نوشته شده توسط : adorn

جواب فعالیت صفحه 32 ریاضی هفتم دورۀ اوّل متوسطه : برای دریافت جواب تمام پاسخ های کتاب ریاضی هفتم و یا همینطور آموزش سوالات به صورت متن یا ویدئو اپلیکیشن کاخ را دانلود نمایید.

جواب فعالیت صفحه 32 ریاضی هفتم

برای دریافت پاسخ کامل تمام تمرینات ریاضی هفتم دوره اول متوسطه اپلیکیشن کاخ را دانلود نمایید تا علاوه بر دریافت پاسخ ها ، آموزش ویدئویی همان سوال را نیز دریافت نمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

پرسشنامه مدیریت دانش توسط نوناکو (1994) تهیه و تنظیم شده است و شامل 26 گویه می­باشد.اروجی (1393) در مطالعه­ای روایی و پایایی پرسشنامه مدیریت دانش را مورد بررسی و تأیید قرار داده است. دانلود پرسشنامه

پرسشنامه رابطه بین مدیریت منابع انسانی و کیفیت زندگی کاری با بهره وری نیروی انسانی

پرسشنامه رابطه بین مدیریت منابع انسانی و کیفیت زندگی کاری با بهره وری نیروی انسانی شامل 3 بخش (پرسشنامه) می­­باشد. اولین پرسشنامه مورد استفاده در این پژوهش پرسشنامه استاندارد  محقق ساخته (کیانی، 1394) مدیریت منابع انسانی است که 6 بعد مورد بررسی قرار داده که این پرسشنامه ابعاد و مؤلفه های مدیریت منابع انسانی را در ابعاد مزد تشویقی استخدام و گزینش، متغیر کارگروهها، امنیت شغلی، آموزش مهارتها و ارتباطات بخش مورد بررسی قرار داده است. و دومین ابزار مورد استفاده پرسشنامه استاندارد استاندارد کیفیت زندگی کاری مدل آلتون  است که ابعاد پرسشنامه شغل و فضای کلی زندگی، وابستگی اجتماعی زندگی شغلی ،تامین فرصت رشد، امنیت مداوم، محیط کار ایمن و بهداشتی است و سومین پرسشنامه استاندارد بهره وری مدل آچیو است. کیانی (1394) در مطالعه­ای روایی و پایایی پرسشنامه رابطه بین مدیریت منابع انسانی و کیفیت زندگی کاری با بهره وری نیروی انسانی را مورد بررسی و تأیید قرار داده است.

 



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

میزان صادرات زعفران در جهان قابل توجه است و حجم درآمد دلاری آن در هر ماه با رشد مثبت مواجه می باشد. اگر نگاهی به آمار و ارقام ثبت شده در منابع صادرات و واردات داشته باشید متوجه این تغییرات خواهید شد. فروش و صادرات زعفران به کشورهای خارجی یک منبع درآمد مثبت برای کشور است. تولیدکنندگان و فروشنگان زعفران می توانند با شرکت بازرگانی تجارت طلایی ایران تماس گرفته و ضمن استفاده از مشاوره فنی متخصصین مربوطه، در فرآیند صادرات زعفران خود با این شرکت مشارکت نمایند

مجوزهای لازم برای صادرات زعفران چیست؟

یکی از مهمترین مراحل صادرات زعفران، آماده کردن مدارک لازم برای صادرات است. صادرات زعفران نیز مانند کالاهای دیگر نیازمند یک سری مجوز می باشد، با توجه به اینکه زعفران یک ماده غذایی به حساب می آید، مجوزها و مدارک مورد نیاز برای صادرات آن، تا حدودی با کالاهای دیگر متفاوت است.

شخص صادر کننده باید در وهله اول نسبت به دریافت گواهی استاندارد و گواهی بهداشت از مراجع مربوطه اقدام کند. یکی از مهم ترین مدارکی که باید صادر کننده داشته باشد، کارت بازرگانی می باشد، معمولاً شرکت صادرات زعفران با ارائه کارت شرکت و اعزام یک فرد به عنوان نماینده صادرات به همراه وکالت نامه یا معرفی نامه، این کار را انجام می دهند؛ در نهایت نماینده شرکت به گمرک مراجعه می کند و مراحل کار صادرات را انجام می دهد.

در این مرحله نیاز دارید که محموله ها را در گمرک ثبت کنید. ارائه تمام مدارکی که در فوق به آن اشاره کردیم، برای صادرات زعفران الزامی هستند. محصولات در گمرک ثبت می شوند و فرم های مربوط به صادرات اظهارنامه گمرکی صادراتی باید تکمیل گردند. فرم مخصوص صادرات انواع زعفران در گمرک شامل جزئیات کامل درباره محصول است، این فرم باید با دقت کامل شده و به مسئول مربوطه تحویل گردد. پس از اینکه کارهای گمرکی انجام شد، محموله ای که تحویل داده اید با مشخصاتی که در فرم نوشته اید کنترل می شود و صحت آن تایید می گردد

اما اگر مجوز و مدارک لازم برای صادرات زعفران را ندارید می توانید با شرکت تجارت طلایی ایران برای صادرات زعفران همکاری کنید.

آیا صادرات چمدانی زعفران امکان پذیر است؟

بخشی از صادرات زعفران توسط مسافران و افرادی که برای زیارت به مشهد می روند، صورت می گیرد، که اصطلاحا به آن صادرات چمدانی گفته می شود. البته قوانین سختی در این خصوص اعمال می شود و میزان مجاز حمل زعفران برای هر مسافر و هر فرد با گذرنامه ایرانی، 100 گرم می باشد. لازم به ذکر است حمل مسافری زعفران به کشورهای عربستان، سوریه و عراق ممنوع است. نکته قابل توجه این است طبق قوانین صادرات زعفران  محدودیتی برای خروج زعفران توسط افراد خارجی با گذرنامه سایر کشورها وجود ندارد. وزارت صنعت معدن و تجارت به عنوان تعیین کننده ی قوانین صادرات زعفران در کشور، برخی اوقات برای کنترل بازار صادراتی اقدام به ایجاد مشوق های صادراتی و یا محدودیت هایی در امر صادرات زعفران می کند.

تعرفه صادرات زعفران چقدر است؟

محدودیت هایی توسط وزارت صنعت معدن و تجارت در جهت اصلاح بازار، گاها با ایجاد تعرفه صادرات زعفران ایجاد می شود و یا بالعکس با ایجاد مشوق های صادراتی برای رونق این بازار انجام می شود که تعرفه صادرات زعفران را صفر در نظر گرفته و در ازای صادرات این محصول از مزایای تجاری و نقدی نیز برای بازرگانان به همراه دارد. برخی اوقات حتی ممنوعیت صادرات زعفران توسط این نهاد برای کنترل بازار عرضه و تقاضا صورت می گیرد

نکته مهم درباره صادرات زعفران

آن دسته از شرکت های صادر کننده زعفران که سال ها تجربه و تخصص ( شرکت تجارت طلایی ایران ) در این زمینه دارند تقریباً به این مسیر آشنا هستند اما در این میان افرادی هستند که قصد دارند به تازگی وارد دنیای صادرات زعفران شوند یا تجربه کمی در این زمینه دارند. با توجه به مراحلی که در فوق برای صادرات زعفران اشاره کردیم، این کار به یک استراتژی و برنامه ریزی دقیق نیاز دارد. هر فرد عادی جامعه نمی تواند با خرید زعفران مرغوب و بسته بندی کردن آن وارد بازارهای جهانی شود! بدون داشتن طرح و نقشه دقیق از مسیر صادرات، موفقیت در این بازار غیر ممکن است.

مهمترین خریداران زعفران ایران کدام کشورها هستند؟

طبق آماری که در منابع ثبت شده است، مهم ترین و اصلی ترین خریداران زعفران ایرانی در کشورهای حاشیه خلیج فارس نظیر امارات متحده عربی، عربستان و عمان هستند. کشورهای اروپایی نظیر ایتالیا، فرانسه، سوئد، سوئیس، اسپانیا و انگلستان هم متقاضی خرید زعفران ایرانی می باشند. حجم قابل توجهی از زعفران صادراتی ایرانی کشور آمریکا، هند و آرژانتین صادر می شود. اگر می خواهید سرمایه گذاری دقیقی در این طرح داشته باشید بازارهای خارجی را بهتر بشناسید.

نحوه بسته بندی زعفران صادراتی

اولین فاکتوری که می‌تواند مشتری را به سمت کالا جذب کند بسته بندی و ظاهر آن است. اگر بسته بندی جذابیت نداشته باشد نمی‌تواند نظر مشتری را در ابتدا به خود جلب کند. برای بسته بندی زعفران معمولا از رنگ قرمز استفاده می‌شود. این رنگ به خوبی می‌تواند نظرها را به خود جلب کند. رنگ و عکس به کار رفته در بسته بندی و ابعاد آن می‌توانند به خوبی مشتری را جذب کنند. بسیاری از برندهای زعفران در اسپانیا از رنگ بنفش در بسته بندی استفاده کرده اند که در واقع رنگ گل زعفران است.

زعفران در اسپانیا که یک کالای گران ‌قیمت است اگر بسته بندی آن هم به اندازه خود محصول پر هزینه باشد، به احتمال زیاد نتیجه خوبی در فروش نخواهد داشت. زعفران اسپانیا در عین حال که بسته‌ بندی‌های شیک دارد، خیلی گران ‌قیمت هم نیست.

بسته ‌بندی زعفران صادراتی باید بر اساس سلیقه کشور هدف انتخاب شود. مثلا اروپایی‌ها زعفران بسته ‌بندی شده در قوطی فلزی را ترجیح می‌دهند و معمولا بعد از خالی شدن آن را برای موارد دیگر استفاده می‌کنند.

اما صادرات زعفران به کشورهای عربی با ظروف کریستالی انجام می‌شود. البته در هر کشور و مردمی سلیقه‌های مختلفی وجود دارد.

در ایران بیشتر از ظروف گرد و پاکت‌های پلاستیکی استفاده می‌شود. خریدار داخلی ترجیح می‌دهد زعفران با کیفیت را در بسته بندی ارزان خریداری کند. در بسیاری موارد از ظروف خاتم کاری شده استفاده می‌شود چرا که نقش خاتم با فرهنگ و سلیقه ما متناسب است.

اطلاعات روی بسته بندی برای صادرات زعفران 

نام محصول

نام و نشانی تولید کننده

وزن خالص محصول

تاریخ تولید

تاریخ انقضا

شماره پروانه ساخت

شماره سری ساخت

کشور صادرکننده

راهنمای نگهداری

ممنوعیت از محصول برای زنان باردار یا موارد خاص دیگر

در بسته بندی زعفران وزن هم اهمیت زیادی دارد. بارهای زعفران معمولا به صورت هوایی صادر می‌شوند. جعبه زعفران فلزی و شیشه‌ای سنگین است و هزینه حمل آن گران‌تر خواهد شد.

اما استفاده از ظروف پلی کریستال هم دارای زیبایی است و هم شباهت زیادی به کریستال دارد و البته از نظر سبک بودن گزینه مناسب‌تری است.

نحوه ثبت زعفران صادراتی در گمرک

پس از گرفتن مجوزهای لازم صادرات، باید محصول خود را در گمرک جمهوری اسلامی ایران ثبت کنید و اظهار نامه تنظیم کنید. کامل کردن اظهارنامه صادراتی شامل موارد زیر است:

1. مشخصات صادر کننده زعفران

2. مشخصات اظهارکننده زعفران

3. مشخصات مشتری، کشور مبدا و کشور مقصد

4. مشخصات وسیله حمل و نقل و مبدا بارگیری

5. شرایط معامله

6. تمامی مشخصات زعفران صادراتی (نوع، وزن کل، وزن خالص، تعرفه، مقدار، سبک و نوع بسته، علامت)

7. تمامی اقلام هزینه‌‎های گمرک

8. اسم گمرک محل تحویل اظهارنامه، مشخصات ثبت اظهارنامه در دفتر گمرک محل جهت امضا و مهر و تاییدیه گمرک و مقامات آن

پس از کامل شدن اظهارنامه، این اظهارنامه ضمیمه سایر اسناد می‌شود و به بخش احراز هویت گمرک تحویل داده می‌شود.



:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

چگونه نقره ی اصل را تشخیص دهیم ؟ با این محتوا ، که راهنمای کاربران ما در جستجوی اینترنت است ، می توانید به راحتی و چند روش ساده متوجه شوید  که چگونه نقره تقلبی و اصل را می توان به راحتی تشخیص داد . برای کسب اطلاعات دقیق و تخصصی تر از گالری زیورآلات استرلینگ ، ادامه مطلب را بخوانید . بسیاری از محصولات نقره ای ( مانند گردنبند نقره ، انگشتر نقره ، تسبیح ، دستبند نقره و یا تابلو ها )  که از طریق اینترنت فروخته می شوند می توانند تقلبی باشند به گونه ای که اصلا شما نتوانید به راحتی تشخیص دهید  . در واقع این که نقره ی  تقلبی ۹۲٫۵ درصد نقره نیست  . یک محصول نقره باید حاوی ۹۲٫۵ درصد نقره باشد و مابقی مواد غیر خالصی است که نمی توان از ساختار عنصر جدا کرد . اصطلاح نقره استرلینگ ۹۲۵ بیان شده به این معنی است . هنگام خرید یک محصول نقره  ، قطعاً باید به این جزئیات توجه کنید . با این حال ، شما نمی توانید بگویید که نقره فقط با این جزئیات تقلبی است . در زیر عنوان هایی ذکر شده است  ، بیایید نگاه کنیم که چگونه می توانیم یک جنس نقره را مرحله به مرحله تشخیص دهیم  و با آزمایش های ساده به این نتیجه برسیم .

آزمون نقره با روش آهن ربا

چگونه نقره را تشخیص دهیم ؟ اینطور است … من در مورد تکنیک آهن ربا صحبت می کنم ، که یک تکنیک بسیار مهم برای تشخیص نقره واقعی است ، که در هیچ کجا نمی توانید پیدا کنید . اگرچه می توان از بسیاری از ویژگی های جواهرات نقره تقلید کرد ، اما نکته ای فراموش می شود . نقره واقعی با آهن ربا عکس العمل نشان نمی دهد ! یعنی نقره از جنس آهن یا فلزی نیست که بخواهد جذب آهن ربا شود .  اگر وقتی جواهرات هر نوع وسیله ای که به شما گفته شده است نقره ای است  را با آهن ربا  نزدیک می کنید واکنش نشان دهد ، آن جواهرات تقلبی است ! اگر سرسختانه ادعا می شود که حاوی نقره است ، قطعا یک نقره ی  ۹۲۵ استرلینگ نیست می توان گفت که نقره ی شما ناخالص است و آن دوام نقره های با کیفیت را ندارد پس نباید هم از آن انتظار داشته باشید برای مدت های طولانی برای شما بماند یا آن ظرافت نقره های دیگر را داشته باشد . قطعا فلزات مختلف مانند نیکل در آن مخلوط شده اند ، بنابراین شما کالایی با کیفیت پایین خریداری کرده اید که گفتیم نمی توان از آن انتظارات زیادی داشت .

نقره ی واقعی انعطاف پذیر است

اگر می پرسید چگونه می توانید حلقه نقره ای حقیقی را تشخیص داد  ، در اینجا می توان به این پاسخ دست یافت .  نقره واقعی انعطاف پذیر است و به راحتی نمی شکند . از طرف دیگر ، جواهرات تقلبی بسیار سخت هستند ، در فشار خاصی ، بلافاصله می شکنند و غیر قابل استفاده می شوند . اما شکستن جواهرات نقره بسیار دشوار است و حتی اگر بشکند ، تعمیر آن بسیار ساده و ارزان است . می توانید به هر نقره ساز مراجعه کنید و جواهرات نقره ای خود را بدون آسیب رساندن با قیمت کمتری آن را لعاب دهید و مانند روز اول از آن استفاده کنید .

مشکلاتی مانند تیره شدن جواهرات نقره ای ، افکاری مانند جعلی بودن محصول را  ممکن است در ذهن شما ایجاد کند . با این حال ، این فرض کاملاً نادرست است . در اصل ، محصولات نقره ای بدون لکه یا محصولاتی که اصلا تیره نمی شوند  تقلبی هستند . نقره ماده ای است که با گذشت زمان لکه دار می شود و محصولات نقره شما قطعاً باید با گذشت زمان تیره شوند. اگر محصولات نقره ای شما با گذشت زمان تیره می شوند ، نگران نباشید ، محصول شما قطعاً نقره اصلی است . البته مواردی وجود دارد که مانع از خدشه دار شدن آن می شود ، و این باعث می شود از جواهرات و کیفیت پوشش روی جواهرات مراقبت می کنید . زیورآلات نقره هرگز به سلامتی شما آسیب نمی رسانند ، برعکس ، مفید هستند .

نقره ی واقعی رد یا لکه به جا می گذارند

تکنیک ردیابی لکه های به جا مانده  برای کسانی که نمی دانند که آیا جواهرات و یا وسایل آن ها نقره ای است یک تکنیک بسیار راحت است ، نقره واقعی در جایی که مالیده می شود اثری به جا می گذارد . این امر در مورد جواهرات تقلبی صدق نمی کند یعنی پس از اینکه به جایی مالیده می شوند هیچ اثری از آن ها باقی نمی ماند . اگر نقره واقعی را با یک پارچه رنگ روشن پاک کنید ، لکه های سیاه روی پارچه ظاهر می شود که نشان می دهد نقره واقعی است .

آزمایش محصولات خریداری شده بسیار ساده است ، اطمینان حاصل کنید که برای خرید آنلاین شما ضمانت بازپرداخت وجود دارد و اگر محصول شما در آزمون شما قبول نشد به راحتی می توانید آن را بازگردانید .

چگونه نقره تقلبی و واقعی را تشخیص دهیم؟

بیایید جزئیاتی را که در بالا برای تشخیص  نقره تقلبی ذکر کردیم ، دوباره به خاطر بیاوریم . اول از همه ، مهم ترین جزئیاتی که هنگام خرید یک محصول نقره ای باید به آن توجه کنید این است که نقره ۹۲۵ عیار است . اگر روی محصول نقره یک مهر ۹۲۵ وجود داشته باشد ، به این معنی است که حاوی ۹۲٫۵ درصد نقره است . با این حال ، از آنجا که این یک فرایند بسیار آسان است ، محصولات نقره ای که خریداری کرده اید قطعاً باید تیره شوند . اگر محصول نقره ای شما با گذشت زمان تیره می شود ، قطعاً اصل است .

اگر محصول نقره رودیوم ، رزگلد یا روکش طلا است ، بسته به کیفیت مواد آبکاری ، کدر نمی شود .



:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

سیستم ارتباط با مشتری یا همان CRM یک روش سیستماتیک و هدفمند برای حفظ مشتری در دنیای دیجیتال امروز است . این سیستم به روشهای مختلفی در اختیار سازمان ها قرار می گیرد ،گاهی بر روی سرورهای داخلی و گاهی توسط نرم افزار های تحت وب مورد استفاده قرار می گیرد . وقتی مردم در مورد CRM صحبت می کنند ، معمولاً به یک سیستم CRM اشاره می کنند ، ابزاری که به مدیریت تماس ، مدیریت فروش ، بهره وری نمایندگی و موارد دیگر کمک می کند. از ابزارهای CRM می توان برای مدیریت روابط مشتری در کل چرخه عمر مشتری ، بازاریابی ، فروش ، تجارت دیجیتال و تعاملات خدمات مشتری استفاده کرد.

 CRM به هر سازمان کمک میکند تا به صورت مستقیم بر بخش فروش و نحوه عملکرد آنان در ارتباط با مشتری نظارت داشته باشد

شما میتوانید از فروشگاه ساز اوژن به صورت رایگان استفاده کنید و همین طور میتوانید تغییرات دلخواه را اجرا کنید . گروه نرم افزاری اوژن بیش از 8 سال است که در زمینه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی فعالیت می نماید. در حال حاضر با تمرکز بر روی فروشگاه ساز اینترنتی ، توانسته است محصولی با استاندارد بالا طراحی و تولید نماید.
برای مشاوره رایگان با شماره 09116367929  تماس بگیرید

با فروشگاه ساز اوژن یک فروشگاه قابل اطمینان راه‌اندازی کنید

 CRM برای چه کسانی مناسب است؟

یک سیستم CRM به همه - از فروش ، خدمات به مشتریان ، توسعه مشاغل ، استخدام ، بازاریابی یا سایر زمینه های تجاری - راهی بهتر برای مدیریت تعاملات و روابط خارجی که باعث موفقیت می شود ، ارائه می دهد. یک ابزار CRM به شما امکان می دهد اطلاعات تماس مشتریان و مشتریان احتمالی را ذخیره کرده ، فرصت های فروش را شناسایی کنید ، مسائل مربوط به خدمات را ثبت کرده و کمپین های بازاریابی را در یک مکان اصلی مدیریت کنید - و اطلاعات مربوط به هرگونه تعامل با مشتری را در اختیار هر کس در شرکت شما قرار دهد که ممکن است به آن نیاز داشته باشد. با مشاهده و دسترسی آسان به داده ها ، همکاری و افزایش بهره وری آسان تر است. همه افراد در شرکت شما می توانند ببینند که چگونه با مشتریان ارتباط برقرار کرده است ، چه چیزی خریده اند ، آخرین باری که خریداری کرده اند ، چه چیزی پرداخت کرده اند و موارد دیگر. CRM می تواند به شرکت ها در هر اندازه کمک کند تا رشد کسب و کار را افزایش دهند ، و می تواند به ویژه برای مشاغل کوچک مفید باشد ، جایی که تیم ها اغلب باید راههایی را برای انجام کارهای بیشتر با هزینه کمتر پیدا کنند

سیستم CRM چه کار می کند؟

 راه حل مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به شما کمک می کند مشتریان جدیدی پیدا کنید ، در کسب و کار آنها پیروز شوید و با سازماندهی اطلاعات مشتریان و مشتریان احتمالی آنها را خوشحال نگه دارید به گونه ای که به شما کمک می کند روابط قوی تری با آنها ایجاد کرده و تجارت خود را سریعتر توسعه دهید. سیستم های CRM با جمع آوری وب سایت مشتری ، ایمیل ، تلفن و داده های رسانه های اجتماعی - و بیشتر - در منابع و کانال های متعدد شروع می شود. همچنین ممکن است اطلاعات دیگری مانند اخبار اخیر در مورد فعالیت شرکت را به طور خودکار وارد کند و می تواند اطلاعات شخصی ، مانند ترجیحات شخصی مشتری در ارتباطات را ذخیره کند. ابزار CRM این اطلاعات را سازماندهی می کند تا اطلاعات کاملی از افراد و شرکت ها را در اختیار شما قرار دهد ، بنابراین می توانید رابطه خود را در طول زمان بهتر درک کن

مزایای استفاده از سی ار ام در فروشگاه اینترنتی

1. دسترسی سریع به اطلاعات

این مزیت باعث می شود مشتری هر زمان مراجعه حضوری یا تلفنی با سازمان داشت ، به راحتی بتوان به اطلاعات آن دسترسی پیدا کرد و آنها را با فعالیت های جدید مشتری تکمیل نمود .

2. کاهش هزینه

اگر سایت و CRM شما یکپارچه نباشند باید زمان زیادی صرف انتقال داده ها میان سایت و CRM گردد علاوه بر این باید هزینه زیادی بابت دریافت منفک این دو داشت ، لذا با یکپارچه سازی و ادغام سایت CRMهزینه های سربار شرکت کاهش می یابد .

3. دسترسی به منبع دقیقی از داده ها

از آنجاییکه مشتری هسته مرکزی هر سازمان است ،حفظ آن وحدت سازمان را ایجاد می کند .

با ادغام و یکپارچه سازی CRM با سایت ، شما تا انتها با منبع دقیقی از اطلاعات مشتریان سر و کار دارید. تعیین ویژگی های دقیق تر مشتریان :

با CRM به نوعی قادر خواهد بود برخورد ها و خواستهای مشتریان را پیش بینی کنید و با توجه درخواست های مشتریان ، استراتژی کسب و کار خود را بهبود و توسعه دهید .

4. افزایش فروش

افزایش فروش ناشی از شناخت مشتری و حفظ آن در کنار سرنخ های ارتباط با مشتری به شما کمک می کند تا با ادغام سایت و CRMتضمین فروش را تایید کنید .

5. بهبود فرآیند

 با یکپارچه سازی سایت و CRM همه فرایند ها از سایت به CRM منتقل شده و پیگیری این فرآیند ها با سرعت بیشتری انجام می شود .

6. به حداقل رساندن مشتریان بی وفا

  با شناخت مشتریان و برخورد متناسب با آنان به توسعه و گسترش درخواست ها آنان می پردازیم و سعی در حفظ و افزایش وفاداری مشتریان می کنیم

به زبان ساده استفاده از برنامه CRM فرکام مزیت های زیر را در کسب و کارشما ایجاد می کنند:

 

جمع آوری اطلاعات مشتریان ، پیگیری ها،فروش ها و … در یک پایگاه داده متمرکز
ارائه یک ابزار برای منظم کردن و سریع کردن پیگیری ها
مستقل کردن کامل کسب و کار از کارمندان فروش
امکان طبقه بندی هوشمندانه مشتریان(مثلا مشتریانی که سه ماه است خرید نکردند) با هدف پیگیری یا ارسال پیام های گروهی به آنها
ارائه گزارشات کامل از فعالیت های کارمندان فروش، محصولات و هزینه های تبلیغات برای بهبود تصمیم سازی های آینده

اثرات CRM در کسب و کارهای کوچک و متوسط چیست؟

آمارها نشان می دهد که استفاده درست از نرم افزار سی ار ام اثرات زیر را در کسب و کارهای اینترنتی ایجاد می کند:

41 درصد افزایش درآمد به ازای هر کارمند فروش

300 درصد افزایش نرخ تبدیل سرنخ به مشتری

27 درصد بهبود در نگهداری مشتریان فعلی



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

تدریس خصوصی به معنای آموزش فقط به یک نفر است که تفاوت زیادی با آموزش گروهی دارد. البته ، هزینه تدریس خصوصی طلا سازی ممکن است کمی بیشتر باشد ، اما تاثیری که بر یادگیری شما می گذارد بسیار بیشتر و موفق تر است.

مزیت گذراندن کلاسهای خصوصی آموزش طلاسازی در این است که هنرجو با فراگیری این رشته در اصل چندین رشته هنری مثل نازک کاری ، طلا سازی ، ملیله سازی مینا و… را یکجا آموزش میبیند و در این حال به دلیل بکر ، پرکاربرد و گسترده بودن این رشته به راحتی میتواند طیف مخاطب خاص خود را داشته باشد و بازار هدف را کشف و به سرعت مشغول به فعالیت شود .

تدریس خصوصی طلا سازی در گرگان

برای یادگیری طلا سازی علاوه بر زمان و حوصله کافی ، اشتیاق و علاقه نیز لازم است ، زیرا برای قدم گذاشتن در این مسیر باید عاشق این کار باشید. اگر علاقه مند به یادگیری طلا سازی هستید ، با آموزش طلا سازی به صورت خصوصی مسیر یادگیری کوتاه می شود و می توانید در مدت زمان کوتاهی به نتیجه دلخواهتان برسید.

مدرس یاب یک پلتفرم جامع آموزشی است که مدرسان و آموزشگاه ها را معرفی می کند. یک منبع جامع که همه ی مدرسان و آموزشگاه های گرگان را در یک جا جمع کرده تا مخاطبان براحتی درهر رشته ی آموزشی بتوانند مدرس و آموزشگاه مورد نظر خود را پیدا کنن و از این خدمات استفاده کنن.(این روش باعث صرفه جویی در زمان می شود چرا که براحتی به بیشترین مدرسان و آموزشگاه ها در یک مکان دسترسی داریم، و همچنین دیگر نیاز نیست برای هر آموزشی جاهای مختلف را برای پیدا کردن مدرس و آموزشگاه در رشته مورد نظر جستجو کنیم )

آموزش خصوصی طلا سازی در گرگان

سعی کنید در انتخاب معلم خصوصی طلا سازی از معلمانی استفاده کنید که سابقه تدریس موفقی داشته باشند و همچنین در زمینه مورد نظر شما تخصص کافی را داشته باشد . داشتن مدرک معتبر برای انتخاب معلم خصوصی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد .

توجه داشته باشید که آموزشگاه های تدریس خصوصی طلا سازی معمولا از کسانی برای تدریس استفاده می کنند که سابقه موفق و همچنین مدارک دانشگاهی معتبر داشته باشند و به شما پیشنهاد می کنیم حتماً از افرادی که سابقه خوبی دارند و موفق عمل کردند استفاده کنید تا زودتر به نتیجه دلخواه خود برسید.

هزینه کلاس خصوصی طلا سازی در گرگان

هزینه تدریس خصوصی طلا سازی در منزل،محل کار و یا موسسه یکی می باشد. هزینه تدریس خصوصی طلا سازی با توجه به تجربه و سابقه مدرس ، مدرک تحصیلی ، روش تدریس  و … بستگی دارد و بهترین راه این می باشد که شما از طریق شماره تماس های موجود در سایت با مدرسان مربوطه تماس حاصل نمایید تا آنها بعد از صحبت با شما و اطلاع از شرایط شما قیمت یا هزینه تدریس خصوصی طلا سازی را به شما اعلام نمایند.اما درکل با توجه به کیفیت بالای دوره ها و کلاس های ما، هزینه هایی که ما به شما اعلام می نماییم قطعا مناسب و منصفانه خواهد بود.

کلاس خصوصی طلا سازی در گرگان

شما هنرجوی گرامی با گذراندن کلاس های آموزش خصوصی طلاسازی ، به اصول صحیح ساخت زیور آلات با متد روز جهان آشنا میشوید و به جای صرف وقت و انرژی در کارگاههای بازاری این رشته ، به راحتی می توانید در کلاسهای آموزش خصوصی طلا سازی شرکت کنید و اصول صحیح و آکادمیک این رشته را تحت شرایطی عالی استاندارد و منحصر به فرد آموزش ببینید .

دوره های خصوصی آنلاین طلا سازی در گرگان

اگر زمان شما محدود است می توانید در کلیه کلاس ها با توجه به زمانبندی استاد مربوطه کلاس ها را به صورت آنلاین برگزار نمایید. کلاس های آنلاین به صورت تصویری بر روی پلتفرم موردنظر برگزار خواهد شد.

برای کمک گرفتن از معلم خصوصی برای تدریس خصوصی به شما توصیه می کنیم از اساتیدی کمک بگیرید که روند آموزشی شما را خاص تر از اساتید دیگر دنبال می کنند. این تفاوت به تجربه، تخصص و توانمندی ایشان بستگی دارد. البته باید بگویم معرف نیز شرط اصلی برای تضمین این برتری محسوب می شود. اساتیدی که در مدرس یاب برای شما در نظر گرفته شده است بدون شک شما را به ایده ال ترین ها می رسانند.
 


:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

ما قبلاً می دانیم که برخی از گیاهان این توانایی را دارند که به معنای واقعی کلمه هوا را تصفیه کنند . گیاهانی که خواصیت تمیز کنندگی آن ها زیاد است. می توانند مواد شیمیایی مضر را از هوا فیلتر کرده و در نتیجه محیطی تمیز تر ایجاد کنند – اما اگر بتوانند بیش از این کار را انجام دهند ، چه ؟ آنها می توانند این کار را طبق اصول فنگ شویی انجام دهند . در واقع شما می توانید با استفاده از اصول فنگ شویی از این خواصیت گیاهان چندین برابر استفاده کنید . ما نکات متخصص فنگ شویی ماریان گوردون (فنگ شویی با من) را جمع آوری کرده ایم تا بدانیم گیاهان چه مزایای پنهانی در خانه ما دارند ، و مهمتر از همه ، آنها را در کجا قرار دهیم تا اثرات مثبت خود را به حداکثر برسانیم .

ماریان گوردون یک متخصص فنگ شویی معتبر است که در سراسر جهان مشاوره می دهد . وی پس از 15 سال مشاوره ، گواهینامه فنگ شویی خود را در سال 2014 دریافت کرد و با تکنیک های آگاهی بدن-خانه کار می کند تا به مشتریان کمک کند تعادل را در زندگی خود پیدا کنند.

گوردون می گوید : ” گیاهان دارای انرژی چی مثبت ذاتی هستند . ” آلرژن ها را از بین می برد و واقعاً برای ما معجزه می کند .

از طرف دیگر ، گوردون در مورد داشتن گیاهان زیاد در خانه هشدار می دهد :  ” هنگام تزئین با گیاهان ، به یاد داشته باشید که وسایل چوبی زیاد نیز روند تفکر شما را به تاخیر می اندازد . ما همچنین به عناصر دیگری در زندگی خود نیاز داریم ( فلز ، آب ، خاک و آتش ) تا به وضوح فکر کنیم و احساس کنیم . بنابراین جنگلی ایجاد نکنید که خانه شما را باطل کند .

چگونه می توان گیاهان را در خانه قرار داد ؟

گوردون می افزاید که جایی که گیاهان خود را قرار می دهید می تواند بر وضوح ذهنی شما تأثیر بگذارد و پیشنهاد می کند که نقشه باگوا خانه خود را بشناسید (همانطور که از نظر فنگ شویی برای ایجاد حسن نیت در خانه استفاده شده است) . گیاهانی که مثبت اندیشی را تقویت می کنند ، هنگامی که در گوشه ثروت یا رفاه شما قرار می گیرند ، به خانه شما  تقویت کارمیک می دهند .

طبق روشهای سنتی فنگ شویی ، این بدان معنی است که گوشه جنوب شرقی خانه شما یا گوشه عقب سمت چپ خانه شما ( روبروی درب ورودی) . از سوی دیگر ، اجتناب از کاکتوس ها را در نظر بگیرید ، که به گفته کارشناسان فنگ شویی می تواند انرژی منفی داشته باشد .

7 گیاه برتر از نظر فنگ شویی برای محیط های بسته

7 گیاه برتر از نظر فنگ شویی برای محیط های بسته

با توجه به اصول فنگ شویی بهترین گیاه را برای خانه ی خود چگونه می توانید انتخاب کنید ؟

خبر خوب این است که گیاهان زیادی وجود دارند که باعث ایجاد ارتعاش مثبت و فراوان می شوند . به عنوان مثال ، سعی کنید ارکیده را در اتاق خواب قرار دهید تا کیفیت آرامش بخش داشته باشد ، یک گیاه آلوئه ورا در حمام برای سلامتی ، یا بامبو در اتاق نشیمن برای تشویق موفقیت برای خانواده و دوستان خود امتحان کنید .

بهترین گیاهان از نظر فنگ شویی

1 ) گل اسپاتی فیلوم :

به گفته فنگ شویی ، وقتی حرف از گیاهان مناسب خانه می زنیم اولین گیاهانی که به ذهن می رسد گیاه سانسوریا و اسپاتی فیلوم است . گوردون توضیح می دهد : ” برخی از گیاهان به طور طبیعی آلرژن ها و ترکیبات آلی فرار موجود در محصولات تمیز کننده را از بین می برد . از بین تمام گیاهان یکی از گیاهانی که هم انرژی خوبی دارد و هم این که کم تر مشکل مراقبت ایجاد می کند گل اسپاتی فیلوم و گل نیزه افریقایی ( سانسوریا ) است  .

2 ) سانسوریا :

گوردون ، متخصص فنگ شویی می افزاید : ” گیاهان علاوه بر تمیز کردن هوا ، می توانند یون های مثبت منتشر شده از لوازم الکترونیکی را نیز از بین ببرند . ” “من امسال فقط یک گل سانسوریا جلوی  درب خانه خود کاشته ام و هنوز در این فصل حساسیت زا دچار حساسیت نشده ام.”

3 ) درخت یشم ، درخت پول ، درخت شانس یا درخت دوستی :

گوردون می گوید: “برای غنای خوب فنگ شویی ، من گیاهی را به نام Crassula ovata ( که به درخت دوستی یا درخت پول نیز معروف است) توصیه می کنم . “تا جایی که می توانید در خانه خود قرار دهید . در فرهنگ چینی ، اعتقاد بر این است که این گیاهان ثروت را به خود جلب می کنند زیرا برگ آنها شبیه سکه است . سعی کنید این گیاهان را در گوشه ثروت خود قرار دهید .

4 ) بامبو :

گوردون می گوید : ” چند ساقه بامبو را در یک گلدان ، در آب شیرین قرار دهید . “برای موفقیت تحصیلی و خلاقیت ، پنج ساقه را در یک گلدان (در زمینه خلاقیت خود) ، هفت ساقه را در حوزه سلامت و خانواده خود ، هشت ساقه در حوزه ثروت خود و نه ساقه را برای شانس عمومی قرار دهید (می توانید آنها را در هر کجا که می خواهید قرار دهید ، اما آن ها همچنین می توانند در مرکز خانه شما باشند ) . فراموش نکنید که آن ها را باید به صورت دوره ای تعویض کنید .

 4 )PACHIRA AQUATICA گل پاچیرا

گوردون می گوید: “برای موفقیت ، منPachira Aquatica را که به درخت پول نیز معروف است توصیه می کنم .” “این گیاهان می توانند شانس زندگی شما را به ارمغان بیاورند ، به ویژه در یک نقطه عطف بزرگ مانند شروع یک تجارت جدید .

5 ) سرخس :

من از هر گوشه خانه خود برای آویختن سرخس (نردبان عشق) استفاده می کنم . اول این که ، آن ها عالی به نظر می رسند . دوم این که  ، آن ها به مراقبت بسیار کمی احتیاج دارند ، و سوم ، گوشه ها به عنوان “تیرهای سمی” در نظر گرفته می شوند ، بنابراین وقتی به شکل زاویه ای نگاه می کنید ، ممکن است از وضوح شی یا گوشه ای که می بینید اذیت شوید . من از این ها برای مخفی کردن گوشه های خانه ام استفاده می کنم .

6 ) ارکیده :

“به عنوان نمادی از باروری و خلاقیت ، ارکیده های سفید را می توان برای  کودکان و نوجوانان خلاق قرار داد . گر رنگ آن صورتی است و دارای دو دسته است ، می توانید آن را در گوشه ی عشق قرار دهید .

اگر زرد است (سلامتی) می توانید آن را در وسط قرار دهید. اگر بنفش است ، می توانید آنها را در گوشه ی ثروت قرار دهید .

7 ) درخت پرتقال مینیاتوری یا پرتقال زینتی :

درخت پرتقال چه در حیاط سرپوشیده ، چه در بالکن و چه در فضای باز رشد کند ، فراوانی را به خانه شما می آورد . ثروت یا سلامتی باید در گوآی شما قرار گیرد . اعتقاد بر این است که درختان مرکبات بسیار خوش شانس هستند . قبلا یک گریپ فروت وجود داشت . درختی که به سرعت رشد می کند می تواند به  کل محله میوه دهد . این معنای واقعی فراوانی است : وقتی بتوانید به اندازه کافی برای خود و دیگران تهیه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

این سوال که که برای نویسنده شدن باید چیکار کنیم ، توسط اکثر افرادی که سواد دارند و علاقه کمی به ادبیات دارند ، مطرح شده است . در واقع ، تعداد کسانی که می گویند “اگر زندگی ام را بنویسم ، رمان خواهد شد” چندان کم نیست که نادیده گرفته شود . اما واضح ترین پاسخ به این سوال  که برای نویسندگی باید چکار کنم؟ وقتی مردم می خواهند نویسنده شوند ، اولین چیزی که به ذهنشان می رسد این است که زندگی خودشان یا زندگی یک دوست را بنویسند . با این حال ، این یک اشتباه بزرگ است ! اول ، باید متوقف شد و فکر کرد ؛ آیا من واقعاً زندگی دیگری (یا دوست شما) دارم که ارزش نوشتن دارد ؟ خوانندگان کتاب خوب می دانند ؛ کتابهای زیادی وجود دارد که به زندگی خارج از استانداردها می پردازند. پس از بیان یکی از رایج ترین اشتباهات ، اجازه دهید به سوال اصلی خود پاسخ دهیم . برای نویسنده شدن باید چیکار کنیم ؟ آیا بعد از نوشتن چاپ کتاب آسان خواهد بود؟

“برای نویسنده شدن باید چیکار کنیم؟”

شماره ۱  – قطعاً باید کتاب های زیادی بخوانید .

من در هر مقاله به این موضوع می پردازم ، اما باور کنید ، مهم ترین نکته خواندن کتاب است. هرکسی که این سوال  را مطرح می کند که برای نویسندگی باید چه کار کنم ، باید همه چیز را کنار بگذارد و کتاب بخواند . اگر کتاب را نخوانید ، متنی که نوشته اید احتمالاً رضایت بخش نخواهد بود . زیرا خواندن کتاب نه تنها ظرفیت درک شما را افزایش می دهد ، بلکه خلاقیت شما را نیز افزایش می دهد . در عین حال ، می توانید اشتباهاتی را در کتاب هایی که می خوانید ببینید و از تکرار آن ها جلوگیری کنید و می توانید یاد بگیرید که چگونه باید نوشت .

شماره ی ۲  – باید مدام بنویسید .

اول از همه ، من دو پیشنهاد به افرادی دارم که می پرسند برای نویسنده شدن باید چه کار کنم . کتاب بخوانید و زیاد بنویسید . هر دو شرط اساسی هستند . بدون رعایت این موارد ، مهم نیست که موارد زیر را رعایت کنید . حتی پس از خواندن کتاب های زیاد و نوشتن زیاد ، این اتفاق می افتد حتی اگر به موارد زیر اهمیت چندانی ندارید (اما من می گویم به هر حال باید به آن اهمیت دهید ) .

مدام بنویسید و ذخیره کنید . بعد از سه یا پنج ماه ، پست های قدیمی خود را با پست های جدید مقایسه کنید و تفاوت را ببینید . همانطور که شناگر باید به طور مداوم شنا را تمرین کند ، نویسنده نیز باید نوشتن را تمرین کند .

برای نویسنده شدن باید چیکار کنیم ؟

برای نویسنده شدن باید چیکار کنیم ؟

شماره ۳ – شما باید باز و مایل به یادگیری باشید .

آیا برای شخصی که علاقه ای به یادگیری ندارد ، می توان خود را تغییر داد و به حرف های همه گوش داد ؟ من اینطور فکر نمی کنم . اگر می خواهید نویسنده باشید ، برای چاپ کتاب ، قطعاً باید آمادگی یادگیری را داشته باشید . این شاید یکی از پاسخ های کلیدی به این سوال باشد که برای نویسندگی باید چه کار کنم .

شماره ۴ –  شما باید منتظر انتقاد و صبور باشید .

باید صبور باشید زیرا نوشتن کتاب اغلب مانند پر کردن قطره قطره قطره است . شما باید شخصیتی را بپذیرید که بتواند از میز تحریری که نشسته اید خسته تر شود و از آن شکایت نکند و تسلیم نشود . زیرا تا زمانی که نتوانید با نوشتن کتاب درآمد کسب کنید ، احتمالاً در یک کار مشغول به کار خواهید بود و در هنگام نیاز به استراحت برای نوشتن کتاب تلاش خواهید کرد .

شما باید در معرض انتقاد باشید زیرا متنی که می نویسید مورد پسند قرار نخواهد گرفت و اگر آن ها را توهین تلقی کنید ، کار شما بسیار دشوار خواهد بود. در واقع انتقاد مهم تر از ستایش است . زیرا تنها زمانی می توانید بیاموزید که در هنگام دریافت انتقاد چه کار هایی را نباید انجام دهید .

شماره ی ۵ : شما باید نکته برداری کنید .

البته ، این یک الزام نیست ، اما اگر بتوانم به عقب برگردم و نوشته های قدیمی خود را ویرایش کنم و با تجربه فعلی خود آنها را به متن بهتری تبدیل کنم ، به این دلیل است که دوست دارم یادداشت برداری کنم . اگر یادداشت نکرده بودم ، آیا می توانستم افکار و داستان های خود را در آن زمان به خاطر بسپارم ؟ احتمالا نه .

شماره ی ۶ – شما باید ناظر خوبی باشید .

این یکی از بهترین پاسخ هایی است که می توان به فردی داد که می پرسد برای نویسنده شدن باید چه کار کنم . شما باید یک ناظر خوب باشید . هر متنی که بنویسید ، همه چیز متفاوت خواهد بود وقتی آنچه را که مشاهده می کنید با آنچه می دانید ترکیب کنید و روی کاغذ بیاورید . به کتاب هایی که خوانده اید نگاهی بیندازید ؛ در نود و نه کتاب از صد کتاب ، با مشاهدات نویسندگان و اطلاعاتی که آنها با این مشاهدات آمیخته اند مواجه خواهید شد .

شماره ی ۷ – باید انگیزه خود را بالا نگه دارید .

همیشه افرادی هستند که مانع شما می شوند . شما باید انگیزه بالایی در برابر این افرادی داشته باشید که آنچه را که شما می نویسید دوست ندارند ، که می گویند نویسندگان گرسنه هستند ، زندانی هستند (؟) ، که ادعا می کنند رویاهای شما هیچ واقعیتی  ندارند . در غیر این صورت ، تسلیم شدن پس از نوشتن چند صفحه آسان است .

شماره ی ۸ – شما باید شنونده خوبی باشید .

گوش دادن و یادگیری با گوش دادن بسیار ساده و در عین حال دشوار است . برخی از مردم اصلا دوست ندارند گوش دهند . همیشه می گوید بگذار حرف بزنم . اما با گوش دادن می توانید افکار و احساسات افراد را بیاموزید و آن ها را بهتر تفسیر کنید . این به شما امکان می دهد تا برخی از کار ها  را انجام دهید که می تواند متن را قوی تر کند .

من هشت مورد کوتاه و مختصر برای کسانی که می پرسند برای نویسنده شدن باید چه کار کنم ، تعیین کرده ام. امیدوارم مفید واقع شود .



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

تهیه مقاله به زبان انگلیسی برای بسیاری از افراد چالش برانگیز است . با این حال ، با برنامه ریزی دقیق ، متوجه خواهید شد که نوشتن یک متن انگلیسی موفق چندان دشوار نیست . آیا به دنبال روشهای  موثر نوشتن مقاله علمی پژوهشی به زبان انگلیسی هستید ؟ در این مقاله خلاصه ای از روشهای اساسی مفید را در ۷ عنوان خواهید یافت . به ویژه اگر دانشجوی دانشگاه یا دانشجوی کارشناسی ارشد هستید ، ممکن است قبل از فارغ التحصیلی نیاز به نوشتن مقالات زیادی به زبان انگلیسی داشته باشید. اساساً نوشتن مقاله به زبان انگلیسی با یک کار معمولی دانشگاهی یا هر مقاله دیگری که به زبان مادری شما نوشته شده است ، تفاوتی ندارد . مقالات انگلیسی ، مانند سایر مطالعات آکادمیک ، یک فرمت نگارش آکادمیک موثر ، مبتنی بر تحقیقات دقیق و مرور ادبیات موثر ، با ساختار روش شناختی مناسب ، دانش نظری کافی و مرتبط هستند . یک مقاله انگلیسی زبان ، مانند سایر مطالعات دانشگاهی ، باید بر اساس شواهد از منابع مختلف معتبر و حمایتی باشد ، و باید تز و استدلال هایی برای آن داشته باشد . در ادامه این مطلب ۷ روش موثر چاپ مقاله علمی پژوهشی انگلیسی را توضیح خواهیم داد با ما همراه باشید :

نوشتن مقالات به زبان انگلیسی برای بسیاری از افراد یک کار دشوار تلقی می شود . با این حال ، ما می توانیم به شما اطمینان دهیم که با استفاده از برنامه های دقیق ، محتوای بسیار موفقی را به روشی بسیار بی دردسر تولید خواهید کرد . برای ۷ روش موثر  برای نوشتن یک مقاله انگلیسی موثر ، تکنیک های زیر را با دقت بخوانید و به کار ببرید و زیاد تمرین کنید . پیشنهادات و روش های اینجا برای دانشجویان و محققانی با سطح پیشرفته زبان انگلیسی (به ویژه مهارت های نوشتاری) آماده شده است . این پیشنهادات برای چاپ مقاله isi نیز مفید می باشند.

۱ – دامنه و هدف مقاله انگلیسی خود را به وضوح بیان کرده و دستورالعمل ها را مرور کنید .

برای یک مقاله نویسی موفق انگلیسی ، درک موضوع به خوبی و ارائه چارچوب کلی از همان ابتدا بسیار مهم است . پس از ارائه این چارچوب ، دستورالعمل های مربوطه را کاملاً مرور کرده و قبل از شروع فرایند نوشتن ، نکات کلیدی را یادداشت کنید . هر از گاهی ممکن است محققان دستورالعمل های ارگانهای رسانه ای ، دانشگاه ها یا اساتید را نادیده بگیرند. متأسفانه ، اهمیت این موضوع اغلب هنگامی درک می شود که مقالات توسط یک مجله بین المللی معتبر رد شوند .

۲ – موضوع تحقیقاتی را که در مقاله خود مطالعه می کنید با دقت مشخص کنید .

اگر در تعیین موضوع مقاله انگلیسی خود ابتکار عمل دارید ، مراقب باشید تا موضوعی را انتخاب کنید که تا آنجا که ممکن است از تحقیق در آن لذت ببرید و در حوزه تخصص شما باشد . وقتی موضوعی را انتخاب می کنید که متناسب با حوزه مورد علاقه و تخصص شما باشد ، انگیزه بیشتری برای انجام تحقیقات خواهید داشت و این به شما این امکان را می دهد تا محتوایی با کیفیت بالاتر تولید کنید .

هفت روش موثر برای چاپ مقاله علمی پژوهشی انگلیسی

هفت روش موثر برای چاپ مقاله علمی پژوهشی انگلیسی

۳ – تحقیقات لازم را انجام دهید .

وقتی تصمیم می گیرید مقاله ای به زبان انگلیسی بنویسید ، بدون شک کتابخانه دانشگاه شما مهمترین و معتبرترین منبع مرجع شما خواهد بود . مقالات ، کتابها و مجلات زیادی در مورد موضوعی  که از منابع متعدد کتابخانه تعیین کرده اید پیدا خواهید کرد .

همچنین ، تا جایی که ممکن است یک مکان خلوت و آرام را برای انجام تحقیقات خود انتخاب کنید . علاوه بر این ، می توانید از ابزارهای آنلاین مانند

Google Scholar

Academia ResearchGate

برای دسترسی به منابع استفاده کنید . مهمترین نکته ای که در طول تحقیق باید به خاطر بسپارید این است که منابع را به خوبی برای محتوا اسکن کنید ، منابع اصلی را بررسی کنید و هرگز از اطلاعات مفید غافل نشوید .

۴ – اطمینان حاصل کنید که فهرست کتابشناسی که برای مقاله انگلیسی خود تهیه کرده اید را به درستی سازماندهی کرده اید .

یکی از خاص ترین روش های نوشتن مقاله به زبان انگلیسی این است که همه چیز را به خوبی سازماندهی کنید! ممکن است همه اطلاعات مربوطه را در اختیار داشته باشید ، بنابراین اکنون باید چه کار کنید؟ اطمینان حاصل کنید که فهرست کتابشناسی را که در مقاله انگلیسی خود استفاده می کنید به درستی گردآوری و طبقه بندی کنید .

سپس باید تصمیم بگیرید که چگونه از این کتابنامه ها استفاده خواهید کرد . با خواندن این منابع ، می توانید از روش هایی مانند قرار دادن کنه ، برجسته کردن مکان های مربوطه یا کپی کردن مکان های مربوطه در یک سند جدید با استناد به کتابشناسی استفاده کنید .  جدا از آن ، می توانید از ابزارهایی مانند

Mendeley

EndNote

Zotero

نیز استفاده کنید که به شما امکان می دهد کتابشناسی خودکار ایجاد کنید و کاملاً کاربردی خواهید بود .

۵ – بعد از ایجاد طرح کلی خود طوفان فکری انجام دهید .

پس از انجام تحقیقات دقیق خود ، می توانید تهیه یک طرح کلی را شروع کنید. تمام مقالاتی را که جمع آوری می کنید ، اطلاعاتی که از آنجا به دست می آورید و اطلاعاتی که تصمیم دارید در تحقیقات خود استفاده کنید ، مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار دهید و تصمیم بگیرید که چگونه از آن سود خواهید برد . مشخص کنید که کدام اطلاعات در قسمت ابتدایی ادبیات ، روش ، یافته ها یا نتیجه گیری مورد بحث قرار می گیرد و طرح کلی خود را تهیه کنید و گام به گام آن را دنبال کنید . هنگامی که شروع به نوشتن مقاله انگلیسی خود می کنید ، متوجه خواهید شد که این طرح کلی و طرح کلی کار شما را چقدر آسان می کند و خواهید دید که چقدر خوب با ایجاد طرح کلی تصمیم درست را گرفته اید .

۶ – شروع به تدوین ایده هایی که گردآوری کرده اید کنید .

هنگامی که خط اصلی مقاله انگلیسی خود را مشخص و روشن کردید ، می توانید شروع به نوشتن اولین پیش نویس خود کنید . در مرحله بعد ، ایده هایی را که از فهرست کتابهایی که گردآوری کرده اید جمع آوری کرده اید و شروع به ایجاد پاراگراف در مورد آنها کنید .

۷-  پس از اتمام محتوای خود ، با دریافت خدمات ویرایش یا تصحیح ، خطاهای مقاله انگلیسی خود را برطرف کنید .

شما بالاخره مرحله نگارش مقاله انگلیسی خود را به پایان رساندید . اکنون زمان آن است که بنشینید ، نفس عمیق بکشید و خود را تحسین کنید! زیرا شما کاری را انجام داده اید که در ابتدا بسیار دشوار بود . پس از اتمام پیش نویس ، یکبار دیگر آن را بخوانید و پس از انجام اصلاحات لازم ، مطمئن شوید که از یک سرویس ویرایش یا تصحیح برای تکمیل متن استفاده می کنید. همیشه لازم نیست ارائه دهنده خدمات حرفه ای باشد . همچنین می توانید این تنظیمات را توسط یک دوست دانشگاهی یا خویشاوندی که زبان مادری او انگلیسی است ، انجام دهید .

خدمات ویرایش و تصحیح علمی یکی از مهمترین نیازها برای افزایش شانس موفقیت شما در انتشار مقالات به زبان انگلیسی است . زیرا استفاده از این سرویس به مقاله یا کار دانشگاهی شما کمک می کند تا حداکثر پتانسیل خود را داشته باشد و کیفیت علمی کار را افزایش دهد. خدمات ویرایش همچنین احتمال پذیرش مقاله شما را برای چاپ در مجلات معتبر دانشگاهی افزایش می دهد.



:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

همان طور که در مقالات پیش تر ذکر شده بود زغال بریکت یا زغال چینی زغالی است که بر مبنای مواد زیستی طراحی شده است شما پس از این که ای مواد اولیه را فرآوری کردید وارد مرحله ی دیگری می شوید با نام پرس . در واقع در این مرحله مواد اولیه که در اختیار دارید در حالت پودر هستند برای اینکه صرفه اقتصادی داشته باشد و بازدهی بالا رود نیاز است که آن را در قالب هایی ریخت و بر اساس مکان استفاده قالب گیری کرد . برای قالب گیری باید قالب ها با توجه به مکانی که آن را استفاده می کنید طراحی شده باشد. اینکه شما آن زغال را برای شومینه استفاده می کنید یا اینکه برای درست کردن منقل بسیار مهم است . در این مقاله در مورد اینکه این پرس ها چگونه تولید می شوند و اینکه چه مراحلی را طی می کند بررسی می کنیم . اگر قصد راه اندازی خط تولید زغال فشرده یا تولید زغال چینی دارید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید.

با مطالعه ی این مقاله متوجه خواهید شد که شما به چه نوع زغالی نیاز دارید .

مراحلی که طراح برای تولید قالب زغال بریکت طی می کند :

۱ – طراحی مدل قالب

۲ – قالب ریزی و ریخته گری قالب

۳ – خشک کردن

۴ –  سمباده زدن

۵ – پوشاندن لایه ی مقاوم به حرارت و رطوبت

۶ – حرارت دادن

۷ – تست کردن قالب ها

برای تولید این قالب ها باید از موادی استفاده شود که قالب به مرحله ی نهایی خود برسد . البته این که جنس ماده ای که از آن استفاده می کنید با توجه به محل کار با توجه به این که شما می خواهید زغال با چه کیفیتی درست کنید مهم است .

به همین دلیل اکثر شرکت ها یا کارخانه ها از سه ماده استفاده می کنند :

۱ -) ۶۵Mn

۲ ) ۹cr2Me

۳ ) فولاد

البته شما علاوه بر اینکه نیاز دارید برای تولید این پرس ها قالب بندی کنید و یا این که قالب مورد نظر خود را بسازید با قرقره هم نیاز دارید منظور از قرقره سیستمی است که برای حرکت راحت تر این پرس ها طراحی شده است . قرقره یکی از عواملی است که باعث شد هم نیروی کار انسانی کم تر شود و اینکه سریع تر به محصول برسید ولی برای اینکه امنیت را بتوانید حفظ کنید ترمیم و یا چک کردن آن به صورت دوره ای بسیار مهم است. زیرا ممکن است در صورت پاره شدن بر اثر پوسیدگی کل قالب بیوفتد که این اتفاق می تواند منجر به خطر مالی و جانی شود .

در این بخش ما به شما چند مدل سیستم های قرقره ای را توضیح خواهیم داد که شما می توانید با سلیقه یخود یا با روند کاری خود آن را انتخاب کنید که در حین طراحی به طراح اطلاع دهید که از کدام دل قرقره می خواهید یا اینکه در حین خرید یکی از شرط های شما باشد .

دستگاه و قطعات پرس زغال بریکت

دستگاه و قطعات پرس زغال بریکت

قرقره مناسب برای خط تولید زغال چینی کدام است؟

۱ ) قرقره های سنتی :

۲ ) سیستم های قرقره ای مدرن :

ویژگی های سیستم قرقره ای مدرن به شرح زیر است :

۱ – در هنگام تعویض استوانه های فلزی راحت تر می توانید عمل کنید  .

۲ – مراقب و تعویض آن ها راحت تر ایست .

۳ – برای بلند کرد خود استوانه ها هیچ نوع مشکلی ندارید و به سادگی می توان از جای خود بلند کرد .

۴ – نیازی به سیستم هیدرولیکی مخصوص نیست و به سادگی می تواند کار کند.

۵ – نیازی به شخصی ندارید که بخواهد مخصوص در مورد قرقره ها کار کند به سادگی کار می کند و راحت می توان سیستم آن را درک کرد .

۶ – در هنگام تعویض و کنترل کردن نیازی نیست تمام شفت ها سیستم را دست کاری کرد .

۷ – نیازی به تغییر پایه های استوانه ندارید و کاملا به صرفه است .

۸ – با این سیستم شما دیگر نیازی ندارید استوانه ها را روی یک میله به حرکت در بیاورید پس در مکان هم صرفه جویی کرده اید .

۹ – برای تعویض قطعات بسیار اقتصادی است

دلیل اصلی اینکه می گوییم اقتصادی است اینکه نیازی نیست برای تعویض یا تعمیر یک بخش کوچک ا بزرگ کل قرقره را تغییر دهید . شما می توانید با توجه به سیستمی که این قطعات دارد فقط بخش مورد دار را تغییر دهید .

در برخی موارد شما می تونید فقط پلاک ها را تغییر دهید .

شما می توانید در یک یا دو روز مشکلات بزرگ این سیستم را درست کرده  و دیگر نیازی ندارید که در این بازه کارکنان زیادی استخدام کنید و در نیرو ی انسانی هم صرفه جویی کرده و هزینه ی کمتری صرف تعمیر می کنید .

۱۰ – برای اینکه بخواهید دستگاه جدید یا سیستم جدید راه اندازی کنید با این سیستم دیگر نیازی به سیلندر های جدید نداری و به سادگی می تواند در دستگاه های دیگر تنظیم شوند .



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

چرا جاروبرقی داغ می شود؟ علت داغ شدن بیش از حد جاروبرقی در حین کار و راه های رفع آن چیست؟ این مقاله را بخوانید تا پاسخ خود را بیابید.جاروبرقی از مهمترین وسایل برقی مهم در خانه به شمار می آید که به واسطه یکسری از قطعات مکانیکی و الکترونیکی کار می کند. از اصلی ترین قطعات جاروبرقی موتور آن است که تمامی قدرت و توان جاروبرقی به آن بستگی دارد. البته خود موتور نیز برای اینکه خوب کار کند به سایر قطعات وابسته می باشد. گاهی ممکن است در هنگام استفاده از جاروبرقی با لمس کردن یا بوی حرارت آن به این نکته پی برده باشید که جاروبرقی بسیار داغ شده است. در این صورت باید بلافاصله جاروبرقی خود را خاموش و به دنبال عیب آن باشید تا آن را شناسایی و برطرف کنید بدون اینکه آسیب جدی تری به جاروبرقی وارد شود. البته حتما قبل از روشن کردن پاکت جاروبرقی را چک کنید.

علت داغ شدن جاروبرقی

اغلب داغ شدن موتور جاروبرقی نرمال است. معمولا اگر پس از ۲۰ الی ۳۰ دقیقه کار کردن موتور جاروبرقی بیش از حد داغ شده باشد، سیستم ایمنی جاروبرقی به صورت خودکار جاروبرقی را خاموش می کند و بعد از سرد شدن دوباره دستگاه شروع به کار خواهد کرد. اما اگر این اتفاق رخ ندهد، جاروبرقی بیش از حد داغ خواهد شد یا جاروبرقی مدام خاموش می شود. در این حالت باید جاروبرقی را خاموش کنید و مشکل آن را شناسایی کنید. در ادامه شما را با برخی از این دلایل آشنا خواهیم ساخت تا به سرعت عیب جاروبرقی خود را پیدا و آن را بررسی و تعمیر کنید.

خراب شدن ترموستات جاروبرقی

از دلایل داغ شدن بیش از حد جاروبرقی، خراب شدن ترموستات آن است. در بسیاری از مدل های جاروبرقی یک ترموستات تعبیه شده است و وظیفه آن به این صورت است که اگر حرارت یا دمای موتور به یک اندازه مشخص رسید فرمان خاموش شدن جاروبرقی را می دهد. در نتیجه به محض داغ شدن موتور جاروبرقی به صورت خودکار جاروبرقی خاموش خواهد شد. اما اگر ترموستات به موقع وارد عمل نشود، موتور داغ و بوی حرارت آن بلند می شود.

برای شناسایی این عیب کافی است که عملکرد جاروبرقی را در نظر بگیرید. اگر جاروبرقی پس از ۳۰ دقیقه کار موتور آن داغ شد و بوی حرارت آن در فضای اتاق پخش شد، نشان دهنده این است که ترموستات جاروبرقی خراب شده است و باید آن را بررسی کنید. در نهایت در صورت خراب بودن ترموستات باید آن را تعویض و ترموستات جدید را جایگزین کنید.

علت داغ شدن جاروبرقی چیست و چگونه رفع می شود؟

علت داغ شدن جاروبرقی چیست و چگونه رفع می شود؟

خرابی برد جاروبرقی

از دیگر علت های داغ شدن جاروبرقی، سوختن برد جاروبرقی می باشد. در این حالت ترموستات به خوبی کار می کند اما برد اطلاعات را به موتور جاروبرقی منتقل نمی کند تا به محض داغ شدن دستگاه، خاموش شود.

نیم سوز شدن موتور جاروبرقی

موتور جاروبرقی دارای یک سیم پیچ اصلی و یک سیم پیچ راه اندازی است. گاهی ممکن است بین حلقه اتصال این سیم پیچ ها اتصالی ایجاد شده باشد. این امر باعث می شود مسیر جریان الکتریکی کوتاه تر شود در نتیجه میدان مغناطیسی مناسب برای گردش موتور به وجود نمی آید. این مورد یکی از مهمترین دلایل داغ شدن جاروبرقی به شمار می آید.

برای رفع این مشکل باید سیم پیچ عوض شود هر چند در بیشتر موارد بهتر است که موتور دستگاه را عوض کرد. بهتر است انجام این کار را به یک متخصص ماهر و حرفه ای بسپارید.

زیاد بودن بار موتور جاروبرقی

موتورهای جاروبرقی هر کدام دارای ظرفیت و توان مشخص هستند. اگر به هر دلیلی بیشتر از توان موتور به آن بار وارد شود، موتور نیروی زیادی را از دست خواهد داد، در نتیجه جریان زیادی از سیم ها عبور می کند که این جریان با دور موتور و سطح سیم پیچی همخوانی ندارد. در نهایت باعث سوخته شدن موتور خواهد شد. در این حالت موتور جاروبرقی بدون توقف به صورت مرتب کار می کند و خیلی زود نیز داغ می شود. برای بررسی این علت بهتر است با یک تعمیرکار مجرب تماس بگیرید تا مشکل را برطرف کند.

عمل نکردن کلید گریز از مرکز

هنگامی که شما جاروبرقی را روشن می کنید، سیم پیچ راه اندازی وارد مدار شده و با راه اندازی سیم پیچ اصلی از مدار خارج می شود. در صورتی که کلید گریز از مرکز عمل نکند، سیم پیچ راه انداز به همراه سیم پیچ اصلی کار می کند و نمی تواند از مدار خارج شود و موتور جاروبرقی به شدت داغ خواهد شد. راه حل این مشکل این است که کلید گریز از مرکز بررسی و سرویس شود.

پر بودن پاکت جاروبرقی ، کثیفی فیلتر و مسدود شدن راه لوله

از دیگر دلایلی اصلی که باعث داغ شدن بیش از حد جاروبرقی می شود کم شدن قدرت مکش جاروبرقی است. زمانی قدرت مکش جاروبرقی پایین می آید که فیلتر هوا کثیف باشد و تبادل هوا به خوبی انجام نشود، پاکت جاروبرقی پر و راه لوله جاروبرقی مسدود شده باشد. در هر کدام از این موارد فشار زیادی به موتور جاروبرقی وارد خواهد شد، در نتیجه جاروبرقی داغ می شود.

خرابی فن موتور جاروبرقی

یکی از موارد اصلی که در هنگام داغ شدن جاروبرقی باید بررسی کرد، فن موتور جاروبرقی است. خراب شدن فن جاروبرقی ربطی به مدل و نوع دستگاه ندارد. برای بررسی این علت درب جاروبرقی را باز کرده و آن را روشن کنید. سپس بررسی کنید که آیا فن کار می کند یا خیر. در صورتی که کار نمی کند یا به سختی کار می کند بهتر است فن را تعویض و جایگزین نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

این تفنگ ها در سه رده ی مکانیک، کربن دی اکسید و برقی کار می کند. معروف ترین و پرکاربرد ترین آنها تفنگ های مکانیکی بر پایه ی فشار هوا است. فشار هوا در اثر فشرده شدن هوای موجود در کپسول مکانیسم است که با یک دستی انجام می شود. تفنگ بادی هاتسان ، تفنگ بادی گامو ، کراس ، بنجامین ، کرال و تفنگ بادی دیانا جزء بهترین مارک ها است. لوله های اسلحه بادی به دو دسته یکپاچه یا شکننده از قسمت لوله تقسیم می شود. لوله اسلحه های یکپارچه از آنجایی که انرژی کمتری از دست می دهد نسبت که لوله های شکننده قدرت پرتاب بیشتری دارد. وجه مثبت اسلحه های شکننده در سبک بودن و و کار کردن آسان است این اسلحه برای تازه واردان بسیار مناسب است. این تفنگ های بر خلاف تفنگ های دیگر به سمت جلو وهل می دهد به همین دلیل در هنگام وصل کردن دوربین پایه های نگه دارنده را در سمت عقب دوربین قرار می دهند تا در اثر پرتاب دوربین نیافتد. در هنگام پرتاب باید دقت که در حال حرکت نباشیم که ممکن است آثار زیان باری داشته باشد.

قوانین استفاده از تفنگ بادی

در برخی کشور ها استفاده از این تفنگ ها به منظور شکار ممنوع بوده و تنها برای سرگرمی استفاده می شود. از نظر قانونی نیز برای هر نوع تفنگی باید مجوز دریافت کرد. استفاده کردن از این تفنگ در حضور انسان های دیگر ممنوع بوده و در صورت حمل همراه خود باید رسید خرید و برگه ی صلاحیت داشته باشید.

در انتخاب تفنگ بادی به چه چیزی باید توجه کرد؟

در خرید تفنگ بادی یا هر اسلحه ی دیگری باید بدانید که خواسته ی شما از یک اسلحه چیست. که غالبا افراد بیشتر به قیمت و  کارکرد توجه می کنند. حال به نکات زیر توجه کنید.

1. سبک و قوی بودن : در استفاده ی طولانی مدت اسلحه های سنگین هم از نظر راحتی و هم از نظر کیفیت پرتاب ها تاثیر گذار و کاهنده است. در اسلحه های قوی سرعت خروج ساچمه ها از لوله بسیار مهم است. که به دو صورت متر بر ثانیه و اف پی اس بیان می شود. اف پی اس های بالاتر از 800 و یا 200 متر بر ثانیه جزء اسلحه های قوی به شمار می رود.

2. شبکه خدمات گسترده و رضایت از خدمات : هنگامی که با هر مشکلی مواجه می شوید، می فهمید که یک شبکه خدمات مشتری مداری و گسترده چقدر مهم است.

3. احتمال برخورد به هدف در فاصله ی زیاد : کیفیت تفنگ ، خصوصیات گروه و کیفیت گلوله ای که استفاده می کنید بر این وضعیت تأثیر می گذارد. سرعت خروج گلوله با فاصله متناسب است. با یک تفنگ بادی خوب می توان در فاصله  100 متر شلیک موفق کرد. عبور از این فاصله بستگی به مهارت تیرانداز و کیفیت تفنگ دارد.

4. استفاده از مواد با کیفیت : احساس واقع بینانه و دلپذیری را به کاربر می بخشد.

5. یک طراحی شیک : اگرچه از فردی به فرد دیگر متفاوت است ، اما طراحی های غیر معمول یا کلاسیک جذابیت تفنگ ها را به همراه دارد.

6. راحتی در تنظیم کردن و آماده شدن : در تفنگ های بادی بازو های کوک سه دسته اند؛ 1 از لوله اسلحه، از دسته ی زیر لوله، تنظیم از بغل. از نظر راحتی حالت سوم خیلی کارآمد تر است. ولیکن هر سه حالت بر قدرت پرتاب تفنگ اثر ندارد.

7. می توانیم آنرا به صورت یک حساسیت محرک خوب تعریف کنیم.

توجه : در اسلحه های شکننده باید توجه کرد در صورتی که نمی خواهیم ار آنها استفاده کنیم هرگز در حالت کوک شده نباید رها کرد. این باعث ضعیف شدن و کاهش عمر فنر می شود.

توجه : در تفنگ های بادی هر چه لوله سنگین تر شود سرعت خروج گلوله کم می شود. گلوله های گامو در این زمینه بسیار استاندارد بوده به ویژه مدل جی اس بی . اگر از لوله ها 4.5 میلی متری استفاده می کنید حتما از گلوله های با کیفیت استفاده کنید تا امکان برخورد به هدف پایین نیاید ولی یک عیب هم در این موضوع وجود دارد در گلولهای با کیفیت به خاطر زیاد بودن وزن آنها سرعت خروج از لوله کمتر می شود.

نکته مهم : به جای تفنگ های بادی فنری توصیه می شود از تفنگ های پیستونی استفاده کنید. چون در تفنگ های بادی پیستون دار به دلیل استفاده از فشار هوا عملکرد بیشتری در بازه ی زمان دارد. در مدل های فنر دار قدرت فنر پس از مدتی ضعیف شده و امکان برخورد را کاهش می دهد.

 بهترین مدل های تفنگ بادی :

1-Gamo REPLAY-10 MAXXIM

گامو یکی از بهترین اسلحه های موجود در این صنعت است که به شدت در مصرف گلوله صرفه جویی می کند. در این مارک که به طور محدود در کشور ها توزیع می شود. به دلیل اینکه در خشاب خود 10 عدد گلوله جاگزاری می شود نیازی به گذاشتن گلوله در هر کوک کردن نیست. به همراه تفنگ دو عدد خشاب نیز داده می شود. قدرت برخورد به هدف در تفنگ بسیار عالی است.

مشخصات فنی:

کالبیر: 4.5 الی 5.5 میلی متر
سیستم کوک: کوک از خشاب
سیستم امنیتی: دستی
سیستم کارکرد: فنری
طول: 115 سانتی متر
وزن: 2.5 کیلوگرم
سرعت خروج گلوله: 300 متر بر ثانیه

مزایا:

مواد با کیفیت ،
داشتن گروه خوب
از قدرت کافی برخوردار باشد ،
سبک بودن ،
داشتن خشاب دهتایی برای گلوله ها

معایب:

گران بودن
سیستم فنری داشتن

2-Gamo Hunter

نسبتها به تفنگ های که به صورت دستی کوک می شوند گران تر است. سرعت خروج گلوله 1250 اف پی اس است. که این برای تفنگ هایی که به صورت لوله های شککنده است سرعت بسیار بالایی دارد. در مصیر های طولانی بسیار کارآمد است.سیستم فنری دارد.

مشخصات  فنی:

کالیبر: 4.5 الی 5.5 میلی متر
طول: 123 سانتی متر
سرعت خروج گلوله: 1250 اف پی اس
وزن: 4. 40 کیلو گرم
ساخت: در اسپانیا ساخته می شود.

مزایا:

قدرت تخریب بالا ،
مناسب برای کسانی که خواهان عکسبرداری از راه دور و قدرت هستند ،
مواد با کیفیت و طراحی ،
داشتن گروه خوب

معایب:

گران بودن
سنگین بودن

3-Gamo Black Fusion IGT

این اسلحه برای کسانی که می خواهند از مارک گامو استفاده کنند ولی سیستم فنری نمی خواهند بسیار مناسب است.

مشخصات فنی:

کالیبره: 4.5 الی 5.5 میلی متر
سرعت خروج گلوله: 1033 اف پی اس
وزن: 3.5
طول: 117 سانتی متر

مزایا:

نصب پیستون ،
سبک بودن ،
گران بودن
ماشه دقیق ،
صدا خفه کن موفق ،
مناسب برای استفاده بدون دوربین شکاری

معایب:

گران بودن

4-Hatsan Mod 125 Sniper (Vortex)

از پیستون های گازی تشکیل شده است. یکی از قویترین تفنگ ها در رده ی خود است. نسبت به مدل فنر دار خود طول عمر بیشتری دارد.

مشخصات فنی:

کالیبر: 4.5 الی 5.5 یا 6.5 میلی متر
طول لوله: 124 سانتی متر
سرعت خروج گلوله: 1250، 1000، 750 اف پی اس

مزایا:

این تفنگ در دوربرد بسیار قوی و موثر است.
خدمات هاتسان به طور کلی رضایت ایجاد می کند.
مواد با کیفیت با احساس تفنگ واقعی.
پیستون گازی
استراحت گونه قابل تنظیم در انبار

معایب:

ماشه سخت ،
سنگین بودن ،
در صورت عدم استفاده از دمپر ، خراب شدن سریع تنظیم دامنه


:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

انواع نمای سرامیک امروزه بهترین راه حل برای نمای خارجی ساختمان محسوب می شود. سرامیک های نما در رنگ و مدل دلخواه تولید شده و به مصرفکنندگان ارائه می شود . علاوه بر نمای ساختمان دیگر کاربردهای خارجی سرامیک دوام ، ظرافت و عایق بندی سازه ها را فراهم می کند . نمای سرامیک که در بسیاری از انواع و مدل ها ارائه داده می شود ، رضایت صد درصدی را پس از کاربرد هدف قرار می دهند . در این مقاله ، ما سعی می کنیم اطلاعاتی در مورد انواع پوشش های سرامیکی خارجی به شما ارائه دهیم ،  دلیل استفاده از آنها را توضیح دهیم و مدل های مختلف را لیست کنیم . نمای سرامیک بعد از اجرای نمای کرتین وال بیشترین طرفدار را در نمای ساختمان های تجاری دارند.

مزایای استفاده از نمای سرامیک برای پوشش خارجی ساختمان

رواج استفاده از سرامیک در نمای بیرونی نه تنها از نظر زیبایی بلکه از مزایای فنی مختلفی مانند   ماندگاری و طول عمر و هم از نظر مقاومت در برابر باد و باران و ساعقه برخورد دار   است . از آنجا که فرایندهای روکش بیرونی ساختمان ها ، عایق حرارتی و دفاع در برابر عواملی مانند باد ، باران و برف به طور کلی اهمیت می یابد ، پوشش ساختمان ها با سرامیک اهمیت یافته است و ارزش آن روز به روز رو به افزایش است  . پس از انتخاب یکی از مدلهای سرامیکی بیرونی که بیشتر در مدلها ، رنگها و سطوح مختلف یافت می شود ، می توانید مزایای مختلفی را که هنگام اتمام کار دریافت خواهید کرد ، به طور خلاصه خلاصه کنیم .

۱ – استفاده از سرامیک بیرونی ظرافت را اضافه می کند. این امر باعث می شود که ساختمانها همیشه آسیب ببینند تا آنجا که ممکن است از عوامل بیرونی مانند رطوبت و گرد و غبار تا حد ممکن آسیب ببینند .

۲ – این فرآیندهای روکش نمای مورد نیاز برای عایق حرارتی ساختمانها را تسهیل می کند و عایق حرارتی را حداکثر می کند .

۳ – از ساختمان در برابر رطوبت ، آفتاب و رطوبت محافظت می کند .

۴ – این یک ساختار کاملاً منحصر به فرد با گزینه های مختلف مدل مختلف ارائه می دهد .

۵ – به لطف کاربرد بیرونی سرامیک بر روی ساختار آلومینیومی ، بین نمای بیرونی و سرامیک ۸-۱۲ سانتی متر فاصله وجود دارد. این فضا به طور طبیعی عایق صدا ، رطوبت و حرارت را فراهم می کند .

با استفاده از این مزایا و مزایای مشابه ، استفاده از سرامیک در نمای بیرونی برجسته است و امروزه به عنوان یکی از محبوب ترین نوع نما ها مورد استفاده قرار می گیرد. اگر پروژه ای را در ذهن دارید ، می توانید از نظر نمای بیرونی کاربرد سرامیک را انتخاب کنید و می توانید سالها با اطمینان از آن استفاده کنید .

انواع اجرای نمای سرامیک برای نمای بیرونی ساختمان

الف )  سیستم اتصال با درز های بسته :

سرامیک ها با نوار موقت کمکی بر روی پروفیل حامل آلومینیوم و چسب بر پایه پلی اورتان نصب می شوند که از استحکام بالایی برخوردار بوده و خاصیت ارتجاعی خود را در دمای ۴۰- تا ۱۰۰ درجه از دست نمی دهد. این مقرون به صرفه ترین روش کاربرد سرامیک چینی است و می تواند در هر اندازه ای اعمال شود. پروفیل های آلومینیومی از نوع خاص در رنگ رال مورد نظر بر روی اتصالات عمودی و افقی مواد روکش نصب شده و شکاف بین اتصالات مواد بسته می شود .

ب ) سیستم اتصال با درز های باز :

سرامیک ها با نوار موقت کمکی بر روی پروفیل حامل آلومینیوم و چسب بر پایه پلی اورتان نصب می شوند که از استحکام بالایی برخوردار بوده و خاصیت ارتجاعی خود را در دمای ۴۰- تا ۱۰۰ درجه از دست نمی دهد. این مقرون به صرفه ترین روش کاربرد سرامیک چینی است و می تواند در هر اندازه ای اعمال شود. در این سیستم  مفاصل باز هستند

پ ) سیستم کلیپس مخفی :

سرامیک ها با کمک گیره های آلومینیومی متصل به کانال های دم کبوتر که از چهار نقطه سطح پشت آنها باز می شود ، بر روی ساختار افقی حامل نصب می شوند. به طور کلی برای موادی با ابعاد ۶۰ در ۶۰ سانتی متر ،  ۶۰ در ۱۲۰ سانتی متر ، ۵۰ در ۱۰۰ سانتی متر ، استفاده می شود .

ت ) سیستم کلیپس آشکار :

یک پروفیل حامل آلومینیومی عمودی با یک کانال مخصوص روی براکت های دیواری نصب شده است. گیره هایی که به رنگ رآل مورد نظر رنگ آمیزی شده اند به پروفایل عمودی متصل می شوند. سرامیک به این گیره ها متصل شده است. می توان آن را روی سرامیک ها در همه اندازه ها استفاده کرد .

ث ) سیستم چند گیره ای :

 سرامیک ها به چهار گیره چندگانه متصل شده اند که بر روی پروفیل آلومینیومی حامل عمودی نصب شده اند. این یک سیستم اقتصادی است که می تواند در همه اندازه ها استفاده شود .

ج ) سیستم نوین الی :



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

آب ؛ این مهمترین مایع برای فعالیتهای حیاتی است و تعادل زیست محیطی را تأمین می کند. جالب اینجاست که بخش بزرگی (حدود 60 درصد) از بدن جامد ما را تشکیل می دهد. در عین حال ، در انجام بسیاری از وظایف مانند حذف سموم از بدن ، هضم و محافظت از مفاصل موثر است . بنابراین ، دریافت مایعات مورد نیاز بدن ما بسیار مهم است . میزان جذب و دفع آب در بدن ما متعادل است. این تعادل ممکن است با شرایطی مانند ورزش ، تعرق و اسهال بر هم بخورد و نیاز به آن افزایش یابد . در چنین شرایطی ، ما باید آب مورد نیاز بدن خود را برای حفظ تعادل تامین کنیم . دیدگاههای مختلفی وجود دارد که به ما کمک می کند تا با رعایت تعادل آب را به طور منظم و کافی بنوشیم . با نگاه به موضوعات زیر می توانید پاسخ سوالات خود را در مورد این موضوع بیابید .

چقدر آب باید در روز مصرف کنیم؟چقدر آب باید در روز مصرف کنیم؟

چقدر آب باید بنوشم؟

همه ما شنیده ایم که 8 لیوان آب در روز بهترین است. اما حقیقت این است که میزان آب مورد نیاز شما متفاوت است. اما برخی قوانین اساسی وجود دارد :

مردان بیشتر از زنان به آب نیاز دارند: به عنوان مثال ، مردان 13 لیوان ، زنان 9 لیوان .

زنان باردار به آب بیشتر ،حدودا 10 لیوان نیاز دارند. شیردهی 12 لیوان بیشتر از زنان باردار .

اگر به بیماری هایی مانند نارسایی قلبی یا بیماری کلیوی خاصی مبتلا هستید ، ممکن است لازم باشد مصرف مایعات را محدود کنید. با پزشک خود در مورد آنچه برای شما مناسب است صحبت کنید .

کودکان باید چقدر آب بنوشند؟

میزان نیاز کودکان به آب ، مانند بزرگسالان ، به موارد زیادی بستگی دارد ، مانند سن ، وزن و جنسیت آنها. سایر مواردی که نقش دارند عبارتند از میزان سلامت و فعالیت آنها و آب و هوا در محل زندگی آنها چگونه است .

به طور کلی کودکان و نوجوانان به حدود 6 تا 8 لیوان آب در روز نیاز دارند. آنها همچنین باید مقدار زیادی میوه و سبزیجات تازه بخورند .

در طول بازی یا ورزش ، هدف خوبی است که هر 15 تا 20 دقیقه نیم تا 2 لیوان آب بنوشید .

علائم تشنگی چیست؟

اگر فردی آب کافی دریافت نکند یا بدن بدن بیش از مقدار مصرف شده آب مصرف کند / بدن او ممکن است دچار کم آبی شود. این همان چیزی است که ما در زبان پزشکی به آن کم آبی می گوییم .

علائم تشنگی عبارتند از :

  1. ضعف یا کمبود انرژی
  2. سردرد
  3. گرمازدگی و گرفتگی عضلات
  4. مفاصل سفت که ممکن است به درستی کار نکنند
  5. تغییرات شدید فشار خون
  6. کم آبی شدید می تواند باعث سرگیجه ، گیجی و حتی تشنج شود .

    آیا نوشیدن آب بر انرژی و عملکرد مغز ما تأثیر می گذارد؟

    اکثر مردم اظهار می کنند که در روزهایی که آب کمتری می نوشند و در پایان روز دچار سردرد می شوند ، احساس خستگی بیشتری می کنند. برخی مطالعات وجود دارد که این شکایت را که مردم بیان کرده اند توضیح می دهد .

    یکی از این مطالعات بر روی زنان انجام شد. نشان داده شده است که 1.36 درصد از دست دادن مایعات پس از ورزش باعث تغییر در خلق و خو و افزایش سردرد می شود.

    در مطالعه دیگری نشان داده شد که از دست دادن مایع خفیف (1 تا 3 درصد وزن بدن) ناشی از ورزش و گرما به عملکرد مغز آسیب می رساند.

    بر اساس این مطالعات ، حتی کم آبی بدن در اثر ورزش یا گرما می تواند مشکلات جسمی و روحی ایجاد کند. وقتی ورزش می کنیم یا در معرض گرمای زیادی قرار می گیریم ، قطعاً باید مصرف مایعات خود را افزایش دهیم .

    آیا نوشیدن آب زیاد باعث کاهش وزن می شود؟

    طبق 2 مطالعه ، مشاهده شده است که وقتی ما 500 میلی لیتر آب می نوشیم ، میزان متابولیسم ما می تواند به طور موقت 24 تا 30 درصد افزایش یابد. محققان اظهار داشته اند که نوشیدن 2 لیتر آب در یک روز می تواند مصرف انرژی را حدود 96 کالری افزایش دهد. به این ترتیب ، می توان گفت که اگرچه کاهش وزن قابل توجهی در کوتاه مدت ایجاد نمی کند ، اما در طولانی مدت به کاهش وزن ما کمک می کند .

    علاوه بر این ، نوشیدن آب سرد نیز می تواند باعث صرف انرژی بیشتر ما شود ، زیرا بدن ما انرژی بیشتری را برای رساندن آب به دمای بدن ما صرف می کند.

    در مطالعه دیگری نشان داده شد کسانی که 500 میلی لیتر آب قبل از غذا نوشیدند ، در طول 12 هفته 44 درصد بیشتر از کسانی که این نوشیدنی را از دست ندادند ، وزن خود را کاهش دادند .

    آیا افزایش نوشیدن آب از مشکلات سلامتی جلوگیری می کند؟

    مطالعات مختلفی در مورد برخی مشکلات در این زمینه انجام شده است. در این مطالعات بیان شد که یکی از مشکلاتی که با آب آشامیدنی بهترین بهبود را نشان می دهد یبوست است که ممکن است در زندگی روزمره با آن مواجه شویم. بسیاری از مطالعات روی یبوست نشان داده است که نوشیدن آب در رفع یبوست موثر است .

    مطالعاتی وجود دارد که تأثیر آب آشامیدنی بر سرطان را مورد بررسی قرار می دهد. در برخی از این مطالعات ، نشان داده شده است که نوشیدن آب بیشتر خطر ابتلا به سرطان مثانه و روده بزرگ را کاهش می دهد ، اما مطالعاتی نیز وجود دارد که می گوید هیچ تاثیری ندارد .

    مشکل دیگر سنگ کلیه است. افزایش نوشیدن آب خطر ابتلا به سنگ کلیه را کاهش می دهد .

    آیا نوشیدنی های دیگر تشنگی را برطرف می کنند؟

    برخی از مردم تصور می کنند که چای و قهوه ای که می نوشند به دلیل اثر ادرار آور ، مایعات را از دست می دهند . برخلاف تصور ، یک مطالعه نشان داده است که اثر ادرار آور قهوه ضعیف است . به عبارت دیگر ، چای و قهوه می توانند به رفع کمبود آب ما در طول روز کمک کنند . با این حال ، کافئین موجود در قهوه می تواند باعث عصبی شدن شما در طول روز در صورت مصرف بیش از حد شود . با توجه به چنین اثرات منفی ، باید بدانیم که نوشیدن آب جایگزین آن نیست .

    ما باید در مورد تشنگی به بدن خود گوش دهیم !

    وقتی بدن ما کم آب می شود ، با مکانیسم های مختلف آن را کنترل می کند. بدن می تواند زمان و میزان نوشیدن آب را با توجه به نیاز خود تنظیم کند. با این حال ، در برخی موارد ممکن است لازم باشد آب مصرفی خود را افزایش دهیم. یکی از مهمترین نمونه های آن تعریق است. اگر زیاد عرق می کنیم ، باید مایع از دست رفته را جایگزین کنیم. به همین ترتیب ، در موارد استفراغ یا اسهال ، از دست دادن مایعات ما افزایش می یابد و اگر آن را جایگزین نکنیم ، ممکن است فعالیتهای حیاتی ما قطع شود. علاوه بر همه اینها ، نشان داده شده است که مکانیسم تشنگی ممکن است با افزایش سن بدتر شود. بنابراین ، با افزایش سن ، باید در مورد آب آشامیدنی حساس تر باشیم و یک روال معمول را ایجاد کنیم .

    خرید آب غنی شده از اکسیژن

    قبل از خرید آب غنی شده از اکسیژن باید بدانید که آب غنی شده از اکسیژن چیست و چه مزیت هایی دارد؟

    آب غنی شده از اکسیژن یک محصول آب نسبتاً جدید است که در طی فرآیند کنسرو سازی یا بطری سازی به آن اکسیژن اضافه می شود. اکسیژن اضافه شده برای سلامتی فوایدی دارد از جمله کمک به بهبود انرژی بدن در حین ورزش، دفع سموم از کلیه و  بدن. آب غنی شده از اکسیژن کم کالری است.

    از فواید مهمی که برای آب غنی شده از اکسیژن می توان نام برد، کمک به بهبود ترشحات لاکتات است. سوالتان این است که چگونه به این ترشحات در حین ورزش کمک می کند؟ جالب است بدانید که در طول ورزش کوتاه تا مدت طولانی که بیش از 10 دقیقه ادامه داشته باشد، بدن شما برای تولید انرژی، لاکتات تولید می کند.

    با تجمع لاکتات در عضلات شما، اسیدیته عضلانی نیز به همان نسبت افزایش می یابد و در صورت کنترل نشدن ترشح لاکتات، باعث خستگی عضلات می شود. بنابراین، پاکسازی لاکتات و اسیدیته عضله در طول ورزش مداوم یک امر مهم است.بنابراین اگر برنامه ورزش کردن در روتین زندگی تان وجود دارد، نوشیدن آب غنی شده از اکسیژن می تواند برای تان مفید باشد.

    بنابراین با خرید آب غنی شده از اکسیژن اکساب شاپ از طریق اینترنت و به صورت آنلاین، علاوه بر راحت بودن فرآیند خرید، می توانید از برندهای معتبر فروشنده آب غنی شده از اکسیزن با اطمینان خاطر، خرید کنید.



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

اجاره ویلا در زیارت گرگان با تنوع بیش از 88 ویلا در نقاط مختلف زیارت با قیمت های متفاوت ، روستای زیارت یکی از بی نظیرترین روستای های منطقه شمال است که همه وقتی به گرگان سفر می کنند دوست دارند از این منطقه دیدن کنند. اما اولین چیزی که به آن فکر می کنند اجاره ویلا در زیارت است. بیشتر مردم دوست دارند به جای اینکه هزینه زیادی را بابت اقامت در زیارت پرداخت کنند بتوانند با اجاره سوئیت ارزان در زیارت هزینه ها را مدیریت کنند. گاها داشتن یک ویلای اجاره ای با ویوی جنگل در زیارت بسیار لذت بخش می باشد. شما می توانید بهترین سوئیت های اجاره ای و ویلاهای بی نظیر با چشم اندازی جنگل و کوه با امکانات رفاهی را در این روستا رزرو کنید. اجاره ویلا در روستای زیارت گرگان بسیار طرفدار دارد و شما باید حداقل 10 روز قبل برای اجاره ویلا زیارت اقدام کنید تا بتوانید بهترین ویلاهای اجاره ای را رزرو کنید. اکثر مردم دوست دارند به جای پرداخت هزینه زیاد برای اقامت در گرگان ، با اجاره سوئیت ارزان در زیارت هزینه های خود را کاهش دهند. با اجاره ویلا و سوئیت در ناهارخوران گرگان می توانید لذت یک سفر بی نظیر را در خاطرات خود رقم بزنید. برای اجاره سوئیت ارزان در زیارت کافی است با چند کلیلک به گزینه مناسب خود برسید.

اجاره سوئیت ارزان در زیارت

اجاره سوئیت ارزان در زیارت بدین معنی نیست که ویلای شما خوب نیست. فقط این دسته از سوئیت ها در حاشیه روستا با امکانات کمتری می باشد و بهترین گزینه برای افرادی می باشد که به دنبال گردش و تفریح هستند و فقط برای استراحت در شب به فکر اجاره سوئیت ارزان در زیارت می باشند. البته دور بودن سوئیت در زیارت از محیط میانی روستا یک مزیتی که دارد، این است که از شلوغی ها دور هستید. زیرا در فصل هایی که مسافران زیادی به زیارت سفر می کنند مناطق میانی روستا و نزدیک به روستا پر از گردشگرانی است که به دنبال اجاره ویلا و سوئیت یا در حال تفریح هستند و اگر دلتان برای آرامش لک زده، اجاره سوئیت ارزان در زیارت مناسب شما نیز می باشد. اجاره سوئیت در زیارت گرگان

سایت گلستانی ها بهترین مرجع برای اجاره سوئیت در زیارت می باشد که شما میتوانید بهترین سوئیت ها , ویلاها و کلبه های بومگردی در روستای زیارت را با قیمتهای متنوع اجاره نمایید. اجاره ویلا در زیارت کار بسیار سختی نیست و در این روستا سوئیت های اجاره ای بسیار زیادی وجود دارد که شما با توجه به بودجه خود می توانید برای اجاره ویلا در روستای زیارت یکی از این ویلاها را رزرو کنید.فقط به این نکته توجه داشته باشید که این روستا مسافران زیادی را در خود جای می دهد و باید حتما قبل از رفتن ویلا و سوئیت خود را رزرو کنید.

اجاره ویلا استخردار در زیارت گرگان

روستای زیارت دارای ویلاهای زیادی می باشد و یکی از پرطرفدارترین ویلا در زیارت ویلای استخردار می باشد که شما می توانید علاوه بر استفاده از طبیعت از استخر برای تفریح در داخل ویلا استفاده کنید.

اجاره آپارتمان مبله تک در خواب در زیارت

این سوئیت آپارتمان دارای یک واحد تک خواب در طبقه همکف و با حیاط زیبایی می باشد که ظرفیت 4 نفر را را دارد ولی تراس ندارد اما شما یک حیاط دنج برای خلوت های دونفره دارید و قیمت این سوئیت در زیارت از شبی 250 هزار تومان می باشد. امکانات این ویلا کامل می باشد و شامل تختخواب دو نفره , بخار ی برقی و بخاری نفتی , میز ناهارخوری , ... می باشد. ویلا در منطقه ای بسیار زیبا و دیدنی می باشد و بهترین گزینه برای زوج های جوان میباشد.

اجاره آپارتمان مبله تک در خواب در زیارت

اجاره ویلا دو خواب در زیارت برای 6 نفر

این سوئیت آپارتمان دو خوابه در دو طبقه می باشد که هر کدام از طبقات دارای ظرفیت 6 نفر می باشند. سوئیت دارای تراس بسیار زیبا رو به جنگل می باشد  و با قیمت از شبی 400 هزار تومان می باشد. البته در ایام تعطیلات این قیمت ها کمی متفاوت تر می باشد و برای مسافرینی که همیشه مهمان ما باشند و یا در تعداد شبهای متوالی درخواست اجاره ویلا در زیارت را داشته باشند تخفیف نیز قائل می شویم.

امکانات سوئیت آپارتمان مبله دو خواب در زیارت مانند مبلمان , تختخواب دو نفره , لوازم پخت وپز , میز ناهارخوری و برای گرمایش از بخاری نفتی و برقی و سرمایش پنکه مورد استفاده قرار می گیرد.

تراس ویلا نقلی و با ویوی مناسبی میباشد و اگر به دنبال اجاره ویلا در زیارت هستید و به نظافت ویلا اهمیت می دهید یکی از بهترین گزینه ها برای اجاره ویلا در روستای زیارت می باشد.

مزیت اجاره ویلا زیارت  قرار گرفتن در نزدیکی یک رستوران با طبخ انواع غذاهای سنتی و مدرن می باشد و شما به آسانی می توانید هر نوع غذایی را به دلخواه سفارش دهید. این سوئیت آپارتمان را می توانید با قیمت 250 هزار تومان در تعطیلات برای اقامت در روستای زیارت رزرو نمایید.

اجاره  ویلا لوکس در زیارت

از آنجایی که مسافران زیادی به روستای زیارت سفر میکنند و هر گردشگری با توجه به نیاز خود به دنبال اجاره ویلا در زیارت است از این رو شما در زیارت شاهد تنوع بسیار زیادی در ویلا هستید. شما برای اجاره ویلا لوکس در زیارت دچار مشکل نخواهید شد چرا که می توانید با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته اید برای اقامت در زیارت سوئیت و یا ویلا رزرو کنید.

این ویلای لوکس واقع در طبقه 6 می باشد اما دیدن منظره رویایی روستای زیارت از روی تراس ویلا این موضوع را بی اهمیت می کند. این ویلای لوکس بهترین گزینه برای خانواده هایی که داشتن یک ویلای تمیز با ویوی عالی براشون مهمه و پیشنهاد می کننند برای اجاره ویلا در زیارت همراه گلستانی ها باشین.

بومگردی در زیارت گرگان

روستای زیارت هم مانند تمامی روستاهای گردشگری دیگر دارای کلبه های بومگردی می باشد. کلبه بومگردی زیارت نشان از سبک زندگی مردمان روستایی آن منطقه را دارد. آب و هوای بی نظیر در میان خانه های روستایی به دور از تکنولوژی امروزه بسیار لذت بخش و هیجان انگیز است. به شما پیشنهاد می کنیم که حتما در سفر خود برای اقامت از کلبه بومگردی زیارت نیز استفاده نمایند.

تجربه یک زندگی روستایی با طعم غذای محلی و عطر نان تنوری. کلبه بوم گردی خانه دوست زیارت برای حفظ زندگی روستایی به صورت کف خواب می باشد و همچنین اتاق اتاق طراحی شده است. هر 5 نفر می توانند یک اتاق را با منظره زیبا برای اقامت انتخاب نمایند و هزینه اقامت در این مجموعه برای هر نفر با صبحانه محلی و چای عصرانه 70 هزار تومان می باشد.

قیمت اجاره سوئیت در زیارت گرگان

قیمت اجاره سوئیت در زیارت با توجه به شرایط ممکن دارای تنوع بسیار زیادی می باشد. این ویلاها با توجه به امکانات و محیطی قرار گیری قیمت های متفاوتی نیز دارند.

پیشنهاد بی نظیره ما برای شما ، استفاده از وب سایت گلستان است که میتواند راهنما‌ و راهگشای خوبی جهت مقایسه قیمت اجاره سوئیت در زیارت باشد تا انتخاب ایده آلی داشته باشید به این ترتیب سفر اقتصادی به همراه تفریحات بیشتر را تجربه خواهید کرد و از ارزانی قیمت سوئیت در زیارت شگفت زده خواهید شد.

ضمن اینکه در ایام اوج و شلوغی مسافرت ها اجاره ویلا در زیارت آن هم با قیمت ارزان و کیفیت بالا،  همچون پیدا کردن سوزن در انبار کاه است و خب قیمت هم بسته به منطقه ای که سوئیت در آن قرار گرفته همچنین امکاناتی که در اختیار مسافران قرار داده می شود و نیز تعداد اتاق و تخت های آن بستگی دارد اینکه تک خوابه باشد یا چند خوابه فرق می کند چرا که در روستای زیارت  قیمت ها از 150هزار تومان ، 250 هزار تومان و در برخی مناطق بالای 850 هزار تومان است.

با این تفاسیر مسافران عزیز که قصد اجاره یا بررسی قیمت اجاره ویلا در زیارت را دارند می بایست به نکات گفته شده توجه نمایند، و بدانند سوئیت‌ها به دلیل کوچکی و ارزانی، زودتر از هتل ها و هتل آپارتمان ها اجاره داده می شوند ، پس هرچه سریعتر  قیمت اجاره ویلا در زیارت را بررسی و نسبت به اجاره ویلا در زیارت اقدام نمایند.

معمولا ارزان ترین ویلای اجاره ای در زیارت از شبی 150 هزارتومان شروع می شود و این دسته از سوئیت اجاره ای در زیارت از امکانات کمی برخوردار هستند و یا اینکه در طبقه همکف قراردارند.

اجاره سوئیت در روستای زیارت گرگان

یکی از مشکلات اکثر گردشگران و مسافرین اجاره ویلا در زیارت و یا پیدا کردن ویلای ارزان قیمت در زیارت می باشد. با توجه به اینکه روستای زیارت رو به گسترش است و تعداد سوئیت های اجاره ای رو به افزایش می باشد امکان اجاره ویلا در زیارت آسان تر شده است.



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

شما می توانید برخی از مشکلات خودرو را می‌توانید خودتان هم برطرف کنید. فقط کافیست این مشکلات خودرو را شناسایی کرده و تلاش کنید تا خودتان آنها را حل کنید. مشکلاتی از قبیل تعویض لنت، شناسایی نشانه‌های خرابی هیدرولیک فرمان، شناسایی مشکلات برق خودرو و … را می‌توانید در وهله اول خودتان تشخیص دهید. ما در اینجا قصد داریم در رابطه با فیلتر هوای خودرو صحبت کنیم و به شما بگوییم که بی توجهی به کثیف بودن فیلتر هوای خودرو چه عواقبی در پی دارد.

فیلتر هوای خودرو چیست و چه نقشی دارد؟

موتور و قطعاتی که داخل سیستم خودرو قرار دارند، بسیار حساس هستند و ممکن است در اثر گردوغبار، آلودگی و ذراتی که در هوا وجود دارند، فرسوده شوند. از این رو باید ورود این ذرات و آلودگی‌ها را به داخل موتور و سیستم خودرو کنترل کنید. قطعه‌ای که مانع از ورود آلودگی و گردوغبار به داخل اتومبیل می‌شود فیلتر هوا خودرو است.

فیلتر هوای خودرو تمام آلودگی‌ها را جذب کرده و کمک می‌کند که موتور، پیستون‌ها، سیلندر، سوپاپ‌ها و … تمیز مانده و دچار فرسایش و خوردگی نشوند. پس کثیف شدن فیلتر خودرو، ممکن است عواقب جبران ناپذیری در پی داشته باشد.

انواع فیلتر هوای خودرو

فیلتر هوای اسفنجی

فیلترهای هوای اسفنجی در بیشتر خودروهای مسابقه‌ای قرار دارند. این فیلترها به‌صورت چندلایه و با فناوری نانو تولید می‌شوند. ناگفته نماند که در خودروهای سنگین قدیمی هم از این فیلتر اسفنجی استفاده می‌شد. قیمت فیلتر هوای اسفنجی نسبت به نوع سلولزی بیشتر است.

فیلتر هوای سلولزی

پرکاربردترین نوع فیلتر در خودروهای شهری امروزی، فیلتر هوای سلولزی است. ظاهر این نوع فیلتر شبیه به کاغذهای پلیسه‌دار که روی یک فریم پلاستیکی قرار دارند. با توجه به اینکه آلودگی در هوای شهرها بسیار زیاد است، پس نیاز است که از فیلترهایی استفاده شود که قیمت کمتری دارند و می‌توان بعد از گذشت مدت کوتاهی آنها را تعویض کرد.

فیلتر هوای کتان

فیلترهای کتان نسبت به نوع سلولزی و اسفنجی از عمر بیشتر برخوردار هستند و می‌‎توانید در صورت نیاز آنها را بشویید. این نوع فیلتر قیمت از دو نوع دیگر گران‌تر بوده و از ۶ لایه پارچه روغنی تولید شده است. در واقع می‌توان گفت که بهترین نوع فیلتر، فیلتر هوای کتان است

بهترین زمان تعویض فیلتر هوا چه وقت است؟

قطعات داخلی خودرو به هوای تازه نیاز دارند. موتور هم برای اینکه فرایند احتراق را انجام دهد، به هوای ورودی نیاز دارد، پس در صورت نبود هوا، احتراق به درستی صورت نگرفته و خودرو به‌‎خوبی حرکت نخواهد کرد. پس اگر فیلتر هوا کثیف باشد، هوای تمیز به موتور خودرو نخواهد رسید. براساس استاندارد های اعلام شده از سوی شرکت‌های تولیدکننده، عمر مفید یک فیلتر هوا چیزی حدود ۳ تا ۵ هزار کیلومتر است. پس بعد از طی کردن این مسافت، باید نسبت به تعویض فیلتر اقدام کنید.

اما هر زمانی که حس کردید فیلتر خودرو کثیف شده، حتی اگر زمان تعویض فیلتر هم نرسیده بود، بهتر است آن را تعویض کنید. زیرا گاهی به دلایل آلودگی شهرها، وجود گردوغبار و …، فیلتر زودتر از موعد کثیف خواهد شد.

فیلتر هوای اسپرت چیست؟

با توجه به طراحی و تکنولوژی ساخت فیلتر هوای اسپرت، هواگیری به صورت ۳۶۰ درجه انجام می‌شود و مکش هوایی که وارد سیلندر می‌شود هم بهبود می‌یابد. پس بهبود عملکرد سیلندر، موجب افزایش راندمان خودرو می‌شود. هرچه راندمان خودرو افزایش یابد، مصرف سوخت هم کاهش خواهد یافت.

پس اگر به دنبال مصرف حداقل بنزین هستید، گزینه مناسب برای شما فیلتر هوای اسپرت است.

علائم کثیفی فیلتر هوای خودرو چیست؟

گاهی با بررسی ظاهری فیلتر هوای خودرو خواهید فهمید که زمان تعویض آن رسیده است. اما در برخی شرایط هم با بروز علائم زیر، باید نسبت به تعویض فیلتر هوا اتومبیل اقدام کنید.

۱-کثیفی فیلتر هوای خودرو

اولین نشانه کثیفی فیلتر خودرو، بررسی ظاهری آن است. شما با مشاهده وضعیت فیلتر هوا، متوجه خواهید شد که زمان تعویض فیلر هوای اتومبیل رسیده است.

۲-افزایش مصرف سوخت

مصرف زیاد سوخت در خودروهای جدید به دلیل کثیف بودن فیلتر هوا نیست، بلکه این مورد تنها در خودروهای قدیمی که سیستم کاربراتوری داشتند رخ می‌دهد. در این خودروها برای اینکه اکسیژن بیشتری به موتور برسد، مصرف سوخت افزایش می‌یابد. در خودروهای جدید که سیستم انژکتوری دارند، کثیفی فیلتر هوا، منجر به مصرف بالای سوخت نمی‌شود.

۳-صدای غیرطبیعی موتور

در حالت عادی که خودرو روشن است و کار می‌کند، صدای موتور را می‌شنوید. اما گاهی صداهایی که از خودرو به گوش می‌رسد غیرطبیعی بوده و حتی منجر به تکان خوردن اتومبیل می‌شود. این مشکل می‌تواند به دلایلی از جمله علائم خرابی پمپ بنزین و یا کثیفی فیلتر هوای خودرو باشد.

۴-روشن شدن چراغ چک موتور

موتور برای فرایند احتراق به اکسیژن نیاز دارد. اما اگر هوای موردنیاز برای احتراق فراهم نباشد، داخل موتور کربن انباشته شده و همین امر موجب روشن شدن چراغ چک اتومبیل خواهد شد.

با کثیف بودن فیلتر خودرو، این اکسیژن برای احتراق تامین نمی‌شود و باید با روشن شدن چراغ چک اتومبیل، به سراغ فیلتر هوای خودرو بروید.

۵-وجود مشکل در محفظه احتراق

در صورت کاهش هوای برای سوختن بنزین و احتراق، بنزین نسوخته به صورت دوده از موتور خارج می‌شود و روی شمع‌ها می‌نشیند و مانع از جرقه شمع می‌شود. در نتیجه در زمان استارت، محفظه احتراق به درستی عمل نکرده و موتور خوب استارت نمی‌خورد.

۶-استشمام بوی بنزین در زمان استارت

هر زمان که اقدام به استارت زدن خودرو کردید و بوی بنزین را مشامتان خورد، باید به فیلتر هوا نگاه بیندازید. اگر فیلتر هوا کثیف باشد، اکسیژن کافی به موتور نرسیده و احتراق ناقص انجام می‌شود. پس بنزین نسوخته به صورت دوده از اگزوز خارج می‌شود. در این لحظه است که در زمان استارت، بوی بنزین به مشام شما خواهد رسید.

۷-کاهش قدرت موتور

یکی از علائم کثیفی فیلتر هوای خودرو، کاهش قدرت موتور است. هر زمانی که حس کردید قدرت موتور کاهش یافته و با فشار دادن پدال گاز، خودرو حرکات غیرمتظره دارد، فیلتر هوا را بررسی کنید.

۸-رسوب دوده روی شمع‌های خودرو

در صورت نبود اکسیژن کافی برای احتراق سوخت، بنزین نسوخته به صورت دوده از موتور خارج می‌شود و روی شمع‌ها می‌نشیند و مانع از جرقه شمع می‌شود. این رسوب دوده روی شمع‌ها نتیجه کثیفی فیلتر هوای خودرو است.

۹-لرزش موتور خودرو

با کثیف بودن فیلتر هوای اتومبیل، فرایند احتراق درست انجام نشده و درنتیجه در زمان استارت، با لرزش موتور خودرو مواجه خواهید شد.

۱۰-خروج دوده از اگزوز

نبود هوا برای سوختن بنزین، منجر به کامل نسوختن بنزین شده و درنتیجه دوده از گزوز خارج می‌شود. پس از دیگر نشانه‌های کثیف بودن فیلتر هوا خودرو، خروج دود از اگزوز است.

آیا شستن فیلتر هوا کار درستی است؟

عده‌ای برای اینکه در هزینه‌های خودرو صرفه جویی کنند، اقدام به شستن فیلتر هوا می‌کنند. اما این کار موجب می‌شود که فیلتر کارایی قبل را نداشته باشد.

گاهی در برخی موارد می‌توانید فیلترهای پارچه‌ای را بشویید و دوباره استفاده کنید.

برای اینکار ابتدا فیلتر تیمز کنید، سپس با استفاده از مواد شوینده آن شسته و آبکشی کنید. باید قبل از نصب فیلتر آن را خشک کنید.

وجود روغن در فیلتر هوا به چه دلایلی رخ می‌دهد؟

وجود روغن در فیلتر هوا، امری است که باید به آن توجه کرده و دلایل بروز این مورد را بررسی کنید. وجود روغن در فیلتر هوا به دلایل زیر رخ می‌دهد.

فرسوده شدن حلقه‌های پیستون

مسدود شدن مسیر روغن موتور

انسداد دریچه PCV



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

دکوراسیون یکی از بهترین روش ها برای شخصی سازی هر اتاق با سلیقه شما است ، اما اگر نمی دانید از کجا شروع کنید ، اسپرلوس دکور می تواند به شما کمک کند از ایده های موجود برای خانه خود الهام بگیرید. طراحی و بازسازی اتاق نشیمن بسیار هیجان انگیز است ، اما می تواند کمی طاقت فرسا نیز باشد. از کجا باید شروع کرد؟ چقدر می توانید هزینه کنید؟ از کجا می دانید که آیا پیمانکاری که انتخاب کرده اید مناسب است یا خیر؟  ما اینجا هستیم تا کار را برای شما ساده کنیم. با ما برای بازسازی منزل خود همراه شوید و آماده بازگشت به اتاق نشیمن جدید شوید که با نیازها ، سبک و بودجه شما مطابقت دارد.

یکی از کلیدهای بازسازی موفق اتاق نشیمن ، پیش بینی ، دانش و اطلاعات فراوان است - مخصوصاً اگر در حال ایجاد تغییرات ساختاری هستید یا با چندین متخصص و بودجه زیاد کار می کنید. قبل از شروع وقت خود را برای برنامه ریزی اختصاص دهید ، به طوری که با اتمام کار کمتر پشیمان شوید.

ایده های هوشمندانه طراحی و بازسازی اتاق نشیمن

امروز طراحی و بازسازی دکوراسیون داخلی از اتاق نشیمن گرفته تا طراحی داخلی و بازسازی آشپزخانه و سرویس بهداشتی، به یک نیاز تبدیل شده است. سابقا یک شرکت طراحی داخلی با یک دانش ابتدایی می‌توانست نیاز بسیاری از مخاطبان را برآورده نماید. اما امروز با توجه به دسترسی بالای مخاطبان به شبکه‌های اجتماعی، میزان درک آنها از دکوراسیون داخلی فضاهای مختلف خانه افزایش پیدا کرد. امروزه شرکت‌ های طراحی دکوراسیون داخلی زیادی هستند که به صورت تخصصی فقط در یک یا چند زمینه به خصوص فعالیت می‌کنند.

از این رو مهم است که دانش طراحی داخلی دستور کار یک شرکت دکوراسیون داخلی باشد. به نحوی که بتواند نیاز مخاطب را شناسایی و بر اساس کاربری آن، اقدام به طراحی دکوارسیون داخلی نماید.

طراحی و بازسازی اتاق نشیمن خود را به اسپرلوس دکور بسپارید

اگر قصد تغییر دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن و یا بازسازی آشپزخانه و حتی طراحی و بازسازی سرویس بهداشتی خود را دارید و به دنبال متخصصین حرفه ای در این زمینه هستید و یا می خواهید آنچه در ذهن و رویاهایتان دارید را به واقعیت تبدیل کنید ، کافیست با اسپرلوس دکور تماس بگیرید.

طراحی دکوراسیون داخلی و بازسازی منزل امری تخصصی است و باید توسط کارشناسان و متخصصین این امر انجام گیرد . ما در اسپرلوس دکور ، بعنوان یک مجموعه طراحی دکوراسیون داخلی ، بر این باوریم که باید بسته به نیاز مخاطب، به او ارائه خدمت کرد.

اگر می خواهید محل زندگیتان را دلنشین و آرامبخش کنید دکوراسیون منزلتان را با اسپرلوس دکور بسپارید . کارشناسان ما روی خط منتظر شما هستند تا پاسخگوی شما باشند .

۰۹۱۹۵۴۱۰۸۰۰
 ۰۲۱۲۶۲۹۲۸۵۴
۰۲۱۲۶۲۹۲۸۳۲
۰۲۱۲۲۴۷۳۱۴۹



:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

همانطور که می دانید ظاهر فایبرسمنت برد به طور کلی خام است و تقریباً رنگ سیمان مورد استفاده در ترکیب آن است. البته می توان فایبرسمنت بردهایی که در ترکیب آنها دانه بندی رنگی مانند Eternit وجود دارد را از این دسته جدا دانست. فایبرسمنت برد به طور کلی مانند سیمان عمل می کند و با رطوبت ناشی از بارندگی یا بخار در هوا ، مشکلی برای آن ایجاد نمی شود و سالها دوام می آورد. با توجه به این موضوع که این روزها در طراحی و اجرای نمای ساختمانها از طرح های مدرن و رنگی یکدست یا تنالیته مختلف به عنوان متریالی جذاب و کارا برای ایجاد نمای مدرن استفاده می شود نیاز به رنگ آمیزی سمنت برد بسیار احساس می شود.

رنگ پذیر بودن فایبرسمنت برد!مزیت یا ضعف؟

برای رنگ آمیزی فایبرسمنت برد، باید پشت پنل فایبر سمنت برد با عایق مخصوص آب بندی (سیل) پوشش داده شود تا از نفوذ آب از پشت پنل و طبله کردن رنگ جلوگیری شود. باید توجه داشت که برای رنگ آمیزی نمای سمنت برد حتما باید از رنگهایی که تنفس پذیر هستند مانند رنگهای پایه آب(آکریلیک) مخصوص نما استفاده کرد ، قبل از رنگ آمیزی باید از پرایمر مخصوص سمنت برد برای ایجاد بستر مناسب و بدون آلودگی و گرد و غبار و برای چسبندگی بهتر رنگ به فایبر سمنت برد استفاده کرد. برای ایجاد سطح یکپارچه و بدون درز قبل از رنگ آمیزی باید از پلاستر مخصوص سمنت برد(بتونه سمنت برد) استفاد کرد.

چگونگی اعمال رنگ روی فایبرسمنت برد

برای اعمال رنگ روی فایبرسمنت برد ، ابتدا باید سطح نما را از گرد و غبار یا احتمالاً لکه های گچ و سیمان تمیز کنید. پس از تمیز کردن سطح ، اتصالات و تقاطع گوشه های بیرونی و داخلی و اطراف پنجره ها و محل تلاقی فلاشینگ ها باید با چسب پلی اورتان آب بندی شود. همچنین چسب باید در مفاصل بین دو پنل که به صورت مفصل انبساطی قرار گرفته اند تزریق شود. همچنین ، در روکش هایی که از فایبرسمنت برد ساده استفاده می شود ، باید از عملیات بتونه کاری روی پیچ ها استفاده کرد.
رنگ پذیر بودن فایبرسمنت برد!مزیت یا ضعف؟

اجرای طرح های متنوع و زیبا بر روی فایبرسمنت برد با استفاده از رنگ

اجرای طرح های مختلف ، متنوع و زیبا بر روی فایبرسمنت برد با استفاده از رنگ های پتینه از گزینه های دیگری است که می توان از آنها در داخل بنا و یا در نما از آن استفاده نمود . فایبر سمنت برد طرح بتن ، اجرای طرح کهنه کاری و طرح های سنتی می تواند مانند تابلو های نقاشی با ابعاد بزرگ نقش موثری در خلق فضای داخلی داشته باشد .

مدرن سازان رادیس با کادری مجرب و متخصص سعی در اجرای تخصصی و صحیح این نما و از بین بردن مشکلات ناشی از پس از نصب این نما دارد. تیم مهندسی مدرن سازان رادیس طرح دلخواه شما را با رعایت کامل اصول و استانداردهای ساز و کار خشک فایبر سمنت برد و کی پلاس اجرا می کنند. تیم فروش مدرن سازان رادیس با بروزترین قیمت ها و تخفیف های ویژه پاسخگوی شما در تمام ساعات شبانه روز هستند.

شرکت مدرن سازان رادیس این اطمینان را به شما می دهد که فایبر سمنت، نمای خانه شما را متحول خواهد کرد. این محصول، یک سرمایه‌گذاری هوشمندانه در نمای ساختمان است.  شما می توانید برای کسب اطلاعات مربوط به شروع کار با فایبرسمنت با شرکت مدرن سازان رادیس که نماینده انحصاری فروش و اجرای فایبرسمنت و تولید کننده فایبرسمنت برد در ایران می باشد در ارتباط باشید . همین امروز با ما تماس بگیرید و از مشاوه های رایگان مجموعه رادیس بهره مند شوید ، کارشناسان ما در تمامی ساعات شبانه روز پاسخ گوی شما عزیزان هستند.



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

هر پزشک یا مدیریت مرکز پزشکی از این مسئله آگاه است که مدیریت پرونده های بیماران، سوابق پزشکی، اسناد مالی بیماران و … زمانی که تعداد مراجعات مطب رشد می کند به مراتب سخت تر و پیچیده تر می شود. لذا وجود یک استراتژی دقیق برای مدیریت این پرونده ها و راه های رسیدگی هرچه سریعتر به این امور موضوعی بسیار مهم تلقی می گردد. در گذشته پزشکان از زونکن ها و پوشه ها و طبقه بندی های شخصی خود برای دسترسی به این پروند ها استفاده می کردند و منشی مطب با مراجعه به قفسه و پوشه مورد نظر و کمی جستجو، می توانست به اطلاعات بیمار دسترسی پیدا کند که حتی با وجود این طبقه بندی ها باز هم گاهی روند مدیریت مطب با کندی صورت می گرفت و بیمار و پزشک دقایقی معطل می شدند. از این رو  نرم افزار مدیریت مطب  و نوبت دهی برای دسترسی هرچه سریعتر و دقیق تر به پرونده های پزشکی توسط تیم برنامه نویسی سورنا گردآوری شد تا ضمن دسترسی به پرونده ها، اطلاعات آماری و گزارشات متنوع از روند کاری مراکز پزشکی را برای پزشکان فراهم آورد.

نرم افزار مدیریت مطب در دو نسخه منشی (بخش پذیرش) و پزشک (بخش ویزیت) به منظور سهولت در کارها و کاهش زمان در مطب طراحی شده است

این نرم افزار به خوبی پرونده های پزشکی بیماران را مکانیزه کرده و حسابداری مطب شما را در سریع ترین حالت انجام می دهد. توسط این نرم افزار می توانید این سیستم را بر روی کامپیوتر منشی و پزشک راه اندازی کرده و در کمترین زمان سیستم مدیریت مطب خود را حرفه ای تر و با دقت بالا انجام دهید.

به طوری که یک پزشک به هنگام استفاده از امکانات جامع این نرم افزار، کمترین نیاز را به سیستم سنتی کاغذ و قلم احساس خواهد کرد.

ویژگی های کلی نرم افزار مدیریت مطب و درمانگاه

ایجاد پرونده الکترونیک برای بیمار شامل مشخصات فردی و سوابق پزشکی، پذیرش و تخصیص خدمات به ایشان، ثبت معاینات و شرح حالات توسط قلم نوری، صندوق و تسویه حساب، ارتباط با دستگاه های پوز بانکی، بانک تصاویر با امکان عکس برداری و اسکن پرونده ها، سیستم رزرو وقت و نوبت دهی به بیماران و گزارش صندوق به پزشک، گزارشات جامع از کارکرد مطب، تعریف کاربران با سطوح مختلف و … در نظر گرفته شده است.

نرم اقزار مدیریت مطب از دو پنل کارشناس و پزشک تشکیل شده که در ادامه قابلیت های هر کدام را به صورت جداگانه بررسی خواهیم کرد :

نرم افزار مدیریت مطب و درمانگاه سورنا . نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک

امکانات نرم افزار مدیریت مطب نسخه منشی ( بخش پذیرش )

  • امکانات تشکیل پرونده بیمار
  • ثبت مراجعات بیمار
  • ثبت اطلاعات کامل بیمه
  • امکان خروجی بیمه برای مسلح و درمانی به دو صورت pdf و فایل تکست
  • امکان نوبت دهی
  • چت بین منشی و پزشک
  • ویرایش و حذف پرونده و مراجعه
  • امکان شخصی سازی تمامی قسمت ها
  • امکان جستجوی بیمار بر اساس نام و شماره ملی و شماره بیمه
  • امکان تعریف و طبقه بندی انواع تعرفه های خدمات تشخیصی ودرمانی قابل ارائه در مطب
  • تشکیل کد پرونده خودکار و منظم
  • امکان ارسال مجدد بدون هزینه بیمار به پزشک
  • کنترل سیستم ارسال بیمار به پزشک
  • سیستم بانک تصاویر و درج انواع تصاویر مربوط به دوره درمانی، آزمایشات و یا سوابق پزشکی بیمار

امکانات نرم افزار مدیریت مطب نسخه پزشک ( بخش ویزیت )

  1. امکان نوشتن پرونده  ونسخه بیمار با قلم نوری
  2. امکان کار کردن با سیستم بدون موس  وتنها با قلم نوری
  3. چت با منشی
  4. امکان شخصی سازی سیستم نگارش نسخه و پرونده طبق مراحل سازمانی مطب
  5. امکان بایگانی نسخه ها و مراجعات و تشکیل پرونده و مشاهده مراجعات قبلی
  6. امکان فعال سازی قسمت هایی مانند تاریخ عمل ها و...
  7. امکان جستجو در پرونده ها
  8. مشاهده پرونده های هرروز به ترتیب ارسال
  9. قابلیت چندین رنگ و اندازه قلم در سیستم قلم نوری
  10. امکان ثبت تمامی خدمات مطب اعم از سونوگرافی و...
  11. سیستم حسابداری ساده ویژه درج بدهکار و بستانکار کردن بیماران
  12. امکان شخصی سازی سیستم حسابداری
  13. امکان جستجوی پیشرفته پرونده ها
  14. دسته بندی مراجعات
  15. امکان کنترل کامل خروجی بیمه

نرم افزار مدیریت مطب و درمانگاه بخش بیمه ها :

  • ایرانیان
  • کارمندی
  • سایر اقشار
  • تامین اجتماعی
  • نیروهای مسلح(ارتش)
  • جانباز- نیروهای مسلح
  • آزاد
  • و تمامی بانک ها و موسسات بیمه

    چگونگی پشتیبانی نرم افزار مطب و نوبت دهی

    اطلاعات بیمار ، حساب ها و سوابق پزشکی و مراجعات یک مطب، برای هر پزشک بسیار حائز اهمیت است و در صورتی که مشکلی برای این اطلاعات پیش بیاید می تواند ضرر های جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد. لذا شرکت سورنا ، تیمی مجزا را برای پشتیبانی از این نرم افزار در نظر گرفته است و هر پزشک یا کارمند مطب می تواند در صورت هر گونه سوال یا درخواست پشتیبانی در ساعات کاری شرکت تماس گرفته و راهنمایی های لازم در این زمینه را اخذ نماید.

    قابل ذکر است این نرم افزار قابلیت افزایش امکانات با توجه به نیازهای مرکز پزشکی شما را دارا می باشد. همچنین مراکز درمانی ، درمانگاه ها و کلینیک های پزشکی می توانند از این نرم افزار به صورت اختصاصی بهرمند شوند.



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

سبک استنادی در انجام پایان نامه انجمن روان شناسی آمریکا (APA) بیشتر در رشته های علوم اجتماعی مورد استفاده قرار می گیرد. دستورالعمل های این سبک جهت افزایش درک مطالب رشته های علوم اجتماعی و کاهش سوگیری در زبان ایجاد گردیده است. با این حال بسیاری از مجلات علوم پزشکی نیز به طور گسترده ای از این سبک استفاده می کنند.  هنگام استفاده از قالب APA در استناد درون متنی از روش نویسنده-تاریخ استفاده کنید. در این روش نام خانوادگی نویسنده و سال انتشار منبع علمی را در متن درج نمایید. برای مثال (کاتوزیان، ۱۳۶۸). پس از اتمام استنادات درون متنی، اطلاعات کامل کتابشناختی منابع می بایست در انتهای متون علمی ظاهر گردند.

اگر بنا دارید تا به پژوهش دیگری استناد نمایید ولی نمی خواهید نظرات دیگر پژوهشگران را مستقیما نقل قول نمایید یا تمایل دارید که به کل کتاب، مقاله یا دیگر منبع علمی استناد نمایید، تنها می بایست نام نویسنده و سال انتشار منبع علمی را در متن بیاورید و از درج شماره صفحه هنگام استناد درون متنی خودداری نمایید. از طرف دیگر، اگر می خواهید که عبارتی را مستقیما از پژوهشی دیگر نقل قول نمایید، می بایست شماره صفحه را پس از سال انتشار آن منبع قید نمایید.

هنگام درج نقل قول طولانی – بیشتر از ۴۰ کلمه – در متن، آن را در پاراگرافی جداگانه و با فرورفتگی ۳ سانتی متر به سمت داخل از سمت راست قرار دهید. 

هنگام نقل قول مستقیم می توان به جای شماره صفحه از دیگر عناصر مانند شماره پاراگراف، فصل، بخش، جدول و … استفاده کرد. هنگام استناد به نسخ خطی می توانید حتی شماره خط را نیز درج نمایید.

اگر عبارتی از پژوهشی دیگر را بازنویسی نموده اید، تنها مجاز هستید که در استناد درون متنی نام نویسنده و سال انتشار اثر علمی را ذکر نمایید و نیازی نیست شماره صفحه را قید کنید. با این حال دستورالعمل APA نویسندگان را ترغیب می کند تا شماره صفحاتی که عبارت آن صفحات بازنویسی و خلاصه گردیده، درج شود تا فردی که متن علمی شما را مطالعه می کند، بتواند به اطلاعات به طور مبسوط در جای دیگری دسترسی داشته باشد.

اطلاعات کتاب شناختی منابع می بایست در فهرست انتهای متون علمی ارائه گردد و به هیچ وجه نباید در زیرنویس درج شود.

شیوه استناد دهی در پایان نامه به روش APA

شیوه استناد دهی در پایان نامه به روش APA

دستورالعمل های استناد درون متنی

  •  هنگام استناد درون متنی، داخل پرانتز ابتدا نام خانوادگی نویسنده، سپس ویرگول، پس از آن سال انتشار، سپس ویرگول، بعد از آن حرف ص، سپس نقطه و در انتها شماره صفحه درج می گردند. مانند (رضایی، ۱۳۶۷، ص. ۲۵).
    •    هنگام استناد به منابع اینترنتی شماره صفحه درج نمی گردد. مانند (سازمان انرژی اتمی ایران، ۱۳۹۴). اگر تاریخ انتشار سند در اینترنت موجود نباشد، به جای سال انتشار از کلمه بی تا استفاده می گردد. مانند (سازمان انرژی اتمی ایران، بی تا).
    •    در صورتی که تعداد نویسندگان بیشتر از سه نفر باشد، نام خانوادگی نویسنده اول به همراه عبارت «و دیگران» درج می گردد. مانند (رضایی و دیگران، ۱۳۶۷، ص. ۲۵).
    •    هنگام استناد به بیش از یک منبع، میان منابع – سال انتشار منبع اول و نام خانوادگی نویسنده منبع دوم از نقطه ویرگول استفاده می شود. مانند (رضایی، ۱۳۶۷، ص. ۲۵؛ حسینی، ۱۳۶۵، ص. ۷۸)
    •    در صورت استناد به کتاب ترجمه شده، از درج نام مترجم اجتناب گردیده و نام خانوادگی نویسنده به همراه سال انتشار کتاب در داخل کشور قید می گردد. مانند (جونز، ۱۳۸۹، ص. ۲۶۷)
    •    هنگامی که به یک سند بیش از یک بار استناد می گردد، از درج عبارت «همان» خودداری شده و هر بار نام خانوادگی نویسنده به همراه سال انتشار ذکر شود. 
    •    هنگام استناد به مکالمات شخصی، تلفنی و ارتباطات از طریق ایمیل، به دلیل عدم دسترسی عموم به این نوع منابع، تنها به استناد درون متنی اکتفا نمایید. مانند علیرضا حشمتی (ارتباط شخصی، دی ۲۷، ۱۳۹۲).
    •    توصیه می گردد حتی الامکان از منابع ثانویه و عبارت «به نقل از» استفاده نگردد. در صورت اجبار می توانید به شکل ذیل به منابع ثانوی استناد نمایید. (شایگان، ۱۳۸۵ به نقل از رابرتسون، ۱۹۹۰)
    •    هنگامی که چند اثر از یک نویسنده در یک سال منتشر شده باشد، پس از سال از حروف a، b و … استفاده نمایید. (رضایی، a1390) و (رضایی، b1390)

ساختار کلی سبک استنادی APA

ساختار سبک APA در فهرست منابع

  •  استناد به کتاب فارسی

دهخدا، علی اکبر (۱۳۶۸). فرهنگ دهخدا. تهران: انتشارات دانشگاه تهران.

  •  استناد به کتاب انگلیسی

Crawford, J. (2019). Brownlie’s principles of public international law. Oxford University Press, USA.

  •  استناد به مقاله فارسی

کدخدائی، عباسعلی، ساعد، نادر (۱۳۹۰). نظام بین‌المللی حقوق بشر و جنگ نرم. فصلنامه علمی پژوهشی راهبرد فرهنگ. ۴(۱۶). ۵۵-۷۶٫

  •  استناد به مقاله انگلیسی

Gardam, J. G. (1993). Proportionality and force in international law. The American Journal of International Law, 87(3), 391-413.

  •  استناد به پایان نامه

نادري، محمد تقي. (۱۳۴۶). دفاع مشروع موضوع ماده ۵۱ منشور ملل متحد. پایان نامه دکتری. گروه حقوق. دانشکده حقوق و علوم سیاسی. دانشگاه تهران. 

  •  استناد به طرح پژوهشی

عموزاده، محمد. (۱۳۸۷). مبانی نظری میان رشته ای ها در حوزه علوم انسانی و موقعیت کنونی آنها در بعضی از دانشگاه های معتبر جهان. طرح پژوهشی درون دانشگاهی. دانشکده ادبیات و علوم انسانی. دانشگاه اصفهان.

  •  استناد به یادداشت کلاسی

Woodworth, M. (2006). Psychopaths [Class handout]. Department of Psychology, University of British Columbia Okanagan, Kelowna, Canada

  •  استناد به منابع اینترنتی
  •  استناد به گزارش آنلاین

Shields, M., & Wilkins, K. (2006). Findings from the 2005 National Survey of the Work and Health of Nurses (Report No. 83-003-XPE). Retrieved from Canadian Institute for Health Information website: http://secure.cihi.ca/cihiweb/products /NHSRep06_ENG.pdf

  •  استناد به فیلم آنلاین

Norton, R. (2006, November 4). How to train a cat to operate a light switch [Video file]. Retrieved from http://www.youtube.com/watch?v=Vja83KLQXZs

  •  استناد به یادداشت وبلاگ

Kiume, S. (2007, August 17). Loneliness isn’t good [Web log message]. Retrieved from http://psychcentral.com/blog/archives/2007/08/17/loneliness-isnt-good/



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

رابطه برنج با بیماری دیابت چیست ؟  در سالهای اخیر دیابت در کشور ما رو به افزایش است. برنج ، که یکی از غذاهایی است که باعث این بیماری می شود و مقاومت به انسولین را افزایش می دهد ، نیز در لیست موارد قابل اعتراض قرار دارد. به همین دلیل ، آیا برنجی که اکثر مردم از سفره خود جدا می کنند واقعاً مضر است؟ آیا باید برنج را از زندگی خود حذف کنیم ، که می گوییم مانع از جذب نشاسته و قند زیاد می شود؟ آیا فکر می کنید برنج که جزو غذاهایی است که ممنوعیت خوردن و لیست رژیم ها به ویژه برای بیماران دیابتی است ، هیچ فایده ای ندارد؟ آیا اگر این درست باشد نباید مردم چین یا شمال ایران که بیشترین آمار مصرف برنج را دارند در صدر جهان از نظر دیابت باشند؟

اگر پاسخ سوالات فوق را در مورد مضرات کنار آن بگذاریم ، برنج ، که از چین به جهان سرایت کرد ، یکی از قدیمی ترین و شاید اساسی ترین مواد غذایی بشریت است. برنج از نظر تولید غلات جهان بعد از گندم و ذرت مقام سوم را به خود اختصاص داده است. برنج سفید محصولی است که با جداسازی پوسته های شالیزار و صیقل دادن آن با روش های مختلف و حذف دانه های شکسته و خام از آن به دست می آید. از نظر کیفیت و قیمت ، برنج با توجه به منطقه ای که در آن استخراج می شود متفاوت است .

انواع برنج

1 –  برنج شیرین: این یک نوع برنج کوتاه و چاق است.

2 – برنج دانه بلند: نوعی برنج دانه ریز است که 4-5 برابر عرض آن وجود دارد.

3 – برنج دانه کوتاه: نوعی برنج است که طول آن کوتاه است و تقریباً شکل آن گرد است .

4 – برنج معطر: این یک نوع برنج با طعم طبیعی خاص خود است ، درست مانند فندق بو داده .

5 – برنج دانه متوسط: نوعی برنج است که 2-3 برابر عرض آن و دانه های کوتاهتر و پهن تری نسبت به برنج دانه بلند دارد .

پس چرا برنج مضر است؟

توسط  متخصصان تغذیه و پزشکان بیان شده است که برنج که منبع بسیار غنی از مواد مغذی است ، در صورت مصرف با روغن تبدیل به انرژی می شود ، بنابراین باعث افزایش وزن زیادی می شود. از آنجا که در یک وعده برنج پلو 250 کالری وجود دارد ، هنگامی که بیش از حد مصرف شود باعث دیابت نوع 2 می شود و قند خون را بالا می برد و راه را برای دیابت هموار می کند. با این حال ، به نظر من ، بیشتر تحقیقات در مورد این موضوع بر روی برنج سفید انجام می شود. با این حال ، وقتی می گویید برنج ، فقط برنج سفید را نباید درک کرد. بر اساس داده های “کمیسیون برنج کالیفرنیا” ، بیان شده است که بیش از چهل هزار نوع برنج در سراسر جهان وجود دارد. من همچنین فکر می کنم که این مطالعات باید در مورد روش های پخت برنج انجام شود. من به عنوان فردی که در ابتدای بیماری دیابت است و عاشق برنج پلو است ، فکر می کنم این موضوع باید از این جنبه ها عمیقاً بررسی شود ، زیرا کنجکاوی من را برانگیخته است. این واقعیت که برنج سفید که 30 سال پیش در هر سال 4-5 کیلوگرم برای هر نفر در کشور ما مصرف می شد ، اکنون بین 9 تا 10 کیلوگرم برای هر نفر در سال مصرف می شود ، در واقع باید نشانه این باشد که ما تسلیم نشده ایم روی این غذای سالم و طبیعتا برنج غذایی سالم محسوب می شود.

کارشناسانی هستند که ادعا می کنند برنج مضر نیست .

کتاب ها و مقالاتی در این زمینه نوشته شده توسط متخصص قلب و عروق دکتر مراد کنیکوغلو گفت: “پزشکانی که توصیه می کنند برنج نخورید ، ادعا می کنند که باعث دیابت می شود و عروق قلب را مسدود می کند. اگر اینطور بود ، هم بیماری های قلبی و هم دیابت و تعداد افراد چاق باید در کشورهای آسیایی بیشتر از کشورهای غربی باشد. با این حال ، در مناطق روستایی چین که مقدار زیادی برنج مصرف می کنند ، مشکلات قلبی ، سرطان و چاقی بسیار کمتر از کشورهای غربی است. در حالی که میزان چاقی در ژاپن و کره جنوبی 3.2 درصد است ، این میزان در ایالات متحده بیش از 30 درصد است. ژاپنی ها گوشت بسیار کمی می خورند و 60 درصد از انرژی خود را از کربوهیدرات ها و در درجه اول برنج کوتاه تامین می کنند. نسبت کربوهیدرات ها در رژیم غذایی چینی ها به 70 – 80  افزایش می یابد ، اگرچه آنها در طول زندگی خود برنج و رشته فرنگی می خورند ، اما به طور کلی چربی ندارند. باز هم ، در تحقیقی که نتایج آن در مجله پزشکی بی ام جی بریتانیا منتشر شد ، دکتر ها و دانشمندان به رهبری چی سان اطلاعات 350 هزار نفر از مردم چین ، ژاپن ، ایالات متحده و استرالیا را که طی 2 تا 22 سال جمع آوری شده بود ، تجزیه و تحلیل کردند. با اشاره به اینکه مصرف منظم و زیاد برنج سفید احتمال ابتلا به دیابت نوع 2 را افزایش می دهد ، دانشمندان همچنین اظهار می کنند که مصرف برنج در مقادیر کم و در فواصل زمانی از این نظر خطری ندارد. در تحقیقی که در دانشگاه هاروارد انجام شد ، مشخص شد افرادی که 2 روز یا بیشتر در هفته برنج قهوه ای مصرف می کنند ، نسبت به افرادی که ماهی یکبار برنج سفید می خورند ، 11 درصد کمتر در معرض ابتلا به دیابت هستند. محققان تأکید کردند که با مصرف غلات فرآوری نشده مانند برنج قهوه ای ، گندم قهوه ای یا جو به جای برنج سفید می توان خطر ابتلا به دیابت را تا 36 درصد کاهش داد. (منبع: مجله پزشکی “آرشیو طب داخلی )

رایج ترین و سالم ترین انواع برنج در دنیا

بسته به منطقه ، انواع مختلفی از برنج وجود دارد مانند برنج بالدو ، برنج باسماتی ، برنج آربوریو ، برنج یاسمن ، برنج قهوه ای ، برنج وحشی ، برنج سیاه ، برنج وهانی ، برنج شمال ایران و برنج عنبربو .

1 – برنج  باسماتی ، شاهزاده برنج ها محسوب می شود ، که از نظر ارزش غذایی بیشتر از سایر انواع برنج ترجیح داده می شود ، به دلیل دارا بودن قند بسیار کم برای بیماران دیابتی توصیه می شود و مهمترین ویژگی آن دانه بلند و ریز آن است ، علاوه بر بوی منحصر به فرد آن منشاء آن هند است و در ایالت پنجاب رشد می کند. پنجاب به معنی “پنج آب” است. به لطف دلتای تشکیل شده از پنج رودخانه که از وسط این ایالت عبور می کنند ، بهشت ​​برنج تبدیل شده است. این منطقه که در دامنه کوههای هیمالیا تأسیس شده و منبع آن آبها و ذوب یخ در اینجا است ، محیطی فوق العاده برای کشت برنج باسماتی است. مهمترین ویژگی برنج باسماتی این است که نوعی برنج است که بعد از پخت می تواند دو یا سه برابر طول خود رشد کند. بوی فندق بو داده بی نظیری دارد .

2 – برنج قهوه ای دانه کامل برنج است. دارای سبوس غنی از فیبر ، جوانه مغذی و آندوسپرم غنی از کربوهیدرات است. یک وعده 100 گرمی برنج قهوه ای حاوی دو برابر فیبر و کالری و کربوهیدرات کمتری نسبت به برنج سفید است. به طور کلی ، برنج قهوه ای حاوی ویتامین ها و مواد معدنی بیشتری نسبت به برنج سفید است. همچنین دارای آنتی اکسیدان ها و اسیدهای آمینه ضروری است. برنج قهوه ای یک غذای غلات کامل است ، به این معنی که شامل سه قسمت هسته دانه است: لایه بیرونی پر از فیبر به نام سبوس ، هسته غنی از مواد مغذی و لایه میانی نشاسته ای به نام آندوسپرم. قبل از مصرف برنج قهوه ای ، بدنه بیرونی آن برداشته می شود .

3 – برنج سیاه منبع مهمی برای استخوان ، بافت عصبی ، کار ماهیچه ها و سلامت قلب است ، زیرا منیزیم بیشتری نسبت به برنج سفید دارد. منیزیم همچنین نقش مهمی در تولید انرژی سلول ها دارد و سطح انرژی بدن را افزایش می دهد. سیستم ایمنی و عصبی را تقویت می کند. تفاوت دیگر برنج سیاه با برنج سفید ارزش آنتی اکسیدانی بالای آن است. آنتی اکسیدان ها سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و اثرات پیری را کاهش می دهند .

 4- برنج عنبربو ایرانی یکی از انواع برنج ایرانی که به خاطر عطر آن بسیار شهرت دارد ، برنج عنبر بو است. برنج عنبربو برنج محلی خوزستان است. این برنج جنوبی علاوه بر قیمت مناسبش، این قدر طعم و مزه دارد که با صلح و صفا در کنار برنج شمالی‌ها (مثل برنج طارم و هاشمی و صدری و …) قرار می‌گیرد و جزو برنج هایی می‌شود که فروششان خوب است.

5 – برنج شمال ایران همه می‌دانند که بهترین و اعلاترین برنج‌های کشور در شمال ایران کاشته می‌شوند، باید بگوییم تقریبا در تمام خطه شمال کشور از شرق استان گلستان تا غرب گیلان در اکثر شهرها کاشت برنج انجام می‌گیرد. هرکدام از شهرهای این استان‌ها نوع خاصی از برنج را کشت می‌کنند و به همین دلیل شهرت آنها در کاشت آن برنج است، به طور مثال برنج طارم مخصوص شهرهای استان مازندران است و برنج دم سیاه صدری مخصوص گیلانی‌ها، بنابراین باید با توجه به ویژگی‌های هر برنج مشخص شود که در مازندران کشت شده است یا در گیلان. برای خرید برنج شمال ما کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

اثرات مفید مصرف آب قلیایی در افزایش طول عمر .... آب قلیایی ، که به آن آب یونیزه قلیایی نیز می گویند ، آب تجاری با PH بالا نامیده می شود .  PH معیاری برای تعادل اسید و باز آب است . به طور معمول ، پی هاش آب طبیعی بین 6.5 تا 8.5 متغیر است و توسط سیستم تعادل دی اکسید کربن ( که توسط ریه ها تنظیم می شود ) - بی کربنات ( که توسط کلیه ها تنظیم می شود ) کنترل می شود . در این مقاله به صورت علمی در مورد آب قلیایی و تاثیرات آن صحبت خواهیم کرد و شک و تردید را از این مواد نو پا بر طرف می کنیم که شما بتوانید راحت تر از این محصول استفاده کنید و از مزایای آن بهرمند شوید .

افزایش مقدار دی اکسید کربن محلول باعث کاهش PH آب می شود و در نتیجه آب اسیدی ایجاد می شود. برعکس ، کاهش مقدار دی اکسید کربن باعث افزایش پی هاش  آب می شود. به این ترتیب آب قلیایی تولید می شود .

البته این بدین معنا نیست که شما می توانید به سادگی آب قلیایی در منزل تولید کنید برای تولید این محصول باید از دستگاه ها و تجهیزاتی استفاده کرد و محصول را تحت کنترل مکرر قرار داد به همین دلیل از تولید آب قلیایی در منزل توصیه می کنم دوری کنید چون ممکن است در مواردی محصول دیگری تولید کرده و برای سلامت شما و عزیزانتان مضر باشد .

با مصرف آب قلیایی سالم تر زندگی کن

مقدار PH آب این ظرفیت را دارد که آب خورنده نیز ایجاد کند ، مس و فلزات سربی سیستم لوله کشی را حل می کند ، که باعث افزایش غلظت فلزات در آب آشامیدنی شده و منجر به مشکلات سلامتی می شود . چون آب ماهیت اصلی خود را از دست داده است .

آب اسیدی با PH کمتر از 7 خورنده تر از آب قلیایی است. بنابراین ، تصفیه آب با مواد شیمیایی قلیایی برای افزایش پی هاش آن یکی از بهترین اقدامات برای کاهش تحریک آب محسوب می شود . و آبی که می نوشید آب عادی است که برای سلامت شما تاثیری ندارد ولی برای اینکه بتوانید از مصرف آب سود بیشتری ببرید بهتر است آب قلیایی مطمئن مصرف کنید .

تولید آب قلیایی

آب قلیایی را می توان با الکترولیز آب معمولی تولید کرد که اجزای اسیدی و قلیایی آب را جدا می کند. آب طبیعی جاری شده از سنگ ها نیز مواد معدنی را جمع آوری کرده و در طبیعت قلیایی می شود. به طور مشابه ، آب الکترولیز شده می تواند از مواد معدنی مانند کلسیم و منیزیم که به شدت با هیدروژن اشباع شده اند ، تولید شود .

این نوع آب خاص به آب کاهش یافته قلیایی معروف است  که برای سلاممت شما بسیار توصیه می شود چون با همتای خود که آب طبیعی موجود در طبیعت است تفاوتی ندارد در واقع شما آب موجود در طبیعت را می نوشید .

فواید آب قلیایی برای سلامتی چیست؟

بسیاری از مطالعات علمی در آزمایشگاه های معروف  ادعا کرده اند که مصرف آب قلیایی اثرات مفیدی بر سلامتی دارد. به عنوان مثال ، تجویز خوراکی آب یونیزه قلیایی باعث کاهش سطح گلوکز ، کلسترول و تری گلیسیرید خون و بهبود عملکرد متابولیک با سرکوب تولید رادیکال های آزاد در موش های ناشی از اختلال متابولیک شده است. همچنین از سلولهای بتا پانکراس در برابر آسیب اکسیداتیو محافظت می کند. همچنین ، آب قلیایی با تنظیم هموستاز کلسترول در موش های چاق ، به کاهش میزان افزایش وزن کمک می کند .

در بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مرحله نهایی ، نشان داده شده است که آب قلیایی عوارض جانبی همودیالیز مانند تشکیل بیش از حد رادیکال آزاد را کاهش می دهد. در مورد سنگ های مثانه ، آب قلیایی دفع ملامین را تسریع می کند و از تجمع آن در مثانه جلوگیری می کند ، که شرایط پاتولوژیک مرتبط با سنگ های مثانه را بهبود می بخشد .

از آنجا که آب قلیایی بیشتر است ، ظرفیت طبیعی خنثی سازی اسیدها در معده ، افزایش اسید معده ، اسهال و غیره کمتر به چشم می خورد. این یک انتخاب خوب در درمان اختلالات دستگاه گوارش (معده ، روده) مانند است .

در مورد بیماریهای ریفلاکس حنجره و مری ، آب قلیایی اسید معده را خنثی می کند و باعث برگشت ناپذیر پپسین ، اندوپپتیداز مسئول بیماری رفلاکس می شود .

در مورد کم آبی ناشی از ورزش در بزرگسالان سالم ، آب قلیایی الکترولیز شده ویسکوزیته خون برشی بالا را کاهش می دهد ، ضریب تعیین خواص لزج خون.

جالب اینجاست که مصرف آب قلیایی نیز اثرات مفیدی در ارتقاء طول عمر نشان داده است .

 موش های تحت درمان با آب قلیایی میزان بقای بهتری را در مقایسه با همتایان خود که با آب معمولی مصرف می کردند ، نشان دادند .

علاوه بر مزایای بالقوه نوشیدن آب قلیایی برای سلامتی ، مشاهده شده است که حمام کردن مشکلات مربوط به پوست را نیز بهبود می بخشد. به عنوان مثال ، موش هایی که با  آب قلیایی حمام کرده اند در حفظ تعادل بین سایتوکاین های طرفدار و ضد التهابی ، آسیب های پوستی مرتبط با اشعه ماوراء بنفش را کاهش می دهند .

آیا مصرف آب قلیایی خطری دارد؟

با وجود مزایای زیاد مصرف آب قلیایی ، کنترل کیفیت مناسب برای حفظ PH در محدوده قابل قبول فیزیولوژیکی ضروری است. طبق دستورالعمل های کیفیت آب آشامیدنی سازمان بهداشت جهانی آب قالیایی با PH بیشتر از 9 باعث تحریک پوست و چشم در موش ها و خرگوش ها می شود .

در انسان ، آب با PH  بیشتر از 10 باعث تحریک پوست ، چشم و غشای مخاطی می شود. ممکن است باعث تحریک دستگاه گوارش در افراد حساس شود. علاوه بر این مشکلات ، تجزیه الکترودها در طی فرآیند الکترولیز همچنین می تواند نانو ذرات پلاتین بسیار واکنش پذیر تولید کند که می تواند اثرات سمی نیز داشته باشد .

به همین دلیل توصیه می کنم که برای حفظ سلامت خود از یک مارک خوب و مطمئن این آب را تهیه کنید . خرید آب قلیایی لوکساب مطمئن ترین راه برای مصرف آب قلیایی سالم و استاندارد است.



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

 

نقش سرکه سیب در کاهش فشار خون گرفتگی یا انسداد رگ‌ها می‌تواند در اثر لخته خون یا رسوبات چربی و در نتیجه سطح بالای کلسترول خون ایجاد شود. این انسداد باعث ایجاد فشار زیاد در خون می‌شود، زیرا نمی‌تواند به طور آزاد در بدن حرکت کند، باعث فشار خون بالا می‌شود. پس از مسدود شدن رگ‌ها، پاک کردن آن‌ها بسیار دشوار می‌شود و کارشناسان معتقدند که کلسترول بالا با آسیب رساندن و یا ایجاد رسوبات چربی در لایه داخلی رگ‌ها شروع می‌شود. دلایل زیادی برای این امر وجود دارد که شامل سیگار کشیدن، وراثت، رژیم غذایی ناسالم، عدم تحرک، چاقی و دیابت است. با توجه به این مشکل که بسیار شایع است، بسیاری از افراد به دنبال کمک پزشکی هستند. خوشبختانه، راه حل‌های طبیعی از جمله راه حل ما برای رفع گرفتگی رگ‌ها و کنترل فشار خون شما وجود دارد.

با سیر، زنجبیل، آب لیمو، سرکه سیب و عسل، شما قادر خواهید بود گرفتگی رگ‌ها را به راحتی و به طور سالم از بین ببرید و فشار خون را کنترل کنید.

این معجون چگونه کار می‌کند؟

سیر: نشان داده شده است که سیر یک روش طبیعی برای پاک کردن رسوبات چربی در سرخرگ‌ها و همچنین کنترل فشار خون و کاهش سطح کلسترول بد است. همچنین می‌تواند قند خون را کاهش دهد، این امر به کاهش وزن کمک می‌کند، زیرا وقتی قند در حد طبیعی باشد، کنترل اشتهای شما را آسان‌تر می‌کند، که به نوبه خود به کاهش وزن کمک می‌کند.

زنجبیل: زنجبیل به دلیل توانایی افزایش جریان خون با پیشگیری از بیماری‌های قلبی ارتباط دارد. همچنین دارای قابلیت‌های تولید انرژی است که به شما کمک می‌کند تا از نظر جسمی فعال‌تر باشید، بنابراین به کاهش وزن کمک می‌کنید.

لیمو: لیمو به تنظیم ضربان قلب، بازگرداندن عملکرد صحیح قلب و گردش صحیح خون به سراسر بدن کمک می‌کند.

سرکه سیب: سرکه سیب دارای آنتی اکسیدان‌هایی است که در از بین بردن سموم بدن و خون نقش مهمی دارند. همچنین برای حفظ سلامتی بدن ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنزیمی‌های سالم دارد.

عسل: عسل با باکتری‌ها مبارزه می‌کند، بدن را انرژی می‌دهد و نشان داده شده است که کلسترول و بیماری‌های قلبی را کاهش می‌دهد.

 

داروی گیاهی برای کنترل فشار خون و درمان گرفتگی رگ‌ ها

 

طرز تهیه معجون کنترل فشار خون :

 

مواد لازم:

 

۱ فنجان آب زنجبیل

 

۱ فنجان پوره سیر

 

۱ لیوان آب لیمو

 

۱ فنجان سرکه سیب

 

۲ فنجان عسل ارگانیک

 

زنجبیل، سیر، آب لیمو و سرکه سیب را درون یک قابلمه بریزید و به مدت ۳۰ دقیقه در حالی که هم میزنید روی حرارت متوسط ​​بپزید.

 

از روی حرارت برداشته و بگذارید کاملاً خنک شود.

 

۲ فنجان عسل اضافه کنید و خوب مخلوط کنید.

 

مخلوط را در یک بطری تمیز بریزید و در یخچال نگهداری کنید.

 

نحوه استفاده از آن:

 

هر روز صبح و عصر ۱ قاشق از مخلوط را با معده خالی مصرف کنید. این مخلوط را می‌توانید تا ۲ ماه در یخچال نگهداری کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()