پذیرش می کنند و چاپ مقاله در این ژورنالها نیز کاملا به صورت تضمینی می باشد.

  • ژورنا ل های pubmed: مقالات حوزه های پزشکی و پیراپزشکی در ژورنال های pubmed پذیرفته و چاپ می شوند و اعتبار بسیار بالایی دارند چاپ مقاله در ژورنالهای pubmed به صورت تضمینی می باشد.

چگونگی چاپ سریع مقاله

زمان چاپ مقاله در ژورنال های علمی پژوهشی داخلی و خارجی از ممکن است از ۳ هفته تا چند ماه متغییر باشد به خصوص در ژورنالهای دارای ایمپکت فکتور بالا که کیفیت بسیار بالایی دارند فرآیند داوری طولانی تری نیز دارند. برای انتشار مقاله سریع در ژورنالهای داخلی و خارجی باید کلیه استانداردهای مقاله نویسی را رعایت فرمایید که مقاله شکل و قالب استاندارد و درستی داشته باشد و از طرفی عواملی که ممکن است موجب ریجکت مقاله شوند را شناسایی و بررسی کنید عواملی مانند مشابهت های علمی در مقاله و تکرار و …. می توانند عامل اصلی ریجکت مقالات علمی باشند تا حد امکان همه عوامل را شناسایی و بررسی فرمایید کیفیت محتوای مقاله و کیفیت ترجمه و … در تسریع روند داوری حتما موثر خواهد بود. اگر می خواهید زمان پذیرش مقاله را کاهش دهید و به صورت تضمینی از مجلات علمی موجود پذیرش اخذ نمایید از کارشناسان و مشاورین خبره و با تجربه می توانید همکاری و کمک بگیرید.

 



:: برچسب‌ها: چاپ سریع مقاله,چاپ مقاله,موسسه چاپ مقاله ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

بسیاری از افراد هستند با توجه به شناختی که از راه اندازی کارگاه تولید زغال فشرده دارند و سوددهی بالایی نیز دارد علاقه مند به راه اندازی کارگاه تولید زغال فشرده دارند. امروزه به علت مشکل اقتصادی کشور و کمبود شغل افراد دنبال کسب و کار با سود بالایی هستند . راه اندازی خط تولید زغال فشرده امروزه در کشور ما جز پردرآمد ترین شغل ها محسوب می شود. بنابراین افرادی که دنبال شغلی با سود بالایی هستند میتوانند از این راه صاحب درآمد بالایی شوند. مواد اولیه این محصول در کشور به فروانی یافت می شود و فقط باید برای تجهیزات و مکان هزینه های اولیه داشته باشید. ما در این مقاله تصمیم گرفته ایم تا به بررسی هزینه راه اندازی کارگاه تولید زغال فشرده بپردازیم.پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید:

هزینه راه اندازی کارگاه تولید زغال فشرده

باید بگوییم قیمت و هزینه راه اندازی کارگاه تولید زغال فشرده در ایران به دلیل در دسترس بودن و فراوانی مواد اولیه و سود آوری زیاد، بسیار مناسب است. نصب و راه اندازی دستگاه های خط تولید زغال فشرده در منطقه ی خاورمیانه، صنعتی جدید به حساب می آید و محصول زغال تولیدی به کشورهای عربی حاشیه ی خلیج فارس و نیز به کشورهای اروپایی صادر می گردد.

شما برای شروع اینکار نیاز به ملزوماتی دارین که بتونید این کسب و کار پرسود رو راه بندازید. سرمایه اولیه این کسب و کار حدود ۱۵۰میلیون تومان و برگشت سرمایه طی ۳ یا ۴ ماه به طور کامل برگشت میکنه! در قسمت های بعدی همین مقاله به بیان هزینه های جزیی راه اندازی کارگاه تولید زغال فشرده می پردازیم تا با ریزه کاری های این حرفه بیشتر آشنا شوید.

بررسی هزینه راه اندازی کارگاه تولید زغال فشرده

شما برای خرید دستگاه که بتوانید زغال فشرده تولید کنید به ۷۰میلیون تومان نیاز دارید

مکانی (سوله) هم که برای شروع این کار نیاز دارید که حدود ۱۵میلیون تومان پول پیش و ۵تومن اجاره در ماه

۱۰میلیون تومان پول برق و گاز و آب

۴۰میلیون برای خرید مواد اولیه زغال فشرده

۱۰میلیون برای ملزومات کارگاه زغال فشرده نیاز دارید

عوامل موثر بر هزینه راه اندازی خط تولید زغال فشرده

شاید شما هم به عنوان یک تولید کننده بخواهید بدانید که برای خط تولید زغال فشرده نیاز به چه میزان بودجه دارید و چه عواملی بر روی هزینه های شما تاثیر میگذارد. در ادامه ۱۰۰ % هزینه های مورد نیاز شما را بررسی میکنیم:

  • اولین فاکتور که جزو هزینه های قطعی شماست و ۲۵ درصد از بودجه شما را در بر میگیرد هزینه تهیه مواد اولیه هست
  • دومین فاکتور که ۱۰ درصد از بودجه را در بر میگیرد هزینه نیروی کار است.
  • همچنین ۲۵ درصد شامل هزینه نیروی برق میشود.
  • ۴۰ درصد بقیه هزینه ها نیز متغیر هستن و شامل رسیدگی و مراقب از خط تولید زغال میشود.

باتوجه به مواردی که بررسی شد بیشترین هزینه مربوط به رسیدگی و نگه داری دستگاه ها میباشد پس بهتر است از اول کار دستگاه هایی را انتخاب کنید که از عملکرد و کارایی آن کاملا مطمئن هستید تا بسیاری از هزینه های شما در دراز مدت کاهش پیدا کند.

در کارگاه تولید زغال فشرده به چه تجهیزاتی نیاز داریم؟

دستگاه خرد کن ، دستگاه الک ، دستگاه اکسترودر یا فشرده ساز ، دستگاه مکنده توربینی و … نیاز است.

قیمت دستگاه تولید زغال فشرده چقدر است؟

قیمت دستگاه زغال ساز فشرده مقرون به صرفه بوده و برای استفاده از ضایعات و باقی مانده های گیاهان کشاورزی و جنگلی ، فشرده سازی آن ها و اعمال فرآیندهای دیگر به منظور ساخت زغال فشرده می باشد. سوخت این دستگاه داخل یک محفظه استوانه ای شکل کم حجم فشرده و متراکم می شود. طی عملکرد دستگاه زغال ساز فشرده ، هیچ گونه افزودنی وارد دستگاه نمی شود. قیمت دستگاه زغال ساز فشرده مناسب بوده را می توان به راحتی تهیه کرد و همچنین نگهداری و‌ حمل و نقل آن آسان و مناسب است.

درآمد تولید زغال فشرده

درآمد خالص ماهیانه این کسب و کار حدودا بین ۱۰تا ۱۵میلیون تومان حداقل میباشد. مشخص هست که با بزرگ تر کردن کارگاه درآمدتان نیز بیشتر خواهد شد.

در کارگاه تولید زغال فشرده از چه کوره ای استفاده می شود؟

ما دو نوع کوره زغال فشرده داریم :

۱٫ کوره صنعتی

۲٫ کوره سنتی

کوره صنعتی زغال :

در این کوره ها بریکت هایی که پخته میشوند و به زغال تبدیل میشوند خاکستر کمتری را از خود به جای میگذارند.به همین علت در کوره صنعتی محل تخلیه خاکستر زغال وجود ندارد. زغال هایی حاصل از این کوره ها در ابعاد و اندازه های بزرگتری هستند.

کوره های سنتی تولید زغال :

جز قدیمی ترین کوره ها میباشد که بعد ها کوره صنعتی به وجود آمد. این کوره ها نیاز به مشعل و مواد سوختنی ندارند. کاملا خود سوز میباشد.

روش تولید زغال فشرده در کارگاه

جهت تولید زغال قالبی فشرده حدود ۹۰ % را خاک اره و خرده های چوب تشکیل داده و هشت درصد آن را آب و مابقی آن را مواد دیگر تشکیل می دهند.

در خط تولید زغال فشرده هنگام شروع، مواد اولیه در دستگاه آسیاب و خرد کن به تکه های ریز تبدیل می شوند و پس از آن در دستگاه میکسر با هم ترکیب شده و به دستگاه فشرده سازی (پرس) که اکسترودر نام دارد منتقل می شوند.

در انتها محصول تولید شده که به شکل قالب های مکعبی یا مستطیلی در آمده اند را در خشک کن قرار داده تا به طور کامل خشک شوند.

آموزش تولید زغال فشرده و کار با دستگاه

راه اندازی خط تولید مانند بسیاری از مشاغل تولیدی دیگر، نیاز به بهره گیری از تجریه، راهنمایی و اطلاعات دارد تا با بازدهی و بهره دهی هرچه بیشتر به چرخه در آید. تولیدکنندگان قبل از اقدام به هر کاری باید کلیه ی اطلاعات مربوط به تولید زغال ، خط تولید زغال ، کار با دستگاه ها و بطور کلی دوره ی آموزش تولید زغال فشرده را از صفر تا صد بگذرانند تا در هنگام کار به مشکل برنخورند.

تمامی عزیزانی که در این حرفه ی نو و جدید و البته سودمند، که منظور همان تولید زغال فشرده است ،تمایل به فعالیت دارند باید در مرحله ی اول به کلیات و جزئیات کار تسلط کامل داشته باشند تا اگر زمانی با مشکل چه از نظر فنی و چه از نظر علمی روبرو شدند، قادر به رفع اشکالات موجود بوده و توانایی مدیریت مشکلات را داشته باشند؛چراکه اولین و مهمترین فردی که می تواند از پس مشکل برآید فرد صاحب این حرفه است.

آموزش تولید زغال باید با دقت و ظرافت بالایی انجام شود، زیرا برای کار کردن با دستگاه ها و همچنین ترکیب مواد اولیه با هم و راه اندازی خط تولید اطلاعات ریز و دقیقی لازم است.

زغال فشرده مطلوب چه ویژگی هایی دارد؟

۱٫ هنگام سوختن هیچ ماده خطرناک مانند سولفور یا گاز سمی تولید نمی کند.

۲٫ این زغال رطوبت پایینی دارد و آسان تر می سوزد.

۳٫ مواد اولیه زغال فشرده از خاک اره و زغال چوب است که به محیط زیست نیز آسیب نمی رساند.

مشکلات تولید زغال فشرده

این نکته را در نظر داشته باشید تولید زغال به صورت صنعتی باعث سردرد می شود و خواهان کمتری در بازار دارد. جدای از این مشکل، مشکلات دیگری نیز بعد از تولید زغال فشرده وجود دارد مانند: پخش محصول در تمامی سوپرمارکت ها و فروشگاه ها، چرا که روش دیگری برای فروش زغال وجود ندارد ! مثلا نمی توانید زغال را به صورت اینترنتی به فروش برسانید یا اینکه به صورت جداگانه فقط یک فروشگاه زغال فروشی بزنید.

علاوه بر این مسائل تولید زغال فشرده از آن دسته کارهایی است که خطرات جانبی زیادی را برای تولید کننده به همراه دارد. تولید زغال می تواند در دراز مدت به مشکلات تنفسی و سرطان منجر شود.

 



:: برچسب‌ها: زغال فشرده , تولید زغال فشرده,دستگاه تولید زغال ,راه اندازی خط تولید زغال ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

بیشتر پاکت های جاروبرقی که تو بازار هست از یک پارچه ی نسبتا نازک درست شده که خوب گرد و غبار رو نگه نمیداره و باعث پراکنده شدن گرد و غبار زیاد موقع کار کردن جاروبرقی میشه خصوصا در مناطقی که گرد و غبار زیاد هست . کیسه های ضخیم و مرغوب هم بسیار گران هست . همانطور که می دانید پاکت جاروبرقی به دو نوع دائمی و یکبار مصرف تقسیم می شود که در این مقاله می خواهیم درباره جنس  انواع پاکت جاروبرقی و اینکه جنس پاکت جاروبرقی از چیست؟ برای شما مطالب جدیدی را بیان کنیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید:

جنس کیسه جاروبرقی از چیست؟

پاکت جاروبرقی در بازار امروز به دو دسته‌ی پاکت‌های دائمی یا مادام العمر و یکبار مصرف تقسیم می‌شوند  که از جنس های مختلفی ساخته شده اند در ادامه به بیان جنس هریک از این پاکت ها می پردازیم:

جنس پاکت دائمی جاروبرقی

برخی از مدل‌های جاروبرقی می‌باشند که دارای کیسه‌های دائمی از جنس پارچه فیلتری بوده و باید توجه داشت که هر بار پس از پر شدن باید تخلیه شوند و مجددا در جای خود قرار گیرند و مورد استفاده قرار گیرند . انجام فرایند تخلیه این مدل کیسه‌ها کار بسیار راحتی نیست.

جنس پاکت جاروبرقی یکبار مصرف

پاکت‌های یکبار مصرف دارای جنس مرغوب و باکیفیتی بوده و همچنین دارای درپوش ( اهمیت این ویژگی وقتی مشخص می‌شود که شما می‌خواهید پاکت پر شده را از جاروبرقی برداشته و دور بیاندازید ، با این ویژگی به راحتی درپوش کیسه را بسته و با اطمینان به اینکه چیزی از درون کیسه بیرون نمی‌ریزد به مکان تعبیه شده انتقال دهید ) و مجهز به سیستم فیلتراسیون نیز می‌باشند .

جنس پاکت جاروبرقی هپا

جنس این نوع پاکت ها الیاف ضد حساسیت می باشد.پاکت جاروبرقی هپا HEPA برای به حداقل رساندن گرد و غبار ، شوره سر و سایر حساسیت های متداول در خانه هایی که مردم از آلرژی و شرایط تنفسی رنج می برند توصیه می شود. این واقعیت که یک فیلتر یا کیسه می گوید “HEPA” ، به معنای واقعی بودن عملکرد HEPA است . یک فیلتر از جنس مواد پلیمری و الیاف ویژه را تصویر کنید که منافذ بسیاری داشته و ذرات معلق بالاتر از 0.03 میکرون قادر به عبور از این منافذ نباشند.

این تعریف ساده‌ای از ساختار و عملکرد پاکت جاروبرقی هپاست؛ اما اگر یک ورق یا لایه از این فیلتر در یک دستگاه قراربگیرد، به دلیل سطح تماس بسیار ناچیز، میزان هوای تصفیه‌شده بسیار کم می‌شود و همچنین منافذ خیلی زود به‌وسیله گرد و غبار مسدود میشوند و حتما باید فیلتر را تعویض کرد.

جنس پاکت جاروبرقی آی.پی

یکی از معروف ترین انواع پاکت جاروبرقی ، پاکت های آی.پی هستند . به نظر می رسد که از جنسی مانند پارچه ساخته شده اند ، اما به هرحال باید بدانید که یک بار مصرف هستند. از ویژگی های دیگر آنها میتوان به بهداشتی بودن شان اشاره کرد. هیچ میکروبی نمیتواند به آنها نفوذ کند.

جنس پاکت جاروبرقی آنتی باکتریال

پاکت های جاروبرقی در دو نوع دائم و یکبار مصرف در بازار بنام پاکت های آنتی باکتریال موجود می باشد که باعث عدم انتشار آلودگی های ذرات گرد و غبار و عدم حساسیت می شود و بسیار بهداشتی می باشند و محافظ محیط زیست شناخته شده اند. پاکت جاروبرقی هپا و آنتی باکتریال از نوع دائم از بهترین و مرغوب ترین پارچه در چند لایه ساخته شده است که هیچ گرد و غباری از محفظه آن به بیرون پخش نمی شود و بسیار بهداشتی می باشد همچنین پاکت های یکبار مصرف آنتی باکتریال موجود می باشد که از باکیفیت ترین کاغذها در 5 لایه ساخته شده است که باعث عدم ایجاد حساسیت و آلرژی می شود و استفاده از آن بسیار راحت و آسان می باشد. فقط باید دقت داشته باشید که در خرید پاکت های جاروبرقی آنتی باکتریال از نوع دستگاه جاروبرقی خود غافل نشوید.

پاکت جارو برقی استاندارد چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

پاکت جاروبرقی استاندارد دارای فواید بسیار زیادب است که در این بخش برخی از آنها را بیان خواهیم کرد.
پاکت جاروبرقی به صـورت ۵ لایه بوده و باعث می گردد ذرات معلق، گرد و غبار و سـایر آلـودگی ها از پاکت جاروبرقی عبـور نکرده و از گردش این ذرات که باعـث ایجاد بیمـاری و حساسیت های گوناگون میگردد در منزل و محـل کار جلوگـیری نماید و محیطـی مناسـب برای شـما و فرزندانتان فراهم می نماید .

بعلـت اینکـه در اتصـال لایه هـای مخـتلف برخـلاف سـایر پاکتـهای کاغـذی از هیچگونه چسـبی استفاده نمی شـود ( با استفاده از سیسـتم روز دنیا لمینت می‌شود) منافذ فیلـتر براحتی مسـدود نگردیده و در حجم ثابت در مقایسه با پاکت جاروبرقی امکان جذب گرد و غبار بیشتری را داشته و در نتیجه تعـداد مصـرف پاکت جاروبرقی نسـبت به کاغذی کاهش میابد. و همچنین بدلیل عدم ایجاد مقاومت نابرابر امکان پاره شدن این پاکت ها در دستگاه جاروبرقی منتفی گردیده و از نفوذ آلودگی به داخل دستگاه و صدمه به آن جلوگیری می نماید.

استفاده از سیستم پیشرفته در لمینت لایه هایپاکت جاروبرقی باعث می شود در هنگام بکارگیری فشار کمتری به موتور جاروبرقـی وارد گردد و طـول عمـر جاروبرقی افزایش یابد.

پاکت جاروبرقی چگونه از گسترش باکتری و ویروس جلوگیری میکند؟

گرد و غبار خانگی می تواند طیف گسترده ای از محتوای میکروبی ، از جمله اندوتوکسین ها را شامل شود . پاکت های جاروبرقی آنتی باکتریال یک خلاء مهم در مقابل انشارباکتری ها ، اندوتوکسینها و آلرژن ها باشند. انتشار و ذرات معلق در هوا از گرد و غبار در هنگام استفاده از دستگاه جاروبرقی که پاکت معمولی دارد به طور بالقوه مي تواند سالمونلا را گسترش دهد و سایر باکتریها از جمله Clostridium botulinum. انتشار این گرد و غبارها در محیط می تواند منبعی از عفونت دستگاه گوارش در محیط خانه باشد و میکروب های مسبب جمع آوری شده در هنگام تمیز کردن می توانند درپاکت های معمولی پر از گرد و غبار در طی دوره های طولانی زنده بمانند . اما با استفاده از پاکت های آنتی باکتریال که ضد میکروب و ضد حسایت می باشند تمامی این موارد گفته شده حذف می شوند و دیگر جای نگرانی نیست و می توانی با خیال آسوده به نظافت منزل خود بپردازید و محیطی کاملا بهداشتی و عاری از هرگونه میکروب و آلرژین ها داشته باشید.

با استنشاق و تنفس هوای آلوده شده با ذرات گرد وغبار موجود از جاروبرقی هایی که در آنها از پاکت های جاروبرقی معولی استفاده شده است دستگاه تنفب به مرور زمان دچار مشکل شده است و باعث بیماریهایی نظیز آلرژی و آسم می شود. حال افرادی که در خانه خود نوزاد یا کودکی را دارند این خطر و استنشاق این میکروب های سمی برای این افراد هزار برابر خطرناک می باشد و باعث تنگی نفس و آلوده ساختن دستگاه تنفس کودکان و در بسیاری موارد باعث خفگی می باشد.

پاکت جاروبرقی از کجا بخرم؟

برای خرید پاکت جاروبرقی مناسب دستگاه خود با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت کافی است به فروشگاه اینترنتی توتک مرکز فروش انواع پاکت جاروبرقی مراجعه کنید. برای استعلام قیمت و یا در صورت داشتن هرگونه سوال در ارتباط با خرید پاکت جاروبرقی مناسب می­توانید از مشاوره رایگان کارشناسان فروش توتک بهره مند شوید. با خرید آنلاین پاکت جاروبرقی تجربه نویی خواهید داشت که دیگر حاضر به خرید حضوری نخواهید شد.

 



:: برچسب‌ها: پاکت جاروبرقی,خرید پاکت جاروبرقی, انواع پاکت جاروبرقی,پاکت جارو برقی استاندارد,پاکت جاروبرقی هپا ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

در تفنگ بادی برای شلیک گلوله از فشار هوای ایجاد شده به وسیله پیستونی که با چکاندن ماشه توسط فنری قوی به جلو رانده می‌شود و یا فشار هوای محبوس در کپسول هوا استفاده می‌گردد. قدیمی‌ترین تفنگ بادی مربوط به سال ۱۵۸۰ میلادی بوده که در موزه‌ای در استکهلم نگه­داری می‌شود. امروزه استفاده از تفنگ‌های بادی در سطح وسیعی از مسابقات تیراندازی تا شکار حیوانات بزرگ صورت می­گیرد. این اسلحه در نوع تفنگ و سلاح کمری در دسترس است؛ همچنین تفنگ بی‌بی با امکان شلیک گلوله‌های گرد پلاستیکی در این رده واقع شده است. در این مقاله، قصد داریم با توضیح ویژگی های مختلف تفنگ های بادی، راهنمای خرید آن ها را به شما ارائه کنیم. چنانچه قصد خرید یکی از این تفنگ ها را دارید، پیشنهاد می کنیم ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید تا ضمن کسب اطلاعات کامل درباره آن ها، بتوانید خریدی درست و آگاهانه انجام دهید.

راهنمای خرید تفنگ بادی

برای خرید تفنگ بادی در گام اول باید به نوع کاربری آن دقت کنید و همچنین میزان بودجه ای که برای خرید آن در نظر گرفته اید.برای اینکه یک خرید مطمئنی داشته باشید باید انواع تفنگ بادی را بشناسید و مشخصات آنها را بدانید تا طبق نیاز خود اقدام به خرید نمایید. شما می توانید در فروشگاه اینترنتی شاه شکار تفنگ مورد نظر خود را مشاهده، بررسی، مقایسه و انتخاب کنید. تنوع بسیار زیاد تفنگ بادی برای هر نیاز و بودجه ای می تواند انتخاب مناسبی را ارائه نماید. با خیال آسوده خرید خود را انجام دهید. در این قسمت از مقاله به بیان انواع تفنگ بادی و بهترین نوع آن می پردازیم.

انواع تفنگ بادی

به طور کلی از نظر مکانیزم شلیک تفنگ­ های بادی به چهار دسته تقسیم­ بندی می­شوند که هر کدام ویژگی­ ها و خصوصیاتی مخصوص به خود دارند:

1- تفنگ ­بادی فنرپیستون :

همان­طور که از نام این نوع تفنگ مشخص است، شامل یک فنر و پیستون می­باشد؛ به این صورت که یک فنر با قابلیت ارتجاعی بسیار بالا در داخل پیستون تعبیه شده؛ هنگامی که تفنگ مسلح می­گردد، با رانده شدن پیستون به سمت عقب، هوای فشرده داخل آن قرار می­گیرد و پس از چکاندن ماشه فنر آزاد شده و پیستون به سمت جلو حرکت می­نماید و هوای فشرده شده داخل آن که دارای فشاری بالغ بر ۱۵۰ الی ۲۰۰ بار است، به سمت لوله هدایت شده و موجب جابه­جایی ساچمه به داخل لوله می­گردد؛ ساچمه پس از درگیر شدن با خان لوله، سرعت و شتاب می­گیرد و از داخل لوله به بیرون پرتاب می­شود. تفنگ­های فنرپیستون به دلیل ضربه ناشی از فنر و پیستون دارای شوک و اصطلاحاً لگد هستند و نسبت به تفنگ­های دیگر دقت کمتری دارند، البته با بالا بردن وزن تفنگ در بعضی از تفنگ­های فنرپیستون از مقدار شوک این نوع تفنگ­ها کاسته شده است. این تفنگ­ها نباید در مدت زمان طولانی به صورت مسلح نگه­داری شوند، زیرا این کار باعث ضعیف شدن فنر می­شود و از قدرت تفنگ می­کاهد.
مکانیزم مسلح شدن تفنگ­های فنرپیستون به صورت زیر می­باشد:

کمرشکن
اهرم از زیر
اهرم از بغل

2- تفنگ­ بادی نیتروپیستون (IGT یا Vortex)

مکانیزم و عملکرد تفنگ­های نیتروپیستون دارای شباهت زیادی به تفنگ­های فنرپیستون است؛ با این تفاوت که داخل پیستون از گاز نیتروژن به جای فنر استفاده می­شود؛ با مسلح شدن تفنگ، گاز داخل پیستون فشرده شده و بعد از چکاندن ماشه، این گاز فشرده موجب حرکت پیستون به سمت جلو می­گردد و فشاری بیش از ۱۰۰ بار ایجاد می­نماید. این فشار ساچمه را به داخل لوله هدایت می­کند و پس از درگیری با خان لوله، ساچمه سرعت و شتاب گرفته و به بیرون پرتاب می­گردد. این تفنگ­ها نسبت به تفنگ­های فنرپیستون شوک کمتری دارند، اما مسلح نمودن آن­ها به مراتب به نیروی بیشتری نیاز دارد. دمای پایین در تفنگ­های نیتروپیستون بر قدرت آن­ها تأثیر می­گذارد؛ به همین دلیل در مناطق و فصول سرد سال تا حدودی افت قدرت پیدا می­کنند.

3- تفنگ های هوا فشرده یا پی سی پی

تفنگ­های پی سی پی نسل جدید تفنگ­های بادی هستند که آلات متحرک در آن­ها حذف گردیده و از سیلندری با هوای فشرده داخلی بین ۱۵۰ الی ۲۲۰ بار تغذیه می­شوند. این تفنگ­ها با هر بار سیلندر کامل پر شده، می­توانند ۲۰ الی ۳۰۰ ساچمه شلیک کنند. سیلندر تفنگ­ها به وسیله تلمبه مخصوص یا کپسول هوا شارژ می­گردد. این تفنگ­ها نسبت به تفنگ­های فنرپیستون و نیتروپیستون قدرت، سرعت و دقت بسیار بالاتری داشته و چون فاقد آلات متحرکه هستند، ضربه یا به اصطلاح لگد ندارند. طول عمر این نوع تفنگ­ها به دلیل استهلاک بسیار کم، بالاست.

4- تفنگ­ گازی

تغذیه این نوع تفنگ­ها توسط یک یا چند کپسول CO2 انجام می­شود و نسبت به تفنگ­های بادی دیگر قدرت کمتری دارند. معمولاً استفاده از این تفنگ­ها به منظور تمرینات تیراندازی در فواصل نزدیک و تفریح انجام می­شود. کپسول­های گاز CO2 پس از مصرف قابل استفاده نمی­باشند. معمولا این مکانیزم بیشتر در تپانچه­ها مورد استفاده قرار می­گیرد.

بهترین تفنگ بادی

wirokh-80 محصولی از شرکت وایرخ آلمان
وایرخ 80 بهترین مدل وایرخ
طول 1.150 mm
طول لوله 500 mm
وزن 4 کیلو گرم
شتاب ساچمه شلیک شده 295 برای 4.5 . و245 برای 5.5 (متر بر ثانیه)

این تفنگ از از نظر قدرت حرف اول رو میزند و شاید از وایرخ هم پر قدرت تر باشد. این تفنگ محصولی از کشور آلمان می باشد.

از لحاظ سرعت تفنگ wirokh-80 وایرخ :

کالیبر 6/35 میلیمتری 600 فوت در ثانیه 85m/s -610 fps
کالیبر 5/5.22 میلیمتری 900 فوت در ثانیه 270m/s -890 fps
کالیبر.177 4/5 میلیمتری 1100 فوت در ثانیه 335m/s -1100 fps

معایب تفنگ wirokh-80 وایرخ آلمان :

1. این سلاح به نظر بسیاری از افراد خوش دست نیست (ارگونومی کم)

2. وزن زیاد این سلاح شما رو مجبور میکنه یه فرغون هم همراه داشته باشید

3. به نظر کلیه تعمیر کاران تفنگ بادی گفته میشه استهلاک بالایی داره و یدکی هم گیر نمیاد

4. عیب بزرگ این تفنگ شیوه شارژ شدن آن می باشد چرا که از بغل شارژ میشود و سرعت گلوله گذاری پایین دارد در موقع شارژ کردن و گلوله گذاری ممکن است با یه بی احتیاطی انگشت شما بپرد.

تفنگ پرقدرت دیانا مدل مگنوم 350 کلاسیک

دیانا مگنوم ۳۵۰ به طور خاص برای رسیدن به بالاترین سرعت شلیک و برد بالا طراحی و ساخته شده است . مگنوم ۳۵۰ ، كلاس بالاتری در تیراندازی با تفنگ بادی را ارائه میكند . دارای مكانیزم فنر و پیستون بوده و با شكستن لوله مسلح میشود . طرح قنداق آن از نوع قنداق تفنگهای شكاری است . ماشه آن از نوع مسابقه ای و دارای سیستم قفل ایمنی اتوماتیك است . دارای ریل ۱۱ میلیمتری برای نصب دوربین بوده و نشانه جلوی تفنگ قابل تعویض است . استفاده از ساچمه های سوپرمگنوم به خاطر سنگینتر بودن ، باعث میشود تا ساچمه مسیر صافتری را طی كند و شدت صدمه دیدن هدف نیز افزایش میابد . پیشنهاد میشود از دوربین بوشنل بنر ۱۲x۴۰ – ۴ و پایه دوربین گامو ۱-PC استفاده كنید . همچنین در صورت امكان از ساچمه های مارك RWS نوع SUPER DOME یا SUPER-H-POINT استفاده كنید . قیمت این تفنگ در بازار حدود 400000 تومان است .

مشخصات تفنگ بادی دیانا مدل مگنوم 350

توان : 30 ژول
طول تفنگ : 1230 میلیمتر
طول لوله : 495 میلیمتر
وزن تفنگ : 3.8 كیلوگرم
سرعت شلیك : 380 متر در ثانیه در كالیبر 4.5 و 260 متر در ثانیه در كالیبر

تفنگ بادی دیانا پانتر ( panther )

تفنگ بادی دیانا پانتر ( panther ) مدل 31 ساخت كشور آلمان میباشد و در دو نوع مختلف یكی استاندارد دارای مگسك و دیگری نوع حرفه ای ( professional ) كه مگسك ندارد و یك لوله ضخیم تر كه اصطلاحاً صدا خفه كن ( silencer ) نامیده میشود روی لوله تفنگ نصب شده است. دیانا 31 حرفه ای از نوع لوله شكن ( break barrel ) بوده و از سیستم فنر و پیستون استفاده میكند. قنداق آن از نوع كامپوزیت مشكی است. از نظر بلندی لوله در دو نوع مختلف عرضه میشود. یكی نوع ورزشی لوله كوتاه ( compact ) با طول لوله 15.6 اینچ یا 39.6 سانتیمتر و دومی ازنوع لوله بلند استاندارد با طول لوله 19.5 اینچ یا 49.5 سانتیمتر میباشد. عاملی كه نوع لوله كوتاه را برجسته تر میسازد مزیت بالانس بودن و توزیع وزن تفنگ است. لوله ضخیم تری كه در جلوی تفنگ می بینید شاید صدا خفه كن به نظر بیاید ولی در حقیقت یك وزنه است كه تا 1.27 سانتیمتر از جلوی لوله تفنگ ادامه دارد و با پوشاندن قسمتی از لوله تفنگ نهایتاً مركز بالانس وزن تفنگ در نقطه مناسبی از تفنگ قرار میگیرد.

مشخصات تفنگ پانتر 31 حرفه ای لوله كوتاه

انرژی : 20 ژول یا 14.8 فوت پوند
سرعت : در كالیبر 4.5 میلیمتر 300 متر در ثانیه و در كایبر 5.5 میلیمتر 225 متر در ثانیه
وزن : 3.6 كیلوگرم
طول كلی تفنگ : 1060 میلیمتر
قنداق : كامپوزیت مشكی
درجه دقت : 7 از 10
عملكرد ماشه : خوب

تفنگ بادی گامو ( GAMO )

تفنگهای بادی سری گامو ( GAMO ) ساخت كشور اسپانیا بوده و در بازار ایران در مدلهای مختلف موجود است . در اینجا به معرفی مدل شادو 1000 ( GAMO SHADOW 1000 ) میپردازیم.

وزن 3 كیلوگرم و طول 110 سانتیمتر، آن را در گروه تفنگهای با وزن متوسط قرار میدهد . سرعت خروج ساچمه از دهانه لوله ( MUZZLE ) در كالیبر 4.5 میلیمتر ، 305 متر در ثانیه و در كالیبر 5.5 میلیمتر 220 متر در ثانیه است . قابلیت نصب دوربین را دارد .

مگسك عقب و جلو مجهز به سیستم فیبر نوری رنگی است كه نشانه روی در تاریكی را آسانتر میسازد . ماشه ( TRIGGER ) در دو مرحله چكانده میشود و دارای سیستم ایمنی قفل ماشه است . لوله تفنگ از نوع خم شونده و مكانیزم عملكرد تفنگ از نوع فنری است . قنداق تفنگ دارای ضربه گیر در انتها و قابل استفاده در افراد راست دست و چپ دست است . ساچمه در لحظه خروج از دهانه لوله در كالیبر 4.5 میلیمتر دارای انرژی 12.9 فوت پوند ( ۱۷.۴ ژول ) میباشد. از نظر دقت برخورد تیر به هدف میتوان به آن نمره 5 از 10 داد . سبكی،ارزانی،قدرت نسبتاً بالا و طراحی متناسب با فرم بدن ( ERGONOMIC ) از مزایای آن و بد بودن سیستم ماشه و دقت نسبتاً پایین از معایب این تفنگ به حساب می آیند .
در مجموع امتیاز 4.2 از 5 میتواند نمره خوبی برای تفنگ بادی گامو شادو 1000 باشد .

قیمت تفنگ بادی

عوامل مختلفی نظیر مکانیزم شلیک، مکانیزم مسلح شدن، کالیبر، توان، جنس بدنه، شرکت سازنده و... در تعیین قیمت تفنگ بادی موثرند. شرکت های سازنده این محصولات، آن ها را با قیمت های گوناگونی به بازار عرضه کرده اند و به طور کلی قیمت این محصولات بین 200 هزار تومان تا 5 میلیون تومان است.

با توجه به تنوع قیمت وسیع تفنگ های بادی، یکی از مهم ترين نکاتی که در خريد این تفنگ ها لازم است به آن توجه داشته باشید، تعيين ميزان بودجه است که به شما کمک مي کند تا از ميان محصولات متنوع موجود در بازار، سريع تر محصول مناسب خود را انتخاب کنید.

 



:: برچسب‌ها: قیمت تفنگ بادی,قیمت تفنگ بادی چینی ,راهنمای خرید تفنگ بادی,خرید تقنگ بادی ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

روش های مدرن نما سازی به روش خشک، برای اولین بار در دهه ۷۰ میلادی در آمریکا با نصب سنگ به روش خشک در ساختمان های بلند مرتبه طراحی و اجرا شد. امروزه در این سیستم نما سازی، پیشرفت های قابل توجه ای صورت گرفته که این نوع نماسازی را دارای مزایا و ویژگی های منحصر به فردی  برای مجری نما کرده است. در این نوع نماسازی می توان از متریال های متنوعی چون چوب، ورقهای کامپوزیت، سرامیک، سنگ، تراکوتا و… بر روی سازه فلزی استفاده کرد، به نحوی که ابتدا نما آهن کشی شده و متریال پوششی توسط نگهدارنده های بخصوصی به زیرسازی متصل می شوند. در این مقاله به بیان اجرای نمای سنگ خشک می پردازیم همراه ما باشید:

منظور از اجرای نمای سنگ خشک چیست؟

با توجه به میزان وزنی که اجرای نماهای سنتی برروی سازه یک ساختمان وارد می نماید و همچنین مشکلات متداولی نظیر جدا شدن سنگاز نما و یا حتی ترک برداشتن مصالح آن که پس از اجرای آنها دیده می شود، مهندسین در پی پیدا نمودن راهکارهای اجرایی برای برطرف نمودن این مشکلات، دست به ابتکاراتی زدند که در دهه هفتاد میلادی منجر به نصب سنگ بر روی نما، بدون استفاده از ملات در آمریکا و اروپا گردید. با بررسی های اجرایی و مشخص شدن مشکلات موجود در این نوع روش اجرا، مهندسان توانستند تجهیزات متنوعی را برای نصب سنگ و سرامیک برروی نما پیدا کنند و این تجهیزات را به شکل امروزی درآورند.
جهت اجرای نماهای خشک چهار مرحله اجرای اصلی وجود دارد که مجری نما باید آنها راانجام دهد که  شامل اجرای عایق حرارتی، چهارچوب نگهدارنده یا شاسی کشی زیرکار، زیرسازی متناسب با نوع مصالح نازک کاری و در نهایت اجرای مصالح نما با اتصالات مناسب است.

اجرای نمای سنگ خشک در کجاها کاربرد دارد؟

این نوع نما که از متداول ترین روش های نماسازی محسوب می شود، در کاربری های گوناگونی چون تجاری، مسکونی، اداری، پایانه ها، ایستگاه های مترو و یا در فضاهای داخلی بناها به کار می رود.

اجرای نمای سنگ خشک چه مزایایی دارد؟

سرعت اجرای نما بالا

به دلیل کمبود ملات و روش های اجرایی سنتی و نیز استفاده مجری نما از ابزار و ماشین آلات صنعتی در این روش، در این نوع نما سازی امکان اجرای نما در چندین قسمت مختلف توسط اکیپ های مختلف، به طورهمزمان در بخش های بالایی و پایینی ساختمان ممکن است. از طرف دیگر نماهای خشک در هر شرایط جوی برای مجری نما قابلیت اجرا دارند و از این نظر محدودیت زمانی برای پروژه به دلیل شرایط جوی وجود ندارد. علاوه بر همه این ها،مجری نما اجرای نمای خشک را می تواند با فاصله زمانی اندکی از اتمام اسکلت سازی ساختمان شروع کند. در نتیجه سرعت اجرایی این نما تا ۵۰ درصد بالا رفته است.

کیفیت بالا

هماهنگی رفتار مصالح در مقابل تغییرات دمایی ،کاهش خطای انسانی به دلیل تولید صنعتی مصالح مصرفی، کاهش پرت مصالح به دلیل محاسبه دقیق سیستم زیرسازی و طراحی دقیق ابعاد و پلاک ها با لحاظ کردن باز شوها، ارتفاع ساختمان و کاربری بنا و درآخر قابلیت تنظیم و رگلاژ سازه و تک تک مصالح پوششی در جهت رفع مداوم خطاها (در حد میلیمتر) در حین اجرا به بالا رفتن کیفیت کار در نماسازی خشک کمک می کند.

کاهش هزینه

در نماسازی خشک ، از یک سو به علت کاهش وزن و حجم اسکلت نسبت به نمای اجرا شده به روش دوغابی، هزینه های تمام شده کاهش یافته و از سوی دیگر به دلیل نصب آن به روش صنعتی، هر کدام از اجزای نما اعم از فلزات زیرسازی و خود متریال پوششی، در صورت آسیب دیدگی به طور مستقل و جداگانه قابلیت تعویض دارند و نیاز به تخریب واصلاح تمامی نما نیست وهزینه های ترمیم به طور چشمگیری پایین خواهد آمد. ضمن اینکه در روش خشک نماسازی، امکان بازیافت مصالح پس از گذشت عمر مفید نما وجود دارد و اسکوپ های نصب و زیرسازی فلزی نیز قابل بازیافت و استفاده مجدد خواهند بود.

عمر مفید نمای خشک ۵۰ سال است، در صورتی که عمر مفید نماهای دوغابی ۱۰ تا ۱۵ سال می باشد.

مقاومت در برابر زلزله منطبق با آیین نامه های زلزله

از یک سو به دلیل کاهش وزن ساختمان دراین نماسازی خشک و از سوی دیگر به دلیل نوع طراحی زیرسازی در هنگام وقوع زلزله، جابجایی بخشهای مختلف نما به طور جداگانه با تغییر مکان جانبی سازه صورت می گیرد. در نتیجه کاهش ریسک ترک خوردن، جدا شدن و سقوط مصالح در مواقع زلزله و کاهش تلفات جانی و مالی را خواهیم داشت.

عایق حرارتی و صوتی

از یک سو، استفاده از جریان هوای طبیعی در فضای بین نمای خارجی وجداره سازه، مقاومت آن را در برابر تبادل حرارتی بالا می برد و از سوی دیگر امکان استفاده از عایقهای صوتی و حرارتی در جداره خارجی سازه، این نما را عایق حرارتی و صوتی مناسبی برای ساختمان می کند.

حذف تقطیر در سطوح داخلی

حضورلایه های هوا بین نمای خارجی و جداره سازه به خروج بخار آب از داخل ساختمان و کاهش رطوبت حاصل از پدیده نفوذ کمک می کند.

اجرای نمای سنگ خشک

نمای سنگ در ساختمان، از نماهای بسیار پر طرفدار و پر کاربرد می باشد. نمای سنگ به دو روش تر و خشک اجرا می شود. اجرای نمای سنگ خشک با استفاده از پیچ و مهره فلزی انجام می شود. سنگی که در اجرای نمای سنگ خشک به کار برده می شود بایستی ضخامت بیشتری نسبت به سنگ های اجرا شده به روش با ملات (تر) داشته باشد. چرا که در صورتی که سنگ ضخامت کمی داشته باشد، در اثر سوراخ کردن و بستن پیچ ترک میخورد.

نصب سنگ به روش خشک

اجرای سنگ خشک به روش نمایان

یکی از سریعترین روش های اجرای نمای سنگ خشک می باشد. در این روش با استفاده از اسکوپ هایی که در سطح نما نمایان هستند، سنگ را بر روی زیرسازی نصب می کنند. از ویژگی های بارز این روش ، امکان نصب سنگ های با ضخامت های متفاوت می باشد.

اجرای نمای سنگ خشک به روش غیرنمایان

در این روش با توجه به استفاده از زیرسازی آلومینیومی، حجم زیادی از زیرسازی آهنی کاهش می یابد. از طرفی امکان نصب کلیپس ها بر روی قطعات عمودی آلومینیومی فراهم می شود. در این روش بخاطر استفاده از کلیپس ها، سرعت و کیفیت اجرای کار افزایش می یابد.

اجرای نمای سنگ خشک به روش غیرنمایان شیاری

این روش، برای اجرای سنگ های دارای ضخامت بیش از ۲ سانتی متر توصیه می شود. قطعات اسکوپ در شیارهای ایجاد شده در ضخامت سنگ قرار می گیرند و سپس اسکوپ های گالونیزه با استفاده از پیچ به نبشی زیرسازی نصب می شوند.

اجرای نمای سنگ خشک به روش غیرنمایان انکری

این سیستم از جدترین سیستم های اجرای نمای سنگ خشک است. این روش دارای دو بخش زیرسازی آهنی و آلومینیومی می باشد که باعث می شود در مقابل بارهای جانبی مانند زلزله عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. در این روش با استفاده از دستگاه مخصوص، سوراخی در محل تعیین شده در سنگ با توجه به ضخامت سنگ، که اصطلاحا به آن پافیلی می گویند، ایجاد می شود. بعد از ایجاد سوراخ پافیلی در سنگ، با استفاده از انکرهای مخصوص آلیاژی که به کلیپس متصل می شود، سنگ را به زیرسازی نما متصل و رگلاژ می کنند.

اجرای نمای سنگ خشک به روش غیرنمایان پیمی

این روش برای نصب سنگ های با ضخامت بالاتر از ۲ سانتی متر و دارای تراکم کافی توصیه می شود. در این روش در ضخامت سنگ سوراخ هایی ایجاد می گردد و با استفاده از اسکوپ های پیمی گالوانیزه و استیل، سنگ در محل خود نصب و رگلاژ می شود.

اهمیت اجرای صحیح نمای سنگ خشک

نمای سنگ خشک از جدیدترین نماهای ساختمانی است و اجرای آن نیاز به افراد متخصص و کاردان دارد. در صورتی که نمای سنگ خشک به درستی اجرا نشود، مشکلات زیادی به همراه خواهد داشت و باعث از بین رفتن سرمایه و وقت ما خواهد شد. مشکلاتی مثل عدم زیبایی، عدم مقاومت کافی سنگ در نما، جداشدگی سنگ از نما، عدم عایق بودن نما و مشکلاتی دیگری که به وجود خواهد آمد. از این رو بایستی اجرای نمای سنگ خشک که کاری کاملا تخصصی است، توسط افراد متخصص انجام شود.

 



:: برچسب‌ها: اجرای نما,اجرای نمای سنگ,اجرای نمای سنگ خشک, نماسازی خشک ,نمای آجری ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

امروزه مبل تخت خواب شو کاربرد فروانی در خانه ها پیدا کرده و افراد این دست از مبل ها را جایگزین خرید تخت خواب خود کرده اند و باخرید مبل تخت خواب شو هم صاحب مبل می باشند و هم تخت که در صورت نیاز به هریک می توانند به راحتی تغییر کاربری دهند.  اگر برای شما تخت خواب مهم می باشد این مدل کاناپه ها را پیشنهاد میکنیم. این کاناپه ها بر اساس تعداد تخت طبقه بندی می شوند. تختخواب یک نفره ، تخت خواب دو نفره و تخت 1.5 نفره از این دسته می باشند.

انواع مبل تخت خواب شو

با توجه به نیاز افراد مبل تخت خواب شو دارای انواع مختلفی می باشد که مبل تخت خواب شو یک نفره و دو نفره و یکنفره و نیم و همچنین دارای باکس و بدورن باکس داری کناره و بدون دستگیره و کناره می باشد که شما می توانید انواه مبل تخت خواب شو را در بازار عطاآباد مشاهده کنید.اگر نیاز به آن دارید که کاناپه شما حتما فضایی به عنوان ذخیره سازی یا نگهداری جهت پتو یا بالش داشته باشد ، خرید مبل تخت خواب شو بدون باکس ، برای شما کارایی ندارد.شما میتوانید بر اساس سلیقه یا نیاز خود ، مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مبل تخت خواب شو بخریم یا تخت خواب؟

اینکه شما به چه چیزی نیاز دارید بر اساس سلیقه ، جا و برخی از مسائل کاملا متفاوت می باشد. اگر فضای بسیار زیادی دارید و میخواهید هزینه زیادی برای خواب خود نمایید میتوانید از مجموعه تخت خواب هومر استفاده کنید. اما اگر به یک محصول چند کاره و مفید فکر میکنید قطعا انتخاب های زیاد و کاربردی دارید. خرید مبل تخت خواب شو قطعا فضای مفید بسیاری به منزل، محل کار و … اضافه میکند همیشه مبلی برای نشتن دارید که در موقع لزوم تبدیل به تخت می شود و فضایی که اشغال کرده هم می توان به عنوان کمد داخلی نیز از آن استفاده کرد.

خرید مبل تخت خواب شو  از عطاآباد

همانطور که در قسمت بالای مقاله برایتان گفتیم به خاطر داشته باشید که انتخاب مبل تخت خواب شو باید با شرایط موجود در خانه شما هماهنگ باشد. به همین دلیل هم هست که انواع مبل تخت خواب شو، در بازار عطاآباد موجود هستند و می توانید از انتخاب مدل های  یک نفره گرفته تا خرید مبل تخت خواب شو دونفره را مد نظر داشته باشید. همچنین با توجه به تولیدی هایی که در عطاآباد وجود دارد می توانید طبق سلیقه خودتان مبل تخت خواب شو خود را در اندازه و ابعاد و رنگ دلخواه سفارش دهید.

خرید مبل تخت خواب شو ارزان

خرید مبل تخت خواب شو ارزان خود را می‌توانید با قیمت‌های مقرون به صرفه ای در بازار عطاآباد و همچنین فروشگاه اینترنتی هومر انجام دهید.با خرید مبل تخت خواب شو ارزان از عطاآباد می توانید به راحتی مدل ها و کیفیت محصولات را ببنید و از نظر قیمت با یکدیگر مقایسه کنید. در خرید حضوری مبل تخت خواب شو از عطاآباد مقایسه قیمتی و آشنایی کامل با محصولات برای شما فراهم است و با توجه به بودجه و توانایی مالی می توانید اقدام به خرید کنید.

قیمت مبل تخت خواب شو عطاآباد

قیمت مبل تختخواب شو وابسته به عرض و تعداد خواب متغیر است.مبل تخت خواب شو در چهار سایز عرضه می شود عرض ۸۰ که یکنفر خواب و یک نفر نشیمن دارد مبل تختخواب شو با عرض ۱۰۰ که یک نفر خواب و دو نفر نشیمن دارد، عرض ۱۴۰ دو نفر خواب و دو نفر نشیمن دارد و عرض ۱۶۰ که دو نفر خواب و سه نفر نشیمن دارد. رنج قیمت مبل تخت خواب شو عطاآباد بین دو تا هفت میلیون تومان می باشد . کیفیت محصولات در فروشگاه اینترنتی هومر که یک تولید تخصصی انواع مبل تخت خواب شو می باشد بستگی به قیمت ندارد و در یک خط تولید تمامی محصولات تولید می شوند. صرفا قیمت بر اساس ویژگی ها و امکانات مختلف متفاوت می باشد. قیمت یک مبل تختخواب شو وابسته به عوامل زیر می باشد:

  • مواد اولیه

  • ماشین آلات

  • روش تولید

  • کیفیت تولید

  • بسته بندی

  • گارانتی

  • خدمات پس از فروش

امکان سفارش ست 2 نفره یا 3 نفره از یک مبل تخت خواب شو  از عطاآباد وجود دارد؟

بله، شما می توانید مدل ها رو به صورت نیم ست و 2 نفره یا 3 نفره انتخاب کنید و به کارشناسان فروش ما در فروشگاه اینترنتی هومر سفارش دهید و یا با ارسال عکس می توانید مبل تختخواب شو مورد علاقه تان را در کوتاه ترین زمان ممکن و با کیفیت بالا و قیمتمناسب تحویل بگیرید. فروشگاه اینترنتی هومر یکی از تولید کننده های موجود در نمایشگاه مبلمان واقع در عطاآباد آق قلا می باشد که بصورت آنلاین نیز محصولات خود را بفروش می رساند و همچنین سفارشات مشتریان خود را نیز قبول می کند.

روش خرید مبل تخت خواب شو از عطاآباد

هومر با تولید انواع مبل تخت خواب شو این مهم را برای شما عزیزان فراهم آورده است که صفر تا صد نیازهای شما را با مرغوب ترین متریال تولیدی و با قیمتی بسیار استثنایی برای شما خریدان فراهم سازد. اگر می‌خواهید یک مبل تخت خواب شو مدرن و متفاوت در اختیار داشته باشید به شما توصیه می‌کنیم از فروشگاه هومر خرید خود را انجام دهید . شما می توانید محصول انتخابی خود را با توجه به سلیقه خود برگزینید و با پرداخت هزینه خرید آن خرید اینترنتی مبل تخت خواب شو را تجربه کنید و تجربه دلنشینی را داشته باشید.

آدرس فروشگاه مبل تخت خواب شو عطاآباد

رفتن به عطاآباد برای بومیان استان گلستان کار چندان مشکلی نمی باشد زیرا بازار عطاآباد بین این افراد به خوبی جا افتاده است و کمتر کسی می باشد که راه آن را بلد نباشد، اما برای افراد غیر بومی که از مناطق دیگر کشور قصد سفر به این باز ار عطاآباد را دارند باید بگوییم،عطاآباد روستایی در بخش مرکزی شهرستان آق‌قلا در استان گلستان ایران است. این روستا در دهستان آق آلتین قرار داشته که می توان بطور کلی گفت آدرس تولیدی مبل عطاآباد به این شرح می باشد،جاده گرگان-علی آباد, عطاآباد – گوزان فارس – نوده ملک .فاصله گرگان تا عطاآباد 34 کیلومتر می باشد.

روستای عطاآباد به لحاظ موقعیت جغرافیایی و واقع شدن در شهرستان کمتر برخوردار آق قلا و با فاصله ۴۰ کیلومتری از مرکز استان و با وجود بیش از 2۵۰ کارگاه تولید مبل، از ظرفیت بسیار مناسب وبالایی جهت توسعه و تکمیل زنجیره و ایجاد اشتغال و افزایش درآمد خانواده های روستایی برخوردار می باشد.راه های ورودی به این روستا شامل دو راه می باشد که از دو شهر گرگان و آق قلا می توان به این روستا رسید.

 



:: برچسب‌ها: قیمت مبل تخت خواب شو,خرید مبل تخت خواب شو,خرید مبل تخت خواب شو ارزان, تولیدی مبلمان ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

آب هیدروژنه مزایا و معایب ، یا آب غنی شده با هیدروژن آبی است که حاوی مولکول هیدروژن به صورت محلول است. هیدروژن مهمترین عامل آنتی اکسیدانی شناخته شده در جهان است. آب هیدروژنه « آب قلیایی » حاوی فلزات قلیایی نظیر کلسیم و منیزیم است. ضمنا در برخی از آب ها از جمله آب قلیایی تولید شده در کارخانه لوکساب منیزیم و کلسیم خالص وجود دارد. منیزیم خالص در آب واکنش کندی دارد که باعث یونیزه شدن آب و تولید هیدروژن می گردد.

فواید مصرف آب غنی از هیدروژن برای بدن

مولکول آب دارای دو اتم هیدروژن است که با اتم اکسیژن پیوند برقرار کرده است. آب قلیایی لوکساب دارای منیزیم خالص است. منیزیم خالص با آب واکنش داده و با تجزیه مولکول آب تولید هیدروژن می نماید:

منیزیم + آب ß هیدروکسید منیزیم + هیدروژن

هیدروژن از طریق تنفس جذب پایینی دارد. ولی وقتی گاز هیدروژن در آب محلول است به صورت پایدار در می آید. به همین دلیل به سرعت جذب می شود. هیدروژنی که خاصیت درمانی دارد، هیدروژن محلول است.

آب هیدروژنه با بالا بردن قدرت آنتی اکسیدانی بدن به طور انتخابی رادیکالهای آزاد مخرب را از بین می‌برند.

هیدروژن سبک‌ترین عنصر شناخته شده‌است پس به راحتی به هر بخش بدن نفوذ می‌کند. وجود رادیکالهای آزاد مخرب در خون باعث لخته شدن گلبولهای قرمز می‌شود و بیماریهای مختلفی را با کاهش تعداد گلبولها باعث می‌شود.

اضافه کردن آب غنی از هیدروژن غلظت گلبولهای قرمز را کاهش می‌دهد و آنها را از مرگ نجات می‌دهد همچنین غشای سلولی را از رادیکالهای آزاد مخرب حفظ  می‌کند و کمک به خروج سلولهای مرده از بدن می‌کند. به علاوه هیدروژن تنها آنتی اکسیدانتی است که قادر است به میتوکندری در داخل سلول و  DNA نفوذ کند .

به طور کلی هیدروژن تنها آنتی اکسیدانتی است که قابلیت رفتن به تمامی ارگانهای بدن انسان و سلولهای مغزی را دارد.

یافته‌ها و مطالعات معتبر علمی هیچ اثر جانبی را در مصرف آب غنی از هیدروژن نشان نداده‌اند.

وقتی آب غنی از هیدروژن مصرف می‌شود، هیدروژن به سرعت در داخل بدن حرکت می‌کند و در مواجه با رادیکالهای مخرب به آب تبدیل می شود. این پدیده که یک واکنش احیا نامیده می‌شود، هیچ اثر جانبی را به دنبال ندارد.

هیدروژن در ترکیب با رادیکالهای آزاد به شکل آب از بدن خارج می‌شود. هیدروژن هیچ ضرری را حتی در مصرف مقدار زیاد ندارد. از آنجا که هیدروژن به آسانی در بدن پخش می‌شود، هیدروژن باقیمانده از راه بازدم از بدن خارج می‌شود. پس نتیجتاً مصرف آب غنی از هیدروژن هیچ اثر جانبی ندارد.

دلایل اکسید شدن بدن چیست ؟

بدن انسان دقیق ترین و منظم ترین کارخانه خلقت است. در کارخانه بدن هر لحظه میلیون ها واکنش شیمیایی انجام می شود که به حفظ سلامت و نظم بدن کمک می کند. وقتی بدن تحت فشار قرار می گیرد واکنش های شیمیایی با نقص دچار شده و مواد خطرناکی به نام رادیکال های آزاد اکسیژن را تولید می کند.

این فشار می تواند به دلیل وارد شدن بیش از حد یک ماده در بدن، کمبود مواد مورد نیاز و یا فشار های جسمی و روحی باشد که باعث نقص در واکنش ها شده و رادیکال اکسیژن تولید می کند.

طی اکسیداسیون الکترون ها از یک ماده به ماده دیگر منتقل می شوند و در اثر این واکنش ها رادیکال های آزاد تولید می شوند. رادیکالهای آزاد اکسیژن بسیار خطرناک و ناپایدارند هستند و برای پایدار شدن با مواد مختلف واکنش داده و بدن را اکسید می کنند.

اکسید شدن باعث تخریب سلولها شده و مشکلات مختلف را در بدن ایجاد می کند. اغلب بیماری های مزمن به دلیل اکسید شدن بدن به وجود می آیند. حتی پیر شدن در اثر اکسید و تخریب سلولهای بدن رخ می دهد.

رادیکال‌های آزاد یعنی اکسیژن‌های فاقد یک الکترون، می‌توانند به DNA هسته سلول که ماده اساسی و حیاتی ژنتیکی سلول‌هاست حمله کنند و سلول را به جهش ژنتیکی وادارند.

اولین گام در روند سرطانی شدن سلول است و یا به قسمت چرب غشاء سلول‌ها حمله می‌کنند و سلول‌هایی که فاقد مواد ضد اکسید کننده لازم هستند، کاملا بی‌دفاع، تخریب و فاسد می‌شوند و این فساد باعث از هم گسیختگی کامل ساختمان غشاء سلولی می‌شود.

مولکول‌های چرب فاسد شده، مولکول‌های اطراف خود را فاسد می‌کنند و این روند ممکن است تا زمانی که به شکلی حاد خود را نشان دهد ادامه یابد.

اکسید کننده‌ها اغلب از محیط خارج خواسته یا ناخواسته به بدن وارد می‌شوند، مانند آلودگی هوا، مواد شیمیایی سمی، حشره کش‌ها، دود سیگار و برخی از داروهای شیمیایی و غیره که همه از محیط خارج وارد بدن آدم می‌شوند

آنتی اکسیدان ها چه تاثیری در بدن می گذارند ؟

آنتی اکسیدان مولکولی است که قابلیت جلوگیری از اکسید شدن سایر مولکول ها را دارد. این مولکول ها با از بین بردن رادیکال های آزاد موجب پایان یافتن زنجیره این واکنش ها می گردند و با اکسید کردن خودشان سایر واکنش های اکسیداتیو را مهار می کنند. آنتی اکسیدان ها باعث افزایش قدرت سیستم ایمنی می گردند و در نتیجه میزان عفونت را در بدن کم می کنند.

آنتی اکسیدان ها می توانند بخشی از آنزیمهای سیستم ایمنی بدن و یا مواد معدنی و ویتامین های ضروری بدن باشند. در واقع بیشتر آنتی اکسیدان ها اعم از آنتی اکسیدان های طبیعی نظیر ویتامین ها و آنزیم ها با اهدا هیدروژن رادیکالی، رادیکال اکسیژن را خنثی می کنند. به عنوان مثال ویتامین ث که یکی از شناخته شده ترین آنتی اکسیدان ها است یک اتم هیدروژن به رادیکال آزاد اکسیژن می دهد و رادیکال آزاد را خنثی می کند.

مزایای آب هیدروژنه چیست ؟

•    آنتی اکسیدان قوی
•    به راحتی توسط بدن شما جذب می‌شود.
•    افزایش انرژی و جلوگیری از خستگی
•    ضد پیری
•    محافظت از عملکرد میتوکندری‌ها (میتوکندری اندامکی است که وظیفه آن تنفس سلولی است و وسیله انتقال انرژی است).
•    مبارزه با خستگی عضلانی
•    به سلامت پوست کمک می‌کند.
•    به سلامت بهتر در طول پاک‌سازی کبد و پاک‌سازی سایر اندام‌ها کمک می‌کند

خرید آب قلیایی لوکساب به صورت آنلاین

آب قلیایی لوکساب به عنوان اولین و تنها آب قلیایی در ایران اقدام به تولید آب قلیایی با دانش روز دنیا و جدیدترن دستگاه های تولید آب قلیایی نموده است، شرکت لوکساب امکان خرید آب قلیایی را به صورت آنلاین نیز فراهم آورده است. شما برای خرید آب قلیایی  صورت آنلاین به صفحه ثبت سفارش مراجعه نمایید.

 



:: برچسب‌ها: تولید آب قلیایی , خرید آب , خرید آب قلیایی لوکساب , خرید آنلاین آب ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

این روزه ها با پیدایش کرونا و همه گیری آن در تمامی کشورهای دنیا موضوع تقویت سیستم ایمنی بدن از اهمیت بالایی برخوردار شده اند. و تمامی پزشکان ومتخصصات تغذیه بر آنند تا نوشیدنی ها و موادغذایی مفیدی را به مردم معرفی کنند که باعث افزایش سطح سیستم دفاعی و ایمنی بدنشان شوند. غذاها و نوشیدنی‌های مختلفی ممکن است به تقویت ایمنی و مبارزه با باکتری‌ها و ویروس‌های بیماری‌زا کمک کند. در کمال تعجب، نوشیدن آب نیز می‌تواند به تقویت ایمنی بدن کمک زیادی کند. آب از عناصر اصلی و ضروری برای حفظ حیات است که مواد مغذی و مواد معدنی را به قسمت‌های مختلف بدن منتقل کرده و سموم و مواد دفعی را خارج می‌کند. جدا از این‌ها، آب به تنظیم دمای بدن نیز کمک می‌کند. در این بین نگاه ویژه ای به آب غنی شده از اکسیژن شده است. زیرا بیماری کرونا باعث کاهش سطح اکسیژن خون می شود که با نوشیدن آب غنی شده از اکسیژن هم می توان به افزایش تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کرد هم اکسیژن مورد نیاز خون را تا مقداری از آن تامین کرد . اگر می خواهید با نحوه تقویت سیستم ایمنی بدن با آب غنی شده با اکسیژن آشنا شوید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید:

نحوه تقویت سیستم ایمنی بدن با آب غنی شده با اکسیژن

به طور کلی هنگامی که فردی مریض می‌شود یا تب می‌کند، توصیه می‌شود بدن خود را هیدراته نگه دارد، زیرا آب به بدن کمک می‌کند تا به طور طبیعی سموم و باکتری‌های ایجادکننده بیماری را از بین ببرد. حال نوشیدن آب غنی شده از اکسسیژن هم‌چنین به انتقال اکسیژن به سلول‌های مختلف بدن کمک می‌کند که به نوبه خود عملکرد صحیح بدن را بهبود می‌بخشد. توصیه می‌شود افراد روزانه دست کم دو لیتر آب بنوشند تا سالم و سرحال بمانند و آب غنی شده از اکسیژن را در کنار آب آشامیدنی سالم در برنامه رئزانه خود قرار دهند و افرادی که دارای بیماری پیش زمینه هستند قبل از نوشیدن آب حتما با پزشک معالج خود مشورت کنند. در زمان بیماری باید سعی کنید میزان مصرف آب غنی شده از اکسیژن خود را افزایش دهید.

تقویت سیستم ایمنی بدن برای مبارزه با بیماری‌ها بسیار مهم و حیاتی است. سیستم ایمنی بدن اگر ضعیف باشد، وقتی میکروبی موفق می‌شود به بدن نفوذ کند، نمی‌تواند با آن مقابله کند و در نهایت شما بیمار ‌می‌شوید. سیستم ایمنی بدن به منظور عملکرد صحیح به چند دسته از مواد مغذی نیاز دارد که می‌توانید آنها را از طریق رژیم‌ غذایی روزانه‌ دریافت کنید. آب آشامیدنی سالم بهترین گزینه است که آب غنی شده از اکسیژن نمونه دیگر آن می باشد. اما اگر نوشیدن هشت لیوان آب را در روز برای شما دشوار است، می‌توانید ترکیب آب و لیموی تازه یا نعنا را نیز امتحان کنید. این ترکیب‌ها نیز به همان اندازه آب آشامیدنی برای سلامتی مفید هستند.

نحوه پیشگیری از سرماخوردگی با آب غنی شده از اکسیژن

برای پیشگیری از سرماخوردگی روزی 3 تا 5 بار آب غنی شده با اکسیژن ولرم را از بینی به داخل دهان فرو برید و هر نیم ساعت یک لیوان آب غنی شده از اکسیژن گرم بخورید . افرادی که دارای بیماری های پیش زمینه ای هستند و یا تا به حال از اب غنی شده از اکسیژن استفاده نکرده اند حتما با پزشک خود مشورت کنند تا در صورت نداشتن مشکل بتوانند از آب غنی شده از اکسیژن استفاده کنند.
خوردن آب غنی شده با اکسیژن برای خارج کردن مواد زائد بدن ضروری است. چنان‎چه تب دارید هر نیم ساعت یک لیوان آب غنی شده با اکسیژن ولرم بنوشید.

نحوه پیشگیری از کرونا با آب غنی شده از اکسیژن

مراقبت و تقویت ریه‌ها در شرایط شیوع کرونا از اهمیت بیشتری برخوردار است و باید از روش‌های مختلفی برای محافظت از سیستم تنفسی خود بهره بگیرید.یکی از راه های مراقبت و تقویت دستگاه تنفسی و ریه ها و افزایش سطح اکسیژن خون نوشیدن آب غنی شده با اکسیژن می باشد. البته توجه داشته باشید قبل از مصرف حتما با پزشک خود مشورت کنید تا در صورت هر گونه مشکل از نوشیدن آن پرهیز کنید. دقت کنید هیچگونه خود درمانی در این ایام حساس نداشته باشید.زیرا بی توجهی به این نکته می تواند سلامت شما را به خطر بیاندازد. با توجه به فراگیری بیماری کرونا و افزایش آن در بین افراد جامعه بسیاری از افراد استفاده از آب های غنی شده از اکسیژن را پیشنهاد کرده اند. زیرا با تحقیقات فراوان به این موضوع دست یافته اند که ویروس کرونا دستگاه تنفسی افراد را درگیر کرده و باعث افت اکسیژن در خون می شود و نوشیدن آب غنی شده به افزایش اکسیژن خون و تنفس راحت بیماران کمک می کند.

آب و لیمو

مقدار زیاد ویتامین سی، فولات و پتاسیم موجود در لیمو نیز می‌تواند در کنار آب به تقویت ایمنی بدن کمک کند. شروع روز با ترکیب یک لیوان آب گرم و آب لیمو می‌تواند فواید زیادی برای سلامتی به همراه داشته باشد.

آب و نعنا

نعنا گیاهی با ارزش است که در داروهای آیورودا (طب سنتی هند) نقش مهمی دارد. خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدان نعنا به جلوگیری از فعالیت رادیکال‌های آزاد کمک می‌کند. این امر می‌تواند به سم‌زدایی بدن کمک کند و حتی برای پوست نیز مفید است.

علائم سیستم ایمنی ضعیف

ضعیف بودن سیستم ایمنی بدن با علائم زیر قابل تشخیص است:

  1. دست‌ها، انگشت‌ها، گوش‌ها و پاهای سرد
  2. اسهالی که بیش از یک هفته طول می‌کشد
  3. یبوست
  4. خستگی
  5. تب خفیف
  6. حساسیت به نور خورشید
  7. ریزش مو
  8. خشکی چشم
  9. زرد شدن پوست
  10. تغییرات وزن
  11. دردهای مفصلی

البته این علائم گاه می‌توانند علائم برخی بیماری‌های دیگر نیز باشند. بنابراین با مشاهده‌ی آن‌ها در بدن نمی‌توان قاطعانه از ضعف سیستم ایمنی صحبت کرد. ضعف سیستم ایمنی بدن را فقط پزشک می‌تواند به طور قطعی تشخیص دهد.

خرید آب غنی شده با اکسیژن اکساب شاپ بهترین هدیه برای سلامت خانواده

اکساب شاپ در حال حاضر توانایی ارسال محصول  آب غنی شده با  اکسیژن اکساب به نمایندگی های سراسر کشور را دارد . جهت ثبت سفارش آب غنی شده با اکسیژن اکساب ، تماس با اکساب شاپ در تمامی ساعات شبانه‌روز و هفت روز هفته امکان‌پذیر می‌باشد.

 



:: برچسب‌ها: خرید آب, آب غنی شده با اکسیژن, خرید اینترنتی آب,خرید اینترنتی آب آشامیدنی, خرید اکساب ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

فیوز مینیاتوری و لزوم استفاده از آن در تابلو برق خانه هوشمند برای بسیاری از افراد جای سوال دارد. مشخصات روی فیوز مینیاتوری در تیپ های مختلف نشان دهنده مکانیزم و نحوه عملکرد فیوز مینیاتوری می باشد.در این مقاله به شرح این سوال که فیوز مینیاتوری چیست؟ می پردازیم. همراه ما باشید.

فیوز مینیاتوری چیست؟

فیوز وسیله‌ای است که مدارهای الکتریکی را در برابر جریان غیر مجاز محافظت می‌ نماید. فیوز مینیاتوری دیوایسی است که در برابر جریان اضافه حساس بوده و نقش آن این است که به سرعت جریان را در مدار قطع نماید. به عبارت دیگر این فیوزها نسبت به تحمل جریان اولیه و اضافه بار به سرعت عکس العمل نشان داده و در صورت لزوم جریان برق را قطع می کنند.

عملکرد فیوز در سیستم یک مدار الکتریکی چگونه است؟

وظیفه یک سیستم قدرت، تحویل انرژی الکتریکی به مصرف کننده به طور مداوم و بدون وقفه است. مهمترین خطر برای یک سیستم قدرت، اتصال کوتاه است که باعث تغییرات شدید و ناگهانی در آن می گردد. ایجاد خطا و اتلاف انرژی زیاد به صورت حرارت در محل اتصال کوتاه، باعث آتش سوزی، صدمات مکانیکی و الکتریکی به تجهیزات می شود.

از این رو،لازم است اولا قسمت معیوب هر چه سریعتر از مدار جدا گردد تا به قسمت های سالم صدمه ای وارد نشود و ثانیا حداقل قطعی برق در قسمتهای سالم را داشته باشیم. این امر مستلزم به کارگیری و انتخاب صحیح وسایل حفاظت کننده مدار، اعم از رله ها و فیوزها می باشد. فیوزها به خودی خود مستقیما خطا را حس نموه و مدار را قطع می نمایند، در حالی که رله ها پس از درک، بروز خطا برای رفع آن به کلیدهای مربوطه فرمان می دهند.

از نظر حفاظتی،یک سیستم قدرت به نواحی کوچکت ری نیز، تقسیم می گردد که هر کدام از این نواحی ممکن است توسط وسایل حفاظتی اصلی و چندین وسیله حفاظتی پشتیبان مورد حفاظت قرار گیرند.
با توجه به مشخصات روی فیوز مینیاتوری و جریان های معین شده روی آن، دو نوع جریان در فیوزهای مینیاتوری مورد بحث است که در قسمت زیر به بیان آنها می پردازیم:

جریان لحظه ای

به جریانی گفته می شود که در یک لحظه،( کمتر از یک ثانیه ) فیوز توانایی تحمل این جریان را دارد. روی فیوز ها معمولا جریان بزرگی مانند 6000 یا 3000 درج شده است که این عدد نشان دهنده جریان لحظه ای فیوز مینیاتوری می باشد.

جریان نامی

به حداکثر جریان مجازی که یک فیوز مینیاتوری توانایی تحمل آن را دارد گفته می شود و اگر جریانی بیش از میزان جریان نامی مشخص شده روی فیوز از آن بگذرد، فیوز مدار را قطع می کند.

در این صورت اگر جریانی بیش از جریان نامی از فیوز بگذرد، می توان این نتیجه را گرفت که فیوز می‌سوزد و بدین ترتیب جریان برق در مدار، قطع خواهد شد. به عبارت ساده، فیوز یک وسیله حفاظتی است و نقش آن در تجهیزات و مدارات الکتریکی این است که در مواقعی که جریانی بیشتر از حد انتظار از وسیله برقی عبور می‌کند، با سوختن فیوز مدار قطع گردد تا به تجهیزات دیگر آسیبی وارد نشود.

اجزای تشکیل دهنده ی فیوز کدامند؟

اجزای تشکیل دهنده فیوزها عبارتند از ؛ یک سیم حرارتی که در مدار جریان قرار گرفته و به ازای میزان جریان به خصوصی در زمان معین، ذوب می گردد (می سوزد). عملکرد صحیح فیوز نه فقط تابع دقت در مرحله ساخت آن می باشد، بلکه همچنین به استفاده درست و نگهداری صحیح پس از نصب نیز بستگی دارد. چنانچه فیوز در مدار به درستی به کار گرفته نشود، احتمال وارد آمدن خسارت جدی به تجهیزات گران قیمت مدار نیز وجود دارد.

پایانه

قسمت هایی از فیوز را که برای اتصالات الکتریکی مدار خارجی تعبیه شده اند، پایانه می نامند.

پایه فیوز

قسمت های ثابت یک فیوز را گویند که مجهز به ترمینال هایی برای اتصال به مدار خارجی می باشند و در مورد بعضی از انواع فیوزهای موجود، قسمت پایه دارای روپوش محافظتی نیز می باشد. فیوز وقتی قادر به حفاظت از مدار است که در مسیر فاز و ابتدای مدار نصب شود.

کنتاکت های پایه فیوز

به قسمت های هادی پایه فیوز گفته می شود، که با کنتاکت های کلاهک فیوز یا رابط فیوز در ارتباط هستند.

کلاهک فیوز

قسمت جداشدنی فیوز است که حامل رابط فیوز می باشد و خارج کردن و تعویض آن را راحت تر می نماید.

کنتاکت های کلاهک فیوز

برای اتصال به کنتاکت های رابط فیوز و نیز اتصال به کنتاکت پایه فیوز طراحی شده است.

نگهدارنده فیوز

مجموع پایه فیوز و کلاهک فیوز را نگهدارنده فیوز می نامند.

رابط فیوز ( فشنگ فیوز )

به قسمتی از فیوز گفته می شود که شامل المان فیوز بوده و پس از عمل کردن فیوز برای آماده سازی مجدد آن، باید تعویض گردد.

کنتاکت های رابط فیوز

برای اتصال رابط فیوز به کنتاکت های پایه فیوز و کنتاکت های کلاهک فیوز طراحی گردیده است.

المان یا سیم فیوز

به بخشی از فیوز گفته می شود که هنگام عملکرد فیوز ذوب می گردد.

شاخص فیوز

به قسمتی از فیوز گفته می شود که مشخص می کند، فیوز سالم بوده یا درست عمل کرده است. شاخص فیوز را با توجه به جریان نامی فیوز، به رنگهای مختلف می سازند. جدول زیر جریان نامی را با توجه به رنگ شاخص آن تعیین می کند. شاخص فیوز توسط یک سیم مقاومتی نگهداشته می شود. پس از سوختن المان فیوز سیم مقاومتی نیز سوخته و پولک فلزی که تحت کشش فنری کوچک قرار دارد آزاد می گردد. در فیوزهای فشار قوی به عوض پولک از یک میله فلزی قطع کننده ( فشنگ ) استفاده شده است. این میله با ضربه ای در حدود ۱۲ Kg سبب قطع کنتاکت کلید و فرمان به لامپ سیگنال و غیره می گردد.

تیپ مختلف انواع فیوز مینیاتوری

اعداد و حروفی که روی فیوز مینیاتوری یادداشت شده اند، نشان دهنده تیپ فیوز و جریان نامی آن می باشند.

تیپ های معمول فیوز مینیاتوری

فیوز مینیاتوری از نظر کاربرد به تیپ های Bروشنایی، Cموتوری،Dترانسفورماتوری،K قدرت و Zبسیار حساس تقسیم بندی می گردند.

فیوز مینیاتوری نوع B روشنایی

این کلید مینیاتوری معمولا در مصارف خانگی و در سیستم روشنایی استفاده کاربردی دارد. این کلیدها در جریان اضافه، بار بین 3 تا 5 برابر جریان نامی در زمان مشخص، را در مدار قطع می کنند و از سطح حساسیت مناسبی برای کاربردهای خانگی برخوردار می باشند.

فیوز مینیاتوری نوع C موتوری

کاربرد این فیوز مینیاتوری بیشتر در موارد صنعتی بوده و این کلیدها جریان بین 5 تا 10 برابر جریان نامی در زمان مشخص را در مدار قطع می کنند و زمان قطعشان از تیپ B بیشتر می باشد.

فیوز مینیاتوری نوع D ترانسفورماتوری

در مصارف صنعتی خاص مانند مولدهای اشعهX-Ray از فیوز ترانسفورماتوری استفاده می گردد. این کلیدها جریان بین 10 تا 20 برابر جریان نامی در زمان مشخص را در مدار قطع می کنند و زمان قطعشان از همه تیپ ها بیشتر است.

فیوز مینیاتوری نوع K قدرت

این کلید مینیاتوری برای حفاطت در مدار های قدرت، ترانسفورماتورماتور ها و موتورها استفاده می شود. در این نوع از کلیدهای مینیاتوری حد جریان برای قطع در موارد اضافه بار کمتر از سایر کلیدها می باشد.

فیوز مینیاتوری نوع Zبسیار حساس

هنگامی که جریان عبوری از جریان نامی بیشتر شود، در یکمدت زمان خا که از تمامی سایر تیپ ها کمتر است،فیوز مینیاتوری بر طبق منحنی قطع ، فرمان قطع جریان را صادر می نماید. حساسیت این نوع از کلیدها ، هم در مواقع اضافه بار و هم اتصال کوتاه از تمامی تیپ های دیگر بیشتر است و در صورت بروز خطا مدار ررا سریع تر قطع می نماید. بنابراین کاربرد این نوع فیوز مینیاتوری در مداراهای با حساسیت بسیار بالاست.

اهمیت نصب فیوز استاندارد

فیوز مینیاتوری عکس العمل سریعی نسبت به اضافه بار و تحمل جریان اولیه نشان می دهد و برق را قطع خواهد کرد. فیوز یک وسیله‌ی حفاظتی است و در تاسیسات برقی از آن استفاده می کنند تا زمانی که جریان بیش از حد مجاز از وسایل عبور کند وفیوز بسوزد در نتیجه مدار قطع شود تا به وسایل دیگر آسیب وارد نشود.

فیوز یک مکانیسم مهم ایمنی به حساب می آید و به عنوان یک محافظ مدار را قطع می کند. حداکثر جریان این فیوزها تا 100 آمپر است. جزء اصلی فیوز، یک نوار فلزی می باشد که در یک محفظه غیر رسانا قرار گرفته است و با عبور جریان بیش از حد، این نوار فلزی ذوب می شود و باعث قطع شدن مدار الکتریکی می گردد.

 



:: برچسب‌ها: نصب فیوز ,فیوز مینیاتوری, نصب فیوز استاندارد,فیوز ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

بسیاری از مصرف کنندگان فکر می کنند که آیا خرید تشک به صورت آنلاین بهتر است یا نه. برای برخی از افراد ، ممکن است انجام چنین خرید بزرگی بدون حضور فیزیکی در آنجا برای انجام آن دشوار باشد. خرید آنلاین نحوه خرید و فروش کالا توسط مردم را به خود اختصاص داده است بنابراین خرید تشک بصورت آنلاین به سرعت به گزینه ای تبدیل شده است که بسیاری از مردم انتخاب می کنند. از مزایای بی شمار خرید آنلاین می توان به مواردی از قبیل، از پس انداز قابل توجه مالی گرفته تا انتخاب بهتر مارک های تشک و موارد دیگر اشاره کرد. برای کسانی که هنوز کمی تردید دارند ، در این مقاله 8 دلیل اصلی برای خرید تشک به صورت آنلاین آورده شده است.

8 دلیل برای خرید آنلاین تشک تخت

1) انعطاف پذیری و راحتی و زمان بیشتر در خرید تشک اینترنتی

در شلوغی زندگی روزمره ، یافتن وقت برای خرید در ساعات کاری ممکن است دشوار باشد. اکنون ، مصرف کنندگان می توانند در خلوت خانه های خود پشت کامپیوتر خود بنشینند و به همان اندازه که نیاز دارند ، به دنبال تشک مناسب خود می روند. هنگام خرید تشک به صورت آنلاین نیازی به لباس پوشیدن ، آماده سازی بچه ها یا رانندگی در سطح شهر به نمایشگاه خرده فروشی نیست. در عوض ، می توانید با وقت و شرایط خود خرید کنید. اگر می خواهید روزها یا هفته ها تصمیم بگیرید ، می توانید تصمیم بگیرید. اگر می خواهید تشک خود را بصورت انلاین خریداری کنید ما به شما فروشگاه اینترنتی آقای تشک را پیشنهاد می دهیم.

2) فشار فروش کمتر

اگرچه ممکن است امنیت آزمایش تخت خواب قبل از خرید را دوست داشته باشید ، همچنین یک فروشنده به شما توضیح می دهد که چرا باید به یک تشک بزرگ تر و بهتر ارتقا دهید یا سعی کنید به سمت جدیدترین کالای بروید. هنگامی که فشار فروش باعث کاهش قضاوت شما شود ، تمرکز واقعاً بر نکات مثبت و منفی تختخواب هایی که به یک نمایشگاه اختصاص دارند ، برای مصرف کنندگان دشوار است. همچنین بسیاری از مردم از خوابیدن روی تخت در فروشگاه ها ناراحت هستند. خرید آنلاین حقایق محصولات را ارائه می دهد بدون اینکه شخصی در تمام مدت زمان شما را تحت فشار قرار دهد. وب سایت های خرده فروش به طور کلی گزینه ای برای گپ زدن با یک فروشنده دارند ، اما شروع این مکالمه به شما بستگی دارد. اگر ترجیح می دهید در آرامش خرید کنید ، این مزیت مهمی است که هنگام خرید تشک به صورت آنلاین دریافت می کنید.شما می توانید با مراجعه به قسمت محصولات آقای تشک محصول خود را انتخاب کنید و با کارشناسان فروش تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بگیرید. خرید آنلاین تشک خود را با فروشگاهی مطمئن مانند آقای تشک تجربه کنید.

3) فرصت داشتن یک خرید آگاه تر

وقتی به یک نمایشگاه خرده فروشی مراجعه می کنید ، اغلب بروشورها توسط فروشندگان برای ارائه اطلاعات به شما داده می شوند. نکته منفی این است که آنها فقط اطلاعات مربوط به مارک های خود را به شما ارائه می دهند. همچنین در بسیاری از فروشگاه ها مجموعه هایی با مارک های خصوصی از مارک های بزرگ وجود دارد که می تواند مقایسه بین فروشگاه ها را دشوار کند. وقتی یک تشک به صورت آنلاین خریداری می کنید ، می توانید مارک ها ، اندازه ها و سبک های بی شماری را مرور کنید و با ریزبینی و تفصیلی در مورد آنها بررسی کنید که بیشتر به خرید کدام یک علاقه مند هستید. در دسترس شما منابع مختلفی است که پارچه ها ، مواد و اصطلاحات مختلف مورد استفاده در صنعت تشک را توضیح می دهد. اطلاعات منتشر شده در وب سایت یک خرده فروش نیز ممکن است واقعی تر و قابل اعتماد تر از دهان به دهان فروشندگان باشد. بررسی های مصرف کنندگان و رسانه های اجتماعی همچنین بینشی در مورد آنچه که خریداران واقعی باید در مورد تخت های خاص پس انداز کنند ، فراهم می کند. انتخاب تحقیق و خرید آنلاین تشک امکان دسترسی بیشتر به اطلاعات و خریداران با آگاهی را فراهم می کند.

4) سیاست های بازگشت تشک

یکی دیگر از مزایای مهم دیگری که در مقاله اخیر تشک درباره مزایای خرید آنلاین تشک آورده شد ، سیاست های بازگشت طولانی مدت است. خرده فروشان اینترنتی می دانند تشک جدید چقدر برای شما مهم است. آنها همچنین می دانند که شما قادر به بررسی دقیق تخت خواب قبل از خرید نبوده اید ، و به طور کلی می خواهند این نگرانی را کاهش دهند و احساس کنند خطر خرید کمتر است. در حالی که بسیاری از فروشگاه های فیزیکی و حضوری فقط چند روز یا چند هفته برای بازپرداخت ارائه می دهند ، ارائه خرده فروشان آنلاین بسته به نوع تشک برای 1-3 ماه یک امر عادی است. این می تواند هنگام تصمیم گیری در مورد مناسب بودن یک تشک خاص بسیار مفید باشد ، زیرا می بینید که به جای فقط یک دقیقه ، قیمت آن در طول چند شب بیشتر است.

5) قیمت های بهتر تشک

قیمت گذاری بصورت آنلاین به طور کلی کمتر از فروشگاه های محلی است. دلایل این امر شامل نشانه های خرده فروشی زیاد و رقابت آنلاین بیشتر است. یک تشک آنلاین قابل مقایسه ممکن است تا 70٪ از قیمت تشکی که می خواهید در هر مکان فیزیکی خریداری کنید تخفیف داشته باشد. فروشگاه ها همچنین مالیات فروش را اضافه می کنند اگرچه تشک را به صورت آنلاین از خرده فروش در یک کشور دیگر خریداری می کنید ، معمولاً مجبور نیستید آن مالیات اضافی را پرداخت کنید. وب سایت ها همچنین تمایل به فروش و تبلیغات مکرر دارند تا از رقبا (در بالای قیمت های قبلاً کاهش یافته آنها) برتری کسب کنند. ما همچنین برخی از وب سایت ها را پیدا کردیم که با سایر فروشندگان مطابقت دارند مانند فروشگاه اینترنتی آقای تشک. صرفه جویی در هزینه ها ، بررسی گزینه های آنلاین برای اکثر خریداران ارزشمند است.

6) انتخاب بهترین تشک

در حالی که برخی از مصرف کنندگان فکر می کنند اگر به فروشگاه بروند شانس بیشتری برای انتخاب یک تشک خوب دارند ، حقیقت این است که انتخاب به دلیل اندازه ، هزینه و محدودیت های تجاری اغلب محدود است. به طور معمول ، خرده فروشان فقط چند مارک تجاری ارائه می دهند و فقط چند مدل را می توانید آزمایش کنید. هنگام خرید آنلاین تشک ، می توانید تعداد بی شماری تشک مشاهده کرده و در مورد تشک هایی که فکر می کنید نیازهای خاص شما را برآورده می کنند ، تحقیق بهتری داشته باشید. علاوه بر این ، بسیاری از مارک های تشک مخصوص لاتکس ، مموری فوم و بسترهای آب فقط به صورت آنلاین یافت می شوند و در فروشگاه ها موجود نیستند.

7) احتمال رضایت بیشتر از خرید تشک جدید

بسیاری از افراد تصور می کنند که امکان آزمایش تشک در نمایشگاه ، اطمینان از راحتی و رضایت مورد نظرشان را فراهم می کند. حقیقت این است که ، آمار ثابت می کند که این روش کافی برای اطمینان از اینکه یک تشک خاص از آسایش و پشتیبانی مناسب برخوردار نیست. بر اساس مطالعه رضایت تشک های مصرفی توسط بهترین تشک ها ، رضایت مشتری در مقایسه با نمایشگاه و خرید آنلاین به شرح زیر است:

  • تشک فنری - 60٪ هنگام خرید از یک نمایشگاه بسیار راضی بودند. 64٪ هنگام خرید آنلاین راضی بودند.
  • مموری فوم - 80٪ هنگام خرید در نمایشگاه بسیار راضی بودند. 82٪ هنگام خرید آنلاین راضی بودند.
  • لاتکس - 65٪ هنگام خرید در یک نمایشگاه راضی بودند. 84٪ از خرید آنلاین تشک راضی بودند.

همانطور که آمار به وضوح نشان می دهد ، مردم بیشتر از وقتی که بتوانند چند لحظه روی تشک دراز بکشند ، رضایت بیشتری دارند.  همه اینها نشان می دهد که وقتی افراد تشک را با استفاده از تفکر انتقادی و مقایسه دقیق به جای تست حضوری آن ، به صورت آنلاین خریداری می کنند ، رضایت بیشتری خواهند داشت.

8) مقایسه تشک های چند فروشگاه

خریداران باهوش معمولاً هنگام تصمیم گیری های بزرگ برای خرید ، همیشه ارزش یک محصول را در فروشگاه های مختلف مقایسه می کنند. خرید آنلاین این امکان را به افراد می دهد تا به راحتی از سایتی به آن سایت دیگر کلیک کنند تا در مورد تشک هایی که نظرشان را جلب می کنند بیشتر بدانند. در مقابل ، مقایسه خرید تشک در مکان های واقعی به معنای ساعت ها صرف رانندگی از یک فروشگاه به فروشگاه دیگر است. مقایسه خرید هنگام خرید آنلاین تشک نه تنها سریعتر است ، بلکه معمولاً اطلاعات بیشتری نیز در اختیار شما قرار می دهد. اگر می خواهید 50 فروشگاه را بدون صرف هزینه زیاد مقایسه کنید ، می توانید.

سوالات متداول در زمان خرید تشک

آیا خرید آنلاین تشک مطمئن است؟

بله ، تا زمانی که از یک شرکت معتمد و بررسی شده خرید می کنید کاملا قابل اطمینان می باشد. اکثر شرکت های تشک آنلاین یک آزمایش خواب با یک روند بازگشت ساده ارائه می دهند ، بنابراین اگر از تشک خود راضی نیستید می توانید آن را برای بازپرداخت کامل برگردانید. همچنین با خرید آنلاین تشک می توانید پس انداز کنید. یکی از فروشگاه هخای معتبر اینترنتی تشک فروشگاه آقای تشک می باشد که شما می توانید انواع تشک را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری نمایید.

برای خرید تشک جدید چقدر  باید هزینه کنید؟

وقتی در حال خرید آنلاین هستید ، می توانید یک تشک عالی با زیر 2 میلیون تومان یا در همان مکان پیدا کنید ، مدل های با کیفیت بالاتر که حدود 5 و 7 میلیون قیمت دارند. قیمتی که احتمالاً پرداخت خواهید کرد به نوع تشک و ضخامت آن بستگی دارد. تشک مموری و ژل تشک معمولاً کمتر از یک تخت لاتکس هیبریدی یا طبیعی است. یک تشک ضخیم تر از یک تشک نازک تر ، هزینه بیشتری دارد زیرا حاوی مواد بیشتری است.

کدام تشک برای کمر درد بهتر است؟

اگر به یک تشک برای کمر درد نیاز دارید ، آن را با روکش کف فوم متوسط ​​امتحان کنید. تشک مموری فوم انتخاب خوبی است ، مخصوصاً اگر با بودجه قابل قبولی خرید می کنید. بعضی از افراد یک تشک هیبریدی یا لاتکس  را ترجیح می دهند.

از کجا بدانم چه نوع تشکی بخرم؟

یک راه این است که از خود بپرسید دوست دارید تخت خوابتان چه حسی داشته باشد. آیا تشکی متناسب با آن می خواهید که برای حسی شبیه بغل به بدن شما بدهد و اجازه دهد کمی در آن فرو بروید؟ در این صورت ممکن است بخواهید یک تشک مموری فوم در نظر بگیرید. با این حال ، اگر یک تخت خواب فنری ترجیح می دهید که به شما اجازه دهد "بالای تشک خود را" احساس کنید ، ممکن است یک تشک هیبریدی یا لاتکس بهتر باشید.

از کجا بفهمم تشک من باعث کمر درد من شده است؟

از خود بپرسید چه زمانی کمردرد در بدترین حالت خود قرار دارد. آیا صبح هنگام بیدار شدن بیشتر احساس درد می کنید و آیا با گذشت روز درد کمرنگ می شود؟ در این صورت مشکل می تواند وضعیت خوابیدن یا تشک شما باشد.

اگر بر روی شکم می خوابید ، ممکن است به این دلیل باشد و پیشنهاد می کنیم حالت خواب دیگری را امتحان کنید و ببینید هنوز با درد بیدار می شوید؟ اگر با عوض کردن حالت تشک باز هم احساس درد داشتید پس احتمالاً به دلیل تشک بد است.

با خرید آنلاین تشک خواب بهتری بخرید

خرید تشک سرمایه بزرگی در زندگی هر شخص است. این چیزی است که قرار است چندین سال آسایش و پشتیبانی مناسب را برای شما فراهم کند تا بتوانید بهتر بخوابید و یک سبک زندگی سالم داشته باشید. به همین دلیل ، بسیار مهم است که مصرف کنندگان بتوانند گزینه های خود و تشک های تحقیقاتی را کاملاً بسنجند ، ضمن اینکه در وقت و هزینه صرفه جویی می کنند. وقتی می خواهید بصورت آنلاین تشک بخرید تمام مزایایی که در این مقاله برای شما بیان کردیم را در اختیار شما قرار می دهد و به شما در تضمین شب های آرام و رویاهای شیرین کمک می کند. با خرید آنلاین تشک از فروشگاه اینترنتی آقای تشک تجربه ای نو از خرید را حس کنید.

 



:: برچسب‌ها: خرید تشک ,گران ترین تشک رویال ,راهنمای خرید تشک ,بهترین تشک, خرید تشک اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

صادرات کود در دنیای امروز به واسطه گسترش تکنولوژی و نیاز کشورها به یک‌دیگر جهت تکمیل منابع خود، به موضوعی بیش از پیش مهم تبدیل شده است. در این میان علاوه بر آن‌که در هر کشوری قوانین داخلی برای صادرات کود وضع می‌گردد، قوانین بین‌المللی و برخی موقعیت‌های خاص نظیر تحریم برخی کشورها از سوی سایر کشورها بر صادرات و واردات کالا اثرگذار خواهد بود. در این مقاله ما در صدد هستیم ۱۵ نکته کلیدی در صادرات کود را برای شما بیان کنیم. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید:

قوانین مهم درباره صادرات کود

۱. مهم‌ترین و اصلی ترین قانون مربوط به حوزه صادرات کود، «قانون مقررات صادرات و واردات» است. این قانون در ۴۸ ماده قانونی، ۴۵ تبصره و ۱۴ بند تدوین شده و مصوب سال ۱۳۶۶ است.

۲. مقررات دوم در این زمینه «آیین نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات» است. آیین نامه مذکور پیرو قانون فوق توسط هیئت دولت مورخ ۱۳۷۳ تصویب گردید و متضمن نکات دقیق تر و اجرایی تری نسبت به قانون مذکور است.

۳. دیگر قانون مهم صادرات کالا که در این زمینه اهمیت بسزایی دارد قانون امور گمرکی می‌باشد. این قانون در سال ۱۳۹۰ به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده و ۱۵۶ ماده قانونی دارد. این قانون محتوای مقرراتی در زمینه عملیات اجرایی مربوط به امور گمرکی و ترخیص کالا می‌باشد. قانون فوق دارای آیین‌نامه‌ای می‌باشد که توسط هیئت دولت مورخ ۱۳۹۱ تصویب شد.

۴. علاوه بر مقررات فوق اصلی‌ترین قانونی که به ابعاد کیفری صادرات و واردات کالا پرداخته است قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و آیین‌نامه‌ آن می‌باشد. این قانون در ۱۰ فصل و ۷۷ ماده قانونی تنظیم شده که در بخش‌های مختلف به تخلفات تجاری و قاچاق کالا و ارز پرداخته است. قانون قاچاق کالا و ارز در سال ۱۳۹۲ به تصویب رسیده و در دو سال بعد اصلاحات دیگری به آن اضافه شده است. در این قانون کالاها‌ی موضوع صادرات و واردات به سه دسته تقسیم شده است که عبارتست از کالاها‌ی مجاز، مجاز مشروط، ممنوعه.

۱۵ نکته کلیدی در صادرات کود که باید بدانید :

افزایش تولید کود

اولین نکته در صادرات کود تولید کود مازاد بر مصرف داخلی می باشد . تولید کنندگان کود مجاز به صادرات کودهایی هستند که طبق نیاز کشاورزان کشور اضافی بوده و می توانند به بازار کشورهای خارجی متقاضی صادر و عرضه شوند. حال اگر کودهایی که کشاورزان داخلی به آن احتیاج دارند و تولید آن به اندازه ای نباشد که جوابگوی نیاز کشاورزان کشور باشد تولید کنندگان کود اجازه صادرات این نوع کودها را ندارند. با توجه به توانایی کشور در زمینه صادرات کود و بازار خوبی که این محصول دارد تولید کنندگان داخلی باید تلاش کنند تا با همت و پشتکارشان و حمایت مسئولین تولید کودهای خود را افزایش داده تا علاوه بر رفع احتیاج کشاورزان داخلی بتوان نیاز کشورهای متقاضی و خریدار کود خارجی را برآوره کرد.

بازاریابی خارجی فروش کود

می توان گفت یکی از مهمترین گام  ها در صادرات بازاریابی آن می باشد.به بیان ساده تر که اگر کشور ما در روند کود موفق عمل کند و کود تولید شده مازاد بر مصرف داخلی داشته باشیم و مجاز برای صادرات باشیم ولی اگر بازر هدف را نشناسیم و برای فروش کود و صادرات آن مشتری خارجی پرزنت نکرده باشیم هیچ جایگاهی در صادرات کود نخواهیم داشت زیرا خریداری نداریم.پس بازاریابی یکی از نکات طلایی در صادرات کودمی باشد که ت.ولید کنندگا نباید از آن غافل شوند. در تعریف بازاریابی می توان به شناخت بازارهای خارجی اشاره نمود از روش هایی که می توان به این شناخت رسید، مذاکره با خریداران در کشور مقصد و شرکت در نمایشگاه های بین المللی است. اتاق های بازرگانی و سفارتخانه ها نیز می توانند اطلاعات مناسبی را برای صادرات در اختیار صادرکنندگان بگذارند. یکی دیگر از مواردی که باید در نحوه صادرات کود به خارج از کشور و بخش بازاریابی آن اشاره نماییم، شناخت کالاهای رقیب از نظر کیفیت و قیمت می باشد. در بازایابی به این نکته توجه داشته باشید برای بازار یابی همیشه راه های جدیدی را کشف کنید و نمایشگاه های کشورهای مقصد را فراموش نکنید.

برند سازی کود

برند سازی از جمله کارهایی است که در بازاریابی محصول بسیار مهم است و با این کار می توانید محصول را به خوبی معرفی نمایید.تولید کنندگانمی توانند با برند سازی در بازار بین المللی خود را به خریداران محصولشان معرفی کنند و تبدیل به یک برند معروف و قابل اطمینان باشند که با توجه به کیفیت محصول برندشان باعث سودآوری می شوند زیرا محصولات با برند معتبر و خاص دارای قیمت بالاتری می باشند و می توانند تولید کنندگان کودهای صادراتی را با قیمت بالاتری به بازارهای خارجی به فروش برسانند.

پیگیری و کسب تجربه

دقت داشته باشید که در نحوه صادرات کود باید پیگیری و کسب تجربه را فراموش نکنید در واقع با یک بار صادرات کود شما به تمام مراحل و چگونگی و نحوه صادرات کود تسلط پیدا نخواهید کرد. باید در این کار استمرار داشته باشید.

نحوه گرفتن مجوز صادرات کود

از مراحل و نحوه صادرات کود گرفتن مجوز لازم از ارگان هایی است که در این رابطه کار می کنند. روش اخذ مجوز های لازم برای صادرات در رابطه با محصولات و کالاهای مختلف در برخی مراحل متفاوت می باشد. وزارت صنعت و معدن و تجارت، کشاورزی، بهداشت، سازمان ملی استاندارد جز مهمترین ارگان های صادر کننده مجوز می باشند. برخی از شرکت های با برگزاری دوره های آموزشی مانند آموزش واردات و صادرات تمام مراحل قانونی در ان رابطه را آموزش می دهند.
امروزه قوانین و مقررات بسیار زیادی برای صادرات انواع مختلف محصولات وضع شده است که این قوانین و مقررات با توجه به کشور مبدا و مقصد نیز بسیار متفاوت خواهد بود و شما بایستی از تمام قوانین وضع شده آگاهی لازم را داشته باشید تا بتوانید به شکل صحیح و به نحوه احسن صادرات کالای مورد نظر خود را داشته باشید.

دقت در نحوه بسته بندی کود

در دنیای رقابت امروزی از مهمترین مسایل در نحوه صادرات کالا بسته بندی می باشد. هرچه در بسته بندی موفق تر باشید در بازار رقابتی و دیده شدن محصولات موفق خواهید بود.برای بسته بندی های خود از محصولاتی که دارای مقاومت بالاتری هستند و دربرابر ضربه و فشار استحکام بیشتری را دارند استفاده کنید. برند خود را بصورت آرم مخصوص درآورده که ایتن کار را می توانید به طراحان و گرافیست ها بسپارید و با رنگ های قابل توجه بر روی بسته بندی خود کار کنید تا در عین شکیل بودن بیشتر به چشم آید. می توانید توضیحات محصولات خود را با توجه به کشور مقصد ترجمه کنید و بر روی بسته بندی محصول خود به چاپ برسانید.

دقت به کیفیت بالا کود

چگونگی و نحوه صادرات کود صرفا به طی کردن برخی مراحل اداری نیست و باید کیفیت کالا را در طول سال های کاری خود حفظ نمایید و گرنه به زودی از بازار حذف خواهید شد. برای تثبیت چایگاه خود در بازار بین المللی کود باید از کیفیت کود خود اطمینان داشته باشید زیرا این کیفیت کود است که باعث می شود تا خریدار به شما رجوع کند و تقاضا محصول داشته باشد. پس توجه و دقت به کیفیت بالا کود تولید شده یکی از رموز موفقیت در صادرات کود می باشد از آن به آسانی نگذرید.

ارائه قیمت مناسب

با توجه به نرخ کود در بازار بین المللی کود سعی کنید مناسب ترین قیمت را برای کودهای صادراتی خود در نظر بگیرید تا بتوانید متقاضی های زیادی در برای خرید کود خود جذب کنید. یکی از تککنیک های موفقیت آمیز در زمینه صادرات فرلوش بالا و سود کم می باشد. زیرا شما در فروش بالا به سود خوبی خواهید رسید و صادرات کود شما به علت قیمت مناسب پیشنهادیتان به هیچ وجه راکد نمی ماند و همیشه برای صادرات کود متقاضی خواهید داشت.

ارائه کودهای متنوع

سعی کنید با تولید انواع کود بتوانید در همه زمینه ها پاسخ گوی نیاز مشتری های خارجی خود باشید و در صورت درخواست از شما بتوانید کود مورد نظر را برای صادرات به آن کشور داشته باشید. یکی از مهم ترین نکات در صادرات کود توجه به فروش بالای نوع کود نیز می باشد که شما می توانید با کمی تحقیق متوجه شوید که چه کودی متقاضی بیشتری در بازار بین المللی دارد که با تولید همان کود بتوانید بازار صادرات آن را در دست بگیرید.

بیمه کردن کود صادراتی

بیمه کالای صادراتی یکی از مهمترین نکات در صادرات کود است.زیرا بیمه ضمانت نامه و پشتیبانی برای خطرات و صدمات احتمالی به بار مرسوله می ابشد که در صورت بروز هر گونه اتفاقی می تواند جبران ضرر و زیان آن را به فرد مستحق دهد.

داشتن دفتر در کشورهای هدف

داشتن یک دفتر یا مرکزی در کشور مقصد بسیار به صادر کننده کمک خواهد کرد. سعی کنید با گذشت زمان و تثبیت شده جایگاهتان در صادرات کود کشورهای هدف خود را بشناسید و اقدام به بازگشایی دفتر و شعباتی در آن کشور کنید که ارتباط گرفتن برای شما راحت تر باشد. وجود نمایندگی در کشورهای هدف یکی دیگر از نکات کلیدی در صادرات کود می باشد.

استفاده از طرح ها و حمایت های دولتی برای صادرات کود

اگر تازه شروع به کار کرده اید با مقدار کم صادرات کالای مورد نظر را انجام بدهید. سازمان توسعه تجارت برای صادرکنندگان حمایت های گوناگونی دارد که بهتر است با آن مجموعه ارتباط درستی داشته باشید.در برخی موارد دولت برای حمایت از تولید کننده های داخلی کود طرح حای و برنامه هایی را قرار می دهد و امتیازتی را در اختیار تولید کنندگان قرار می دهد ک ه شما می توانید با استفاده از این طرح ها به توسعه برنامه های صادراتی خود بپردازید و باعث ارزآوری به کشور شوید.

رقابت کردن با بهترین برندهای خارجی

یکی از نکاتی که در صادرات کو باید به آن توجه داشته باشید رقابت کردن با بهترین برندهای خارجی می باشد که می توانید با بالا بردن سطح کیفی کود خود رقیبان خارجی را از میدان به در کنید.

وارد کردن ارز خارجی به چرخه اقتصاد کشور

.در برخی موارد دولت برای حمایت از تولید کننده های داخلی کود طرح حای و برنامه هایی را قرار می دهد و امتیازتی را در اختیار تولید کنندگان قرار می دهد ک ه شما می توانید با استفاده از این طرح ها به توسعه برنامه های صادراتی خود بپردازید و باعث ارزآوری به کشور شوید.وارد کردن ارز خارجی به چرخه اقتصاد کشور باعث رشد اقتصادی و توسعه در صنعت کود کشور می باشد.

فروش بین المللی کود ارگانیک بصورت آنلاین

بازاریابی کود صادراتی بر روی جامعه هدفی متشکل از خرده فروشی های کوچک و فروشگاه های زنجیره ای کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه در سراسر جهان متمرکز شده است. بسیاری از شرکت های تولیدی در سراسر جهان استراتژی بازاریابی خود را بر روی بازاریابی دیجیتال متمرکز کرده اند . هر ساله فروش آنلاین نسبت به فروش سنتی ۱۵ درصد رشد را نشان می دهد.این رقم نشان می دهد بسیاری از صاحبان کسب و کار ها به فکر استفاده از ظرفیت های بازاریابی دیجیتالی هستند. اگر به فکر صادرات کودهای تولیدی خود می باشید می توانید از طریق فروش بین المللی کود بصورت آنلاین به کشورهای مجاز صادر کنید.از این نکته ساده و مهم در صادرات کود غافل نشوید.



:: برچسب‌ها: خرید اینترنتی کود,خرید انلاین کود اوره,خرید عمده کود صادراتی, خرید کود, خرید کود آلی ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

یکی از این شاخه‌ها تکنیک نقاشی با رزین اپوکسی  تکنیک ایجاد کهکشان با رزین اپوکسی است که به سبک‌های مختلف آموزش داده میشود و در بعضی از موارد هزینه‌های سنگینی بابت این آموزش‌ها دریافت میگردد. این تکنیک بسیار ساده و قابل انجام در منزل است و میتوانید با ثبت نام در کلاس های آموزش کار بارزین مدرسه معماری آرت کانر زیر نظر اساتید حرفه ای آموزش ببینید. در این مقاله تصمیم گرفته ایم تا بصورت ساده به بیان تکنیک ایجاد کهکشان با رزین اپوکسی بپردازیم. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید:

تکنیک ایجاد کهکشان با رزین اپوکسی

  • ابتدا سطح کار را با الکل تمیز میکنیم ، بعد رنگ های دلخواه را آماده میکنیم. با الکل رنگ های خود را رقیق کرده و روی سطح کار که با الکل خیس کردیم میریزیم و شروع میکنیم با سشوار اون هارو به سمت های همدیگر حل میدهیم و روی کار الکل بی رنگ میپاشیم(میتونیم بذاریم کار خشک بشه و بعد الکل بپاشیم که قره های الکل جاش بمونه و مثل ستاره باشه.)
  • بعد از اینکه صبر کردیم کار خشک بشه اونموقع با رنگ روغن سفید و قلم داتینگ(درصورت نداشتن با خلال دندون.) سطح کار رو پر از نقطه های سفید میکنیم.
  • بعد از خشک شدن اونها؛ شروع میکنیم رزین و هاردنر را میکس کرده و من در این کار یک مقدار کم ابی و بنفش و مشکی بارزین میکس کردم و حتما در رزین بی رنگ از اکلیل نقره ای یا سفید به مقدار کم استفاده میکنیم(که ستاره های زیر کهکشان را برای ما تداعی کنند.)
  • حالا کل رزین بی رنگ را روی کار میریزیم و قسمت های خاصی که مدنظرمان هست را رنگ های بنفش و ابی و مشکی که میکس کردیم میریزیم و با سشوار صنعتی انهارا حرکت میدهیم و پخش میکنیم.
  • کار را در جای بدون گرد و غبار قرار داده تا خشک شود!

تکنیک ایجاد کهکشان با رزین اپوکسی چه کاربردی دارد؟

از تکنیک ایجاد کهکشان با رزین اپوکسی میتوانید برای آراستن هر سطح مسطح و محکمی که قابلیت رنگ پذیری داشته باشد، استفاده کنید.

میتوانید از بوم، شیشه، سطوح MDF یا PVC استفاده کنید و بعد از اتمام کار، از آنها به عنوان صفحه ساعت، صفحه میز، سینی، زیر لیوانی و … استفاده نمایید. میتوانید از بسترهای آماده مثل سینی های چوبی یا دیس چینی برای کار استفاده کنید و با خلاقیت خود کاربردهای مختلفی را برای این هنر پیدا کنید.

تکنیک ایجاد کهکشان با رزین اپوکسی را روی چه سطوحی میتوان کار کرد؟

شما روی هر سطحی که مسطح و محکم باشد و قابلیت رنگ پذیری داشته باشد میتوانید کار کنید مثل صفحات PVC یا MDF .اگر سطح کار خیلی نازک باشد ممکن است بعد از خشک شدن، تاب بردارد. برای سطوح بزرگ از MDF با ضخامت حداقل ۸ میل استفاده کنید.

اگر سطح کار خیلی متخلخل بود مثل سفال، قبل از شروع به کار، روی آنرا یک دست چسب چوب بزنید تا خلل و فرج آن پوشانده شود و اگر خیلی صیقلی بود مثل پلکسی، با سمباده کمی آن را خش بیندازید یا یک دست رنگ اکریلیک بزنید تا رزین از روی سطح کار، کنده نشود.

قبل از شرع به کار، از تمیز بودن سطح کاراز هر گونه گرد و خاک و چربی، اطمینان پیدا کنید؛ چون هر نوع آلودگی، باعث گود افتادن آن ناحیه یا کنده شدن رزین از روی سطح خواهد شد.

آیا سازه های رزینی ساخته شده با تکنیک کهکشانی قابل شستشو است؟

رزین بعد از خشک شدن، سطحی کاملا صیقلی و شیشه ای ایجاد میکند که کاملا در برابر آب، نفوذناپذیر است. برای عایق کردن پشت تابلوها هم می توانید از اکریلیک یا ورق طلای مایع استفاده کنید.

البته بهتر است برای وسایلی که زیاد با آب در تماس هستند مثل سینی یا زیرلیوانی، از PVC یا پلکسی استفاده کنید که کلا ضد آب است.

آموزش هارمونی رنگ ها برای تکنیک ایجاد کهکشان با رزین اپوکسی

برای آنکه بتوانیم توازن زیبایی بین رنگ ها  در تکنیک ایجاد کهکشان با رزین اپوکسی ایجاد کنیم، باید رابطه بین رنگها را بشناسیم و بدانیم که چه رنگ هایی را می توان با هم ست کرد که هارمونی کار حفظ شود.

هارمونی چیست؟

هماهنگی یا هارمونی به معنای “چیدمان مطبوع اجزاء یک کل” است و وجود آن در تمام مظاهر زندگی از موسیقی، شعر، رنگ یا حتی یک کیک زیبا، جلوه می کند. از نظر دیداری، هماهنگی، در چیزی است که موجب لذت چشم می شود. این هماهنگی بیننده را مجذوب کرده و احساس نظم و تعادل را در او ایجاد می کند.

برای استفاده از رنگ ها علاوه بر رنگ اصلی میتوانید از تون های مختلف آن رنگ هم استفاده کنید منظور از تون (tone) یا اصطلاحا تناژ در رنگ ‌شناسی اضافه کردن یک رنگ خنثی مانند رنگ خاکستری یا سیاه و سفید به رنگ اصلی است. اصولا رنگ‌ها به سه دسته Shade(شید)، Hue(هیو) و Tint( تینت) تقسیم می‌شوند.

هر گاه طرح رنگی خود را انتخاب کردید، هیچ گاه رنگ‌های خنثی را فراموش نکنید چرا که این رنگ‌ها باعث می‌شوند یک فضای استراحت برای چشمان به وجود بیاید و مانع از خستگی یا زدگی چشم‌ها شود.

آموزش تکنیک ایجاد کهکشان با رزین اپوکسی

اگر شما از افر ادی هستید که علاقه مندبه رشته هنری رزین هستید و تمایل دارید تکنیک ایجاد کهکشان با رزین اپوکسی را آموزش ببینید ما به شما پیشنهاد می کنیم از کلاس های آموزش کار با رزین مدرسه معماری آرت کانر استفاده کنید . زیرا این کلاس ها زیر نظر اساتید ماهر و خبره اداره می شود و شما با تمامی ریزه کاری های و فوت وفن های این رشته آشنایی پیدا می کنید و می توانید اشکالات خود را با راهنمایی اساتید کار بلد رفع کنید و به یک رزین کار حرفه ای تبدیل شوید که از هنر دست خود و خلق اثر هنری رزینی خود نهایت لذت را ببرید وبه وسیله آن نیز کسب درآمدکنید.

کارگاه سازه های چوب و رزین (وودگلس)

یکی از دوره هایی که علاوه بر جذابیت زیاد، امکان کار و استخدام در آن زیاد به چشم می خورد گرایش سازه های چوب و رزین(وودگلس) ، است . آکادمی معماری داخلی آرت کانر با برگزاری کارگاه سازه های چوب و رزین(وودگلس) به افرادی که این دوره را به صورت کامل و موفق بگذرانند و نمونه کار نهایی قابل قبول به اساتید دوره ارائه دهند ، پس از پایان دوره ، مدرک معتبر از وزارت علوم ارائه می دهد تا بتوانند به راحتی وارد بازار کار شوند



:: برچسب‌ها: کارگاه سازه های چوب و رزین, دوره های رزین ,آموزش آنلاین رزین ,آموزشگاه رزین ,آموزش کار با رزین ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

کلمه های یونولیت، پلاستوفوم، استایروفوم، آکاسیف، آکاسیو یا پلی استایرن انبساطی به نوعی مترادف همدیگر هستند و شاید تفاوت های بسیار کوچکی با هم داشته باشند. امروزه در صنعت ساختمان سازی از واژه یونولیت خیلی استفاده می شود و این واژه برای همه ی ما یادآور دانه پفکی و سبک یونولیتی می باشد که دوران مدرسه و کودکی با آنها مشغول ساخت انواع کاردستی و تابلوهای دیواری می شدیم و گهگاهی از روی شیطنت بر دیوارهای سیمانی می کشیدیم و از پخش شدن دانه های سفید معلق آن درون هوا غرق لذت می شدیم و خود را خالق این دانه های برفی می دانستیم. حال که امروزه از یونولیت در ساختمان سازی استفاده می شود برای شما هم این سوال پیش آمده است که آیا یونولیت ساختمانی همان یونولیتی است که در کاردستی نیز از آن استفاده می شد؟ اگر می خواهید پاسخ به این سوال را بدانید  تا انتهای این مقاله که به عنوان تفاوت یونولیت ساختمانی و یونولیت کاردستی می باشد همراه ما باشید:

یونولیت چیست؟

یونولیت Styrofoam در ایران بنام پلاستوفوم، یونولیت و آکاسیف شناخته می‌شود که نام اصلی آن پلی‌استیرن انبساطی (Expanded Polystyrene) یا EPS است. در بسیاری از کشورهای آمریکا شمالی این محصول با نام استایروفوم (Styrofoam) شناخته می‌شود. یونولیت ماده ای سبک و متخلخل و معمولاً سفید که در بسته بندی و عایق کاری کاربرد دارد در بعضی مواقع به آن فیبر سفید نیز می گویند. اما در حقیقت یونولیت نوعی پلیمر سفید رنگ و عایق رطوبت و صدا و دما است که از فرایندهای پتروشیمی تهیه می‌شود. پلی استیرن در سال ۱۸۳۹ توسط ادوارد سیمون کشف گردید. و در سال ۱۹۵۹ بوسیله کمپانی کوپر پلی استایرن انبساطی تولید گردید. در کل ماده اولیه یونولیت استایرن است و در پتروشیمی بدست می‌آید. پلی‌استایرن یا حرف اختصاری EPS ماده اولیه می‌باشد.

تفاوت یونولیت ساختمانی و یونولیت کاردستی در چیست؟

  • از یونولیت در سردخانه‌ها،شرکت های شیلات(با عنوان یخدان) برای حمل فراورده های شیلاتی مانند ماهی و میگو استودیوهای صدا برداری و ایزولاسیون صدا در فضاهای دارای آلودگی‌های بالای صوتی و همچنین ساخت ماکت، تابلوهای تبلیغاتی موقت و دکوراسیون‌ها استفاده می‌شود از استایروفوم در صنعت ساختمان در اندازه های مختلف و استاندار به عنوان بلوک های سقفی استفاده می شود.

  • یونولیت های ساختمانی دارای اندازه های بزرگ و وزن های مخصوص می باشد که ولی یونولیت های کاردستی دارای ورق هایی با ضخامت های متفاوت می باشد. در کل می توان گفت یونولیت ساختمانی با یونولیت کاردستی از نظر جنس و مواد اولیه تولید شده تفاوتی ندارند و فقط کاربردها و اندازه های آن ها متفاوت می باشد.

  • همچنین یونولیت هایی که در صنعت ساختمان سازی نیز استفاده می شوند به نسبت یونولیت هایی که در ساخت کاردستی کاربرد دارند از قیمت بالاتری برخوردار می باشند زیرا یونولیت های ساختمانی دارای اندازه های بزرگ تری می باشد.

کاربرد یونولیت در ساختمان سازی چیست؟

بلوک های یونولیتی مدتی است که برای ساختمان سازی در کشور و در آپارتمان های بلند به دلیل سبکی و کم هزینه بودن مورد استقبال انبوه سازان قرار گرفته است. این بلوک ها در دو نوع «قابل اشتعال» و «غیر قابل اشتعال» در بازار عرضه می شوند.

وزن هر قطعه بلوک سیمانی که در ساختمان سازی به کار می رود، ۱۵کیلوگرم است، در حالی که وزن بلوک های یونولیتی بسیار ناچیز است و تا اندازه بسیار زیادی موجب پایین آوردن وزن ساختمان می شود. با وجود پوشش نسوزی که زیر و روی این بلوک را محصور کرده است، در صورت آتش سوزی در ساختمان، این بلوک ها تنها تا ۲۰دقیقه  تحمل مقاومت در برابر حرارت را دارند.

ایمنی اماکن مسکونی در برابر حریق و حادثه از جمله مواردی است که باید از نظر ایمنی شهری مورد توجه قرار گیرد. در ایمنی یک ساختمان موارد زیادی نقش دارد که می توان به مصالح به کار رفته در آن به عنوان یکی از مهم ترین موارد اشاره کرد.

بلوک های یونولیتی ساختمان به دلیل سبکی وزن خود، وزن نهایی ساختمان را کم می کنند، به همین دلیل در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرند. بلوک های یونولیتی نقش باروری ندارند و به همین دلیل در برابر زلزله ایمن هستند.

اما این بلوک ها، در برابر آتش به راحتی حجم خود را از دست می دهند و تنها اشکال این بلوک ها، کمی مقاومت در برابر حرارت و شعله وری آنها است. در صورتی که از جنس مرغوب این بلوک ها در ساختمان سازی استفاده شود، در برابر آتش مقاوم تر خواهند بود.

در ایران نه تنها این نوع از مصالح ساختمانی بلکه تعداد بی شماری از مصالح ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد که از استانداردهای اجباری برخوردار نیستند و همچنان در ساختمان سازی به کار می روند. با توجه به بحران خیز بودن کشورمان در ساختمان سازی نباید از بلوک های قابل اشتعال استفاده شود و نوع غیرقابل اشتعال این بلوک ها نیز با رعایت ضوابط محدود شود تا از حریق های گسترده در ساختمان ها جلوگیری شود. همچنین انبار و نگهداری این مواد به دلیل واکنش هایی که ممکن است داشته باشند، بسیار خطرناک است و تاکنون شاهد مواردی از حریق انبار این بلوک ها بوده ایم.

به گفته کارشناسان تنها در صورتی که بین دیوار دو جداره یونولیت به کار رود، افت صوتی افزایش می یابد. همچنین عایق های حرارتی هم به تنهایی عایق صوت نیستند و در صورتی که داخل سیستم قرار بگیرند، می توانند موجب کاهش صوت شوند.

کاربرد یونولیت در کاردستی

یونولیت یا پلاستوفوم نوعی ماده سفید رنگ است که حالتی متخلخل دارد و بسیار سبک و کم وزن می باشد که البته به نام آکاسیف نیز شناخته می شود. یونولیت کاربردهای فراوانی در صنعت دارد و در واقع نوعی عایق محسوب می شود. یکی از ایده های خلاقانه و جذاب ساخت کاردستی با یونولیت است.
این ماده به دلیل قابلیت حمل آسان و برش پذیری مناسبی که دارد برای ساخت بسیاری از وسایل تزیینی و کاربردی گزینه مناسبی

می باشد. با استفاده از این ماده می توان کارهای هنری بی نظیری را خلق کرد. به طور مثال در ساخت وسایلی هم چون ماکت و کاردستی خانه، دیوار کوب های تزیینی، عروسک های فانتزی، ساخت دکور، کاردستی ماشین، استند حروف و … از این ماده پلیمری استفاده می گردد.

 



:: برچسب‌ها: کاربرد یونولیت,یونولیت یا پلاستوفوم,یونولیت در ساختمان سازی,یونولیت ساختمانی ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

تولید فیلتر هوا هم مانند تولید هر نوع تجهیز یا قطعه و ماشین آلات نیازمند داشت اطلاعات کافی در مورد بازار آن محصول است. در ایران همواره به دلیل مشکلات اقتصادی مانند تورم و تحریم ، بسیاری از صنایع با مشکلات جدی بر سر راه تولید محصول خود مواجه هستند. تولید فیلتر هوای خودروهای سواری و سنگین با استفاده از دستگاه تولید فیلترهوا به یک صنعت تبدیل شده است و می تواند فواید مناسبی را برای تولید کننده و البته مصرف کننده نهایی دربر داشته باشد. در این مقاله می خواهیم درباره هزینه راه اندازی کارگاه تولید فیلتر هوا بیشتر توضیح دهیم تا انتهای مطلب همراه ما باشید:

صفر تا صد تولید فیلتر هوا

  • راه اندازی کارگاه تولید فیلتر هوا (استعلام محل مناسب براین کار تنها از طریق اداره صنایع شهر شما امکان پذیر است )
  • اخذ مجوز کسب برای تولید فیلتر هوا (جواز کسب یا پروانه بهربرداری از اداره صنایع یا اتحادیه اصناف )
  • خرید مواد اولیه تولید فیلتر هوا
  • ثبت نام و علامت تجاری مورد نظر در وبسایت مرکز مالکیت معنوی
  • مراجعه به اداره استاندارد

نکته مهم : همه مراحل ذکر شده در بالا الزامی است و حداقل تا ۴ ماه زمان می‌برد.

هزینه راه اندازی کارگاه تولید فیلتر هوا

در مرحله اول برای وارد شدن به چرخه تولید در این کار احتیاج به سرمایه ی اولیه دارید که میزان این سرمایه بین ۴۰ تا ۵۰ ملیون تومان است.و سرمایه در گردش حدود ۲۰ ملیون تومان که شامل خرید مواد اولیه ،هزینه کارگاه و… می باشد.برای شروع چون استاندارد فیلتر هوا اجباری میباشد باید استانداردها را در مورد فیلتر هوا رعایت کنید.در غیر این صورت در بازار فروش دچار مشکلات جدی می شوید.

برای گرفتن استاندارد شما موظف به انجام نکات ذیل هستید.

١. ثبت شرکت

٢. گرفتن پرونه بهره برداری

٣. ثبت علامت تجاری محصول

۴. داشتن کد اقتصادی(کد ملی) محصول

۵. داشتن ازمایشگاه اقتصاصی

۶. استخدام یک مدیر کیفی(لیسانس)

شرح مختصری در موارد فوق برای تولید فیلتر هوا

۱) ثبت شرکت خود حدود ۲ ماه بطول می انجامد

۲) جهت صدور پروانه بهره برداری تاسیس یا پروانه بهره برداری باید دارای کارگاه و دستگاه تزریق پلی یورتان(pu) باشید(بازدید توسط صنایع).ضمنا محصولاتی که به سبک قدیم تولید میشود (pvc) مورد تاید اداره استاندارد کشورنمی باشد.

۳) برای ثبت علامت تجاری،اگهیثبت شرکت و داشتن پروانه تاسیس یا بهره برداری لازم است.که این فرایند(ثبت علامت تجاری) نیز حدود ۳ ماه طول میکشد و فقط در اداره ثبت مالکیتهای صمعتی واقع در تهران ثبت میگردد.

۴) برای گرفتن کد ملی مراحلی باید انجام شود و برای هر محصول باید یک کد جداگانه صادر شود

۵) ازمایشگاه تخصصی باید دارای یک دستگاه اون ۱۴۰+ درجه سانتیگراد وفیریز ۴۰- درجه سانتی گراد و یک دستگاه برای تست ابندی فیلتر هوا باشد.

۶) شما برای کنترل کیفیت و مسئول ازمایشگاه نیازبه استخدام یک کارمند (لیسانس) دارید.

در صورتی که مراحل فوق را باموفقیت پشت سر گذارید اداره استاندارد شهرستان شما برای گرفتن نمونه به کارگاه شما مراجعه کرده یک نمونه گیری می نماید.

هزینه خرید دستگاه تولید فیلتر هوا

برای راه اندازی خط تولید فیلتر هوا وجود دستگاه مجهز و خوب یک رکن مهم و اساسی است. امروزه شرکت هایی وجود دارند که دستگاه های تقلبی زیاد تولید میکنند و به بازار عرضه می کنند و خریداران با نداشتن اطلاعات کافی آن را خریداری می کنند و در همان ابتدای کار ضررهای زیادی را متحمل می شوند. دستگاه توليد فيلتر هوا که به شما مي‌دهند فاقد کيفيت بوده و حتي چنانجه فيلترهوا توليد نماييد از بسياري از فيلترهاي توليدي هوا ايراد گرفته و نمي‌خرند.

راه اندازی خط توليد فيلتر هوا مستلزم داشتن دستگاه با کيفيت و تهيه آن از توليد کننده معتبر به علت خدمات پس از فروش و مشاوره و حمايت صادقانه ميباشد نه وعده هاي پوچ و وسوسه برانگيز.لطفا کمي تحقيق نماييد بعد تصميم بگيريد.

کلاهبرداری تولید فیلتر هوا

یکی دیگر از مشکلات تولید فیلتر هوا ، سوء استفاده و کلاهبرداری های زیاد در فروش دستگاه و متاسفانه بی اعتمادی بخش زیادی از جامعه در رابطه با تولید فیلتر هوا است.استفاده ناصواب از ترفندهای بازاریابی می باشد.

اخیرا چند شرکت با تبلیغات گسترده و اغفالگر مبنی بر فروش دستگاه‌هایی مثل تولید فیلتر هوا و روغن اتومبیل و با وعده‌های فریبنده و سوءاستفاده از بیکاری جوانان، مشتریان زیادی جلب کرده و به سودهای ناصواب سرشار رسیده‌اند. عبارت‌های فریبنده و جملات اغواگرانه، مضمون روزانه صدها آگهی در جراید و بروشورهای تبلیغاتی است که عواملش با استفاده از ظرفیت‌های مغفول جامعه و نیاز جوانان درصدد فریب جامعه و سوءاستفاده از مشکلات و بیکاری‌های نسل جوان هستند.

هشدار اداره کل استاندارد برای راه اندازی کارگاه تولید فیلتر هوا

اداره کل استاندارد از تمامی هموطنان خواست تا مراقب سوء استفاده برخی از افراد در مورد فروش خط تولید و تجهیزات اتوماتیک و نیمه اتوماتیک ساخت فیلتر هوای خودرو باشند.در ماه های اخیر مشاهده شده است که برخی افراد و شرکت های سودجو، بدون دانش فنی، در سایت ها و وبلاگ های اینترنتی و با ارسال پیامک، با طرح ادعاهایی مانند فروش خط تولید انواع ماشین آلات ساخت فیلتر هوای خودرو، فروش دستگاه چین کن غلطکی کاغذ، فروش مواد اولیه فیلتر هوا و آموزش ساخت و تولید فیلتر هوا در منزل، اقدام به تبلیغات برای فروش این تجهیزات غیر استاندارد و تولید فیلتر هوا به صورت سنتی می نمایند.  بیشتر فیلتر هوای خودرو تولید شده با این روش و با این دستگاه ها، فاقد کیفیت لازم و غیر استاندارد هستند. پس در راه اندازی کارگاه تولید فیلتر هوا مواظب افراد شیاد و کلاهبردار باشید و قبل از آن حتما با افراد باتجربه و متخصص در این حرفه مشورت کنید وراهنمایی بگیرید.

 



:: برچسب‌ها: تولید فیلتر هوا,راه اندازی کارگاه تولید فیلتر هوا,صفر تا صد تولید فیلتر هوا,کارگاه تولید فیلتر هوا ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

صندلی مدیریتی اسکان مدل M-709  از جمله مدل های محبوب صندلی مدیریتی و صندلی اداری می باشد که برای فروش در فروشگاه اینترنتی وی چوب در 14 رنگ برای خرید قابل عرضه است . تنوع رنگ در این محصول این قابلیت را به مصرف کننده می دهد تا در زمان خرید صندلی مدیریتی، متناسب با طراحی داخلی اتاق و رنگ میزهای استفاده شده در محل بهترین انتخاب را داشته باشد.این صندلی اداری از قیمت مناسبی برخوردار است و به همین دلیل می توان آن را در دسته بندی صندلی های مدیریتی مقرون به صرفه قرارداد. استفاده از پروفیل فولادی با آبکاری نیکل-کرم در ساخت پنج پر به منظور افزایش زیبایی و استحکام محصول . برای خرید صندلی مدیریتی میتوانید به سایت شرکت وی چوب مراجع کنید و با مشاهد محصولات و انتخاب کالای خود و بردند های مختلف کالا دیدن کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را با خیال آسوده داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری وی چوب

یک صندلی مدیریتی مناسب باید به گونه ای باشد که چهار ناحیه ستون فقرات (گردن، پشت، کمر و دنبالچه) را پوشش دهد. در خرید یک صندلی مدیریتی مناسب به این نکته دقت کنید که ارتفاع آن قابل تنظیم باشد.

مجموعه وی چوب با ایجاد شبکه‌ای سیستماتیک این امکان را فراهم کرده که عرضه‌کنندگان کالا و ارائه‌کنندگان خدمات به‌آسانی با مخاطبان و مصرف‌کنندگان خود ارتباط مؤثر و دوسویه برقرار نمایند.
وی چوب یک فروشگاه بزرگ اینترنتی محصولات حوزه تجهیزات اداری می باشد  که امکان مشاهده ، انتخاب و خریداری کالای مبلمان اداری ، صندلی های اداری و ... از برندهای مختلف را به متقاضی این کالاها می‌دهد.



:: برچسب‌ها: مبلمان اداری , صندلی های اداری , خرید صندلی مدیریتی , صندلی مدیریتی اسکان ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

ایده های دکوراسیون منزل چوبی برای هر کسی که می خواهد فضای زندگی خود متحول کند مناسب است. استفاده از محصولات چوبی در دکوراسیون بسیار هیجان انگیز است ، پس چرا یک طراحی داخلی شیک و در عین حال جذاب ایجاد نمی کنید؟

مجموعه اسپرلوس دکور با سالها تجربه در طراحی و ساخت دکوراسیون داخلی و خارجی و ساخت انواع لوازم چوبی و فلزی می تواند بهترین طرح ها را با بهترین کیفیت برای شما اجرا کند. با خرید و یا ساخت محصولات چوبی، شما یک فضای زندگی لذت بخش دارید که تمام ایده ها و خلاقیت های دکوراسیون منزل چوبی شما را نشان می دهد. بهترین چیز در مورد تزئینات چوبی این است که می توانید به راحتی دکوراسیون خود را آنگونه که می خواهید ایجاد کنید. لازم نیست که طرح ها به صورت پیچیده باشند. فقط چیزی ایجاد کنید که متناسب با دکوراسیون فعلی فضای زندگی شما باشد.

 طراحی ، اجرا و ساخت انواع محصولات چوبی

از چوب می توان به چندین روش مختلف در خانه استفاده کرد. می توان آن را بر روی دیوار قرار داد تا قفسه ای برای کتاب های شما ایجاد شود ، یا می تواند یک میز اینه یا جا کفشی کوچک برای ورودی اصلی باشد. دراسپرلوس دکور شما می توانید ایده های عالی برای دکوراسیون منزل خود را مشاهده کنید.

یکی از ویژگی های اسپرلوس دکور این است که می توانید طرح ها را با رنگ بندی مختلف و همچنین در سایز و ابعاد اختصاصی خودتان سفارش دهید.

شما می توانید با گردش در اسپرلوس دکور ، از ایده ها موجود لذت ببرید و نظرات خود را در مورد تزئینات چوبی منزل با ما در میان بگذارید. همچنین  برای سفارش و ساخت محصولاتی که در تصاویر می بینید، با ما تماس بگیرید.
در حال حاضر در اسپرلوس دکور انواعتی وی ست ، میز ناهارخوری ، کتابخانه ، میز مدیریتی ، کمد و قفسه و تخت خواب  طراحی و ساخته می شود.

 

 



:: برچسب‌ها: ایده های جذاب دکوراسیون منزل , ایده های جدید دکوراسیون منزل ,ایده های جالب دکوراسیون ,ایده های خلاقانه دکوراسیون داخلی ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

رامسر در حاشیه کوه‌ها واقع شده است و تا دریا امتداد دارد که یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت این شهر در بین گردشگران می‌باشد، ویلاهای جنگلی در رامسر از چشم اندازی بکر و مثال زدنی برخوردار هستند، این مناطق بسیار زیبا از قله های مخروطی، باغ‌های مرکبات، مزارع چای، آبشارهای متعدد، شالیزارهای برنج، بوستان‌های جنگلی، غارها، دریاچه و آب‌و‌هوایی بسیار خوش تشکیل شده‌اند که تمامی این موارد باعث شده تا این منطقه جایگاه مناسبی در صنعت گردشگری به خود اختصاص دهد. اگر به دنبال اجاره ویلا جنگلی در رامسر و یا اجاره کلبه چوبی در رامسر هستید با مجموعه گلستانی ها تماس بگیرید تا با توجه به شرایط شما مانند تعداد افراد و میزان بودجه شما بهترین ویلاهای اجاره ای را در رامسر عروس شمال ایران به شما پیشنهاد دهد.

اجاره ویلا و سوئیت جنگلی در رامسر

از دیرباز تاکنون رامسر  به دلیل زیبایی طبیعی و بکر آن به عروس شهرهای شمالی ایران معروف بوده است .شهر رامسر را می‌توان میعادگاه مسافران به شمال کشور دانست، شهری که هم جنگل‌های سرسبز و هم ساحل جادو کننده آن را می‌توان در یک قاب نگاه به نظاره نشست. اگر تا به حال به این شهر زیبا شمالی سفر نکرده اید و برای مکان اقامتی خود مشکل داشته اید باید به شما این مژده را بدهیم که با مجموعه گلستانی ها اجاره ویلا جنگلی در رامسر به راحتی انجام می گیرد و تنها با یک تلفن می توانید ویلای مورد نظر خود را در رامسر رزرو کنید.

اجاره کلبه جنگلی در رامسر

کلبه تمام چوبی با ویوی جنگل های زیبای رامسر آرامش خاصی رو به مهمان های عزیز هدیه میدهد.به دلیل فاصله اندک بین کوه‌های سربه فلک کشیده البرز با دریای خزر، لقب عروس شهرهای ایران به شهر رامسر تعلق گرفته است.اجاره کلبه جنگلی در رامسر یکی از خدماتی است که مجموعه گلستانی ها در اختیار مسافریم و گردشگران قرار می دهد. کلبه چوبی دوبلکس که در طبقه بالا یک بهار خواب با سرویس بهداشتی مستقل دارد در یک باغ چای و درختان میوه و در فاصله ۱ کیلومتری از ساحل ماسه ای دریای خزر در رامسر قرار گرفته.این کلبه جنگلی سه خوابه با امکانات رفاهی کامل و تجهیزات نو, با دو تراس دلباز رو به طبیعت و باغ چای تماما از چوب ساخته شده. این ویلا از نظر جغرافیایی در جنگل های سرسبز رامسر قرار گرفته که امکان دسترسی به امکانات تفریحی رامسر مانند آبگرم رامسر و تله کابین و مراکز خرید رامسر و همچنین امکانات تفریحی تنکابن مانند مناطق ییلاقی و جنگلی دو هزار و سه هزار رابسیار ساده کرده و رستوران ها و فروشگاه های پوشاک نیز در این مسیر بسیار مفید خواهد بود. شما می توانید انواع کلبه های جنگلی را در موقعیت های مختلف جغرافیایی شهر رامسر را از مجموعه گلستانی ها اجاره کنید و تنها با یک تماس می توانید کلبه جنگلی خود را با توجه به شرایط خود رزرو کنید.

اجاره اقامتگاه بوم گردی در رامسر

اقامتگاه های بوم گردی شمال کشور در منطقه های دنج و سرسبزی از این خطه قرار گرفته اند که به عطر طبیعت گره خورده اند و به سادگی مردمان بی آلایش شمال می باشند. اقامتگاه بوم گردی مجموعه گلستانی ها در رامسر نیز یکی از همین اقامتگاه هاست که راه عبور آن از دالان بهشتی جنگل های دالخانی است. و قطعا ارزش خرید آنلاین بلیط هواپیما و سفری چند روزه را دارد. اینجا علاوه بر آشنایی با فرهنگ و آداب شمالی ها می توانید طعم غذاهای محلی آن ها را بچشید و خاطراتی به یادماندنی خلق کنید. برای رزرو این اقامت گاه بوم گردی از گلستانی ها عجله کنید و کافیست با شماره های مربوطه تماس بگیرید تا خاطرات خوشی را برای خود و خانواده تان در این اقامتگاه بوم گردی جنگلی در رامسر رقم بزنید.

سرگرمی و تفریحات در اقامتگاه بوم گردی

یکی از سرگرمی هایی که مهمانان اقامتگاه برای خلق خاطرات به یادماندنی انجام می دهند، پوشیدن لباس های محلی و عکس گرفتن در آتلیه اقامتگاه است. برنامه های تفریحی دیگری مثل اسب سواری، کوه نوردی، جنگل نوردی و آفرود سواری نیز با هماهنگی قبلی قابل اجرا هستند. درست روبروی اقامتگاه یک رستوران دایر است که معمولا مهمانان غذاهای خود را از آنجا سفارش می دهند.

درباره روستای جنت رودبار

روستای جنت رودبار را با عنوان پایتخت گل گاو زبان می شناسند، این روستا پر از مزارع کشت گل گاو زبان است و بیش تر سوغاتی هایی که گردشگران از این روستا می خرند همین گل گاو زبان است. این روستا حدود ۶۰ کیلومتر با رامسر فاصله دارد و کسانی که بلیط هواپیما رامسر را می خرند باید مسیر پر پیچ و خمی را از دل جنگل های دالخانی بگذرانند تا به این روستا برسند.

فاصله اقامتگاه بوم گردی جنت رودبار تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم شهر

فاصله اقامتگاه بوم گردی جنت رودبار تا بازار جنت رودبار: ۲۵۰ متر
فاصله اقامتگاه بوم گردی جنت رودبار تا ییلاق نمک دره: ۵ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی جنت رودبار تا آبشار سیاسرت رامسر: ۱۵ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی جنت رودبار تا جنگل دالخانی: ۲۵ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی جنت رودبار تا فرودگاه رامسر: ۵۵ کیلومتر

با جاذبه های طبیعی رامسر بیشتر آشنا شویم

جاذبه های طبیعی شهر رامسر همواره زبانزد گردشگران بوده است؛ رامسر یکی از زیباترین شهرهای استان مازندران در شمال کشورمان است که دارای زیبایی های بکر و مناطق دیدنی زیادی است. شهر رامسر با جاذبه های گردشگری فراوان و امکانات تفریحی خود برای توریست ها یکی از مهم ترین قطب های گردشگری محسوب می شود. این شهر با آب و هوای خوش حتی در زمستان نیز میزبان گردشگران زیادی از نقاط مختلف ایران و جهان است. رامسر زیبا در قدیم سخت سر نام داشته ولی امروزه به خاطر زیبایی های فراوان نام عروس شهرهای ایران را از آن خود کرده است. شهر رامسر به دلیل مجاورت با جنگل و دریا دارای زیبایی های خاصی است و محصولات عمده رامسر شامل برنج، مرکبات و چای هستند.در این قسمت از مقاله به معرفی جاذبه های طبیعی رامسر می پردازیم:

اجاره ویلا در بوستان جنگلی صفارود رامسر

بوستان جنگلی صفارود در میان دره قرار گرفته است و شامل جاذبه های بکر و طبیعی مانند جنگل و رود خانه و آب های معدنی است که این منطقه را به توریست پذیرترین منطقه تبدیل کرده است. این بوستان زیبا با آب و هوای مطبوع خود در پایین جاده قرار دارد که از طریق چندین پله به آن دسترسی خواهید داشت.

راه دسترسی به بوستان جنگلی صفارود از ابتدای جاده جواهرده در میدان غربی شهر رامسر آغاز می شود و پس از طی مسیری زیبا به طول ۹ ‪ کیلومتر به کنار رود صفارود خواهید رسید. آب‌ معدن نام دیگر این بوستان جنگلی زیبا است که در طی سال مخصوصا آخر هفته ها میزبان گردشگران زیادی می شود.

از ویژگی‌ های این منطقه می توان به مسیرهای بکر با چشم ‌اندازهای ویژه اشاره کرد که برای علاقه ‌مندان به طبیعت ‌گردی جای ایده آلی است. همچنین وجود جنگل و رودخانه، آب و هوای این منطقه را مطبوع کرده است. همچنین در جنگل صفارود دوست ‌داشتنی می توانید درختان بلند قامت و تنومند مانند درختان ممرز، درختان انجیلی، یا توسکا، افرا، ون را تماشا کنید. برای بازدید از این بوستان زیبا ساعت خاصی وجود ندارد و در طی شبانه روز می توانید مراجعه کنید. برای اجاره کلبه در بوستان جنگلی صفا رود می توانید با مجموعه گلستانی ها تماس بگیرید.

اجاره ویلا در منطقه ییلاقی گرسماسر

منطقه‌ ییلاقی گرسماسر یکی از جاذبه‌ های گردشگری طبیعی شهرستان رامسر به شمار می رود که قدمتی بیش از ۱۰ قرن دارد و در میان گردشگران از محبوبیت و شهرت خوبی برخوردار است. گرسماسر در اصل روستایی با طبیعت زیبا و آب و هوای خوبی است و جزو جاذبه ‌های گردشگری شهر رامسر به شمار می رود که با شهر رامسر ۴۰ کیلومتر فاصله دارد. ارتفاع این روستا از سطح دریا ۲ هزار متر است و همین امر سبب شده تا زمستان های بسیار سرد و تابستان های معتدل و خنک داشته باشد.

روستای گرسماسر دارای بافت مسکونی پراکنده، کوچه‌ های پیچ در پیچ و خانه‌های قدیمی با سقف ‌های شیروانی و دیوارهای گل ‌اندود است که همگی جلوه های‌ زیبایی از معماری سنتی و ساده روستایی هستند. به دلیل قرارگیری روستای گرسماسر در میان رشته‌ کوه البرز چشم ‌اندازها و مناظر دیدنی زیبا شما را مدهوش خواهند کرد. برای دسترسی به منطقه ییلاقی گرسماسر باید از جاده تنکابن وارد جاده هریس شوید و حدود یک ساعت و نیم بعد کوه های بلندی را پیش رویتان خواهید دید. برای بازدید از این منطقه نیز نیازی به ساعت خاص ندارید و در طی شبانه روز می توانید سر بزنید. اگر می خواهید در سفر خود به رامسر در منطقه ییلاقی گرسماسر نیز اقامت داشته باشید می توانید با اجاره ویلا از مجموعه گلستانی ها خاطرات خوشی را برای خود در این منطقه ییلاقی ثبت کنید.

اجاره ویلا در جنگل دالخانی

جنگل دالخانی یکی از زیباترین جاذبه ‌های گردشگری طبیعی شهرستان رامسر در روستایی به همین نام قرار گرفته است. این جنگل بسیار زیبا نیمه کوهستانی بوده و با ارتفاع تقریبی ۸۰۰ متر از مناظر بکر و جاذبه‌ های تماشایی و طبیعی برخوردار است. جنگل دالخانی از جنوب شرقی رامسر ۳۰ کیلومتر فاصله دارد و انتخابی مناسب برای کوهنوردی و طبیعت‌ گردی است. یکی از ویژگی‌ های منحصر به‌ فرد در این جنگل مه غلیظ است که بسیار تماشایی بوده و یکی از مهم ‌ترین دلایل جذب مسافر و توریست به شمار می رود، حتی گردشگران به این منطقه نام دالان بهشت داده اند؛ جنگلی افسانه‌ ای با درختان سر به ‌فلک کشیده که سرسبز و خرم هستند. این جنگل زیبا در جاده‌ رامسر به تنکابن واقع شده و برای دسترسی به جنگل دالخانی باید از جاده‌ کتالم به هریس بروید یا از خروجی شهر رامسر نیز پس از ۷ کیلومتر از جاده آسفالته‌ رامسر به تنکابن، به سه راهی جنت رودبار برسید، سپس مسافتی ۲۳ کیلومتری را طی کرده و وارد جنگل افسانه ‌ای و رویایی دالخالی شوید. . برای رزرو اقامت گاه بوم گردی  در جنگل دالخانی از گلستانی ها عجله کنید و کافیست با شماره های مربوطه تماس بگیرید تا خاطرات خوشی را برای خود و خانواده تان در این اقامتگاه بوم گردی جنگلی در رامسر رقم بزنید.

اجاره ویلا در تله کابین رامسر

تله کابین رامسر از بزرگترین تله کابین های ایران و خاورمیانه است و به سبب چشم‌اندازهای متنوع کوهستان، دریا و جنگل، یک مجموعه منحصر به فرد تلقی می‌شود. علاوه بر تله کابین، در این مجموعه مجموعه‌های ورزشی و تفریحی دیگری نیز گنجانده شده است. مجموعه گلستانی ها این مژده را به علاقه مندان به تله کابین می دهد که می توانند با اجاره ویلا نزدیک تله کابین در رامسر فاصله خود را با این مجموعه تفریحی به حداقل برسانند و از فضای بکر این ناحیه در ارتفاعات نیز استفاده کنند.

اجاره ویلاهای خاص و باحال در رامسر

جواهرده جایی شناخته شده است با مردم مهربان و مهمان نواز. تا این ویلای چوبی از ابتدای جاده جواهرده ۴۵ دقیقه راه می باشد. اگه دنبال شب ماندن در یک جای دور و بی سر و صدا هستید این ویلا گزینه خیلی خوبی می تواند برای شما باشد چون در عین نزدیکی به جواهرده از شلوغی به دور می باشد و تنها ۵ دقیقه با خود جواهرده فاصله دارد.  طبیعت بکر و محیط آرامش بخش روستا، خاطراتی فراموش نکردنی برای شما در این سفر به یادگار می گذارد. اگر مایل به اجاره ویلاهای خاص و باحال در رامسر هستید کافیست با مجموعه گلستانی تماس بگیرید.

اجاره ویلا در کتالم رامسر

کتالم هم مانند دیگر شهرهای شمالی یک شهر مهمان پذیر و پر رفت و آمد در نزدیکی رامسر است. هر کسی که گذری از رامسر داشته حتما شبی را در این شهر سپری کرده است. شهر کتالم به دلیل توریستی بودن دارای تعداد زیادی ویلا ، هتل و سوئیت است . بنابراین شاید فکر کنید اجاره ویلا در کتالم رامسر زیاد سخت نباشد . درست است که این شهر دارای تعداد زیادی ویلا و سوئیت است اما در پایان هفته و روزهای تعطیل شما قادر به اجاره ویلا در این شهر نخواهید بود ..اما گلستانی ها امکان رزرو ویلا در رامسر و کتالم را با هر قیمتی که بخواهید برای شما امکان پذیر کرده است.

اجاره ویلا ارزان در رامسر

شهر رامسر یکی از شهرهایی می باشد که توریست بسیار زیادی دارد به همین دلیل ویلاها دارای امکانات بسیار خوبی هستند. از نظر تنوع ویلا و قیمت اجاره ویلا در رامسر این شهر بسیار غنی میباشد و شما هر بودجه ای که برای اجاره ویلا در رامسر در نظر گرفته باشید می توانید ویلای مورد نظر خود را پیدا کنید.

حال اگر فرض کنید به رامسر سفر کرده اید ، بهترین چیزی که می تواند خستگی شما را از تنتان خارج کند اجاره ویلا ارزان در رامسر است. شما می توانید با تماس با مجموعه گلستانی ها از اجاره ویلا ارزان در رامسر که یکی از خدمات این مجموعه به گردشگران و مسافران می باشد استفاده کنید.

اجاره ویلا لاکچری در رامسر

خیلی از مسافرین با توجه به شرایط مالی خود عقیده دارند که در سفر باید هزینه کرد تا بتوانید لذت ببرید پس به جای اجاره ویلا ارزان در رامسر برنامه اجاره ویلا لاکچری در رامسر را در برنامه خود قرار می دهند. ویلاهای لاکچری در رامسر دارای امکانات فوق العاده از جمله استخر , مبلمان لوکس , لوازم بازی مانند فوتبال دستی , بیلیارد و ... می باشند. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز اقدام به اجاره ویلا لاکچری در رامسر با مجموعه گلستانی ها را تجربه کنید و خاطرات به یاد ماندنی را برای خود و خانواده تان از سفر به رامسر ثبت کنید.



:: برچسب‌ها: اجاره ویلا در شمال ,قیمت اجاره ویلا در رامسر ,اجاره سوئیت در رامسر ,اجاره ویلا در رامسر ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

زمانی که می خواهید در زمینه طراحی چهره با مداد کار کنید، با چالش های مختلفی سر و کار دارید. یکی از چالش های موجود در طراحی چهره، نشان دادن احساسات است. یک چهره شاد با یک صورت غمگین یا یک چهره متعجب کاملا فرق دارد. موضوع دیگری که وجود دارد این است که چهره دو فرد مشابه یکدیگر نیست. هیچ کس نمی گوید که طراحی کار ساده و راحتی است ولی زمانی که علاقه وجود داشته باشد بسیاری از کارها راحت می شود. در این آموزش قصد داریم در مورد چهره متعجب با یکدیگر صحبت کنیم. با ما همراه باشید، تا در این مورد اطلاعات کاملی به دست آورید.   

در بیان احساسات متعجب، چهره را چگونه رسم کنیم؟

در حالت متعجب تمام اجزای صورت به سمت بالا حرکت کرده و پهن تر و گردتر هستند. خط ابرو شکل کمانی به خود گرفته، درست مثل اینکه سعی دارد به سمت بالا و به طرف خط مو پرتاب شود. در این حالت بینی را کمی به سمت بالا می کشید، به این دلیل که بینی همراه با ابرو حرکت می کند، چشم ها کاملا گرد شده است. دهان در این حالت احساسات بیشتری را نشان می دهد. در این حالت دهان را با پهنای کمتری اما کشیده تر نشان می دهید، این کار باعث می شود که دهان را به شکل بیضی و باز شده رسم کنید و لب ها را در اطراف بیضی رسم می کنید (دندان ها در داخل بیضی قرار گرفته اند).

حالات متعجب چهره با چه ویژگی هایی همراه است؟

احساسات متعجب و در واقع شگفت زده از چند نوع احساس تشکیل شده است، که در واقع شامل احساسات نگران، ترسیده و وحشت زده می شود. حالت نگران به حالت ناامید نزدیک است ولی تفاوتی دارد و آن هم این است که میزان عصبانیت در آن کمتر و ترس بیشتر است. شکل ابرو در حالت نگران مشابه با حالت ناامید است، اما انحنا و خمیدگی در این حالت بیشتر است و خط گودی را در پیشانی ایجاد می کند. در حالت ترسیده، چشم ها گشادتر می شوند و مردمک چشم منقبض تر می شود و با حالتی تهدیدآمیز خیره نگاه می کنند. ابروها به سمت بالا رفته اند. دهان به طرزی عصبی منقبض شده است. در حالت ترس، دست ها چیزی را محکم می چسبند و عصب های دست کاملا مشخص است.

حالت وحشت زده چهره را چگونه رسم کنیم؟

با کمرنگ شدن پوست، تمامی اجزای صورت حالت باز شده ای به خود می گیرند و موها بلند می شوند. چشم ها کاملا گرد و مردمک چشم می لرزد. لرزش چشم، احساس وحشت را منتقل می کند اما به خاطر داشته باشید که زمانی که از این لحظه عبور کردید، چشم ها بزرگتر می شوند و بهتر می توانند ببینند، اگرچه چشم ها پهن تر هستند. این احساس ترس را خلق می کند. در این حالت، خطوط پره بینی ظاهر می شود. ابروها بلند و گره دار می شوند. احساس وحشت باعث می شود که لب پایین به سمت پایین خم شود و دندان پایین دیده شود.

چند نمونه مثال برای چهره متعجب

چه کسی گلدان مرا شکست؟

چگونه یک چهره متعجب را طراحی کنیم؟

چگونه یک چهره متعجب را طراحی کنیم؟

در این جا حالتی مرکب از شوک و عصبانیت نمایش داده شده است. ابروها به طرف داخل و در جهت بینی کشیده شده اند و جمع شدن ماهیچه ها در پیشانی این حالت را القا می کند. چشمان گشاد شده حالت شوک را بهتر می نمایاند. چشم ها شاد به نظر نمی رسند چرا که ماهیچه های زیر چشم جمع نشده اند، لب بالا به سمت پائین کشیده شده و ناراحتی را تشدید می کند.

سه حالت ترس تعجب و شوک

چگونه یک چهره متعجب را طراحی کنیم؟

چگونه یک چهره متعجب را طراحی کنیم؟

در این چهره، این سه حالت مشخص است و چشم ها باز شده، در عین حال ابروها به سمت داخل جمع شده اند. کمی اخم در چهره نیز وجود دارد.

آیا شما چیزی شنیدید؟

چگونه یک چهره متعجب را طراحی کنیم؟

چگونه یک چهره متعجب را طراحی کنیم؟

تعجبی توام با ترس در این چهره مشخص است. ابروها بالا رفته اند، چشم ها گشاد شده، دهان کمی به سمت پایین کشیده می شود، تا تعجب و ترس را به نمایش گذارد. حالتی از سایه روشن در تشدید این حالت بی تاثیر نیست.

سفارش آنلاین نقاشی چهره سیاه قلم

سرکار خانم آزاده حاجی علی اکبری در زمینه طراحی چهره با سیاه قلم فعالیت می کنند و علاقه مندان می توانند برای ثبت سفارش خود در ابعاد استاندارد و اطلاع دقیق از هزینه های آن از طریق واتساپ با ایشان ارتباط داشته باشند. همچنین می توانید برای مشاهده نمونه کارها به آدرس سایت www.whiteart.ir مراجعه کنید.
اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که به طراحی و نقاشی علاقمند هستید و یا در اطراف خود کسانی را دارید که به این هنر عشق می ورزند ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما برای خود و یا دوستانتان هدیه ای بینظیر از نقاشی سیاه قلم را تهیه نموده و از آن لذت ببرید . شما می توانید با ارسال عکس خود و یا دوستانتان تصویر مورد نظر خود را سفارش داده و نتیجه ای مطلوب دریافت نمایید .فقط کافیست از طریق شماره تماس و واتساپ : ۰۹۳۰۷۷۲۵۳۳۹ با خانم حاجی علی اکبری در تماس باشید .

 



:: برچسب‌ها: چهره سیاه قلم,نقاشی چهره سیاه قلم,طراحی چهره , طراحی چهره با سیاه قلم ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

در حوزه معماری و طراحی دکوراسیون استفاده از مواد و تکنیک های جدید روز به روز در حال گسترش است. زیباسازی محیط اطراف نسبت به گذشته تفاوت‌های چشمگیری داشته است. در این میان می توان از شرکت کناف و محصولات آن نام برد که با توسعه فناوری های جدید و به اقتضای نیاز و سلیقه امروز طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا پیدا کرده است. زیبایی، افزایش کیفیت مواد، سرعت و امنیت اجرا از جمله مواردی هستند که هم برای اجراکنندگان و هم برای مصرف کنندگان نهایی ارزش و اهمیت دارند.

آیا عوامل جوی روی نصب و کیفیت اجرای کناف تاثیر گذار است ؟

شاید بتوان مهم ترین نقطه ضعف کناف را آسیب پذیری در برابر ضربه و رطوبت دانست. به دلیل ضعف کنـاف در برابر رطوبت، استفاده از آن در مکان های مرطوب مثل حمام و استخرهای سرپوشیده توصیه نمی شود. با این حال، می توان این مسئله را با کمک کناف های فایبرگلاس و اجرای مکمل های مناسب روی سطح کناف برطرف کرد. البته این مسئله نیز با تولید صفحات گاردکس کناف نیز حل شده است.

اجرای کناف تقریبا برای هر فضایی، چه داخلی و چه خارجی، امکان پذیر است. با این وجود، اجرای درست کنـاف کار ساده ای نیست و نیاز به مهارت و تجربه دارد. برای آماده سازی پنل های کناف جهت اجرای رنگ، کاغذ دیواری یا کاشی حتما از تولیدات استاندارد کناف مثل بتونه ماستیک کناف، بتونه درزگیری کناف و سایر محصولات پودری کناف استفاده کنید تا اجرای راحت تری داشته باشید و کیفیت کار خود را تضمین کنید.

کاربرد ها و موارد استفاده کناف

ویژگی های منحصربه فرد کناف باعث شده تا کاربردهای زیادی داشته باشد. به طور کلی برای پوشش دهی هر نوع سطحی در فضاهای داخلی و خارجی می توان از کنـاف استفاده کرد. به عنوان مثال، اگر بخواهید فضای یک اتاق را تقسیم کنید و زیبایی محیط نیز برای شما اهمیت دارد، بهترین راه حل استفاده از دیوارهای پیش ساخته گچی کناف است.

این دیوارها که با نام دیوار کاذب نیز شناخته می‌شوند، از قاب های فولادی سبکی تشکیل می‌شوند که کنار هم قرار گرفته و با پیچ های مخصوص و متناسب با ضخامت پنل نصب می‌شوند. بعد از درزگیری و اجرای بتونه ماستیک می‌توان رنگ های دلخواه، کاغذ دیواری و حتی کاشی روی آن اجرا و نصب کرد.

تا چندی پیش، برای نوسازی و ترمیم سطوحی که زیبایی خود را از دست داده بودند باید هزینه و وقت زیادی صرف می‌شد. اما حالا می توان هر سطحی را، حتی سطوح نوسازی که برای زیباسازی آنها باید هزینه های بالایی صرف شود، به راحتی با کناف پوشش داد. لوله ها، کابل های برق و تمام تجهیزات و تاسیسات توکار را می‌توان به سرعت با کناف پنهان کرد. این در حالی است که در صورت نیاز می‌توان به راحتی به تمام آن ها دسترسی داشت. برای ترمیم قسمت های خراب کنـاف می توان فقط آن قسمت ها را برید و جایگزین کرد.

معایب کناف

عدم مقاومت نسبت به رطوبت

سقف کناف در برابر آب مقاوم نیست، البته صفحه کناف ضد آب هم داریم که در محیط های مرطوب استفاده میشه. در صورت استفاده از این مدل کناف، مقاومت سقف در برابر بخار آب بسیار زیاد میشه.

عدم مقاومت نسبت به ضربه

سقف کناف در برابر ضربه مقاوم نیست، اما اگه اون رو گچ اندود کنین، خیلی مقاومتر میشه. درسته که کناف دربرابر ضربه ضعیف است، اما اگر بعد از نصب بشکنه یا سوراخ بشه، قابلیت ترمیم داره.

اهمیت اجرای صحیح کناف

محصولات کناف از جمله مصالح ساختمانی هستند که با فناوری های جدید تولید می‌شوند و مطابق با نیاز و سلیقه روز بازار به روز رسانی می‌شوند. کناف دوام بالایی دارد و نیاز به مراقبت و رسیدگی خاصی ندارد، اجرا و نصب آن سریع و برای اهل فن بسیار ساده است. با این حال، در صورت اجرای نادرست کنـاف، احتمال بروز ترک و درز در آن زیاد است. همواره توصیه می‌شود که برای درزگیری و بتونه کاری صفحات کناف از محصولات پودری ساخت کنـاف استفاده شود زیرا بتونه و پودر مل‌های بی کیفیت باعث خرابی و ایجاد ترک روی کناف می‌شوند.

نحوه آماده سازی بتونه کناف

برای آماده کردن بتونه کناف، پودر بتونه را آهسته آهسته به آب اضافه کنید تا خوب حل شود و دلمه نکند. بتونه کناف را زیاد رقیق یا غلیظ نکنید و تنها خمیری نرم درست کنید. ابن بتونه ظرف مدت نیم ساعت تا چهل دقیقه خشک و سفت می‌شود و نمی توان آن را با افزودن آب مجددا نرم و قابل استفاده کرد. بنابراین از درست کردن مقدار زیاد بتونه خودداری کنید.

برخی افراد از بتونه درزگیری کناف به جای بتونه ماستیک استفاده می‌کنند. برخی افراد نیز اعتقادی به پوشش دادن سطح کنـاف با بتونه ماستیک ندارند. دقت داشته باشید که پودر بتونه درزگیر زبرتر از پودر بتونه ماستیک است. نرمی پودر ماستیک در زیبایی سطح نهایی تاثیر زیادی دارد و اجرای رنگ و کاغذ دیواری را بسیار راحت‌تر می‌کند. ضمن اینکه بتونه ماستیک دیرتر خشک و سفت می‌شود و به همین دلیل، هم اجرای آن راحت تر است و هم احتمال ترک خوردن آن به حداقل می‌رسد. در صورت اجرای ماستیک، نیازی به اجرای لایه آستری نخواهد بود.

در صورتی که از بتونه ماستیک استفاده نشود حتما باید روی پنل های کناف یک لایه آستری اجرا کرد.

عدم استفاده از آستری و نیز بتونه ماستیک مشکلاتی ایجاد می‌کند. بعد از نصب کاشی روی صفحات کناف، اتصال مناسب برقرار نمی‌شود و کاشی ها فرو خواهند ریخت. در مورد کاغذ دیواری، باعث می‌شود که در زمان جداسازی کاغذ دیواری به منظور نوسازی یا تعویض، به روکش پنل کناف آسیب جدی برسد. در اجرای رنگ، باعث ایجاد حالت سایه روشن می‌شود و رنگ چسبندگی کافی را نداشته و بعد از مدت کوتاهی پوسته کرده و می‌ریزد.

آیا می توان سطح کناف را رنگ کرد؟

آماده سازی سطح کناف قبل از اجرای رنگ از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است، تا حدی که معمولا توصیه می شود این مرحله را به دست حرفه‌ای ها بسپارید. شرکت مدرن سازان رادیس، از جمله شرکت های فعال در زمینه نصب و اجرای کناف می باشد . این شرکت با بهره گیری از کادر مجرب و آموزش دیده علاوه بر طراحی مطابق با سلیقه و خواست شما و در نظر گرفتن تمامی جوانب زیبا سازی در سریع ترین زمان به اجرای آن در منزل و یا محل کار شما خواهند پرداخت .

آماده سازی سطح با بتونه درزگیر و بتونه نقاشی (بتونه ماستیک) انجام می شود. استفاده از بتونه ماستیک و همچنین نحوه اجرای درست آن بسیار مهم است و در نتیجه نهایی تاثیر به سزایی دارد. بتونه ماستیک کیفیت نهایی کار را افزایش می‌دهد، در مصرف رنگ صرفه جویی می‌کند، مانع ایجاد حالت سایه روشن می‌شود و به چسبندگی بهتر رنگ کمک می‌کند. ضمن اینکه، نیاز به اجرای پوشش آستری را به کل حذف می‌کند.



:: برچسب‌ها: درزگیری کناف, بتونه کناف, اجرای صحیح کناف,سقف کناف ,مدل کناف ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

یکی از وظایف با ارزش و مهم دانشجویان در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری تهیه پروپوزال، انجام پایان نامه یا رساله می باشد. همانطور که می دانید پایان نامه دوره تحصیلی کارشناسی ارشد یکی از بزرگترین چالش های دانشجویان محسوب می گردد که همیشه نگران نحوه گذراندن این مرحله می باشند و سعی دارند در این مرحله موفقیت های چشم گیری کسب کنند. برای اینکه دانشجو بتواند در انجام پایان نامه خودموفق باشد باید شناخت مراحل کار قبل از شروع روال نگارش و دفاع از پایان نامه را داشته باشد. از این رو در این مطلب سعی کرده ایم همه آنچه که برای نگارش تا دفاع از پایان نامه احتیاج دارید را برای شما عزیزان آموزش دهیم و راهنمای انجام پایان نامه شما باشیم، پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید:

راهنمای انجام پایان نامه ارشد و دکتری

برای شروع انجام پایان نامه دانشجویان مراحال زیر باید به ترتیب طی کنند:

  • انتخاب موضوع پایان نامه
  • انتخاب استاد راهنما و مشاور
  • تکمیل فرم انتخاب موضوع پایان نامه و ارائه به مدیر گروه
  • تکمیل پروپوزال زیر نظر استاد راهنما و مشاور و ارائه پرپوزال به گروه تخصصی
  • تصویب پرپوزال در گروه تخصصی و ارسال به پژوهش دانشکده
  • صدور کد برای پایان نامه
  • نگارش پایان نامه
  • اعلام آمادگی دفاع و داوری پایان نامه
  • برگزاری جلسه دفاع از پایان نامه
  • ثبت نمره نهایی

آموزش گام به گام نوشتن پایان نامه

۱ -دانشجو موظف است قبل از ترم اخذ پایان نامه، استاد پایان نامه مشاور و موضوع آن را مشخص و طی نامه رسمی به گروهمربوطه جهت تصویب اعلام نماید.

۲ -چنانچه پایان نامه احتیاج به حمایتهاي مالی داشته باشد لازمست دانشجو فرمهاي مربوطه را کامل و پس از تایید استاد راهنمابه گروه ارائه دهد.

۳ -دانشجو موظف است در زمان مجاز تحصیل،به انجام امور مربوط به پایان نامه پرداخته و بنا به درخواست استاد راهنما گزارشپیشرفت کار را به وي ارائه نماید.

۴ -تمدید سنوات جهت انجام پایان نامه فقط تا ۲ ترم تحصیلی و با تقاضاي دانشجو، موافقت استاد راهنما تصویب شوراي تحصیلاتتکمیلی دانشکده میسر است.

۵ -داوران به پیشنهاد کمیته تحصیلات تکمیلی گروه آموزشی و تایید معاون تحصیلات تکمیلی دانشکده مشخص و پایان نامهتوسط دانشجو دو هفته قبل از تاریخ دفاع می بایست به داور تسلیم و گواهی مربوطه نیز به آموزش دانشکده تحویل شود.

۶ -آگهی اعلام دفاع که محتوي موضوع پایان نامه، تاریخ، ساعت و مکان برگزاري جلسه دفاع از پایان نامه می باشد می بایست درحداقل ۳ نسخه توسط دانشجو آماده وپس از مهمور نمودن توسط اداره آموزش دانشکده در گروه، کتابخانه و مکانهاي مناسب یکهفته قبل از دفاع نصب گردد.

۷ -پس از انجام دفاع دانشجو حداکثر ۱۵ روز مهلت دارد که کلیه اصلاحات لازم که از سوي داوران به وي اعلام شده را بر رويپایان نامه اعمال و پس از تایید شکل نهایی آن توسط آموزش دانشکده که دو نسخه از پایان نامه را بهمراه تایید استاد راهنما بهآموزش تحویل نماید.

چگونه پایان نامه را شروع کنیم؟

دانشجویان بهتر است پیش از آغاز کارهای پایان نامه نکات زیر را بررسی نموده و تا حد امکان رعایت نمایند.
نکات کلیدی

– از استاد راهنما و مشاور خود درخواست کنید به عنوان راهنمایی برای اشکال، محتوا و سبک انجام، چند رساله یا پایان نامه جدید در رشته شما در اختیار شما قرار داده و یا معرفی نمایند.(خودتان هم میتوانید چند نمونه از وبسایت های مربوطه تهیه نمایید.)

– قبل از آغاز انجام پایان‌نامه و رساله قوانین دانشگاه یا دپارتمان خود را با محوریت ارسال رساله مطالعه کنید.

– قبل از آغاز انجام پایان‌نامه دکتری و ارشد در مورد تمام بخش ها و فصول رساله خود طرح ریزی کنید؛ اثر خود را به ترتیب مرور کنید: مواد و روش ها/تکنیک های آزمایش، یافته ها، مقدمه و بحث.

– بررسی کنید که آیا برای دپارتمان شما الگوی آماده برای رساله یا پایان نامه وجود دارد یا خیر و در صورتی که وجود داشته باشد از آن استفاده کنید.

– در کل فرآیند پروژه خود، مواد و روش ها/تکنیک های آزمایشی و منابع را بر روی فایل های کامپیوتری مناسب تایپ و ذخیره کنید.

مراحل انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری

۱٫ انتخاب موضوع پایان نامه

قبل از شروع کارهای پایان نامه کارشناسی ، اولین قدم انتخاب موضوع پژوهش است. برای این کار لازم است تا دانشجو برای خود یک استاد راهنما انتخاب کند. استاد راهنما با توجه به زمینه کاری خود، تعدادی از مقالات چاپ شده در مجلات بین المللی معتبر را به دانشجو می دهد و از او می خواهد که این مقالات را یک مطالعه سطحی (چکیده، تعاریف اصلی و مقدمه فصل اول را بخواند) کند. بعد از این مرحله دانشجو با توجه به علاقمندی های پژوهشی خود یک یا احتمالا ۲ مقاله در حیطه و اسکوپ رشته خود انتخاب می کند.
بهتر است که انجام پایان نامه را به ترم آخر موکول نکنید و از ترم ۳ شروع کنید تا پس از اتمام پایان نامه زمان برای استخراج و چاپ مقاله داشته باشید.

۲٫ نوشتن پروپوزال

بعد از انتخاب موضوع پایان نامه، کار انجام پایان نامه شروع میشود. اگر زبان انگلیسی شما (معمولا زبان مقالات بین المللی انگلیسی است) تا حدی خوب باشد، وقت خود را صرف این که مقاله را دقیقا ترجمه نماید و روی کاغذ بنویسید نخواهید داشت و با خواندن بخش چکیده مقاله خواهید فهمید که آیا این مقاله به درد شما خواهد خورد یا نه. باید مطالعات کافی در زمینه موضوع انتخابی خود داشته باشید تا بتوانید پروپوزال خود را بنویسید.

۳٫ نوشتن مقدمه مقاله

اگر مطالعات خوبی در خصوص موضوع خود داشته باشید، بعد از تائید پروپوزال شما از سوی دانشگاهتان، می توانید نوشتن بخش مقدمه پایان نامه خود را آغاز کنید. در حین مطالعه، تعاریف اصلی مقاله را گرد آوری کرده و نکات مهم را در یک دفترچه یا وورد کامپیوتر خود با ذکر منبع یاداشت کنید.

۴٫ نوشتن روش کار

پس از تایید پروپوزال از طرف دانشگاهتان، ابتدا یک روش کار کلی برای مراحل پایان نامه خود داشته باشید و آنها را بنویسید. بهتر است یک زمانی را برای سپری کردن در کتابخانه دانشگاهتان و خواندن پایان نامه های دانگاه بپردازید تا فرمت کلی پایان نامه ها را بدست آورید و بعد آن می توانید راحت تر مراحل کار را طرح کنید.
شما قصد دارید در هر فصل چه کلیتی را طرح کنید . هر فصل چه سیری از مباحث را دنبال می کند. به عبارتی از کدام نقطه آغاز می شود و در کدام نقطه به پایان می رسد
هر بحث حدودا چند صفحه به طول خواهد انجامید (که کاملا تقریبی و نشان دهنده اهمیت نسبی بحث ها و تمرکز یا تاکید بر آنها در کار شماست)

۵٫ بخش نتیجه گیری

معمولا نتایج و تحلیل داده هایی است که جمع آوری نموده اید. این بخش هم به موازات انجام خود پژوهش قابل پیگیری است و قسمت های مهمی از آن را می توان قبل آماده نمود.

۶٫ بخش بحث و گفتگو

در این بخش باید راجع به صحت نتایج بحث شود. اعتبار سنجی نتایج بخش مهمی از این فصل می باشد. اگر در اعتبار سنجی نتایج اختلافی بین نتایج به دست آمده با پژوهش های قبلی باشد باید برای آن دلایل منطقی و قانع کننده بیاورید. در انتهای این فصل هم باید بگویید که این نتایجی که به دست آورده اید چه معنایی می دهد.

۷٫ بخش چکیده مقاله

چکیده پایان نامه: در چکیده پایان نامه باید به طور خلاصه توضیح بدهیم که :

چه مساله ای را بررسی کرده ایم؟

چرا این موضوع اهمیت دارد؟

از چه روشی این کار را انجام داده ایم؟

پژوهش ما چه معنایی دارد و مهم ترین نتایجی که به دست آورده ایم چه هستند؟

۸٫ مرتب کردن منابع

تنظیم منابع یکی از مراحل مهم و طولانی انجام پایان نامه است. بنابراین بهتر است در طراحی آنها حوصله به خرج دهید و نظم قابل قبولی را برای آنها در نظر بگیرید.

فرمت مواخذ بسیار متنوع و وابسته به شخص است.

در همه منابع اطلاعات کامل منبع را ذکر کنید.

در همه فیش ها نقل قول مستقیم و غیر مستقیم را مشخص کنید (زیرا برخی عادت دارند در هنگام فیش برداری عبارات را با زبان دیگری بنویسند)

شماره صفحه را به صورت دقیق ذکر کنید تا به درد سر نیفتید.

فصول پایان نامه ارشد و دکتری

یک پایان نامه استاندارد از ۵ فصل اصلی تشکیل می شود که فصول زیر را شامل می شود:

  • مقدمه
  • مروری بر پیشینه ی تحقیق
  • روش تحقیق
  • نتایج
  • بحث و پیشنهادات

نحوه نوشتن پایان نامه ارشد و دکتری

همانطور که می دانید هر پایان نامه شامل ۵ فصل بوده و هر فصل هم به چند بخش تقسیم می شود. هر فصل در پایان نامه خود با مقدمه ای کوتاه آغاز می شود و با نتیجه گیری به اتمام می رسد. در این قسمت از مقاله به نحوه نوشتن پایان نامه می پردازیم.

معمولا در مقدمه، روش های انجام پایان نامه، اهداف مورد نظر در پایان نامه ، نحوه ی انجام تحقیق و تحلیل ها و جمع آوری داده ها و به دست آوردن نتیجه ها مورد بحث قرار می گیرد. مرور منابع و اهمیت موضوع تحقیق در رابطه با مسئل توسعه در یک کشور نیز در مقدمه انجام می شود. در هر پایان نامه چکیده مختصری از اهداف و ساختار پایان نامه هم در ابتدای آن ارائه می شود.

انجام پایان نامه که در ۵ فصل طراحی شده ، با فصل اول که مشخص کننده ساختار کلی پایان نامه و ارائه روش ها و اهداف و مراحل مختلف انجام پایان نامه است، شروع می گردد که این فصل بنا به نظر دانشجو و تایید استاد راهنما سازمان بندی و مراحل مختلف پایان نامه را مشخص می کند.

فصل دوم پایان نامه که به مرور ادبیات موضوعه و بررسی پژوهش های گذشته مرتبط با موضوع پایان نامه اختصاص دارد ، مشخص کننده کارهای صورت گرفته در موضوع پایان نامه و مشخص کننده اهداف ما برای انجام پایان نامه می باشد که این مرحله نیز با نظر دانشجو و با تایید استاد راهنما انجام می شود.

در فصل سوم نیز شیوه های انجام پایان نامه و روش های تحقیق و نحوه جمع آوری داده ها به همراه بحث پیرامون پرسشنامه و بررسی اعتبار مراحل مختلف پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و یا در گروه های فنی و مهندسی مدل سازی پایان نامه با تایید مستقیم و راهنمایی استاد راهنما و با اعمال نظرات نهایی استاد راهنما انجام می گردد . این مرحله تقریبا مشخص کننده اعتبار پایان نامه می باشد مرحله اصلی پژوهش بر مبنای این فصل انجام می شود بنابراین نظرات استاد راهنما و تایید ایشان برای این فصل بسیار ضرروری می باشد.

در فصل چهارم پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری تحلیل ها و بررسی مدل های پیاده سازی شده و همچنین پیاده سازی ها و شبیه سازی های گوناگون با ارائه نمودارهای تحلیلی انجام می گردد . در واقع این فصل مهم ترین فصل در انجام پژوهش و پیاده سازی ایده های پایان نامه است.

و در فصل پنجم هم نتیجه گیری از طرح کلی کار و ارائه پیشنهاد برای ادامه پژوهش در زمینه موضوع پایان نامه انجام می گردد . نکته مهم درباره فصل پنجم این است که این فصل باید با توجه به مطالب عنوان شده در مقدمه و مقایسه نتایج بدست آمده با هدف های از قبل تعیین شده نگارش شود . دستیابی های نوین در این فصل ذکر می شوند و مورد تجزیه تحلیل قرار می گیرند.در پایان این فصل ارائه دهنده پایان نامه چند موضوع را به منظور انجام تحقیقات بعدی در راستای تحقیق خود پیشنهاد می دهد.

در نوشتن پایان نامه به چه نکاتی باید توجه کرد؟

می توانید تنظیم منایع را از فصل ها آغاز نمایید برای هر فصل یک رنگ جداگانه در نظر بگیرید و تمام منابع را بنویسید و به مرور که حجم منابع افزایش پیدا کرد نظم کاری از دست تان خارج نشود.

باید گفت این روزها کار نگارش پایان نامه کارشناسی این روزها با توجه به حجم زیاد کارهای قبلی انجام شده و زیاد شدن کتاب های الکترونیکی، فرآیندی بسیار ساده است و شما نباید هیچ نگرانی در این زمینه داشته باشید. به عنوان مثال می توانید به کتابخانه دانشگاه خود مراجعه نمائید و بسیاری از تعاریف اولیه را از روی پایان نامه های قبلی کار شده بنویسید. تنها دقت کنید که مراجع و منابع این تعاریف را هم یاداشت نمائید چون از شما سئوال خواهد شد که این تعریف را چه کتابی استخراج نموده اید.
دانشجویان عزیز اگر قصد یک پژوهش تمام عیار و با کیفیت را دارید حداقل یک قدم از استاد راهنمای خود جلوتر روید و میزان مطالعه خود را در روز افزایش دهید.

بسیاری از دانشجویان کارشناسی بعد از مراجعه به استاد راهنمای خود تنها به دنبال کارهایی می گردند که ساده باشد، براحتی بتوانند در آن موضوع، مقاله ISI چاپ کنند و خیلی زود بتوانند دفاع نمایند. اما اگر شما واقعا قصد پژوهش دارید، از واژه سخت نترسید. اگر استاد گفت فلان موضوع هست ولی اندکی سخت است مردد و دو دل نشوید.

نحوه تایپ پایان نامه

  • تایپ پایان نامه باید در یک روی کاغذ و توسط چاپگری با نوار تازه و تمیز صورت گیرد.
  • صفحات پایان نامه باید از یک جنس و بهتر است کاغذ تحریر هفتاد گرمی باشد . از بکاربردن کادر و تزئینات به دور متن تایپ شده خودداری شود.
  • محدوده خطوط تمام صفحات باید یکسان رعایت شود. فاصله شروع خطوط تا لبه بالایی و پایینی ۳ سانتی متر است و فاصله
  • تا سمت چپ کاغذ ۲ سانتی متر و تا سمت راست ۳ سانتی متر می باشد که محیط تایپ ۷/۲۳ ×۱۶است. تا علاوه بر مناسب بودن برای چهارچوب میکروفیش برای برش صحافی نیز کافی باشد. این محدودیت ها در مورد دیاگرام ها، جداول، نقشه ها، عکس ها، فهرست ها اشکال و غیره نیز باید رعایت شود.
  • توضیح جداول دربالا و توضیح اشکال و عکس ها در زیر آنها قرار می گیرد.
  • حتی المقدور باید از استفاده از صفحات بزرگ در پایان نامه خودداری کرد. و آنها را از طریق فتوکپی هاي مخصوص کوچک و استاندارد نمود. ولی در صورت اجتناب ناپذیربودن، باید با دقت آن صفحه را به داخل پایان نامه به گونه ای تا نمود که لبه آن از دیگر صفحات بیرون نزند.
  • از فونت با سایزهای زیر جهت تایپ استفاده می شود:

عنوان فصل ها ۱۴pt
عنوان بخش ها :۱۳pt) Bold )
عنوان زیر بخش ها :۱۲pt) Bold )
متن اصلی :۱۲pt
زیر شکل و جداول :۱۱pt
مراجع :۱۱pt

مشاوره انجام رساله دکتری

گروه پژوهشی نگارشگران برتر یکی از قدیمی ترین و قوی ترین مجموعه ها در حیطه امور پژوهشی و تحقیقاتی من الجمله مشاوره در انجام رساله دکتری ، انجام پایان نامه ارشد و انواع پژوهش ها دیگر در سطح کشور می باشد. گروه تحقیقاتی ما در سطح ملی و بین المللی به دانشجویان در رشته و گرایش های مختلفی چون علوم انسانى، فنی و مهندسی، علوم پایه، هنر، علوم پزشکى، دامپزشکی و … خدمات علمی و پژوهشی، ارائه می دهد. مراحل مشاوره انجام پایان نامه ارشد و انجام رساله دکتری از صفر تا صد می باشد. کافیست با ما تماس بگیرید.

مشاوره انجام پایان نامه ارزان

اگر شما دانشجوی کارشناسی ارشد و دکتری باشید احتمالا انجام پایان نامه یکی از دغدغه های شماست. انجام پایان نامه علاوه بر مشکلاتی که برای نگارش ، انتخاب موضوع پایان نامه و نوشتن پروپزال دارد ، جنبه مالی آن نیز یکی از مشکلات دانشجویان است. نگارش پایان نامه از ابتدا تا انتها شامل هزینه هایی است که شاید برخی از دانشجویان توان پرداخت آن را نداشته باشند. بنابراین ما در نگارشگران برتر با استفاده از برترین مشاوران کشور سعی کرده ایم تا هزینه های اضافی را کسر و انجام پایان نامه برای شما ارزان تمام شود. کافیست تا با مشاورین ما تماس بگیرید تا شما در انجام پایان نامه ارزان راهنمایی کنند.



:: برچسب‌ها: انجام پایان نامه ارزان,مشاوره انجام پایان نامه ارزان,انجام رساله دکتری,انجام پایان نامه ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

خواص فایبر سمنت و روش نصب آن در نمای ساختمان فایبر سمنت صفحه ایست سبک و دارای مقاومت خمشی بعلت ترکیب سیمان والیاف که این الیاف به آن استحکام خمشی میدهد. ضخامت این ورقه ها نسبت به ابعاد آن معمولا ۱۰۰/۱ تا ۲۰۰/۱ میباشد.حساس به تغییرات رطوبت میباشد و در ازای یک در صد رطوبت ۱۰۰۰۰/۱ تا ۲۰۰۰۰/۱ ابعاد آن در دوجهت افزایش یا کاهش میبابد

۱٫ فایبر سمنت حساس به تغییرات رطوبت میباشد وخاصیت انتقال وجذب و دفع رطوبت را دارد.مثال وقتی قسمتی از آن بعلتی مانند تابش آفتاب رطوبت از دست دهد زمان نسبتا طوالنی الزم است که این تغییر به سایر نقاط آن برسد وهمگن گردد در این مدت تا همگن شدن تنش های داخلی بسیار بوجود میاید و میتواند باعث اعوجاج و ترک خوردگی گردد در صورتیکه این تغییر نسبت به آخرین نقطه تغییر نیافته زیاد باشد مشکالتی را بوجود میاورد )نگهداری بسته بندی در هوای ازاد زیر افتاب و باران در حالیکه این فاصله کم باشد در مدت زمان کوتاهی در ضخامت حدود ۲تا ۳ روز جبران مینماید در این حالت فایبر سمنت به کمک آن آمده و از تغییرات زیاد جلوگیری مینماید.

۲٫ فابیر سمنت در نمای ساختمان

در نمای ساختمان به علت تابش خورشید و ریزش باران روی فایبرسمنت بالطبع تغیرات ابعادی در آن بوجود میاید فایبرسمنت را معموال بوسیله پیچ به سازه های ویژه آن متصل میکنند ! چون تغییر ابعاد در دو جهت میباشد. درصورتیکه تغیر ابعاد در جهت عمود به امتداد پیچ ها باشد بعلت نیروی حاصل شده از این تغییر ابعادی یا تورم و باد کردگی ایجاد میکند یا باعث ترک خوردن از محل اتصال به سازه میگردد.

درحالیکه نیروی در امتداد پیچ ها بعلت هم راستا بودن پیچ ها این نیرو خنثی میگردد.بنابراین میبایست سازه متصل به پیچ ها در جهت عمود به راستای آنها دارای امکان جابجایی باشد.که باعث میشود با مقدار کم نیروی حاصل جابجا شده و فایبرسمنت بتواند سالها دوام آورده و سالم باقی بماند

۲-۱مقدار نیروی وارد شده از فایبر سمنت به پیچ ها به عوامل زیر بستگی دارد

۲-۱-۱ سطح ثابت شده فایبرسمنت بین دو ردیف پیچ متوالی

۲-۲-۱مقدار تغییرات رطوبت)آفتاب وباران

۲-۱-۳ مدول االستیسیته فایبرسمنت

۴-۱-۲ مقاومتهای فایبرسمنت

۲-۱-۵ فاصله پیچ ها

به عنوان مثال برای بند ۲-۱-۱-مالحظه میشود که ورقهای سایدینگ که به عرض ۲۴سانتیمتر میباشد به راحتی روی سازه های سخت قابل نصب میباشد زیرا دارای سطح کمی است فقط برای در آخرین محل پیچ کردن روی فایبرسمنت باید حداقل ۵سانتیمتر با انتهای فایبرسمنت فاصله داشته باشد تا احتمال ترک خوردن از بین برود

سازه M با توجه به ساختار آن برای این منظور ساخته شده که تغیییرات جانبی را تحمل کرده با نیروی کمی این جابحایی را انجام دهد که باعث دوام فایبرسمنت نصب شده در نمای ساختمان میگردد.

عوامل دیگر مانند ضخامت ورق استفاده شده که باعث افزایش اینرسی میگردد.بنابراین ورقهای فایبرسمنت فقط در یک جهت باید به سازه Mمتصل گردند وجهت عمود بر آن باید آزاد باشد تا بتواند جابحایی به راحتی امکان پذیر باشد

لازم به ذکر است که جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت با هیچ سازه فلزی امکان پذیر نمیباشد.بلکه باید بوسیله درز گیری با یک ماده االستومری انتی UV انجام شود.

برای انجام این کار الزم است زیر فایبرسمنت پر باشد تا بتوان ماده درزرگیر را در فاصله بین دو فایبرسمنت پر نمود.

در جهت طولی سازه M با استفاده از یک ورق الستیک نازک پشت چسب دار این عمل انجام می شود

آبندی کردن درزهای فایبر سمنت چگونه انجام می شود؟

در جهت عمود برسازهM نیز یک ورق به عرض ۵سانتیمتر به شرح زیر استفاده میکنیم:

آبندی کردن درزهای فایبر سمنت حتماً باید توسط ماده االستومر انجام شود زیرا سازه A و سایر سازه ها قدرت آب بندی ندارند برای پوشش ماده درز بندی احتیاج به زیر سازی میباشد لذا یک ورق گالوانیزه به پهنای ۶-۵ سانتیمتر و به ضخامت حداقل یک میلیمتر انتخاب می کنیم و آن را بصورت افقی به سازه های M( در محل فرورفتگی M )و سازهای v پیچ می کنیم.

در مکانی که این ورق عبور می نماید(۵-۶ سانتیمتر) میبایست بخاطر جلوگیری از برآمدگی الستیک های عمودی به پهنای ورق بریده شوند تا ورق ایجاد برآمدگی ننماید بستن این ورق ها به سازه های MوV بمنظور پوشش درز افقی بوجود آمده از پانلهای سیمانی میباشد و فقط وظیفه نگهداری ماده درزبندی را به عهده دارد این ورقهای فلزی به هیچ وجه نباید به پانل های سیمانی پیچ شوند زیرا با قرار دادن M در دو طرف اجازه تغیر مکان به پانل ها در عمود بر جهت سازه های M داده میشود در صورتیکه هرگونه سازه یا ورق فلزی در جهت عمود بر سازه M به پانل های سیمانی پیچ شود اجازه جابجایی در اثر تغییرات رطوبتی را میگیرد ورق سیمانی از چهار طرف مقید می شود و باعث شکست و ترک خوردن خواهد شد .



:: برچسب‌ها: فایبر سمنت , فابیر سمنت در نمای ساختمان,خواص فایبر سمنت,نمای ساختمان فایبر سمنت ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

برنج ندا و برنج هاشمی هر دو از محصولات بازارپسند و پرمحصول بشمار می آیند. در کیفیت این دو نوع برنج ایرانی شکی نیست اما برخی از هموطنان طعم و عطر یکی از این برنج ها را بیشتر می پسندند. از آنجایی که کیفیت پخت و خوراک برنج برای مصرف کنندگان ایرانی اهمیت بسزایی دارد، برنج ندا بیشتر در غذاهایی مورد استفاده قرار می گیرد که برنج پایه اصلی آن نبوده و به عنوان مکمل استفاده می شود. برنج هاشمی پس از پخت، دانه‌های برنج به خوبی قد کشیده و کاملا از هم جدا می‌شوند. ویژگی دیگر برنج هاشمی ، حفظ نرمی، ظاهر مناسب و کیفیت مطلوب تا مدت زمان زیادی پس از پخت است.

برنج ندا پرمحصول و بازارپسند

برنج ندا برنجی پرمحصول و نسبتا مرغوب در میان انواع گوناگون برنج شمال است که اغلب در استان مازندران کشت می شود. نام دیگر این برنج مرغوب، برنج شمشیری است ، که محصول مطالعات پژوهشگران علم ژنتیک و ترکیب ۳ رقم برنج آمل ۳، حسن سرایی و سنگی طارم است که سبب شده تا حدودی ویژگی ها و برتری های این ۳ رقم برنج را همزمان داشته باشد.

برنج ندا از لحاظ ویژگی های ظاهری شباهت زیادی به برنج طارم دارد، به گونه ای که برخی از کشاورزان شمال کشور آن را برنج طارم ندا می نامند.

اهمیت و جایگاه برنج ندا در میان شالیکاران

کاشت این نوع برنج به دلیل بازار پسندی و محصول دهی مناسب در مدت زمان کم (بین هفت تا ده روز)، مورد توجه شالیکاران شمال کشورمان واقع شده است. بر اساس گزارش های موجود میزان برداشت برنج ندا حدود ۸ تن در هکتار بوده است و با توجه به محدودیت سطح زیر کشت، تغییر کاربری اراضی، کمبود منابع آبی کشور و توسعه مکانیزاسیون در عملیات نشاکاری و برداشت، نظر کشاورزان را جلب نموده و به عنوان گزینه مناسبی برای تولید برنج شمال مطرح گردد.

به طور کلی شناسایی و کشت گونه های پرمحصول مانند برنج های ندا می تواند سبب کاهش نیاز به واردات برنج از خارج از کشور شود.

وضعیت بیماری و آفات در کشت برنج ندا

آنچه که برنج های ندا را در زمره ارقام مورد توجه شالیکاران قرار داده است، علاوه بر ویژگی محصول دهی بالا، مقاومت در برابر آفات است. آفاتی مانند کرم ساقه خوار و هم چنین مقاومت به بیماری بلاست که از بیماری های رایج در میان انواع مختلف برنج است.

این امر سبب شده استفاده از سموم ضد آفات در مزارع تولید برنج ندا کاهش یافته که در نتیجه محصول تولیدی برنجی سالم و عاری از اثرات جانبی سموم باشد. ضمن اینکه این نوع برنج دارای مقاومت نسبی در برابر بیماری شیت بلایت نیز می باشد.

برنج ندا ، ویژگی های ظاهری و غذایی

طول دانه های ندا پیش از پخت کوتاه به نظر می رسند اما پس از پخت برنج، طول آن ها به شکل قابل ملاحظه ای افزایش پیدا می کنند.

از دیگر ویژگی هایی که در خرید برنج ندا می توان نام برد، خاصیت ماندگاری خوب بعد از پخت و رنگ شفاف و شیشه ای بودن دانه های آن است.

برنج ندا نقاط ضعف

از آنجایی که کیفیت پخت و خوراک برنج برای مصرف کنندگان ایرانی اهمیت بسزایی دارد، برنج ندا بیشتر در غذاهایی مورد استفاده قرار می گیرد که برنج پایه اصلی آن نبوده و به عنوان مکمل استفاده می شود.

در واقع علی رغم شکل ظاهری مناسب نمی توان این برنج را به عنوان یک برنج خوش عطر و یا برنجی خوش طعم معرفی نمود زیرا داری عطر و طعم اندکی نسبت به سایر رقبای خود می باشد.

مصرف کنندگان ایرانی، برنج هایی با آمیلوز، درجه حرارت ژلاتینی شدن و غلظت ژل متوسط را می پسندند در حالیکه ندا علیرغم داشتن درجه ژلاتینی شدن متوسط دارای غلظت ژل کمی می باشد.

قیمت نسبتا مناسب برنج ندا موجب شده تا حدود زیادی به عنوان یک برنج بازارپسند مطرح گردد.

برنج هاشمی محصولی خوش‌ پخت و خوش‌ عطر

برنج هاشمی از محصولات مرغوب مزارع برنج، در شمال کشور بوده و به عنوان یکی از چندین گونه برنج پرمصرف و پرطرفدار نزد ایرانیان شناخته می شود. برنجی که حاصل زحمات یک کشاورز نابغه ایرانی، در سالیان نه چندان دور، بوده و نام آن نیز برگرفته از نام این کشاورز خوش‌ذوق، یعنی آقای هاشمی، می‌باشد. کشت و تولید برنج هاشمی در اکثر نقاط شمالی کشور ایران، شامل استان‌های مازندران، گیلان و گلستان رایج بوده است.

اما با توجه به اینکه استان گیلان مبداء پیدایش برنج هاشمی بوده، محصولاتی که در این استان کشت می‌شوند کیفیت نسبتا بالاتری در مقایسه با سایر استان‌ها دارند. در طول زمان، استقبال مصرف‌کنندگان از این برنج، سبب کاهش علاقه‌مندی کشاورزان به کشت برخی از گونه‌های دیگر مانند برنج خزر و بینام گردیده است.

ویژگی های برنج هاشمی

برنج‌های محلی در مقایسه با برنج‌های اصلاح نژاد شده و پرمحصول، مقاومت کمتری نسبت به انواع بیماری‌ها و آفات رایج در شالیزارها، مانند کرم ساقه‌خوار دارند و همین امر سبب شده تا استفاده از سموم، در زمان کشت این نوع از برنج‌ها، امری ضروری تلقی ‌گردد.

اما نکته حائز اهمیت در خصوص برنج هاشمی این است که نسبت به بیماری‌ها و آفات تا حدودی مقاوم‌تر بوده و در نتیجه نیاز کمتری به استفاده از سموم در طول دوره کشت دارد.

خصوصیات ظاهری برنج هاشمی

دانه‌های این نوع برنج کشیده و تا حدودی چاق‌تر از سایر گونه‌ها هستند. رنگ دانه‌ها سفید و اندکی مایل به کرم است. از لحاظ عطر برنج نیز، بسیار خوش‌عطر و با کیفیت است. پس از پخت، دانه‌های برنج به خوبی قد کشیده و کاملا از هم جدا می‌شوند. ویژگی دیگر این برنج، حفظ نرمی، ظاهر مناسب و کیفیت مطلوب تا مدت زمان زیادی پس از پخت است.

کاشت برنج هاشمی

برنج هاشمی باید در زمین‌هایی که غنی از مواد مغذی هستند کشت شوند و اگر در انتخاب زمین دقت نشود و شرایط تغذیه مناسب برای آن فراهم نگردد، در نهایت سبب خم شدن و افتادن ساقه‌ها روی زمین می‌شود، که این امر برداشت محصول توسط کشاورزان را با مشکلات زیادی رو به رو خواهد نمود.

این برنج  با توجه به زمان رسیدن گونه‌های مختلف آن، به دو دسته سرد و گرم تقسیم می‌شوند. گونه‌ سرد با توجه به دیررس‌تر بودن (حدود ۱۰ روز دیرتر) نسبت به گونه گرم، دارای کیفیت بالاتری می‌باشد.

چرا برنج هاشمی بخریم؟

مصرف کنندگان ایرانی همواره به دنبال تهیه برنج‌های خوش‌عطر و خوش طعمی هستند که مراسم و مهمانی‌های آنها را رنگ و بوی ویژه‌ای ببخشد. برنج اعلاء هاشمی بی‌شک انتخابی مناسب و منطبق بر ذائقه ایرانی خواهد بود.

برنجی که به واسطه استفاده کمتر از سموم در زمان کشت، محصول سالم‌تری می‌دهد و در کنار این ویژگی، خوش‌پخت بودن نیز، آن را از سایر رقبا متمایز می‌نماید.

میزان پروتئین در دانه‌های برنج هاشمی، درصد و نسبت قد کشیدن دانه‌ها، درصد آمیلوز و متوسط قوام ژل در این برنج بسیار مناسب می‌باشد.

همچنین این نوع برنج نیروبخش، فاقد کلسترول و دارای خواص گوارشی خوبی است. مجموع این ویژگی‌ها نشان می دهد که چرا باید مصرف‌کنندگان برنج هاشمی را به عنوان گزینه‌ای قابل قبول برای سفره‌های خود انتخاب نمایند



:: برچسب‌ها: برنج هاشمی, خرید برنج ندا ,برنج ندا ,برنج ایرانی ,برنج هاشمی بخریم ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

زندگی امروزی ما پر از آلودگی های مختلفی است که به بدنمان وارد می شود. تا آنجا که لازم است گاهی اوقات بدنمان را از این آلودگی ها پاک کرده و یک سم زدایی بدناساسی انجام دهیم. چندین نشانه خارجی می تواند نشان دهد که بدن فرد بیش از حد اسیدی است. برخی از نمونه ها شامل آکنه ، دایره های تیره زیر چشم ، پوست و ناخن های ترک خورده ، موهای شکننده و وزن اضافی است. علائم دیگر شامل ناراحتی معده و سوء هاضمه ، گیجی ، عصبانیت یا تحریک پذیری ، حساسیت به مواد غذایی و واکنش های آلرژیک ، عفونت های مکرر ، خستگی و حتی افسردگی است. هنگامی که فرد تعادل pH بدن را از طریق رژیم غذایی قلیایی ، از جمله غذاهای فراوان قلیایی تازه و خام و آب قلیایی بهبود بخشد ، مکانیسم های دفاعی طبیعی بدن قادر به عملکرد صحیح و مقابله با بیماری و به طور طبیعی شرایط بهینه سلامت را بازیابی می کنند.

با توجه به تحقیقات دانشمندان بر اثرات آب قلیایی روی بدن افراد به این نکته رسیده اند که براحتی با نوشیدن این نوع آب می توان بدن را سم زدایی کرد. در این مقاله ما به توضیح اینکه آب قلیایی چگونه به سم زدایی بدن کمک می کند می پردازیم. همراه ما باشید:

آب قلیایی چگونه به سم زدایی بدن کمک می کند؟

اگر می‌خواهید سموم بدن‌تان دفع شوند، اولین و مهم‌ترین کاری که باید انجام دهید، مصرف آب قلیایی  است. آب  قلیایی به سوخت‌ و ساز بهتر بدن‌تان کمک می‌کند و باعث می‌شود نمک بدن‌تان در سطح نرمالی بماند. درست است که میوه‌ها و سبزیجات بخشی از آب مورد نیاز بدن‌تان را تامین می‌کنند اما باز هم باید هر روز 5 تا 7 لیوان آب  قلیایی خالص بنوشید. آنقدر آب ننوشید که مثانه‌تان منفجر شود اما تا جایی پیش بروید که ادرارتان به رنگ زرد کمرنگ دربیاید. اگر رنگ دیگری را در ادرارتان مشاهده کردید، یکی، دو لیوان دیگر هم به این میزان اضافه کنید.

وقتی نوشیدن آب قلیایی را شروع می کنید ، ممکن است در ابتدا همراه با سردرد ، خستگی ، درد عضلات ، آبریزش بینی باشد. همچنین، احتمالاً مدفوع شما تیره تر ، نرم تر یا بد بو تر خواهد بود و ممکن است گاز معده را تجربه کنید. این عوارض جانبی کاملا طبیعی و موقتی بوده و نشانه خوبی هستند ، زیرا آنها به طور مستقیم با سم زدایی که بدن شما از آن عبور می کنند در ارتباط هستند. آب میکرو خوشه ای (قلیایی) در اعماق بافت های شما نفوذ می کند و زباله های اسیدی و سموم که با گذشت زمان در بدن شما جمع شده اند را بیرون می کشد. با توجه به اینکه بدن شما به آب عادت کرده باشد ، در هر جایی از 2-3 روز تا 2-3 هفته بسته به هر فرد و میزان سم زدایی که بدن باید انجام دهد ، اثرات جانبی فروکش می کند.

چطور در یک هفته بدنمان را سم زدایی کنیم؟

مراقب غذا خوردنتان باشید

غذای‌های آماده و سرشار از افزودنی تمام نظم بدن‌تان را به هم می‌ریزند. می‌دانیم وقت ندارید و حسابی مشغول کار هستید اما برای دفع سموم بدن‌تان باید یک فریزر و یخچال پر از مواد غذایی بدون افزودنی داشته باشید و برای شام و ناهار درست کردن وقت بگذارید. همبرگر و ناگت را فراموش کنید و سراغ چیپس و کیک‌های آماده هم نروید. بدن شما به غذای بدون نگه‌دارنده نیاز دارد.

نقش کافئین در سم زدایی

کافئین تمرکز شما را بیشتر می‌کند و نمی‌گذارد سرطان بگیرید اما برای سم‌زدایی از بدن‌تان باید میزان کافئین مصرفی‌تان را حسابی کم کنید. یک فنجان بزرگ قهوه تقریبا 150 میلی گرم کافئین و یک لیوان چای حدودا 50 میلی گرم کافئین دارد. حالا هر طور حساب و کتاب‌کنید، مسئولش خودتان هستید اما برای سم‌زدایی از بدن‌تان باید میزان روزانه مصرف کافئین‌تان کمتر از 300 میلی گرم باشد.

زمان و مقدار مصرف آب قلیایی

وقتی از رختخواب خارج می شوید ، اولین چیزی که میل می کنید آب قلیایی باشد. وقتی معده شما خالی است ، آب به بهترین وجه جذب سیستم می شود. سپس باید در طول روز به نوشیدن آب قلیایی ادامه دهید.  آب  قلیایی به سوخت‌ و ساز بهتر بدن‌تان کمک می‌کند و باعث می‌شود نمک بدن‌تان در سطح نرمالی بماند. درست است که میوه‌ها و سبزیجات بخشی از آب مورد نیاز بدن‌تان را تامین می‌کنند اما باز هم باید هر روز 5 تا 7 لیوان آب  قلیایی خالص بنوشید. آنقدر آب ننوشید که مثانه‌تان منفجر شود اما تا جایی پیش بروید که ادرارتان به رنگ زرد کمرنگ دربیاید. اگر رنگ دیگری را در ادرارتان مشاهده کردید، یکی، دو لیوان دیگر هم به این میزان اضافه کنید.

لیمو مخصوص سم زدایی

لیمو به دو علت پای ثابت بسیاری از رژیم‌های غذایی برای سم‌زدایی بدن است؛ اول آنکه لیمو سرشار از آنتی‌اکسیدان ویتامین C است و برای پوست اثر فوق‌العاده‌ای دارد و با بیماری‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد مبارزه می‌کند و دوم آنکه اثر قلیایی بر روی بدن دارد به این معنا که به تعادل PH بدن کمک کرده و موجب تقویت سیستم ایمنی بدن نیز می‌شود.سعی کنید صبح خود را با نوشیدن مقداری آب داغ همراه با برشی از لیمو شروع کرده تا بدنتان سم‌زدایی شده و شسته شود.

سم زدایی بدن در یک هفته!

میوه‌جات تازه سرشار از ویتامین، مواد معدنی، آنتی‌اکسیدان و فیبر هستند و همچنین کم کالری بوده و دارا بودن این خواص آنها را به مواد غذایی مهمی برای سم‌زدایی بدن تبدیل کرده است. اگر می‌خواهید چشم‌هایتان براق‌تر و پوست‌تان شفاف‌تر و مو‌هایتان درخشان‌تر شود و سیستم گوارشتان تقویت شود سعی کنید انواع میوه و سبزی‌جات را به مقدار زیاد مصرف کنید. خوشبختانه اضافه کردن میوه به رژیم روزانه کار ساده‌ای است بنابراین سعی کنید روز خود را با خوردن سالاد میوه تازه شروع کرده یا از آن به‌صورت میان وعده طی روز استفاده کنید.

خرید آب قلیایی

آب قلیایی را می توان در بسیاری از فروشگاه های مواد غذایی و بهداشت مواد غذایی خریداری کرد. همچنین می توانید آنلاین آن را خریداری نمایید.

آب قلیایی لوکساب در بسیاری از فروشگاه های زنجیره ای بزرگ نیز به فروش می رسد.لازم به ذکر است آب قلیایی لوکساب اولین و تنها آب قلیایی در ایران است . در تولید آب قلیایی شرکت خوش نوشان مشرق زمین تمام استاندارد های جهانی رعایت شده و دستگاه های تولید آب قلیایی تمام وارداتی هستند.



:: برچسب‌ها: خرید آب قلیایی,آب قلیایی لوکساب ,خرید آب,آب قلیایی,مقدار مصرف آب قلیایی ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

با توجه به مشغله های کاری که امروز افراد دارند مردم بیشتر به فست فودها روی می آورند و علاقه مند به استفاده از این نوع غذاها می باشند که هم بصورت سریع آماده می شود و اتالاف وقت ندارد هم می توانند در محل کار خود و یا در هنگام رفت و آمد خود بدون دردسر سرو کنند. شاید برای شما هم اتفاق جذابی باشد که ببینید ماشین قدیمی را دیزاین کرده و تبدیل به یک تهیه غذا سریع کرده اند بله درست حدس زدید منظورما همان فست فود سیار است که قابلیت حمل و نقل و جابه جایی را نیز دارد. بسیاری از افراد باتوجه به سودی که این حرفه دارد علاقه مند به راه اندازی فست فود سیار می باشند زیرا سرمایه اولیه نسبت به فست فود های مکانی کمتر می باشد و جذابیت بیشتری را نیز برای مشتری دارد. به همین دلیل در این مقاله تصمیم گرفته ایم تا درباره راه اندازی فست فود سیار، مجوز آن و میزان درآمد فست فود سیار و تجهیزات فست فود سیار برای شما مطالب آموزنده ای را بیان کنیم. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید:

بهترین راهکار برای راه اندازی فست فود سیار

امروزه با توجه به رونق فست فودها و علاقه ی روز افزون مردم به غذاهای فست فود، شاهد راه اندازی و تأسیس فست فودهای متنوع و پیشرفته در کل جهان هستیم. همچنین در کشور عزیزمان ایران نیز هر ساله به تعداد فست فودها افزوده می شود و دلیل این امر کسب درآمد بسیار زیاد از این کسب و کار می باشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری راه اندازی فست فود سیار بسیار مد نظر افراد واقع شده است. برای انجام این کار باید یک سری اطلاعات و نکات ضروری در این زمینه بدست آورید.

  • یکی از مهم ترین مواردی که جهت راه اندازی فست فود سیار باید در اختیار داشته باشید، سرمایه ی کافی برای این کار می باشد.
  • مورد دیگر داشتن مجوز از سازمان های مربوطه برای راه اندازی فست فود سیار است.
  • داشتن مهار و توانایی کافی جهت کسب رضایت مشتری
  • اگر شما تصمیم دارید یک فست فودی را راه اندازی کنید باید با شرایط آن آشنایی یابید. یا بهتر است بگوییم آموزش های لازم برای تهیه غذاهای سریع در فست فود سیار
  • هزینه ون
  • تجهیزات موردنیاز پخت غذاهای فست فودی
  • هزینه خرید مواد اولیه

این مواردی که گفته شداز جمله مواردی هستند که حتما باید هزینه آن در مقدار هزینه تمام شده و سرمایه موردنیاز راه اندازی فست فود سیار در نظر گرفته شود.

چگونه مجوز فست فود سیار بگیریم؟

شاید یکی از مجوز های کسب وکاری که در روزهای شیوع کرونا و شرایط اقتصادی نامناسب متقاضی زیادی دارد مجوز فست فود سیار است. از آنجا که این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا ، وزارت بهداشت توصیه اکیدی بر عدم صرف غذا در محیط رستوران دارد فست فود های سیار با استقبال بیشتری توسط مردم روبرو شده اند. به طور کلی ، براساس آمار موسسه All Business صنعت خوراکی یکی از دشوارترین حوزه ها برای شروع کسب و کار جدید است. باید بدانید که شروع به کار یک فست فود حتی از نوع سیارش به مانند هر کسب و کار دیگری نیازمند برخی کاغذبازی های رایج است. کسب مجوزهای لازم و پروانه های ضروری از مهم ترین اقدامات پیش از شروع به کار رسمی است. در غیر این صورت به احتمال زیاد با جریمه های سنگین دولتی مواجه خواهید شد.

کسب مجوزهای لازم اقدام برای اخذ پروانه آشپزی است. شاید شما دستپخت خوبی داشته باشید، اما این امر برای شروع کارتان به عنوان آشپز کافی نیست. بر این اساس باید اقدام به اخذ پروانه آشپزی کرد. این امر معمولا نیازمند طی دوره های آموزشی است.  فقط باید آموزش های اولیه در مورد بهداشت محیط آشپزخانه و پخت استاندارد غذاها به شما داده شود.

برای دریافت مجوز فست فود سیار در ابتدا باید یک پروانه بهداشت از وزارت درمان و آموزش پزشکی دریافت کنیم .

مدارک مورد نیاز جهت صدور صلاحیت و پروانه بهداشت فست فود سیار :

  • ارائه استعلام یا درخواست کتبی متقاضی
  • ارائه تعهد نامه محضری واحد پشتیبان مبنی بر پشتیبانی از واحد یا واحد های سیار توسط مالک ، متصدی یا مدیر
  • ارائه تعهد نامه محضری مالک ، مدیر یا متصدی واحد سیار مبنی بر دسترسی به واحد پشتیبان
  • ارائه کارت بهداشت معتبر برای شاغلین در واحد عرضه سیار و واحد پشتیبان
  • ارائه گواهینامه معتبر از اموزشگاه های بهداشت اصناف دارای مجوز
  • ارائه برنامه کنترل بهداشتی بر اساس سیستم HACCP
  • تاییدیه از پلیس راهنمایی و رانندگی ، شهرداری و سایر دستگاه هایی که به موجب قانون برای اینگونه فعالیت ها تاییدیه صادر می کنند .
  • ارائه تعهد محضری مبنی بر عدم عرضه ، نگهداری و استعمال مواد دخانی و پذیرش مسئولیت عواقب ناشی از آن .

کسب مجوز برای محل خودرو فست فود سیار

  • در صورتی که بخواهید ون خود را رو به روی مرکز خرید یا مکان نیمه خصوصی، استقرار دهید ، باید با مسئولین آن مکان هماهنگی های لازم را انجام دهید و در بعضی موارد مبلغی هم پرداخت کنید.
  • اما فعالیت در پارک ها و خیابان های عمومی معمولا بلا مانع است. و حتی شهرداری برای رونق بعضی خیابان ها به شما پیشنهاد همکاری می دهد.
  • لازم به ذکر است که کسب مجوز اماکن نیز برای برقراری امنیت ماشین و خریداران، ضروری است.

مهم ترین تجهیزات فست فود سیار که باید خریداری شود :

تجهیزات فست فود سیار بسیار قابل اهمیت است و به جرات می توان گفت که مهم ترین عامل برای داشتن یک فست فودی سیار موفق می باشد. قبل از اینکه لوازم فست فود سیار را خریداری کنید باید تعیین نمایید که می خواهید چه غذاهایی را ارائه دهید. همچنین باید توجه داشته باشید که سایز آن ها باید در اندازه های کوچکی باشد تا در ون مورد نظر شما به خوبی جا داده شود و مانع از رفت وآمد و پخت غذاهای شما نشود. تجهیزات فست فود سیار شامل مواردی می باشد که در قسمت زیر به بیان آن ها و قیمت های تقریب آن پرداخته ایم:

فر ساندویچ

  • دستگاه فر ساندویچ‌، دارای جایگاه بسیار قوی در لیست تجهیزات فست فود سیار است. معمولا شاهد آن هستیم که بیشتر سفارش‌های فست فودهای سیار، حول انواع و اقسام ساندویچ‌ها بوده و از این روی حتما باید از امکان ارسال تجهیزات فست فود سیار به تمام نقاط کشور استفاده کرده و یک فر ساندویچ برای راه‌اندازی فست فود سیار خود سفارش دهید.
  • قیمت فر ساندویچ: قیمت فر ساندویچ در لیست قیمت تجهیزات فست فود سیار، بین چیزی از ۳ تا ۷ میلیون تومان، متغیر خواهد بود.

سرخ کن سیب زمینی

  • سیب زمینی سرخ کرده، همیشه در منوی انواع فست فودها و رستوران‌ها جایگاه خود را دارد. حین راه‌اندازی فست فود سیار نیز باید به تهیه سرخ کن سیب زمینی توجه داشته و حتما این مورد را در فهرست لیست تجهیزات فست فود سیار قرار دهید.
  • قیمت سرخ کن سیب زمینی: قیمت سرخ کن سیب زمینی از ۲ تا ۵ میلیون تومان خواهد بود.

اجاق گریل رومیزی

  • اجاق گریل رومیزی برای آماده‌سازی و طبخ انواع و اقسام غذاهای فست فودی از جمله استیک و غیره کارایی دارد. با این همه در صورتی که منوی غذایی شما بسیار محدود باشد، امکان حذف این مورد را خواهید داشت.
  • قیمت اجاق گریل رومیزی: قیمت اجاق گریل رومیزی بین ۳ تا ۷ میلیون تومان برآورد می‌شود.

فر پیتزا صندوقی

  • فر پیتزا صندوقی در ابعاد مختلف عرضه شده و شما باید مطابق با فضا و تخمین از میزان سفارش‌های خود، نسبت به خرید آن اقدام نمایید. البته این در صورتی جایگاه خواهد داشت که در منوی فست فود سیار خود، حداقل یک نوع پیتزا را جای داده باشید.
  • قیمت فر پیتزا صندوقی: با نگاهی به لیست قیمت تجهیزات فست فود سیار، قیمت فر پیتزا صندوقی با توجه به ابعاد و ظرفیت آن را، بین ۴ تا ۱۲ میلیون تومان هزینه می‌یابیم.

کپسول گاز

  • با توجه به نیاز به اتصال گاز و این که غالبا در فست فودهای سیار، دسترسی به انشعاب گاز شهری نداریم، باید کپسول گاز تهیه نمایید. البته همیشه لازم است که نکات ایمنی را حین استفاده از کپسول گاز، به خوبی رعایت کنید.
  • قیمت کپسول گاز: قیمت کپسول گاز چیزی کمتر از ۵۰۰ هزار تومان است.

یخچال ویترین‌دار ایستاده

  • با توجه به ضرورت نگهداری از مواد اولیه، به هیچ وجه نمی‌توانید یخچال یا فریزر را از لیست تجهیزات فست فود سیار حذف کنید. از این جهت بهترین انتخاب برای شما، یخچال ویترین‌دار ایستاده است. این نوع از یخچال جای کمتری گرفته و در ضمن به شما این امکان را می‌دهد که داخل یخچال را به خوبی مشاهده نمایید.
  • قیمت یخچال ایستاده ویترین‌دار: قیمت یخچال ایستاده ویترین‌دار با توجه به اندازه و ابعاد آن، بین ۵ تا ۱۲ میلیون تومان خواهد بود.

فریزر صندوقی

  • معمولا برای راه‌اندازی فست فود سیار، از فریزر صندوقی استفاده می‌شود که هم فضای کمتری به خود اختصاص می‌دهد و هم از سطح قیمتی پایین‌تری برخوردار است.
  • قیمت فریزر صندوقی: فریزر صندوقی را با توجه به ابعاد آن، می‌توانید از ۴ تا ۱۰ میلیون تومان خریداری کنید.

تاپینگ رومیزی چند لگنه

  • تاپینگ های رومیزی دارای تعداد لگن‌های مختلف هستند. شما با توجه به میزان فضای در اختیار خود در یک فست فود سیار، می‌توانید از تاپینگ رومیزی با تعداد لگن کم یا زیاد استفاده کنید. در بیشتر مواقع، در صورت داشتن فضای کافی، خریداری کردن تاپینگ رومیزی با تعداد لگن بالاتر، مناسب خواهد بود. این به شما کمک می‌کند تا تاپینگ‌های مختلف را در لگن‌های جداگانه قرار داده و به راحتی از آن‌ها استفاده نمایید.
  • قیمت تاپینگ رومیزی: قیمت تاپینگ رومیزی با تعداد لگن کم از میان لیست قیمت تجهیزات فست فود سیار، (به طور مثال تاپینگ رومیزی ۴ لگنه)، چیزی بین ۳ تا ۵ میلیون تومان خواهد بود. از طرفی دیگر قیمت تاپینگ ۱۰ لگنه می‌تواند در بازه ۷ تا ۱۱ میلیون تومان شناور باشد.

دستگاه برگر ذغالی

  • برگر ذغالی از بهترین تجهیزات فست فود سیار به حساب می‌آید و با توجه به علاقه زیاد مشتری‌ها به خرید برگر ذغالی و بدون روغن، نباید این قلم را از دست بدهید. این دستگاه‌ها غالبا از ورق استیل و چدن مشبک ساخته شده و در طول‌های مختلفی عرضه می‌شوند.
  • قیمت دستگاه برگر ذغالی: دستگاه برگر ذغالی با سایز کوچک و مناسب فست فودهای سایر، می‌تواند چیزی بین ۲ تا ۴ میلیون تومان هزینه داشته باشد.

دستگاه بخارپز ذرت مکزیکی

  • ذرت مکزیکی یکی از گزینه‌های همیشگی فست فودهای سیار است و از آن جایی که در شمار موارد ارزان قیمت نیز محسوب می‌شود، همیشه می‌تواند فروش خوبی داشته باشد. از این روی با خرید یک دستگاه بخارپز ذرت مکزیکی، می‌توانید به فست فود سیار خود رونق ببخشید.
  • قیمت دستگاه بخارپز ذرت مکزیکی: قیمت این دستگاه بخارپز چیزی بین ۱ تا ۳ میلیون تومان متغیر است.

۴ نکته طلایی برای افزایش درآمد فست فود سیار

  1. نمای بیرونی فست فود سیار از اهمیت بسیار بالایی برخودار است و شما اصلا نباید اهمیت آن را دست کم بگیرید. توصیه ما به شما این است که از رنگ های شاد وجذاب و طرح های دوست داشتنی در بیرون ماشین خود استفاده کنید.
  2. شما باید مکان درستی را برای ارائه غذاهای فست فودی خود در نظر بگیرید. مراکز خرید، پارک ها و محل های شلوغ انتخاب مناسبی برای اینکار به شمار می رود.
  3. اهمیت تبلیغات را اصلا نباید دست کم گرفت. البته باید این نکته را افزود که نیازی به تبلیغات گرون قیمت نیست.
  4. مهم ترین نکته ای که اما باید در راه اندازی فست فود سیار در نظر بگیرید ارائه غذاهای با کیفیت است و اصلا نباید فراموش کنید که غذاهای تازه و خوشمزه هست که باعث سود و پیشرفت شما خواهد شد.


:: برچسب‌ها: فست فود سیار, تجهیزات فست فود سیار,تجهیزات فست فود,راه اندازی فست فود سیار ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 | نظرات ()