نوشته شده توسط : adorn

دبیرستان های منطقه ۲۲ تهران: با توجه به اینکه منطقه ۲۲ در تهران در دهه اخیر مورد توجه قرار گرفته است و دارای شهرک های مسکونی میباشد وجود مراکز آموزشی از جمله دبیرستان ها نیز در این منطقه امری ضروری میباشد.در این مقاله به معرفی دبیرستان های منطقه ۲۲ تهران میپردازیم.چنانچه قصد خرید و فروش ، رهن و اجاره ملک در منطقه ۲۲ تهران  را دارید، کافیست با مجموعه ی معتبر املاک بزرگ آبنوس که به صورت تخصصی در منطقه ۲۲ تهران فعالیت می کند، تماس حاصل نمایید.

لیست دبیرستان های منطقه ۲۲ تهران:

در دهه اخیر منطقه ۲۲تهران پیشرفت چشمگیری داشته و سرمایه گذاری در منطقه۲۲ تهران یکی از پرسود ترین کارهای تجاری میباشد. اگر شما ازآن دست افرادی هستید که تمایل به سرمایه گذاری در پروژه های منطقه ۲۲ تهران را دارید می توانید با مشاوران املاک بزرگ آبنوس در ارتباط باشید. چنانچه دارای ملکی در منطقه ۲۲ تهران هستید و میخواهید برای فروش یا اجاره درج ملک داشته باشید می توانید به آدرس سایت املاک آبنوس مراجعه کنید.

در این مقاله، اطلاعات دبیرستان های منطقه ۲۲ تهران را برای شما درج نموده ایم، لیست بالاشامل، نام مدارس دبیرستان، تلفن تماس، پیش شماره و آدرس دبیرستان هامی باشد.
چنانچه قصد خرید ملک در منطقه ۲۲ تهران و یا اجاره ملک را دارید، کافیست با مجموعه ی معتبر املاک بزرگ آبنوس که به صورت تخصصی در منطقه ۲۲ تهران فعالیت می کند، تماس حاصل نمایید. همچنین اگر قصد فروش و یا پیش فروش املاک خود را در منطقه ۲۲ تهران دارید، باز هم مجموعه آبنوس ۲۲ می تواند با شبکه ای که در تبلیغات خود دارد، در اسرع وقت اطلاع رسانی کاملی را برای پیش فروش و یا فروش املاک در منطقه ۲۲ تهران را ارائه نماید.



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

دی وی دی آموزشی فيزيك پايه دهم ،تدريس استاد يحيوی: موسسه آموزشی وقت دانش مجموعه دی وی دی های آموزشی فیزیک پایه دهم،تدريس استاد يحيویرا تولید و منتشر کرده است. این مجموع مشتمل بر ۲۴ دی وی دی آموزشی می‌باشد.
دانش آموزان عزیزی که می خواهند پیشرفت چشمگیری در درس فیزیک داشته باشند می توانند از این بسته آموزشی در جهت رسیدن به هدف خود استفاده نمایند.

دی وی دی آموزشی فيزيك پايه دهم ،تدريس استاد يحيوی

سرفصل ‌های این مجموعه آموزشی عبارت است از:

DVD 1 : <<<   اندازه گیری
DVD 2 : <<<   اندازه گیری
DVD 3 : <<<   اندازه گیری
DVD 4 : <<<   اندازه گیری
DVD 5 : <<<   اندازه گیری
DVD 6 : <<<   پیش نیاز کار و انرژی
DVD 7 : <<<   پیش نیاز کار و انرژی
DVD 8 : <<<   کار و انرژی
DVD 9 : <<<   کار و انرژی
DVD 10 : <<<   کار و انرژی
DVD 11 : <<<   کار و انرژی
DVD 12 : <<<   کار و انرژی
DVD 13 : <<<   ویژگی‌های فیزیکی مواد
DVD 14 : <<<   ویژگی‌های فیزیکی مواد
DVD 15 : <<<   ویژگی‌های فیزیکی مواد
DVD 16 : <<<   ویژگی‌های فیزیکی مواد
DVD 17 : <<<   ویژگی‌های فیزیکی مواد
DVD 18 : <<<   ویژگی‌های فیزیکی مواد
DVD 19 : <<<   دما و گرما
DVD 20 : <<<   دما و گرما
DVD 21 : <<<   دما و گرما
DVD 22 : <<<   دما و گرما
DVD 23 : <<<   دما و گرما
DVD 24 : <<<   دما و گرما

مبحث دی وی دی۱تا دی وی دی ۵:

این بسته آموزشی در دی وی دی اول تا پنجم خود شامل توضیحات کامل و جامع از فیزیک مبحث اندازه گیری می باشد، که استاد یحیوی با بیان خود فهم این مطالب را برای دانش آموزان عزیز راحت تر می کند.

 

مبحث دی وی دی ۶و۷:

این دو دی وی دی شامل پیش نیاز مباحث آموزشی کار وانرژی می باشد که در دی وی دی های بعدی آموزش داده می شوند.

مبحث دی وی دی۸تا دی وی دی ۱۱:

این بسته آموزشی در دی وی دی هشت تا یازده خود شامل توضیحات کامل و جامع از فیزیک مبحث کار وانرژی می باشد

مبحث دی وی دی۱۳تا دی وی دی ۱۸:

این بسته آموزشی در دی وی دی سیزده تا هجدهم خود شامل توضیحات کامل و جامع از فیزیک مبحث ویژگی های فیزیک مواد می باشد

مبحث دی وی دی۱۹تا دی وی دی ۲۴:

این بسته آموزشی در دی وی دی نوزده تا بیست و چهار خود شامل توضیحات کامل و جامع از فیزیک مبحث دما و گرما می باشد، که استاد یحیوی با بیان خود فهم این مطالب را برای دانش آموزان عزیز راحت تر می کند.

با وقت دانش بهترین رتبه ها را کسب کنید.

امیدواریم دانش آموزان عزیز وکنکوری ها از این بسته آموزشی فیزیک کنکور نهایت استفاده را ببرند.موسسه آموزشی وقت دانش در زمینه کنکور فعالیت می نماید و نمایندگی رسمی موسسه کنکور ونوس می باشد.کارشناسان وقت دانش از طریق مشاوره های تخصصی می توانند به شما در برنامه ریزی کنکوری، کمک کنند. بهترین دی وی دی های فیزیک کنکور را از موسسه وقت دانش تهیه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

اين روزها بازار پوشاک تقلبي بسيار داغ است و شايد بيش از ??% محصولات متعددي که در بازار تحت عنوان برندهاي معتبر ديده مي‌شود تقلبي هستند. کيف‌هاي تقلبي در اين ميان توليد بيشتري دارند چون کپي کردن آن به دليل عدم نياز به سايزبندي و مسائل ديگر کار ساده‌تري است. در برخي موارد افراد سودجو کار کپي از کيف‌هاي برندهاي معتبر را چنان ماهرانه انجام مي‌دهند که تشخيص آن حتي براي افراد ماهر هم ساده نيست.شما می توانید انواع کیف را از سایت فروشگاهی تاج محل ست خریداری نمایید.

چطور کيف‌هاي تقلبي را از کيف‌هاي اصل تشخيص دهيم؟

تايپوگرافي

تایپوگرافی به هنر چیدمان حروف چینی و کنار هم قرار دادن اشکال مختلف حروف برای ایجاد یک تصویر گفته می شود.از تایپوگرافی در مد و طراحی لوگو روی محصولاتی مخصوصا کیف استفاده زیادی می شود. تایپوگرافی برای هر برندی فرم خاصی دارد و روی محصول تولیدی خود نصب می شود.و هرچه بيشتر با اين لوگو و فرم خاص و جزئيات آن آشنا باشيد بهتر مي‌توانيد تفاوت‌هاي کيف‌هاي اصل را از تقلبي تشخيص دهيد چون افراد متقلب و کپي کار هرچه تلاش کنند نخواهند توانست اين لوگو را بدون خطا و زدگي در آورند. به اين مساله هم دقت کنيد که در برخي کيف‌ها، لوگو به صورت فلزي برجسته و يا نوشته‌هاي حک شده و يا چاپي روي کيف درج مي‌شود و اگر در نحوه درج شدن تفاوتي وجود داشته باشد آن کيف قطعا تقلبي است.

اندازه‌ها

هرچند برندهاي معتبر در هر فصل تغييراتي در کيف‌هاي خود اعمال کرده و آن‌ها را به روز مي‌کنند اما برخي از ويژگي‌هاي اساسي اين کيف‌ها ثابت باقي مي‌ماند که ابعاد کيف يکي از آن‌ها است. هر کيف خاصي با برند مشخص و شناخته شده ابعاد مشخصي دارد که هرگز تغيير نمي‌کند و در همه محصولات ثابت است. پس اگر اين اندازه‌ها را بدانيد تشخيص کيف تقلبي کار ساده‌اي خواهد بود و اگر خطايي بالاتر از يک سانتي‌متر مشاهده کرديد آن کيف تقلبي است.

چطور کيف‌هاي تقلبي را از کيف‌هاي اصل تشخيص دهيم؟

يراق آلات و اقلام همراه

به خاطر داشته باشيد در تشخيص کيف اصل از تقلبي، چيزهايي که همراه کيف هستند بيش از خود کيف اهميت دارند. پوشش محافظ کيف، کارت گارانتي و يراق آلات کيف مثل بند آن، قفل، دسته و قطعات فلزي ديگر بايد در بهترين کيفيت ممکن باشند. کارت گارانتي و محافظت کيف را از هر نظر بررسي کنيد تا در نوشته‌ها و لوگوي آن اشتباهي رخ نداده باشد. يراق آلات کيف بايد از جنس سنگين و فلزي باشند و اگر حس کرديد اين يراق آلات سبک هستند و از پلاستيک فلزکاري شده ساخته شده اند کيف مورد نظر قطعا تقلبي است.

محل خريد

اين که کيف خود را از چه فروشگاهي تهيه مي‌کنيد اهميت زيادي دارد چون هرگز انتظار نمي‌رود يک مغازه معمولي و ساده کيف‌هايي از برندهاي معتبر را ارائه کند مگر اين که تقلبي و کپي باشند. براي خريد چنين کيف‌هايي حتما به نمايندگي‌ها (اگر وجود داشته باشند) و يا به فروشگاه‌هاي معتبر و بزرگ و فروشگاه آنلاین معتبر مراجعه کنيد که البته در اين فروشگاه‌ها نيز احتمال تقلبي بودن کيف‌ها وجود دارد و به بررسي دقيق‌تري نياز دارند.

جزئيات ديگر درباره کيف‌هاي تقلبي

هرچه کيف‌هاي اصل بيشتري را مشاهده کرده باشيد و به دقت به جزئيات آن‌ها دقت کرده باشيد مهارت شما در تشخيص کيف‌هاي اصل و تقلبي بيشتر خواهد شد. کيف اصل از برند معتبر از موادي با بهترين کيفيت ساخته شده است و اگر چرم باشد قطعا از چرم اصل و با بالاترين کيفيت ساخته شده است. دوخت روي اين کيف‌ها يکدست و هم اندازه و با بالاترين کيفيت و دوام ممکن انجام شده و در هيچ قسمتي از آن زدگي و ايرادي مشاهده نمي‌شود.

تولیدی کیف تاج محل با هدف عرضه محصولات متنوع و با کیفیت در زمینه تولیدی کیف کمری، کیف های مدرسه، کیف های دستی و… تاسیس گردیده است. این تولیدی از بهترین مواد اولیه جهت تولید استفاده می نماید. محصولات تولیدی این مجموعه توسط تیمی با تجربه و طراحان حرفه ای طراحی و دوخته شده است.

ما درتاج محل، سعی نموده ایم کیفیت تولید انواع کیف را همراه طراحی ماندگار و همگام با مدهای روز جهان، به مشتریان عرضه داریم.جهت مشاوره و یا خرید با ما در تماس باشید.

 کیف دوشی

کیف کمری

کوله ورزشی

کیف زنانه



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

فایبر سمنت برد از جمله تجهیزات و به نوعی مصالحی است که به تازگی در صنعت ساخت و ساز جایگاه ویژه ای پیدا کرده است . در حال حاضر استفاده از فایبر سمنت در کردستان و سایر شهر های ایران از انتخاب های اصلی معماران و سازندگان ساختمان است .

با ما همراه باشید تا شما را با فایبر سمنت برد آشنا سازیم .

مزایای استفاده از فایبر سمنت در کردستان چیست ؟

بر طبق آماری شهرداری استان کردستان منتشر کرده است سالانه تعداد زیادی از افراد پروانه ساختمان در شهر ساری دریافت می کنند . این حجم انبوه از ساخت و ساز بیانگر رونق کسب و کار های مربوط به ساختمان است . بنابراین بسیار بدیهی است که معماران و مهندسان شیوه های نوین در ساخت و ساز را بیشتر برای ساختمان سازی بپسندند.

جدا از مسئله شیوه های جدید و نوین در ساخت و ساز ، سرعت اجرای پروژه ها و کم کردن هزینه ها یکی دیگر از مسائلی است که برای ساختمان سازان بسیار مهم است .

بنابراین بسیاری از معماران و ساختمان سازان مصالحی که سرعت بالایی در اجرا و هزینه متعادلی و مناسبی را داشته باشند انتخاب می کنند . از این رو فایبر سمنت یکی از مصالح و تجهیزات ساختمان سازان در شهر ساری می باشد .

فایبر سمنت در کردستان

فایبر سمنت چگونه تولید می شود ؟

اگر انتخاب شما به عنوان یک ساختمان ساز استفاده از فایبر سمنت است ، پس حق مسلم شماست که بدانید که چگونه تولید می شود و اجزای تشکیل دهنده آن کدامند .

صفحات سیمانی مصلح شده با الیاف که با نام فایبر سمنت برد یا صفحات سیمانی الیاف دار شناخته می شوند، مخلوطی همگن از سیمان ، سیلیس ، الیاف و آب بوده که در فرایند پیچیده ای به نام ماشین هات چک Hatschek تولید می شود ، که عمل آوری نهایی آنها هوا خشک یا با دستگاه اتو کلاوAutoclave) )می باشد.

نحوه اجرای فایبر سمنت در ساختمان ها چگونه است ؟

فایبر سمنت برد توسط پیچ بر روی سازه فلزی که روی نما و یا دیوار داخلی یا خارجی ساختمان تعبیه شده است متصل می‌گردد که مشخصات سازه فلزی بسته به نوع کاربرد فایبر سمنت و همچنین نوع ساختمان و تعداد طبقات متفاوت خواهد بود. نکته حائز اهمیت در نصب فایبر سمنت رعایت درزهای انبساط و نحوه آببندی می‌باشد .

آیا فایبر سمنت عایق رطوبت است ؟

صفحات سیمانی الیاف دار ( سمنت برد ) به لحاظ اینکه عمداتاً از سیمان ساخته شده اند ذاتاً با محیط مرطوب و آب سازگاری خوبی دارند ، اما به دلیل وجود الیاف سلولزی در ترکیب آنها و خاصیت جذب آب بالای این مواد در هنگام اشباع شدن از رطوبت ( چه مستقیم و چه به وسیله بخار و رطوبت موجود در هوا منبسط و در هنگام خشک شدن منقبض می شوند و تنش های ناشی از این کاهش و افزایش طول بر روی محل اتصال ( محل پیچها ) نما را دچار مشکل خواهد نمود .

برای جلوگیری از اینگونه معایب فایبرسمنت برد در پشت پنل سیلر مخصوص استفاده شده و از روی پنل هم پرایمر و رنگ این وظیفه را انجام میدهند ، تا جذب رطوبت به حداقل رسانده شود .

موارد استفاده از فایبر سمنت برد در کردستان چیست ؟

از آنجایی که  صنعت ساختمان را از مهمترین صنایع مولد و پیشران اقتصادی کشور می توان دانست ، پس بسیار بدیهی است که هر چقدر این روند سرعت بیشتری پیداکند و ساختمان سازان و معمارن هر چه سریعتر به سرمایه در گردش خود دست پیدا کنند ، می توانند رونق بسیاری را برای این صنعت به ارمغان آورند و این مهم جز با کوتاه کردن مراحل اخذ پروانه و استفاده از مصالح جدید که سرعت ساخت و ساز را بالا ببرند ممکن نخواهد بود .

شهر کردستان از شهر هایی است که جز پشگامان استفاده از روش های جدید ساختمان سازی محسوب می شود  و فایبر سمنت یکی از محبوب ترین این مصالح است .

انتخاب سازندگان ساختمان انتخاب مصالحی است که ساخت و ساز را تسریع بخشد . فایبر سمنت برد انتخاب مناسبی برای این منظور است.

از آنجایی که در استان کردستان دارای آب و هوایی گرم و خشک است ، فایبر سمنت می تواند انتخاب خوبی برای این منطقه باشد. از طرفی دیگر استفاده از فایبر سمنت برد می تواند هم جابجایی مصالح و هم پیشرفت کار را تسهیل و تسریع بخشد.

فایبر سمنت برد در حال حاضریکی از بهترین نوع مصالح موجود برای پوشش دیوار و کف و می باشد و در نمای ساختمان کاربرد فراوانی یافته است.فایبر سمنت رنگی و فایبرسمنت طرح چوب تنوع زیادی زیادی را در نماسازی به وجود می آورند.

این صفحات برای ساخت و ساز خشک و سیمانی در تمامی ساختمان هایی که با اسکلت فلزی و بتنی ساخته شده اند برای پارتیشن بندی و پوشش دیوار داخلی و سقف و کف استفاده میشوند.

همچنین فایبرسمنت به دلیل داشتن خواصی چون برش پذیری بسیار مناسب ، خم پذیری ، سوراخ شدن و .. میتواند در مصارف خاصی جهت برآورده کردن خواست طراحان و معاران مورد استفاده قرار گیرد و در رقابت با مصالح مشابهی همانند چوب ، به دلیل مقاومت در برابر رطوبت و حریق و شرایط جوی دارای مزایای بیشتری است .



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

درمان های طبیعی و خانگی از موثرترین راه ها برای بازگرداندن درخشش طبیعی پوست صورت هستند و اگر شما تمایل دارید می خواهید ناراحتی های پوست خود را درمان کنید از استفاده ماسک آردبرنج غافل نشوید.آرد برنج یا پودر برنج ماده‌ی موثری است که برای درمان‌ ناراحتی‌های پوستی و سفید نگه داشتن آن استفاده می‌شود.ماسک آرد برنج ، ماسک صورت برای شفافیت و درخشندگی پوست می باشد.

سایت حیات کالا؛سایت تخصصی فروش برنج ایرانی است و در زمینه  بسته غذایی سالم و رژیم غذایی سلامت فعالیت می نماید . ما می خواهیم خریداران از سایت ما در هر دوی بدن و ذهن ؛ زیبایی ،سلامت،قوت،تعادل وتعالی را دارا باشند .

آرد برنج روشی برای سفید کردن پوست

استفاده از روغن سبوس برنج، پودر سبوس برنج و آب برنج به عنوان ماسک صورت روی پوست شما می تواند بافت و شفافیت پوست را تغییر دهد، به این معنا که می تواند پوست را صاف و لکه های تاریک را از بین ببرد. همچنین شما می توانید رژیم غذایی خود را با برنج غنی کنید و از قدرت آنتی اکسیدانی آن استفاده کنید. ماسک آرد برنج تاثیرات شگفت انگیزی در جوان سازی پوست دارد و بسیاری از مردم این را نمی دانند، به جز از ژاپنی ها.

ممکن است شما هم به دلایل مختلف مثل آلودگی‌ هوا یا در دسترس بیش از حد نور خورشید قرار گرفتن زیبایی و جلوه همیشگی پوست‌ تان را از دست داده‌ باشید، اما خبر خوب این که می توانید با کمک انواع مختلف ماسک‌ های برنج این مشکل را یک بار برای همیشه برطرف کنید.

برنج یک منبع غنی از اسید لینولئیک و اسکالن است که دارای آنتی اکسیدان قوی می باشد و باعث تولید کلاژن در پوست می شود. این یک ماده پوست را از چین و چروک حفظ می کند. علاوه بر این، اسکوالن پوست را از آسیب های خورشید محافظت می کند. مقدار بالایی از ویتامین E و گاما ارینول نیز در برنج وجود دارد که سلامت قلب  مناسب است و کلسترول را کاهش می دهد.

تاثیر ماسک آردبرنج بر روی صورت

یک ماسک صورت برنج می تواند به آرامی رطوبت پوست را افزایش دهد و رنگ پوستتان را روشن کند، اما نمی شود از دانه کامل برنج برای ماسک صورت استفاده کنید. در عوض، از آرد برنج برای ایجاد ماسک آرد برنج خانگی استفاده کنید. ماسک آرد برنج مناسب برای تمام انواع پوست است، از جمله افرادی که دارای آکنه، پوست حساس یا پوست خشک هستند.

آرد برنج چگونه می‌تواند پوست‌مان را روشن کند؟

ماسک آرد برنج با داشتن سطوح بالای PABA  (اسید پارا آمینوبنزونیک) می‌تواند به عنوان یک ضد آفتاب عمل کند. آلنتوین موجود در آن آفتاب‌سوختگی را تسکین می‌دهد و فرایند ترمیم پوست را بهبود می‌بخشد. تیروزیناز موجود در ماسک آرد برنج تولید ملامین در پوست را کنترل می‌کندو ماده چربی و پیه‌ی اضافی پوست را از بین می‌برد. آرد برنج منبعی غنی از ویتامین ب است که تولید سلول‌های جدید را تقویت می‌کند و فرایند پیری را کاهش می‌دهد. ماسک آرد برنج افزایش کلاژن و خاصیت ارتجاعی به روشن‌سازی پوست کمک می‌کند



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

وجود افراد خبره و متخصص در هر شغل و حرفه ای باعث به وجود آمدن کیفیت و پیشرفت آن می گردد.به ارزان تمام کردن تکیه نمایید نه ارزان خریدن … در هنگام خرید سوله دست دوم کاملا دقت کنید ، گاهی ممکن است سوله دست دوم با قیمت کمتر نسبت به سوله نو بخرید ولی وقتی هزینه های نصب ، هزینه ی پیچ ، هزینه ی جرثقیل و هزینه های جانبی را محاسبه کنید سوله دست دوم خریداری شده حتی از قیمت سوله نو بیشتر تمام شود.

سوله نو یا دسته دوم

در خیلی موارد اصلا این سوله دست دوم نیست و با اسم دست دوم فروخته شده است این سوله ها از ورقهای غیر قابل استفاده لوله های گاز و تانکر های اسقاطی ساخته میشود و عده ای با این ورقها اقدام به تولید سوله نموده و با نام سوله دست دوم بفروش میرسانند.

 

تفاوت سوله نو با دسته دوم

۱-سوله نو با محاسبات مهندسی و متناسب با متراژ زمین شما ،مناسب برای بار باد و بار برف و اقلیم منطقه ایی شما و طبق خواسته شما و زیر نظر خودتان در سوله سازی ساخته میشود .

۲-سوله های دست دوم واقعی نیز به لحاظ وزنی خیلی با صرفه نیستند.

۳-سوله سازان طبق آیین نامه و ضوابط باید حداقل ۲۰ سال ایستایی سازه را تضمین نمایند.

۴-در سالن های دست دوم مبلغ هزینه حمل و پیچ و مهره و نصب به عهده خریدار سوله بوده و تحویل درب کارخانه می باشدکه ابتدا تمام خریداران قیمت ارائه شده را با کارخانه ساخت سالن های نو مقایسه می نمایند و دچار اشتباه در پرداخت هزینه می شوند .در صورتی که کارخانجات سازنده نو قیمت ارائه شده با نصب و پیچ و مهره و تحویل سازه می باشد.

۵-در سوله دست دوم گاها به صورت متری سالن به فروش می رسد و مقدار وزنی آن از سالن های ساخت کارخانجات تولید سوله به صورت نو کمتر می باشد و آهن به صورت کیلوئی به فروش نمی رسد بلکه به صورت متری قیمت داده میشود.حتما دقت کرده و وزن سازه را کنترل نمایید.

۶-در فروش سوله دست دوم فروشنده مسئولیتی در خصوص نصب و مسائل فنی سوله ندارد.

۷-سوله نو دارای دفترچه محاسبات واقعی و متناسب با شرایط اقلیمی و نوع کاربری ساخته می شود و در آن مهندس محاسب ، ناظر و سازنده موظف به اجرای صحیح آیین نامه ها هستند.

شرکت شایان سازه، مفتخر است با همکاری کادری مجرب و استفاده از تجهیزات به روز خود، در کنار گروه تحقیق و توسعه، آماده ارائه خدمات طراحی، اجرا و راه اندازی سازه های فلزی سبک و سنگین، سوله و انبار، دکل های مخابراتی و انتقال برق، مخازن تحت فشار، سازه های فلزی بلند مرتبه و انواع ساختمان های فولادی باشد

 



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

تدابیر فصل پاییز و طب سنتی : سلام.با شروع فصل پاییز، در انتهای خشکی و کم آبی تابستان ، هوا رو به سردی میرود. بنابراین طبیعت پاییز سرد و خشک است.

تدابیر فصل پاییز و طب سنتی

افراد با مزاج خشک (لاغر) در این فصل مستعد بیماریهای پوستی مثل اگزما و خارش و کهیر و ترک مخاط لبها و گوشه دهان و…هستند.

رسوب خلط سودا

دردهای اسکلتال و مفاصل در این فصل شایع است.با رسوب خلط سودا ، تراکم خون غلیظ در نیم تنه پایین بدن بیشتر میشود و منجر به بواسیر ،فیبروم های رحم ،واریس پا،شقاق مقعدی، پسوریازیس و ترومبوزهای وریدی پاها و… میشود.

کوتاه شدن روز در سردی روح حیوانی موثر است ، بنابراین “دل سردی ” و کسالت و ضعف ایمنی در پاییز تشدید میشود.

 

ماساژ روغن های ملین و گرم

بهتر است پوست بدن را با روغن های ملین و گرم مثل بادام شیرین و زیتون ماساژ دهید.مالیدن روغن بنفشه به مخاطها بویژه مخاط بینی از خشکی آن جلوگیری می کند.

*از وان حمام آب گرم استفاده کنید.
*هر صبح ناشتا مقداری عسل با آب گرم میل کنید.
*استفاده از خاکشیر و آب گرم صبح ناشتا یا غروبها بسیار عالیست.
*استفاده از ماءالجبن (زردآب پنیر) صبح ناشتا نافع هست.

خوردن دمنوش

دمنوشهایی مثل بهار نارنج ، اسطخودوس ، بادرنجبویه ، بابونه ، گاوزبان ، به لیمو ، زیرفون و گل سرخ و… بسیار در تقویت قلب و دماغ موثرند.

از سرخ کردنی ها و ادویه جات تند و ترشیجات و کشک و قره قاروت،  نوشابه های گازدار و فست فوود ها و چیپس وپفک و تنقلات تند و شور و… جدا پرهیز کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

چگونه یک آشپزخانه صنعتی کوچک طراحی کنیم؟: یک آشپزخانه صنعتی با طراحی ایده آل، مجموعه ای کارآمد، ایمن و سودآور برای آماده سازی غذا می باشد.

یک آشپزخانه صنعتی ارگونومیک، مالک، سرآشپز و کارکنان خود را همیشه راضی نگه خواهد داشت.

چگونه یک آشپزخانه صنعتی کوچک طراحی کنیم؟

کار کردن در چنین آشپزخانه ای به  مراحل کوتاه تری نیاز دارد و نتیجه بهتری حاصل می شود.

برنامه ریزی دقیق در طراحی آشپزخانه صنعتی، علاوه بر ذخیره سرمایه در زمان ساخت، سود آوری آشپزخانه در زمان کار را  نیز بالا می برد.|چگونه یک آشپزخانه صنعتی کوچک طراحی کنیم؟

نقشه آشپزخانه های صنعتی بر اساس فضای مورد نیاز، تجهیزات و بودجه طراحی می شوند.

گام نخست طراحی آشپزخانه صنعتی

گام اول:

فهرست یا منویی دقیق با جزئیات کامل، روش نگهداری و آماده سازی از تمام غذاهایی که قصد دارید در آشپزخانه صنعتی طبخ کنید تهیه نمایید. این یکی از مهم ترین مراحل طراحی آشپرخانه صنعتی بوده و می بایست حتما پیش از انتخاب فضا و تجهیزات تهیه شود.

پیش از آنکه بدانید چه غذایی می خواهید آماده کنید هرگز نمی توانید بدانید به چه تجهیزاتی نیاز خواهید داشت. مواردی که قصد دارید در آینده به منوی خود اضافه نمایید را نیز در نظر بگیرید.

یک آشپزخانه صنعتی مورد تایید به عنوان مثال رستوران، فست فود، کلاسیک فود و … برای اضافه کردن سوپ، سالاد و یا انواع سیب زمینی سرخ کرده و پیتزا نیازی به پروانه بهداشت مجدد نخواهد داشت .برنامه ریزی دقیق می تواند جلوی هزینه های سرسام آور تغییر تجهیزات و ساخت و ساز را بگیرد.

گام دوم:

فهرست دقیقی از تجهیزات مورد نیاز (به همراه اندازه های دقیق هر دستگاه ) برای پخت غذاهای خود، شامل قسمت انبار خشک، سردخانه زیر و بالای صفر، قسمت پخت اصلی و محل تحویل و سرو غذا تهیه نمایید. هر کدام از تجهیزات صنعتی می بایست کد سلامت داشته باشند.|چگونه یک آشپزخانه صنعتی کوچک طراحی کنیم؟

مشخص نمایید که آیا فضای سردخانه قابل راه رفتن نیاز دارید یا یک یخچال ایستاده و فریزر ایستاده. اندازه و مقدار  تجهیزات ،به علاوه محل آماده سازی  و تحویل غذا ، میزان فضای مورد نیاز در آشپزخانه شما را تعیین می نماید.

گام سوم:

مکان آشپزخانه صنعتی کوچک خود را تعیین نمایید. مشخص کنید که آیا ساختمان جدیدی خواهید ساخت و یا یک مکان تجاری موجود را تغییر مدل خواهید داد. با سازمان مربوطه تماس بگیرید تا مطمئن شوید که تجارت شما در منطقه با مشکل مواجه نخواهد شد.|چگونه یک آشپزخانه صنعتی کوچک طراحی کنیم؟

گام چهارم:

اگر در حال بازسازی یک ساختمان هستید اندازه های دقیق فضاهای موجود را بگیرید. مکان پنجره ها، درها و کلید و پریزها، خطوط لوله کشی و تخلیه کف را یادداشت نمایید.

طرحی از فضاهای موجود ترسیم نمایید و جنس کف، دیوارها و سقف و همچنین محل وسایل گرمایشی و سرمایشی و خروج هوا را در آن مشخص نمایید. در مورد یک ساختمان جدید طرحی اولیه از اندازه ها و ویژگی های ساخت و ساز تهیه نمایید.|چگونه یک آشپزخانه صنعتی کوچک طراحی کنیم؟

گام پنجم:

برنامه ریزی کنید که چگونه می خواهید از فضای آشپزخانه صنعتی خود استفاده نمایید. ارگونومی اولین گرینه ایست که در ارتباط با فضای کار آشپزخانه باید در نظر گرفته شود. . آشپزخانه های تجاری باید برای بهره وری حداکثر نیروی کار، ایمنی و کارآیی طراحی شده باشند.|چگونه یک آشپزخانه صنعتی کوچک طراحی کنیم؟

اطمینان حاصل کنید که فضای کافی برای جابجایی ظروف داغ و مواد اولیه حجیم وجود دارد. اگر کارکنان محبور نباشند  برای انجام یک کار زمان زیادی برای حرکت های اضافی هدر دهند کارایی شان بالاتر رفته و خستگی و آسیب دیدگی کاهش می یابد.

گام ششم:

با بازرس محله و شهر خود تماس بگیرید و نقشه برنامه های اولیه خود را به او نشان دهید تا مشکلی وجود نداشته باشد. بهداشت و کد آتش نشانی می بایست کنترل شود.

ممکن است برای برآورده کردن این موارد ، به بازسازی نیاز داشته باشید. مقررات حاکم به شما خواهد گفت تا چه حد یک آشپزخانه صنعتی باید به دور از هر گونه چاه یا محل تخلیه زباله و یا دفع فاضلاب باشد.

همچنین  اندازه و درجه حرارت ظرفیت مخازن آب داغ و طراحی و محل مناطق ذخیره سازی مواد غذایی را به شما اطلاع خواهند داد. اطمینان حاصل کنید که یک کپی چاپ شده از تمام قوانین و مقررات طراحی فضای آشپزخانه تجاری را دریافت کرده اید.

مقررات متفاوتی در هر  دولت وجود دارد که  وابسته به محل، اندازه آشپزخانه و میزان مراجعه کنندگان به شما  جواز کسب می دهند. حتی ممکن است در شهرستان ها قوانین متفاوت باشند.|چگونه یک آشپزخانه صنعتی کوچک طراحی کنیم؟

گام نهایی:

یک معمار و یا پیمانکار ساختمان حرفه ای برای طراحی آشپزخانه صنعتی، ترکیب تمام سازه ها با در نظر گرفتن  قوانین بخش بهداشت استخدام نمایید.

قبل از خرید تجهیزات و یا شروع ساخت و ساز و یا بازسازی، باید نقشه دقیق  کار مجددا  توسط هر دو بخش بهداشت و بازرس آتش نشانی بررسی و رسما تایید شده باشد.

نقشه های شماتیک باید شامل  سیم کشی الکتریکی ، نقشه های نصب و راه اندازی تجهیزات ضد حریق، راه های اضطراری و دسترسی به  لوله کشی و نصب و راه اندازی برنامه های الکتریکی و یک لیست کامل از تمام مصالح ساختمانی باشد.|چگونه یک آشپزخانه صنعتی کوچک طراحی کنیم؟



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

موسسه آموزشی و پژوهشی مشاوران الف افتخار دارد کلاس های آموزش انجام پایان نامه فیزیک ماده چگال را با کادری حرفه ای و برجسته متشکل از فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر کشور برگزار کند .

تهیه و ارائه پایان نامه و رساله دکتری رشته فیزیک ماده چگال یکی از تکالیف با اهمیت دانشجویان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری است. در این راه نسبتا دشوار ، دانشجویان نیازمند به آموزش و همچنین مشورت با افراد مجرب و متخصص در هر یک از مراحل انجام پایان نامه هستند.
ازاین رو برگزاری کلاسهای آموزش انجام پایان نامه می تواند دانشجویان را به این هدف مهم نزدیک کند.

آموزش انجام پایان نامه کارشناسی فیزیک ماده چگال

تیم تخصصی مشاوران الف در نظر برای بهبود کلاس های آموزشی انجام پایان نامه و همین طور دسترسی آسان به آموزش های پایان نامه نویسی ، کلاس های آموزش نگارش پایان نامه را به صورت حضوری و مجازی و در تعداد محدود برگزار کند .

تیم تخصصی ما از ابتدا تا انتهای آموزش انجام پایان نامه در کنارتان خواهد بود .به این ترتیب شما پایان نامه خود را با کمترین خطا و در حداقل زمان ممکن به انجام می رسانید.

 

برگزاری کلاسهای آموزشی انجام پایان نامه دکتری فیزیک ماده چگال

 دروه های آموزشی انجام پایان نامه ارشد و رساله دکتری در موسسه مشاوران الف به صورت حرفه ای و با همکاری استادیاران دانشگاه های معتبر کشور برگزار می شود . از آنجایی که رشته فیزیک ماده چگال دارای گستردگی بسیاری در انتخاب موضوع و رشته است و رقابت برای ارئه یک پایان نامه موفق در این رشته بسیار است ، از این رو لزوم شرکت در کلاس های آموزش انجام پایان نامه فیزیک ماده چگال برای کلیه دانشجویان در این رشته بسیار با اهمیت است.

 

برگزاری کلاسهای آموزشی انجـام پـایـان نـامه کـارشنـاسی ارشد فیزیک ماده چگال

 دانشجویان مشغول به تحصیل در رشته فیزیک ماده چگال به خوبی می دانند که برای پیشرفت در این رشته و راهیابی به مقاطع بالای تحصیلی و شغلی باید یک پایان نامه موفق ، یکتا و بدون خطا را ارئه دهند. لذا لزوم شرکت در کلاس های آموزش پایان نامه بیشتر از قبل احساس می شود .

گروه پژوهشی مشاوران الف با برگزاری کلاسهای آموزش انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری رشته فیزیک ماده چگال همراه و همیار شما در انجام این امر مهم باشد.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

موسسه علمی پژوهشی مهر دانش با هدف آموزش انجام پایان­ نامه اقدام به برگزاری کلاسهای آموزش انجام پایان نامه بر حسب رشته­ های مختلف و مقاطع تحصیلی نموده است .
یک پایان نامه‌ در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکتری ازمهم‌ترین قسمت تحصیلات دانشجویان به‌شمار می رود. از این جهت آموزش و فراگیری نحوه ارائه پایان نامه برای دانشجویان حائز اهمیت است.
بر همین اساس شرکت در کلاسهای آموزشی انجام پایان نامه که توسط اساتید برتر در این موسسه برگزار میشود می تواند شما را جهت رسیدن به اهدافتان همراهی و یاری نماید.

معرفی رشته منطق فهم دین

موسسه مهر دانش دارای تیم پژوهشی قوی ، متخصص و مجرب است که در تمام مراحل آموزش انجام پایان نامه ،گام به گام با دانشجو حرکت می­کند تا در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت پایان نامه خود را ارائه دهند.

برای کشف و فهم دین مدارک و دوالی (نظیر وحی، کلام معصوم، کردار معصوم، عقل و فطرت) وجود دارد که می توان به بهره گیری از آنها به آموزه های دین دست یافت، اما با این حال خطاهایی  در این راه وجود دارد که برای جلوگیری از آن نیاز به منطقی مناسب آن است که این رشته بدین منطور تدوین شده است. به عبارتی رشته منطق فهم دین ابزاری قانونی است که مراعات آن دین پژوه را در خطا در کشف و فهم دین باز می دارد.

هدف اصلی این موسسه آموزش انجام پایان نامه به دانشجویان است تا خطا و اشتباهات دانشجویان عزیز را به حداقل برساند و دانشجویان بتوانند در کوتاه ترین زمان و بدون خطا پایان نامه خود را در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری انجام دهند.

آموزش انجام پایان نامه منطق فهم دین

منطق فهم دین جزء یکی از پرطرفدارترین رشته ها است،جذابیت های این رشته و گرایش های متنوع آن توجه بسیاری از فارغ التحصیلان رشته های دیگر را نیز به خود جلب کرده و باعث ایجاد رقابت شدید بین داوطلبان شده است.

یکی از مهمترین خدمات موسسه مهر دانش برگزاری کلاسهای آموزش انجام پایان نامه است که در این موسسه ارائه می شود .
موسسه مهر دانش با استفاده از بهترین کارشناسان و متخصصان در زمینه رشته منطق فهم دین این امکان را فراهم کرده تا دانشجویان و دانش آموختگان این رشته در هر مقطع و گرایشی در زمینه آموزش انجام پایان نامه منطق فهم دین ، در مسیر درست قرارگیرند.

برگزاری کلاسهای آموزشی انجام پایان نامه دکتری منطق فهم دین

پایان نامه ها در مقطع دکتری با هدف افزایش مهارت و توانایی دانشجویان در شناخت مسائل مبتنی به منطق فهم دین، و آشنایی دقیق با وظایف اساسی رشته خود میباشد.
برای یادگیری اصول پایان نامه دکتری خود می توانید در کلاسهای آموزشی انجام پایان نامه دکتری موسسه مهر دانش شرکت نمایید.
متخصصین ما ، استادان ارشدی هستند که می‌تواند در زمینه آموزش انجام پایان نامه دکتری به دانشجویان عزیز خدمات تخصصی ارائه کنند.
هدف اصلی موسسه مهر دانش ارایه آموزش های با کیفیت در جهت ارتقاء سطح کیفی پژوهش ها می باشد.

برگزاری کلاسهای آموزشی انجام پایان نامه کارشناسی ارشد منطق فهم دین

دانشجویان کارشناسی ارشد منطق فهم دین به این نکته واقفند که ارائه پایان نامه کارشناسی ارشد در واقع مهم ترین بخش تحصیل و آبروی تحصیلی آنها به حساب می آید. دانشجویان کارشناسی ارشد پس از گذراندن واحدهای درسی، جهت دریافت مدرک دوره تحصیلی خود باید پایان نامه ارائه دهند.
ارائه پایان نامه برای دانشجویان با استرس زیادی همراه است دانشجویان از همان ابتدای دوره کارشناسی ارشد همیشه واهمه ی ارائه پایان نامه و دفاع از آن را دارند.
اما موسسه مهردانش با تیمی متخصص قصد دارد با برگزاری کلاس های آموزشی انجام پایان نامه منطق فهم دین همراه و همیار دانشجویان در انجام این امر مهم باشد.



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

چاپ مقاله isi در ژورنالهای معتبر بین المللی برای دانشجویان بسیار حائز اهمیت است.زیرا با استفاده از چاپ مقاله ISI خود می توانند صاحب امتیازاتی در مراحل تحصیلی و کاری خود باشند. دانشجویان استان سمنان و شهر شاهرود می توانند با مطالعه این مقاله با موسسه چاپ مقاله isi در شاهرود آشنا شوند. شما دانشجویان می توانید جهت چاپ مقاله isi ، پذیرش مقاله isi ، استخراج مقاله از پایان نامه و چاپ مقاله علمی و پژوهشی با ما درتماس باشید.

انتخاب مجله مناسب جهت چاپ مقاله isi

انتخاب مجله مناسب جهت چاپ مقاله از میان ژوررنالهای علمی که در هر زمینه علمی منتشر می‌شوند ، امری بسیار مهم می باشد.یکی از متداول ترین راه های تبادل اطلاعات علمی و یافته های نوین در زمینه های مختلف پزشکی، فناوری و… چاپ مقاله isi در ژورنالها و مجلات معتبر علمی می باشد.
مجلات و نشریات علمی نیز از لحاظ اعتبار و ارزش با یکدیگر متفاوت می باشند و نوع مقالات منتشر شده در آنها از لحاظ سطح علمی و موضوعی با یکدیگر متفاوت می باشند. معیار ارزیابی مجلات، کمیت و کیفیت مقالات منتشر شده در آنها می باشد.

 

تقسیم بندی مجلات بین المللی

مجلات به ۴ گروه اصلی در دنیا تقسیم می شوند که تحت عنوان مجلات isi، مجلات isc، مجلات scopus، مجلات pubmed تقسیم می شوند.البته یک گروه از مجلات داخلی هم وجود دارند که تحت عنوان مجلات علمی پژوهشی نامیده می شوند.
پژوهشگران و علاقمندانی که می خواهند مقالات علمی خود را در مجلات معتبر دنیا و مورد تایید وزارت علوم چاپ کنند و از امتیازات چاپ مقاله بهره مند شوند، می توانند با تهران کمبریج ، مرکز تخصصی چاپ مقاله فوری ، تماس حاصل نمایند.

اهمیت انتخاب مجله مناسب جهت چاپ مقاله isi

انتخاب مجله مناسب جهت چاپ مقاله isi از بین تعداد زیادی از ژوررنالهای علمی که در هرزمینه علمی منتشر می‌شوند کار بسیار دشواری میباشد. آنچه که باعث این وسواسی و دشواری می شود، وجود نشریات تقلبی/جعلی است که چند سالی میباشد وارد این عرصه شدند.این نشریات وجهه علمی ندارند و فقط با هدف اخاذی و سوء استفاده از نویسندگان و محققان جوان کم تجربه، منتشر می‌شوند.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

فایبر سمنت برد در کردستان : فایبر سمنت برد صفحات پیش ساخته سیمانی هستند که از الیاف سلولزی و سیلیس ( جهت افزایش خواص مکانیکی ) در ترکیب آنها استفاده شده است.

الیاف سلولزی فایبر سمنت برد در این صفحات باعث افزایش مقاومت در برابر فشار و کشش و نیروهای جانبی می شود. این صفحات در اواخر دهه ۸۰ میلادی جایگزین صفحات سیمانی آزبستی شدند.

اساس فایبر سمنت برد ” صفحات سیمانی کنامیت خارجی “ مقاومت صد درصد در برابر باران و تغییرات شرایط جوی و مقاومت کامل در چرخه های متعدد ذوب و یخبندان می باشد که این مزایا به شرط اجرای صحیح ساختار و رعایت جزئیات نصب مورد نظر به راحتی قابل دستیابی است.

مزایای استفاده از فایبر سمنت برد در کردستان

قدرت گرفتن ساخت و ساز در استان کردستان و افزایش پنج برابری ساختمان سازی در این شهر ، معماران و ساختمان سازان را بر آن داشت تا از مصالحی نوین و سریع در پیشبرد کار خود استفاده کنند . از جمله این مصالح ساختمانی می توان به فایبر سمنت برد اشاره کرد . کردستان را می توان شهری پیشرو در استفاده از فایبرسمنت برد دانست .

استفاده از فایبر سمنت برد برای ساختمان سازان از چند جهت دارای مزیت است که در زیر به ان شاره خواهیم کرد :

  • در هرکجا که لازم باشد ساختمانهائی سریع ٫ایمن ٫ زیبا و با کیفیت ایجاد شود سازه های LSF با فایبر سمنت برد استفاده میشود.
  • سرعت کار تا ۵ برابر افزایش مییابد.
  • بعلت سبکی وزن مصالح امکان تهیه سریع و حمل آن از راههای دور با هزینه کم مقرون به صرفه میباشد.
  • بعلت مقاومت بالا ایمنی بهتر سازه در برابر بلایای طبیعی تامین میشود.
  • حفظ سلامتی مصرف کننده بعلت عدم وجود گازهای متصاعد شده.
  • مقاومت در مقابل اتش سوزی.
  • تولید در کارخانه مطمئن تر از ساخت و ساز در کارگاه میباشد.
  • براین اساس هر گونه ساختمان یا سازه ای که با فایبر سمنت تولید گردد میتواند نیازهای ضروری را سریعا براورده نموده میتواند سازه ای مطمئن وپایدار باشد.

موارد مصرف فایبر سمنت برد در کردستان

استان کردستان یکی از بزرگترین شهر های ایران است که سرعت و دقت در پروژه های ساختمانی حرف اول را می زند . یکی از مواردی که ساختمان سازان فایبر سمنت برد را برای مصالح ساختمانی انتخاب می کنند ، هزینه کمتر نسبت به سایر مصالح و پیشرفت سریع کار است . از دیگر موارد مصرف فایبر سمنت برد می توان به موارد زیر اشاره داشت :

در بازسازی های بزرگ که نیاز به سرعت اسکان افراد جامعه دارد.

در ساختمانهای بلند مرتبه که نیاز به سبکی وزن سازه دارد.

در نقاط دور افتاده که هزینه حمل ونقل زیاد است.

در ساختمانهائی که ایمنی واستحکام در شرایط بلایای طبیعی باید استوار باشند.

مانند بیمارستانها٬ مراکز اتشنشانی ٬ مراکز اموزشی٬ مراکز مدیریت بحران٬ مراکزمدیریت دولتی ،

وخلاصه در تمامی مکانهایی که جان انسانها با ارزش است , این تکنولژی حافظ انان میباشد.

کنامیت با استفاده از بهترین برند سیمان ومواد اولیه میتواند جوابگوی نیازهای فوق باشد.

اتوع فایبر سمنت برد

فایبر سمنت ساده

محل کاربرد : نمای ساختمان ، دیوار های داخلی و خارجی

فایبر سمنت طرح چوب

محل کاربرد : نمای ساختمان های ویلایی و شهری

فایبر سمنت دکوراتیو مودینا

محل کاربرد : نمای ساختمان ، دکوراسیون داخل و خارج ساختمان

فایبر سمنت سقف کاذب

محل کاربرد: سقف کاذب داخلی و خارجی ساختمان

فایبر سمنت ساده در نمای ساختمان :

از این محصول می توان در نمای ساختمان های اداری ، مسکونی و تجاری استفاده نمود طریقه نصب نمای فایبر سمنت ساده در نما به صورت درزدار انجام میپذیرد.

نمای فایبر سمنت طرح مدرن یا شمسه :

فایبر سمنت قابلیت های بالایی در نمای ساختمان دارد که میتوان از آن در نماهای لوکس تجاری بهره برد یکی از این قابلیت ها برش و خلق نماهای شمسه و مدرن توسط این محصول میباشد.

فایبر سمنت ساده در دیوار داخلی و خارجی :

نصب فایبر سمنت در دیوار های داخلی و خارجی به صورت خشک Dry Wall انجام میپذیرد به صورتی که ورق های فایبر سمنت بر روی ناودانی های گالوانیزه (استاد و رانر) نصب میگردد. این نوع دیوار از خصوصیات منحصر به فردی از جمله سبک و ضد زلزله بودن ، نصب سریع و صنعتی ، طول عمر بالا ، مقاوم دربرابر رطوبت و … غیره برخوردار است.انواع فایبر سمنت

فایبر سمنت طرح چوب :

از فایبر سمنت برد طرح چوب میتوان در نمای ساختمان ، سقف کاذب و دکوراسیون استفاده نمود این محصول گزینه ای ایده آل برای استفاده در نمای ساختمان های ویلایی و شهری و جایگزین چوب طبیعی میبا شد.

فایبر سمنت دکوراتیو :

این انوع فایبر سمنت برد با بهره گیری از تکنولوژی ژاپن و با روش اکسترود تولید میگردد این محصول دکوراتیو با تلفیق در نمای پروژه چهره ای منحصر به فرد به ساختمان شما میبخشد.

فایبر سمنت سقف کاذب :

از ورق های سمنت برد می توان در سقف کاذب داحل و خارج ساختمان استفاده کرد این محصول خصوصا در محل های مرطوب مانند آشپزخانه ، حمام ، سرویس بهداشتی و استخر کاربرد های فراوانی دارد و می توان آن را به صورت سقف دکوراتیو و یا سقف تایل نصب نمود.انواع فایبر سمنت

شرکت تولید کننده و صادر کننده فایبر سمنت برد در ایران

واحد تحقيق و توسعه شركت رزين چوب راش موفق به توليد محصول جديدي به نام کنامیت ( فايبر سمنت برد ) گرديده است.هدف از توليد صنعتي پانل سيمان اليافي در جهت صنعتي سازي ساختمان و دورشدن از ساخت و ساز سنتي مي باشد كه باعث حذف كارهاي اضافي شده و موجب سبك سازي ساختمان مي گردد.

 



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

مزایا و معایب میز رزین : تلفیق رزین اپوکسی چوب یک هنر بسیار زیبا و جدید هست که در دنیا رواج پیدا کرده  و توانسته یک سبک لوکس و به قولی لاکچری را در صنعت میز و مبلمان معرفی کند. استفاده از متریال کلاسیک همیشه در دکوراسیون های مدرن مورد توجه قرار داشته است. میز های چوب و رزین(اپوکسی) یکی از جدیدترین و شیک ترین دکور ها در عصر معاصر محسوب می شوند .




مدگرایان و کسانی که به دنبال ایده هایی جدید در دکوراسیون هستند ، در دهه اخیر تمایل بسیاری به استفاده از میز های ترکیبی چوب و رزین پیدا کرده اند . ساخت میز چوب و رزین ، صنعت مبلمان را دگرگون کرده و این سبک از میز ها آن را به صنعتی پول ساز تبدیل کرده است.

رزین چیست ؟


 

رزین طبیعی از گیاهان به دست می‌آید که بهترین نمونه آن شیره درخت کاج است. سنگ تزیینی و زیبای کهربا نیز در اثر سخت شدن رزین گیاهی به دست می‌آید. با پیشرفت فنّاوری بشر پی برد که این ماده می‌تواند به پلیمر تبدیل شود و کمی بعد از آن رزین‌های مصنوعی کشف شد و در اکثر موارد پلیمرها با رزین مصنوعی ساخته می‌شود که ارزان‌تر و تصفیه راحت‌تری دارد.

هزاران سال است که بشر از رزینهای طبیعی استفاده می کند. رزین کاج برای درزگیری قایقها، مومیایی کردن اجساد، ظروف غذا و مصارف دیگر استفاده شده است. همچنین در ساخت لاک، جلا، جوهر،عطر، جواهر و بسیاری از اشیاء دیگر مورد استفاده است.

انواع رزین‌ اپوکسی عبارت‌اند از:

  1. پلی استر
  2. اپوکسی
  3. وینیل استر
  4. پلی اورتان
  5. سایر رزین‌ها

این رزین‌ها از جوانب مختلف دسته بندی می‌شوند، از لحاظ کاربرد و از لحاظ نحوه خشک شدن و پخت

 

مزیت میزهای رزین

از مزایای رزین میتوان به تولید آسان و در نتیجه قیمت پایین و مناسب آن اشاره کرد. رزین هم مانند بسیاری از مواد دارای کیفیت های متفاوت است ولی در صورت استفاده از مواد مرغوب میتوان میزی با کیفیت خوب، طراحی زیبا، مقرون به صرفه تولید کرد که در برابر عواملی چون خرابی زود هنگام و پوسیدگی مقاوم باشد. تنوع رنگ نامحدود ، سطحی صاف و صیقلی ، مقاوت در مقابل حریق ، ضد جرم و چربی از دیگر مزایای رزین است .

پلی استر رزین ترکیبی جدید از جنس پلاستیک است که اخیرا در صنعت مبل سازی بجای چوب منبت کاری شده از آن استفاده می شود.

مزیت استفاده از پلی استر رزین تولید راحت آن و در نتیجه پایین آمدن قیمت تمام شده ی محصول است.

در استفاده از پلی استر باید توجه داشت که بهترین درجه حرارت برای کار دمای بیست درجه است. از طرفی پلی استر مایع بویی تند دارد و مصرف روزانه بیش از پنج کیلوگرم آن مضر است و باید در فضایی استفاده شود که دارای تهویه است.

پلی استر رزین در زمینه های منبت کاری، قالب گیری، طراحی های ظریف به کار میرود.

 

معایب رزین:

رنگ های رزینی دارای رنگی مات می باشند و از كیفیت پایینی برخوردارند.

كار مبل رزینی نصبت به مبل چوبی وزن بسیار زیادی دارد .

همچنین در صورت استفاده نادرست از رزین باعث ترک خوردگی شدید، پوسته شدن منبت ها و شکنندگی میشود.

قیمت میز رزین

با توجه به مراحل ساخت میز رزین و ساخت سریعتر آن نسبت به نوع چوبی و همین طور قیمت پایینتر مواد اولیه نسبت میز های چوبی ، معمولا میز های رزین قیمتی ارزان تر نسبت به نوع چوبی خود دارند .

کیفیت میزهای رزین چگونه است ؟

با توجه به این میز های رزین از مواد اولیه مصنوعی ساخته می شوند ، و همین طور مقاومت بیشتر نسبت به نوع چوبی ، ضد خش و ضد حریق بودن آن می توان گفت این میز ها عمر مفید بیشتر نسبت به سایر میزها دارند . به دلیل چسبندگی بالای این رزین ها و مقاومتشان در برابر از هم پاشیدگی ناشی از تماس با آب از آنها به عنوان رزین ایده آل برای مصارفی چون تجهیزات صنایع هوا فضا ، صنعت میز و مبلمان ، چند سازه ای های پیشرفته، صنایع دفاعی، نفت و گاز، دریایی، خودروسازی، برق و الکترونیک، تجهیزات ورزشی، و غیره استفاده می‌شود.

مدت زمان لازم برای ساخت میز رزین

رزین به‌ یک‌باره خشک نمی‌شود بلکه کم‌کم شروع به ژله شدن و سفت شدن می‌کند و بعد از ۲۴ ساعت در دمای معمولی خشک می شود . ولی 3 تا 7 روز طول می کشد تا به نهایت سختی خود برسد.

در منزل و محل کار خود سفارش خرید میز رزیندهید !!!

با توجه به کمبود وقت ، ترافیک و مشکلاتی که در هنگام خرید ممکن است برای هر کسی به وجود آید ، اکثر فروشگاه ها و تولید کنندگان میز و مبلمان و سایر محصولات ، فروش اینترنتی نیز برای راحتی مشتریان خود در نظر گرفته اند . شما کافیست طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید و به شرکت مورد نظر سفارش دهید ، حتی اگر طرح خاصی مد نظرتان است آن را برای کارشناسان فروش و طراحان اسپرلوس دکور ارسال کنید .. در کمترین زمان سفارش شما ثبت و در مدت محدودی برای شما ارسال خواهد شد .

اسپرلوس دکور امکان خرید اینترنتی کتابخانه ، تی وی ست ، میز ناهارخوری ، میز جلو مبلی ، کافی تیبل و  سایر محصولات چوبی را برای شما فراهم آورده است ..کافیست تماس بگیرد.

 



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

کارایای گیربکس دستی بهتر است یا اتوماتیک : از نظر میزان مصرف سوخت، همیشه این سوال مطرح است که جعبه‌دنده‌ی خودکار یا دستی، چه تفاوتی ایجاد می‌کنند؟  

معمولاً بیشتر علاقه‌مندان دنیای خودرو، رانندگی با خودروی مجهز به جعبه‌دنده‌ی دستی را لذت‌بخش‌تر از نوع اتوماتیک آن می‌دانند. سال‌ها پیش که گیربکس‌های اتوماتیک هنوز همه‌گیر نشده بودند، کارشناسان مصرف سوخت کمتر خودروهای با گیربکس دستی را عامل مهم دیگری برتری می‌دانستند.




آیا هنوز هم خودروهای گیربکس دستی مصرف سوخت کمتری دارند ؟

بخش اول پاراگراف بالا هنوز هم تغییری نکرده و بعید است که به همین راحتی خللی در آن ایجاد شود. هنوز هم عاشقان سرسخت خودرو و رانندگی، تعویض دنده‌های دستی را لذت‌بخش‌تر، هیجان‌انگیزتر و نزدیک‌تر به شرایط خودروهای مسابقه‌ای می‌دانند. لذت کنترل کامل خودرو و وضعیت دنده‌ها، چیزی نیست که به سادگی نادیده گرفته شود. البته همه‌ی ما بر سر آزاردهنده‌ بودن استفاده‌ی پی‌درپی از پدال کلاچ در ترافیک‌های سنگین توافق داریم.

ولی در جاده‌های با ترافیک مناسب یا جاده‌های کوهستانی پر پیچ‌وخم، لذتی که تعویض دنده‌های دستی و بازی کردن با دورموتور به راننده می‌دهد، ساعت‌های خسته کننده در ترافیک شهری را قابل تحمل می‌کند. مورد دیگر قیمت خودروهای با جعبه‌دنده‌ی دستی است؛ معمولاً این نوع خودروها در مقایسه با خودروهای با جعبه‌دنده‌ی خودکار یا نیمه‌خودکار قیمت کمتری دارند.

باور عموم بر این است که خودروهای با گیربکس دستی سوخت کمتری هم مصرف می‌کنند. این باور امروز و در خودروهای مدرن و پیشرفته با گیربکس اتوماتیک چندان صدق نمی‌کند.

 

اما آیا می‌دانید که دلیل مصرف سوخت کمتر خودروهای با گیربکس دستی چه بوده است؟

برای توقف با خودروی مجهز به گیربکس دستی، باید با فشردن پدال کلاچ، دنده را در وضعیت خلاص قرار دهیم. اگر بدون استفاده از کلاچ فقط ترمز استفاده شود، پیشرانه خاموش می‌شود و راننده احتمالاً مورد تمسخر اطرافیان قرار می‌گیرد. اما در خودروی با جعبه‌دنده‌ی خودکار، در هنگام توقف دنده خلاص نمی‌شود؛ اگرچه این عمل با حذف استفاده‌ی زیاد از کلاچ در ترافیک رانندگی را آسان‌تر می‌کند، ولی در عین حال مصرف سوخت در سرعت‌های پایین را بالا می‌برد.

اما جعبه‌دنده‌های خودکار خودروهای مدرن با مصرف سوخت کمتر در سرعت‌های بالا، این مشکل را جبران می‌کنند. اگر توجه کرده باشید، معمولاً خودروهای مجهز به جعبه‌دنده‌ی خودکار در مقایسه با نوع دستی، تعداد دنده‌های بیشتری دارند. دنده‌های بیشتر به معنی انقال قدرت مشابه به چرخ‌ها در دورموتور پایین‌تر است که همین مورد مصرف سوخت را پایین‌تر می‌آورد.

البته خودروهای مدرن به نوعی گیربکس جدید مجهز هستند که اگرچه هنگام رانندگی حس مشابه استفاده از اتوماتیک دارد، ولی عملکرد آن کاملاً متفاوت است. از نظر راننده‌های معمولی، گیربکس CVT مانند نوع اتوماتیک آن عمل می‌کند. برای حرکت نیازی به استفاده از کلاچ نیست و به راحتی با قرار دادن دنده در حالت رانندگی (D)، انجام می‌شود

تعویض لاستیک خودرو در محل

مراکز مختلفی برای خرید تایر خودرو وجود دارند اما شاید دسترسی به این مراکز کمی سخت و زمان‌بر باشد. دکترخودرو متشکل از مجموعه فروشگاه های تعویض لاستیک  می باشد و در هر نقطه ای که شما بخواهید برای خرید لاستیک و نصب انواع لاستیک ميشلن  ،  لاستیک فالکن ، لاستیک بارز  و گلدستون .... در خدمت شماست . این نمایندگی با حضور به موقع و تعویض لاستیک درمحل باعث صرفه جویی دروقت و هزینه شما می شود .
دکتر خودرو عرضه کننده لاستیک با کیفیت بالا می باشد همچنین جهت دریافت قیمت روز لاستیک به سایت دکتر خودرو مراجعه نمایید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

آب آشامیدنی سالم از چه منابعی تهیه می شود ؟ آب آشامیدنی آبی با کیفیت مناسب است که بتوان بدون اثر منفی کوتاه‌مدت یا بلندمدت، آن را نوشید. در بسیاری از کشورهای توسعه‌یافته و برخی کشورهای در حال توسعه، آب آشامیدنی از راه لوله‌کشی به خانه‌ها می رسد. کمتر از ۵٪ این آب به مصرف آشامیدن می‌رسد. از بدو تولد حدود 75 در صد بدن ما را آب تشکیل داده است، در طول زندگی نیز بخش اعظم بدن ما از آب خواهد بود. بدون آب تازه ما حتی یک هفته هم نمی توانیم دوام بیاوریم.




لازمه به دست آوردن آب آشامیدنی چیست ؟

برای مصرف آب شیرین اندک موجود در جهان محدودیت هایی هم وجود دارد، زیرا مقداری از آب های شیرین جهان به شکل یخ در یخچال های قطبی و کوهستانی قرار دارد که به این صورت قابل بهره برداری نمی باشند. اما انسان به آب های شیرین موجود در رود ها، دریاچه‌ ها، و آب های زیرزمینی دسترسی دارد. البته آب های زیرزمینی که در لایه‌ های داخلی زمین موجود هستند، لازمه دسترسی به آن ها مسائلی همچون اکتشاف، حفر چاه، کانال کشی، و به کار بردن دستگاه های پمپ آب، ایجاد تاسیسات و لوله کشی را در پی دارد .

 

دیگر آب را فقط برای رفع تشنگی ننوشید !

آب قلیایی لوکساب، حاصل پروسه یونیزاسیون آب آشامیدنی بوده که نتیجه آن کاهش ترکیبات مضر برای بدن نظیر نیترات، نیتریت، سولفات، کلرور و فلزات سنگین بوده و در مقابل آن املاح معدنی مفید و مورد نیاز بدن را که در عین حال باعث بهبود کیفیت آب می شوند، مانند کلسیم، منیزیم را افزایش می دهد.
آب قلیایی به دلیل تغییر ساختاری مولکول آب، جذب بالاتری در بدن دارد که نتیجه آن آبرسانی و اکسیژن رسانی بیشترمی باشد.
آب قلیایی به دلیل حذف یا کاهش قابل توجه آنیون ها، بسیار سبک و گوارا بوده که از نوشیدن آن لذت خواهید برد.

برترین تولید کننده آب آشامیدنی در ایران

شرکت خوش نوشان مشرق زمین، در منطقه خوش آب و هوای استان گلستان در دامنه کوه های البرز و نزدیک به ارتفاعات شاهکوه قرار گرفته است. آب مورد نیاز خود را از اعماق سفره های زیر زمینی تامین می نماید. قرار گرفتن شرکت در چنین منطقه بکر و کوهپایه ای باعث شده که محصول تولیدی با کیفیت بالا، حداقل نیترات و بدون نیتریت عرضه شود.برای ارتباط با ما می توانید به آدرس سایت شرکت به نشانی waterlife.ir  مراجعه کنید.

شرکت خوش نوشان مشرق زمین لیست قیمت آب آشامیدنی های خود را بروز کرده است برای اطلاع از جدیدترین قیمت آب آشامیدنی  جدید ایرانی کلیک کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

صندلی کارمندی گردان جک دار مدل SK106 امروزه همه ما ساعات طولانی از روز را در محل کار خود می گذرانیم و تعداد بسیار زیادی از ما در دفاتر اداری مشغول به کار هستیم. بنابراین انتخاب صندلی اداری مناسب برای فضاهای اداری نقش بسیار مهمی در سلامتی جسمی ما خواهد داشت.این محصول یکی از بین المللی ترین صندلیهای موجود در دنیا میباشد که شما میتوانید انرا در تمامی رسانه ای دنیا مشاهده فرمایید از جمله زیبایی های این محصول ترکیب فلز و چرم است که به دلیل براق بودن فلز جلا و حالتی خاص به این کار بخشیده و دارای استحکام زیادی نیز میباشد یکی از پر فروشترین محصول بازار در حوزه مبلمان اداری نیز میباشد .

ویژگی هایکارمندی گردان جک دار مدل SK106

این محصول بر مبنای اصول ارگونمی بدن طراحی شده ، روکش های این صندلی در جنس های چرم و پارچه هستند . پشتی صندلی کارمندی گردان جک دار مدل SK106از پروفیل آبکاری شده و و کروم ساخته شده است. پایه های این صندلی مانند سایر صندلی های کارمندی داری چرخ می باشد. استحکام پایه ها و چرخ های این صندلی در آزمایشات مختلف مورد بررسی قرار گرفته است.

این صندلی کارمندی دارای جک قابل تنظیم است که کارمند با توجه به قد خود بتواند آن را تنظیم کند. صندلی کارمندی گردان جک دار مدل SK106 دارای چرخ های روان بوده تا بتواند بر روی هر سطحی چه موکت و جه سنگ و سرامیک به راحتی و بدون ایجاد صدای اضافه حرکت کنند. این صندلی دارای تنظیم زاویه پشتی کمر به همراه قفل کننده آن باشد تا کارمند بتوانید زاویه مناسب را تنظیم کند.

رعایت استاندارد ارگونومی در ساخت صندلی کارمندی گردان جک دار مدل SK106

امروزه ارگونومی ابزاری کارآمد برای تأمین سلامتی نیروی کار و حفظ و ارتقاء بهره وری است. در این راستا ارگونومی ویژگیهای انسانی را مورد مطالعه قرار می دهد و آنگاه ابزار وسائل، تجهیزات محیط کار و زندگی، ساختار های سازمانی فرآیندها و سیستم ها را متناسب با آن طراحی و تنظیم می کند. به همین منظور تمام شرکتها در طراحی تمامی صندلیهای خود اصول ارگونومی را در نظر می گیرد.این اصول در حوزه های ابعادی ، عملکردی ، زیبایی ، مواد مصرفی و کاربری محصول بررسی می شود و با توجه به این الزامات محصولات طراحی می شود.

نحوه سفارش صندلی کارمندی 

برای سفارش صندلیکارمندی می توانید با مجموعه وی چوب تماس گرفته و صندلی مورد نظر خود را انتخاب کنید . وی چوب در کمترین زمان محصول را برای شما ارسال خواهد کرد.د همچنین وی چوب سلامت کالا را برای شما ضمانت خواهد کرد و گارانتی و خدمات پس از فروش از مزایای خرید صندلی کارمندی گردان جک دار مدل SK106 خواهد بود.



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

کاهش هزینه های درمانی با به کارگیری طب تسکینی : تجربه ای موفق در استان گلستان

کاهش هزینه های طب تسکینی :

 مراقبت تسکینی به عنوان یک حق اساسی بشر برای بیماران سرطانی ضروری است. مراقبت تسکینی به دنبال اجتناب و کاهش درد با بیماری جدی برای انسان ها بدون در نظر گرفتن مرحله سنی است. متاسفانه در کشور آگاهی کافی در باره مراقبت تسکینی وجود ندارد و در برنامه های آموزشی نیز به طور جدي لحاظ نشده است.

مراقبت تسکینی به دلیل در نظر گرفتن نیازهای جسمی، عاطفی، اجتماعی و روحی بیماران مراقبتی موثر و مقرون به صرفه در نظر گرفته می شود. شواهد پژوهشی در کشورهای مختلف حاکی از آن است بیماران دریافت کننده مراقبت تسکینی رضایت بیشتری از مراقبت داشتند ضمن اینکه پذیرش مجدد و هزینه کل مراقبتهای بهداشتی پس از ترخیص نیز به طور قابل توجه ای کاهش یافت. وجود بیماران مبتلا به سرطان استان گلستان را به قطب سرطان در کشور تبدیل کرده است.

روش کار در طب تسکینی چگونه است ؟

این مطالعه یک گزارش موردی است که به بررسی پیامدهای تجربه ارائه مراقبت تسکینی در استان گلستان با تاکید بر کاهش هزینه های مالی درمان و مراقبت های درمانی (cost saving) می پردازد. برای تحلیل داده ها از رویکرد تحلیل محتوای کیفی استفاده شد.

یافته ها جدید در حوزه های درمانی سرطان و کاهش هزینه های طب تسکینی

 از تحلیل داده ها مضامین اصلی “ساده شدن درمان، مدیریت بحران، کاهش هزینه ها، مراقبت در منزل” با مضامین فرعی “داشتن متولی، پرهیز از سردرگمی، آسودگی خاطر” استخراج شد. بیماری سرطان، بیمار و خانواده را علاوه بر رنج جسمی دچار آسیب های اجتماعی، خانوادگی و مالی متعددی می نماید. در وضعیت مرسوم بیمار مبتلا به سرطان بدون متولی است، متخصصین تنها بر بیماری تمرکز یافته و بیمار و خانواده فراموش می شوند، بیماران برای ساده ترین مشکلات خود به اورژانس بیمارستان مراجعه می کنند، تحت آزمایشاتی قرار می گیرند که بیهوده است.

ارائه طب تسکینی برای بیماران در یک ماه آخر عمر (end of life) و یا  ارائه خدمات طب تسکینی از ابتدای تشخیص بیماری (early palliative care )  با کاهش هزینه های قابل توجه ای برای خانواده های بیماران همراه بوده است. در استان گلستان مراقبت های تسکینی به صورت مراقبت در منزل،  مراقبت تلفنی، مشاوره، مراقبت بیمارستانی، مشاوره های ۲۴ ساعته، هفت روز هفته از طریق تیم متشکل از پزشک، پرستار، روانشناس، روحانی، خیرین سلامت ارائه می شود.

نتایج مهم در طب تسکینی

 تجربه ارائه مراقبت تسکینی از طریق مراقبت در منزل در استان گلستان حاکی از صرفه جویی در هزینه های مراقبت، هزینه های بیمارستانی، هزینه های درمانی برای بیمارانی که زنده ماندند و برای بیمارانی است که در بیمارستان فوت کرده اند، است. برخورداری از تیم طب تسکینی در اورژانس مراکز درمانی  می تواند هزینه های درمانی را به میزان ۱۰ برابر کاهش دهد.

پیاده سازی طب تسکینی در استان گلستان با تمرکز در شهر گرگان به بیماران و خانواده ها کمک نمود تا درمان راحتی در کنار درمان اصلی داشته باشند، درمان اصلی ساده تر شود، به عبارتی درمان سرطان بدون طب تسکینی ناقص است. ضروری است تا دست اندرکاران سلامتی استان استفاده از طب تسکینی را به صورت گایدلاین بومی شده در روند درمان و مراقبت بیماران مبتلا به سرطان به کار برند.

مقدمه

سرطان به همه (جوان و پیر، غنی و فقیر، مردان، زنان و کودکان) آسیب می رساند و بار عظیمی بر بیماران، خانواده ها و جوامع است. سرطان از علل اصلی مرگ و میر در جهان است. در حدود ۱۶ درصد از مردم جهان به دلیل سرطان جان خود را از دست می دهند. در سال ۲۰۱۵، ۸/۸ میلیون انسان به دلیل سرطان مردند که می توان گفت در هر ۶ مرگ در جهان یک نفر به خاطر سرطان مرده است(۱). میزان بروز استاندارد شده سرطان در ایران جز مناطق با شیوع کم (زیر ۱۳۷ در صدهزار) است.

بر اساس مدل سازی هایی که انجام گرفته است به دلیل روند تغییرات جمعیتی و افزایش امید به زندگی در ایران؛ میزان بروز سرطان، از تعداد ۸۴ هزار نفر در سال ۲۰۱۲ به ۱۲۹ هزار در سال ۲۰۲۵ خواهد رسید. در واقع ۳۵درصد افزایش در بروز افراد مبتلا به سرطان خواهیم داشت. در سرطان هایی مانند معده و مری این مقدار تا ۳۹ درصد و در سرطان هایی مانند لوکمی تا ۲۸درصد می رسد.که ۴۸درصد افزایش در بروز سرطان مربوط به سنین بالای ۶۵ سال خواهد بود



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

 

دستگاه اسپرسو برای راه اندازی فست فود و یا راه اندازی کافی شاپ لازم می باشد. هدف ما از معرفی آسیاب قهوه ، ارائه اطلاعات به شما در زمینه انواع تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی فست فود و کافی شاپ است.

 

ما به طور مستقیم یک آسیاب قهوه را به فروش نمی رسانیم، بلکه به شما خدمات مشاوره، طراحی و اجرای صفر تا صد یک فست فود و یا فوت کورت را ارائه می نماییم و در صورتیکه با توجه به بودجه و طرح شما، نیاز به یک آسیاب قهوه داشته باشد ، از آن استفاده خواهد شد.

 

لذا به خودمان لازم دانستیم که در وب سایت فست فود ست، خدمات کاملی از نمونه های طراحی فست فود ، لیست لوازم فست فود ، معرفی فست فود های ایران و جهان ، منوی غذای فست فود ارائه نماییم.

 

چنانچه شما نیازمند لیست تجهیزات فست فود و یا لیست تجهیزات فوت کورت می باشد و یا به دنبال لیست هزینه تجهیزات فست فود می باشید، کافیست با فست فود ست تماس بگیرید.

 

معرفی دستگاه اسپرسو

اسپرسو نام نوشیدنی این دستگاه بدست می آید. این نوع قهوه بر اثر گذراندن آب نزدیک به نقطه جوش از پودر قهوه موجود در سبد پرتافیلتر به دست می آید. این قهوه نسبتا غلیظ است.

فست فود ست متخصص راه اندازی فست فود می باشد و کل پروژه طراحی فست فود شما را از صفر تا صد انجام می دهد.

فست فود در زمینه طراحی فست فود و راه اندازی فست فود و راه اندازی فوت کورت فعالیت میکند. چنانچه قصد راه اندازی فست فود را دارید، کافیست با فست فود ست با مدیریت مهندس نظام پسند تماس حاصل نمایید.

درباره فست فود ست بیشتر بدانید :

راه اندازی فست فود از ۰ تا ۱۰۰ | فست فود ست معتقد است  با همکاری یک تیم حرفه ای  ۱۲ سال تجربه و جلوگیری از دوباره کاری های بی مورد و ضعفهای قبل و بعد از افتتاحیه می توان فست فود فودکورت یا کافی شاپ بدون شکست و بدون ریسک را تجربه کرد و مجموعه ای از خدمات راه اندازی فست فود یکپارچه را دریافت کنید.

  • با همکاری یا مشاورین و کارشناسان راه انداز فست فود ست یکی از موفق ترین برندهای ایران باشید.
  • اموزش کامل ۰ تا ۱۰۰ فست فود، فودکورت، کافی شاپ با جدیدترین غذاها و منوی روز دنیا توسط گروه fastfoodset زیر نظر مهندس بهروز نظام پسند با مدارک بین المللی و معتبر


:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

فر کته پز ۳طبقه برای راه اندازی فست فود و یا راه اندازی کافی شاپ لازم می باشد. هدف ما از معرفی فر کته پز ۳طبقه ، ارائه اطلاعات به شما در زمینه انواع تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی فست فود است.

ما به طور مستقیم یک فر کته پز ۳طبقه را به فروش نمی رسانیم، بلکه به شما خدمات مشاوره، طراحی و اجرای صفر تا صد یک فست فود و یا فوت کورت را ارائه می نماییم و در صورتیکه با توجه به بودجه و طرح شما، نیاز به یک فر کته پز ۳طبقه داشته باشد ، از آن استفاده خواهد شد.

لذا به خودمان لازم دانستیم که در وب سایت فست فود ست، خدمات کاملی از نمونه های طراحی فست فود ، لیست لوازم فست فود ، معرفی فست فود های ایران و جهان ، منوی غذای فست فود ارائه نماییم.

چنانچه شما نیازمند لیست تجهیزات فست فود و یا لیست تجهیزات فوت کورت می باشد و یا به دنبال لیست هزینه تجهیزات فست فود می باشید، کافیست با فست فود ست تماس بگیرید.

فر کته پز ۳طبقه

فر کته پز ۳طبقه ابعاد دستگاه ۱۴۰×۶۰×۱۲۰ سانتیمتر دارای ۳ طبقه بوده که به صورت جدا از هم کار می کنند ، از جمله تهیه برنج تک پرسی بصورت کته و تهیه ته چین بود ، جنس بدنه فر تماما استیل خش دار به ضخامت ۰/۸ مبلیمتر و جداره های داخل طبقات با ورق گالوانیزه ۱ میلیمتر ساخته شده است.درب دارای دستگیره چوبی است داخل طبقات صفحات چدنی وجود دارد
ظرفیت پخت برنج در هر طبقه به تعداد ۲۰ پرس می باشد.

طرز تهیه کته قالبی  و ته چین:
برای تهیه کته اول برنج را برداشته و می شوریم و بعد به مقدار دوبرابر آب میریزیم  و مقداری نمک به ان اضافه میکنیم تا وقتی آب را چشیدیم نه زیاد شور باشد نه بی نمک و در فر قرار می دهیم با حرارت را ۴۰۰ درجه تا  آب برنج تبخیر شود و بعد ماست و زرده تخم مرغ و بقیه روغن و زعفران کمی نمک را مخلوط میکنیم و ته ظرف نسوز مناسبی می ریزیم.
یکی دو کفگیر از برنج آماده شده را با این مایه مخلوط می نمائیم و این مایه را با پشت قاشق ته ظرف صاف میکنیم و بقیه برنج را روی آن می ریزیم و کمی روی برنج را فشار می دهیم ودر آنرا می بندیم ظرف را کف فر قرار می دهیم حرارت را ۳۵۰ درجه میکنیم

این محصول دارای یک سال ضمانت و ده سال خدمات می باشد

فست فود ست متخصص راه اندازی فست فود می باشد و کل پروژه طراحی فست فود شما را از صفر تا صد انجام می دهد.

فست فود در زمینه طراحی فست فود و راه اندازی فست فود و راه اندازی فوت کورت فعالیت میکند. چنانچه قصد راه اندازی فست فود را دارید، کافیست با فست فود ست با مدیریت مهندس نظام پسند تماس حاصل نمایید.

درباره فست فود ست بیشتر بدانید :

راه اندازی فست فود از ۰ تا ۱۰۰ | فست فود ست معتقد است  با همکاری یک تیم حرفه ای  ۱۲ سال تجربه و جلوگیری از دوباره کاری های بی مورد و ضعفهای قبل و بعد از افتتاحیه می توان فست فود فودکورت یا کافی شاپ بدون شکست و بدون ریسک را تجربه کرد و مجموعه ای از خدمات راه اندازی فست فود یکپارچه را دریافت کنید.

  • با همکاری یا مشاورین و کارشناسان راه انداز فست فود ست یکی از موفق ترین برندهای ایران باشید.
  • اموزش کامل ۰ تا ۱۰۰ فست فود، فودکورت، کافی شاپ با جدیدترین غذاها و منوی روز دنیا توسط گروه fastfoodset زیر نظر مهندس بهروز نظام پسند با مدارک بین المللی و معتبر


:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

گروه پژوهشی آبنوس تز در امر آموزش انجام پایان نامه یکی از معتبرترین مراکز تخصصی خدمات آموزشی می باشد که با هدف ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی به دانشجویان فعالیت خود را آغاز نموده است.
پایان نامه بخشی از تجربه پژوهشی دانشجویان در مقطع تحصیلی ارشد و دکتری می باشد. برای تمامی دانشجویان این مسئله می تواند از آن جهت مهم باشد که پایان نامه خوب و با کیفیت به نمره خوب و مقاله در ژورنال معتبر ختم می شود.
ازاین رو برگزاری کلاسهای آموزش انجام پایان نامه میتواند شما را به این هدف مهم نزدیک کند.

آموزش انجام پایان نامه بیومکانیک ورزشی

گروه پژوهشی آبنوس تز با هدف ارائه خدمات آموزش انجام پایان نامه اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی انجام پایان نامه نموده است.
این موسسه با همکاری مجموعه ای از نخبگان پژوهشی کارشناسی ارشد و دکترای کشور، آماده برگزاری کلاسهای آموزش انجام پایان نامه برای کلیه دانشجویان می باشد. تیم تخصصی ما از ابتدا تا انتهای آموزش انجام پایان نامه در کنارتان خواهد بود .

به این ترتیب شما کار خود را با کمترین خطا و در حداقل زمان ممکن به انجام می رسانید. در نهایت می توان گفت هدف اصلی ما آموزش انجام پایان نامه ها و پژوهش ها می باشد.

آموزش انجام پایان نامه بیومکانیک ورزشی


برگزاری کلاسهای آموزش انجام پایان نامه از جمله مهمترین خدمات گروه پژوهشی آبنوس تز است که در این موسسه ارائه می شود .
گروه پژوهشی آبنوس تز با استفاده از بهترین متخصصان در زمینه مدیریت مالی این امکان را فراهم کرده تا دانشجویان این رشته در هر مقطع و گرایشی در زمینه آموزش انجام پایان نامه بیومکانیک ورزشی ، در مسیر درست برای کسب موفقیت قرارگیرند.

 

برگزاری کلاسهای آموزشی انجام پایان نامه دکتری بیومکانیک ورزشی

 

 در دوره دکتری هدف از پایان‌نامه نویسی، از آشنایی با روش تحقیق فراتر می‌رود.
در این مقطع موضوع‌ها و عناوینی که مطرح می‌شود باید به صورت عمیق‌تری انجام گیرد.
از آنجاییکه پایان نامه دکتری منحصر به فرد است ، باید با اصول و قواعد در کلاس های آموزشی انجام پایان نامه دکتری بیومکانیک ورزشی شرکت نموده و آشنایی و آموزش کامل صورت گیرد .
متخصصین ما ، استادان ارشدی هستند که می‌تواند در زمینه آموزش انجام پایان نامه دکتری به دانشجویان عزیز خدمات تخصصی ارائه کنند. پایان‌نامه دکتری نسبت به پایان نامه ی ارشد ،دامنه ی گسترده تر ،فرضیات قوی تر و تحلیل عالمانه تر و نوآوری بیشتری دارد.

برگزاری کلاسهای آموزشی انجام پـایـان نامه کارشناسی ارشد بیومکانیک ورزشی

 دانشجویان و دانش آموختگان کارشناسی ارشد رشته حقوق می توانند از کلاسهای آموزشی انجام پایان نامه که در موسسه پژوهشی آبنوس تز با حضور اساتید مجرب برگزار می شود بهره لازم را ببرند.
دفاع از پایان نامه برای دانشجویان با استرس زیادی همراه است دانشجویان از همان ابتدای دوره کارشناسی ارشد همیشه واهمه ی ارائه و تنظیم پایان نامه و دفاع از آن را دارند.
گروه پژوهشی آبنوس تز با برگزاری کلاسهای آموزش انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و تز دکتری رشته بیومکانیک ورزشی ،همراه و همیار شما در انجام این مهم باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

فریزر زیرکانتری درب استیل GGU1550

ساخته شده توسط شرکت LIEBHERR ، مناسب برای ذخیره سازی و نگهداری مواد غذایی منجمد میباشد . این دستگاه با طول ۶۰۰میلی متر و ارتفاع ۸۳۰میلی متر طراحی شده است که برای فضاهای محدود که نیاز به فریزر دارند بسیار مناسب است . این دستگاه مجهز به سیستم کنترل است و قطعات تشکیل دهنده آن به صورت مقاوم و از فولاد ضد زنگ ساخته شده است . با ۴ قفسه ، ظرفیت بارگیری آن ۲۴کیلو گرم است و وزن اصلی دستگاه۳۹کیلوگرم میباشد . محدوده دما آن نیز از ° C تا -۲۶ ° C متغیر است.

ظرفیت داخلی: ۱۳۳Lit
مصرف برق: ۱A 100W
ابعاد: ۶۰x61x83cm

با توجه به اینکه راه اندازی هر رستوران  یا فست فود و یا حتی کافی شاپ،نیازمند تجهیزات مختلفی می باشد ، شرکت فست فود شاپ می تواند تمامی نیاز های شما را در اسرع وقت و با توجه به بودجه شما، تهیه نماید.
راه اندازی فست فود با راه اندازی کافی شاپ و رستوران بسیار متفاوت می باشد، حتی بیزینس پلان تا طراحی و اجرای آن، با تمامی کافی شاپ ها و انواع رستوران، متفاوت است.

راه اندازی فست فود

از راه اندازی فست فود تا تأمین تجهیزات آنان، همه و همه توسط شرکت فست فود شاپ  با آنالیز دقیق و ارائه طرح هایی کاملاً روشن و دقیق و به دست توانمند کارشناسان ما انجام می شود.
ما به تخصص و تعهد خود، ایمان داریم . ما را به تخصص در راه اندازی و تأمین تجهیزات انواع رستوران مدرن و سنتی، کافی شاپ های موفق و فست فود های هیجان انگیز، بشناسید.



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

فریزر استیل یک درب GGv5060

دستگاه مناسبی برای ذخیره سازی مواد غذایی منجمد است .قفسه های این فریزر طوری طراحی شده اندکه به راحتی از فضای داخلی استفاده شود . درجه حرارت را نیز می توان از -۱۴ درجه سانتی گراد به -۲۸ درجه سانتی گراد تنظیم نمود . سیستم سرمایشی آن با R 290 هیدروکربن میباشد .سیستم هوای تخت فشار قدرتمند آن،هوا را به شکل یکنواخت توزیع میکند . طراحی این دستگاه به گونه ای است که به اسانی تمیز شود .

مشاوره راه اندازی فست فود

در حال حاضر، شرکت فست فود شاپ برای شما از طراحی بیزینس پلان اولیه بر اساس بودجه شما تا طراحی دکوراسیون داخلی و تأمین تجهیزات مرتبط با آشپزخانه های بزرگ، چیدمان آنها، خطوط تولید غذا ، تأمین انواع لوازم  آشپزخا نه های صنعتی ، تجهیزات فست فود و دستگاه های کافی شاپ، می تواند یاری دهنده شما باشد.اجرای پروژه های مختلف موفقیت آمیز، نشان از کیفیت کار ما و اعتماد مشتریان مختلف در این زمینه دارد.راه اندازی رستوران های مختلف فرنگی و سنتی و مدرن در ابعاد مختلف، نیازمند تخصص های گوناگون می باشد.
افرادی که از اول راه تا انتها همراه شما باشند.از طراحی و جانمایی تا راه اندازی سیستم های مالی و حسابداری که بتواند حجم عظیم کار شما را مدیریت نماید.

تجهیزات کافی شاپ

تجهیزات کافی شاپ که باید بسیار با سلیقه تهیه و دیزاین شوند. از نورپردازی محیط تا جانمایی لوازم و تحلیل چرخه حضور مشتری در کافی شاپ که باید تجربه ای لذت بخش را برای آنان ایجاد کنید، همه توسط شرکت فست فود شاپ، انجام می شود.

ایجاد یک برند در حوزه فست فود، کاری حرفه ای می باشد. راه اندازی فست فود با راه اندازی کافی شاپ و رستوران بسیار متفاوت می باشد، حتی بیزینس پلان تا طراحی و اجرای آن، با تمامی کافی شاپ ها و انواع رستوران، متفاوت است.
از راه اندازی فست فود تا تأمین تجهیزات آنان، همه و همه توسط شرکت فست فود شاپ  با آنالیز دقیق و ارائه طرح هایی کاملاً روشن و دقیق و به دست توانمند کارشناسان ما انجام می شود.
ما به تخصص و تعهد خود، ایمان داریم . ما را به تخصص در راه اندازی و تأمین تجهیزات انواع رستوران مدرن و سنتی، کافی شاپ های موفق و فست فود های هیجان انگیز، بشناسید.



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

در مناطقی که پوشش گیاهی غالبی دارد زنبور‌ها برای تهیه گرده و عسل مجبور به استفاده از تنها یک نوع گل می‌شوند بنابراین عسل تولید شده در نهایت عسلی با خواص دارویی و کاربرد درمانی بیشتری است.شما می توانید برای خرید عسل طبیعی و ارگانیک از فروشگاه اینترنتی بابا گندم استفاده نمایید.

مشخصات گیاه رازیانه

رازیانه گیاهی علفی یکساله یا دوساله است که ارتفاع آن تا ۵/ ۱ متر می‌رسد. ساقه آن دارای شیار‌های طولی موازی است. برگ‌های آن با بریدگی عمیق به طوری است که برگ تبدیل به نخ‌ها می‌شود. دمبرگ‌ها در نزدیک ساقه حالت غلاف پیدا می‌کند.

گل‌های آن زرد و بدون طبق به صورت چتر گروهی در انتهای شاخه گل‌دهنده ظاهر می‌شود. میوه آن کوچک به طول ۱۲- ۶ میلی‌متر و عرض ۳- ۲ میلی‌متر که طرفین آن ضخیم است.

برگ رازیانه را پس از رشد کامل گیاه و بی‌درنگ قبل از آغاز ظهور گل‌ها و یا در شروع باز شدن اولین گل برداشت می‌کنند، یعنی در حدود ماه خرداد. تخم رازیانه را که مهمترین قسمت مکملی آن است، وقتی که میوه‌ها زرد رنگ شد می‌چینند و برای این کار سرشاخه‌های میوه دار را ظرف ۴ - ۳ هفته به تدریج که می‌رسند می‌چینند و تخم آن را می‌گیرند.ریشه رازیانه را که ضخیم و مخروطی شکل به رنگ سفید و معطر است، پس از خارج کردن از زمین خوب شسته تمیز کرده قطعه قطعه کرده و خشک می‌کنند.

ترکیبات غذایی رازیانه

روغن لیماراز، متیل چاویکول، لیمونن، انیستون، تانن، کینون، قند، مس و ویتامین‌های گروه A. آب برگ تازه رازیانه را جوش دهند تا دو سه جوش بخورد و کف آن را با عسل رازیانه در چشم بکشند برای قطع آب آمدن از چشم و تقویت روشنایی و بینایی چشم نافع است.

منطقه رویش گیاه

در شمال ایران، گرگان رحیم آباد بین فارسیان و شاه پسند، تپه مراوه، دره هراز، اصفهان، گل سفید، اطراف شهرکرد، خوزستان، آذربایجان، تبریز، کردستان، کرمان، ده بکری و خراسان بصورت خودرو می‌روید.

خواص عسل رازیانه

رازیانه یک گیاه دارویی بسیار معطر و طعم‌دار است که علاوه بر جنبه درمانی در آشپزی نیز کاربرد دارد. عسلی که از گل‌های رازیانه به دست می‌آید، دربردارنده همه خواص رازیانه است. طبع عسل رازیانه همانند طبع خود گیاه، گرم است.

مهم‌ترین خواص عسل رازیانه

عسل رازیانه همانند خواص دیگر عسل‌ها مانند عسل کوهستان , عسل کنار , عسل چهل گیاه سرشار از مواد آنتی‌اکسیدان است که با رادیکال‌های آزاد مقابله کرده و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از بروز سرطان می‌شود.
یکی از مهم‌ترین خواص عسل رازیانه، اثرات مفید آن برای خانم‌ها است. مصرف این عسل قاعده‌آور بوده و درمان مفیدی برای تنبلی تخمدان و تسکین قاعدگی دردناک است. مصرف عسل رازیانه باعث افزایش میل جنسی زنان می‌شود. عسل رازیانه با دربرداشتن مقادیر زیاد اسید فولیک، از ناهنجاری‌های جنینی پیشگیری و به بهبود خلق و خو کمک می‌کند.

از دیگر خواص عسل رازیانه برای زنان، کمک به زایمان آسان است. همچنین مصرف مداوم این عسل در دوران شیردهی، به افزایش شیر مادران شیرده کمک خواهد کرد.

مصرف عسل رازیانه برای دستگاه گوارش مفید است و به بهبود سوء هاضمه و نفخ کمک می‌کند. خوردن این عسل، سیری طولانی مدتی ایجاد می‌کند و باعث کم شدن اشتها می‌شود، در نتیجه برای لاغری و کاهش وزن یکی از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌آید. عسل رازیانه همزمان باعث افزایش قوای جسمی و تامین نیاز‌های غذایی بدن می‌شود.

عسل رازیانه خاصیت ضدعفونی کننده و ضد میکروب دارد. از این ماده دارویی می‌توان به صورت موضعی برای درمان زخم‌های سطحی و ضد عفونی کردن پوست استفاده کرد.گیاه رازیانه طبع گرم و خشکی دارد. از همین رو عسل تهیه شده از آن برای دفع بلغم و صفرا مفید است.کاهش سرفه، بهبود گلو درد و درمان سرماخوردگی از دیگر خواص عسل رازیانه است. این عصل خاصیت خلط‌آور دارد همچنین مصرف این عسل، به بهبود درد ناشی از فتق کمک می‌کند.
استفاده از عسل رازیانه به کاهش کلسترول و فشار خون کمک می‌کند. از این رو برای پیشگیری از بیماری‌های قلبی-عروقی مفید است.



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

درس ریاضی یکی از دروس مهم رشته ی تجربی و ریاضی می باشد که روش مطالعه آن با دروس دیگر متفاوت استو باید با دقت و اصولی برای کنکور مطالعه کرد .این مجموعه دی وی دی شامل نکات کلیدی، حل تست و آموزش صفر تا صد معادله درجه 2 می‌شود. مدرس این مجموعه استاد دادبام هستند. استاد مجتبی دادبام فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف و از اساتید برجسته‌ی دروس ریاضی کنکور می‌باشند. ایشان سابقه تدریس در مدارس استعدادهای درخشان و موسسات برتر کنکوری را دارند. علاوه بر این مجموعه استاد دادبام مباحث تیک آف ریاضی , تابع پایه را نیز در قالب بسته آموزشی ارائه داده اند. این مجموعه که شامل 6 لوح فشرده‌ی آموزشی می‌شود توسط موسسه آموزشی ونوس تولید و منتشر شده است.

محتویات این مجموعه عبارت است از :
DVD 1     :     <<<         (توابع درجه 2) - روش‌های حل سریع تابع درجه 2- ریشه‌های درجه 2
DVD 2     :     <<<         (حل تست ریشه) - تابع درجه 2
DVD 3     :     <<<         (ماکزیمم و مینیموم تابع) - حل تست
DVD 4     :     <<<         (روابط بین ضرایب ریشه‌ها) حل تست و تمرین‌های ضرایب
DVD 5     :     <<<         (ادامه تست) - معادله سازی
DVD 6     :     <<<         حل تست‌های کنکور


موسسه کنکور ونوس با تکیه بر سالها تجربه خود در امر تولید دی وی دی آموزشی کنکور، توانسته است با همکاری بهترین اساتید کنکورایران ، بهترین دی وی دی کنکور را تهیه و تولید نماید.

دروس عمومی کنکور که شامل دسته بندی های ذیل می شود:

ادبیات عمومی

زبان انگلیسی عمومی

عربی عمومی

دین و زندگی عمومی

مشاوره تحصیلی عمومی

دروس رشته هنر کنکور

خلاقیت نمایشی سینما

درک عمومی هنر

خلاقیت تصویری و تجسمی

ترسیم فنی کنکور

خواص مواد

درک عمومی ریاضی و فیزیک رشته هنر

 



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

صندلی کارمندی گردان جک دار مدل SK117 از جمله مدل های محبوب صندلی کارمندی و کارشناسی و صندلی اداری می باشد.برجسته ترین ویژگی این صندلی این است که باوجود داشتن وزنی نسبتا بیشتر از باقی رقبای خود به دلیل دارا بودن پایه و چرخ های پنج پر، کاربر به هیچ عنوان مشکلی را برای جابجایی این صندلی اداری احساس نخواهد کرد. این صندلی دارای دسته و همچنین گردان می باشد. جک دار بودن آن باعث شده است که ارتفاع این صندلی برای هر کاربر تنظیم شود.

یکی از مهم ترین وسایل دکوراسیون داخلی یک شرکت یا اداره داشتن صندلی مناسب می باشد. شما در هنگام خرید صندلی  اداری باید به این نکته توجه داشته باشید که چگونه می خواهید آن را در محیط کار خود چیدمان کنید که کاملا متناسب باشد. مجموعه وی چوب تولید کننده انواع صندلی اداری با طرح , جنس و رنگ های متنوع و استانداردهای روز دنیا و مناسب ترین قیمت همواره در کنار شما کاربران گرامی می باشد.

برای سفارش و ساخت محصولاتی که در تصاویر می بینید، با ما تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

فیلترهای هوا از جمله تجهیزات دستگاه های مختلف از جمله خودرو می باشد که به دلیل کاربرد مهمی که در زمینه حفاظت از موتور دستگاه ها دارد، جایگاه ویژه ای را داراست . در حال حاضر استفاده از فیلتر هوای مناسب و با کیفیت در بندر عباس و سایر شهر های ایران از انتخاب های اصلی افراد متقاضی خرید این دستگاه به شمار می رود.فیلتر ۲۰: آماده ارائه مشاوره  و فروش در زمینه  زیر می باشد .

ساخت دستگاه کاغذ چین کن کاغذ به روش غلطکی

ساخت دستگاه کاغذچین کن کاغذ به روش غلطکی مخصوص ماشینهای سنگین

ساخت دستگاه کاغذ چین کن کاغذ به روش تیغه ای ،فیلترهای گرد ، باعرض و ارتفاع چین متفاوت جهت فیلترهای گرد برای بنزین و هوا و روغن و …

خط تولید فیلتر هوای خودرو

تامین کننده مواد اولیه ایزو و پلی، تور آلومینیومی، قالب ، کاغذ چین خورده . کاعذ خام ( رول)

مواد اولیه فیلترهوا. کاغذ خام . کاغذ چین شده

کاغذ فیلترهوا خودروهای سبک و سنگین در اوزان و عرضهای مختلف

کاغذ فیلترهوای صنعتی

فروش فیلتر هوای خودرو

فروش انواع فیلتر هوای ماشین هیوندای ،هیوندا ،نیسان ،تويوتا، بی ام دبلیو ،لیفان، ایسوزو،  برلیانس.

شرکت سام صنعت قومس سازنده مستقیم و بدون واسطه خطوط تولید فیلتر هوا در یاسوج میباشد.

به طور کلی خودرو‌ها از دو فیلتر هوا و روغن به صورت ثابت استفاده می‌کنند و برای جلوگیری از ورود ناخالصی‌های موجود در سوخت مورد استفاده به سیکل احتراق موتور نیز از صافی بنزین یا فیلتر بنزین بهره گرفته می‌شود.

با ما همراه باشید تا شما را با فیلتر هوا آشنا سازیم .

 

چه زمانی باید فیلتر هوای خودرو تعویض گردد ؟

 

اگر احساس کردید که خودرو شما با مشکلات زیر همراه است می بایست فیلتر هوای خودرو بازدید و در صورت کثیف بود تعویض شود.

 

  • افزایش زمان استرات
  • افزایش گازهای خروجی از اگزوز
  • افزایش مصرف سوخت
  • کاهش توان موتور
  • لرزش مداوم موتور
  • افزایش ایجاد رسوب بر روی شمع موتور خودرو
  • ریپ زدن موتور

 

فیلتر هوا در بندر عباس

 

کاربردها مزایای استفاده از فیلتر هوا در بندر عباس

 

به طور معمول هر ۱۰ هزار کیلومتر رانندگی با خودرو، باید فیلتر هوای آن عوض شود، در صورت به تعویق انداختن تعویض فیلتر هوا، راندمان عملکردی خودرو کاهش می‌یابد و هوای کافی به سیستم احتراق اتومبیل نمی‌رسد، از همین رو به تعویق انداختن تعویض فیلتر هوا، مصرف سوخت اتومبیل را تا ۲۵ درصد افزایش می‌دهد. فیلتر هوا آلوده می‌تواند جریان هوا را به موتور کاهش دهد و به معنای واقعی کلمه موجب خفه شدن آن شود. در نتیجه سیستم کنترل انتشار گاز و دود خودرو را تحت تاثیر قرار دهد. تعویض فیلتر هوا این مشکلات را از بین برده و موجب کاهش انتشار دود و به هدر رفتن سوخت، صرفه‌جویی در وقت وهزینه می‌شود.

 

بنابراین مهم ترین کاربرد فیلتر هوا ، تصفیه هوا است. حتما تا کنون انواع متعددی از فیلتر های هوا را دیده اید و یا استفاده کرده اید . و یا حتی شاید در انتخاب فیلتر هوا مناسب دچار تردید شده اید و مردد هستید که کدام نوع از فیلتر مناسب خودرو شما است، نگران  نباشید ما همراه شما هستیم.

 



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

هرگز برنج پخته‌شده مانده را مصرف نکنید : برنج از مهم‌ترین غلات و اقلام غذایی جهان است. نیمی از جمعیت جهان، به برنج به عنوان یک غذای اصلی وابسته هستند. هم‌اکنون «ده‌ها هزار نوع برنج» در جهان وجود دارد.از انواع برنج ایرانی می توان برنج هاشمی , برنج شیرودی , برنج طارم دم سیاه و … می توان نام برد.باید دقت داشت که هرگز نباید برنج پخته‌شده‌ای را که در فضای آزاد به‌مدت چندین ساعت مانده است مصرف کرد چرا که در برنج مانده، باکتری‌ای به‌نام “باسیلوس سرئوس” رشد می‌کند که خطرناک است.مواد سمی حاصل از این باکتری موجب گرفتگی عضلات، اسهال و تهوع شدید می‌شود. از این رو باید در خرید برنج و میزان پخت آن دقت لازم را داشت.

هرگز برنج پخته‌شده مانده را مصرف نکنید

در برخی از فرهنگ های غذایی در سراسر جهان، برنج ایرانی وعده اصلی غذای روزانه افراد را تشکیل می دهد که در غذاهای چینی بشترین استفاده را دارد. از آنجایی که بسیاری از وعده های غذای لذیذ و پر طرفدار ایرانی از برنج تشکیل شده همواره باید چگونگی نگهداری آن در نظر گرفته شود.

اصطلاح بسیار رایجی در میان ما ایرانی ها وجود دارد که گفته می شود زنان ایرانی برای درست کردن غذا عمدتا دست شان به کم نمی رود و همیشه اندکی بیشتر از میزان مورد نیاز خانواده غذا درست می کنند. البته در بسیاری از مواقع نیز این غذای باقی مانده در وعده های بعدی یا برای ناهار روز بعد اعضای خانواده در محل کار یا مدرسه مورد استفاده قرار می گیرد.

از آنجایی که برنج یکی از اصلی ترین مواد غذایی در سبد کالای ما ایرانیان است بهتر است با اخیرترین پژوهش های علمی انجام شده در مورد این ماده خوراکی آشنا شده و آن را به کار گیریم.

همان طور که اشاره شد در بسیاری از مواقع پیش می آید که پس از مصرف یک وعده برنج مقداری از آن باقی می ماند و در دفعات بعدی و با گرم کردن مجدد آن مورد استفاده قرار می گیرد. «نشنال هلث سرویس» اخیرا در مورد سمی بودن این برنج خبر می دهد و دلیل آن را حرارت دادن دوباره برنج نمی داند.

فروشگاه برنج ارتا رحیمی ارائه کننده انواع برنج شمال و خرید برنج عمده (برنج ندا، برنج فجر، برنج شیرودی ، برنج طارم و …) با بهترین کیفیت میباشد.



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adorn

ارائه پایان نامه در مقطع دکتری و کارشناسی ارشد به عنوان آخرین گام در پروسه تحصیلات تکمیلی دانشجویان به حساب می آید. دانشجویان در هر مقطعی از تحصیلات تکمیلی باشند به این نکته باور دارند که ارائه پایان نامه یکی از سخت ترین کارهایی است که باید انجام دهند. در همین راستا موسسه آموزشی نگارش گران برتر جهت رفاه و کمک به دانشجویان عزیز اقدام به برگزاری دوره های آموزشی انجام پایان نامه نموده است.

این موسسه با در اختیار داشتن بهترین کادر در مشاوره و آموزش انجام هرگونه پایان نامه در تمامی مقاطع، از جمله آموزش انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری برای دانشجویان گام های موثری را برداشته است. تمامی دانشجویان باید به این نکته مهم توجه داشته باشند که ارائه پایان نامه باید براساس اصول و قواعد خاصی صورت گیرد تا منجر به قبولی و اخذ نمره گردد. در همین راستا بهره گیری از خدمات آموزشی از قبیل دوره های آموزشی پایان نامه نویسی میتواند راهگشای نیاز های علمی دانشجویان باشد.

آموزش انجام پایان نامه کارشناسی فیزیک پزشکی

دانشجویان رشته فیزیک پزشکی برای ارائه هرچه بهتر پایان نامه خود می توانند با شرکت در دوره های آموزشی انجام پایان نامه فیزیک پزشکی این موسسه راه موفقیت خود را کوتاه تر نمایند. اساتید ما در این مجموعه به شما آموزش میدهند که در ابتدا چگونه موضوع خود را انتخاب کنید، سپس چگونه پروپوزال خود را تصویب کنید، چگونه شروع به نگارش فصول پایان نامه خود کنید…
موسسه نگارش گران برتر به شما اطمینان می دهد که کلیه امور آموزشی پایان نامه فیزیک پزشکی ارشد و دکتری دانشگاه های کشور را با قیمتی مناسب به صورت حضوری و  غیر حضوری برای شما برگزار می نماید . تمام سعی ما این است که تجربیات اساتید برتر رشته فیزیک پزشکی را در اختیار دانشجویان قرار دهیم تا بتوانند بهترین نتیجه را دریافت نمایند.

آموزش انجام پایان نامه کارشناسی ارشد فیزیک پزشکی

انتخاب مسیر مناسب در پایان نامه نویسی نیازمند یک مشاوره خوب است . موسسه آموزشی نگارش گران برتر با چندین سال تجربه در زمینه آموزش انجام پایان نامه و بهره مندی از اساتید با تجربه در تمامی رشته ها آماده ارائه مشاوره و برگزاری دوره های آموزشی برای دانشجویان مقاطع ارشد و دکتری می باشد.
هدف این موسسه از برگزاری دوره های آموزشی انجام پایان نامه برای دانشجویان رشته فیزیک پزشکی ارائه هرچه بهتر پایان نامه و انتخاب مسیری مطمئن با استفاده از تجربه افرادی است که در این مسیر به بهترین شکل گام برداشته اند.

آموزش انجام پایان نامه دکتری فیزیک پزشکی

موسسه نگارش گران برتر با تجربه چندی ساله خود ثابت کرده است که می تواند بهترین راهنمای شما در زمینه ارائه پایان نامه دکتری و ارشد در تمامی رشته ها و مقاطع تحصیلی باشد .
اولین قدم برای شروع پایان نامه دکتری ، انتخاب موضوع و چهارچوب مناسب است . موضوع پایان نامه باید جدید و گویا باشد . نوشتن یک پایان نامه خوب بخشی از مهارت دانشجویان در انجام فعالیت های تحقیقاتی را نشان می دهد. اساتید ما در این موسسه به شما کمک خواهند کرد تا با رعایت مهم ترین نکته ها در ارائه پایان نامه موفقیت خود را در مقاطع مختلف تضمین کنید.



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 اسفند 1397 | نظرات ()