نوشته شده توسط : adorn

یکی از وسیله های کاربردی برای انتقال و هدایت کابل های برق در موسسات، شرکت ها، کارخانه ها و ساختمان های مسکونی بزرگ سینی کابل می باشد. از آن جایی که در کارخانجات و مکان ها بزرگ امکان هدایت کابل های برق قدرت به صورت توکار وجود ندارد از سینی ها کابل استفاده می شود. اما باید بدانید که سینی های کابل به تنهایی قادر به هدایت این کابل ها نبوده و باید به کمک متعلقات خود نظیر دیوایدر این کار را انجام دهند.به همین دلیل در این مقاله تصمیم گرفته ایم به به بررسی اینکه دیوایدر سینی کابل چیست؟بپر دازیم تا انتهای این مقاله جالب همراه ما باشید:

متعلقات سینی کابل کدامند؟

سینی های کابل به تنهایی قادر به هدایت این کابل ها نبوده و باید به کمک متعلقات خود نظیر دیوایدر این کار را انجام دهند.متعلقات سینی کابل شامل موارد ز یر می باشد:

  • ساپورت سینی کابل
  • دیوایدر
  • زانویی سینی کابل
  • نردبان کابل
  • اتصالات و غیره

دیوایدر سینی کابل چیست؟

دیوایدر سینی کابل (Cable tray divider) یا همان جداکننده جزو متعلقات اساسی سینی کابل بوده که وظیفه جدا کردن کابل ها را بر عهده دارد. این امر زمانی رخ می دهد که جاهایی از مسیر سیم کشی به دلیل کمبود فضا نیاز به تغییر مسیر و جابجایی داشته باشد. البته در بسیاری از مواقع از دیوایدرها برای مرتب کردن، دسته بندی و دسترسی بهتر به کابل ها استفاده می شود. دیوایدرها معمولا از جنس ورق های گالوانیزه هستند. به این دلیل که در مسیرهای مرطوب و پر پیچ و خم دچار آسیب نشده و به خوبی از کابل ها محافظت کنند. این دیوایدرها در ضخامت های 0.8 الی 2.5 میلیمتری تولید و در انواع پانچ و بدون پانچ دسته بندی می شوند که این دیوایدر ها در سینی کابل گرم و سرد قابل استفاده هستند.

دیوایدر سینی کابل چیست؟

دیوایدر سینی کابل چیست؟

دیوایدر سینی کابل چه کاربردی دارد؟

جداکننده (دیوایدر) سینی کابل و نردبان کابل,در مکان هایی از مسیر کابل کشی که هنگام اجرا فضای کمی وجود دارد استفاده میشود ، یا زمانیکه چند مدل کابل وجود دارد و برای دسته بندی و دسترسی بهتر کابل ها استفاده میشود.

معرفی فنی دیوایدر سینی کابل

دیوایدر سینی کابل در ارتفاع های 3، 4، 5، 6، 8، 10، 12، 15 و 20 سانتیمتر و در شاخه های 2 و 3 متری تولید می گردد. معمولا می توان در سفارش نمونه درب دار این کالا جهت کاهش هزینه خرید، جنس آن را از ورق نازک تر از خود سینی انتخاب نمود برای مثال، در زمان سفارش سینی کابل گالوانیزه عرض 50 ضخامت 1.5 میلیمتر می توان دیوایدر را با ورق ضخامت 1.25 میلیمتر انتخاب نمود. و معمولا جدا کننده سینی کابل درب دار را در طول های 2 متر و 3 متر تولید و به بازار عرضه می کنند.

به هنگام خرید دیوایدر سینی کابل به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

هنگام خرید دیوایدر سینی کابل باید به چند نکته بسیار مهم  که شامل مواغرد زیر می باشد توجه کنید:

  • طول سینی کابل را حتما به متر محاسبه کنید.
  • عرض و ضخامت سینی کابل را حتما به سانتیمتر و میلی متر محاسبه کنید.
  • به ضخامت ورق سینی کابل و دیوایدر سینی توجه کنید.
  • به اینکه سینی کابل گالوانیزه سرد است یا گرم آن توجه کنید.
  • و در آخر به نوع پانچ‌دار یا بدون پانچ بودن دیوایدر توجه کنید.

انواع دیوایدر سینی کابل

دیوایدر جوش شده سینی کابل ، دیوایدر پیچ شده سینی کابل ، دیوایدر خم فابریک سینی کابل

دیوایدر سینی کابل 50 سانتیمتر چه کاربردی دارد؟

دیوایدر سینی کابل 50 سانتیمتر (Divider) محفظه در بسته ای که جهت انتقال سیم های برق مورد استفاده قرار گرفته و عموما جهت پیاده سازی شبکه های ساختار یافته مورد مصرف قرار میگیرد. ترانکینگ فلزی جریان های مزاحم الکترونیکی را میراند. دیواره های داخلی یا همان دیوایدر وظیفه تفکیک کردن قسمت داخلی را دارد که می توان سیستم برق رسانی و مخابرات را از هم جدسازی کرد

دیوایدر سینی کابل 40 سانتیمتر چه کاربردی دارد؟

دیوایدر سینی کابل 40 سانتیمتر (Divider) جدا کننده بخش داخلی سینی کابل برق ، صفحه های فلزی داخل داکت به تعداد مورد درخواست خرید ار و استاندارد با عرض داخلی ارتفاع دیوایدرها بهتر است از لبه کناری کوچکتر باشد ، عموما جهت پیاده سازی شبکه های ساختار یافته مورد مصرف قرار میگیرد ترانکینگهای فلزی جریان های مزاحم الکترونیکی را می راند.

نکاتی که به هنگام اجرای دیوایدر بای رعایت کرد کدامند؟

  • بهتر است برای نگهداری از کابل هایی که توسط سینی کابل نگهداری می شوند و دارای گرمای کابل هستند، از دیوایدر سینی پانچ دار استفاده شود به دلیل دارا بودن سوراخ های متعدد در بدنه و دیوایدر سینی، که باعث گردش هوا و خنک ماندن کابل ها می شود.
  •  جهت آسیب ندیدن کابل های سینی کابل معمولا لبه بالایی دیوایدر سینی کابل بصورت یک خم 180 درجه ای به داخل بر میگردد.

قیمت دیوایدر سینی کابل

با توجه به نوسانات بازار قیمت دیوایدر سینی کابل نیز دستخوش تغییرات می شود .برای اطلاع دقیق از قیمت دیوایدر سینی کابل می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.به خاطر داشته باشید موارد ونکاتی را که برای خرید دیوایدر در  همین مقاله برای شما متذکر شدیم را فراموش نکنید.

 



:: برچسب‌ها: دیوایدر سینی کابل چیست؟,قیمت دیوایدر سینی کابل,دیوایدر سینی کابل ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

با گسترش استفاده از درب و پنجره UPVC به دلیل مزایای زیاد این کالاها افراد زیادی به فکر تعویض درب و پنجره های خود با درب و پنجره UPVC می باشند و تمایل زیادی به جایگزینی درب و پنجره های قدیمی دارند و بخاطره اینکه اطلاعات دقیقی درباره درب و پنجره UPVC ندارند و چیزی در این باره نمی دانند تا کنون اقدامی برای جایگزینی نکرده اند به همین دلیل تصمیم گرفته ایم تا در این مقاله همه چیز درباره درب و پنجره UPVC را برای شما بیان کنیم و باافزایش آگاهی شما نسبت به این نوع محصولات جهت نصب آنها اقدام کنید.تا انتهای این مقاله جذاب و آموزنده همراه ما باشید:

درب و پنجره UPVC چیست؟

شاید تا به امروز واژه هایی مانند درب و پنجره های دو جداره به گوش تان خورده باشد ولی از مزایای آن و اینکه به چه نوع درب و پنجره ،UPVC می گویند اطلاعی نداشته باشید. در این قیسمت از مقاله برای شما بازگو خواهیم کرد درب و پنجره UPVC چیست؟

جالب است بدانید که ماده اصلیدر تولید درب و پنجره دوجداره upvc، pvc یا همان پلیمر می‌باشد. این ماده به صورت عادی پایدار نبوده و برای پایدار کردن آن از مواد مختلفی استفاده می‌شود تا حساسیت آن را نسبت به نور و گرما کاهش دهد. یکی از موادی که در استحکام یا به طور کلی پایدار کردن پلمیر استفاده می‌شود کربنات کلسیم بوده، این ماده خواص چکش خواری، مقاومت در برابر ضربه و در عین حال انعطاف پذیری را افزایش می‌ده این پروفیل ها هم ارزان هستند و هم از ظاهری زیبا برخوردارند و امروزه به عنوان یکی از بهترین گزینه ها مورد توجه تولید کنندگان درب و پنجره قرار گرفته اند. استفاده از شیشه دو یا سه جداره به همراه یراق آلات مناسب علاوه بر اعمال کیفیت بالا در فرآیند تولید محصول موجب عدم نیاز به حفاظ های فلزی میگردد.

همه چیز درباره درب و پنجره UPVC

همه چیز درباره درب و پنجره UPVC

انواع درب و پنجره UPVC

باید بگوییم که درب و پنجره UPVC به طور کلی به دو گروه زیر تقسیم می شوند و در این دو دسته تولید می شوند:

درب و پنجره UPVC کشویی :

طریقه ی باز شدن درب و پنجره های کشویی به وسیله حرکت غلطک ها صورت میگیرد که بر روی ریل تعبیه شده است که می تواند به چپ و یا راست حرکت کنند. میان بخش بازشو و بخش ثابت پنجره ، نوار هایی مویین قرار دارد که به منظور جلوگیری از ایجاد استحکاک قرار گرفته است. جنس این نوار که نوار آبندی نام دارد، از نوار لاستیکی EPDM ،سیلیکون و یا TPE می باشد.
در انواع درب و پنجره دوجداره این نوع پنجره ، قابلیت ساخت در ابعاد مختلفی را دارد و برای این که بتوان لنگه متحرک را درفریم پنجره حرکت دهیم ، لنگه ی متحرک آن بر روی لنگه ی ثابت قرار گیرد در نتیجه این پنجره ها در دو لنگه مساوی ساخته می شوند.

پنجره های کشویی دو حالته یا فولکس واگنی: این دسته از پنجره ها دو حالته هم نام دارند.قابلیت جلوگیری از ورود هوا و گرد و غبار از ویژگی های منحصر به فرد پنجره های فولکس واگنی است.

پنجره های کشویی بالا رونده (لیفتینگ): این نوع پنجره دوجداره که پنجره های آمریکایی هم نامیده میشوند جهت کاربری های خاص پیشنهاد می گردد.

پنجره های UPVC لولایی(بازشو):

بهترین نوع از انواع درب و پنجره دوجداره نوع بازشو یا لنگه ای می باشد. عایق بندی این مدل پنجره دوجداره بدلیل مشخصات خاص پروفیل ها و استفاده از دو ردیف نوار عایق بندی عالی در محل نصب شیشه دو یا سه جداره با دو یا سه ردیف نوار آب بندی دیگر در محل قاب های UPVC بسیار مناسب تر از انواع کشویی است.

این سیستم پنجره دوجداره شامل یک قاب اصلی با اندازه ی دلخواه می باشد. لنگه بازشو حول یک محور در قاب خود حرکت می کند. ساخت پنجره های تو در تو در این سیستم ، به نحوی که یک لنگه بازشو خود قاب اصلی یک بازشو دیگر باشد،امکان پذیر است. اشکال خاص پنجره مانند پنجره های دوجداره گرد، زاویه دار و … نیز با انواع اتصالات و یراق آلات دوجداره امکان پذیر است.

البته از محدودیت های این سیستم پنجره می توان به محدویت های ارتفاعی (فاصله تا سقف) و ارتفاع از کف اشاره نمود. این ضعف به دلیل نیاز لنگه بازشو پنجره به چرخیدن حول محور خاص خود است که این امر موجب بر هم خوردن نظم پرده ها، ایجاد محدودیت ارتفاع از کف زمین و روی کابینت ها می شود.

درب و پنجره UPVC چه مزایایی دارند؟

امروزه استفاده از انواع در و پنجره یو پی وی سی رو به گسترش است و این به خاطر مزایای متعددی است که برای نصب این نوع در و پنجره هاعنوان شده است. کاهش مصرف انرژی ، صرفه جویی مالی در ازای کاهش هزینه قبض ها، سادگی نگهداری از این پنجره ها، دوام و امنیت ازجمله این مزایا است.در ادامه به بیان مفصل مزایای درب و پنجره UPVC می پردازیم:

قابلیت تنظیم

بصورت کلی ، بیشتر درب و پنجره های UPVC ، درها و قسمت های خارجی به رنگ سفید دیده می شوند. با این حال ، پیشرفت در فرایند تولید بدان معنی است که صاحبان خانه فقط محدود به رنگ ، بلکه یک سری اشکال قابل تنظیم ، سبک ها و جلوه های تقلیدی مانند دانه چوب نیستند. شرکت های سازنده و سازندگان اکنون می توانند محصولات UPVC را مطابق با مشخصات دلخواه خود تنظیم کنند. به معنی پنجره ها و درها کاملاً به خانه یا ملک شما لباس می پوشند.

امنیت بالای درب و پنجره های یو پی و ی سی

امنیت یک ملک یا خانه بر هر نصب پنجره یا درب مهم است. به همین دلیل UPVC با یک قاب فوق العاده سبک و در عین حال محکم ، از انتظارات فراتر می رود ، که در رابطه با ترکیب قفل های مختلف و یک صفحه شیشه ای دو جداره از شیشه استفاده می شود مانع از ورود یک متجاوز می شود.

عایق مناسب

راندمان انرژی در هنگام ورود به ویندوز و درهای جدید در پیش روی همه قرار دارد و انتخاب مواد مورد استفاده بر گرما و درجه بندی انرژی پنجره خانه شما تأثیر خواهد گذاشت.

UPVC یک رسانای گرما به مقدار کم در هنگام نصب صحیح است و یک سیستم هوای بسته را به حداقل می رساند و باعث کاهش تلفات گرما می شود و در اثر مواد غیر عایق تجربه می شود

تعمیر و نگهداری کم

UPVC برخلاف مواد طبیعی که نیاز به سنباده ، لاک زدن و رنگ آمیزی مجدد سالانه دارند ، مواد کم مصرفی است. در پنجره و درهای ساخته شده از UPVC می توانند برای چندین دهه بدون هیچگونه نشانه ای از هوازدگی دوام بیاورند ، تنها نگهداری آن تمیز کردن با آب صابون برای جلوگیری از رنگ آمیزی و از بین بردن گرمی و خاک است.

دوام بالا

این ماده فوق العاده سخت است به این معنی که قاب ها می توانند در برابر شدیدترین عناصر مقابله کنند و تحت تأثیر پوسیدگی و خوردگی قرار نمی گیرند که به ویژه برای خواص واقع در نزدیکی ساحل که در آن مقدار زیاد نمک می تواند مشکل ساز باشد ، تأثیر ندارد. پوشش UPVC همچنین در برابر اشعه ماوراء بنفش (UV) محافظت می شود که از از بین رفتن مواد در معرض طولانی مدت آفتاب جلوگیری می کند.

تهویه مناسب

پنجره های دوجداره UPVC می تواند در تنظیمات مختلفی به سبک پنجره ارائه شود و یک سیستم تهویه کارآمد و دارای جریان هوای مؤثر در یک اتاق را ارائه دهد. پیکربندی موثر پنجره “شیب و چرخش” نامیده می شود که شامل یک ترتیب دو پنجره ای است که می تواند در دو جهت جداگانه باز شود و تهویه بدون پیش نویس را داشته باشد.

هنگامی که در حالت کج شده به سمت داخل قرار دارید ، هوای گرم می تواند از بالای دهانه بالا و سمت فرار کند در حالی که چرخاندن پنجره به طور کامل باز می شود به سرعت می تواند فضای یک اتاق کامل را که برای تمیز کردن یا طراوت مفید است تهویه کند.

سازگاری با محیط زیست

طول عمر متوسط پنجره UPVC می تواند بین ۴۰ تا ۸۰ سال باشد و از مواد قابل بازیافت برای تولید حداقل تأثیر طولانی مدت بر محیط ساخته شده است. هنگام تعویض پنجره ها و درهای قدیمی ساخته شده از UPVC از نصب کننده خود بخواهید که مطابق با آنها دفع شود تا اطمینان حاصل شود که بازیافت می شوند و می توان از مواد دیگر در محصولات دیگر مانند لوله ، اتصالات لوله کشی و موارد دیگر استفاده کرد.

مقاومت بالا در برابر آب و هوا

هوازدگی یک مشکل شایع در بین بیشتر موادی است که در قسمت بیرونی یک ملک مورد استفاده قرار می گیرد. در و پنجره های UPVC با آب و هوا واکنش نشان نمی دهند و مستعد ابتلا به عناصر طبیعی نیستند ، یعنی طول عمر بیشتری بدون پیری دارند.

در حالی که UPVC می تواند در برابر آب و هوا بایستد و به نگهداری کمتری نسبت به مواد همتای طبیعی مانند چوب احتیاج دارد ، توصیه می کنیم برای اطمینان از ماندگاری آن از هرگونه نصب خارجی UPVC از جمله سوتی ها و وجوه مراقبت کنید.

عایق صوتی مناسب

مواد UPVC بهمراه پانل های پنجره دو جداره کار می کنند تا به کاهش میزان نویز منتقل شده به خانه شما کمک کنند. بیشتر پنجره ها و درهای UPVC در مقایسه با همتایان سنتی باید ۵۰٪ صدای خارجی را کاهش دهند.

ضد آتش

در آیین نامه ساختمان آمده است كه واحدها و قاب های مربوط به پنجره ها و درها باید از مواد دارای آتش سوزی باشد كه از انتشار آتش خارجی جلوگیری می كند. UPVC همچنین یک ماده مورد نیاز مقررات ساختمان جهت رعایت پروتکل ایمنی در برابر آتش است ، به این معنی که در صورت بروز حادثه آتش سوزی ، مسیر اصلی را به مدت ۳۰ دقیقه باز نگه می دارد.

 

معایب پنجره یو پی وی سی

از معایب پنجره یو پی وی سی می توان به مواردی مانند نداشتن مقاومت خمشی و کششی لازم،عدم بازیافت مواد اولیه به صورت مناسب، نداشتن تنوع در رنگ، سنگین تر بودن نسبت به آلومینیوم به علت استفاده از تقویت کننده ها، و بالاخره دشواری تعمیر و اصلاح پنجره های یو پی وی سی اشاره داشت.

قیمت درب و پنجره upvc

قیمت درب و پنجره upvc قیمت بر اساس نوع و شکل سفارش متفاوت است امافاکتور اصلی تعیین کننده همان هزینه های تولید به ویژه مواد اولیه است که این روزها متغیر می باشد. بطور کلی می توانیم بگوییم قیمت هر مترمربع قاب کارشدهUPVC را ۲۳۰ هزار تومان در بازار به فروش می رسد.
البته لازم به ذکر می باشد محصولات ایرانی از نوع مشابه خارجی از قیمت بالاتری برخوردار می باشند.شاید جالب باشد که بدانید پروفیل های ساخت دو کشور ترکیه و آلمان به ترتیب گران تر از سایر پروفیل های موجود در بازار می باشند.

 



:: برچسب‌ها: پنجره یو پی وی سی,قیمت درب و پنجره upvc,درب و پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

طی ماه های اخیر و شرایط موجود در دنیا به دلیل بیماری کرونا، تجربه ثابت کرد، کسب و کارهایی که فروشگاه اینترنتی و فروش آنلاین ندارند محکوم به شکست هستند. همچنین اگر فعالیت کسب و کار شما بر روی پلتفرم های دیگر مثل تلگرام و اینستاگرام و ... است دیر یا زود مجبور به راه اندازی مجدد کار خود و صرف زمان و هزینه زیادی هستید. پس بهترین کار برای داشتن یک کسب و کار آنلاین، طراحی فروشگاه اینترنتی است.  فروشگاه اینترنتی کامپیوتر و لوازم جانبی یکی از پر بازدید و پرسود ترین کسب و کارها در کشور ایران می باشد و با توجه به تغییرات زندگی و فراگیر شدن استفاده عمومی مردم از اینترنت و خرید آنلاین، راه اندازی فروشگاه اینترنتی کامپیوتر یکی از ملزمات اصلی می باشد. اما برای طراحی فروشگاه اینترنتی کامپیوتر به چه چیزهایی نیاز داریم؟ مجوز طراحی فروشگاه اینترنتی کامپیوتر چیست؟ هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی کامپیوتر چقدر است؟ با ما همراه باشید تا پاسخ تمام سوالات خود را بیابید :

شما میتوانید از فروشگاه ساز اوژن به مدت 7 روز به صورت رایگان استفاده کنید و همین طور میتوانید تغییرات دلخواه را اجرا کنید . گروه نرم افزاری اوژن بیش از 8 سال است که در زمینه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی فعالیت می نماید. در حال حاضر با تمرکز بر روی فروشگاه اینترنتی، توانسته است محصولی با استاندارد بالا طراحی و تولید نماید.
برای مشاوره رایگان با شماره 09116367929  تماس بگیرید

با فروشگاه ساز اوژن یک فروشگاه قابل اطمینان راه‌اندازی کنید

طراحی فروشگاه اینترنتی کامپیوتر

مزایای راه اندازی فروشگاه اینترنتی کامپیوتر

1. فروشگاه اینترنتی کامپیوتر و لوازم جانبی 24 ساعته برای شما کار می کند.

2. عدم وابستگی به زمان، مکان و موقعیت جغرافیایی خاصی

3. گستره وسیع تری از مشتریان با هر محدودیت سنی

4. تنوع گستره تری از محصولات و برند ها

5. کاستن از هزینه های جاری یه فروشگاه سنتی

6. کم شدن هزینه های تبلیغات

امکانات فروشگاه اینترنتی کامپیوتر اوژن

امکان اتصال به درگاه پرداخت 
قابل استفاده برای کارت های عضو شتاب
امکان تعریف کد تخفیف یا تخفیف های زمان دار
امکان قرار دادن محصول تا بی نهایت
نقد و بررسی محصولات و سیستم نظردهی 
 قرار دادن انواع روش های حمل و ارسال محصولات
سیستم دسته بندی محصولات 
سامانه صدور فاکتور خرید آنلاین و چاپ آن
عضویت و ورود کاربران به سایت
نمایش محصولات ویژه و پرفروش ترین آن ها
ایجاد سیستم چند فروشندگی
معرفی محصولات مشابه و پیشنهاد به کاربران

هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی کامپیوتر چقدر است؟

یکی از مهم ترین و اساسی ترین نکاتی که مشتریان طراحی فروشگاه اینترنتی مورد توجه قرار می دهند ، هزینه طراحی سایت فروشگاهی است. واضح است که طراحی سایت فروشگاهی نسبت به طراحی سایت های دیگر امکانات بیشتری مثل سبد خرید ، فیلتر محصولات ، پنل های مدیریتی محصولات و … دارد. پس تعرفه طراحی سایت فروشگاهی گران تر از وب سایت های دیگر است.

آیتم های دیگری نیز در تعیین قیمت طراحی سایت مؤثرند که یکی از آن ها قالب سایت فروشگاهی است. بعضی از افراد از قالب های اختصاصی برای سایت فروشگاهی خود استفاده می کنند که قیمت بالاتری دارد. زیرا باید از صفر تا صد مطابق نیاز مشتری کد نویسی شوند و سپس به مشتریان عرضه شوند

دریافت نماد الکترونیکی مجوز راه اندازی فروشگاه آنلاین کامپیوتر

دریافت مجوز فروشگاه اینترنتی ، دریافت نماد اعتماد الکترونیکی یا همان ای نماد ( اینماد ) است. اگر به فروشگاه های اینترنتی پرطرفدار مراجعه کرده باشید حتما در گوشه ای از سایت نماد اینماد را مشاهده کرده اید. به جرات می توان گفت که « ای نماد » اصلی ترین مجوز راه اندازی فروشگاه اینترنتی است که سبب ایجاد اعتماد مردم به خرید آنلاین از آن فروشگاه اینترنتی می شود.

ای نماد یا نماد اعتماد الکترونیکی به وسیله مرکز توسعه تجارت الکترونیک برای کسب و کار اینترنتی و با نظارت وزارت صنعت و معدن و تجارت به افرادی که قصد تاسیس فروشگاه آنلاین را دارند، اعطا می شود.

نحوه دریافت درگاه پرداخت آنلاین فروشگاه اینترنتی کامپیوتر

در حالت کلی دو دسته درگاه پرداخت آنلاین وجود دارند که عبارتند از:

درگاه پرداخت مستقیم

قبل از اقدام به باز کردن درگاه پرداخت مستقیم، بایستی حتما ای نماد را دریافت کرده باشید و سپس به بانک رفته و قراردادی را برای راه اندازی درگاه پرداخت مستقیم با بانک منعقد کنید و در این زمینه بایستی تمامی اطلاعات حقیقی و حقوقی لازم را در اختیار بانک مورد نظر قرار دهید و این را هم بدانید که این درگاه برای فروشگاه هایی مناسب است که دارای تراکنش به مراتب بیشتری نسبت به فروشگاه های دیگر می باشند و زمان گرفتن این درگاه کمی زمان بر نیز است.

درگاه پرداخت واسط

طرف قرارداد شما با شرکتی است که خود واسط بین شما و بانک می باشد. در این درگاه، شرکت واسط مبلغی را به عنوان کارمزد از شما می گیرد و پول مشتریان ابتدا به حساب واسط واریز شده و سپس به حساب شما انتقال پیدا می کند. در واقع اگر دارای کسب و کار کوچک و با تعداد تراکنش کم هستید این درگاه پرداخت را به شما توصیه می کنیم. سایت زرین پال یک نمونه از درگاه پرداخت واسط است.

 



:: برچسب‌ها: فروشگاه اینترنتی و فروش آنلاین,طراحی فروشگاه اینترنتی کامپیوتر ,طراحی فروشگاه اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

با بوجود آمدن بحران کم آبی در دنیای امروز، می توان گفت آب از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است. باما بهتر است بدانید که فلسفه آب در فنگ شویی و همچنین در تمام ادیان و فرهنگ‌ها و سنت‌ها دارای معنا و مفهوم خاص و مقدس است. معنای لغوی فنگ شویی به معنای آب و باد است . آب نیروی حیات و اولین عنصر مقدس در عناصر اربعه در کیانا و همچنین از عناصر مقدس فنگ شویی است . از دیدگاه ژان شوالیه در کتاب فرهنگ نمادها معنی آب را می‌توان به سه مضمون اصلی خلاصه کرد: چشمه حیات،وسیله تزکیه،مرکز زندگی دوباره.این سه مضمون در قدیم‌ترین سنت‌های اطلاق می‌شوند و ترکیبات تخیلی گوناگون و درعین‌حال هماهنگی را شکل می‌دهند.در ادامه این مقاله با مواردی آشنا می شویم که به شما کمک می کند تا درک بهتری از فلسفه آب در فنگ شویی داشته باشید. تا انتهای این مقاله هیجان انگیز همراه ما باشید:

فلسفه آب در فنگ شویی و مذاهب و ادیان مختلف

آب در فنگ شویی و در مقابل آتش یین است ! در ارتباط با جهت شمال ، سرما ، انقلاب زمستانی، کلیه‌ها ، رنگ سیاه و اشکال موجدار است. در آسیا و کشورهای خاور دور آب شکل جوهری ظهور و اصل حیات و عنصر تولد دوباره جسمانی و روحانی است نماد باروری ، خلوص حکمت، برکت و فضیلت است.

آب در فنگ شوی و در همه‌جا یک وسیله طهارت آیینی است. علاوه بر آن موارد زیر نیز هستند که باید در نظر گرفته شوند.

  • آب مقدس مسیحیان
  • در اسلام آب وضو و غسل
  • در ژاپن مراسم باستانی فو- جویی در میان پیران
  • آیین دائو (صاحبان آب‌های موقوفه)

بنابراین طهارت با آب نقشی بنیانی دارد. در هند و در جنوب شرقی آسیا ، طهارت مجسمه مقدسیان و مؤمنان ، به‌خصوص در سال نو به منظور تزکیه و هم به منظور تولد دوباره اتفاق می افتد.

  • ون – دسو می‌گوید: طبیعت آب ، آن را به خلوص می‌رساند .
  • در تعلیمات لائو – دسو آمده است که آب علامت فضیلت برتر است .
  • در سنت یهودی و مسیحی آب پیش از هر چیز نماد اصل و آفرینش است
  • در عهد عتیق آب نماد زندگی بوده در عهد جدید نماد ذات خداوند می‌شود.
فلسفه آب در فنگ شویی

فلسفه آب در فنگ شویی

آب در زندگی

می توان گفت آب برکتی ابدی است که نشانه مادر و زهدان است.آب، همچنین مبدأ هر چیز برتر را نشان می‌دهد. اما می‌بایست اصل الهی آن را شناسایی کرد. آب در فنگ شویی آزاد و فارغ از وابستگی است و در سراشیب زمین جاری می‌شود . آب در فنگ شویی زندگی و نماد آفرینش عرضه می‌شود و چون تصفیه می کند ، پاک است و شفا می‌بخشد، از این رو زمانی که شما به گل پژمرده خود آب می‌دهید، گیاه شما را دوباره جوان می‌کند. محیط خود را با آب پاکسازی و زلال می‌نمایید طراوت و شادابی را به محیط خود عرضه می‌کنید.

فلسفه آب در قرآن

قرآن در آیات متعددی به اهمیت آب اشاره کرده است. در ادمه این بخش به برخی از این موارد اشاره کرده ایم.

«زندگی دنیا را برای ایشان به آبی تشبیه کن که فرو فرستادیم آن را از آسمان … باد آن را در هوا پراکنده کرد» (قرآن / کهف )قران، آبی متبرک را که از آسمان فرود می‌آید، علامتی الهی می‌داند. برای همین در تصاویر بهشت که به ما عرضه می کند، در باغ‌های بهشتی چشمه‌ها و جوی‌های آب روان است.

الله است که بیافرید هفت‌آسمان و هفت زمین را و آب فرو فرستاد است و بدان زمین را پس از پژمردنش زنده کرد و ایشان که کافر شدند ، کردارهای ایشان چون سرابی است به کویر که تشنه آن را آب پندارد. یا چون بهارخوابی‌های است در دریای ژرف پیچیده در سر آن موجی بر زبر آن موج موج دیگر

(قرآن / نور)و بالاخره آب نماد زندگی است . آب حیات که در ظلمات مکشوف می‌شود و دوباره زنده می‌کند. (سوره کهف)

فلسفه آب در فنگ شویی و فضاهای معماری و شهری ایرانی

در ایران قدیم ! به علت کمبود آب در بخش عمده‌ای از سرزمین ، ارزش بسیار زیادی برای آب قائل بودند و ستایشگاه‌های بزرگی برای نیایش ایزد نگهبان آب آناهید (ناهید)، برپا داشته بودند. (ورجاوند ، به نقل از موسوی بجنوردی )

امکان مسکونی و به‌ویژه حیاط‌های آن‌ها مکان مناسبی برای ارتباط انسان با عناصر طبیعی و از جمله آب بودند. ( آب در فنگ شویی نیز نمایانگر فصل زمستان و یکی از پنج عنصر اصلی فنگ شویی است ) این ارتباط به طرق گوناگون انجام می‌شد. یکی از آن‌ها وجود پادیاوها بود. پادیاوها که کم‌کم از پیش پرستشگاه‌ها به درون خانه‌ها نیز راه‌یافته بودند، به دلیل درون‌گرایی معماری شهرهای مرکزی ایران، تبدیل حیاط‌های گود بسته با پادیاو و گودال باغچه لطف و صفای ویژه ای به خانه‌های ایرانی داده بود. حوض‌های داخل حیاط نیز با اشکال متنوع خویش در این زمینه نقش ارزنده ایفا می‌نمودند. که آب در مرکز حیاط باعث روشنایی و دفع انرژی های منفی در خانه میشد. به همین دلیل است که شما می شنوید در خانه های بافت قدیم، زندگی صفای دیگری داشت.

بارزترین سیستم‌های استفاده از آب در زمان های قدیم :

در زمان های قدیم از سیستم آبرسانی برای جلوه زیبایی، نمایش آن در باغ‌های ایرانی بوده است که در بخش های متعددی استفاده می شده است. این ها عبارتند از:

  • سیستم آبیاری
  • حرکت آب در آب‌نماها
  • تعبیه فواره‌ها
  • آبشارها
  • استخرها
  • کاریز
  • شتر گلوها

در مورد مختصات این عناصر و نام‌گذاری آن‌ها مرحوم پیرنیا می‌نویسد

درحالی‌که سازندگان سیستمی جالب را برای آبیاری کرت‌ها به وجود آورده‌اند ، سعی کرده‌اند که به بهترین وجه نیز آب را نمایش دهند. به همین دلیل سطوح را طوری انتخاب می‌کردند که جریان آب به‌خوبی دیده شود. پله‌پله کردن مسیر جریان ملایم آب و تند و پرسروصدا کردن آن‌یکی از روش‌هایی است ( که در فلسفه فنگ شویی نیز به همین شکل کاربرد دارد). که در کف آب‌نماها و بیشتر جاهایی که آب فرومی‌ریخت غالباً تخته‌سنگی با تراش سفید کبکی و با طرح‌های مختلف کار می‌گذاشتند که‌موج آب را زیبا جلوه دهد.

فلسفه و جریان آب نما

آب‌نما به جوی‌هایی گفته می‌شده که برای منظره دادن به آب و جبران خشکی مناطق مورد استفاده قرار می‌گرفت. عمق این جوی‌ها حدود سی سانتی‌متر و عرض آن‌ها در حدود هشتاد سانتی‌متر بوده است . آب‌نماها فواره‌هایی داشته که در فواصلی آب را به داخل آب‌نما پرت می‌کرده‌اند. این قسمت آب‌نما معمولاً سنگی بوده ولی در باغ فین از کاشی ساخته‌شده است. به فواره‌های بزرگ شُرن یا شلن می‌گفتند(شاریدن یعنی از بالا ریختن ) از دیگر چیزهای ساخته‌شده برای جلوه داده آب یکی آب گردان و یکی هم آبشار سازی بوده است.

در هشت‌بهشت اصفهان آب از اشکوب ساختمان بر روی کاشی‌های طبقه همکف می‌ریخته است. و در دروان قاجاریه هم ، همچنین آبشارهایی را می‌ساختند . در چشمه عمارت بهشهر برای بردن آب از مکینه (تلمبه) استفاده می‌کردند. در جلوی کوشک اصلی باغ‌ها ، معمولاً یک استخر به شکل مربع یا مستطیل وجود داشته است.

استخرهای گرد ،پیش از اسلام و اوایل اسلام معمول بوده ولی بعدها به کار نمی‌رفتند ! حوض را هیچ‌وقت بیضی‌شکل نمی‌ساختند ! معتقد بودند که آب در حوض بیضی زودتر گندیده می‌شود. بعدها این حوض‌ها یک‌شکل هندسی منظم و ساده از هشت‌ضلعی تا دوازده ضلعی ( در فنگ شویی هشت‌ضلعی به‌منظور هشت جهت و دوازده به‌منظور دوازده ماه سال است ) به خود گرفته است
معمولاً از هشت‌ضلعی استفاده می‌کردند و دوازده ضلعی را بیشتر در استخرهای نسبتاً بزرگ به کار می‌گرفتند. حوض‌های هشت‌ضلعی گاهی اوقات به‌صورت هشت و نیم و هشت و نگینی و یا کشکولی ساخته می‌شده است.

فلسفه آب و معماری ایرانی

در معماری ایرانی، علاوه بر آن‌که تقریباً جملگی عناصر و فضاهای معماری ازجمله خانه و مسجد و حسینیه و بازار به نحوی با آب مرتبط بوده‌اند ، بسیاری عناصر معماری نیز اختصاصاً برای نگهداری و توزیع و مصرف آب به وجود می‌آمدند که ذوق و هنر ایرانی تجلی زیبا و دلپذیر و پرمعنای خوش را در آن به نمایش می‌گذارد. ازجمله مهم‌ترین این عناصر:

  • آب‌انبار
  • کاریزها
  • آسیاب‌ها
  • سقاخانه‌ها
  • حمام‌ها
  • پل‌ها
  • بندها
  • و حتی (به‌نوعی) قنات‌ها را می‌توان نام برد.

نکته مهم درباره عنصر آب در فنگ شویی

آب از دیر باز به عنوان عنصر حیاتی نام برده شده است. حیات تمام موجودات زنده به آن بستگی دارد. آب در فنگ شویی نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در این مقاله به مواردی اشاره شد که نشان می داد آب در جامعه ایرانی قدیم چه نقش مهمی را ایفا می کرده است. همچنین در اسلام و سایر ادیان نیز آب را عنصری مهم می دانند که در بخشی از این مقاله ارجاعات کاملی به آن داده شد. امیدوارم که از خواندن این مقاله بهره کافی برده باشید.

 



:: برچسب‌ها: عنصر آب در فنگ شویی,آب در فنگ شویی,فلسفه آب در فنگ شویی ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

چاپ کتاب بدون داشتن شناسنامه ی کتاب و درج آن در صفحه های ابتدایی کتاب ارزش و اعتباری نخواهد داشت علاوه بر این اخذ مجوز های قانونی برای کتاب باعث حفظ تمامی حقوق مادی و معنوی آن برای نویسندگان می‌ شود و اگر کتابی بدون مجوز قانونی چاپ گردد به هیچ عنوان به لحاظ قانونی و مالکیت قابل پیگیری نمی باشد بنابراین اخذ مجوز کتاب بسیار مهم و حیاتی می باشد . برای چاپ کردن یک کتاب ما به سه نوع مجوز نیاز داریم . این مجوزها عبارتند از : اخذ شابک ، اخذ فیپا و اخذ مجوز ارشاد .

 اخذ شابک از خانه کتاب – چگونگی اخذ شابک ؟

معمولاً ناشران تعدادی شابک صادر شده دارند و این امکان را دارند که هر یک از این شابک ها را به یک کتاب جدید اختصاص بدهند . به عبارت دیگر می توان بیان نمود که ناشران قانونی ، شماره ی شابک را در اختیار دارند و بعد از آماده شدن کتاب به هر کتاب اختصاص می دهند ( شابک سیستمی برای شماره گذاری کتاب ها در سطح بین المللی می باشد و از ۱۳ عدد تشکیل شده است که عدد های آن نشان گر مواردی خاص هستند مثلاً ۹۶۴ نشان‌دهنده ی شماره یا شناسنامه ملی ایران است و عددهایی در آن نیز که مخصوص ناشر می باشند ) .

کاربرد های شابک : برای شناسنامه دار شدن کتاب و اخذ مجوز بعدی ( مجوز فیپا ) ضروری می باشد – برای ثبت کتاب در کتابخانه های بین المللی و سفارش دادن آن ها کاربرد دارد – بای کنترل خودکار موجودی انبارها استفاده می‌شود .

اخذ مجوز چاپ کتاب

اخذ فیپا از سازمان اسناد و کتابخانه ی ملی جمهوری اسلامی ایران :

برای اخذ فیپا حداقل ۳۰ درصد از متن کتاب نوشته شده به همراه شابکی که توسط ناشر به کتاب اختصاص یافته است و به انضمام مدرک شناسایی نویسنده یا نویسندگان و کتابخانه ملی ارسال می شود ( لازم به ذکر است که اگر کتابی ترجمه می باشد باید مشخصات کتاب اصلی نیز ارسال گردد و در بعضی مواقع لازم می باشد کتاب یا pdf آن هم ارسال گردد ) . در سایت کتابخانه ی ملی مدت زمان صدور مجوز فیپا ۱۰ روز تعیین شده است اما به دلیل ترافیک کاری ممکن است این زمان دو هفته تا ۲۰ روز به طول بیانجامد . این شناسنامه اطلاعات زیادی از کتاب را در اختیار خواننده قرار خواهد داد که عبارتند از : سرشناسه  (نویسنده ی اصلی ) ، شناسه های افزوده ( در صورت بودن سایر نویسندگان ) ، شماره ی شابک ، رده بندی کنگره ای و … . ارائه ی کپی کارت ملی نویسنده یا نویسندگان برای اخذ فیپا الزامی می باشد .

اخذ مجوز ارشاد از سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی :

متن کتاب که دارای شناسنامه ی کتاب خانه ی ملی است و جلد کتاب در این مرحله آماده شده است . سه نسخه از کتاب چاپ می گردد و برای اداره ی فرهنگ و ارشاد فرستاده می شود و در اداره ی ارشاد از نظر موارد مختلفی از قبیل : مسائل سیاسی ، اخلاقی ، مذهبی و غیره مورد بررسی قرار می‌ گیرد و در صورت این که با معیارهای ذکرشده مغایرت وجود نداشته باشد این مجوز نیز صادر می‌ شود و اجازه ی چاپ کتاب داده می شود بعد از صدور مجوز ارشاد دیگر حق ایجاد هیچ گونه تغییری در متن کتاب و یا جلد وجود ندارد .

نحوه ی اعتبار سنجی مجوز های اخذ شده کتاب به چه صورت می باشد ؟

متاسفانه دیده شده است که این روزها برخی از ناشران جعلی اقدام به گرفتن مجوزهای غیر قانونی و جعلی کتاب نموده اند و حتی شابک و فیپای جعلی در شناسنامه ی کتاب نموده اند اما سوال اینجاست که چگونه می توان این مجوزها را اعتبارسنجی نمود ؟ نویسنده می‌ تواند برای اطمینان از اصلی بودن فیپا و شابک سه الی چهار روز بعد از اخذ مجوز فیپا به سایت کتابخانه ی ملی مراجعه نماید و اطلاعات خود و کتابش را مشاهده نماید در صورت عدم مشاهده ی  اطلاعات خود اطلاعات خود و کتابش می توان گفت این مجوزها جعلی می باشد.

هزینه ی اخذ مجوز چاپ کتاب :

هزینه گرفتن مجوز چاپ کتاب از وزارت فرهنگ و ارشاد حدوداً ۵۰۰ هزار تومان می باشد که برای اخذ شابک، فیپا و مجوز ارشاد صرف می‌شود.

مدت زمان صدور مجوز ارشاد :

نقشه جهان مدت زمان صادر شدن مجوز ارشاد بین ۱۰ تا ۶ ماه با توجه به موضوع کتاب متفاوت می باشد. معمولاً کتاب های شعر دو تا سه ماه ، کتاب های داستان و رمان دو تا چهار ماه ، کتاب های حوزه ی علوم انسانی یک تا چهار ماه و کتاب‌های علمی ، درسی و دانشگاهی کمتر از یک ماه برای اخذ مجوز ارشاد زمان لازم دارند. البته ترافیک کاری نیز عاملی است که می‌تواند در کنار موضوع نقشی مهم در تعیین مدت زمان اخذ مجوز ارشاد ایفا می کند.

چگونگی درج لقب‌های دکتر ، مهندس و … در قسمت نویسندگان کتاب:

برای درج این لقب ها هنگامی که کتاب را برای اخذ مجوز ارشاد می فرستیم باید مدارک معتبری که نشان دهنده ی این القاب باشد همراه سایر مدارک ارسال گردد..

مزایای اخذ مجوز برای کتاب :

چاپ کتاب بدون داشتن شناسنامه ی کتاب و درج آن در صفحه های ابتدایی کتاب ارزش و اعتباری نخواهد داشت علاوه بر این اخذ مجوز های قانونی برای کتاب باعث حفظ تمامی حقوق مادی و معنوی آن برای نویسندگان می‌ شود و اگر کتابی بدون مجوز قانونی چاپ گردد به هیچ عنوان به لحاظ قانونی و مالکیت قابل پیگیری نمی باشد بنابراین اخذ مجوز کتاب بسیار مهم و حیاتی می باشد .

گرفتن شابک برای کتاب الکترونیکی :

گرفتن شابک برای کتب الکترونیکی به تازگی رواج پیدا کرده است . شابک کتب الکترونیکی نیز مانند کتاب های فیزیکی در اولین صفحه درج می گردد . برای شناسایی کتب الکترونیکی و همچنین ثبت رسمی این آثار می توان از شماره ی شابک استفاده نمود . برای این کار باید به سایت خانه کتاب مراجعه نمود . شماره ی شابک نسخه ی فیزیکی کتاب با نسخه ی الکترونیکی آن تفاوتی ندارد . شرایط اخذ شابک برای آثار الکترونیکی این است که این آثار دارای متن باشند و برای استفاده ی عموم تولید شده باشند و دنباله دار نباشند . در صورت داشتن چند مجموعه ی مرتبط به هر اثر یک شماره شابک اختصاص می دهند .

استعلام مجوز چاپ کتاب :

نویسنده از کجا می تواند متوجه  شود که شابک و مجوز های اخذ شده توسط ناشر جعلی می باشد ؟ نویسندگان می توانند برای استعلام مجوز چاپ کتاب خود و اطمینان از چاپ قانونی آن به سایت کتابخانه ملی مراجعه کنند. با جستجوی نام کتاب خود در این سایت، اطلاعات فیپا و شابک کتاب در اختیار شما قرار می گیرد. کتاب های ثبت شده در این سایت همگی دارای مجوز بوده و معتبر می باشند. ابتدا باید به نشانی www.nlai.ir مراجعه کرده و در قسمت جستجوی سایت نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید. پس از وارد کردن نام و نام خانوادگی خود و کلیک بر روی گزینه جستجو، تمام آثار ثبتی که به نام شما هستند در این سایت باز خواهند شد. با کلیک بر روی هر یک از آثار مورد نظر خود می توانید اطلاعات کامل مربوط به آن، اعم از شماره شابک، مشخصات جلد، موضوع کتاب و غیره را مشاهده کنید. کتاب های ثبت شده در سایت کتابخانه ملی همگی دارای مجوزهای معتبر هستند.

نحوه ی اعتبار سنجی مجوز های اخذ شده کتاب به چه صورت می باشد ؟

متاسفانه دیده شده است که این روزها برخی از ناشران جعلی اقدام به گرفتن مجوزهای غیر قانونی و جعلی و حتی شابک و فیپای جعلی در شناسنامه ی کتاب نموده اند اما سوال اینجاست که چگونه می توان این مجوزها را اعتبارسنجی نمود؟ نویسنده می‌ تواند برای اطمینان از اصلی بودن فیپا و شابک سه الی چهار روز بعد از اخذ مجوز فیپا به سایت کتابخانه ی ملی مراجعه نماید و اطلاعات خود و کتابش را مشاهده نماید در صورت عدم مشاهده ی  اطلاعات خود اطلاعات خود و کتابش می توان گفت این مجوزها جعلی می باشد.

هزینه ی اخذ مجوز چاپ کتاب :

هزینه گرفتن مجوز چاپ کتاب از وزارت فرهنگ و ارشاد حدوداً ۵۰۰ هزار تومان می باشد که برای اخذ شابک، فیپا و مجوز ارشاد صرف می‌شود. که این مبلغ متغیر می باشد و حتما باید با انتشارات کتاب اطلاعات درست را دریافت کنید.

مدت زمان صدور مجوز ارشاد :

نقشه جهان مدت زمان صادر شدن مجوز ارشاد بین ۱۰ تا ۶ ماه با توجه به موضوع کتاب متفاوت می باشد. معمولاً کتاب های شعر دو تا سه ماه ، کتاب های داستان و رمان دو تا چهار ماه ، کتاب های حوزه ی علوم انسانی یک تا چهار ماه و کتاب‌های علمی ، درسی و دانشگاهی کمتر از یک ماه برای اخذ مجوز ارشاد زمان لازم دارند. البته ترافیک کاری نیز عاملی است که می‌تواند در کنار موضوع نقشی مهم در تعیین مدت زمان اخذ مجوز ارشاد ایفا می کند.

چگونگی درج لقب‌های دکتر ، مهندس و … در قسمت نویسندگان کتاب:

برای درج این لقب ها هنگامی که کتاب را برای اخذ مجوز ارشاد می فرستیم باید مدارک معتبری که نشان دهنده ی این القاب باشد همراه سایر مدارک ارسال گردد.

هزینه چاپ کتاب :

سوالی که برای هر نویسنده ای پیش می‌آید این است که هزینه چاپ کتاب به عواملی بستگی دارد؟

اولین عامل جنس کاغذ می باشد. کاغذ های سپید تحریر، کاغذ های کاهی یا فانتزی و کاغذ گلاسه سه نوع کاغذی هستند که از ارزان به گران مرتب شده‌اند . دومین عامل قطع کتاب می باشد. قطع کتاب همان سایز و اندازه ی یک کتاب است و واضح است که هرچه ابعاد کتاب بزرگتر باشد قیمت آن هم بیشتر می‌باشد. سومین عامل تیراژ کتاب می باشد. تیراژ تعداد کتابی است که چاپ می شود. طبیعی است که هر چه قدر تیراژ افزایش یابد نویسنده باید هزینه بیشتری صرف نماید. هزینه ی بعد طراحی جلد می شود که گرافیست ها هزینه های مختلفی را برای طراحی می گیرند . در رابطه با هزینه های دریافت مجوز نیز در بالا صحبت شد. سایر هزینه‌ها مثل تایپ کتاب ، ویراستاری ، چاپ و … که مربوط به انتشارات و ناشر می باشد طبق قرارداد با ناشر محاسبه خواهد شد .

 



:: برچسب‌ها: هزینه چاپ کتاب ,چاپ کتاب, گرفتن مجوز چاپ کتاب ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

برای چاپ مقاله طبق اصول دانشگاه تهران ، همانند چاپ مقاله علمی پژوهشی باید اصول نگارش مقاله و بخش های مختلف مقاله را بشناسید. همچنین درج مقاله در سامانه نشر مجلات علمی دانشگاه تهران با فرمت خاصی امکان پذیر است. درواقع مقالاتی که خارج از این فرمت ارائه شوند، بررسی نخواهند شد. برای چاپ مقاله در نشریه دانشگاه تهران، پس از بازبینی مقاله توسط کارشناس، مقاله برای سردبیر نشریه ارسال می شود. در ادامه با راهنمای نگارش مقاله طبق اصول دانشگاه تهران، اصولی که برای نگارش مقاله را رعایت کنید، آورده شده است. با مطالعه این قسمت، به نوشتن مقاله اقدام کنید.

راهنمای نگارش مقاله دانشگاه تهران

بخش های مختلف یک مقاله طبق اصولی که دانشگاه تهران ارائه داشته است، به ترتیب روبرو است: برگه شناسه و و تعهدنامه، عنوان، چکیده، کلمات کلیدی، مقدمه، متن مقاله، نتیجه، منابع، عنوان انگلیسی، چکیده انگلیسی و کلمات کلیدی انگلیسی.

  1. شناسه و تعهدنامه مقاله

با مقاله ای که برای دانشگاه تهران ارسال می کنید، باید یک صفحه تحت عنوان شناسه نیز وجود داشته باشد که در آن اطلاعاتی شامل نام و نام خانوادگی، مرتبه علمی نویسنده، عنوان مقاله، نام موسسه ای که نویسنده در آن مشغول است، شماره تلفن همراه، شماره تلفن محل کار نویسنده و پست الکترونیکی نویسنده  نوشته شده باشد. فرم تعهد نامه نیز در سایت (http://JLQ.ut.ac.ir) قابل مشاهده است. نویسنده باید در فرم تعهدنامه امضا خود را قرار دهد.

  1. عنوان، چکیده و کلمات کلیدی

عنوان، چکیده و کلمات کلیدی باید در صفحه اول آورده شوند. عنوان مقاله در عین کوتاه بودن، باید از محتوای مقاله الهام گرفته باشد. در چکیده و عنوان مقاله نباید از کلمات اختصاری استفاده شود. چکیده باید حداکثر ۱۵۰ کلمه باشد. درواقع چکیده دربردارنده هدف پژوهش، مسئله مورد آزمایش، روش انجام آزمایش و نتایج تحقیقات باشد. در ادامه چکیده نیز باید حداکثر ۹ کلمه کلیدی به ترتیب حروف الفبا درج شود. دقت کنید که کلماتی که در عنوان مقاله امده است، در کلمات کلیدی نباید ذکر شود.

چاپ مقاله طبق اصول دانشگاه تهران
  1. مقدمه مقاله

طبق اثول دانشگاه تهران، مقدمه مقاله باید در صفحه دوم درج شود. در مقدمه پژوهش، ضمن صحبت از تحقیقات قبلی، از هدف پژوهش خود نیز توضیح دهید.

  1. متن مقاله

در این قسمت محتوای مقاله و روش انجام آزمایش را کامل شرح دهید.

  1. نتیجه گیری

نتیجه گیری کلی از انجام تحقیقات و آزمایشات را در این قسمت ارائه دهید.

  1. منابع و مآخذ

تمام منابعی که در متن از آن ها بهره بردید را باید در این قسمت ذکر کنید. منابع فارسی و سپس منابع انگلیسی را به ترتیب حروف الفبا شماره گذاری کنید.

  1. عنوان و چکیده انگلیسی

طبق اصول دانشگاه تهران برای چاپ مقاله، عنوان و چکیده انگلیسی باید در صفحه اخر مقاله درج شود. چکیده انگلیسی حداکثر ۱۰ سطر است. چکیده انگلیسی درواقع ترجمه چکیده فارسی است. لذا هیچ تغییری نباید در آن رخ دهد.

تاریخ های درون چکیده باید به میلادی مبدل گردد. کلمات کلیدی ترجمه شده نیز باید طبق ترتیب حروف الفبای انگلیسی مرتب شوند و حرف اول کلمات هم حتما از حروف بزرگ باشد.

نحوه ارسال مقاله به دانشگاه تهران

نحوه ارسال مقاله جهت داوری از سال ۹۱ به صورت آنلاین انجام می شود. مقالات ارسالی باید طبق راهنمای سامانه نشر مجلات علمی دانشگاه تهران تهیه شده و به همراه فرم تعهد در سایت بارگذاری شود. توجه داشته باشید که مقالاتی که خارج از فرمت ذکر شده باشد، داوری نخواهد شد.

جهت ارسال مقاله برای داوری به نکات زیر دقت فرمائید:

  • ثبت نام کاربر

در سامانه نشر مجلات علمی دانشگاه تهران و سمت راست، روی گزینه “ثبت نام نویسنده” کلیک کنید. بعد از تکمیل فرم اطلاعات نویسنده و دریافت شناسه کاربری و رمز عبور، مقاله را می توانید ارسال کنید. توجه داشته باشید که اگر از هیئت علمی دانشگاه ها هستید، درج رتبه علمی الزامی است و تنها درج عضو هیئت علمی کفایت نمی کند. هم چنین اعضای هیئت علمی که قصد داوری را ندارند، از قسمت تنظیمات، گزینه “تمایل به داوری ندارم” را بزنند و درغیر این صورت “تمایل به داوری دارم” را انتخاب کنند.

  • شناسه کاربری و کلمه عبور

برای ارسال مقاله به شناسه کاربری و رمز عبور نیاز دارید، بنابراین از  ایمیلی که این اطلاعات را در بردارد را مراقبت کنید. در صورتی که کلمه عبور خود را فراموش کرده اید، از گزینه “ارسال مقاله/ ورود اعضا” عمل کرده و بر روی گزینه “نمی توانم وارد سامانه شوم” کلیک کنید. سپس با وارد کردن ایمیل بر روی گزینه “تغییر کلمه عبور” بروید. حال ایمیلی برایتان ارسال خواهد شد که حاوی لینک فعال سازی است. با کلیک روی لینک فعال سازی، کلمه عبور جدید برایتان ارسال خواهد شد. سپس با ورود به حساب کاربری خود کلمه عبور جدید  خود را بسازید.

  • نحوه بارگذاری مقاله در سامانه

برای بارگذاری مقاله در سامانه نشر مجلات علمی دانشگاه تهران توجه داشته باشید که مقاله را به صورت یک فایل ورد به همراه فایل مشخصات نویسنده و در کنار فرم تعهد درج کنید. درواقع ۳ فایل را باید در سامانه درج کنید.

اگر بارگذاری کامل انجام شود، مقاله در قسمت “مقالات در دست بررسی” قرار می گیرد. در غیر این حالت، مقاله در بخش “مقالات ناتمام” درج می شود.  قرارگیری مقاله در بخش مقالات ناتمام به این معناست که مقاله جهت داوری ارسال نمی شود.

نکته قابل توجه این است که در فایل مقاله، نام و مشخصات نویسنده را درج نکنید و یک فایل با عنوان ” مشخصات نویسنده”  به صورت مجزا به اطلاعات نویسنده اختصاص دهید.

  • بازبینی اولیه کارشناس

بعد از ارسال مقاله، ابتدا کارشناس نشریه بازبینی اولیه را انجام می دهد. سردبیر نشریه تذکری به نویسنده نمی دهد. لذا نویسنده باید فرمت ارسال مقاله را به خوبی بخواند و مقاله را در قالب درستی برای مجله ارسال کند.

  • نحوه پی گیری مقاله

مقاله های ارسالی پس از بازبینی اولیه توسط کارشناس و تایید وی، برای سردبیر نشریه ارسال می گردد. اگر از تخصیص عنوان مقاله در مجله مورد نظر اطمینان ندارید، ابتدا عنوان مقاله را برای کارشناس ارسال کرد، پس از تایید او، مقاله را در سایت درج کنید.

عده ای از دانشجویان و اساتید علاوه بر ارسال مقاله به دانشگاه تهران، علاقه مند هستند که برای چاپ مقاله علمی پژوهشی اقدام کنند.

چاپ مقاله علمی پژوهشی

چاپ مقاله علمی پژوهشی اصولی دارد. برای نگارش مقاله علمی پژوهشی اولین قدم انتخاب یک موضوع و ایده جدید است. هم چنین باید بدانید که مقاله علمی پژوهشی، محتوای جدیدی دارد که حاصل نتایج و آزمایشات محقق است و هرگز متن مقاله کپی نشده است.

در صورت استفاده از مقالات و تحقیقات پیشین، حتما باید منابع مورد استفاده را ذکر کنید. برای ارسال مقاله به مجلات برای چاپ مقاله نیز باید ژورنالی را انتخاب کنید که موضوع شما در چارچوب آن مجله بگنجد. در نهایت برای راهنمایی های بیشتر و استفاده از مشاوره چاپ مقاله علمی پژوهشی، با ما در موسسه چاپ مقاله هدف ریسرچ ارتباط بگیرید.

 



:: برچسب‌ها: چاپ مقاله علمی پژوهشی, موسسه چاپ مقاله,چاپ مقاله,چاپ فوری مقاله علمی پژوهشی ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

نحوه افزایش درآمد در تولید زغال به کیفیت زغال تولیدی و امکان صادرات آن به کشورهای همسایه ایران باز می گردد. برای آغاز به تولید زغال فشرده به کسب مجوز تولید زغال فشرده احتیاج دارید. پس از آن باید دست یابی به مواد اولیه تولید زغال مطرح است. خوشبختانه بازار فروش زغال فشرده به علت ارزانی و در دسترس بودن خاک اره و سایر مواد برای تولید زغال مساعد است. برای تولید زغال باید هزینه راه اندازی خط تولید زغال را نیز در نظر بگیرید. هزینه های راه اندازی خط تولید زغال فشرده در قیمت دستگاه تولید زغال و مواد اولیه آن جمع می شود. اگر برای تولید زغال فشرده آگاهی لازم را ندارید و می ترسید،  باید بدانید که تولید زغال فشرده نیازی به تخصص ندارد و با آموزش های تولید زغال فشرده که از طرف سازندگان دستگاه های تولید زغال ارائه می شود، می توانید کارتان را آغاز کنید. تولید زغال مانند هر کسب و کار دیگری موانعی دارد و نمی توان مشکلات تولید زغال را نادیده گرفت اما با توجه به توجیه اقتصادی بودن تولید زغال فشرده، به این کسب و کار اطمینان خواهید کرد.

نحوه افزایش درآمد در تولید زغال

افزایش درآمد در تولید زغال به چند عامل مهم بستگی دارد. اولین عاملی که باعث استقبال مشتریان و در نتیجه افزایش درآمد تولید زغال می شود، افزایش کیفیت زغال های تولید شده است. با افزایش کیفیت زغال در کارگاه های تولیدی، رضایت مشتریان را کسب می کنید و در نتیجه فروش بیشتر و درآمد بالاتری را تجربه خواهید کرد.

در واقع این امری بدیهی است که محصول خوب، مشتریانی خوبی هم خواهد داشت. اولین  عامل مهم برای افزایش درآمد از طریق بالا بردن  کیفیت زغال تولیدی، مواد اولیه تولید زغال فشرده است.

برای تولید زغال فشرده معمولا از خاک اره و پوست گردو و بادام استفاده می شود. خاک اره چوب های درخت بلوط، گردو و لیمو و سپیدار از بهترین خاک های اره هستند. بنابراین استفاده از خاک اره خوب و مرغوب در تولید زغال با کیفیت موثر است.

اما بعضی از تولیدکنندگان زغال از ام دی اف برای خاک اره استفاده می کنند که استفاده از چوب ام دی اف برای خاک اره اصلا پیشنهاد نمی شود. زیرا خود ام دی اف از خرده چوب ها تهیه می شود.

استفاده از چوب های سر شاخه و چوب روسی برای تولید زغال فشرده مناسب نیستند. زیرا این نوع چوب ها، کیفیت زغال تولیدی را یر سوال می برند. جالب است بدانید زغال های تولید از چوب های روسی در هنگام گرم شدن و سوختن، جرقه خواهند زد و جرقه زدن در هنگام سوختن زغال از نشانه های زغال نامرغوب است.

بعضی از تولیدکنندگان نیز برای صرفه جویی در هزینه های تولید زغال فشرده، از چسب استفاده می کنند. اما باید بدانید که زغال هایی که با چسب تولید شده اند از بی کیفیت ترین زغال های موجود در بازار هستند و در هنگام سوختن زغال، گازهای سمی نیز تولید می کنند.  حال درک خواهید کرد که تولید زغال با کیفیت و مرغوب، چقدر در افزایش درآمد در تولید زغال موثر است.

راهکار دیگری که در افزایش درآمد در تولید زغال بکارتان خواهد آمد، کوره تولید زغال است. شاید برایتان جالب باشد که میزان قدرت کوره و توانایی گرم کردن آن، نحوه طراحی دستگاه تولید زغال و گازگیری دستگاه، در تولید زغال فشرده با کیفیت موثر است.

راه دیگر افزایش درآمد در تولید زغال، در صادرات آن است. تا چند سال اخیر، برای مصرف زغال داخل کشور، مجبور به واردات زغال فشرده بودیم. اما در طی همین چند سال با افزایش تولید زغال در ایران، نه تنها بازار داخلی را تحت پوشش قرار داده ایم، بلکه آمادگی صادرات زغال فشرده به کشورهای عربی، ترکیه، پاکستان و افغانستان را داریم. با صادرات زغال فشرده به کشورهای خارجی، باعث افزایش درآمد در تولید زغال خواهید شد.

نحوه افزایش درآمد در تولید زغال

قیمت دستگاه تولید زغال

همانطور که در بالا بررسی کردیم، با کمک دستگاه های تولید زغال، علاوه بر تامین نیاز بازار درون کشور، با صادرات زغال تولیدی به کشورهای همسایه مانند ترکیه، عراق، پاکستان و سایر کشورها، از درآمد بالایی لذت ببرید. برای تولید زغال فشرده مرغوب و با کیفیت به دستگاه های با کیفیت تولید زغال احتیاج دارید.

توصیه می کنیم خودسر برای تهیه دستگاه تولید زغال فشرده عمل نکنید و حتما با کسانی که در این مسیر تجربه دارند مشورت کنید و از قیمت دستگاه تولید زغال اطلاع یابید، سپس برای خرید دستگاه اقدام نمایید. پس این فرصت شغلی را از دست ندهید و با راهنمایی از متخصصان  در مجموعه زغال صنعت و مشورت درباره قیمت دستگاه های تولید زغال، به این حوزه پر سود وارد شوید.

بازار فروش زغال فشرده

بازار فروش زغال فشرده در داخل کشور با استقبال خوبی رو به رو است. یکی از علت های بازار فروش خوب در داخل کشور، در دسترس بودم مواد اولیه تولید زغال چینی یا فشرده است.

برخلاف تولید زغال سنتی که به چوب درختان احتیاج بود، در تولید زغال فشرده با ضایعات کارگاه های مبل سازی و نجاری های صنعتی، می توانید به تولید زغال فشرده با کیفیت اقدام کنید. عامل مهم دیگر در بازار فروش خوب زغال، امکان صادرات ان به کشورهای دیگر است که در این زمینه مجوزهای صادرات زغال فشرده ارائه می شود.

هزینه راه اندازی تولیدی زغال

هزینه راه اندازی خط تولید زغال در مجموع به هزینه دستگاه ها، هزینه مواد اولیه باز و هزنیه نیروهای انسانی باز می گردد. البته هزینه راه اندازی خط تولید زغال به حجم زغال تولیدی که در نظر دارید بستگی دارد.

در نهایت از آنجایی که تولید زغال فشرده با کوره های صنعتی انجام می شود، جالب است بدانید تعداد نیروی انسانی کمتری در کوره های صنعتی نیاز است. از طرفی مواد اولیه تولید زغال فشرده ارزان و در دسترس است.

در نتیجه برای ورود به عرصه تولید زغال فشرده، به راهنمایی جهت خرید دستگاه های تولید زغال فشرده دارید تا با خریدن دستگاه های ضروری، به کاهش هزینه های خود کمک کنید.

توجیه اقتصادی تولید زغال

توجیه اقتصادی بودن تولید زغال به مواد اولیه و بازار فروش زغال های فشرده باز می گردد. همانطور که قبلا صحبت کردیم، برای تولید زغال هم با تقاضای فراوان داخلی و هم با تقاضای صادرات برای کشورهای دوست و همسایه رو به رو هستید. هم چنین مواد اولیه ای مانند خاک اره و پوست گردو، بر اقتصادی بودن تولید زغال چینی صحه می گذارند.

آموزش تولید زغال فشرده

آموزش تولید زغال فشرده آغاز راه تولید زغال است. آموزش و یادگیری تولید زغال نیاز به تحصیلات آکادمیک ندارد و تنها با آموزشی کوتاه از سوی تولیدکنندگان دستگاه های تولید زغال، می توانید به این عرصه وارد شوید. این آموزش تولید زغال و مجوز تولید زغال فشرده، راه تولید زغال را برای شما هموار خواهد کرد.

برای ورود به حوزه تولید زغال حتما با کسانی که در این راه تجربه دارند، مشورت کنید و از هیمن ابتدا در هزینه های خود صرفه جویی کنید. برای اطلاع از قیمت دستگاه تولید زغال و کسب اطلاعات برای شروع کار تولید زغال می توانید با کارشناسان ما در مجموعه زغال صنعت در ارتباط باشید.

 



:: برچسب‌ها: تولید زغال فشرده,تولید زغال,راه اندازی تولیدی زغال,دستگاه تولید زغال ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

انواع کیسه های جاروبرقی در سایز های متنوع و برندهای مختلف در بازار موجود است. کیسه های جاروبرقی دائمی که برای هر مدلی از دستگاه جاروبرقی قابل استفاده است نیاز به تخلیه دارد و ممکن است پس از استفاده در دراز مدت درزهای آن باز شود و خاک و گرد و غبار وارد هوای خانه شود و با تنفس در آن هوا، آلودگی وارد بدن و ریه های همه افراد خانواده شود. بهترین پاکت جاروبرقی از نظر پزشکان قطعا پاکتی است که خاک را به بیرون دستگاه یا درون موتور منتقل نکند. کیسه های جاروبرقی یکبار مصرف با هر بار استفاده قابل تعویض هستند و نیازی نیست پاکت را تخلیه کنید. بنابراین می توانند بهترین کیسه جاروبرقی باشند. اگر هیچ یک از مدل های انواع پاکت جاروبرقی را مناسب نمی دانید، می توانید با ساخت کیسه جاروبرقی ، مورد قبول ترین کیسه جاروبرقی را برای خود بدوزید. در انتهای این مطلب، آموزش ساخت کیسه جاروبرقی آورده شده است.

بهترین پاکت جاروبرقی از نظر پزشکان

پاکت های جاروبرقی منبع تمام آلودگی، گرد و غبار و کثیفی های منزل است. پاکت های جاروبرقی کهنه گرد و خاک را به درون موتور و اجزای داخلی دستگاه جارو برقی وارد می کنند و پس از مدتی خاک و گرده روی جارو برقی نیز نمایان است.

هنگام جارو کشیدن با جاروبرقی حتما متوجه شدید که چقدر درون خود دستگاه گرد و خاک نشت کرده است. پاکت های جارو برقی دائمی یکی از علت های این موضوع هستند. بعد از تعویض پاکت های جارو برقی دائمی کمی گرد و خاک بر روی آن باقی می ماند و وقتی آن را در دستگاه قرار می دهیم، عملا مقداری کثیفی به همراه دارد و علاوه بر برجای گذاشتن آلودگی روی دستگاه، برای سلامتی اعضای خانه نیز خطرناک است

هم چنین پاکت های جاروبرقی دائمی کهنه به دلیل اینکه درزهای آن ها باز شده و یا قسمت پلاستیکی در انتهای آن به درستی کیپ نشده، خاک را به بیرون منتقل می کند و در درازمدت ممکن است منجر به آلرژی و تشدید بیماری هایی نظیر آسم شود. علاوه بر این برای خالی کردن کیسه جارو برقی دائمی، فرد در معرض آلودگی هایی است که برای سلامتی انسان تهدید محسوب می شوند.

بهترین پاکت جارو برقی از نظر پزشکان، پاکتی است که مشکلاتی که در بالا بررسی کردیم را نداشته باشد. در تمیز کردن منزل، اولویت با سلامتی است. بنابراین اگر کیسه جاروبرقی تان کهنه شده یا گرد و غبار را به بیرون انتقال می دهد، حتما برای خرید کیسه جاروبرقی اقدام کنید.

پاکت جاروبرقی یکبار مصرف بهترین پاکت جاروبرقی هستند. زیرا پس از پر شدن نیاز به تعویض ندارند. در نتیجه انسان در معرض آلودگی ها قرار نمی گیرد و سلامتی او تضمین می شود.

بهترین پاکت جاروبرقی از نظر پزشکان

کیسه جاروبرقی یکبار مصرف

خرید کیسه جاروبرقی یکبار مصرف بهترین ایده برای کیسه های جارو برقی است. کیسه های جارو برقی یکبار مصرف برای انواع مدل جاروبرقی با برندهای مختلف و در سایز های مختلف در بازار موجود است. برای خرید کیسه جارو برقی کافی است به مدل کیسه و نام برند دستگاه توجه کنید و به راحتی و به صورت آنلاین بهترین کیسه جارو برقی یکبار مصرف را بخرید.

از مزیت های فوق العاده کیسه جاروبرقی یکبار مصرف این است که وقتی پر شد، نیازی به تخلیه ندارد و از این لحاظ صدمه ای به سلامتی انسان وارد نمی کند. هم چنین از هر کیسه جاروبرقی یکبار مصرف تنها یک بار استفاده می شود که در این صورت درزهای آن باز نخواهد شد و خاک به درون دستگاه وارد نمی شود. درواقع سلامت دستگاه جاروبرقی تان نیز تضمین می شود.

خرید پاکت جاروبرقی

برای خرید کیسه جاروبرقی یکبار مصرف از همه فروشگاه های سطح شهر که تمام برندهای کیسه جاروبرقی را دارند می توانید خرید کنید. البته با توجه به وجود بیماری کرونا، بهترین روش خرید، خرید آنلاین است. درواقع شما می توانید در خانه و به صورت اینترنتی کیسه جاروبرقی  تان را با اعلام سایز کیسه و برند دستگاه تان خریداری کنید.

انواع پاکت جاروبرقی

پاکت های جاروبرقی انواع مختلفی دارند. در ادامه به انواع کیسه های جاروبرقی می پردازیم.

پاکت کاغذی یکی از انواع کیسه جاروبرقی است که معمولا چند لایه و دارای فیلتر است.  فیلتر در داخل موتور قرار می گیرد و از ورود گرد و غبار به درون آن جلوگیری می کند. پاکت های جاروبرقی کاغذی یکی از مدل های کیسه جاروبرقی یکبار مصرف است که می توان گفت بهترین کیسه جاروبرقی است. زیرا با وجود چندلایه بودن خاک را به داخل دستگاه انتقال نمی دهد و از طرفی دارای درپوش ( در برخی مدل ها) بر روی دهانه خود است که پس از پر شدن می توان در پوش را در جای خود قرار داد تا در حین جابجایی برای انتقال به سطل زباله، گرد و غبار به محیط وارد نشود. جنس پاکت جاروبرقی کاغذی به گونه ای است که در هنگام مکش خاک به درون داستگاه نمی رود و در نتیجه عمر دستگاه بیشتر می شود.

پاکت جاروبرقی هپا نوع دیگری از کیسه های جاروبرقی است که جنس پارچه ای دارند اما کیسه جاروبرقی یکبار مصرف هستند. جنس این پاکت ضخیم و چندلایه است و پس از مصرف می توان با درپوش پلاستیکی در ورودی را بست.

کیسه های جاروبرقی دائمی هم قابل شست و شو و استفاده مجدد هستند. پس از پر شدن باید کیسه را در محیطی باز و خارج از فضای خانه تخلیه کنید. به همین منظور بهداشتی نیست اما با چند بار استفاده می توان گفت اقتصادی ترین پاکت جاروبرقی است. جنس پاکت های دائمی  از جنس پارچه های فیلتری است.

در  این سایت می توانید  بهترین نوع کیسه‌های جارو برقی یکبار مصرف را به راحتی و به صورت آنلاین خرید کنید.

کیسه جاروبرقی یکبار مصرف بهتر است یا کیسه دائمی؟

از کیسه های دائمی جاروبرقی می توانید چند بار استفاده کنید. پس از هر بار پر شدن کامل کیسه را تخلیه کنید و از پرداهت هزینه های بیشتر جلوگیری کنید.

خرید کیسه جاروبرقی یکبار مصرف مزیت زیادی دارد. پس از استفاده می توانید کیسه را از دستگاه خارج کنید و از شر همه آلودگی های خانه خلاص شوید و دردسر خالی کردن کیسه را ندارید. به علاوه اینکه هنگام تخلیه کیسه جاروبرقی آلوده وارد سیستم تنفسی انسان می شود و قطعا برای سلامتی انسان خطر دارد.

از طرفی کیسه های یکبار مصرف ممکن است که پر شوند و حتی بر اثر بیش از حد پر شدن بترکند. اما در هر صورت باید قبل از استفاده از جاروبرقی پاکت آن را چک کنید تا صدمه ای به دستگاه شما وارد نکند.

برای خرید کیسه یکبار مصرف جاروبرقی حتما به سایز کیسه های قبلی خود توجه کنید که در صورت کوچک یا بزرگ بودن، کیسه به درستی درون محفظه جای نمی گیرد و درنتیجه گرد و غبار وارد موتور دستگاه می شود.

بعضی از افراد با توجه به قیمت کیسه های جارو برقی یا نوع خاصی از پاکت که در بازار یافت نمی شود، ترجیح می دهند خودشان دست به کار شوند و  برای ساخت کیسه جاروبرقی اقدام می کنند. در ادامه با روش ساخت کیسه جارو برقی همراه ما باشید.

ساخت کیسه جاروبرقی

برای ساخت کیسه جارو برقی به پارچه ای ضخیم و محکم داریم که جنس یک طرف آن مانند جنس شلوار جین و سمت دیگر آن دارای کرک باشد. پارچه ای که انتخاب می کنید باید یک لایه باشد زیرا خارج کردن گرد و غبار که به بین دو لایه وارد می شود ممکن نیست و احتمال دارد در عملکرد جاروبرقی اختلال ایجاد کنند.

پس از انتخاب پارچه، از کیسه کهنه جاروبرقی تان به عنوان الگو استفاده کنید. به این صورت که دوخت کیسه جاروبرقی کهنه را کامل بشکافید و روی پارچه خود قرار دهید و برش بزنید. لبه ی پایین کیسه را لا بزنید و با قرار دادن یک نوار پلاستیکی 5 میلیمتری کامل بدوزید.

برای دوخت کیسه از نخ محکم استفاده کنید و حتما از روی هر دوخت دو بار بدوزید تا حتی یک روزنه کوچک هم باز نماند. زیرا همان درز کوچک باعث خروج گرد و غبار شده و با تنفس اعضای خانواده وارد ریه هایشان خواهد شد.

انتهای کیسه را کمی ضخیم کنید و در دوخت قرار دهید.  قسمت های پلاستیکی سر کیسه و دهانه پاکت قبلی را جدا کنید و به کیسه جدید پرچ کنید. حال یک کیسه جاروبرقی جدید و مقرون به صرفه دارید.

اگر امکانات ساخت کیسه جاروبرقی را ندارید یا زمانی برای این کار ندارید، خرید پاکت جاروبرقی یکبار مصرف یا دائمی،  ایده بهتری است.

 



:: برچسب‌ها: کیسه جاروبرقی,خرید پاکت جاروبرقی,خرید کیسه جاروبرقی یکبار مصرف,بهترین نوع کیسه‌های جارو برقی ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

تفنگ بادی هاتسان از تفنگ های بادی محصولات هاتسان تولید شده در کشور ترکیه هستند. ساختار شلیک تفنگ بادی هاتسان فنر پیستون و نیترو پیستون است. از تفنگ های هاتسان برای هدف زنی و شکار استفاده می کنند. ساچمه تفنگ های بادی هاتسان در دو کالیبر 4.5 و 5.5 قابل استفاده هستند. در این مقاله نحوه بستن ماشه تفنگ بادی هاتسان مورد بحث است. نحوه بستن ماشه تفنگ بادی هاتسان با دیانا و سایر انواع تفنگ بادی متفاوت است. حتی تفنگ های بادی ساخته شده توسط هر شرکت سازنده با شرکت دیگر نیز سیستم داخلی متفاوتی دارند. اگر اصول اولیه نیز یکسان باشد، در نهایت در جزئیات متفاوت هستند. از این رو در این مطلب به نحوه بستن تفنگ بادی هاتسان می پردازیم.

نحوه بستن ماشه تفنگ بادی هاتسان

نحوه بستن ماشه تفنگ بادی مانند نحوه بستن ماشه تفنگ بادی چینی و نحوه بستن ماشه تفنگ بادی زیر تاشو  و یا نحوه بستن ماشه تفنگ بادی کرال به مهارت و دانش کافی نیاز دارد. اگر به این کار وارد نیستید توصیه می کنیم برای باز کردن تفنگ اقدام نکنید، زیرا جا انداختن قطعات ماشه تفنگ بادی بدون داشتن آگاهی ممکن است به تفنگ شما آسیب وارد کند.

اشتباه بستن ماشه تفنگ بادی هاتسان در همه مکانیسم های تفنگ بادی اثر خواهد گذاشت. بنابراین برای بستن ماشه تفنگ بادی هاتسان به افراد متخصص مراجعه کنید و خودسر این کار را نکنید. مجموعه شاه شکار، ارائه دهنده انواع تفنگ بادی هاتسان، ایرآرمز ، رکسی مکس ، والتر ، اف ایکس و کرال و انواع لوازم جانبی تفنگ بادی مانند زوبین و کمان ، خدمات تعمیرات تفنگ بادی را نیز قبول می کند.

آموزش تعویض فنر تفنگ بادی هاتسان

برای تعویض فنر تفنگ بادی هاتسان، اگر تجربه باز و بست کردن تفنگ بادی را ندارید، این کار را خودتان انجام ندهید. زیرا فنر های تفنگ های بادی قوی هستند و آزاد کردن و یا جا زدن آن ها به نیروی زیادی نیاز دارد و قطعا سخت است.

آموزش تعمیر تفنگ بادی هاتسان زمانی به کارتان می آید که فنر تفنگ بادی شکسته شده باشد که وقتی ماشه را بچکانید، تفنگ بادی کار نمی کند. درواقع از علت باد نشدن تفنگ بادی می توان به شکستن فنر اشاره کرد.

برای تعویض تفنگ بادی، باید دوربین و سایر لوازم جانبی را از تفنگ بادی جدا کنید. سپس تفنگ را از قنداق آن در آورید. با بازکردن پیچ های اطراف لوله، فنر را از جای خود خارج کنید. بعد از جایگذاری فنر جدید، با قرار دادن پین ها در جای خود، قنداق را به تفنگ متصل کنید. پس از نصب قنداق، تفنگ خود را مسلح کنید. اگر به راحتی توانستید تفنگ را مسلح کنید یعنی فنر را به درستی در جای خود قرار داده اید. در نهایت باز هم توصیه می کنیم برای تعویض فنر تفنگ بادی اگر تجربه این کار را ندارید، خودتان وارد عمل نشوید و حتما با متخصصان تفنگ بادی مشورت کنید.

غیر از شکستن فنر تفنگ بادی ، علت های دیگری هم وجود دارند که باعث باد نشدن تفنگ بادی می شوند.

علت باد نشدن تفنگ بادی

علت باد نشدن تفنگ بادی را با باز کردن تفنگ و چک کردن همه اتصالات و پیچ های اسلحه می توان پیدا کرد. در صورت باد نشدن تفنگ بادی تان، همیشه ابتدا اتصالات و سخت افزار سلاح را چک کنید.

شل شدن و لق زدن پیچ و مهره های اسلحه می تواند علت این موضوع باشد. با هر بار استفاده و شلیک با تفنگ بادی و لگد زدن تفنگ، پیچ و مهره ها شل می شوند و در استفاده بعدی مشکل ایجاد خواهند کرد. بنابراین همیشه قبل از شلیک با تفنگ بادی، همه اتصالات را چک کنید.

استفاده نادرست از تفنگ های بادی در دراز مدت به سیستم اسلحه آسیب وارد می کنند و نمی توانید برای شلیک از اسلحه تان استفاده کنید. بهترین کار چیست؟ این است که ابتدا دست به آچار نشوید. بهتر است با فردی با تجربه مشورت کنید سپس برای تعمیر تفنگ بادی اقدام کنید.

تعمیر تفنگ بادی

وقتی به طور غیراصولی از اسلحه خود استفاده کنید. به عنوان مثال در صورت خالی بودن تفنگ بادی با آن شلیک کنید، از ساچمه های نامناسب استفاده کنید و تفنگ را به طرز غیرصحیح در دست بگیرید، بعید نیست که در استفاده بعدی تفنگ مسلح نشود.

علت مسلح نشدن تفنگ، کوک نشدن، شلیک نکردن و حتی کاهش دقت تفنگ بادی باید به دقت بررسی شود. هر کدام از این مشکلات دلیلی دارند و نمی توان به راحتی از کنارشان گذشت. یک فرد ماهر یا با تجربه با یک بررسی می تواند  برای تعمیر تفنگ بادی اقدام کند. اما خیلی از افراد از سهل انگاری، بدون مشورت با افراد خبره، خودشان وارد عمل می شوند و هزینه زیادی برای خود می تراشند.

تعمیر ماشه تفنگ بادی

تعمیر ماشه تفنگ بادی یک کار کاملا تخصصی است و نباید ناآگاهانه وارد عمل شد. حتی ممکن است مشکل اسلحه را درست متوجه نشده باشید و در طول تعمیر ماشه تفنگ بادی، به سخت افزار تفنگ آسیب وارد کنید.

بنابراین سپردن کار تعمیر تفنگ بادی به متخصص آن می تواند از بسیاری از هزینه ها جلو گیری کند. متخصصان ما در سایت شاه شکار، برای تعمیر تفنگ بادی در خدمت شما هستند.

قیمت تعمیر تفنگ بادی

قیمت تعمیر تفنگ بادی به نوع خرابی اسلحه بستگی دارد. اگر قطعه ای نیاز باشد هم هزینه شما بیشتر خواهد شد. برای محاسبه هزینه تفنگ بادی باید دستمزد تعمیرکار را نیز لحاظ کنید. زیرا وی از دانش و مهرات خود برای تعمیر تفنگ کمک گرفته است. در کل هزینه تعمیر تفنگ بادی به عواملی که در بالا ذکر شد بستگی دارد.. زیرا وی از دانش و مهرات خود برای تعمیر تفنگ کمک گرفته است. در کل هزینه تعمیر تفنگ بادی به عواملی که در بالا ذکر شد بستگی دارد.

به یاد داشته باشید که هزینه هر قطعه از تفنگ بادی از هر شرکتی با سازنده دیگر متفاوت است. لذا نمی توان یک قیمت کلی را برای تعویض فنر تفنگ بادی یا سایر خرابی های اسلحه در نظر گرفت.

اما در کل برای بستن ماشه تفنگ بادی یا رفع خرابی های آن و همینطور قبل از خرید تفنگ بادی ، اولین کاری که باید بکنید، مشورت با افراد کاربلد است.

 



:: برچسب‌ها: تعویض فنر تفنگ بادی هاتسان,بستن ماشه تفنگ بادی ,تفنگ بادی هاتسان ,تعمیر ماشه تفنگ بادی ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

با افزایش جمعیت و کمبود واحد مسکونی، با کاهش ساخت ساختمان های یک طبقه روبرو هستیم. اما همچنان در شهرهای کوچک شاهد ساخت ساختمان های یک طبقه هستیم که نیاز به نمای ساختمان یک طبقه هستند. طراحی و اجرای نمای ساختمان، به ارزش مادی سختمان می افزاید. در اجرای نمای ساختمان یک طبقه می توان از انواع نمای سنگ، چوب، کامپوزیت ، شیشه و نمای رومی استفاده کرد. البته استفاده از انواع نمای کلاسیک یا مدرن به نوع طراحی داخلی ساختمان و سلیقه صاحب ویلا برمی گردد.

نمای ساختمان یک طبقه

طراحی و اجرای نمای ساختمان یک طبقه با بسیاری از مصالح امکان پذیر است. عمده مصالح نمای ساختمان ها از سنگ هستند. در سال های اخیر استفاده از انواع نماهای مصنوعی نیز مورد استقبال افراد بوده است.

نمای بیرونی ساختمان یک طبقه علاوه بر تاثیر زیادی که بر زیبایی اثر دارد، مانند یک لایه محافظ برای ساختمان محسوب می شود. نمای ساختمان به عنوان قالبی برای طراحی باقی قسمت های ساختمان است.

هم چنین نمای ساختمان اولین چیزی است که در لحظه اول توجه افراد را به خود جلب می کند و یکی از عوامل تاثیرگذار در خرید و فروش ساختمان به شمار می رود. نمای ساختمانی آجر و سنگ از قدیمی ترین نماهای ساختمان هستند که با وجود سنتی بودنشان هنوز هم پرکاربرد هستند.

اجرای نمای ساختمان یک طبقه

اجرای نمای ساختمان یک طبقه رو به کاهش است اما همواره ساختمان های یک طبقه در شهر های بزرگ و به مقدار کمتر در شهرستان ها نیاز به اجرای نمای ساختمان یک طبقه دارند. نمای ساختمان یک طبقه بسیار مورد توجه است و اثر دو چندانی بر زیبایی ساختمان دارد. لذا بسیار مورد توجه است. برای اجرای نما خانه یک طبقه به طور معمول از متریال کلاسیک یا مدرن استفاده می کنند. البته بهتر است با در نظر گرفتن بافت منطقه و بهترین مصالح در دسترس برای اجرای نمای ساختمان یک طبقه اقدام کرد.

اجرای نما ساختمان یک طبقه

انواع نما ساختمان یک طبقه

نمای مدرن ساختمان یک طبقه

تنوع بالا و سادگی در عین زیبایی نمایهای مدرن باعث شده این سبک از نما بسیار مورد توجه معماران قرار گیرد.  به طو معمول در طراحی نمای ساختمان یک طبقه، سعی می شود بیشتر از نمای شیشه استفاده شود تا ساختمان بتواند ازتباطش را با محیط اطراف حفظ کند.

هم چنین نمای شیشه ای برای اجرای نمای ساختمان یک طبقه، زیبایی خاصی را به اثر می بخشد. البته استفاده استفاده از شیشه برای نمای ساختمان یک طبقه در مناطق گرم، خشک و سرد کوهستانی ایده خوبی نیست. هم چنین توصیه می شود در طراحی نمای ساختمان به سبک مدرن، از تزئینات اضافه پرهیز شود و سعی شود اجرای نما در عین سادگی انجام شود.

برای نمای ساختمان در مناطق سرد، طراحی نمای صلب انتخاب بهتری است. همین طور طراحی نمای ساختمان یک طبقه در مناطق زلزله خیز، بهتراست از کامپوزیت، سرامیک و … باشد.

نمای بومی ساختمان یک طبقه

طراحی نمای ساختمان با توجه به نوع اقلیم منطقه از مهم ترین موضوعات است که باید مورد توجه قرار گیرد. متریال های مصرفی نمای ساختمان یک طبقه  از نظر ظاهر و سازگاری با محیط اهمیت پیدا می کنند.

به عنوان مثال برای نمای ساختمان یک طبقه در یک منطقه معتدل و مرطوب مانند شمال که سقف خانه ها شیروانی است، بهتر است از جنس چوب و موادی باشد که ضد رطوبت باشند. هم چنین نمای بومی ساختمان یک طبقه در یک منطقه سرد و کوهستانی، شیشه نمی تواند باشد. زیرا استفاده از نمای شیشه موجب هدر رفت انرژی می شود.

رایج ترین نمای ساختمان یک طبقه

برای نمای ساختمان یک طبقه با توجه هزینه نماهای مختلف، اقلیم و شرایط آب و هوایی و سلیقه مشتری می توان از متریال مختلفی استفاده کرد. در ادامه رایج ترین نمای ساختمان یک طبقه که مورد استقبال بسیاری از افراد است بررسی می شود.

نمای ساختمان سنگ

نمای ساختمان سنگ از قدیمی ترین نماهای ساختمان هاست اما همچنان پرطرفدار است و از آن استفاده می شود. از نمای ساختمان سنگ معمولا برای ساختمان های چند طبقه و دوبلکس استفاده می شود. نمای سنگی ساختمان زیبایی خاصی به ساختمان می بخشد و در عین زیبایی، سادگی خاصی نیز دارد. در سال های گذشته به کمک نمای ساختمان سنگ، نماهای زیبا و شیکی برای ساختمان های اداری و تجاری طراحی می کنند.

نمای بیرونی ساختمان یک طبقه با سنگ تراورتن

امروزه استفاده از سنگ مصنوعی در نماهای ساختمان بسیار مورد توجه معماران است. نمای بیرونی ساختمان یک طبقه با سنگ تراورتن به دلیل زیبایی، تنوع زیاد و کیفیت بالا مورد توجه معماران قرار گرفته است. سنگ تراورتن به دلیل چسبندگی بالا به سایر مصنوعات سنگی، مقاومت بالا و صیقل پذیری فوق العاده و همین طور مقاومت در برابر رنگ  باران های اسیدی، انتخاب خوبی برای نمای ساختمان یک طبقه است.

نمای سنگ بهترین نمای خارجی و حتی نمای داخلی ساختمان محسوب می شود. سنگ تراورتن از جمبه سنگ های سبک محسوب می شود که به راحتی به هر سطحی می چسبد. در نمای رومی نیز از این سنگ برای نما استفاده می شود.

نمای ساختمان یک طبقه رومی

نمای ساختمان یک طبقه رومی به زیبایی و شیک بودن، افراد زیادی را به خود جلب کرده است. نمای رومی از جمله نماهای لوکس محسوب می شود که معمولا با نور پردازی در شب زیبایی آن دو چندان می شود. معماری نمای ساختمان رومی پیچیده و پرکار است. اما به دلیل زیبایی و شکوه فوق العاده اش برای ساختمان های لوکس و ویلاهای یک طبقه مورد استفاده قرار می گیرد.

نمای ساختمان ویلایی

نمای ساختمانی ویلایی که در عین لوکس بودن، ساده و زیبا باشد همواره مورد توجه مردم است. برای اجرای نمای ساختمان ویلایی، نمای کلاسیک و مدرن می توان استفاده کرد. استفاده از متریال هایی مانند سنگ تراورتن، سیمان سفید، چوب و سنگ آنتیک به زیبایی نمای ساختمان ویلایی کمک خواهد کرد.

برای اجرای نمای ساختمان یک طبقه، باید به طرایح داخلی ساختمان، شرایط آب و هوایی منطقه، هزینه مواد اولیه و سلیقه کارفرما توجه نمود. استفاده از نمای کلاسیک یا مدرن به نظر شخصی فرد برمی گردد. با انواع متریال نمای ساختمان، می توانید نمای ساده یا پیچیده را روی نمای بیرونی ساختمان خود کار کنید.

 



:: برچسب‌ها: نمای ساختمان,رایج ترین نمای ساختمان,اجرای نمای ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

این یک واقعیت است که تلویزیون کانون دکوراسیون اتاق نشیمن است. تلویزیون به بخشی جدایی ناپذیر از اتاق نشیمن تبدیل شده است که معماران مدرن و طراحان داخلی و دکوراسیون حرفه ای،  چیدمان مبل و تلویزیون در پذیرایی را در اطراف موقعیت تلویزیون طراحی می کنند تا برای تماشای تلویزیون مشکلی وجود نداشته باشد. با این حال، این یک واقعیت است که اتاق نشیمن مدرن نیز دو کاربرد پیدا کرده است؛ هم محل تجمع خانواده است و هم محل پذیرایی از دوستان. بنابراین قرارگیری مبل و تلویزیون به گونه ای که بتواند هم نیاز خانواده را برآورده کند، ضروری می شود.در این مقاله، با معرفی بهترین مبل برای جلوی تلویزیون، چند ایده برای چیدمان مبل و تلویزیون در پذیرایی ارائه می دهیم. قبل از ورود به این مباحث، توصیه می کنیم برای خرید مبل از تولیدی های مبل، به صورت مستقیم اقدام کنید که ضمن کاهش هزینه های خود، بهترین مبل برای جلوی تلویزیون یا اتاق پذیرایی خود را به دست آورید.

خرید مبل مستقیم از تولیدی

خرید مستقیم مبل از تولیدی مزیت های زیادی را برای مشتری دارد. اولین و مهم ترین مزیت خرید مستقیم مبل از تولیدی این است که با حذف واسطه ها، قیمت مبل به قیمت تمام شده ان نزدیک است. درواق در خرید از تولیدی های مبلمان هزینه ای بابت زنجیره فروش صرف نمی کنید.

با خرید از کارگاه های تولید مبل، امکان تعمیر یا جبران خسارت در صورت آسیب دیدن مبل در حین حمل و نقل وجود دارد. زیرا شما با تولیدکننده مبل به صورت مستقیم در ارتباط هستید. اما خرید از بازارهای مبل یا مغازه ها این امکان را ندارد.

خرید مبل از بازار مبل عطا آباد

خرید مستقیم مبل از عطاآباد این اطمینان را دارد که مبلمان با متریال باکیفیت و درجه یک تولید شده اند. همچنین با خرید مستقیم از تولید کننده، می توانید تجربه خرید مبل ارزان ولی باکیفیت را داشته باشید.

مبل راحتی ارزان، صرفا به معنای کیفیت پایین آن نیست. بلکه حذف واسطه ها و رساندن مبل به صورت مستقیم به خریدار، امکان کاهش قیمت تا حد معقولی را فراهم کرده است. سابقه طولانی تولید مبل، استفاده از متریال با کیفیت و فروش مستقیم، از مزیت های خرید مبل از بازار عطاآباد است. برای خرید و سفارش مبل و کسب اطلاعات بیشتر، با ما ارتباط بگیرید.

بهترین مبل برای جلوی تلویزیون

بهترین مبل برای جلوی تلویزیون

مبل راحتی جلو تی وی

با کوچک شدن اندازه خانه های، به تبع اندازه اتاق های نشیمن نیز کوچک شده است. لذا اکثر مردم ترجیح می دهند از مبل راحتی جلو تی وی استفاده کنند. در خرید مبل جلوی تلویزیون، علاوه بر توجه به قیمت مبل راحتی جلوی تلویزیون، راحتی و نرمی نشیمن و پشتی مبل را نیز در نظر بگیرید.

امکان استراحت و ریلکس کردن روی مبل های راحتی جلو تی وی باعث شده که بسیاری از افراد حتی برای نشیمن های بزرگ خود، استفاده از مبل های راحتی را ترجیح دهند.

مبل ال جلو تلویزیون

راحتی مبل ال باعث شده که این مبل به عنوان بهترین مبل مخصوص جلو تلویزیون شناخته شود. مبل راحتی برای نشیمن های بزرگ و کوچک کاربرد دارد و افراد زیادی روی آن جای می گیرند.

برای قرار دادن مبل جلوی تلویزیون، به محیطی نیاز دارید که مبل را در یک گوشه و موازی با دیوار پشتی قرار دهید. مبل های راحتی از یکدیگر جدا می شوند و همین امرف جابجایی آن ها را راحت تر کرده است اما هرگز از هر تکه از آن در گوشه ای از خانه استفاده نکنید. با قرار دادن همه اجزا کنار هم و رعایت حالت ال مانند در نشیمن، از زیبایی و کاربردی بودن این نوع مبل جلوی تلویزیون لذت ببرید.

تشک جلو تلویزیون

زمان هایی که می خواهید روی مبل جلوی تلویزیون استراحت کنید یا چرت کوتاهی بزنید، بهترین انتخاب، تشک جلو تلویزیون است. تشک های تکی یا کاناپه های بزرگ در دکوراسیون اتاق نشیمن، نوعی از بهترین مبل برای جلوی تلویزیون است.

تشک جلو تلویزیون در فضاهای بزرگ و حتی کوچک کاربرد دارد و با توجه به سلیقه شما و مدل تشک، می توانید از این نوع مبل برای جلوی تلویزیون انتخاب کنید.

مبل سلطنتی جلوی تلویزیون

اگر دکور اتاق نشیمنتان شیک است و ترجیح می دهید از مبل های شیک و سلطنتی استفاده کنید، مبل سلطنتی برای جلوی تلویزیون بهترین انتخاب است. مبل های سلطنتی برای خانه هایی با نشیمن بزرگ مناسب هستند.

مبل های سلطنتی برای لم دادن یا دراز کشیدن هنگام تماشای تلویزیون انتخاب خوبی نیستند اما در کنار سایر اجزای نشیمن، فضای شما را شیک و لوکس خواهد کرد. برای دیدن جدیدترین و بهترین مبل برای جلو تلویزیون به فروشگاه هومر مراجعه کنید.

چیدمان مبل و تلویزیون در پذیرایی

برای چیدمان مبل و تلویزیون در پذیرایی هیچ قانونی وجود ندارد که شما را از قرار دادن تلویزیون درگوشه یا وسط اتاق منع کند. اما توج کنید که اتاق پذیرایی را خیلی شلوغ نکنید یا همه اجزا و وسایل اتاق را در یک گوشه جمع نکنید.

  • اتاق نشیمن با تلویزیون در وسط

رایج ترین نوع چیدمان مبل و تلویزیون در پذیرایی قرار دادن تلویزیون روی بزرگترین دیوار و مرکز اتاق است. در این حالت یک فضای گرد و دایره ای برای جمع شدن خانواده و تماشای تلویزیون ایجاد می شود.

  • اتاق نشیمن با تلویزیون در گوشه

اگر علاقه ای ندارید تلویزیون در مرکز اتاق پذیرایی شما باشد، می توانید تلویزیون را در گوشه ای از پذیرایی قرار داده و بنابر حالت قرارگیری، مبل های مخصوص جلوی تلویزیون را بچینید. با این نوع چیدمان، ضمن تماشای تلویزیون در اتاق پذیرایی، حضور تلویزیون را کاهش می دهید.

  • چیدمان اتاق نشیمن با تلویزیون و شومینه

چه چیزی می تواند بیشتر از تلویزیون در اتاق نشیمن شما جلب توجه کند؟ خواه یک دیوار با بافت ساده باشد و یا هر عنصر تزئینی دیگری،  تلویزیونی که در بین اجزای مختلفی قرار دارد، توجه بیشتری را به خود جلب می کند و  اتاق نشیمن شما را متمایز می کند. به عنوان مثال، یک شومینه می تواند یک گزینه عالی باشد که در این حالت ست مبل خود را روبرروی شومینه قرار می دهید.

  • اتاق نشیمن با تلویزیون در کابینت داخلی

بعضی از  اتاق های  نشیمن زیبا دارای یک کابینت داخلی بزرگ هستند که تلویزیون بزرگی را در خود جای داده اند و مبلمان در اطراف آن به عنوان نقطه کانونی قرار گرفته است. این تنظیم برای کسانی که می توانند اتاقی را فقط به منظور تماشای تلویزیون تعیین کنند ایده آل است. قرارگیری تلویزیون در  کابینت به شما کمک می کند تا سبک خاصی را به فضا وارد کنید.

  • فاصله وسیع از کاناپه تا تلویزیون

برای خانه هایی که فضای بیشتری دارند، می توان از اتاق نشیمن مستقر فاصله گرفت تا زیبا و مجلل به نظر برسد. در این حالت با فاصله گذاشتن بین مبل های نشیمن و تلویزیون، سبک جدیدی را در اتاق نشیمن خود پیاده می کنید. این چیدمان فضای زیادی را برای جابجایی فراهم می کند و همچنین یک مکان نشیمن به دور از تلویزیون ایجاد می کند.

  • منطقه گفتگو در نشیمن

اتاق نشیمن به معنای مکانی راحت برای نشستن و گفتگو با خانواده و دوستانتان است. اما وسایل الکترونیکی مانند تلویزیون چنان قسمت برجسته ای از زندگی ما می شوند که در نهایت اتاق نشیمن جذابیت خود را از دست می دهد.

اگر به دنبال تغییر دکوراسیون در اتاق نشیمن خود هستید، ایجاد یک مکان مکالمه دنج با مبلمان راحتی راهی برای چیدمان اتاق پذیرایی است.. این چیدمان برای همه کسانی که می خواهند یک اتاق نشیمن آرامش بخش ایجاد کنند که تلویزیون کانون اصلی آن نیست، مناسب است.

مبل مخصوص جلوی تلویزیون

مبل مخصوص جلوی تلویزیون برای همه افراد تعریف یکسانی ندارد. مبل راحتی، سلطنتی، مبل  و یا مبل کاناپه برای هر اتاق نشیمنی مناسب هستند به شرطی که به طرز قرارگیری آن دقت کنید و در چیدمان مبل و تلویزیون در پذیرایی به شلوغ نشدن فضا توجه کنید.

برای خرید مبل جلوی تلویزیون به اندازه اتاق، سبک دکور و باقی اجزای درون اتاق توجه کنید و سعی کنید مبلی را برای جلوی تلویزیون انتخاب کنید که به فضای اتاق نشمین شما بخورد.

 



:: برچسب‌ها: بهترین مبل برای جلوی تلویزیون,قیمت مبل راحتی جلوی تلویزیون,مبل تک نفره جلو تلویزیون ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

بدن انسان در صورتی عملکرد درست و مطلوبی را از خود ارائه می دهد که در شرایط قلیایی قرار داشته باشد به زبان ساده تر بدن انسان برای قلیایی بودن طراحی شده است و اگر با رزیم نادرست غذایی محیط بدن را اسیدی کنیم عملکرد تمامی اعضای بدن و سیستم آن دچار اختلال خواهد شد.بد نیست بدانید که سطح مطلوب pH برای خون و بافت های بدن حدود 7.35 تا 7.45 است. این اندکی بالاتر از سطح pH خنثی است و بین صفر که حالت اسیدی کامل و 14 که قلیایی کامل است، قرار دارد.امروزه با توجه به مصرف بی رویه افراد از غذاهای فست فودی و استفاده از نوشابه های گاز دار و مواد غذایی کم ارزش مانند انواع مواد فرآوری شده و انواع چیپس و پفک ها باعث شده است بدن افراد از حالت مناسب قلیایی به اسیدی تبدیل شود که می تواند موجب بروز مشکلات و بیماری های بسیاری شود.جالب است بدانید که یک حالت ثابت اسیدی می تواند به بیماری قلبی، سکته مغزی، سرطان، اختلالات پوستی، بیماری های خود ایمنی، آلرژی ها و ... منجر شود و تنها راه حل این مشکلات سم زدایی بدن با رژیم قلیایی می باشد. به دلیل اهمیت این موضوع تصمیم گرفته ایم تا در این مقاله به بررسی رژیم قلیایی و موادی که به قلیایی شدن بدن ما کمک می کند بپردازیم تا با شناخت آنها بتوانید سلامتی را به بدن خود هدیه دهید:

سم زدایی بدن با رژیم قلیایی

با اسیدی شدن بدن محیط مناسب برای عملکرد مطلوب بدن از بین می رود و تمامی سیستم های بدن دجار مواد اسیدی می شوند و نمی توانند کارهای خود را به درستی انجام دهند و باعث بروز بیماری می شود.برای رهایی از این وضعیت باید سم زدایی بدن با رژیم قلیایی را در برنامه زندگی خود قرار دهید تا بدن شما به سلامت کامل برسد.با دنبال کردن یک رژیم غذایی قلیایی می توانید به تعادل سطح pH در مایعات بدن، از جمله خون و ادرار، کمک کنید. اگر دقت کنید متوجه خواهید شد که در اطراف شما مواد غذایی مختلفی وجود دارند که قلیایی هستند و می توانند به ایجاد تعادل در سطوح pH کمک کنند که از این طریق خطر ابتلا به بیماری های روزانه و برخی خطرات سلامت بلند مدت کاهش می یابد.در این قسمت از مقاله به معرفی مواد قلیایی مناسب برای سم زدایی بدن با رژیم قلیایی می پردازیم:

سم زدایی بدن با رژیم قلیایی

خیار

یکی دیگر از مواد غذایی سالمی که می توانید به رژیم غذایی قلیایی خود اضافه کنید خیار است. خیار این صیفی جات دوست داشتنی توانایی بالایی در خنثی سازی اسیدهای موجود در بردن دارند که با روند سریع این کا را انجام می دهند و به سیستم گوارش بدن کمک کنند.جالب است بدانید که خیار منبع فوق العاده ای برای ویتامین های K، C و انواع مختلف ویتامین B است. همچنین، این ماده غذایی حاوی مس، اسید آمینه ها، کربوهیدارت ها، فیبر محلول و نامحلول، پتاسیم، منگنر، فسفر، منیزیم، بیوتین و سیلیس است.با توجه به تحقیقات مقدار کالری خیار پایین می باشد و همچنین، از ویژگی های آنتی اکسیدانی و ضد التهابی برخوردار است.
همچنین برای کاهش خطر ابتلا به بیماری قلبی عروقی، بهبود گوارش، کاهش سطوح قند خون، و مبارزه با انواع سرطان از جمله پستان، رحم، تخمدان، و پروستات خیار را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. برخورداری از محتوای آب بالا موجب می شود تا خیار برای تامین آب بدن نیز گزینه ای ایده آل باشد.

سیر

بد نیست بدانید که ترکیب اصلی موجود در سیر آلیسین می باشد، که از ویژگی های ضد باکتری، ضد ویروسی، ضد قارچی و آنتی اکسیدانی برخوردار است. سیر حاوی مواد مغذی مختلف شامل ویتامین های B1، B6 و C و همچنین منگنز، کلسیم، مس، سلنیم و مواد بسیار دیگری می باشد.باید بگوییم طبق تحقیقات ثابت شده است که سیر به سم‌زدایی از طریق افزایش تولید گلوتاتیون کمک می کند، که به تصفیه سموم از دستگاه گوارش کمک می کند.مصرف سیر باعث بهبود سلامت قلبی عروقی می باشد،همچنین سلامت سیستم ایمنی را تقویت می کند، فشار خون را کاهش می دهد، از عملکرد درست کبد پشتیبانی می کند، کبد را پاکسازی می کند، التهاب را کاهش می دهد و با سرطان مبارزه می کند. توصیه می شود روزانه دو تا چهار حبه سیر مصرف کنید تا به حفظ pH بدن در سطح مطلوب کمک شود.

کرفس

کرفس ها باعث خنثی سازی اسیدها در بدن می شوند و همچنین موجب تعادل سازی سطح pH بدن می شوند.کرفس که نوعی سبزی می باشد مدر شناخته شده است یعنی این سبزی ادرارآور است وبه همین دلیل، به خروج مایع اضافی از بدن کمک می کند. علاوه بر این، کرفس از محتوای آب بالایی برخوردار می باشد و به تامین آب بدن و تغذیه سلول ها کمک می کند. کرفس حاوی ویتامین های A، C، K و برخی ویتامین های B است و همچنین، منبع خوبی برای کلسیم، منیزیم، فسفر، فولات، پتاسیم و فیبر محسوب می شود. افزون بر این، کرفس از محتوای کالری، کربوهیدارت ها، چربی و کلسترول پایین بهره می برد.

این سبزی مفید در رژیم قلیایی به کاهش کلسترول، پیشگیری از برخی سرطان ها، پشتیبانی از سیستم ایمنی، مبارزه با التهاب، پشتیبانی از سلامت قلبی عروقی، کمک به کاهش وزن و بسیاری موارد دیگر کمک می کند. توصیه شده است که برای قلیایی ساختن بدن مصرف دو تا سه ساقه کرفس در روز کافی می باشد.شما می توانید با اضافه کردن کرفس به سالاد، سوپ و اسموتی ها نیز این نیاز خود را برطرف نمایید.

اسفناج

از قدیم به عنوان یکی از سالم‌ترین سبزیجات برگدار اسفناج محسوب می شود و یک ماده غذایی قلیایی مناسب می باشد. این گیاه سرشار از کلروفیل است، که همانند یک عامل قلیایی سازی عمل می کند و بدن را به محدوده مطلوب 7.4 باز می گرداند.اسفناج منبع خوبی برای ویتامین های A، C، E، K و B2 است. همچنین، این گیاه سرشار از مواد معدنی است که آثار قلیایی شگفت انگیزی در بدن دارند، که از آن جمله می توان به منگنز، منیزیم، آهن، پتاسیم، کلسیم و فولات اشاره کرد. افزون بر این، اسفناج سرشار از فیبر غذایی، فلاونوئیدها و کاروتنوئیدها است.مصرف اسفناج دارای مزایای بسیار بالایی میباشد که می توانید با مصرف اسفناج  قدرت عضلانی خود را افزایش دهید، با آنمی یا همان کم خونی مبارزه کنید،به سلامت قلب کمک کنید، از پیری زودرس پیشگیری کنید، خطر ابتلا به سرطان را کاهش دهید و سلامت پوست خود را با مصرف اسفناج تضمین کنید.توصیه شده است حداقل روزی یک فنجان اسفناج مصرف کنید. شما می توانید اسفناج را به سالادها، اسموتی ها، ساندویچ ها و غذاهای اصلی اضافه کنید.همچنین پوره اسفناج یا بورانی اسفناج یکی از لذیذ ترین غذاهای رژیم قلیایی می باشد.

آب قلیایی

با توجه به تحقیقات دانشمندان بر اثرات آب قلیایی روی بدن افراد به این نکته رسیده اند که براحتی با نوشیدن این نوع آب می توان بدن را سم زدایی کرد.

اگر می‌خواهید سموم بدن‌تان دفع شوند، اولین و مهم‌ترین کاری که باید انجام دهید، مصرف آب قلیایی است. آب قلیایی به سوخت‌ و ساز بهتر بدن‌تان کمک می‌کند و باعث می‌شود نمک بدن‌تان در سطح نرمالی بماند. درست است که میوه‌ها و سبزیجات بخشی از آب مورد نیاز بدن‌تان را تامین می‌کنند اما باز هم باید هر روز 5 تا 7 لیوان آب قلیایی خالص بنوشید. آنقدر آب ننوشید که مثانه‌تان منفجر شود اما تا جایی پیش بروید که ادرارتان به رنگ زرد کمرنگ دربیاید. اگر رنگ دیگری را در ادرارتان مشاهده کردید، یکی، دو لیوان دیگر هم به این میزان اضافه کنید.

آب قلیایی چگونه باعث سم زدایی می شود؟

وقتی نوشیدن آب قلیایی را شروع می کنید ، ممکن است در ابتدا همراه با سردرد ، خستگی ، درد عضلات ، آبریزش بینی باشد. همچنین، احتمالاً مدفوع شما تیره تر ، نرم تر یا بد بو تر خواهد بود و ممکن است گاز معده را تجربه کنید. این عوارض جانبی کاملا طبیعی و موقتی بوده و نشانه خوبی هستند ، زیرا آنها به طور مستقیم با سم زدایی که بدن شما از آن عبور می کنند در ارتباط هستند. آب میکرو خوشه ای (قلیایی) در اعماق بافت های شما نفوذ می کند و زباله های اسیدی و سموم که با گذشت زمان در بدن شما جمع شده اند را بیرون می کشد. با توجه به اینکه بدن شما به آب عادت کرده باشد ، در هر جایی از 2-3 روز تا 2-3 هفته بسته به هر فرد و میزان سم زدایی که بدن باید انجام دهد ، اثرات جانبی فروکش می کند.

روش سم زدایی بدن با آب قلیایی

زمانی که از خواب بیدار می شوید و از رختخواب خارج می شوید ، اولین چیزی که میل می کنید آب قلیایی باشد. وقتی معده شما خالی است ، آب به بهترین وجه جذب سیستم می شود. سپس باید در طول روز به نوشیدن آب قلیایی ادامه دهید. آب قلیایی به سوخت‌ و ساز بهتر بدن‌تان کمک می‌کند و باعث می‌شود نمک بدن‌تان در سطح نرمالی بماند. درست است که میوه‌ها و سبزیجات بخشی از آب مورد نیاز بدن‌تان را تامین می‌کنند اما باز هم باید هر روز 5 تا 7 لیوان آب قلیایی خالص بنوشید. آنقدر آب ننوشید که مثانه‌تان منفجر شود اما تا جایی پیش بروید که ادرارتان به رنگ زرد کمرنگ دربیاید. اگر رنگ دیگری را در ادرارتان مشاهده کردید، یکی، دو لیوان دیگر هم به این میزان اضافه کنید.

رژیم سم زدایی لیمو

شاید نتوانید باور کنید که یکی از بهترین گزینه ها در فهرست مواد غذایی قلیایی لیمو باشد.طبق تحقیقات انجام شده لیموها سرشار از مواد معدنی قلیایی مانند پتاسیم و منیزیم هستند، که اثر قلیایی سازی موثری بر بدن دارند. اسید سیتریک موجود در لیموها در یک حالت طبیعی بسیار اسیدی است، اما هنگامی که مصرف می شود، اسید سیتریک متابولیزه شده و یک اثر قلیایی فوق العاده در بدن ایجاد می کند.همچنین لیموها منبع خوبی برای کلسیم، آهن و ویتامین های A، C و ب-کمپلکس و همچنین، فیبر پکتین و کربوهیدارت ها هستند. آنها حاوی ویژگی های ضد باکتری، ضد ویروسی و تقویت کننده سیستم ایمنی می باشند.

با کنار گذاشتن مزایای لیمو برای پاکسازی و سم‌زدایی در بدن، لیموها به بهبود گوارش، کاهش وزن، پشتیبانی از پوست، تقویت سیستم ایمنی، مبارزه با سرطان، کنترل فشار خون بالا، پیشگیری از عفونت و بسیاری موارد دیگر نیز کمک شایانی می کنند.توصیه شده است تا برای بهره مند شدن از فواید قلیایی سازی لیمو، آب نصف یک لیمو تازه را در یک لیوان آب ولرم تصفیه شده بریزید. این نوشیدنی را صبح ها با معده خالی 30 دقیقه پیش از صبحانه مصرف کنید تا اثر آن را به مرور در عملکرد بدن و بهبود سلامت بدن خود مشاهده کنید

نکته مهم درباره سم زدایی با رژیم قلیایی

در این مقاله سعی کردیم تا به معرفی موادی که باعث سم زدایی و فراهم شدن محیط قلیایی بدن می شود و بصورت راحت می توانید تهیه کنید را برای شما نام ببریم و نحوه استفاده از آنها را برای شما بیان کنی. همچنین برخی دیگر از مواد غذایی و نوشیدنی های قلیایی که می توانید در رژیم غذایی خود جای دهید شامل برگ های خردل، انجیر، جینسینگ، سرکه سیب، بادام، دانه کدو تنبل، هویج، چغندر، شلغم، موز رسیده، هندوانه، حبوبات و لوبیا می شوند.در آخر باید یادآور شویم که استفاده از آب قلیایی را نادید نگیرید زیرا این نوع آب ها به راحتی در فروشگاه ها در دسترس همه ی افراد قرار دارد و با قیمت های مناسبی با اندازه های متفاوت دز بطری هایی که حمل آن ها نیز آسان می باشد قابل خریداری است.برای خرید آب قلیایی دقت کنید که از برندهای معتبر و فروشگاه های مجاز اقدام کنید تا با خرید محصول تقلبی سرتان کلاه نرود.

دیگر آب را فقط برای رفع تشنگی ننوشید !

آب قلیایی لوکساب، حاصل پروسه یونیزاسیون آب آشامیدنی بوده که نتیجه آن کاهش ترکیبات مضر برای بدن نظیر نیترات، نیتریت، سولفات، کلرور و فلزات سنگین بوده و در مقابل آن املاح معدنی مفید و مورد نیاز بدن را که در عین حال باعث بهبود کیفیت آب می شوند، مانند کلسیم، منیزیم را افزایش می دهد.

آب قلیایی به دلیل تغییر ساختاری مولکول آب، جذب بالاتری در بدن دارد که نتیجه آن آبرسانی و اکسیژن رسانی بیشترمی باشد.

آب قلیایی به دلیل حذف یا کاهش قابل توجه آنیون ها، بسیار سبک و گوارا بوده که از نوشیدن آن لذت خواهید برد.

آب قلیایی به حذف سموم مواد غذایی نیز کمک می کند :

آب قلیایی قوی با pH بیش از 10.5 کمک می کند تا از سموم دفع میوه ها و سبزیجات تازه حذف شود

مطالعات ذکر شده گوشه ای از تحقیقاتی بود که در سال های اخیر بر روی آب قلیایی صورت گرفته است و تمامی مطالعات بر اثربخشی و بی ضرر بودن آن تاکید کرده اند.

آنچه در این میان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، اطلاع رسانی دقیق و علمی آب قلیایی همراه با فرهنگ سازی جهت بالا بردن سطح کیفیت زندگی در جامعه است.

آب قلیایی لوکساب به عنوان اولین و تنها آب قلیایی در ایران اقدام به تولید آب قلیایی با دانش روز دنیا و جدیدترن دستگاه های تولید آب قلیایی نموده است، شرکت لوکساب امکان خرید آب قلیایی را به صورت آنلاین نیز فراهم آورده است. شما برای خرید آب قلیایی  صورت آنلاین به صفحه ثبت سفارش مراجعه نمایید.

 



:: برچسب‌ها: رژیم سم زدایی لیمو,روش سم زدایی بدن با آب قلیایی,سم زدایی بدن با رژیم قلیایی ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

نوزادان نیز مانند بزرگسالان نیاز به آب دارند. بهترین آب برای نوزادان آبی است که سلامت شان را به خطر نیاندازد. بدن نوزاد به محتویات آبی که می نوشد واکنش نشان می دهد، از این رو نباید از آب لوله کشی برای تهیه شیرخشک نوزاد استفاده کرد. مقدار کم یا زیاد مواد معدنی موجود در آب شیر یا آب های معدنی مانند پتاسیم، سدیم، کلسیم و منیزیم  برای سلامتی نوزاد شما خطرآفرین است. وجود میکروب در آب برای تهیه شیرخشک، برای بدن ضعیف نوزاد تهدید محسوب می شود. برای از بین بردن میکروب ها و بدست آوردن بهترین آب برای نوزاد، توصیه می شود آب را یک دقیقه بجوشانید سپس بگذارید آب به دمای محیط برسد و از آن برای تهیه شیرخشک نوزاد استفاده کنید. اما هنوز هم خانواده هایی هستند که برای مصرف آب لوله کشی در تهیه شیرخشک نوزاد اطمینان ندارند، لازم به ذکر است که ابتدا  با پزشک نوزاد خود مشورت کنید، سپس برای خرید آب آشامیدنی اقدام کنید.

آب چشمه یا آب های تصفیه شده فرقی نمی کند. در کل برای تهیه شیرخشک نوزاد، همه آب ها را باید بجوشانید و از آب جوشیده سرد شده، برای تهیه شیرخشک استفاده کنید. آب جوشیده شده را می توان در یک بطری به مدت حداکثر 24 ساعت در دمای محیط و تا 2 روز در یخچال نگه داری کرد.

بهترین آب برای نوزادان

بهترین آب برای نوزادان

بهترین آب برای نوزادان، ابی سالم و تمیز است. آبی که با مواد شیرخشک مخلوط می شود باید عاری از آلاینده های موجود در آب مانند سرب و مس باشد. بهترین آب برای خوراک نوزادان، آب جوشانده شده است که غلظت مواد معدنی کمتر شده است.

آب های لوله کشی ، آب های معدنی، آب های بسته بندی و سایر آب های آشامیدنی را قبل از تهیه شیرخشک باید بجوشانید. زیرا بدن نوزاد به مواد درون آب حساس است و ممکن است سلامتی او در خطر بیفتد.

عوارض دادن آب نجوشیده به نوزاد

بدن و اندام درونی نوزاد مانند افراد بزرگسال عمل نمی کند و برای هضم آب نجوشیده آماده نیست. آب های لوله کشی و آب شهری باید قبل تهیه شیرخشک نوزاد جوشانده شوند. مصرف آب نجوشیده برای کودک ممکن است موجب بیماری شود.

یکی از مشکلاتی که برای برخی از نوزادان در صورت مصرف آب نجوشیده پیش می آید، دل درد است که بر اثر ناتوانی در هضم پیش می آید. لذا جوشاندن آب تا حداقل 6 ماهگی برای نوزاد الزامی است. همچنین با شروع تغذیه کودک، پس از هر وعده غذایی باید کمی آب جوشیده سرد شده به او داد، این کار حداقل تا یک سالگی باید ادامه یابد.

دادن آب معمولی به نوزاد؛ درسته یا غلط؟

برای دادن آب معمولی به نوزاد، توصیه می شود قبل از 6 ماهگی هیچ مقدار آبی به نوزاد نخورانید. زیرا تا قبل این سن، نوزاد همه مواد مورد نیاز بدن خود را از طریق شیر مادر یا پودر های شیرخشک دریافت می کند.

بعد از 6 ماهگی نیز اجازه ندارید مقار زیادی آب به کودک بخورانید. مصرف بالای آب برای معده کوچک نوزاد احتمال ایجاد دل درد را تشدید می کند. اما در شرایط خاصی و با تجویز پزشکان می توانید به کودکان خود آب بنوشانید. برای خرید آب آشامیدنی برای از سایت ایکس می توانید اقدام کنید.

درست كردن شير خشک با آب معدنی

توصیه تولیدکنندگان شیرخشک استفاده از آب با میزان مواد معدنی کمتر از 100 میلی گرم است در صورتیکه طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی، مواد معدنی موجود در آب معدنی سبک، 120 میلی گرم است.

لذا درست كردن شير خشك با آب معدني سخت که قطعا کار اشتباهی است و تهیه شیرخشک با آب معدنی سبک نیز توصیه نمی شود، مگر با توصیه پزشک نوزاد. مصرف آب معدنی برای درست کردن شیرخشک که مواد معدنی بالایی دارد، برای اندام های داخلی نوزاد دردسر ساز است و هضم آن نیز دشوار است.

سیر رشد اندام های نوزاد تا 2-3 سالگی ادامه دارد لذا مصرف آب معدنی سخت  برای تهیه شیرخشک یا به صورت مستقیم برای کودک ممنوع است. برخلاف آب معدنی سخت، مواد معدنی درون آب معدنی سبک، برای اندام های کودک مشکل ساز نیست.

بر عکس آب سخت؛ میزان مواد معدنی آب معدنی سبک، کمتر است و به همین دلیل اندام‌ های نوزاد بار اضافه‌ ای تحمل نخواهند کرد.  البته کودکان یک ساله به بعد که از غذاهای جامد سفره مصرف می کنند، مجاز به مصرف آب معدنی سبک هستند.

جوشاندن آب معدنی برای نوزاد

برای درست کردن شیرخشک باید آب را جوشاند اما جوشاندن آب معدنی خطرناک است. زیرا جوشاندن آب معدنی باعث آزاد شدن نیترات ها در این نوع آب می شود که قطعا برای سلامتی نوزاد ضرر دارد.

بهترین آب برای نوزاد، جوشانده آب لوله کشی است که سرد شده است. با این آب می توانید با خیال راحت شیرخشک کودت خود را درست کنید و از سلامت آن مطمئن باشید.

به گفته متخصصان، در شرایط اضطرار خارج از خانه یا در مسافرت، می توان آب معدنی را کمی حرارت داد و برای شیرخشک کودک از آن استفاده کرد. ولی دقت کنید که آب به دمای جوش نرسد و تقریبا می توان گفت آب معدنی را گرم کنید. در غیر این صورت استفاده از آب معدنی برای درست کردن شیرخشک اصلا توصیه نمی شود.

در کنار همه این نکات، این سوال وجود دارد که چرا نباید تا یک سالگی به کودک آب بدهیم؟ کودک به آب احتیاج ندارد؟

چرا تا یک سالگی به کودک آب ندهیم؟

تا یک سالگی، مواد مغذی مورد نیاز بدن نوزاد از طریق شیر مادر و یا شیرخشک تامین می شود. از طرفی با خوردن آب، معده کوچک نوزاد پر شده و دیگر تمایلی به خوردن شیر ندارد. گاهی مشاهده شده است که کودکانی که آب زیادی مصرف کرده اند، دچار مسمویت آب شده اند.

مسمویت آب می تواند موجب تشنج و حتی کما در کودک شود. علت این موضوع این است که با مصرف زیاد آب، غلظت سدیم در بدن بهم می خورد و در نتیجه آن تعادل الکترولیت ها از دست می رود. بنابراین حداقل تا 6 ماهگی از دادن آب زیاد به کودک خودداری کنید.

خرید آب آشامیدنی

اگر در مسافرت هستید یا امکان استفاده از آب لوله کشی وجود ندارد، با خرید آب آشامیدنی و کمی حرارت دادن، برای تهیه شیرخشک استفاده کنید. در اینجا دانستیم که  بهترین آب برای نوزاد، آب لوله کشی است که جوشیده شود و پس از سرد شدن برای درست کردن شیرخشک استفاده شود. مصرف آب معدنی برای تهیه شیرخشک اصلا مناسب نیست مگر در موارد ضروری یا با توصیه پزشک.

 



:: برچسب‌ها: آب برای کودکان, آب برای نوزادان, بهترین آب برای شیر خشک کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

با توجه به آمدن فصل سرما و مراقبت های ویژه ای که لازم است تا باغداران و کشاورزان از درختان خود و گیاهان خود برای پیشگیری از سرمازدگی درختان داشته باشند که محصولات آنها دچار یخ زدگی و سرمازدگی نشود تصمیم گرفته ایم تا در این مقاله روش های پیشگیری از سرمازدگی درختان را برای شما بیان کنیم که هم باعث افزایش آگاهی شما شود و مانع از ضرر و زیان های احتمالی که به محصولات و درختان شما وارد می شود و باعث متحمل شدن هزینه های سنگین به شما می شود شویم.جالب است بدانید که روش‌های جلوگیری از سرمازدگی درختان چندان سخت و پیچیده نیست و شما می‌توانید با چند راهکار ساده به راحتی از سرما زدگی درختان خود پیشگیری نمایید.پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا با هم به بررسی روش های پیشگیری از سرمازدگی درختان بپردازیم:

روش های پیشگیری از سرمازدگی درختان

روش های مختلفی برای حفاظت گیاهان در برابر آسیب های سرما و یخ زدگی وجود دارد که شامل یک یا چند اصول می باشد که مهمترین آن وجه اقتصادی پیشگیری از خسارت مـی باشـد،در ادامه به بیان روش های پیشگیری از سرمازدگی درختان می پردازیم که شامل موارد زیر می باشد:

انتخاب مکان مناسب برای ایجاد باغ

یکی از نکات اصولی در پیشگیری از سرمازدگی درختان نقش مهم انتخـاب مکـان مناسـب باغ می باشد.انتخاب مکان از طریق عواملی مانند ارتفـاع از سـطح دریـا، عرض جغرافیایی، درصد شیب زمین، خصوصیات خاک یا بافت و ساختمان آن،خاصلخیزی و قابلیت نگهداری آسیب ناشی از سرمازدگی سر شاخه های گردو آب، عمق خاک و سایر فاکتورها تاثیر می گذارد.

روش های پیشگیری از سرمازدگی درختان

روش های پیشگیری از سرمازدگی درختان

انتخاب کاشت درختان مناسب با شرایط آب و هوایی

یکی از ویژگی های مهم گیاهان تنوع گونه ها و تفاوت ارقام مختلف بلحاظ تحمل به شرایط مختلف محیطی می باشد. براین اساس انتخاب نوع مناسب درخت با شرایط اقلیمی منطقه پایه و اساس موفقیت محسوب می گردد مرکبات درختانی حساس به دمای زیر صفر درجه و یخبندان هستند. سرمای صفر درجه سانتی گراد به برگ های مرکبات صدمه می زند.

توجه به مدیریت آبیاری و تغذیه درختان

درختانی که با مقادیر بهینه و متعادل عناصر غذایی رشد می کنند می توانند دماهای پایین را بهتـر تحمـل کنند و آسیب های ناشی از سرما در آنها خیلی سریع بهبود می یابد یک درخت سالم نقطـه یخبنـدان پـایین تری دارد .همچنین گیاهانی که تحت تاثیر تنش خشکی قرار دارند قـدرت رشـد و تحمـل پـذیری کمتـری خواهد داشت بنابراین  توجه و دقت در مدیریت تغذیه و آبیاری در باغات میـوه باید به صورت جدی انجام شود.

دقت به تغذیه خاک و مدیریت خاک

بد نیست بدانید که با اجرای مدیریت خاک می توان میزان کاهش دمـای هـوا و خطـر وقـوع یـخ بنـدان را تـا حد زیادی کاهش داد. برای تامین حداکثر حفاظت ممکن، خاک باید مرطوب ،عاری از علف های هرز و گیـاه پوششی باشد مبارزه با علف های هرز همراه با رطوبت مناسب در زیر گیاه یک میکروکلایمی گـرم تـر را بـه وجود می آورد و به کاهش آسیب حاصل از سرما کمک می کند.

استفاده بهینه از بخاری ها (پلارها)ی باغی

تشعشع حرارتی به وسیله اندام های گیاه که مستقیما در معرض میدان عمل بخاری ها قرار دارند جـذب می شوند، تاثیر تشعشع حرارتی به نسبت معکوس با مربع فاصله کم می شود لذا بهتر است که تعداد زیادی بخاری با شعله کم بسوزد تا از تعداد کم با شعله قوی استفاده گـردد.

استفاده از آبیاری بارانی

دقت  داشته باشید زمانی که آب یخ می زند، مقداری گرما آزاد می کند و همین امر موجب گرم شدن باغ می شود از طرف دیگر وقتـی کـه آب روی جوانه یخ می زند همانند عایقی عمل کرده و مانع از پایین رفتن دمای آن به زیر صـفر درجـه مـی شود معمولا به ازای ۵/۲ میلیمتر آبیاری بارانی می توان ۳ درجه سانتی گراد دما را افزایش داد در این روش آبیاری میزان مصرف آب بالا نیست و با کمیت ۱۲۵۰۰ لیتر آب در ساعت برای یک هکتار می توان گیاهـانئ مورد نظر را در شب های یخبندان ۴-۵ درجه سانتیگراد حفاظت کرد.

استفاده از کودهای شیمیایی

به طور کلی می توان گفت استفاده از تفن های درختان میوه هسته دار در پاییز موجب دیر باز شدن جوانه ها به مدت ۴ الی ۱۲ روز در طول فصل بهار می شود. همچنین که استفاده از هورمون های نفتالین استیک اسید در بهار موجب تاخیر ۱ الی ۲ هفته ای در زمان گلدهی درختان می گردد.

سرمازدگی درختان چیست؟

منظور از سرمازدگی درختان یعنی پیدایش تغییرات ظاهری و فیزیکی بر روی شاخه و برگ های درختام و همچنین گاها بر روی محصولات آن. زمانی که هوا به نقطه ای از سرما و انجماد می رسد که درختان حساس می باشند به این درجه دما می تواند باعث آسیب رساندن به درختان شود مانند علائم ظاهری مثل خشک شدن چوب درختان و سیاه شدن آنها،له شدن میوه هاییمانند پرتغال و نارنگی و تلخ شدن آنها، برگ های جوان در اثر یخبندان زمستانه یا بهاره به رنگ سبز کم رنگ یا زرد ملایم درآمد و در نهایت پژمردگی و خشک می شوند. در برگ های بالغ قسمت نوک برگ به سـوی پـایین خمیـده مـی شود. برگ هایی که در جوانی در تماس با یخبندان بوده اند به صورت لوله ای شکل درآمده و سـطح پـایین برگ به رنگ سبز کم رنگ و واجد مناطق صاف ( بدون کرک هـای صـفحه ای ) خواهـد بـود .

با توجه به اینکه ریشه ها در داخل خاک فعالنـد کمتـر در معـرض آسیب های ناشی از سرمازدگی قرار می گیرند. و سرما زدگی دارای انواع مختلفی مانند سرمازدگی دیررس بهاره ، سرمازدگی زمستانه؛سرمازدگی انتقالی وسرمازدگی تشعشعی می باشد.

داروی جلوگیری از سرما زدگی درختان

باید بگوییم با استفاده از كودهای توصيه شده توسط كارشناسان و مهندسان از سرمازدگی جلوگيری می شود. متاسفانه به دليل اينكه كشاورزان آن چنان به علم تغذيه باغات آگاهی ندارند تنها ازز يک نوع كود استفاده می كنند . زمانی كه دمای هوا به زير صفر می رسد شكوفه های درختان ريخته و دچار سرمازدگی مي شوند هر اندازه ای كه بتوانيم با استفاده از كودهای مرغوب به امنيت غذايی دستپیدا کنیم همان اندازه در حفظ باغات و افزايش توليد محصولات كشاورزی موفق تر عمل خواهیم کرد.

کود ضد سرمازدگی درختان

یکی از کودهایی که باعث پیشگیری از سرمازدگی درختان می شود پستافرت می باشد.این نوع کود گیاهان را از صدمات ناشی از سرما و یخ زدگی محافظت می کندو با دارا بودن عناصر غذایی به خصوص پتاسیم مقاومت گیاهان را در مقابل سرما و یخ زدگی افزایش میدهد.شما می توانید این کود را از فروشگاه اینترنتی هیراکود یا بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری نمایید.

کود ضد سرما چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی از بهترین راهکارهای برای پیشگیری از سرمازدگی درختان استفاده از کود ضد سرما می باشد. همان طور که از نام این کود پیداست؛ کودی محسوب می شودکه در مقابل سرما و یخبندان درختان باغات را مقاوم می کند. بنابراین شما می توانید با خرید کود ضد سرما خیال خود را در برابر سرما و یخبندان راحت و آسوده کنید. این کود ضد سرما با وجود مواد ارگانیکی که دارد؛ به خوبی سبب افزایش میزان مواد ارگانیک خاک می شوند. استفاده از این مواد در کود ضد سرما سبب مقاومت بسیار بالای خاک در برابر سرما شده است تا حتی در شرایط بد جوی و آب و هوایی هم بتوان بدون هیچ گونه نگرانی به کیفیت بالای محصول نامبرده شده اطمینان حاصل نمود تا پس از گذراندن سرما و یخبندان باز هم بتوان شاهد رشد بی رویه گیاهان و محصولات مختلفی در مزارع کشاورزی شما شد.

برای خرید کود ضد سرما می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را متناسب با محل جغرافیایی و شرایط آب و هوایی و نوع درختان تان راهنمایی کند و شما بهترین کود ضد سرما مناسب باغ خود را با قیمت مقرون به صرفه از فروشگاه اینترنتی هیراکود بصورت آنلاین و اینترنتی خریداری می کنید.

 



:: برچسب‌ها: کود برای جلوگیری از سرمازدگی,روشهای جلوگیری از سرمازدگی درختان میوه,روش های پیشگیری از سرمازدگی درختان ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

جواهرات رزینی برای اولین بار از حدود 6 سال پیش در ایالات متحده آغاز به کار کرده و اکنون به یکی از روندهای رشد سریع در ساخت جواهرات تبدیل شده است. این تکنیک بسیار ساده است که شما به راحتی رزین دو بخشی را با هم مخلوط کرده و درون یک قالب می ریزید. حلقه ، آویز ، سنجاق  ، دکمه سر دست ، سنجاق سر و دستبند همه به راحتی ساخته می شوند و پس از اتمام کار کاملاً حرفه ای به نظر می رسند. در این مقاله می خواهیم مطالب آموزش ساخت جعبه جواهر با رزین را برای شما بیان کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید:

ساخت جواهرات رزینی

در مقالات گذشته به شما نشان دادیم که ساخت جواهرات رزینی با استفاده از حداقل تجهیزات و محصولات آماده در دسترس چقدر ساده و سریع است و بیش از 50 پروژه خارق العاده را برای شما فراهم می کند تا امتحان کنید و برای خلق آثار هنری خود از آنها استفاده کنید. برای دستیابی به جلوه های مختلف می توانید موارد زیادی را به رزین اضافه کنید. شما می توانید کاغذها را در حاشیه ها قرار دهید تا به عنوان پس زمینه رزین مانند کاغذ کتاب قدیمی ، کاغذ نقشه ، کاغذ دفترچه و عکس عمل کند. همچنین می توان کاغذ را قبل از اینکه با رزین پوشانده شود ، با نوار واشی رنگ آمیزی ، استنسیل یا لایه لایه کرد. برای داشتن ظاهری پر زرق و برق ، نت برگ یا کاغذهای اریگامی را برای ظاهری مدرن و تازه امتحان کنید.علاوه بر این ، شما همچنین می توانید قبل از خشک شدن رزین ، مواردی مانند گل و برگ خشک ، پر ، پوسته ، مهره و جذابیت را درون رزین قرار دهید.تطبیق پذیری جواهرات رزینی تحسین برانگیز است ، سازندگان جواهرات تمام مهارت ها و الهاماتی را که برای طراحی و ایجاد خیره کننده  یک اثر هنری خود که به آن نیاز دارند را هنر کار با رزین فراهم می کنند. در مقالت گذشته آموزش ساخت زیورآلات رزینی را بای شما بطور مفصل بیان کردیم و آموزش دادیم. اما در این قسمت از مقاله به بیان آموزش ساخت جعبه جواهر با رزین می پردازیم.

آموزش ساخت جعبه جواهر با رزین

آموزش ساخت جعبه جواهر با رزین

برای ساخت جعبه جواهر با رزین در ابتدا به لوازمی نیاز داریم که بتوانیم وسیله مورد نظر را با آنها باسازیم که شامل موارد زیر می باشد:

جعبه چوبی خام . این وسیله اولیه را می توانید از فروشگاه های لوازم پتینه به راحتی تهیه کنید.
رنگ اکرلیک
چسب نواری  دقت داشته باشید که این نوع چسب مخصوص نقاشی دیوار باشد.
اپوکسی رزین و هاردنر که یکی از اصلی ترین موارد ساخت جعبه جواهر رزینی می باشد.
تصویر پرینت شده روی کاغذ عکس  توجه داشته باشید که این عکس با ید مطابق با اندازه درب جعبه ای که انتخاب کردید باشد.
چسب چوب
 کاتر و خط کش فلزی
لیوان یک بار مصرف و چوب بستنی برای مخلوط کردن رزین و هاردنر

مراحل آموزش ساخت جعبه جواهر با رزین

در ابتدا باید با رنگ اکرلیک جعبه چوبی را رنگ کنید. دقت داشته باشید که رنگ جعبع کاملا سلیقه ای می باشد و می توانید با توجه به رنگ لوازم دیگر خود رنگ اکرلیک جعبه را انتخاب کنید و رنگ کنید پس نتیجه می گیریم رنگ جعبه می تواند طبق سلیقه خودتان باشد.
در مرحله بعدی دو فاز رزین اپوکسی  را در لیوان یک بار مصرف مخلوط کنید. دقت داشته باشید که رزین اپوکسی مارک های متفاوت درصد اختلاط متفاوتی دارند. بعضی نسبت مساوی و بعضی نسبت 1 به 3 را دارا می باشند و اصولا این مورد برروی بطری رزین نوشته شده است. اما بیشتر رزین اپوکسی های در دسترس در ایران، نسبت تخلیط مساوی دارند. به این معنی که از هر دو فاز رزین و هاردنر(سفت کننده) به مقدار برابر در لیوان ریخته و به خوبی با چوب هم بزنید. این مرحله از مخلوط کردن رزین و هاردنر بسیار مهم می باشد زیرا باید به آرامی هم بزنید تا بخوبی مخلوط شوند و هیچگونه حباببی نیز به هنگام زدن ایجاد نشود.

توجه کنبد که در این مرحله یک نکته وجود دارد و این است که رزین را به آرامی به مدت 3 دقیقه باید هم بزنید همچنین بد نیست بدانید که تند هم زدن رزین باعث ایجاد حباب های ریز در آن می شود.در هنگام کار با رزین حتما نکات ایمنی را رعایت کنید و موقع کار با رزین حتما از دستکش و در صورت بسته بودن محیط از ماسک استفاده کنید تا سلامتی شما به خطر نیوفتاد و چار حساسیت های پوستی و مشکلات تنفسی نشوید. بسیاری از افراد هستند که با کم توجهی به این قسمت سلامتی خود را به خطر انداخته و دیگر قادر به انجام کارهای رزینی نمی باشند.پس در انجام هر کاری ایمنی حرف اول را می زند و نباید به آن بی توجهی کرد زیرا باعث ایجاد خطرات جبران ناپذیری می شود.

در مرحله بعدی رزین آماده شده را به آرامی داخل قالب مورد نظر بریزید.همچنین می توانید با استفاده از سشوار حباب هایی که امکان دارد ایجاد شده باشد را از سطح رزین خارج کنید.

رزین را ظرف مدت 24ساعت بگذارید تا خشک شود و آن را جا به جا نکنید.  به آرامی نوار چسب دور جعبه را باز کنید. در این مرحله جعبه جواهر شما آماده می باشد. حالا شما یک جعبه جواهری ویژه با عکس خودتان را دارید. دست به کار شوید و این جعبه های فوق العاده را برای خودتان و دوستانتان بسازید و این هدیه زیبا را از عزیزانتان دریغ نکنید.

چگونه از ایجاد حباب در ساخت جعبه جواهر رزینی جلوگیری کنیم؟

یکی از اصول اولیه کار با رزین این است که بعد از ریختن رزین در قالب باید با ضرفه زدن، یا ویبره کردن حباب ها را از رزین خارج کرد. اگر سطح قالب باز و رزین قابل رویت باشد با فوت کردن توسط یک نی می شود حباب ها را از رزین خارج کرد. ولی اگر از قالب دوتکه استفاده می کنید، می بایست یک ویبراتور آزمایشگاهی داشته باشید و قالب را روی آن قرار دهید.البته قبل از رعایت این نکته باید هنگام هم زدن، دو فاز رزین را به آرامی و با حرکات دورانی هم بزنیم تا حباب های هوا وارد بافت رزین نشود.

آیا بعد ازخشک شدن جعبه جواهر رزینی گوشه های کار تیز نمی شود؟

به راحتی می توانید با کنترل زاویه چسب می تونید از این تیزی جلوگیری کنید، گوشه های چسب رو گرد نگه دارید، در غیر اینصورت بعد از خشک شدن باید از سمباده مخصوص برای گرد کردن گوشه ها استفاده کنید.

کارگاه سازه های چوب و رزین (وودگلس)

یکی از دوره هایی که علاوه بر جذابیت زیاد، امکان کار و استخدام در آن زیاد به چشم می خورد گرایش سازه های چوب و رزین(وودگلس) ، است . آکادمی معماری داخلی آرت کانر با برگزاری کارگاه سازه های چوب و رزین(وودگلس) به افرادی که این دوره را به صورت کامل و موفق بگذرانند و نمونه کار نهایی قابل قبول به اساتید دوره ارائه دهند ، پس از پایان دوره ، مدرک معتبر از وزارت علوم ارائه می دهد تا بتوانند به راحتی وارد بازار کار شوند

 



:: برچسب‌ها: جعبه جواهر رزین ,رزین اپوکسی,آموزش ساخت جعبه جواهر با رزین ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

یکی از قطعات کاربردی و بسیار مهم در خودروها فیلتر هوا می باشد که می توان گفت یکی از پرمصرف ترین اجزاهای خودرو می باشد که با توجه به کیلومتر طی شده و میزان الودگی موجود در مسیر رفت و آمد خودرو باید بصورت منظم تعویض شود تا در روند کار موتور خودرو خللی وارد نشود. البته با توجه به مصرفی بودن این کالا دارای هزینه بالایی نمی باشد و می توانید با کیفیت ترین فیلتر هوا که دارای نشان استاندارد می باشد را با قیمت های مناسب خریداری نمایید.در این مقاله تصمیم گرفته ایم به روند تولید فیلتر هوا با دستگاه های سنتی بپردازیم. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید:

تولید فیلتر هوا با دستگاه های سنتی

یکی از به صرف ترین شغل ها امروزه تولید فیلتر هوا می باشد با توجه به مصرف بالای این قطعه در خودروها بازار تقاضای آن همیشه موجود می باشد و افراد می توانند با راه اندازی خط تولیدفیلتر هوا و آموزش های لازم برای تولید فیلتر هوا استاندارد اقدان به عرضه با کیفیت ترین فیلتر هوا در بازار کنند.شاید جالب باشد که بدانید پروسه تولید فیلتر هوا از گذشته تا به امروز دست خوش تغییر و تحولاتی شده است بطور مثال در روزگارهای قدیم برای تولید فیلتر هوا از دستگاه های سنتی استفاده می کردند که نیاز به نیروی انسانی بود تا به کنترل این نوع دستگاه ها بپردازد اما با پیشرفت علم و تکنولوژی دانشمندان موفق شده اند تا دستگاه هایی را برای تولید فیلتر هوا طراحی و اختراع کنند که بدون هیچ واسطه انسانی یا با به حدااقل رساندن در بکارگیری نیروی انسانی تولید کننده ها بتوانند فیلتر هواهای با کیفیت و مرغوب تولید کنند.

این نوع دستگاه ها شامل دستگاه های رباتیک و تمام اتوماتیک تولید فیلتر هوا و نیمه رباتیک و نیمه اتوماتیک می باشد که با توجه به آپشن های موجوددر هریک از این نوع دستگاه ها قیمت های آن ها متفاوت می باشد.در مقالات گذشته درباره تولید فیلتر هوا با دستگاه های بروز و تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک مفصل برای شما مطالبی را بیان کردیم اما در این مقاله تصمیم گرفته ایم تا به روش تولید سنتی فیلتر هوا با دستگاه های سنتی بپردازیم. تولید فیلتر هوا با دستگاه های سنتی اغلب فاقد استانداردهای لازم و کیفیت مطلوب فیلتر هوا می باشد و تمامی کارهایی که در دستگاه تمام اتوماتیک بدون نیروی انسانی انجاممی شود در دستگاه های سنتی با دخالت دست و نیروی انسانی میسر می باشد بطور مثال دستگاه تمام اتوماتیک فیلتر هوا مجهز به میز ( CNC میزی که قالب های پلاستیکی روی میز بدون دخالت دست توسط حافضه از پیش تعریف شده کامپیوتر دستگاه توسط کاربر- فقط با انتخاب نوع خودرو از صفحه LCD انتخاب و میز CNC بسته به نوع و انداز ه X , Y – هر قالب – روی میز را در آن جهت حرکت می دهد تا مواد پلی یورتانی از هد دستگاه به قسمت مواد ریز قالب مواد ریزی گردند.) در صورتی که این میز نباشد می بایست کاربر خود – قالب را بصورت دستی زیر هد دستگاه گرفته و کار میزCNC را انجام می دهد یعنی قالب را زیر هد بچرخاند تا قالب مواد ریزی گردد .

همچنین تولید فیلتر هوا با دستگاه های سنتی در منزل و بدون مجوز می باشد و نیاز به مجوز و کارگاه های دور از شهر ندارد که در این صورت فیلترهای تولید شده شما فاقد نشان استاندارد می باشند  و در بازار فروش خوبی نخواهند داشت و احتمال می رود در اول راه با شکست در این حرفه رو به رو شوید.در ادامه به بیان تفچند تفاوت دستگاه های سنتی تولید فیلتر هوا با دستگاه های تمام اتوماتیک تولید فیلتر هوا می پردازیم.

تولید فیلتر هوا با دستگاه های سنتی و تمام اتوماتیک چه تفاوتی دارد؟

شاید جالب باشد که بدانید یکی از تفاوت های بارز روش اتوماتیک با نیمه اتوماتیک و سنتی قیمت دستگاه ها و تجهیزات می باشد که در روش تولید فیلتر هوا اتوماتیک دستگاه ها به قیمت گران تری فروخته می شود و دستگاه های نیمه اتوماتیک فاقد استاندارد و با قیمت ارزان توسط افراد سودجو در بازار عرضه می شوند.

یکی دیگر از تفاوت های تولید فیلتر هوا به روش اتوماتیک و سنتی این می باشد که در روش اتوماتیک هیچ نیروی انسانی دخالت ندارد و تنها متخصصین بر عملکرد دستگاه نظارت دارند در صورتیکه به روش سنتی با دخالت نیروی انسانی انجام می شود و احتمال خطا در تولید این نوع فیلتر ها بالا می رود مانند پارگی کاغذ فیلتر هوا و همچنین امکان آسیب دیدگی افراد نیز بسیار قوی می باشد.

تولید فیلتر هوا به روش سنتی و نیمه اتوماتیک در منزل انجام می شود و فاقد مجوز تولید فیلتر می باشد و توسط افراد غیر متخصص فرآیند تولید انجام می شود در صورتیکه تولید فیلتر هوا به روش اتوماتیک در شرکت های به ثبت رسیده و دارای مجوز از استاندارد ملی تحت نظر افراد متخصص و دارای علم انجام می شود.

برای تولید فیلتر هوا با دستگاه های تمام اتوماتیک باید کارگاهی را در خارج از شهر اجاره یا خریداری کنید و مجوازات لازم را برای تولید فیلتر هوا از مراکز و ادارات دولتی مربوطه دریافت کنید و با سرمایه اولیه مناسب به خرید دستگاه تمام اتوماتیک تولید فیلتر هوا برای راه اندازی خط تولید فیلتر هوا استداندارد بپردازید و همچنین باید آموزش های لازم را برای کار با این نوع دستگاه ها یاد بگیرید تا در صورت بروز مشکل بتوانی آن را مدیریت کنید و با دانشی که از پیش آموخته اید بتوانید به رفع مشکل بپردازید.

تولید فیلتر هوا با دستگاه های سنتی چه مزایایی دارد؟

باید بگوییم یکی از مزایایی که تولید فیلتر هوا با دستگاه های سنتی دارد این است که نیاز به نیروی انسانی می باشد و می توان افراد بسیاری را مشغول به کار کرد و در روندتولد فیلتر هوا با دستگاه های سنتی این نیرو را آموزش داد و از آنها استفاده کرد.

یکی دیگر از مزایای تولید فیلتر هوا با دستگاه های سنتی عدم اجاره مکان برای راه انداز ی کارگاه می باشد زیرا برای تولید فیلتر هوا با دستگاه های سنتی می توان در منزل نیز به تولید فیلتر هوا مشغول شد.

یکی از مزایای مهم تولید فیلتر هوا با دستگاه های سنتی قیمت پایین دستگاه سنتی تولید فیلتر هوا می باشد که می توان با اندک سرمایه اقدام به خرید آن کرد اما با توجه به مزایایی که تولید فیلتر هوا با این روش دارا می باشد از معایبی نیز برخوردار است که در ادامه مطلب به آنها نیز می پردازیم.

تولید فیلتر هوا با دستگاه های سنتی چه معایبی دارد؟

همانطور که در قسمت بالای این مقاله برایتان بیان کردیم یکی از بزرگ ترین معایب دستگاه های سنتی تولید فیلتر هوا نتیجه کار آن یعنی تولید فیلتر هوا بی کیفیت و نامرغوب می باشد که در بازار با قیمت پایین به فروش می رسدزیرا تولید هوا به روش سنتی با دخالت نیروی انسانی انجام می شود و احتمال خطا در تولید این نوع فیلتر ها بالا می رود مانند پارگی کاغذ فیلتر هوا و همچنین امکان آسیب دیدگی افراد نیز بسیار قوی می باشد.همچنین عدم داشتن استنادارد و مجوز برای کار با این دستگاه و تولید فیلتر هوا یکی دیگر از مشکلات و معایب تولید فیلتر هوا با دستگاه های سنتی می باشد که سبب شده بسیاری از افراد از این طریق دست به سود جویی و کلاهبرداری بزنند و با فروش دستگاه های سنتی تولید فیلتر هوا با قیمت پایین که نیاز به مجوز ندارد و می توان در خانه و منزل از آنها استفاده کرد بسیاری از افراد را فریب داده و کسب و کار آنها را با شکست مواجه کرده اند.

صفر تا صد تولید فیلتر هوا

برای راه اندازی خط تولید فیلتر هوا باید آموزش های صفر تا صد تولید فیلتر هوا را در مراکز مخصوص پشت سر بگذرانید تا برای تولید فیلتر هوا استاندارد و مجاز دچار مشکل نشوید.یکی از روش های مهم برای راه اندازی خط تولید فیلتر هوا مشاوره باافراد با تجربه می باشد که می تواند در این راه به شما کمک شایانی کند . همچنین صفر تا صد تولید فیلتر هوا یعنی شما شناخت به مواد اولیه تولید فیلتر هوا و دستگاه های تولید آن و همچنین کارکردن با آن ها را بلد باشید در غیر این صورت سرمایه شما به هدر خواهد رفت و هیچ سودی دریافت نخواهید کرد.

 



:: برچسب‌ها: تولید فیلتر هوا با دستگاه های سنتی,صفر تا صد تولید فیلتر هوا, تولید فیلتر هوا ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

صندلی مدیریتی لیو مدل I81Uبا ظاهری شیک، زیبا بخش محیط کاری شما است.امروزه بسیاری از افراد به دلیل راحتی زیاد، صندلی هایی مانند صندلی مدیریتی لیو مدل I81U را به سایر مدل ها ترجیح می دهند. چرخ های این صندلی از جنس پلی آمید با روکش PU می باشد . فوم استفاده شده در این صندلی ازجنس  پلي اورتان تزريق سرد می باشد که باعث عدم افت ضخامت ،پودر شوندگي دراثر استفاده و تغيير شکل ناشي از آن در طول عمر صندلي را ایجاد می کند. جنس روکش این صندلی از پارچه مش است که امکان شستشو با شوينده هاي مبلي با حداقل تغيير رنگ است. تنوع رنگ در این محصول این قابلیت را به مصرف کننده می دهد تا در زمان خرید صندلی مدیریتی، متناسب با طراحی داخلی اتاق و رنگ میزهای استفاده شده در محل بهترین انتخاب را داشته باشد.این صندلی اداری از قیمت مناسبی برخوردار است و به همین دلیل می توان آن را در دسته بندی صندلی های مدیریتی مقرون به صرفه قرارداد.

ویژگی های صندلی اداری لیو

 
برند
لیو
گارانتی
3 سال
خدمات پس از فروش
10 سال
نصب اختصاصی
ندارد
شناسه
i81su
ویژگی
تنظیم ارتفاع, پایه چرخدار, پشتی قابل تنظیم
کاربری
صندلی مدیریت
جنس
چرم, پارچه, مش و توری
مکانیزم تنظیم پشتی
مکانیزم کلاچی
جنس پایه
پلاستیک
جنس چرخ
پلاستیک
سایر ویژگی ها
وضعیت مکانیزم : مکانیزم سینکرون

خرید صندلی مدیریتی از فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری وی چوب

یک صندلی مدیریتی مناسب باید به گونه ای باشد که چهار ناحیه ستون فقرات (گردن، پشت، کمر و دنبالچه) را پوشش دهد. در خرید یک صندلی مدیریتی مناسب به این نکته دقت کنید که ارتفاع آن قابل تنظیم باشد.

مجموعه وی چوب با ایجاد شبکه‌ای سیستماتیک این امکان را فراهم کرده که عرضه‌کنندگان کالا و ارائه‌کنندگان خدمات به‌آسانی با مخاطبان و مصرف‌کنندگان خود ارتباط مؤثر و دوسویه برقرار نمایند.
وی چوب یک فروشگاه بزرگ اینترنتی محصولات حوزه تجهیزات اداری می باشد  که امکان مشاهده ، انتخاب و خریداری کالای مبلمان اداری ، صندلی های اداری و ... از برندهای مختلف را به متقاضی این کالاها می‌دهد.

ما هر روز در تلاشیم بهترین تجربه خرید را، با بیشترین حق انتخاب و مناسب ترین قیمت برای مشتریان فراهم آوریم.



:: برچسب‌ها: مبلمان اداری ,صندلی های اداری , خرید صندلی مدیریتی, صندلی مدیریتی لیو ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

تقریباً هرکسی می تواند از داشتن یک فضای کاری کاربردی برای پرداختن به لیست کارهای خود ، پیشرفت در یک پروژه خلاقانه یا به راحتی خواندن مطالب درسی بهره مند شود. خوشبختانه ، وقتی صحبت از طراحی دفتر کار خانگی می شود ، این امکانات بی پایان هستند. شما می توانید یک کمد بلااستفاده را با چند ترفند طراحی صرفه جویی در فضا تغییر شکل دهید یا با مجهز کردن یک اتاق کامل با کاغذ دیواری گرافیکی ، مبلمان برجسته و لوازم جانبی رنگارنگ ، جسورانه عمل کنید.  آیا شما دکوراسیون ساده را دوست ندارید و یا دکوراسیون مدرن را ترجیح می دهید ؟ به مجموعه ایده های درخشان دفتر کار خانگی که برای شما گرد اوری نموده ایم نگاه کنید.

ایده های عالی طراحی دفتر کار خانگی

مجموعه اسپرلوس دکور با سالها تجربه در طراحی و ساخت دکوراسیون داخلی و خارجی و ساخت انواع لوازم چوبی و فلزی می تواند بهترین طرح ها را با بهترین کیفیت برای شما اجرا کند. با خرید و یا ساخت محصولات چوبی، شما یک فضای زندگی لذت بخش دارید که تمام ایده ها و خلاقیت های دکوراسیون منزل چوبی شما را نشان می دهد. بهترین چیز در مورد تزئینات چوبی این است که می توانید به راحتی دکوراسیون خود را آنگونه که می خواهید ایجاد کنید. لازم نیست که طرح ها به صورت پیچیده باشند. فقط چیزی ایجاد کنید که متناسب با دکوراسیون فعلی فضای زندگی شما باشد.

ایده های دکوراسیون منزل و طراحی داخلی

دراسپرلوس دکور شما می توانید ایده های عالی برای دکوراسیون منزل خود را مشاهده کنید. یکی از ویژگی های اسپرلوس دکور این است که می توانید طرح ها را با رنگ بندی مختلف و همچنین در سایز و ابعاد اختصاصی خودتان سفارش دهید.
شماره تماس جهت ثبت سفارش ساخت و خرید :

۰۹۱۹۵۴۱۰۸۰۰
 ۰۲۱۲۶۲۹۲۸۵۴
۰۲۱۲۶۲۹۲۸۳۲
۰۲۱۲۲۴۷۳۱۴۹
شما می توانید با گردش در اسپرلوس دکور ، از ایده ها موجود لذت ببرید و نظرات خود را در مورد تزئینات چوبی منزل با ما در میان بگذارید. همچنین  برای سفارش و ساخت محصولاتی که در تصاویر می بینید، با ما تماس بگیرید.
در حال حاضر در اسپرلوس دکور انواعتی وی ست ، میز ناهارخوری ، کتابخانه ، میز مدیریتی ، کمد و قفسه و تخت خواب  طراحی و ساخته می شود.

 



:: برچسب‌ها: ایده های دفتر کار خانگی,طراحی دفترکار در خانه,ایده زیبا از دفتر کار درخانه ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

اگر قصد سفر به استان های شمالی را دارید، یکی از بهترین استان ها برای گذراندن تعطیلات، استان گلستان در شمال کشور است. استان گلستان با در برداشتن انواع آب و هوا، یقینا قطعه ای از بهشت است. هم چنین با اجاره ویلا در گمیشان از تعدد قومیت در گلستان شگفت زده خواهید شد. در استان گلستان قومیت های آذری، ترکمن، کرد، بلوچ و فارس وجود دارد. وجود همین قومیت ها با آداب و رسوم خاص خودشان، موجب شده که گلستان سالانه میزبان مسافران زیادی از سراسر ایران باشد. از همین جهت اجاره ویلا روزانه در همه شهرهای گلستان برای مسافران وجود دارد. هم چنین اسکان در اقامتگاه های بوم گردی شهرستان های گلستان مانند اجاره اقامتگاه بوم گردی در مینودشت، اجاره اقامتگاه بوم گردی در گالیکش و اجاره ویلا بوم گردی در گرگان موجب شده که گردشگران علاوه بر آشنایی با آداب و رسوم مردم این منطقه و خوردن غذاهای محلی، می توانند چند روزی را در محیط روستا زندگی کنند و از آرامش اقامتگاه ها لذت ببرند.

اجاره ویلا در گمیشان

اجاره ویلا در گمیشان تجربه ای متفاوت در لیست سفرهای تان خواهد بود. گمیشان یا گمش تپه نزدیک به یک دهه است که از شهرستان بندرترکن جدا شده است. گمش تپه به معنای تپه نقره ای است. اجاره ویلا در گمیشان شما را با جاذبه های گردشگری آشنا می کند که در کمتر جایی می توانید ببینید.

گل فشان نفتلیجه یکی از جاذبه های گردشگری گمیشان است که در سفر به گمیشان می توانید از آن دیدن کنید. نفتلیجه جاذبه ای طبیعی و فوق العاده است که گل را از اعماق زمین تا ارتفاع چند متری به سمت بالا پرتاب می کند.

یکی دیگر از علت هایی که گردشگران را به اجاره سوئیت در گمیشان ترغیب می کند، تالاب گمیشان است. تالاب گمیشان نیز از جاذبه های طبیعی این شهرستان است. این تالاب زیستگاه پرندگانی چون فلامینگو، غازهای وحشی، عقاب دریایی و سنقر خاکستری است. این پرندگان با شروع فصل سرما، برای زندگی به تالاب گمیشان کوچ می کنند.

شما می توانید با اجاره سوئیت در گمیشان یا اجاره ویلا نزدیک تالاب، از این زیبایی بهره مند شوید. در اطراف گمیشان دریاچه ای بنفش رنگ وجود دارد که تصویری زیبا را در این منطقه به وجود آورده است. حقیقتا بهترین راه برای بازدید از این دریاچه، گل فشان نفتلیجه و تالاب گمیشان ، اجاره ویلا در گمیشان است.

در کنار بازدید از همه این زیبایی های بکر و طبیعی، عده از مسافران علاقه دارند در دل مردم روستا قرار گیرند و از آب و هوا، طبیعت، سرزندگی و سکوت روستا نیز لذت ببرند. خوشبختانه اجاره ویلا بوم گردی این امکان را در اختیار دوست داران زندگی روستایی قرار داده است.

اجاره ویلا در گمیشان

اجاره ویلا بوم گردی

اجاره ویلا بوم گردی یا اجاره اقامتگاه بوم گردی مدتی است که در ایران باب شده است. همزمان در شهرستان های استان گلستان نیز، مردم برای احترام به بافت روستا و حفظ سبک سنتی روستاها، اقدام به برپایی اقامتگاه بوم گردی کردند.  برای اجاره اقامتگاه بوم گردی در گلستان باید بدانید که سبک خانه ها و محیط اطراف، همان سبک قدیمی خانه ها و محیط روستاست که برای پذیرایی از گردشگران و مسافران اماده شده است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی در گمیشان

اجاره اقامتگاه بوم گردی در گمیشان نیز ممکن است. با همت روستائیان خوش ذوق گمیشان، مسافرانی که به زندگی در خانه های بومی علاقه دارند، می توانند با اجاره بوم گردی در گمیشان از زیبایی های روستا لذت ببرند. تقریبا در همه روستاهای گلستان اقامتگاه بوم گردی برپاست.

اجاره اقامتگاه بوم گردی در ساسنگ، اجاره اقامتگاه بوم گردی در ده چناشک، اجاره اقامتگاه بوم گردی در گالیکش و اجاره اقامتگاه بوم گردی در زیارت گرگان تنها گوشه ای از مکان هایی است که می توانید برای اقامت خود از ان ها بهره ببرید.

اجاره اقامتگاه بوم گردی در زیارت گرگان

اجاره اقامتگاه بوم گردی در زیارت گرگان از چند جنبه مزیت زیادی دارد. در ابتدا با اجاره ویلا در گرگان می توانید از جاذبه های طبیعی و گردشگری روستاهای گرگان دیدن کنید. از این رو اجاره ویلا در زیارت بسیار مورد استقبال است.

از طرفی با اجاره اقامتگاه بوم گردی در گرگان، به همه شهرهای استان گلستان دسترسی دارید و می توانید با طی مسافتی کم به جنگل های هیرکانی در شهرستان های مختلف، آبشارهای زیبا و کوه های باشکوه بروید و از سفر خود لذت دو چندانی ببرید.

هم چنین اجاره سوئیت در گرگان علاوه بر مدیریت هزینه های شما، به شما این امکان را می دهد تا از مراکز خرید در گرگان یا شهرستان های اطراف مانند اینچه برون استفاده کنید. همینطور می توانید در بازارهای هفتگی شهرستان های اطراف گشت بزنید.

اجاره سوئیت در گرگان

همانطور که گفتیم اجاره سوئیت در گرگان و نزدیک به مرکز شهر، دسترسی شما را به مراکز خرید آسان می کند. از طرفی برای خرید مجبور نیستید راه زیادی را تا شهر بروید. مزیت دیگر اجاره سوئیت در گرگان  می تواند کاهش هزینه های شما باشد. به طور معمول هزینه اجاره سوئیت در گرگان از قیمت اجاره ویلا در زیارت گرگان کمتر است.

اجاره خانه در ترکمن صحرا

بعضی از افراد ترجیح می دهند در خود ترکمن صحرا اقامت کنند و از نزدیک با مردمان ترکمن برخورد داشته باشند. اجاره خانه در ترکمن صحرا به شما این فرصت را می دهد که با ترکمن های عزیز آشنا شوید و از آداب و رسوم شان دیدن کنید.

هم چنین اجاره سوئیت در ترکمن صحرا فرصت چشیدن طعم غذاهای ترکمنی را در اختیار شما می گذارد. مردم ترکمن انواع غذاهای خوشمزه و شیرینی های فوق العاده خوش طعم را دارند که برای سوغاتی گزینه های خوبی هستند.

اجاره سوئیت مبله بندر ترکمن

عده ای به دنبال سوئیت مبله هستند تا وسیله کمتری با خود حمل کنند. اجاره سوئیت مبله در بندرترکمن پیشنهاد ما به شماست. با اجاره سوئیت در بندرترکمن، می توانید از صنایع دستی مردم ترکمن دیدن کنید. با وجود صنایع دستسی زیبای مردم ترکم دیگر نگران سوغاتی نباشید. اقامتگاه های بندرترکمن نیز گزینه خوبی برای اسکان چند روزه هستند.

سفر به بندرترکمن و اجاره ویلا در گمیشان هم شما را با قومیت های مختلف آشنا می کند و هم می توانید با مردم مهربان ترکمن برخورد داشته باشید و از زندگی در اقامتگاه های بندرترکمن لذت ببرید.

 



:: برچسب‌ها: اجاره خانه در ترکمن صحرا ,اجاره ویلا بوم گردی ,اجاره منزل در بندر ترکمن ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

جالب است بدانید که یکی از هیجان انگیزترین شاخه های خلق آثار هنری نقاشی با رنگ روغن می باشد.شاید دیده باشید بعضی از هنرجویان و نقاشان از رنگ های روغنی هراس داشته باشند، اما در حقیقت باید بگوییم یکی از بهترین شیوه های یادگیری نقاشی با رنگ و روغن می باشد و حتی می توانید از طریق آزمون و خطا این آموزش را با موفقیت کامل پشت سر بگذارید. در واقع نقاشی رنگ و  روغن هرگز خراب نمی شود، به این خاطر که امکان اصلاح در آن وجود دارد. بهتر است بدانید که مهمترین نکته در نقاشی با رنگ روغن، حس شادابی و لذت کار کردن با بافت براق و غنی آن است. همیشه باید به نقاشی به شکلی کلی و تمام بوم نگاه کنید. به جای تصور نتیجه ی پایانی، باید در نظر داشته باشید که نقاشی در هر مرحله چگونه به نظر می رسد. شاید بهتر باشد این اثر را در عوض طراحی به شکل یک مجسمه نگاه کنید که با استفاده از رنگ، حرکات،بافت و عمق خلق می شوند.نقاشی رنگ و رغن نکات و تکنیک های خاص خود را دارد که با آموزش می توانید به تمامی آنها مسلط شوید.به دلیل علاقه زیاد افراد به این رشته هنری و نقاشی تصمیم گرفته ایم تا در این مقاله به بیان نکات و تکنیک های رنگ و روغن بپردازیم،اگر ما عزیزان از آن دست افراد علاقه مند به این رشته هنری می باشید خواند این مطلب را به شما توصیه می کنیم و پیشنهاد می دهیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید:

نکات و تکنیک های رنگ و روغن

نکات و تکنیک های رنگ و روغن

آموزش نقاشی با رنگ روغن مبتدی

از جمله پرطرفدارترین و رایج ترین تکنیک های نقاشی ،نقاشی با رنگ روغن می باشد.نقاشی با رنگ و روغن از این رو مورد توجه هنرمندان می باشد که تنوع در ارائه و رنگبندی و فرم های متنوع و جذاب برای اکثر اهالی هنر دلپذیر و دوست داشتنی می باشد و علاقمندان به هنر نقاشی بالاخره برای یکبار هم که شده آن را امتحان کرده اند.برای آموزش نقاشی با رنگ روغن  مبتدی درگام نخست لازم است که نکات و تکنیک های رنگ و روغن را بدانید به همین دلیل در ادامه به بیان این نکات طلایی و تکنیک های هیجان انگیز می پردازیم تا بوسیله آن بتوانید به رویای دیرین خود یعنی نقاشی با رنگ و روغن دست پیدا کنید.

نکات و تکنیک های رنگ و روغن

نقاشی های رنگ روغن رمز و رازهای بزرگی دارند و در ذهن بسیاری از افراد، این روش نقاشی با اعتبار تر از دیگر نقاشی ها است. همچنین لذت کار با رنگ روغن غیر قابل انکار است . رنگ های خالص روغنی با رایحه ای خوش واقعا خوشایند تمامی افرادی که در این رشته فعالیت دارند می باشد.نقاشی با رنگ و روغن تکنیک های متنوعی دارد و برای تبدیل شدن به یک نقاش حرفه ای در زمینه رنگ و روغن باید به انواع تکنیک های آن آشنا باشید.تکنیک های رنگ و روغن که شما را در کشیدن نقاشی  های بی بدیل و بدون نقص کمک خواهد کرد شامل موارد زیر می باشد که با تمرین و ممارست به راحتی می توانید به همه ی آنها تسلط پیدا کنید و به یکی از هنرمندان خبره نقاشی با رنگ و روغن تبدیل شوید:

آلا پریما: (alla prima)

آلا پریما یا خیس روی خیس یک اصطلاح ایتالیایی است و به معنی رنگ مستقیم است . به این صورت که رنگ را به طور مستقیم روی کرباس بوم قرار می دهیم ، این سبک بدون رنگ های زیر سازی است ، یعنی رنگی در زیر کار نیست که بخواهیم خشک شود پس در این سبک کار خیلی زود تمام می شود.

ایمپاستو: (Impasto)

استفاده از یک لایه ضخیم از رنگ که بافت قلم مو یا کاردک نقاشی را حفظ می کند.

کاردک نقاشی:

با استفاده از کاردک نقاشی می توان یک لایه بافتدار از رنگ را اعمال کرد. عدم کنترل دقیق در استفاده از کاردک مشکل خاصی بوجود نمی آورد و می توان به راحتی با رنگ ها بازی کرد و طرح مورد نظر را بوجود آورد اما همین کار با قلمو بسیار سخت است. لذت نقاشی با این سبک بسیار جالب است حتماً امتحان کنید.

رنگ زمینه:

روی سطحی که دارای ته مایه رنگ است رنگی با کنتراست بیشتر برای لایه بعدی استفاده کنید، به این معنی که دو رنگ متضاد روی هم قرار گیرند. رنگ زمینه در رنگ روغن بسیار مهم است.

زیر سازی: (Underpainting)

نقاشی را با رنگ کم ( لایه ای نازک) شروع کنید تا خیلی زود خشک شود (مانند یک لایه خاک) و این کار باید قبل از اضافه کردن رنگ های اصلی طرح و سایر جزئیات روی بوم انجام شود ، دقیقا به معنای زیر سازی.

پولیش:

پولیش یک لایه شفاف روی رنگ های خشک شده است. از یک پولیش متوسط با شفافیت بالا استفاده کنید. در این قسمت کار صبر و دقت زیادی باید داشته باشید. پولیش ها اکثراً به صورت اسپری هستند.

ایجاد عمق: (Scumbling)

یک لایه از رنگ را روی رنگ های خشک و یا کمی خشک قرار دهید، این کار اجازه می دهد که رنگ زیرین کمتر به چشم آید. با توجه به سلیقه نقاش این تکنیک یا به صورت خطی انجام می شود و یا به صورت نقطه ای و خالدار. با این کار به آن قسمت از نقاشی عمق می دهید و رنگی متفاوت در آن بوجود می آورید.

قلموی خشک : (Drybrush)

با استفاده از قلموی خشک مقدار کمی رنگ را به آرامی روی سطح بافت دار نقاشی بکشید.

چند اصل مهم در نقاشی رنگ و روغن

در نقاشی رنگ و روغن سه اصل بسیار مهم می باشدکه رعایت این سه قاعده درحرفه ای بودن اثر شما تاثیر بسیاری دارداین سه اصل شامل موارد زیر می باشد:

  • اصل از کم به زیاد: به صورت مرحله ای و لایه لایه کار خود را پیش ببرید.سعی کنید لایه های جدید را نسبت به لایه های قبلی منعطف تر باشد.
  • اصل غلیظ روی رقیق: لایه های ابتدایی و اولیه باید از رنگ روغن رقیق تر، استفاده شود.اگر بر روی نقاشی ایمپاستو ، رقیق کار کنید،ممکن است نقاشی رنگ روغن شما ترک بخورد.ازرنگ هایی در نقاشی رنگ روغن استفاده کنید که به ارامی خشک می شوند.
  • قاعده سوم نقاشی رنگ روغن: استفاده از رنگ هایی که به آهستگی خشک می شوند .البته هنگام استفاده از این نوع رنگ ها ، باید با کمی زمان داد و سپس مرحله ی بعد را اعمال کرد ،اینکار با شما کمک می کند تا پس از خشک شدن ، بوم نقاشی شما ترک نخورد.

نکات رنگ و روغن

  • بهتر است نقاشی خود را ، بر روی پس زمینه بکشید تا رنگ سفید بوم.
  • رنگ ها را به اندازه ترکیب کنید زیرا غیر این صورت رنگ های شما شفافیت و کیفیت اولیه ی خود را ندارند.
  • از رنگ ها به مقدار نیاز خارج کنید و بر روی پالت قرار دهید و همچنین محدوده ی رنگ ها را بر روی پالت مشخص کنید تا رنگ ها با یک دیگر ترکیب نشوند.
  • همواره در کنار وسایل خود برای رقیق کردن رنگ ها و تمیز کردن قلموها، دو ظرف مجزاحلال داشته باشید.
  • اگر قصد استفاده از پالت چوبی دارید بهتر است که از چند هفته قبل تر ان را با روغن بزرک چرب کنید و سپس رنگ کنید تا هنگام استفاده رنگ های روغن به ان جذب نشوند.
  • به غیر از پالت های چوبی و پلاستیکی پالت های کاغذی،سینی های از جنس لعاب و شیشه هم می توانید استفاده کنید.
  • بوم های آماده نسبت به بوم های دست ساز ، گران تر هستند و پارچه کرباس انها ، از کیفیت خوبی برخوردار نیست.
  • مناسب ترین موی حیوانات برای قلمو ، موی گراز است.
  • شکل قلمو و جنس الیف و موی ان ، دو نکته ی اساسی در انتخاب قلمو هستند.
  • قلموهای گرد،صاف که به رنگ روشن و فندوقی هستند،جزء پرکاربرد ترین انهاست.
  • قلموی گرد سری نوک تیز و گرد دارد که برای نقطه گذاری و رسم خطوط باریک مناسب است.
  • برای طرح های گوشه دار مانند مکعب و مستطیل معمولا قلموهای صاف مناسب تر هستند.
  • قلموهای فندنی ، که سر انها بیضی شکل است برای ظرافت کاری و حرکت های باریک مناسب است.
  • قلمویی با جنس موی سمور، زمانی که تقاشی رنگ روغن ما به ظرافت و لطافت نیاز داشته باشد،بسیار مناسب است زیرا ؛موی گراز نقوش خشن و ضخیمی برجا می گذارد.
  • برای یک نقاشی رنگ روغن حرفه ایی بهتر است از قلمو هایی با موی مصنوعی استفاده نکنید زیرا موهای طبیعی کیفیت و انعطاف پذیری بهتری دارند و تمیز کردن انها بسیار راحت تر است.
  • سعی کنی که از پرایمر ها در نقاشی رنگ روغن خود استفاده کنید.پرایمر مواد اولیه ای است که در ابتدا سطح بوم را با ان می پوشانند که این کار از نشت مواد اسیدی که جز مواد تشکیل دهنده ی رنگ هاست ، جلوگیری می کند.
  • در هنگامی که نقاشی می کشید از خوردن، نوشیدن و یا سیگار کشیدن اجتناب کنید. از اسپری رنگ استفاده نکنید ، مگر اینکه در یک اتاق با تهویه بسیار عالی باشید و حتما از ماسک استفاده کنید.

 



:: برچسب‌ها: نقاشی رنگ و روغن,نقاشی با رنگ روغن,آموزش نقاشی با رنگ روغن ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

زمان آن رسیده است. شما یک ملک خریداری کرده اید. کابینت ها را به روز کردید ، دیوارها را ترمیم کردید و تمامی مشکلات را برطرف کرده اید. سرانجام ، شما آماده اجاره خانه خود هستید. به عنوان اولین صاحبخانه ، ممکن است از خود بپرسید که چگونه باید خانه خود را اجاره دهید . موارد زیادی وجود دارد که می تواند هنگام اجاره خانه برای اولین بار اشتباه انجام شود ، و در برخی از موارد بدون توجه به اقدامات احتیاطی که انجام می دهید ، خراب می شوند.

کشف نحوه اجاره آپارتمان با ارزیابی ملک شما شروع می شود. یکی از اولین کارهایی که باید انجام دهید این است که قیمت اجاره ای خود را در بازار منصفانه تعیین کنید. بهترین روش ،تحقیق در مورد آپارتمانهای اجاره ای قابل مقایسه در منطقه است. برای مقایسه دقیق تر ، خانه های استیجاری دیگری را انتخاب کنید که دارای ویژگی ها و امکانات مشابه خانه شما باشند. 

آیا شما آماده اجاره آپارتمان خود هستید؟

آیا شما آماده اجاره آپارتمان خود هستید؟

اجاره نامه یک قرارداد الزام آور بین شما و مستاجر است که به آنها حق سکونت و استفاده از ملک را می دهد. همچنین مدت اجاره ، مبلغ اجاره ماهانه ، هرگونه هزینه را بیان می کند. راه های افزایش سرمایه گذاری خود را در نظر بگیرید. افزودن پانل های خورشیدی نه تنها مستاجر آگاه را مجذوب خود می کند بلکه هزینه های آب و برق را نیز کاهش می دهد.

آیا شما آماده اجاره آپارتمان خود هستید؟

درخواست اجاره در هنگام اجاره مهم است. محوطه سازی زیبا به شما کمک می کند تا اجاره های بالاتر را کنترل کنید. فضاهای زندگی در فضای باز مانند پاسیو ، ایوان و استخر نیز می توانند ارزش افزوده داشته باشند.

 فروش و اجاره ملک خود را به صورت آنلاین انجام دهید . بنگاه های املاک معمولاً برای اجاره و یا فروش آپارتمان شما کارمزد دریافت می کنند. شما می توانید لیستی را تنظیم کنید که شامل امکانات رفاهی ملک شما ، منطقه و موارد دیگر باشد. این کار همچنین به شما امکان می دهد عکس ها و فیلم های مربوط به ملک را بارگذاری کنید و به مستأجران بالقوه محله اطراف خود نشان دهید .

هنگام تنظیم اجاره نامه باید به مستأجر خود اطلاع دهید که چگونه باید اجاره پرداخت شود. به عنوان موجر ، شما می توانید به طور کلی انتخاب کنید که کدام نوع پرداخت را می خواهید بپذیرید ، اما باید در اجاره نامه نوشته شود. شما همچنین باید نه تنها در موعد مقرر اجاره هر ماه ، بلکه همچنین نحوه پرداخت اجاره را تعیین کنید .

خرید و فروش ملک

مهارت داشتن در خرید و فروش املاک در مدت زمان کوتاه و بازاریابی در این شغل یک استعداد ذاتی و نهادینه در هر فرد نیست ، این مهارت با آموزش و تجربه بدست می آید.  امروزه با فراهم شدن بستر های فضای مجازی امکان خرید و فروش ملک برای هر شخص به صورت مستقل فراهم شده است و هر فرد حتی با دانش کم می تواند وارد این حوزه شود. سایت های درج آگهی املاک و مستغلات در دهه اخیر بسیار مورد استقبال واقع شده اند.

از طرفی با افزایش استفاده روزانه از موبایل و اینترنت، اولین جایی که افراد به دنبال رفع نیاز خود هستند، فضای آنلاین و سایت های اینترنتی است. از این رو ثبت آگهی در سایت های املاکی از راه های موثر در خرید و فروش املاک و مستغلات است.

سایت درج آگهی چانچو

سایت درج آگهی چانچو نیز با توجه به نیاز های همه افراد جامعه در این حوزه فعالیت خود را به صورت حرفه ای آغاز کرده است. شما می توانید با درج آگهی خود حال چه مالک یا بنگاه باشید، بسیار سریع خریدار واقعی خود را پیدا کنید و با در نظر داشتن موارد امنیتی وارد معامله شوید.

سایت چانچو خدمات درج آگهی املاک خود را به صورت حرفه ای و مجزا در دسته های ذیل فراهم کرده است، چنانچه شما قصد ، خرید یا فروش ، اجاره ، رهن ، تهاتر و مشارکت داشته باشید می توانید از طریق لینک های زیر به صفحه مورد نظر بروید :

آپارتمان

ملک کلنگی

خانه ی ویلایی

باغ ویلا

اتاق و سوئیت

اداری و تجاری

مغازه و غرفه

دفتر کار و مطب

زمین مسکونی و تجاری

زمین کشاورزی

زمین باغی

گلخانه و سردخانه

املاک صنعتی

انبار ، سوله ، سالن و پارکینگ

املاک دامداری ، طیور و آبزیان

رستوران ، تالار و سفره خانه

هتل ، متل ، هتل آپارتمان و مسافرخانه

کارخانه و کارگاه

 



:: برچسب‌ها: اجاره آپارتمان,چگونه باید خانه خود را اجاره دهید؟, درج آگهی املاک ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

درک مقررات مربوط به آتش سوزی هنگام ساخت خانه پیچیده نیست.  مقررات ایمنی در برابر آتش سوزی ممکن است برای کسانی که خانه های خود را می سازند ناراحتی ایجاد کند ، اما اطمینان از اینکه خانه شما ایمن است بسیار مهم است. این موارد شامل ترکیبی از روش ها ، از درهای آتش نشانی و پنجره های خروجی گرفته تا هشدارهای دود و سیستم های آب پاش است.

ایمنی در برابر آتش و مقررات ایمنی ساختمان در برابر آتش سوزی در هر خانه جدید تنها با یک معیار حاصل نمی شود. بلکه مجموعه ای از اقدامات احتیاطی مختلف است. این اقدامات احتیاطی در کنار هم محافظت از زندگی به وسیله،فراهم کردن مسیرهای فرار از خانه ، محدود کردن یا جلوگیری از گسترش آتش به خانه های همسایه ، محدود کردن یا جلوگیری از گسترش آتش در داخل خانه و با فراهم آوردن دسترسی ضروری برای نیروهای آتش نشانی است.

برای خانه های جدید و منازل ، حداقل یک سیستم هشدار دود مجهز به شبکه اصلی باید در هر طبقه نصب شود. آنها باید در فاصله ۷٫۵ متری از درب اتاق خواب قرار داشته و در محل فرود و راهرو قرار گیرند. ردیاب های دود همچنین باید حداقل ۳۰۰ میلی متر از چراغ های آویز و از رابط بین سقف ها و دیواره ها قرار بگیرند. مناطقی مانند آشپزخانه خطر بیشتری را ایجاد می کنند. به همین ترتیب ، آنها نیاز به یک ردیاب گرما ، زنگ هشدار متصل به سیستم هشدار دود دارند. باز هم باید این موارد حداقل ۳۰۰ میلی متر از چراغ های آویز و از رابط بین سقف و دیوارها قرار بگیرند.

مقررات ساختمان برای پنجره فرار از آتش

اگر طبقه اول خانه شما بالاتر از ۴٫۵ متر از سطح خارجی سطح زمین نیست ، شما باید بتوانید از طبقه اول از خانه بیرون بروید و از پنجره های خروجی به تمام اتاق های قابل سکونت فرار کنید. دزدگیرهای دود و پنجره خروجی از مواردی هستند که برای ایمنی در برابر آتش در هر اتاق قابل سکونت تا ارتفاع ۴٫۵ متری از سطح زمین مورد نیاز هستند.

محافظت از ساختمان در برابر آتش سوزی با کناف

محافظت از ساختمان در برابر آتش سوزی با کناف

پنجره های خروج باید بالاتر از ۱٫۱ متر از سطح کف تمام شده به گونه ای قرار بگیرند که امکان نجات با نردبان را فراهم کنند.  پنجره ها باید به گونه ای قرار بگیرند که به ساکنان اجازه دهد از ساختمان دور شوند  همچنین برای سرویس دهی به اتاق های “داخلی” ممکن است به پنجره های خروج از طبقه همکف نیاز داشته باشید. اتاق های داخلی زمانی به کار می آیند که شما مجبور شوید از اتاق دیگری (دسترسی) عبور کنید تا به سالن ، راه پله یا درب خارجی برسید. بنابراین ، آتش سوزی در اتاق دسترسی به این معنی است که فرار از طریق پنجره خروج یا یک مسیر جایگزین در ضروری است.

مسیرهای فرار از آتش در خانه های سه یا چهار طبقه

برای خانه های سه طبقه یا بیشتر که کف آنها ۴٫۵ متر یا بیشتر از سطح زمین خارج وجود دارد ، پنجره های خروجی گزینه ای برای ایمنی در برابر آتش نیستند. در خانه های سه یا چهار طبقه ساخته شده جدید ، باید یک پله محافظت شده ایجاد شود که به یک درب خارجی در سطح زمین پیوسته باشد. محفظه راه پله باید به گونه ای ساخته شود تا حداقل ۳۰ دقیقه در برابر آتش مقاوم باشد ، درهای آتش نشانی دارای درجه FD20 (که حداقل برای ۲۰ دقیقه مقاوم هستند) در تمام اتاقهای قابل سکونت در امتداد آن ساخته شود. خانه هایی که دارای طبقات بالای ۷/۵ متر هستند برای جبران نیاز به راه پله فرار دوم یا برخی از حفاظت های اضافی مانند سیستم بارانی دارند.

محافظت از ساختمان در برابر آتش سوزی با کناف

پانل کناف یک تخته گچی مقاوم در برابر آتش است که برای استفاده به عنوان یک قطعه روکش در پارتیشن ها و سیستم های آستر مناسب است. این تخته برای روکش گچ یا تزئین مستقیم ایده آل است. پانل های ضد حریق کناف دارای حفاظت از آتش سوزی برتری نسبت به دیگر متریالهای ساختمانی هستند. این تخته ها به دو نوع مربع و لبه مخروطی بسته به نیاز پروژه شما موجود هستند. همراه با ترکیبات اتصال دهنده کناف ، گچ ها ، تثبیت کننده ها ، چسب های پلاستیکی و سیستم های فلزی . سیستم های دیوار خشک می توانند تا ۱۸۰ دقیقه از آتش محافظت کنند. با استفاده از تخته های مناسب و ضخامت های مناسب.

اگر به دنبال کناف ارزان و با کیفیت برای منزل و محل کار خود هستید ،  شرکت مدرن سازان رادیس را فراموش نکنید. این شرکت از جمله شرکت های فعال در زمینه نصب و اجرای کناف با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت می باشد . این شرکت با بهره گیری از کادر مجرب و آموزش دیده علاوه بر طراحی مطابق با سلیقه و خواست شما و در نظر گرفتن تمامی جوانب زیبا سازی در سریع ترین زمان و با ارازنترین قیمت به اجرای آن در منزل و یا محل کار شما خواهند پرداخت .

کناف ارزان قیمت

اجرای کناف ارزان یکی از فعالیت هایی است که در شرکت مدرن سازان رادیس بصورت ویژه ارائه می شود . کناف یا تایل های گچی، سالهاست که در طراحی داخلی مدرن مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن از نظر اقتصادی نسبت به دیگر متریال ها، فرم پذیری، سبک بودن در کنار استحکام، قابلیت کار روی دیوار و سقف و ….. از جمله دلایلی هستند که باعث محبوبیت این محصول شده است .

سقف های کاذب کناف ارزان‌ترین نوع در بین سقف‌های کاذب هستن و قیمت کمتری نسبت به سقف‌های یکپارچه و دکوراتیو دارند. هر چه مصالح قیمت کمتری داشته باشند می توانند در بازار مواد و مصالح محبوب تر باشند، مخصوصا اگر این قیمت پایین با کیفیت بالا ترکیب شود. کناف نه تنها موجب کاهش قابل توجه هزینه ها می‌گردد بلکه در تسریع فرایند ساخت نیز تاثیرگذار است.

لیست قیمت کناف

شماعزیزان می توانید جهت اطلاع از طرح و نمونه اجرای کناف و همچنین قیمت کناف با کارشناسان و مشاورین شرکت مدرن سازان رادیس تماس گرفته و یا با مراجعه به آدرس اینترنتی radiscompany.com پاسخ تمامی سوالات خود را دریافت نمایید. شما را در انتخاب سقف و دیوار کناف مناسب راهنمایی می نماییم. با ما تماس بگیرید.

 



:: برچسب‌ها: طرح و نمونه اجرای کناف ,قیمت کناف ,اجرای کناف ارزان ,کناف ارزان قیمت ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

 

پروتکل آموزش مثبت نگری این پروتکل شامل نه جلسه می باشد، که عناوین برخی از این جلسات شامل موارد زیر است: جمع بندی و رسیدن به نقاط مثبت اصلی، مثبت زندگی کردن و هدفمند زندگی کردن، برقراری روابط خوب با دیگران، آشنایی با معنا و مفهوم مثبت‏ اندیشی، افکار مثبت در مدرسه و ارتباطات و نوشتن عناوین تجربه و خاطره های مثبت مرتبط با مدرسه. دانلود پروتکل آموزش مثبت نگری

پروتکل آموزش مهارت های تحمل پریشانی مبتنی بر رفتار درمانی دیالکتیک

پروتکل آموزش مهارت های تحمل پریشانی مبتنی بر رفتار درمانی دیالکتیک : آموزش مهارت های تحمل پریشانی مبتنی بر رفتار درمانی دیالکتیک به صورت ٨ جلسه ی گروهي ٤٥ دقيقه ای برگزار می شود. در طي هر جلسه تکنيک های خاصي به صورت قلم و كاغذی به افراد آموزش داده خواهد شد. تکنيک های آموزش داده شده در هر جلسه به عنوان تکنيک خانگي تا جلسه بعد ارائه و در ابتدای جلسه بعدی پس از مرور تکاليف خانگي و بر طرف كردن اشکالات، تکنيک جديد آموزش داده می شود. عناوین برخی از جلسات این پروتکل شامل موارد زیر است: توجه برگردانی از طریق ترک موقعیت و تصویر سازی از مکان امن.



:: برچسب‌ها: پروتکل,دانلود پروتکل ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

رشته برق به دلیل همراه بودن با مکانیک، به الکترومکانیک هم معروف می باشد. اما بنا به دلایل پیشرفت هایی که رشته برق داشته است به صورت مستقل در بین رشته های دانشگاهی قرار داده شده است. این رشته به گرایشات مختلفی مانند:مهندسی برق-الکترونیک،مهندسی برق-مخابرات،مهندسی برق-قدرت،مهندسی برق-کنترل تقسیم شده است. دانشجویانی که در مقطع دکتری گرایش برق و مخابرات مشغول به تحصیل می باشند باید برای اخذ و گرفت مدرک دکتری خود در این رشته باید انجام رساله دکتری برق و مخابرات به اتمام برسانند و از آن دفاع کنند تا نمره قبولی را بگیرند.بسیاری از دانشجویان برای این پروسه از مرحله دکتری برق و مخابرات تنش و استرس زیادی را متحمل می شوند و این استرس ناشی از نامفهوم بودن رساله دکتری و آگاهی نداشتن از روش های صحیح انجام رساله دکتری برق و مخابرات می باشد ک هدر صورت آموزش دیدن و مشورت با افراد با تجربه و کسب اطلاعات صحیح به راحتی می توانند انجام رساله دکتری برق و مخابرات با موفقیت پشت سر بگذارند. اگر می خواهید از دسته دانشجویانی باشید که با آرامش کامل مشغول به انجام رساله دکتری برق و مخابرات می شوند باشید تا انتهای این مقاله آموزنده همراه ما باشید:

گرایش مهندسی برق و مخابرات چیست؟

همانطور که می دانید مخابرات در حوزه ارسال و دریافت اطلاعات فعالیت می کند.این رشته ارتباط بین دو یا چند کاربر از طریق ارائه نظریه ها  را ممکن می سازد. افرادی که در این رشته تحصیل می کنند متخصصانی می شوند در چهار زمینه فرستنده, مرحله میانی و گیرنده و گسترش شبکه.

انجام رساله دکتری برق و مخابرات

مراحل انجام رساله دکتری برق و مخابرات

انجام رساله دکتری برای دانشجویان برق و مخابرات، اغلب با مسائل دشواری همراه می باشد که ما در این مقاله سعی کردیم مراحل انجام رساله دکتری برق و مخابراترا برای شما بطور مفصل بیان کنیم تا در انجام رساله دکتری خود مشکلی نداشته باشید.البته باید بیگوییم دانشجویان دکتری برق و مخابرات در مقطع کارشناسی ارشد موفق به انجام پایان نامه شده اند و با نحوه نگارش آن و برنامه‌ریزی و انجام یک پژوهش دانشجویی می توان گفت آشنایی و اطلاعات خوبی دارند و مبتدی نمی باشند اما انجام رساله دکتری برق و مخابرات به نسبت انجام پایان نامه برفق و مخابرات مفصل تر می باشد و موضوع رساله نیز تخصصی تر و جزئی تر است.

رساله دکتری چکیده ای از تمام دانش یک دانشجو طی مراحل تحصیلش می باشد و بیانگر میزان علم دانشجوی دکتری است و هرچه رساله دکتری برق و مخابرات قوی تر و با تحقیقات پیشرفته تر و اصولی تر انجام شود نشان دهنده ی علم بالای آن دانشجو می باشد که مدرک دکتری خود را تضمین می کند و می تواند راههای موفقیت بسیاری را به روی خود بگشاید،به دلیل تفاوت‌های انجام رساله دکتری برق و مخابرات با انجام پایان‌نامه کارشناسی ارشد انجام رساله دکتری برق و مخابرات  که برایتان بازگو کردیم نیاز به آگاهی بیشتر و شناخت دقیق‌تر نکات ضروری در  مراحل انجام رساله دکتری برق و مخابرات نیز می باشد. در این قسمت از مقاله به بیان چند نگته مهم در مراحل انجام رساله دکتری برق و مخابرات می پردازیم که شامل موارد زیر می باشد:

شناخت کامل مسئله و انجام تحقیق جامع

مهمترین و ضروری‌ترین پیش‌نیاز هر پروژه تحقیقاتی توانمندی انجام پژوهش می باشد و دانشجویان برق و مخابرات باید بدانند پژوهش فقط جمع‌آوری و ارائه اطلاعات علمینمی باشد که هیچ، بلکه آنالیز دقیق و منطقی داده‌ها و بحث درباره آن‌ها رکن اساسی هر تحقیقی را تشکیل می‌دهد. البته باید بگوییم مهارت‌های جستجو و مطالعه اینترنتی خود لازمه آموزش و پیگیری است تا در کمترین زمان به نزدیک‌ترین نتیجه مورد نظر دست پیدا کنیم. توانایی جستجوگری محقق در شناسایی همه‌جانبه موضوع و مسئله پژوهش کمک می‌کند که او بر مشکلات و موانع کار آگاهی پیدا کند و آگاهانه و با در نظر گرفتن شرایط خود، امکانات موجود و نیازهای مردم و جامعه به انتخاب موضوع رساله برق و قدرت بپردازد و موضوعی کاربردی و مناسب را انتخاب کند.

نکته قابل توجه و واضح اما قابل یادآوری این می باشد که چیزی که باعث ایجاد انگیزه و قدرت در فرد برای انجام تحقیقات می باشد موضوع مناسب مورد علاقه است. و هرچه دانشجو باتوجه به میل و سلیقه خود انتخاب موضوع رساله برق و مخابرات انجام دهد در روند انجام رساله دکتری برق و مخابرات خود موفق تر عمل می کند.پس از علاقه خود برای انتخاب موضوع رساله به سادگی نگذرید

انتخاب موضوع رساله دکتری برق و مخابرات

باید بگوییم که یکی از اصلی‌ترین نکات ضروری در  مراحل انجام رساله دکتری برق و مخابرات انتخاب موضوع رساله است. انتخاب موضوع رساله بسیار سخت و مهم است و باید نکاتی را در این گزینش این موضوع در نظر بگیرید؛مانند این که موضوع باید کاربردی و باارزش باشد و به حل معضل یا مسئله‌ای در زندگی انسان و جامعه کمک کند؛ همچنین موضوع  رساله شما باید جدید و به‌روز باشد، چراکه موضوعات تکراری  برای مخاطبین هیچ جذابیتی نخواهد داشت و نتیجه کار شما بیهوده میباشد؛ فراموش نکنین که موضوع باید مورد علاقه شما باشد، زیراعلاقه شما به موضوع رساله تان باعث می‌شود در طول انجام رساله دکتری که روندی طولانی خواهد بود، خسته و دل‌زده نشوید و با انگیزه و پشتکار بیشتری به سمت جلو حرکت کنید؛ موضوع باید واقعی و منطقی باشد و از تخیل و رویاپردازی به دور باشد؛ موضوع نمونه موردی برای تحقیق داشته باشد؛ موضوع منابع تحقیق معتبر داشته باشد؛ موضوع رساله قابلیت چاپ به عنوان مقاله را داشته باشد. همچنین شما باید پیش از انتخاب موضوع رساله هزینه‌های مالی تحقیق درباره آن موضوع را با دقت برآورد کنید و سپس با توجه به توان مالی‌تان دست به انتخاب موضوع مناسب بزنید یا دنبال یک تامین‌کننده مالی مانند موسسات پژوهش‌محور باشید.

اهمیت انتخاب استاد مشاور و راهنما برای انجام رساله دکتری برق و مخابرات

توجه داشته باشد که انجام رساله دکتری با انتخاب استاد راهنما و مشاور متخصص در حوزه موضوع شما روند صحیح‌تر و سریع‌تری خواهد داشت؛ بنابراین استادانی را انتخاب کنید که بتوانند به خوبی شما را در این مسیر هدایت کنند و بر موضوع پژوهش شما اشراف و آشنایی کامل را داشته باشند. با مشورت استاد راهنمای متخصص می‌توانید همه جوانب تحقیق را بسنجید و اطلاعات مورد نیاز را بررسی کنید. بهتر است در تمام مراحل تحقیق هر گونه اصلاح یا تغییری را با نظر استاد راهنمای‌تان انجام دهید و فرضیات تحقیق‌تان را با تایید او نهایی کنید. البتهباید بگوییم شما در مسیر پژوهش می‌توانید با استادان دیگر نیز مشورت کنید و از تجربیات آن‌ها باستفاده کنید. همچنین سعی کنید رابطه شما با استاد راهنما و مشاور بصورت مداوم باشد تا احتمال خطا و انحراف شما در انجام رساله و اهداف آن به درصد پایینی کاهش پیدا کند.

یادآوری می‌کنیم که در طول تحقیقات (از پروپوزال تا طرح نهایی و نسخه آخر پیش از جلسه دفاع) ممکن است بارها استادان ایراداتی بگیرند، اما شما باید با صبر و حوصله مسائل و ایرادها را طبق نظر استادان برطرف کنید و نباید هیچ کدام‌شان را نادیده بگیرید. ممکن است برخی ایرادها به محتوای علمی تحقیق مربوط باشد، بعضی به اصول و قواعد پروپوزال‌نویسی یا پایان‌نامه‌نویسی و برخی خطای نگارشی و دستوری باشد. بدیهی است که نوشتن یک پروپوزال قوی و متقاعدکننده تاثیر به‌سزایی در تایید موضوع پایان‌نامه توسط استادان دارد و کاربردی بودن طرح را مستند و علمی به اثبات می‌رساند، از طرفی، برای انجام رساله دکتری نیز مانند انجام پایان‌‌نامه کارشناسی ارشد اصولی باید رعایت شوند؛ بنابراین ضروری است این قواعد را بدانید و به کار بگیرید. خطای نوشتاری و دستوری همچنین دور از انتظار از یک دانشجوی دکتری می باشد، چراکه او قبل از رساله دکتری خود انجام پایان‌نامه کارشناسی ارشد را نیز تجربه کرده است. همچنین صحیح بودن نوشتاری و رعایت اصول نگارشی برای چاپ رساله دکتری برق و مخابرات ضروری می باشد و دانشجو ی دکتری مستلزم به رعایت آن می باشد.

برنامه ریزی مناسب و زمان بندی برای انجام رساله دکتری

باید بگوییم که یکی از پروژه‌ های زمان‌بر و طولانی تحقیقاتب در دوران آکادمیک دانشگاهی انجام رساله دکتری می باشد و دانشجویان از یکحداقل زمان مجاز تا چهار سال، که برابر یا هشت ترم تحصیلی می باشد، وقت دارند که پژوهش خود را کامل و ارائه دهند. بنابراین فرصت لازم و کافی برای مطالعات وسیع و تحقیقات کامل وجود دارد و می‌توان با برنامه‌ریزی مناسب مراحل تحقیق را بر حسب نیاز موضوع و در جهت رسیدن به اهداف آن دانشجویان عزیز زمان‌بندی کنند. دقت کنید که به دلیل داشتن فرصت کافی، آغاز تحقیقات‌تان را عقب نیندازید تا به مشکل کمبود وقت و استرس بیهوده دچار نشوید، چون که خیلی زود دیر خواهد شد. برنامه ریزی مناسب و جامع می تواند در این مرحله راهگشای شما دانشجویان باشد و طبق برنامه پیش رفتن یکی از عوامل مهم موفقیت دانشجویان در انجام رساله دکتری برق و مخابرات می باشد.

موضوع رساله دکتری برق و مخابرات

در این قسمت از مقاله موضوعات رساله دکتری برق و مخابرات را برای شما بیان می کنیم. این فهرست موضوعات برای کمک به دانشجویان برای بررسی و اطلاع از موضوعاتی که در سال های اخیر بیشتر مورد توجه پژوهشگران و اساتید دانشگاه های کشور است، می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

با بررسی این موضوعات شمادانشجویان می توانید چند موضوعی که فکر می کنید بیشتر با علایق و توانایی های شما همخوانی دارد را انتخاب و سپس با تهیه کردن متن رساله های مربوط به این موضوعات از طریق کتابخانه های دانشگاه ها به مطالعه دقیق تر موضوعات پرداخته و با بررسی شکاف های موجود در آنها موضوعات جدیدتری برایرساله دکتری برق و مخابرات خود انتخاب کنید.موضوع رساله دکتری برق و مخابرات بسیار زیاد می باشد و موضوعاتی را که ما برای شما جمع آوری کرده ایم شامل موارد زیر می باشد:

  • طراحی و شبیه سازی LNA پیشنهادی پهن باند دو طبقه با ساختار رزونانسی و مدار کاهش نویز با استفاده از تکنولوژی ۰٫۱۸ CMOS.
  • طراحی تقویت کننده کم نویز بهینه با استفاده از مدار تطبیق رزونانس سری- موازی با قابلیت بهره و پهنای باند بالا با استفاده از تکنولوژی CMOS.
  • طراحی يک تقویت کننده باند پهن کم نویز قابل تنظیم یکپارچه.
  • حذف نویز تقویت کننده باند پهن طراحی شده با تکنیک تکرار جریان در تکنولوژی ۰٫۱۳ µm.
  • طراحی اسیلاتور حلقه نوسان کننده چهار وجهی نویز، با هدف کاهش نویز با استفاده از تکنولوژی هجده صدم.
  • تحلیل و طراحی گیت تمام نوری XOR با استفاده از بلورهای نوری دو بعدی.
  • ساختار مناسب چینش آرایه آنتن‌ها برای جهت یابی توام سه بعدی سیگنال‌های مخابراتی.
  • پیش بینی میزان فروش درصنعت پخش دارو با استفاده از شبکه عصبی.
  • طراحی، شبیه سازی و بهینه سازی سلول های خورشیدی پرواسکایت حساس شده با نقاط کوانتومی ZnCuInSe.
  • طراحی یک تقویت کننده دو طبقه بهبود یافته با استفاده از طبقه کسکود تا شده ریل تو ریل گین بوستینگ در ورودی و طبقه ریل تو ریل کلاس AB در خروجی.
  • ارائه الگوریتمی جدید برای تشخیص اتومبیل در خیابان و جاده با استفاده از ensemble classifiers.
  • روشی شبه بهینه برای آشکارسازی سیستم های رادیویی MIMO توزیع شده با استفاده از الگوریتم های هوشمند.
  • طراحی مدار مرجع ولتاژ شکاف باند: مطالعه و بررسی روش های رایج.
  • بهبود تخصیص طیف توزیع شده فرصت طلب در شبکه های رادیو شناختی.

 



:: برچسب‌ها: انجام پایان نامه ارشد برق کنترل, انجام پروژه های کارشناسی ارشد برق الکترونیک, انجام رساله دکتری برق و مخابرات ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

برنج یکی از مهم‌ترین غلات و اقلام غذایی ایران و سایر کشورهای جهان محسوب می شود .  نیمی از انسان های کره ی زمین برنج را یک غذای اصلی می دانند و به آن وابسته هستند . ده‌ها هزار نوع برنج در جهان داریم اما همه آنها در دو زیرگونه ی چاپونیکا و ایندیکا قرار می‌گیرند.  با توجه به تنوع گونه های برنج در ایران ، انتخاب از بین آنها کمی سخت است. برخی از افراد ری کردن برنج ، برای برخی قد کشیدن ، برای بعضی دیگر ارگانیک بودن و برای اکثریت جامعه مصرف کننده برنج ایرانی ، معطر بودن برنج در درجه اول قرار دارد. ما در این مقاله قصد داریم به عطری ترین برنج ایرانی و روش های تشخیص آن اشاره کنیم با ما هراه باشید:

برنج ایرانی :

تقریباً ۹۵ ٪  کشت برنج دنیا در کشورهای چین ، هند و کشورهای جنوب شرقی آسیا می باشد و برنج سفید از مهم ترین وعده های غذایی این کشورها به حساب می آید . در ایران سه استان شمالی مازندران ، گیلان و گلستان به ترتیب رتبه های اول تا سوم تولید برنج در کشور را دارا می باشند و استان های فارس خوزستان و سایر شهرها در رتبه های بعدی می باشند .  برنج های مرغوب و درجه یک در استان‌های گیلان و مازندران تولید می شوند و در سایر استان ها برنج پر محصول کشت می شود .

برنج ایرانی بخریم یا خارجی ؟

بدون شک می توان بیان نمود که برنج ایرانی بسیار با کیفیت تر از برنج خارجی می باشد درست است که قیمت برنج ایرانی به مراتب بیشتر از برنج خارجی می‌باشد و از جهتی دیگر پختن برنج خارجی بسیار ساده تر است اما هیچگاه برنج خارجی مزه و عطر خوب برنج ایرانی را نخواهد داشت.

عطری ترین برنج شمال

حال این سوال مطرح می شود که کدام برنج ایرانی خوش عطر تر است ؟

در پاسخ باید بیان کرد از آن جایی که برای سنجش عطر و بوی برنج یک واحد و معیار استاندارد و کمی وجود ندارد نمی توان با قاطعیت پاسخ داد که فلان برنج عطری ترین و خوشبو ترین برنج ایرانی می باشد به عبارت دیگر می توان بیان نمود که عطر و بوی برنج یک کیفیت حسی می‌باشد و کمیتی قابل اندازه گیری نیست یعنی هر فرد با استفاده از قدرت حس بویایی خودش عطر و بوی اطرافش را متفاوت از افراد دیگر متوجه می‌شود .

اما آنچه که ما از تجربه ی خودمان و هم چنین نظر خریداران برنج شمالی دریافت کردیم این است که برنج های طارم محلی ، علی کاظمی ، دم سیاه صدری و هاشمی جزو عطری ترین و خوشبو ترین برنج های ایرانی هستند و برنج فجر و شیرودی کم ترین عطر و بو را در بین سایر برنج ها  دارا هستند اما نکته ی مثبت در رابطه با این برنج ها این است که بسیار پر محصول می باشند و برای همین قیمت برنج های شیرودی و کمتر نیز می‌باشد.

عطری ترین برنج شمال برای کدام شهر یا استان شمالی می باشد؟

این تصور که یک شهر ایران برنج هایش نسبت به شهرهای دیگر بهتر عطری تر و خوشمزه تر است کاملاً اشتباه است زیرا عوامل و متغیرهای مختلفی در تولید برنج خوب نقش دارند بنابراین پیشنهاد می کنم برای خرید برنج از شمال صرفاً بر روی محصول یک شهر یا استان خاص تمرکز نکنید و در دام بازارگرمی های دلالان گیر نکنید.

اما آنچه که مشخص است برنج های استان گیلان و در صدر آنها برنج صدری دم سیاه سرد بسیار در بین ایرانیان پر طرفدار می باشد و از نظر قیمت هم در بین سایر برنج ها قیمت برنج دم سیاه از بقیه بیشتر است. این برنج مرغوب و پر طرفدار به دلیل سخت و دشوار بودن تولیدش ، بسیار کم در کشور ما کاشته می‌شود. این نوع برنج برای رشد به آب بسیار زیادی احتیاج دارد و در هنگام برداشت محصول لزوماً باید با دست درو شود و همین امر باعث می‌شود کاشت آن برای کشاورز سخت و پرهزینه باشد و قیمت برنج دم سیاه از سایر برنج ها بیشتر باشد. این نوع برنج بسیار سبک و خوش خوراک میباشد و انسان بعد از خوردن آن احساس سنگینی بر روی معده ی خود نخواهد کرد. خوبی های این برنج تمامی ندارد و طعم دل انگیز آن هم بی نظیر می باشد و پس از پخت بسیار قد می کشد و مزه و عطر آن انسان را معتاد به خوردنش خواهد کرد.

چه عواملی بر کیفیت و میزان عطری بودن برنج تاثیرگذار هستند؟

خاک مرغوب شالیزار از عوامل بسیار موثری می باشد همچنین هر چقدر شلتوک برنج کمتر تراش بخورد و لایه های پوست آن بیشتر بر روی آن باقی مانده باشد برنج عطری تر خواهد بود.  نوع برداشت برنج (دستی یا با کمباین ) و شیوه‌ی پخت آن نیز از عوامل موثر بر کیفیت برنج می باشد.

در هنگام خرید برنج باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

صرفاً نام و قیمت برنج نمی تواند معیار مناسبی برای خرید برنج باشد عواملی مثل کشت اول یا دوم بودن و همچنین کهنه یا جدید بودن نیز در میزان عطر و طعم برنج موثر می باشد .

راه های تشخیص برنج خوب و با کیفیت :

بدون شک بهترین و مطمئن ترین روش برای تشخیص برنج خوب ، با کیفیت و معطر پختن برنج می باشد. هیچ برنج بدی نمی‌تواند از امتحان پخته شدن سربلند بیرون بیاید اما به دلیل محدودیت های موجود ممکن است نتوانید از این روش استفاده نمایید برای همین راهکارهایی را برای تشخیص برنج خوب و با کیفیت از روی ظاهر ارائه می‌کنم:

۱. برای تشخیص برنج جدید از قدیمی ها رسته ای پیش رو نداریم قدیمی سفت و سخت تر و تیره تر از برنج تازه می باشد . می توان چند دانه برنج را با دندان شکسته و میزان سختی آن را سنجید.

۲. برای فهمیدن اینکه برنج اصیل است یا اینکه با برنج های بی کیفیت مخلوط شده است کافی ست مقداری از آن را کف دست بریزید و با دقت به آن نگاه کنید دانه ها باید با یکدیگر خیلی شبیه باشند که از نظر شکل هندسی و اندازه و چه از نظر رنگ.

۳.برای پی بردن به میزان عطر برنج کافیست مقداری از آن را در کف دو دست قرار دهیم و بر آن فوت کنید میزان بویی که به مشام می‌رسد می‌تواند نشانگر خوبی برای میزان معطر بودن برنج باشد.

۴. در پایان پیشنهاد می کنم که حتما قبل از خرید برنج مقدار کمی از آن نوع خریداری نمایید و بپزید سپس اگر از آن رضایت کافی را داشتید می توانید از آن نوع برنج بخرید .

 



:: برچسب‌ها: عطری ترین برنج شمال,فروشگاه اینترنتی برنج شمال,خرید برنج ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

قطعا کیفیت برنج ها با هم یکسان است.  برنج لاشه طارم فریدونکنار با برنج طارم فریدونکنار از لحاظ کیفیت تفاوتی ندارد. تنها فرق برنج لاشه با نیم دانه در اندازه دانه های شان است. در فرآیند بوجاری کردن، دانه های سالم را از دانه های شکسته جدا می کنند. برنج های شکسته با تفاوت جزئی در سه دسته برنج سرلاشه، برنج لاشه و برنج نیم دانه قرار می گیرند. حتی طرز پخت برنج لاشه ایرانی با برنج های سالم مانند هاشمی، برنج فجر و سایر برنج های ایرانی تفاوتی ندارد. قیمت برنج سرلاشه هاشمی به عواملی بستگی دارد که تعیین کننده قیمت برنج لاشه هستند.

تفاوت برنج لاشه با برنج سر لاشه چیست؟

برای درک فرق برنج لاشه و سرلاشه منطقی است که ابتدا باید با مفاهیم برنج لاشه و سرلاشه آشنا شویم. از این رو باید عرض کنیم که برنج لاشه همان برنج های شکسته ای است که در طول فرآیند سفید شدن در کارخانه شالیکوبی به دلیل مقاوم نبودن شکسته است.

اندازه برنج لاشه نصف برنج سالم یا کمتر از دو سوم اندازه برنج سالم است اما اندازه آن از برنج نیم دانه بزرگتر است. برای جدا کردن برنج لاشه و برنج سالم در کارخانه های شالیکوبی، از دستگاه بوجاری یا غربال کننده استفاده می کنند و برنج های سالم را از برنج های شکسته جدا می کنند. برنج های سالم در بسته بندی های جدا به فروش می رسند. اما ممکن است درون برنج لاشه مقداری برنج سالم و نیم دانه هم وجود داشته باشد.

برنج سرلاشه همان برنج های سالم هستند با این تفاوت که مقداری از برنج های سالم کوچکتر هستند یا نوک آن ها شکسته است. برنج های سرلاشه همانند برنج های لاشه با فرآیند بوجاری شدن از برنج سالم جدا می شوند. در کل در برنج سرلاشه تعداد دانه های سالم بیشتر است ولی دانه های شکسته مانند نیم دانه به مقدار اندکی در آن وجود دارد.

متاسفانه در بازار خرید برنج ، سودجویان با معرفی برنج لاشه به جای برنج سرلاشه، سعی در گول زدن خریدار دارند. بنابراین به شعار های این افراد توجه نکنید و سعی کنید در تشخیص برنج کمی صحیح عمل کنید و گول ظاهر بسته بندی های شکیل را نخورید. از این در ادامه به تفاوت برنج لاشه و سرلاشه می پردازیم.

تفاوت برنج لاشه با برنج سر لاشه چیست؟

تفاوت برنج لاشه با برنج سر لاشه چیست؟

تفاوت برنج لاشه و سرلاشه در اندازه دانه های آن هاست و در یک بررسی کلی تعداد دانه های سالم در برنج سرلاشه نسبت به برنج لاشه بیشتر است. اما نکته قابل توجه این است که در کیفیت تفاوتی بین برنج لاشه و سرلاشه نیست. به عنوان مثال تفاوت برنج لاشه طارم فریدونکنار و برنج سرلاشه فریدونکنار در اندازه دانه های آن هاست.

در کل به یاد داشته باشید که برنج سرلاشه تعداد دانه های سالم آن بیشتر و تعداد نیم دانه موجود در آن از 10% کمتر است. برنج لاشه هم تعداد دانه های شکسته بیشتری دارد ولی تعداد نیم دانه آن کمتر از 20% است. برنج نیم دانه هم مانند برنج لاشه و سرلاشه،  دانه های شکسته دارد اما تعریف آن متفاوت است.

برنج نیم دانه چیست؟

برنج های نیم دانه در واقع همان برنج های سالم هستند اما اندازه آن های یک سوم برنج سالم است. از علت های شکستن برنج می توان به نارس بودن یا شکستن بر اثر حمل و نقل و یا آفت زدگی در هنگام رشد ساقه برنج در شالیزار اشاره کرد. برنج نیم دانه از همه برنج های موجود در بازار ارزان تر است و به طور معمول برای تهیه دسر، آش، شله زرد و شیربرنج استفاده می شود. ارزش غذایی برنج نیم دانه با برنج سالم یکی است.

وقتی که پوست برنج در کارخانه های شالیکوبی گرفته می شود، برنج وارد مرحله سفید کردن می شود. این دستگاه به کمک یک کاردک برای سفید کردن دانه های برنج وارد عمل می شود. دانه های برنجی که به دلایلی که اشاره کردیم مقاومت کمتری داشته باشند دچار شکستگی خواهند شد.

قیمت برنج سرلاشه

قیمت برنج سرلاشه به دلیل وجود دانه های ریزتر از برنج سالم کمی پایین تر است اما باید بدانید که کیفیت برنج لاشه طارم فریدونکنار با برنج طارم فریدونکنار یکسان است اما همانطور که گفتیم قیمت برنج لاشه به دلیل وجود دانه های شکسته پایین تر است و معمولا برای دسرها، نان برنجی و انواع آش مورد استفاده قرار می گیرند. درواقع اختلاف قیمت به دلیل ظاهر برنج لاشه است.

قیمت برنج سرلاشه هاشمی

قیمت برنج سرلاشه هاشمی در بازار به میزان تمیزی و سورت، نوع و وزن بسته بندی، خالص یا مخلوط بودن بار برنج، وضعیت قیمت برنج سالم و  میزان وجود دانه های سالم  بستگی دارد.

طرز پخت برنج لاشه ایرانی

طرز پخت برنج لاشه ایرانی مانند برنج سالم است و می توان آن را به دو روش کته و آبکشی پخت کرد. در پخت برنج لاشه ایرانی به روش کته، برنج را دو تا سه ساعت بخیسانید. سپس با یک بند انگشت آب روی برنج و کمی نمک و روغن برنج را روی شعله بالا قرار دهید.

بعد از جوش آمدن شعله را کم کنید تا آب برنج کاملا خشک شود. بعد حدود 15 دقیقه در قابلمه را قرار دهید تا دم بگیرد. توجه داشته باشید که پخت برنج کته قلق دارد. در حین جوشیدن تنها یک یا دو بار برنج را هم بزنید تا حرارت به همه برنج برسد. برای دم گرفتن برنج از دم کنی استفاده کنید تا برنج خمیر نشود.

طرز پخت برنج لاشه ایرانی به روش آبکشی به این صورت است که دو سوم قابلمه را پر از آب کنید و روی شعله قرار دهید تا به نقطه جوش برسد. سپس برنج را به همراه کمی روغن به آب اضافه کنید. روغن باعث می شود برنج به هم نچسبد.

زمانی که دانه های برنج نرم شدند زمان آبکش کردن است. بعد از آبکش کردن برنج رادرون قابلمه بریزید و روی شعله قرار دهید تا دم بگیرد. وقتی برنج را روی شعله گذاشتید پنج دقیقه شعله را زیاد کنید و بعد از آن شعله را در کم ترین حالت قرار دهید.

با دانستن تفاوت برنج لاشه و برنج سرلاشه باید حواستان جمع باشد که در خرید برنج ایرانی کلاه سرتان نرود. بهترین کار خرید از فروشگاه های معتبر است که با کشاورزان در ارتباط هستند و با حذف واسطه و دلالان برنج، برنجی اصیل و سالم را به دست شما می رسانند.

 



:: برچسب‌ها: برنج لاشه ایرانی, برنج سرلاشه هاشمی, برنج سرلاشه,برنج نیم دانه ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

طرفداران رژیم آلکالین این ایده را تقویت می کنند که مصرف غذاهای اسید ساز مانند گوشت قرمز می تواند سطح pH شما را از تعادل خارج کرده و منجر به عدم سلامتی شود. متعادل سازی pH شما از طریق رژیم غذایی ، تئوری آنها می گویند ، می تواند منجر به مجموعه ای از فواید سلامتی شود. مفهوم اساسی در پشت برنامه رژیم غذایی آلکالین این است که اگر ما دائما غذاهای اسیدی را در بدن خود قرار می دهیم ، چگونه بدن ما می تواند انها را خذف کند؟ PH مقیاس اسیدها و قلیاها در بدن در مقیاس 0 تا 14 است. مواد اسیدی از 0 تا 7 است. به عنوان مثال ، سرکه دارای PH تقریباً 2 است ، به این معنی که اسیدی است. در همین حال ، مواد قلیایی در مقیاس بین 7 تا 14 قرار می گیرند. کلسیم ، که بسیار قلیایی است ، PH تقریباً 10 دارد. در حالت طبیعی ، خون ما کمی قلیایی است - بین 7.35 تا 7.45 معلق است - در حالی که معده ما برای کمک به هضم غذاها بسیار اسیدی است.

به غیر از تغییر در pH بزاق و ادرار ، غذاهایی که می خوریم نمی توانند pH بدن را که کاملاً تنظیم شده است تغییر دهند. در فرض رژیم آلکالین ، تلاش برای دستیابی به PH سالم و متعادل شامل انتخاب دقیق غذا برای تأکید بر مصرف غذاهای قلیایی است. بسیاری از اینها غذاهای گیاهی هستند. علاوه بر رژیم غذایی ، برنامه رژیم قلیایی ممکن است از شما بخواهد که برای از بین بردن عادتهایی که از نظر تئوری اسیدیته را افزایش می دهند ، رفتار خود را تغییر دهید. اینها شامل عادتهایی مانند سیگار کشیدن و استعمال دخانیات است. نوشیدن الکل؛ بلعیدن قهوه ، نوشابه و سایر محرک ها ؛ و سو drug مصرف مواد مخدر. طبق رژیم آلکالین ، کمبود آب بدن به طور مداوم ، تمرینات بیش از حد و داشتن یک زندگی کم تحرک می تواند بر PH شما نیز تأثیر بگذارد.

رژیم متعادل

این رژیم ها از نظر مقدار پروتئین ، کربوهیدرات ، چربی و سایر مواد مغذی موجود در محدوده مورد قبول قرار دارند.

رژیم آلکالین بهترین رژیم لاغری

رژیم قلیایی چگونه عمل می کند؟

برای شروع رژیم آلکالین ، ممکن است در مورد غذاهایی که باید و نباید بخورید در رژیم بخوانید. ده ها کتاب راهنما شامل لیست های گسترده ای از غذاهای قلیایی و اسیدی است. تحت رژیم غذایی قلیایی ، برخی از میوه ها برای pH شما مفید هستند و برخی دیگر اینگونه نیستند. به عنوان مثال ، در رده قلیایی ساز ، سیب و موز قرار دارند و سایر مواد واقعا خوب هستند ، مانند آووکادو و آناناس. pH موز حدود 5 است. آووکادو به 7 نزدیکتر است. سایر گزینه های پیشنهادی شامل فلفل دلمه ای ، جلبک دریایی ، سیب زمینی شیرین ، بادام ، شاه بلوط ، توفو ، تمپه ، میسو ، جوانه و عدس است. با توجه به "رژیم غذایی قلیایی اسید برای افراد" ، به ایجاد میان وعده ها و وعده های غذایی در اطراف میوه ها و سبزیجات کمک می کند تا گوشت یا نشاسته. اگر می خواهید رژیم قلیایی را امتحان کنید ، در اینجا چند نکته برای شروع وجود دارد:

اگر ابتدا بشقاب خود را با غذاهای گیاهی پر کنید ، فضای کافی برای گوشت و نان های اسید ساز وجود نخواهد داشت.
به خاطر داشته باشید که به عنوان یک قانون کلی ، اگر می خواهید به رژیم قلیایی پایبند باشید ، 80٪ از آنچه می خورید (از نظر حجم) باید مواد غذایی قلیایی باشد ، با 20٪ اسید ساز.

شما باید این قانون را در مورد هر وعده غذایی ، نوشیدنی و میان وعده اعمال کنید.

کتابهای راهنما مانند "رژیم غذایی قلیایی اسید برای آانسان ها" شامل لیستهای گسترده ای از غذاهای قلیایی و اسیدی هستند.

هنگام شروع رژیم قلیایی نیازی به استفاده از ماشین حساب یا مقیاس نیست. فقط غذای خود را ببینید و تعویض های لازم را انجام دهید.

در رژیم آلکالین چه چیزی می توانیم بخوریم؟

توفو

رژیم قلیایی مواد غذایی اسید ساز مانند گوشت های قرمز و فرآوری شده را پاک می کند ، بنابراین توفو می تواند یک جایگزین گیاهی عالی در دستور العمل های مورد علاقه شما باشد.

رژیم آلکالین چقدر هزینه دارد؟

غیر از قبض مواد غذایی شما ، که نباید بالاتر از حد معمول باشد ، هزینه ای ندارد.

آیا رژیم قلیایی به کاهش وزن کمک می کند؟

رژیم قلیایی احتمالاً به شما در کاهش وزن کمک خواهد کرد. در حالی که رژیم قلیایی فاقد مطالعات بالینی قوی برای بررسی پتانسیل کاهش وزن آن است ، ممنوعیت غذای فرآوری شده و تأکید بر خوردن غلات سبوس دار ، سبزیجات و محصولات سویا احتمالاً باعث کاهش وزن می شود. فقط در یک "کمبود کالری" بسازید - کالری کمتری از حداکثر توصیه شده روزانه خود بخورید ، یا با ورزش بیشتر بسوزانید - و باید اعداد را در جوانه ترازو مشاهده کنید. با این حال ، سرعت و وزن شما را پایین می آورید ، به خود شما بستگی دارد.

این رویکرد همچنین با گیاهخواری مشترک است و گیاهخواران تمایل دارند کالری کمتری مصرف کنند و وزن کمتری نسبت به غذاهای مشابه گوشتخوار داشته باشند.

رعایت رژیم غذایی قلیایی چقدر آسان است؟

رعایت رژیم غذایی قلیایی جواب می دهد. شما باید پیگیری کنید که کدام مواد غذایی قلیایی شکل دهنده و کدام یک اسید ساز هستند. این می تواند چیزهای زیادی برای یادآوری باشد. دستور العمل های غذایی در اینترنت به وفور یافت می شود.

یافتن دستور العمل های رژیم غذایی قلیایی باید آسان باشد. یک جستجوی ساده در Google گزینه های زیادی را به همراه دارد.

شما می توانید در رژیم غذایی قلیایی غذا بخورید ، اما بخاطر داشته باشید که بعضی از رستوران ها دارای وعده های غذایی مناسب تر از بقیه با pH هستند. اگر این فهرست کرایه استاندارد آمریکا را ارائه می دهد ، یک سالاد بزرگ را فقط با روغن زیتون انتخاب کنید و به جای سیب زمینی سرخ شده یا پوره سیب زمینی ، سبزیجات بخارپز را درخواست کنید. اگر در بوفه چینی هستید ، سوپ های سبزیجات و تخم مرغ ، کلم بروکلی بخارپز و مرغ یا توفوی ساطوری را پر کنید. و اگر می خواهید یونانی بروید ، یک کباب شیش مرغ سفارش دهید - و شیرینی های هوموس و پنیر را که اسید تشکیل می دهند ، خراب کنید.

برنامه ریزی پیش رو می تواند به شما در پیروی از رژیم قلیایی کمک کند. اما در زمان اجرای برنامه هیچ وقت صرفه جویی نمی شود ، مگر اینکه کسی را برای برنامه ریزی وعده های غذایی خود استخدام کنید ، برای شما خرید کند و ناهار و شام خود را آماده کند.

احساس رضایت احتمالاً مسئله ای در این رژیم غذایی نخواهد بود. متخصصان تغذیه بر اهمیت سیری ، یا احساس رضایت خاطر از کافی بودن شما تأکید می کنند. با وجود این همه غلات و سبزیجات کامل فیبر (و بدون درپوش کالری) ، نباید گرسنه بمانید.

اینکه طعم رژیم غذایی قلیایی خوب باشد به خود شما بستگی دارد. شما همه چیز را می سازید ، بنابراین اگر چیزی طعم خوبی ندارد ، می دانید که چه کسی را مقصر می داند.

چه مقدار باید با رژیم قلیایی ورزش کنید؟

رژیم قلیایی فقط یک الگوی غذایی است ، اما این بدان معنا نیست که شما نباید ورزش کنید. فعالیت بدنی خطر ابتلا به بیماری های قلبی و دیابت را کاهش می دهد ، به کاهش وزن کمک می کند و سطح انرژی شما را افزایش می دهد. بیشتر کارشناسان پیشنهاد می کنند حداقل 30 دقیقه ورزش با شدت متوسط ​​- مانند پیاده روی سریع - در بیشتر روزها یا هفته داشته باشید.

رژیم قلیایی چیست و آیا می تواند منجر به کاهش وزن شود؟

فلسفه رژیم قلیایی این است که رژیم های غربی بیش از حد اسیدی هستند و منجر به تجمع مواد زائد اسیدی در بدن می شوند ، و باعث خرابی اعضای بدن ما می شوند و منجر به بیماری های مزمن می شوند.

در شیمی ، مقیاس pH مقادیر بین 1 تا 14 را بر اساس اسیدیته یا قلیایی بودن مواد به مواد اختصاص می دهد. مقادیر بالای هفت قلیایی هستند. افراد زیر هفت اسیدی هستند.

طرفداران ادعا می کنند با خوردن 70 درصد غذاهای قلیایی و 30 درصد غذاهای اسیدی ، محیطی را در بدن ایجاد می کنید که برای سلامتی و ورزش بدنی مطلوب باشد.

آنها می گویند این منجر به کاهش خطر مشکلات سلامتی مانند چاقی ، سرطان ، آرتروز و پوکی استخوان می شود.

چه غذاهایی در رژیم قلیایی مجاز هستند؟

برای اکثر نسخه های رژیم غذایی ، 70 تا 80 درصد مصرف روزانه شامل غذاهایی است که ادعا می شود هنگام تجزیه در بدن شما "خاکستر قلیایی" تولید می کنند.

اینها شامل غذاهایی مانند:

طیف گسترده ای از سبزیجات تازه ؛
میوه های خاص
حبوبات
برخی از آجیل ها
غلات بدون گلوتن؛
روغن زیتون اضافی؛
شربت عسل یا برنج غیر پاستوریزه.

تا 30 درصد باقیمانده رژیم شامل غذاهایی است که ادعا می شود "اسید تولید می کنند" ، مانند:

گوشت
ماهی؛
طیور؛
تخم مرغ
محصولات لبنی؛
بیشتر غلات؛
غذاهای فراوری شده؛
نوشیدنی های الکلی؛
قند؛
چای و قهوه

بعضی از نسخه ها همچنین توصیه می کنند از آب قلیایی یا "یونیزه" استفاده کنید.

برخی از بطری های آب چشمه ها به دلیل اینکه حاوی مواد معدنی خاصی هستند ، کمی قلیایی هستند. آب دیگر را می توان با فرایندی به نام یونیزاسیون قلیایی کرد.

برای بررسی میزان تعادل مناسب غذاها ، به شما توصیه می شود میزان اسیدیته ادرار خود را اندازه گیری کنید تا میزان قلیایی بودن آن را بررسی کنید.

نمونه منوی رژیم قلیایی

صبحانه: توفو با کلم پیچ و قارچ یا ارزن پخته شده در شیر بادام شیرین نشده با موز رسیده ، انجیر خشک و بادام مخلوط می شود.
میان وعده: گیلاس ، هندوانه ، یا یک موز رسیده.
ناهار: سوپ عدس ، همراه با سبزیجات برگ دار
شام: 100 گرم ماهی ، مرغ یا ماهی آزاد ، یک عدد سیب زمینی شیرین و یک سالاد باغی.

نظر متخصصان درباره رژیم قلیایی چیست؟

رژیم غذایی همه بد نیست و ممکن است منجر به کاهش وزن شود ، اما نه به دلایلی که ادعا می شود.

همچنین می تواند مضر باشد و اصول آن توسط شواهد پشتیبانی نمی شود.

به طور خاص ، کارشناسان اشاره می کنند که:

خاکستر قلیایی وجود ندارد. توصیه می شود که بیشتر از سبزیجات ، میوه ، حبوبات و آجیل استفاده کنید و گوشت ، غذاهای کاملاً فرآوری شده ، الکل و نوشیدنی های شیرین کمتر مصرف کنید. با این حال ، تصور اینکه این رژیم باعث ایجاد "خاکستر" یا باقی مانده قلیایی در بدن شما می شود نادرست است.

سطح اسیدیته یا قلیایی بدن ما در مناطق مختلف متفاوت است. به عنوان مثال ، محیط اسیدی طبیعی معده در مراحل اولیه هضم پروتئین کمک می کند. سپس غذا به روده کوچک حرکت می کند ، جایی که آنزیم های اصلی درگیر در هضم در یک محیط قلیایی فعالیت می کنند. خون کمی قلیایی است (pH 7.35 تا 7.45) و بدن به شدت توسط بدن کنترل می شود زیرا برای زنده ماندن مهم است. با تغییر رژیم غذایی نمی توانید در PH خون خود تغییراتی ایجاد کنید.
pH ادرار می تواند اندکی تغییر کند اما چنین تغییراتی می تواند تحت تأثیر عواملی غیر از رژیم غذایی باشد.

ادعاهای بهداشتی پشتیبانی نمی شوند. هیچ مدرکی برای اثبات این ادعا وجود ندارد که رژیم به اصطلاح قلیایی فوایدی برای ورزش ، سرطان یا سایر جنبه های سلامتی دارد ، از جمله فواید پیری.

این یک رژیم متعادل نیست. اگر کل مقدار غذاهای مجاز مصرفی کمتر از کیلوژول دریافتی باشد ، این رژیم ممکن است منجر به کاهش وزن شود. با این حال ، محدودیت در بسیاری از غذاهای مغذی باعث کمبود برخی از مواد مغذی حیاتی می شود که ممکن است به شما آسیب برساند.

استفاده از آب "یونیزه" یا "قلیایی شده" پشتیبانی نمی شود. هیچ مدرکی وجود ندارد که نوشیدن این نوع آب میزان اسید / قلیایی را در بدن تغییر دهد یا برای سلامتی مفید باشد.

رژیم قلیایی چیست؟

ما معتقدیم که هیچ رویکرد واحدی برای یک سبک زندگی سالم وجود ندارد. برنامه های موفق غذا خوردن باید شخصی سازی شوند و کل فرد را در نظر بگیرند. قبل از شروع یک برنامه رژیم جدید ، با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی یا یک متخصص تغذیه ثبت شده مشورت کنید ، به خصوص اگر بیماری زمینه ای دارید.

رژیم قلیایی یک برنامه غذایی است که بر سبزیجات و میوه های تازه با هدف حفظ سطح بهینه pH در بدن تأکید دارد. این فرض بر این است که غذایی که می خوریم PH بدن را اسیدی یا قلیایی می کند.

پیروان یک رژیم قلیایی معتقدند که خوردن یک رژیم غذایی غنی از غذاهای قلیایی ساز فواید بی نظیری برای سلامتی دارد ، در حالی که یک رژیم غذایی حاوی غذاهای تولید کننده اسید سطح PH طبیعی خون را مختل می کند. 1 این به نوبه خود باعث ایجاد از دست دادن مواد معدنی ضروری (مانند کلسیم) در حالی که بدن تلاش می کند تعادل را بازگرداند. گفته می شود این عدم تعادل باعث افزایش حساسیت به بیماری می شود.



:: برچسب‌ها: لاغری با رژیم آلکالین,لاغری با آب قلیایی ,رژیم آلکالین بهترین رژیم لاغری ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()